Fery: Możemy sprzedać Kościelnego

Fery: Możemy sprzedać Kościelnego 29.05.2010, 10:23, Eryk Delinger 76 komentarzy

Włodarze Lorient wycenili obserwowanego przez Arsenal obrońcę Laurenta Kościelnego na 7 milionów funtów.

Prezydent klubu Loic Fery oświadczył, że opiewająca na 4 miliony funtów oferta Kanonierów została odrzucona. Lorient chce zarobić jak najwięcej na transferze piłkarza, którym interesują się także Lyon, Lille i Zenit St. Petersburg.

Arsene Wenger chce koniecznie pozyskać obrońcę, gdyż nie udało mu się dojść do porozumienia w sprawie nowego kontraktu z Williamem Gallasem.

- Jesteśmy w takiej sytuacji, że możemy się zgodzić na sprzedaż, ale chcemy otrzymać godziwe pieniądze za gracza, który dokonał tak wielkich postępów - powiedział Fery.

Kościelny rozegrał w tym sezonie 35 spotkań i zdobył jednego gola. Swoją grą zwrócił uwagę scouta Arsenalu, Gillesa Grimandiego. Ostatnio na temat transferu wypowiedział się sam zawodnik:

- Gra w Anglii, dla takiego klubu jak Arsenal, to moje największe marzenie.

The Gunners śledzą także Senegalczyka Pape Diakhate z Dynama Kijów, jednak nie chcą przepłacać za nowego obrońcę. Na radarze Arsenalu znajduje się również 37-letni bramkarz Fulham Mark Schwarzer.

Laurent KoscielnyLorientTransfery autor: Eryk Delinger źrodło: MirrorFootball
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Kisiex komentarzy: 46431.05.2010, 20:18

Zobaczymy co z tego będzie...

szalen komentarzy: 198231.05.2010, 19:36

Warto interesować się tym zawodnikiem skoro niemal pewne jest, że Gallas odejdzie. W sumie może to i lepiej:)

Arnold14 komentarzy: 130730.05.2010, 14:26

Vermalen też miał być obrońcą nr 3 lub 2 , a po wygranej z Evertonem ( 6-1 w tym bramka Verminatora) i po kilku następnych zachwycił Wengera. Można kupić kościelnego , ale na pewno potrzeba jeszcze kogoś lepszego

pedro61 komentarzy: 219930.05.2010, 01:45

Vpr ma rację,że Kościelny będzie środkowym obrońcą nr 3,bo nr 2 będzie(daj Boże)Cahill.Biorąc pod uwagę statystykę kontuzji, w kadrze Arsenalu powinno być 5 środkowych defensorów-Vermaelen,Cahill,Kościelny,Djourou i Campbell.

Arsenal1994 komentarzy: 749730.05.2010, 00:06

A dla mnie jak go kupimy to będzie on grał w podstawie, Wenger jak zwykle zaryzykuje i postawi go na cały sezon. Na ławce natomiast będzie Djourou i Campbell, to oczywiście taki najlepszy scenariusz - bez kontuzji, tfu! co ja mówie przecież u nas to nie możliwe :P

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56729.05.2010, 23:04

Poczytałem, poczytałem i wynika z tego, że Kościelny to najzwyczajniej w świecie francuski Gary Cahill :P Nie boi się odważnych wejść, jest mniej-więcej tak szybki jak Vermaelen, dość silny i niezły w powietrzu. Jedyna różnica jest taka, że nie potrafi za bardzo organizować obrony - mało się odzywa na murawie, po prostu gra swoje.

Biorąc pod uwagę ile oferowaliśmy na początku (4M) skłaniam się ku temu, że Arsene jednak widzi w nim obrońcę nr 3, ergo następcę Campbella, a nie Gallasa. Ale zobaczymy ;)

Arnold14 komentarzy: 130729.05.2010, 22:59

Arsenal1994 > Już rozumiem :) , tylko sęk w tym , że takich, mogę śmiało powiedzieć, cudnych piłkarzy trudno znaleźć a co za tym idzie nie jest ich na pęczki. A ja go znałem :) , bo lubię ajax i jego szkółkę (podobna do naszej) dużo dało mu wypożyczenie w Walwijk , ale powiem szczerze , nigdy bym nie pomyślał , że zajdzie tak daleko (Arsenal) i będzie tak świetnie grał. Też liczę na "porządne transfery" ale wolałbym dać te 10 mln , żeby spać spokojnie. Jaka pewność żę Kościelny będzie drugim Verminatorem? Wszystko zależy od Bossa :)

Arsenal1994 komentarzy: 749729.05.2010, 22:29

Źle to ująłem.
W tym przypadku nie można mówić o Wengerze jako cudotwórcy, ale samo to że znalazł takiego gościa, który kosztował bardzo mało a stał się najlepszym obrońcom w minionym sezonie - to budzi podziw tym bardziej że o tym chłopaku prawie nikt nie wiedział (chyba tylko jego klub bo w nim grał ;)
Dla mnie kwota 20 mln też nie jest niebotyczna, ale wg. Wenger taka jest i mało prawdopodobne żeby Boss zmienił zdanie w tej kwestii. Tak więc ja liczę na transfery właśnie typu Vermy, ale kilka! a nie jeden taki gość bo wtedy, racja - nic nadal nie będziemy wygrywać.

Arnold14 komentarzy: 130729.05.2010, 22:11

Arsenal1994 > To Wenger z niego zrobił super obrońce ? Myślę że to Ajax w 75 % go ukształtował, a to że Boss po prostu kupił talent, jeszcze wtedy na zmienika, nie możemy w tej sytuacji mówić o nim jak o cudotwórcy. Jeśli by wziąć przykład Fabregasa to tutaj sie zgodzę, ale my nie mamy czasu , potrzebujemy trofeum natychmiastowo, aby taki np Vermalen nie stękał za rok, iż chce odejść do Hiszpanii.
Dla mnie kwota 20 mln nie jest suma niebotyczną. Sumą niebotyczną jak dla mnie jest cena Cristiano. Jak na to nie patrząc potrzebujemy "porządnych transferów , I wreszcie ważniejszych pucharów do naszej gabloty.

Arsenal1994 komentarzy: 749729.05.2010, 21:56

To że transfery są nam potrzebne - to jest oczywiste, ale nie zgodzę się że potrzebni nam są piłkarze o niebotycznych sumach.
Wkurza to najbardziej, że jeśli Wenger umie wynaleźć takiego Vermaelena i robi z niego najlepszego obrońce na wyspach to czego nie idzie dalej? Dlaczego dalej nie rozgląda się za takimi gośćmi?

mikros7 komentarzy: 114629.05.2010, 21:46

ja wole wziąć za darmo Zakościelnego!

waldek_89 komentarzy: 573529.05.2010, 21:16

to brać go za 7 mln i tyle;p

Szogun komentarzy: 29960 newsów: 329.05.2010, 20:43

Co do Schwarzera to zostaje w Fulham także najtrudniej chyba Nam będzie znaleźć bramkarza.Jeśli teraz kupimy Kościelnego to powinno się wziąć również drugiego obrońcę troszkę bardziej klasowego.

Arnold14 komentarzy: 130729.05.2010, 20:40

kamil_malin - dokładnie, mam takie samo zdanie na ten temat i zgadzam się w 100 %. Nie mówię, że mamy zamienić się w drugi Man City , ale trzeba wziąć zimny prysznic, polityka transferowa musi się zmienić, mamy sporo pieniedzy ( nawet bez sprzedaży Cesca) , potrzebujemy jak nikt inny jakiegoś ważnego trofeum, byliśmy długo wierni, ale ileż można czekać, panie Wenger i spółka? czas nam to wynagrodzić, transferami, a najważniejsze wynikami.

kamil_malin komentarzy: 933229.05.2010, 20:12

Arnold14--> zgadzam się z każdym Twoim słowem w pierwszej części Twojego komentarza. Jaką mamy pewność, że Szczęsny (pomimo wielkiego szacunku dla jego gry w League One) będzie doskonałym fachowcem na miarę Arsenalu. Potrzeba nam bramkarza światowej klasy już od teraz, a nie za 2-3 lata. Jeśli kogoś nie kupimy to znowu będziemy przeżywali dramat...

Co do drugiej części. Ja Ciebie doskonale rozumiem. Także w pewien sposób mam dość naszej polityki transferowej. Nie ma wątpliwości jeśli w tym okienku transferowym nie zrobimy porządnych transferów to nie ma co marzyć o sukcesach. Zarówno Wenger jak i zarząd muszą się liczyć z wydaniem ok 40 mln jak nie więcej na sprowadzenie nowych, klasowych zawodników, a nie perspektywicznych dzieciaków. Na pewno potrzeba nam bramkarza, 2-3 graczy defensywnych, także typowego środkowego pomocnika i może jakiegoś skrzydłowego. Skończyła się polityka wydawania 100 tys. euro, pora zacząć wydawać duże pieniądze. Niestety obecnie nie ma innej możliwości, patrząc na braki kadrowe jakie mamy.

Arnold14 komentarzy: 130729.05.2010, 19:53

Arsenal_1886 > młody nie znaczy zły. Szczęsnemu daleko do Neuer;a czy Adler'a , i to , że ma talent i predyspozycje nie znaczy , że może być światowcem ( patrz Fabiański) . Bramkarzem może być Frey, ale jak najbardziej Neuer Adler czy Llioris, śmieszne jest ustawianie tak ważnej pozycji dla tak ważnego klubu, tylko po to by jeden utalentowany zawodnik mógł się rozwijać. Musimy mieć mur w bramce, a nie patrzeć czy ktoś sie nam rozwinie czy nie, Wenger już tą technikę wypróbował i nie mamy żadnego znaczącego trofeum od kilku lat . ;(

kamil_malin
Wenger to mój autorytet, ale według mnie czas skończyć z tymi stereotypami, typu nieznane nazwisko małe pieniądze. Tak można stworzyć Fabregasa ale przez ile lat ? i szczerze po podaniach od Piresa i Henriego też bym bramek nastrzelał. Ale do rzeczy, Chelsea wygrało, dobry trener dobre transfery ( chodzi o kilka sezonów ) Według mnie nie ma co oszczędzać na obronie, a Wenger powinien to zrozumieć bo w następnym sezonie musimy coś wreszcie ugrać. A jeśli odpukać sprzedaż Fabregasa stałaby sie faktem ( w co powątpiewam) moglibyśmy ujrzeć jakiegoś bdb obrońce.

Pozdrawiam

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3529.05.2010, 19:51

Oj, coś Arsene tak obojętnie obok tego Kościelnego nie przejdzie i coś jest na rzeczy. Jeżeli złożyliśmy już za niego ofertę, to coś musi w nim być. Pod okiem Wengera, Vermaelena, i [miejmy nadzieję] Campbella, Laurent wiele się nauczy. Do tego Kościelny marzy by grać dla Arsenalu, więc w czym problem? Siedem milionów to nie jest jakaś bajońska suma, myślę, że nie powinno być jakiegoś ogromnego problemu z kupnem Laurenta. No, zacieram ręce ;)

kamil_malin komentarzy: 933229.05.2010, 18:08

Arnold14--> tak tylko, że Benfika tak łatwo i tanio nie puści swoich stoperów. Trzeba zapłacić za nich coś około 15-20 mln. Jak na nasze warunki to bardzo duża suma, więc ten transfery odpadają.

Tak wracając do bramkarzy. Ja to żałuję, że nie udało nam się ściągnąć Givena gdy odchodził ze Srok. Mogliśmy mieć fajnego bramkarza, za stosunkowo nie duże pieniądze.

illpadrino komentarzy: 12031 newsów: 329.05.2010, 17:39

Arsenal_1886

w sam raz Boruc za 2 mln euro xD

Arsenal_1886 komentarzy: 1952129.05.2010, 17:25

Powinniśmy zakupić bramkarza starszego ,a nie młodego typu Hart , Neuer , Adler czy Lloris ,ponieważ wtedy zepsujemy karierę Polakowi według Wengera . Szczęsny wcale nie ma gorszego potencjału niż Hart czy inni .
Wenger powinien zakupić kogoś typu -
Frey , Sorensen , Given , Green czy Shwarzer .
Wenger na takiego bramkarza dużo nie wyda ,więc najprędzej chciałbym zakupić Shwarzera za którego byśmy musieli zapłacić góra 7 mln funtów .

Arsenal1994 komentarzy: 749729.05.2010, 16:00

Po to taki stary bramkarz by nie blokować zbytnio długo miejsca dla np. Szczęsnego.
Ja na początku byłem za jakimś Hartem, ale teraz na chłodno stwierdzam, że potrzebny nam typ takiego wyjadacza a nie bramkarza na przyszłość bo takiego jednego już mamy... a on jestem pewien że w przyszłości będzie o wiele lepszy niż wyżej wspomniany Joe hart.

ynus1993 komentarzy: 5229.05.2010, 15:34

po co taki stary bramkarz nie rozumia tego za 2 lata skończy karierę. Kościelny i Diakhate by się przydali bo obrona nie wygląda najlepiej

mitmichael komentarzy: 4924329.05.2010, 15:14

A ja mysle, ze 7 mln za niego to jest w sam raz. Widziałem jego wystepy w Lorient i szczerze powiedziawszy byłem zaskoczony. Jest to gracz na miare Veeramelena. Skoro Wenger jest tak bardzo nim zainteresowany powinien dac te 7 mln.

Theo10 komentarzy: 854829.05.2010, 15:07

Myślę że jeżeli Wenger rzeczywiście coś w nim widzi to go kupi.

aguero10 komentarzy: 861229.05.2010, 14:39

7 mln to za dużo . Wenger da góra 6 mln i tak przejdzie .....

Arnold14 komentarzy: 130729.05.2010, 14:38

Warto również przyjrzeć sie defensorom Benefiki, każdy kto interesuje się choć trochę Portugalską ligą , wie jak obecnie Benefica w niej rządzi. Jak dla mnie to najlepszy klub w tym sezonie. I nie tylko dzięki wspaniałym atakowi pomocy , ale i także obrony David Luiz czy Sidnei...

Arnold14 komentarzy: 130729.05.2010, 14:30

Vpr > Nie gram w fma bo nie umiem :) oglądam mecze z róznych lig, oglądałem kilka kompilacji i podobało mi się to co prezentują, bo niestety nie mam jak oglądać ligi argentyńskiej czy innych takich rarytasków. "Nazwiska z fma" możesz mi wytłumaczyć co to jest ? :) Fazio - jest bardzo dobrym piłkarzem, śmiało mogę porównać go do Pique, Otamendi ( dobra gra przynajmniej na YT :)) Diakhate - no bez przesady ,nie jest już taki cienki.. Powołując się na Richardsa, no tak ten sezon nie jest najlepszy, ale we wcześniejszych pokazal wiele dobrego, dla mnie to dobry piłkarz, i myśle gdyby Wenger zrobił to co zrobił z Henrym, wyciągnał go z grzania ławy i grania nie na takiej pozycji na jakiej go widzę , dał mu szanse na środku , to ten piłkarz mógłby stać się jednym z lepszych w Anglii. A do tamtej listy zapomniałem dodać moich ulubiencow z Bundesligi: Np; Subotic Hummels Howedes Tasci czy inni, a na brameczke to np Neuer czy Adler ( jeżeli o niemiecką chodzi ;p )

zuczek1987 komentarzy: 640329.05.2010, 14:14

Federico Fazio hohoho :D fajnie by było

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56729.05.2010, 14:14

Arnold14 > twoja wypowiedź miała jakiś sens dopóki nie zacząłeś miotać nazwiskami z FMa typu Fazio, Otamendi czy Leo :P Nie wspominając już o Diakhate, który jest o wiele gorszym zawodnikiem od Kościelnego. Podobnie Richards, który już dawno nie zagrzał miejsca na środku obrony i zdecydowanie częściej gra na prawej stronie. Kościelny jest jednym z najlepszych zawodników Lorient, a słyszałem też głosy, że ważniejszym piłkarzem jest dla francuskiego klubu tylko Kevin Gameiro. O ile mi wiadomo, Laurent może się pochwalić największą ilością odbiorów w całej Ligue 1.

Gorczi komentarzy: 44029.05.2010, 14:12

7mln ? Można brać z tego co pamiętam mieliśmy mieć chyba 40mln na transfery więc na co tu czekać? Obrońcę z Senegalu też można by pozyskać!;]

Gorczi komentarzy: 44029.05.2010, 14:12

7mln ? Można brać z tego co pamiętam mieliśmy mieć chyba 40mln na transfery więc na co tu czekać? Obrońcę z Senegalu też można by pozyskać!;]

aleksander14 komentarzy: 12329.05.2010, 14:10

jak ma przybyć do Arsenalu bramkarz to tylko Adler lub w bramce z nr 1 Szczęsnego

fabregas12 komentarzy: 21329.05.2010, 13:52

Luis Amaranto Perea Mosquera. Mierzy 181 cm wzrostu, waży 76 kg. Moim zdanem też mógłby być --> Athletico Madryt

Arnold14 komentarzy: 130729.05.2010, 13:33

Po co nam średniak do światowego klubu ? Jest wiele lepszych piłkarzy na tą pozycje, nie wiele droższych. Zaraz odezwą się głosy że Vermalen był średniakiem i co... , jednak nie Vermalen był jednym z najlepszych zawodników ajaxu, posiadał skuteczny obiór czy przyjęcie, grał zespołowo, silnie, i potrafił płuca wypluć nawet z beniaminkiem ligi. A Kościelny ? widziałem go parę razy w akcji i mówiąc krótko nie zachwycił mnie. Jeśli obrońca to ktoś naprawde dobry : Mexes, Sakho, Fazio, Zapata, Richards, Leo, Otamendi, Cahil, Taylor, Diakhate czy kilku innych. No ale jeśli miałbym wybór : on lub nic to dałbym te 7 milionów.

aguero10 komentarzy: 861229.05.2010, 13:30

Nie wiem czy by się sprawdził. Ja bym wolał
Federico Fazio z Sevilli . Argentyńczyk 23 lata,195 cm.

laskowski19051995 komentarzy: 494529.05.2010, 13:28

Myślę że może się nam przydać :]

maniek56 komentarzy: 300729.05.2010, 13:27

To może być transfer podobny do transferu Vermaelena, piłkarz mało znany, młody i bardzo perspektywiczny, nie miałem okazji zbyt wiele oglądać go w akcji ale z tego co słyszałem i czytałem na kilku portalach można wnioskować że to świetny piłkarz.

Brzuziak94 komentarzy: 42929.05.2010, 13:21

Trzeba kupić kogos lepszego...:]

Arsenal1994 komentarzy: 749729.05.2010, 13:08

W sumie to może być. Wenga ma cholernie dobrego nosa do tych transferów. Piłkarz mało znany, za niewielkie pieniądze - jeśli do nas przyjdzie to już można go wsadzać do najlepszej jedenastki sezonu 10/11 ;)

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56729.05.2010, 12:56

Na miejscu Wengera też wolałbym Kościelnego za 7 milionów niż Cahilla za 20... Ludzie, zrozumcie, że Gary Cahill to drogi interes, za drogi jak dla nas. Co ciekawe z tych 20 baniek 10 zapłacilibyśmy za sam paszport. Pieprzyć tych wszystkich brytyjskich nacjonalistów - wcale nie ma gwarancji, że Anglik byłby bardziej przywiązany do klubu niż zakochany w Wengerze Francuz. Wielkie "symbole" jak Terry czy Gerrard już trzy razy uciekłyby ze swoich "ukochanych" klubów, gdyby nie gra w LM i astronomiczne pensje. BTW. Zobaczymy gdzie będzie teraz grał Gerrard - w Interze czy w Realu? Jak dla mnie Bergkamp grając przez 6 lat za psie pieniądze na jednorocznych kontraktach dał dużo większy dowód przywiązania niż zarabiający 150 tysięcy funtów tygodniowo Terry.

cesc_97 komentarzy: 251 newsów: 129.05.2010, 12:49

Nie oceniajcie zawodnika jak nawet nie widzieliście jak gra. Ja widziałem kilka jego meczów i muszę powiedzieć, że jest naprawdę obiecujący.

maniek56 komentarzy: 300729.05.2010, 12:46

Jako zmiennik może być ale do pierwszego składu trzeba poszukać już kogoś znacznie lepszego ale z głową Wengera do transferów to jestem o to spokojny.

Java289 komentarzy: 115329.05.2010, 12:28

Przecież po co kupić Cahilla. Lepiej jakiegoś kolejnego Francuzika.

Gunner_995 komentarzy: 655029.05.2010, 12:20

Miały być gwiazdy... wzmocnienia na światowym poziomie... No a oczywiście jak zwykle jakiś francuz z polskimi korzeniami...

zuczek1987 komentarzy: 640329.05.2010, 12:11

*oczywiście narazie jako zmiennik musimy celować w kogoś z trochę wyższej pułki do pierwszej 11

zuczek1987 komentarzy: 640329.05.2010, 12:09

trochę o nim poczytałem i ma same dobre opinie. Jeśli interesowały się nim takie kluby jak Masryllia i PSG a obecnie Lyon i Zenit to znaczy ze jest dobry a u nas to tylko napewno by rozwiną skrzydła.

Cisow komentarzy: 138429.05.2010, 12:07

dobra cena gra w niezłej lidze można go wziać

Tomasz komentarzy: 48029.05.2010, 12:02

Szczerze mowiac nie znam go , ale jesli jest dobry to czemu nie , niech przychodzi :)

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36229.05.2010, 12:01

Wenger ma nosa do transferów. Za dużo nie mogę o nim powiedzieć, ponieważ jest nie znanym zawodnikiem, ale kto wie może się wpasuję do Arsenalu.

lukasz19031989 komentarzy: 136229.05.2010, 11:52

7 mln to nie jest tak dużo.Boss powinien go kupić bo wiadomo jaka jest sytuacja.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady