Gdy pieniądze nie są już żadnym ograniczeniem...

Gdy pieniądze nie są już żadnym ograniczeniem... 04.09.2008, 19:58, Mateusz Kolebuk 81 komentarzy

Magnaci ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich słyną na całym świecie ze swojej megalomanii. To małe państewko na Półwyspie Arabskim znane jest przede wszystkim z kosztujących miliardy dolarów architektonicznych cudów. W Dubaju zbudowano Palm Islands, czyli zespół trzech największych sztucznych wysp na świecie. Pomysłodawcą tego przedsięwzięcia jest Muhammad bin Rashid Al Maktoum, premier i wiceprezydent ZEA. Z jego inicjatywy rozpoczęto także budowę najwyższego budynku na świecie - Burdż Dubaj, który znajduje się również w Dubaju. Obecnie wieżowiec ma 694,5 metrów wysokości, jednak docelowo ma mieć 850 metrów. W Dubaju znajduje się także Burdż al-Arab - najwyższy na świecie hotel, jeden z dwóch na świecie, posiadających siedem gwiazdek.

Arabskich milionerów nie znajdziemy na liście Forbesa, przedstawiającej najbogatsze osoby na świecie tylko dlatego, że ich majątek jest trudny do oszacowania. Trudne jest także rozdzielenie majątku osobistego z majątkiem państwowym, dlatego też liczby dotyczące zamożności wielu szejków opierają się głównie na spekulacjach i mało dokładnych kalkulacjach.

14 miesięcy temu Thaksin Shinawatra kupił Manchester City za sumę £80 milionów. 1 września były premier Tajlandii sprzedał klub za sumę dwukrotnie większą. Nabywcą okazało się konsorcjum Abu Dhabi United Group, którego przedstawicielem jest Sulaiman Al-Fahim ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wszystko to zostałoby przyjęte przez piłkarski światek jako normalność, gdyby nie szalone plany arabskiego oligarchy.

Al-Fahim kreując się na filantropa twierdzi, że zamierza z Manchesteru zrobić światową potęgę - za pomocą ogromnych pieniędzy oczywiście. Już na samym początku postanowił dać - jak sam twierdzi - drobny prezent fanom City, kupując Robinho za rekordową na Wyspach Brytyjskich sumę £32 milionów. Wydawać by się mogło, że bardziej rozrzutnej osoby od Romana Abramowicza w futbolowym światku nie będzie. Niestety już jest. Teraz, gdy Abramowicz przestał pompować w Chelsea pieniądze, czekając na rezultaty ogromnej inwestycji, na horyzoncie pojawił się Al-Fahim, który najwyraźniej chce sprawić, aby Rosjanin poczuł się naprawdę mały.

Al-Fahim zamierza wtłoczyć w klub £540 milionów (sic!), aby stał się jednym z najlepszych na świecie. Zaznaczył, że zamierza kupić przynajmniej 18 zawodników światowej klasy, czyli takich, którzy według niego kosztują ponad £30 milionów. Brzmi jak słowa szaleńca, nieprawdaż?

31-letni Sulaiman nie ukrywa swojej ekscytacji z faktu bycia właścicielem takiego klubu jak City. Jego cel jest jak sam przyznaje, bardzo prosty - zrobić z Manchesteru City najlepszy klub w Premier League, a w przyszłości wygrać Champions League. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że zamierza w tym celu przewrócić rynek futbolowy do góry nogami - tak jak świnkę skarbonkę, gdy chcemy wydobyć z niej monety. Bo czy kogoś zdziwi, gdy za pół roku Cristiano Ronaldo przejdzie za trzycyfrową sumę, liczoną w milionach, do Manchesteru City?

