Gabriel Magalhães przedłuża kontrakt z Arsenalem!
06.06.2025, 12:45, Eryk Szczepański
766 komentarzy
Gabriel Magalhães, obrońca Arsenalu, podpisał nową, długoterminową umowę, która zwiąże go z klubem aż do 2029 roku. Brazylijczyk dołączył do drużyny z północnego Londynu w 2020 roku i od tego czasu rozegrał 210 spotkań, zdobywając 20 bramek – więcej niż jakikolwiek inny defensor Kanonierów.
- Przybyłem tu jako młody zawodnik, a po prawie pięciu latach jestem bardzo szczęśliwy i wiele się nauczyłem - przyznał Gabriel. - Jestem z siebie dumny, to niesamowita podróż i cieszę się, że mogę ją kontynuować. Mam nadzieję, że zdobędę z tym klubem trofea, bo kocham Arsenal, a moja rodzina również darzy go sympatią.
- Arsenal to niesamowity klub i jestem dumny, że mogę podpisać nowy kontrakt. Uwielbiam ten klub, kibiców, moich kolegów z drużyny i stadion. Jestem bardzo wdzięczny za wsparcie. Razem idziemy w przyszłość.
Kanonierzy mogą pochwalić się najlepszą defensywą w Premier League przez dwa sezony z rzędu. Gabriel podkreślił znaczenie swojej współpracy z Salibą oraz bramkarzem Davidem Rayą: - To bardzo ważne, bo dużo razem pracujemy. To nie tylko ja, David czy Willy, to wszyscy - cieszę się, że mogę być częścią tego zespołu.
źrodło: espn.co.uk
3 godziny temu 12 komentarzy

3 godziny temu 5 komentarzy

07.06.2025, 19:40 41 komentarzy

06.06.2025, 12:49 3 komentarzy

06.06.2025, 12:47 11 komentarzy

06.06.2025, 12:42 1 komentarzy

06.06.2025, 08:08 9 komentarzy

06.06.2025, 08:04 11 komentarzy

06.06.2025, 08:02 10 komentarzy

06.06.2025, 08:00 2 komentarzy
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Ciekawe jak to jest z tym Zubim. Jeżeli to prawda z tym Realem to gość jest strasznie śliski. Rok temu wydymał Liverpool a teraz być może nas. Chyba że wszystko dograne i to tylko plotki. Marca to poziom Mirror w Anglii także szału nie ma
@wwisnia4: mógł też się położyć na ostatnim meczu barcy zasymulować kontuzje i mieć spokój .
@Rynkos7: Zobaczymy czy tak samo będziesz śpiewał jak Ode albo Saka nie pojadą na kadrę przez przemęczenie pewnie wtedy uznasz że to jest bardzo dobra decyzja .
Witam! Panowie mam sprawę: Czy ktoś z Was korzysta z telefonu na kartę?
I jest zadowolony ze swojej przemyślanej decyzji? Potrzebny mi drugi numer a nigdy nie korzystałem z tej opcji, zawsze abonament. Od rana szukałem i tyle opcji mi powyskakiwało że można się pogubić. Polecicie jakąś korzystną ofertę? Pozdrawiam
@GenzoArs: Dziś powiedziałem dokładnie to samo. Mógł przyjechać i dogadać się z Probierzem po ciuchu. Jako kapitan nie powinien rezygnować z kadry. Wystarczyło być. Grać nie musiał. W 100% popieram Twoje zdanie.
@D14:
Kapitan drużyny nie może sobie wybierać, na które zgrupowanie sobie przyjedzie a na które nie. Nikt Lewego od kadry nie odsunął tylko podjęto decyzje o zmianie kapitana. Lewy natomiast zachował się jak małe dziecko i zwiesił swoję karierę reprezentacyjną. Żaden zawodnik nie jest ponad drużyną i selekcjonerem. Koniec kropka. W ogóle nie będę dyskutował o osobie Probierza, jakości naszej kadry czy jak wspaniałą karierę miał Lewy itd. bo to w ogóle nie o to chodzi w tym momencie
Ciekawi mnie czy ci sami ludzie którzy mówią o wielkich dokonaniach Lewego dla polskiej kadry mówią też o tym że Arteta nic nie dokonał w Arsenalu bo nie ma trofeów.
@Barney napisał: "Watpie czy byl jakikolwiek telefon do lewego , jak to potwierdzili w ogole? Nie chce mi sie wierzyc ,ze az takim jest burakiem probierz ,zeby sie rozłączyć.
Lewy juz od dawna ma z nim konflikt"
A w moim odczuciu by pokazać swoją "władzę" mógł właśnie tak zrobić. Generalnie czy sie rozłączył, czy nie, to i tak bardzo zła decyzja. W ostatnich 11 latach ten czlowiek opuścił zaledwie jedno spotkanie w meczach nie o pkt. @Rynkos7 napisał: "Poczekaj na więcej info bo narazie to jest cały ściek fake newsów z różnych obozów i nie wiadomo w co wierzyć. Dla mnie sprawa jest prosta. Lewy miał prawo zrobić sobie odpoczynek i tak zrobił. Probierz natomiast miał prawo wybrać nowego kapitana bo kapitan ma też obowiązki i powinien być na każdym zgrupowaniu. Z całym szacunkiem do Lewego jeżeli już nie ma siły grać na każdym zgrupowaniu to powinien przekazać pałeczkę do kogoś młodszego. I to wszystko po meczu o pietruszkę w ostatnim meczu La Liga tylko po to aby strzelić 100 bramkę dla Barcelony. Widać jak wielkie jest tu ego Lewego i gość po prostu czuję się ważniejszy od całej tej reprezentacji. A karierę w reprezentacji ma wcale nie lepszą niż Piszczek, Glik czy Błaszczykowski a już na pewno nie Boniek i pozostali piłkarze z tej epoki bo tych bramek strzelonych fryzjerom i kelnerom to nikt nawet nie będzie pamiętał."
Absolutnie się nie zgadzam. Lewy przez wiele spotkań sam ciągnął kadrę za uszy i prawda jest taka, ze gdyby nie on, to moglibyśmy pomarzyć o dużych imprezach. @Ups147 napisał: "No właśnie to jest dziwne. Mi się wydaje, że jakiś rzeczy nie wiemy, bo czemu zrobił to przed meczem z Finlandia, a nie przed Mołdawia? Czemu żaden (chyba że się mylę, bo wszystkiego nie śledziłem) z zawodników się za nim nie wstawił? Nagle przyjechał na to pożegnanie Grosickiego i traci opaskę? Tam się musiało coś wydarzyć."
No pewnie, ze tak. Lewandowski to bardzo inteligentny czlowiek, który nigdy nie kierował sie emocjami i rozważał każde słowo. Widocznie cos w nim pękło, tak jak to bylo z CR7 o utd w słynnym wywiadzie.
W ogóle panowie, serio nikt z Was nie zwraca uwagi na to co mówił Lewandowski oprócz zmęczenia fizycznego? Mówi przede wszystkim o zmęczeniu MENTALNYM. To sie nie bierze z niczego. Dlaczego w Barcelonie takich sytuacji nie ma? Jesli kubeczek absurdu sie przelał nawet dla tak opanowanego zawodnika jak Lewandowski tzn ze w kadrze/pzpnie musi być ogromny burdel.
Marca pisała, że Messi w swoim prime idzie do Chelsea. Oni mają informację na poziomie Faktu typu "nie śpię bo trzymam kredens"
@D14 napisał: "Zayyyebista klasa, przez telefon i cyk rozłączenie sie. Dla goscia, który jest totalną legendą polskiej i światowej pilki. A jeszcze w poniedziałek mówił, ze szanuje Lewego decyzje, że podjęli te decyzje wspólnie, sam podkreślał ile Lewy ma rozegranych w tym sezonie minut, a w niedziele odbiera mu opaskę"
No właśnie to jest dziwne. Mi się wydaje, że jakiś rzeczy nie wiemy, bo czemu zrobił to przed meczem z Finlandia, a nie przed Mołdawia? Czemu żaden (chyba że się mylę, bo wszystkiego nie śledziłem) z zawodników się za nim nie wstawił? Nagle przyjechał na to pożegnanie Grosickiego i traci opaskę? Tam się musiało coś wydarzyć.
Arsenal FC plan to finalize and complete the signing of Martin Zubimendi from Real Sociedad this week, plan confirmed.
It's true that Real Madrid had made contacts with Martin Zubimendi and his camp in the last days over a potential move this summer.
However, Martin Zubimendi has already given his word to Mikel Arteta and Arsenal to join them next season, and is expected to stay with it.
Arsenal FC will pay the €60m release clause in Martin Zubimendi's contract to Real Sociedad in the next days. Deal will be completed this week.
Medicals have been scheduled for the next days. If nothing unexpected happens, Martin Zubimendi to Arsenal FC will be 100% completed this week.
Mógłby być taki post - Okno transferowe 2025.
Przypiąć go pod głównym i tam po prostu wrzucać świeże info.
Zubimendi
Ornstein napisał: bla bla bla bla
I wtedy by sobie można było tam sprawdzać, może nie było by wtedy spamu typu MARCA i inne JogaBonitoKiedysGraliwPilkeES#.
@Rynkos7: zresztą Lewy już długo nie pogra i zacznie się okres jak w Polsce będzie święto że jakiś Polak strzeli jedną bramkę na 3 lata w LM dla jakiegoś Arisu Saloniki tak jak było przed Lewym . Trochę szacunku bo lewy przez te lata gry w tej „potężnej” reprezentacji tych zgrupowań opuścił ile z 5 ? Może nawet nie .
@Rynkos7: Ale czemu w Portugalii nikt nie robił afery jak Ronaldo tak zrobił ? Albo messi jak płakał po copa America i karierę kończył ? XD masz Rację bramek strzelonym Danii Rumunii czy Hiszpanii nikt nie będzie pamiętał . Karierę reprezentacyjną miał nie lepsza niż Piszczek i Kuba masz rację ale i Piszczek był *****y że gra źle w kadrze w a klubie super a Kuba za to że go wuja powołuje .
@D14:
Poczekaj na więcej info bo narazie to jest cały ściek fake newsów z różnych obozów i nie wiadomo w co wierzyć. Dla mnie sprawa jest prosta. Lewy miał prawo zrobić sobie odpoczynek i tak zrobił. Probierz natomiast miał prawo wybrać nowego kapitana bo kapitan ma też obowiązki i powinien być na każdym zgrupowaniu. Z całym szacunkiem do Lewego jeżeli już nie ma siły grać na każdym zgrupowaniu to powinien przekazać pałeczkę do kogoś młodszego. I to wszystko po meczu o pietruszkę w ostatnim meczu La Liga tylko po to aby strzelić 100 bramkę dla Barcelony. Widać jak wielkie jest tu ego Lewego i gość po prostu czuję się ważniejszy od całej tej reprezentacji. A karierę w reprezentacji ma wcale nie lepszą niż Piszczek, Glik czy Błaszczykowski a już na pewno nie Boniek i pozostali piłkarze z tej epoki bo tych bramek strzelonych fryzjerom i kelnerom to nikt nawet nie będzie pamiętał.
@D14:
Watpie czy byl jakikolwiek telefon do lewego , jak to potwierdzili w ogole? Nie chce mi sie wierzyc ,ze az takim jest burakiem probierz ,zeby sie rozłączyć.
Lewy juz od dawna ma z nim konflikt
@Rynkos7 napisał: "Probierz poinformował o decyzji Lewego osobiście. Tym się różni od Lewego, że nie zrobił tego przez media, "od razu" tak jak Ty byś sobie życzył tylko zrobił to przed Lewym, piłkarzami i całym sztabem. Jak dla mnie to właśnie Probierz pokazał tutaj klasę."
Zayyyebista klasa, przez telefon i cyk rozłączenie sie. Dla goscia, który jest totalną legendą polskiej i światowej pilki. A jeszcze w poniedziałek mówił, ze szanuje Lewego decyzje, że podjęli te decyzje wspólnie, sam podkreślał ile Lewy ma rozegranych w tym sezonie minut, a w niedziele odbiera mu opaskę. Przeciez to jest jakaś abstrakcja. O jakim ty szacunku mowisz? Jak będziecie bronić tego betonu, to tu nigdy nic sie nie zmieni, a obrażanie Lewego za te jak najbardziej dobrą decyzje to juz w ogóle inny poziom odklejenia, a widziałem sporo osób tu takich było.
@Barney napisał: "@iluzbg:
Idz tam sobie na realmadryt.pl i tam sobie komentuj ,a nie siwjesz ferment jeszxze sie na super express powolaj lub wyborcza"
Japa tam
@Dziadyga:
Ty jestes taki goac co lyka kazda brednie jak pelikan
@iluzbg:
Idz tam sobie na realmadryt.pl i tam sobie komentuj ,a nie siwjesz ferment jeszxze sie na super express powolaj lub wyborcza.
@Dziadyga napisał: "Ale ten Zubimendi to jest taki gosc,że nie zdziwie się,że 10 razy będzie jeszcze zmieniac zdanie.Nawet jak do nas przyjdzie to na max 2 lata,bo czuje,że to będzie drugi Torreira w narzekaniu i tesknocie za domkiem.Chłop ciągle się waha,a to 2 lata temu nie wiedział czy do nas,rok temu liverpool wodził za nos a to innych,teraz jakies ziarno prawdy pewnie też jest patrząc na charakter goscia."
Tworzysz profil psychologiczny na podstawie medialnych doniesień? Skąd wiadomo że gość się waha czy że zmienia często zdanie?
Jeszcze przed oficjalnym otwarciem okienka transferowego Zubimendi nie czekając na inne oferty i okazje powiedział Arsenalowi TAK
Nie przeciągał, nie odwlekał nie chciał wysłuchać innych ofert tylko profesjonalnie wysłuchał co mają do zaoferowania działacze Arsenalu i wygląda na to że ten pomysł przypadł mu do gustu.
Bilbao poprosiło o realizację transferu na początku lipca żeby okres rozliczeniowy był już na nowy sezon tak żeby mogli zainwestować pieniądze z transferu.
Wszystko co się teraz pisze to domysły i wymysły.
Czy szybko będzie chciał od nas odejść? To zależy od Arsenalu. Musimy wygrywać trofea wtedy piłkarze nie będą chcieli odchodzić. A nawet jeśli to będą bardzo drodzy. Jeśli nie będziemy konkurencyjni w Europie to nie tylko Zubimendi będzie chciał odejść
@Szogun napisał: "Eketike jest 25 mln droższy."
Ekitike czytam 100 baniek euro. Sesko wczoraj czytam 80-100 też w Euro. Przy negocjacji Sesko będzie trochę ponad 80. Ekitike trochę poniżej 100. Cena dość podobna. A jak Lipsk zobaczy że więcej klubów się kręci wokół Sesko to zrobi sobie licytacje i też będzie chciał więcej wyciągnać. Tu nie ma aż takiej przepaści cenowej że jeden jest wyraźnie tańszy od drugiego
@Dziadyga: Kiedy powiedział, ze sie waha?
Ornstein, Romano, Mokbel - czyli najlepsze źródła mówią, że transfer od zimy jest klepnięty i Zubi zamknął wszystkie furtki innym klubom.
Mial w wywiadzie powiedzieć - tak, idę do Arsenalu? Przecież marketingowcy by go zjedli żywcem. Gość ma ogromny szacunek do Sociedad i chce sie pożegnać z klasą.
Podniecacie się każdym gówno-newsem, gdzie hiszpanskie media to największy ściek.
Lewy od jakiegoś czasu ma wywalone na reprezentację, pewnie ostro gwiazdorzy i nie patrząc na zasługi to od jakiegoś czasu już nie powinien być kapitanem tej kadry, dostaje opaskę Zieliński, który nie powinien być nawet powoływany w większości przypadków. A selekcjonerem jest kloc, który gdyby nie pił wódeczki z odpowiednimi osobami nigdy by takiej funkcji nie dostał, bo kto normalny zatrudni takiego kloca jak probierz..
Nasza reprezentacja to dno. Ah czasy Leo czy Nawałki to jednak będziemy wspominać jeszcze przez lata.
@Piotrek_175 napisał: "Jak ktoś zaraz wyskoczy, że Fabrizio Romano dementuje i Zubimendi na bank trafi do Arsenalu no to XD"
Nic z czymś takim nie wyskoczył. Oczywiście jego here we go nie jest oficjalnym potwierdzeniem ale tak na serio to ile potwierdzeń Romano w rzeczywistości się nie zrealizowało ? To jest dosłownie jakiś promil, nawet nie procent.
Pamiętam z Gvardiolem było podobnie 2 lata temu. Rzucił here we go i potem długo cisza i chyba z miesiąc później dopiero potwierdzili. Co nie zmienia faktu że zostało to zrealizowane. Potrzebujemy cierpliwości bo jednak poza wymysłami hiszpańskim mediów szukających sensacji i nie mających większych dostępów do legitnych źródeł nie było nawet pół informacji które pozwoliłyby zwątpić w ten deal. Zubimendi wczoraj dopiero skończył sezon. Tak naprawdę fizycznie nie było kiedy zrobić nawet tych testów medycznych
Ale ten Zubimendi to jest taki gosc,że nie zdziwie się,że 10 razy będzie jeszcze zmieniac zdanie.Nawet jak do nas przyjdzie to na max 2 lata,bo czuje,że to będzie drugi Torreira w narzekaniu i tesknocie za domkiem.Chłop ciągle się waha,a to 2 lata temu nie wiedział czy do nas,rok temu liverpool wodził za nos a to innych,teraz jakies ziarno prawdy pewnie też jest patrząc na charakter goscia.
@Piotrek_175: Ale już bez przesady z takimi populizmami. Jest jakaś hierarchia źródeł. Są takie które można czytać i takie na które szkoda oczu.
Jeśli ktoś ma skuteczność 95 czy 98% to czemu go równać do brukowców, które codziennie wymyślają dziesiątki farmazonów bo nakład sie musi rozejść.
I na koniec okna Zubimendi powinien znowu wszystkich zrobić w jajo i zostać w Sociedad xddd
@Mastec30: Eketike jest 25 mln droższy.
@iluzbg:
Tak jak napisałem pod dotyczącym tego postem, jedynym pewnym źródłem jest Arsenal.com Jak ktoś zaraz wyskoczy, że Fabrizio Romano dementuje i Zubimendi na bank trafi do Arsenalu no to XD
Nie ma nic oficjalnego i wszystko się może zdarzyć.
To jest trochę tak jak z napastnikiem. My od września wiemy, że potrzebna jest na gwałt topowa 9 a w czerwcu dalej "negocjujemy" z Sesko i Gyokeresem. Wielkie nadzieje na te okienko ( jak na każde) a żeby nie było kupy na koniec :)
W moim bingo na ten tydzien miałem "Zubimendi jednak do Realu" :D
Możemy zrobić jakiś ustawowy zakaz wrzucania informacji o Zubimendim o ile nie są to pewne źródła typu Romano, Ornstein ? Bo sorry ale Marca, Asy czy inne Revelo to wrzucaja głupoty pod kliki i wyświetlenia a nie legitne informacje
Odchodząc od afery z Lewandowskim i Probierzem, mamy ciekawe doniesienia z Hiszpanii. Wygląda na to, że transfer Zubimendiego do Arsenalu wcale nie jest tak pewny, jak się wydawało. Real niespodziewanie włączył się do gry, co może całkowicie zmienić sytuację. MARCA i AS potwierdzają, że Królewscy skontaktowali się już z otoczeniem zawodnika i sprawdzają, czy jest jeszcze dostępny. Odpowiedź była jasna nie ma żadnego zobowiązania wobec Arsenalu. Teraz Real zamierza działać bardziej oficjalnie. Czeka nas ciekawa końcówka tej sagi. Jednak dalej twierdzę że Zubimendi skonczy jednak w Arsenalu.
@Szogun napisał: "Sa wieści,że dla Chelsea Eketike jest za drogi i skierują uwagę na Sesko. To by było tragikomiczne gdyby na liście było tych dwóch napastników i jeden skończy w Manchesterze a drugi w Chelsea."
Przecież te ceny za Ekitike i Sesko nie dą diametralnie różne. Są podobne więc nie ma sensu wierzyć w takie rewelacje
Sa wieści,że dla Chelsea Eketike jest za drogi i skierują uwagę na Sesko. To by było tragikomiczne gdyby na liście było tych dwóch napastników i jeden skończy w Manchesterze a drugi w Chelsea.
@Barney: Mbeuemo jest już dogadamy. Bardziej chodzi o sprzedaż Garnacho i Hojlunda. Na papierze trójka Cunha,Gyo, Mbeuemo pod nimi szczur wygląda naprawdę dobrze.
@ZielonyLisc:
Wszyscy mają szacunek do Lewego. Nigdy nie zapomnimy mu tych wspaniałych bramek strzelonych Wyspom Owczym, Andorze i San Marino.
@markiz0 napisał: "Dziwie mu sie, ze nie zrezygnowal z gry w kadrze np. w wieku 35 lat."
Tylko, że tu nie chodzi już i sama rezygnację tylko w jaki sposób to robi. Mógł spokojnie sobie odpuścić po Euro już granie dla repy i raczej nikt by mu takich wyrzutów nie robił. Tak jak Szczęsny, czy ktoś mial do niego jakieś pretensje jak odchodził? No nie, bo zrobił to normalnie i obyło się bez jakiś fochow i wywlekania brudów.
To że Probierz przypłaci tą całą szopkę posadą prędzej czy później jest pewne. Nawet bym nie wykluczał zwolnienia przez Kulesze jak mu sponsorzy siądą na głowę że sponsorują Kadre bez Lewego a płacą rekordowe stawki.
Z drugiej strony też nie róbmy sobie jaj broniąc w jakikolwiek sposób Lewego. Odwalił z tym zgrupowaniem na wiele sposobów. Jest zbyt ważną osobistością żeby tak się zachować i dobrze że w jakiś sposób ktoś go ukarał. Prawda jest taka, że ta Kadra potrzebuje oczyszczenia zarówno z trenera jak i z Lewego bo żaden z nich za wiele dobrego ostatnio nie robił
@ZielonyLisc napisał: "Typowe polaczkowe zachowanie, zero uznania, szacunku dla Lewego za to co zrobił dla reprezentacji i polskiej piłki... ja mu się nie dziwię że ma to w dupie, patrząc na grę reprezentacji pod Probierzem, który nadaje się jedynie na ekstraklasę to tez bym to pierdzielił. I jeszcze ci wszyscy pseudo eksperci i ,,wielcy" piłkarze co wylewają jad na Lewego mogą mu pento zrobić."
Dlatego nie powinno być już w kadrze Probierza,bo wgl amator nie powinien być selekcjonerem.I lewego również od conajmniej 2-3 lat,bo facet na kadre przyjeżdżał tylko dla swoich biznesów w Warszawie i sponsorów.A najlepiej jakby zawiesiła Fifa ten PZPN na 2-3 lata i byłby spokój i budować od 0.
Z Lewym to nie funkcjonowało już przez kilku trenerów, wreszcie koniec.
Polska Gurom !!
@Pires9999 napisał: "będziemy czekać bo mamy czas"
Za Edu mieliśmy czas. Teraz wydaje się, że trochę ten sposób robienia transferów się zmienił. Ledwo początek czerwca a my mamy Zubimendiego dogadanego, Kepa będzie dopinany jak aktywują klauzulę bo z zawodnikiem już dogadani jesteśmy + negocjujemy napastnika. Na tempo nie możemy narzekać
Glik moczymorda wstawił klaskające ręce pod postem xD
Ten to zawsze maił problem do Lewego. Że nie zezwalał na nocne libacje alkoholowe.
"Nawałka początkowo zastanawiał się nad wykluczeniem z kadry kilku uczestników tej imprezy, ale ostatecznie skończyło się na surowych karach. Aż po 50 tysięcy złotych musieli zapłacić Teodorczyk, Artur Boruc, Kamil Glik i Kamil Grosicki"
Porównując Ronaldo do Lewego jako kapitana to aż brakuje mi słów
Dobrze, że jakaś aferka wokół kadry wybuchła, bo Polacy od wyborów nie mieli porządnego powodu, żeby się trochę między sobą pon*****dalać.
@Mastec30: będziemy czekać bo mamy czas
Typowe polaczkowe zachowanie, zero uznania, szacunku dla Lewego za to co zrobił dla reprezentacji i polskiej piłki... ja mu się nie dziwię że ma to w dupie, patrząc na grę reprezentacji pod Probierzem, który nadaje się jedynie na ekstraklasę to tez bym to pierdzielił. I jeszcze ci wszyscy pseudo eksperci i ,,wielcy" piłkarze co wylewają jad na Lewego mogą mu pento zrobić.
Wywalić Lewego za niski angaż i danie opaski największemu leserowi reprezentacji Polski w historii. Ten to dopiero jest antygraczem jak przychodzi repka ale cały hejt na Lewego bo o nim się więcej mowi
a jezeli ktos rzuci argument o Messim czy Ronaldo w kadrze - po pierwsze, Messi rezygnowal, ale blagali go by wrocil. Po drugie, gdyby w polskiej kadrze gral Bruno Fernandes, Joao Neves, Vitinha, Leao, Felix, Mendes, to gwarantuje, ze Lewy tez przyjezdzalby na kadre z usmiechem na mordzie. A kogo widzi? Puchacza, ktorego nawet nie uwazam za prawdziwego pilkarza.
@GenzoArs napisał: "Nie musiałby trenować ani grać – mógłby być tam jako wsparcie mentalne dla młodszych kolegów z drużyny. Jego obecność sama w sobie mogłaby mieć ogromną wartość dla atmosfery i morale zespołu."
O to to, jak dla mnie mecze z takimi przeciwnikami powinny być okazją do grania bez Lewego, ale dobrze żeby on tam cały czas byl.
Inna kwestia to to, że mamy pełne gacie przed Finlandią, a Kaminski podsumowal tylko gdzie mentalnie jest nasz zespol xD
Gdyby Lewandowski byl Niemcem, to mialby z jedno czy dwa mistrzostwa swiata i bylby stawiany na rowni z Messim i Ronaldo. Dziwie mu sie, ze nie zrezygnowal z gry w kadrze np. w wieku 35 lat. Jeszcze to roszczeniowe gadanie kibicow jakby Lewy byl im cos winien. Osiagnal sukces pomimo bycia Polakiem, a nie dzieki temu. Malo brakowalo i by mu jakies pijaki z Legii zakonczyly kariere zanim sie zaczela. Jest tak jak Janowicz powiedzial - kim wy jestescie zeby miec jakies oczekiwania?