Gdy pieniądze przestają mieć znaczenie, przestają je mieć także kontrakty zawodników i klauzule odejścia. Oznacza to tylko tyle, że środek perswazji w postaci papierowej zacznie mieć większe znaczenie od przywiązania zawodników do klubów, które w obliczu dzisiejszego, bardzo komercyjnego futbolu jest już i tak bardzo małe. Są oczywiście wyjątki, które dla mnie stanowią autorytety piłkarskie. Ich postawa to nie tylko przywiązanie do klubu, ale swego rodzaju walka z rujnowaniem idei futbolu za pomocą niewyobrażalnych pieniędzy.

Transfery autor: Mateusz Kolebuk źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Wincio komentarzy: 523.09.2008, 20:28

Takim to można ale wydaje mi się że pieniądze nic nie dadzą.

madjer komentarzy: 553413.09.2008, 10:15

Pieniadze to nie wszystko

Fabregas19 komentarzy: 5084 newsów: 813.09.2008, 08:40

No i niech sobie Manchester City kupuję najlepszych piłkarzy na świecie, i co z tego???Kiedyś Real z tego słyną, że miał same gwiazdy, które n9ie mogły sobie poradzić z przeciętną drużyną...

kibicarsenalu komentarzy: 14911.09.2008, 21:24

pojawia się pytanie: Czy jeśli nawet arsenal kpił by Usmanow to czy mamy jakieś szanse z Al Fahimem? Chyba uratować może nas już hyba tylko Bill Gates:)

madjer komentarzy: 553410.09.2008, 19:51

:-/ Nie wkurzajcie RahU ,nie lubi mlodego pokoloenia ...

maciekkk komentarzy: 44410.09.2008, 18:13

no tak:) świetny artykuł:) ciekawy i na temat ostatnich wydarzeń:)

Cris komentarzy: 41 newsów: 2410.09.2008, 17:29

mnich widzisz jaki poziom prezentuje rahu... tylko podziwiać :) świetny artykuł!

mnich38 komentarzy: 9810.09.2008, 17:13

Rahu -->nie wiem dlaczego, ale twoje ostatnie wypowiedzi przypominają mi wywody mojej nauczycielki z j.polskiego:)

smOOlan komentarzy: 3510.09.2008, 16:15

Z utęsknieniem oglądam mecze chociażby z lat 90, nie wspominając wcześniejszych. Widać było piękno futbolu. Teraz tego brakuje (przynajmniej mi). Takich panów jak owy szejk powinni ubezwłasnowolniać, a majątek przeznaczać na cele dobroczynne. Facet w jakiś tam ..... sposób dorobił się masy pieniędzy i próbuje być "bogiem". To paskudne, że pieniądze mają takie znaczenie (dla niektórych). Chyba wziął sobie do serca słowa Paktofoniki "ty też możesz być bogiem". Mam nadzieję, że czar futbolu nie pryśnie pod przykrywką pieniędzy. Teraz poczekajmy .... przekonamy się, który z piłkarzy połknie "haczyk".

AntonioThe komentarzy: 3821 newsów: 509.09.2008, 15:15

Nie wszyscy piłkarze lecą na kasę więc ManCity nie kupi wszystkich których ma na oku.

madjer komentarzy: 553408.09.2008, 19:37

Dobra czas zakonczyc ten temat ... to ze niektorzy czesto popelniaja bledy nie oznacza ze mlode pokolenie to debile i analfabeci ...

White_Eagle komentarzy: 6907.09.2008, 20:58

Ale przy tym poprawianiu trzeba używać ironii? Fakt, jest to denerwujące, jak się często widzi takie błędy, ale gdy kogoś zaatakujesz (atak czyli chęć nauczenia w mniemaniu zaatakowanego ;)), dodając do tego nutkę ironii to wiadome jest, że ten od razu Ci cos odburknie. Dobra, Ja kończe, bo się okaże, że to ja robie najwiekszego OT. :D

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214807.09.2008, 20:39

Fakt, mogą się śmiać, jak ktoś pisze 'ktury', 'wogle' i tym podobne kwiatki. Ja jestem po to, żeby nauczyć wszystkich poprawnej ortografii ;).

White_Eagle komentarzy: 6907.09.2008, 20:33

Dobrze więc proponuję tak: może nie ja ten konflikt zacząłem (i nie wnikam kto mniejsza o to) ale proponuje juz go zakończyć. Pokażmy swoją jedność do klubu i że choć wiele nas dzieli, to Arsenal jednak łączy. Bądźmy ludźmi poważnymi, a komentarze obraźliwe lub poprawiające czyjeś zachowanie wysyłajmy na priva, bo tutaj w komentarzach robi się tylko smietnik i kibice innych klubów wpadający tutaj moga sie tylko smiać z naszego zachowania :/. Więc proszę, aby zachować pewien umiar...

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214807.09.2008, 20:19

Odróżniaj ignorancję od omylności. Widocznie młode pokolenie myśli, że w życiu poprawiać błędy pomoże im firefox albo word.

White_Eagle komentarzy: 6907.09.2008, 20:11

Trochę was nie rozumiem... przecież piłka nożna to jest kasa i biznes. Praca dla piłkarzy oraz działaczy. Więc czemu mają oni nie zarabiać? Skąd wiecie, że ten szejk nie zna się na piłce? Może jednak się zna, skoro wie kogo kupować ;) Real Madryt już przystopował, gwiazd nie sprowadza (no może emerytowane...), więc nie wiem o co ta kłótnia... Można łatwo zauważyć, ze czasy się zmieniają i że co kilka lat pojawia się nowy gracz na rynku, który kupuje na siłę (Real, Chelsea teraz ManC) więc za 4 góra 5 lat będzie juz po wszystkim i będziemy się ekscytować Walsall, które w błyskawicznym tempie awansuje do Premiership i będzie kupować Nasriego, Benzeme i innych teraz młodych, swietnych zawodników ;)
PS. Proponuję wysłać wieniec pochwalny dla RahU za jego błyskotliwość, wspaniałomyślość i nieomylność w sprawach piłkarskich oraz poprawności ortograficzno-stylistycznej. Gratuluje wspaniałej pani profesor we wszystkich szkołach.
PPS. Może ktoś mi sprawdzic moją wypowiedź czy jest dobrze napisana? Mam jedynie 17 lat i jeszcze nie mam matury z polskiego ;( Jesli znajdziecie choćby 1 błąd, nie zasługuje na bycie użytkownikiem tego szanownego serwisu. Pozdrawiam wszystkich adminów. Aha i proszę, by ten post nie był kasowany, bo się trochę napisałem.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214807.09.2008, 19:02

Uroczo.

Ps. Rozumiem już teraz Twoją awersję do ortografii. Przecież to Ty byłeś na arsenalking pod nickiem FabieR najlepszym 'redaktorem', który w jednym zdaniu potrafił zrobić 20 błędów ortograficznych i 10 stylistycznych. Gdybym wiedział, że to Ty, zbanowałbym rok wcześniej.

AFC_00 komentarzy: 5607.09.2008, 18:57

Słodka to jest twoja morda oblepiona czekoladą. Tak, mam 13-lat, ale to nie jest powód, by mnie lekceważyć. Aporpos(tak na przyszłość to chodzę do gimnazjum). Właściwie nie obchodzi mnie ile ma lat jakiś stary cep, niby prowadzący tą stronę. Oszczędź mi tych szczegółów na eldo futura.
Z poważaniem,
Człowiek, który ma Cię w dupie

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214807.09.2008, 17:46

13-latek pouczający 22-latka - jakie to słodkie :)

Nie wiedziałem, że poprawna ortografia to powód do dumy, ale wśród uczniów podstawówki widocznie tak. Polecam dogłębną lekturę słownika ortograficznego lub książek - zamiast internetu.

AFC_00 komentarzy: 5607.09.2008, 17:26

Wcale nie chodzi mi o to. Raczej o to, że RahU wymądrza się swoją bystrością na temat poprawnej ortografii, a sam wie, że użytkownicy mają to generalnie w d**ie...

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214807.09.2008, 13:10

Nie wiedziałem, że poprawna ortografia to dar. Raczej brak poprawnej ortografii to ignorancja.

severyn91 komentarzy: 529 newsów: 407.09.2008, 11:52

AFC_00 -->> to, ze ktos nie robi bledow tzn ze ma jakis niesamowity talent?? Nikt nie rodzi sie majac ortografie w paluszku. Moze nie zauwazyles, ale tego sie uczy w szkole (chociazby)...

AFC_00 komentarzy: 5607.09.2008, 10:22

RahU----> Nie chcę Tobie tu nic wypominać, ale nie każdy się urodził tak ortograficznie uzdolniony jak ty.

kluch_lbn komentarzy: 176507.09.2008, 10:13

mam nadzieję że znajdą się piłkarze zdolni do bojkotu. Co sie dzieje z tym światem żeby niewiadomo jaki brudas który się dorobił na tym, że trzyma w szachu cały świat sprzedając ropę, mógł zaprzepaścić budowaną od wielu lat piękną ideę futbolu jako sportowej rywalizacji. Jeszcze dziesięć lat temu takie coś byłoby nie do pomyślenia. Ciekawe co powiedzą ci arabi gdy ich ropa przestanie być komukolwiek potrzebna... mam nadzieję że sie przejadą na tym pomyśle i utopią miliony.

madjer komentarzy: 553407.09.2008, 09:17

Przyznaje racje przepraszam za bledy ;-/ glupio

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214807.09.2008, 01:08

"drożyna" ! Twoja błyskotliwość powala na kolana.

madjer komentarzy: 553406.09.2008, 19:44

RaHU ale pamietaj o tym ze arsenal jest bardziej drozyna francuska

HALAMADRID komentarzy: 12206.09.2008, 17:03

ale juz tak poza tematem

Nie wiem jak wam ale naprawde nie podoba mi sie sytuacja która zaczyna opanowywac Futbol !
To juz nawet przestaje być smieszne :( Zainteresowalem sie pilka nozna jako gówniaż ,podobała mi sie gra , bramki, zwody ,zagrania techniczne ; Wg mnie jednak gwiazdy (te prawdziwe gwiazdy nie przejda do City .Ile juz ofert mial Gerrard, ile Totti , lub tez Raul kilka lat temu z Chelsea (ponoc 100 mln). Każdy klub ma taką gwiazde-symbol . Trudno mi to mowic (pisac) ale jednak Cristiano Ronaldo to tez zawodnik patrzacy na kase .Jezeli kilka lat temu Arsenal znalazl sie w takiej sytuacji w jakiej teraz MU (zdobywca Ligi ,Ligi Mistrzow) to z pewnoscia Henry nie odszedlby do Barcy .Niektórzy poprostu chca cos osiągnac ,zapewne tym kierowal sie Henry ,a niektorzy kasą (naprawde trudno mi to powiedziec) - C.Ronaldo

Hala Madrid !

kanonierek komentarzy: 20206.09.2008, 16:50

aj HALAMADRID; gdybym tylko miał wenę :P

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223706.09.2008, 16:40

Mam nadzieje ze nikt do niego nie przejdzie ...

HALAMADRID komentarzy: 12206.09.2008, 16:22

Raul, Guti, De La Red, Ramos, Torres, Salgado, Garcia, Iker, Codina to Hiszpanie ,4 z nich tworzy szkielet drużyny Real Madryt, 2 z nich było głownymi filarami Zwycieskiej na Euro 2008 La Seleccion ,(Iker był kapitanem) .Na tym że w składach klubow Primera Division (od niedawna nowa nazwa) znajdują sie hiszpanie zyskuje Reprezentacja !

A propo jak tam ostatnio spisala sie Kadra "Synów Albionu" na Euro 2008 ????

W składzie AFC jest 3 brytyjczyków . Czy któryś odgrywa ogólnie jaką kolwiek ważniejszą rolę w zespole ? (poza oczywiscie rolą 20, 21, 22 rezerwowego )

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214806.09.2008, 15:54

Nie ma to jak popisać się ignorancją, co nie madjer? Jedynym wychowankiem, który gra w pierwszej drużynie Arsenalu jest ... Jack Wilshere. W składzie mamy trzech Brytyjczyków.

Co do Realu: Raul, Miguel Torres, Guti, Iker Casillas, Jordi Codina. W pierwszej drużynie Realu jest dziewięciu Hiszpanów.

Przepraszam, czy na pewno coś mówiłeś?

madjer komentarzy: 553406.09.2008, 14:41

hahah ... nie mowcie mi ze real opiera sie na zawodnikach z hiszpanii ... i nie mowcie ze real nie kupuje sobie kogo zechce i nie mowcie ze real korzysta z mlodych zawodnikow tak jak arsenal... nie powiem kto za kosmiczne pieniadze chcial sciagnac Crysie...Real robi tak jak barca czy chelsea kupuje drogich graczy i potem moze cos z tego bedzie a moze nie

adaminho77 komentarzy: 332906.09.2008, 13:38

Hiszpanów*

Przykładem takiego zawodnika jest również Mata... W Realu nie dostawał szans... A w Valencii ją dostał i spisuje się bez zarzutu...

Zamiast docenić Robinho Real wolał ściągnąć C.Ronaldo... A wyszło na to, że zarówno nie udało Im się ściągnąć C.Ronaldo, jak i również zatrzymać Robinho... Chytry dwa razy traci...

Sory, że 2 komentarze pod rząd...

adaminho77 komentarzy: 332906.09.2008, 13:31

HALAMADRID-->A Real to nie międzynarowdowa mieszanka?! Skoro macie tylu takich dobrych Hiszpańskich piłkarzy, to czemu ostatnio Real ściąga wielu Holendrów?! Sneijder, van der Vaart, van Nistelrooy, Robben, Drenthe... Holendrzy lepsi od Hiszpanów?! Zaprzeczasz sam sobie... Poza tym Real ma wielu świetnych młodych Hiszapnów, którzy dobrze rokują na przyszłość... Mowa tu o np: de la Red, Parejo(wypoż. do QPR) i Soldado(sprzed. do Getafe)... Niestety w Realu nie dostaną poważnej szansy... Bo Real woli ściągnąć gwiazdy...

Ruto komentarzy: 133 newsów: 27606.09.2008, 13:18

"Ich postawa to nie tylko przywiązanie do klubu, ale swego rodzaju walka z rujnowaniem idei futbolu za pomocą niewyobrażalnych pieniędzy"

Podpisuje się obiema rękami i nogami pod tym stwierdzeniem, ale trzeba też stwierdzić, że coraj ciężej znaleźć takich piłkarzy

HALAMADRID komentarzy: 12206.09.2008, 12:32

madjer "liga angielska jest na wyzszym poziomie "

z powodu tych cholernych pieniedzy !

Gdy pieniądze nie są już żadnym ograniczeniem...

tak jak w temacie ,jakis szejk ,czy rusek ma zachcianke i kupuje klub ,pompuje w niego miliony i sa zyski . Nie powiem ze niestety ale w Hiszpanii czegos takiego nie ma ! Pilkarze ktorzy sa tam gwiazdami (wielkimi gwiazdami ) to w wiekoszosci zawodnicy wczesniej nieznani .Wiekszosc druzyn (hiszpanskich) zbudowana jest glownie ,tak jak to powinno byc z hiszpanow . Na efekty nie trzeba czekac !W Anglii promowani sa sredni zawodnicy , a mlodzi wyspiarze graja w 2 ligach na czym traci liga angielska .Wg mnie jedyny czysto angielski zespol to Lpool reszta to : miedzynarodowa mieszanka !

Hala Madrid !

Fabregas1993 komentarzy: 706.09.2008, 11:47

No i co. Wpompują jeszcze więcej kasy niż Abramovich w Chelsea i będzie to samo. Cały czas będą trudności z wygraniem

madjer komentarzy: 553406.09.2008, 11:05

hmmm HALAMADRID : arsenal walczyl w ostatnich latach o miejsca 3-4 poniewaz liga angielska jest na troszke wieszym poziomie ....
Real tak na prawde nie mial z kim konkurowac :
-Barcelona slabiutka
-Villareal staral sie nawiazac kontakt no ale coz nie tym razem
-Sevilla no chyba miejsce w tabeli mowilo samo za siebie
-Valencja ten klub w ubieglym sezonie byl nawiekszym rozczarowaniem
-Athletico noo wiadomo ...

Wiec zastanow sie co mowisz :

A w lidze angielskiej ;
-ManchesterU zwyciezca ligi mistrzow
-Chelsea Finalista ligi mistrzow
-Liverpool no troche srednio im poszlo
-Everton bardzo dobry sezon
-Tottenham mimo slabego miejsca zawsze grozny
-Manchester C rowniez swietny sezon

Heee i co HALAMADRID widzisz teraz te roznice

madjer komentarzy: 553406.09.2008, 10:55

Prawda jest taka :kluby coraz bardziej sie bogaca ,a wiec i zawodnicy beda drozsi
....
kto na tym najbardziej ucierpi?
....
kluby z takich lig jak polska
....
dlaczego?
....
zamiast przyblizac sie do uciekajacej nam europy ,to sie oddniej oddalamy

madjer komentarzy: 553406.09.2008, 10:52

najpierw ManC musi wyrobic wiekszy autorytet i pokazac innym ze naleza do czolowki ,wtedy nie beda mieli klopotow z transferami

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214806.09.2008, 10:44

bla bla bla...

HALAMADRID komentarzy: 12206.09.2008, 10:33

ale po co mi podajesz te wszystkie nazwy ? Jesli wg Ciebie Ramos to zboczenie z tematu no to sorry :) Sergio mial oferty z miedzy innymi z Milanu ale kategorycznie odrzucil mozliwosc przenosin do Mediolanu ,poniewaz (jak sam to ujął) ma serce w białych barwach !

Pierwszy moj post dotyczyl zawodnikow ktorzy nie opusciliby Realu Madryt ,drugi natomiast byl pytaniem "ciekawe ilu takich jest w Arsenalu... ? " .No właśnie ilu ? Z Adebayorem nic nie wiadomo mogł odejsc ,Flamini który był filarem druzyny odszedl do bardziej perspektywicznego zespolu, Hleb zrobil to samo .Wg mnie w tej sytuacji nie chodzi nawet o pieniądze ! Klub który juz którys sezon z koleji walczy o miejsca 4-3 to nie jest ciekawa opcja dla pilkarza, a teraz dojdzie jeszcze Man City ...

,,Hala Madrid" !

AntonioThe komentarzy: 3821 newsów: 505.09.2008, 22:45

Nie tylko pieniadze są ważne w piłce nożnej trzeba miec też dobry sztab szkoleniowy i umieć promować młodzież w pierwszym zespole.

Christian komentarzy: 342705.09.2008, 20:52

Jedno jest pewne teraz Man City ma jeden problem mniej już nie brakuje im kasy pewnie będą chcieli kupić wielu piłkarzy w styczniu ale raczej im się to nie uda

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214805.09.2008, 20:19

HALAMADRID: Argumentujesz coś bazując na pojedynczym przypadku i generalizujesz na tej podstawie. - błąd logiczny zwany hasty generalization.

Bogaty klub a wydający krocie klub to inna bajka, więc znowu nie trafiłeś.

Piszesz o Ramosie, mamy tu przykład Ignoratio elenchi, czyli zboczenie z tematu i kolejny błąd logiczny.

Dalsza polemika z Tobą nie ma absolutnie żadnego sensu, bo jesteś w tym niestety za słaby (czytaj - nie umiesz tworzyć kontrargumentów).

Hala Widowiskowo-Sportowa!

HALAMADRID komentarzy: 12205.09.2008, 19:49

Rahu przeciez poniekąd Flamini i Hleb stali sie dopiero zorpoznawalni w Arsenalu ; różnica pomiędzy Realem a Arsenalem polega na tym że królewscy potrafią wychować sobie gwiazde i wpajać miłość do klubu ,Arsenal natomiast kupuje młodych zawodników promuje ich a oni nie widząc efektów odchodzą do innego zespołu .Moje przykłady podałeś jako "śmieszne" i pozwól że zacytuje " Jak w ogóle można mówić o odejściu piłkarzy dla pieniędzy z klubu, który ma ogromne pieniądze." - czy Arsenal nie należy do czołówki najbogatszych klubów na świecie ?czy przypadkiem nie wydali w tym okienku wiecej niz "przebogaty" Real ?

jednak zapomniales wspomniec o jednym ciekawym zawodniku - mianowicie chodzi o Ramosa ! Na Euro 2008 pół turnieju grał rewelacyjnie ,zasłużył sobie na nowy kontrakt ale fantastyczny prezes Realu Madryt był zajęty sprowadzaniem zawodnika którego nie można sprowadzić ;chyba wiadomo o kogo chodzi (słynna opera mydlana z Cristiano Ronaldo w roli głownej :) ) Ramos (tak jak Robinho ktory czekał na nowy kontrakt ) mógł sie poczuc urazony brakiem jakiegokolwiek zainteresowania ze strony władz Los Blancos na temat przedłużenia kontraktu ,a jednak czekał cierpliwie i nie wiem czy juz czy na dniach ma dostac lukratywny kontrakt który związe go z Królewskimi na ...10 LAT ! i nie powiesz mi ze to nie trafiony przykład !

Hala Madrid !

madjer komentarzy: 553405.09.2008, 19:43

pieniadze nie graja XD tylko dobrze zgrany team

AFC_00 komentarzy: 5605.09.2008, 19:31

Jak mówi hasło filmu "Pieniądze to nie wszytko"? Otóż hasło mówi: "Piniondze to nie wszystko, ale wszystko bez piniendzy to ch**". Zgadzam się z tym hasłem na 100%. W futolu ta oto teoria również się sprawdza. Czym jest klub be pieniędzy. Odpowiedź brzmi: TOTALNYM ZEREM. Manchester City wejdzie pewnie teraz na listę najbogatszych klubów na świecie. Jednak 1, czy 2 lata temu wejście do takiegoż rankingu było dla nich co najmniej marzeniem. Popieram Szynka11...szejcy z Arabii nie mogą przejmować każdego klubu, tylko dlatego, że coś im szasta głośno w portfelu. Tak tylko pokazują swój idiotyzm. Dlatego wielkie kluby jak Arsenal, Real, Manchester czy Juventus nie były, nie mają zamiaru, i raczej nigdy nie zostaną przejęte przez obywateli ciepłych krajów z północnej Azji. Chelsea została przejęta przez Abramowicza, ale ta decyzja spowodowała tylko, że klub stał się bogatszy, a wcale nie lepszy...

Szynek11 komentarzy: 10005.09.2008, 16:44

Powiem tak: takie debile jak ten jeden arab psuja wizerunek pilki noznej to porypance... ale zobaczycie arsenal ze swoja mlodzieza i tak podbije Europe

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady