Guardiola zastąpi Wengera?
19.02.2012, 11:38, t r 184 komentarzy
Według angielskiej prasy, na Wengerze po kolejnej wpadce - tym razem w FA Cup z Sunderlandem - spoczywa coraz większa presja. Niewykluczone, że na pozycji trenera Arsenalu mógłby go zastąpić Pep Guardiola.
Źródła bliskie Kanonierom informują, że w klubie zaczyna się coraz poważniej zastanawiać nad przyszłością Francuza na Emirates po kolejnym sezonie niepowodzeń. Odkąd głównym udziałowcem Arsenalu jest Stan Kroenke, jego celem była popularyzacja klubu na świecie prowadząca do większego zysku. By jednak do tego doszło, drużyna musi odnosić sukcesy, a wygląda na to, że Wenger nie jest w stanie tego zapewnić.
Arsenal ma świadomość, że pozostanie Guardioli na kolejny rok w Barcelonie wciąż jest niejasne. Trener katalońskiej drużyny wciąż nie przedłuzył umowy, więc po zakończeniu obecnego sezonu będzie wolnym szkoleniowcem.
- Nie mogę być w tak wymagającym klubie bez pewności, że mam siłę go dalej trenować. Wciąż nie wiem, jaka będzie moja decyzja. Kiedy będę pewny, klub się o tym dowie. Muszę to wiedzieć. Jesteśmy razem już cztery lata i decyzja musi być przemyślana rozsądnie. Wydaje mi się, że lepiej jest mieć więcej czasu do namysłu - mówił o swoim pozostaniu w Barcelonie Pep Guardiola.
źrodło: Daily MailDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Guardiola to bardzo duże ryzyko
Hahaha, Pep do nas. Toż to nierealne. Byłby frajerem jeżeli sam z własnej woli przeszedłby z klubu, który w 2 lata zdobył więcej trofeum niż my przez 10 lat.
Hahaha, Pep do nas. Toż to nierealne. Byłby frajerem jeżeli sam z własnej woli przeszedłby z klubu, który w 2 lata zdobył więcej trofeum niż my przez 10 lat.
o jak fajnie mój pierwszy news
przed momentem rozmawiałem z Arsenem, zostaje na kolejnt sezon. koniec tyc plotek juz..
@NineBiteWolf Nie zapominaj o wspaniałym transferze 35 mln + Eto = Ibra
Guardiola? Lepszy od Wengera, ale my potrzebujemy kogoś znacznie lepszego
hehe a Wenger kiedyś byl obroncą a Arsenal w obronie nie umię grać
on? gorycz porażki jest, ale Arsenal bez Bossa... ja to już sama nie wiem co jest dla nas dobre a co nie./
Nie , nie i jeszcze raz nie , Guardiola to wcale nie jest dobry trener , Rijjkaard mu zbudował zespół a on zdobywa z nimi trofea , koleś nawet nie umie transferów robić , przykłady Ibry , Czygrynskiego itd. to potwierdzają
arsenal2395 : Ale u nas potrzebny jest ktoś kto zrobi skuteczne transfery za kwoty do 15 mln. Nie jest sztuką kupić jednego z najlepszych rozgrywających na świecie za kilkadziesiąt milionów. Sztuką jest kupić piłkarza za kilka - kilkanaście milionów który potem okaże się strzałem w dziesiątkę (np. Kościelny)
Ja jestem za. Potrzebujemy czegoś nowego.
Guardiola ? nie, stanowczo nie. Ja tam lubię Wengera, tylko niech w końcu stary piernik się przełamie na te wydawanie pieniędzy.
wiem że farsa to p.e.d.a.ł.y ale nie powiedziane że Pep też jest może to nie on nauczył farse tak symulować i czasami pedalsko grać
Haha z naszymi placami,tygodniowkami to my conajwyzej moglibysmy sciagnac Affelaya, Cuence badz Tello pilkarze pokroju Xaviego czy Messiego zazyczyliby sobie tygodniowki nie osiagalnej dla naszego Zarzadu..
Tylko nie to...Zadnych farsiarzy nam nie potrzeba
wERCIA : Właśnie! Porwał nas styl Arsenalu! Ale jeśli oglądałeś ostatnie mecze to musiałeś zauważyć że tego stylu już nie ma. Gramy bez stylu. Nudny, brzydki i nieskuteczny football. Już lepiej chyba przyjąć ten styl i taktykę Murinho, zrobić porządne transfery i zacząć w końcu wygrywać, niż grać tą padakę którą gramy obecnie.
ale jak wiemy Arsenal gra podobną piłke do farsy tylko oczywiście o wiele gorszą to by pasował do Arsenalu
ojoj tyko nie on...;/ Sprowadzi połowe Barcy...
@overmars77 To raczej ty nie rozumiesz co piszesz. Twoja teza, że Mou potrzebuje wielkiej kasy jest kompletnie nieuzasadniona. To, że wielkie kluby chcą go zatrudniać świadczy o jego klasie a nie o tym, że potrzebuje mnóstwa forsy. Twój zachwyt polityką transferową Guardioli też podałbym pod wątpliwość, gdyż jakoś wspaniale nie wstrzela się w dobrych piłkarzy. Pep dostał praktycznie zrobioną drużynę z wspaniałymi piłkarzami.
Mievo
Porto powinno polecieć w 1/8 z MU.
Żaden z nas drugiego nie przekona.
Theo10 no tak ale kupił ville, judasza, sancheza, mascherano
to pewnie plotka ale jak mówią " w każdej plotce (...)" :-)
A jeśliby tak pofantazjować na maxa... Pomyślcie - Pep przychodzi do nas i ściąga ze sobą Messiego i Xaviego ! Nieźle, nie? To by się Cesc zdziwił, hehe
TomekO
Nie no moze pojechalem troche po Kowalczyku bo moze i to jest pijak ale pojecie o futbolu ma , wiec moze powiem tak Barcelona rownie dobrze moglaby grac bez trenera...
to ja niestety już wole Wengera.. :(
Ale spokojnie ludzie, emocje są tutaj niepotrzebne. Hiddink jest już trenerem Anży. Co do Mourinho: zgadzam się, że potrafiłby przycisnąć zarząd jeżeli chodzi o trensfery, ale co dalej ? Chyba wszyscy wiemy, jak grają drużyny prowadzone przez Jose. W mojej opinii Portugalczyk wprowadziłby swój styl gry, kontry, wrzutki itd. Mnie jednak takie coś nie interesuję. Zadajmy sobie wszyscy jedno pytanie, dlaczego tutaj jesteśmy ? Bo porwała nas gra Arsenalu, podania, gra z pierwszej piłki, kombinacje itp. Nie bez powodu nadal mówi się, że Arsenal razem z Barceloną grają najładniejszą piłkę dla oka. Z Mourinho na ławce to by nie przeszło, nie oszukujmy się. Poza tym, nie sądzę, żeby chciał teraz odchodzić z Realu. Teraz jeżeli chodzi o Guardiolę: tutaj jest inaczej, styl gry, "taktyka" nie uległy by na pewno zmianie, Pep kontynuowałby to, co zaczął Wenger. Widać, że Hiszpan ma już trochę dość tego wszystkiego, w przeciwnym razie przedłużyłby kontrakt już dawno. Moim zdaniem Guardiola chce wszystkim udowodnić, jak dobrym jest trenerem, stąd możliwa zmiana "środowiska". Cały czas mówi się, że Pep to nie materiał na najlepszego trenera na świecie, bo przecież dostał gotowy zespół z dużym budżetem, ale to nieprawda. Hiszpan zrobił coś rewelacyjnego z Blaugraną. Śmiem twierdzić, że drużyna, którą zbudował, ułożył jest najlepszą drużyną wszechczasów. Trzeba docenić jego kunszt. Nie jestem fanką zwolnienia Wengera, bo to co dla nas zrobił to rzecz niebywała, ale może czas już dać sobie spokój, przestać żyć przeszłością ? Każda seria się kiedyś kończy...
P.S - Skończcie już z tymi głupimi gadkami, że Barcelona to symulanci, bo tego nie da się już czytać. Dziecinada. Zobaczyliście w TV, jak parę razy padali na murawę bez kontakut i od razu jakieś idiotyczne wnioski. Barcelona to akutalnie najlepszy klub na świecie, nie ma się co oszukiwać, wielu z Was po prostu im zazdrości. Jacyś zakompleksieni fani RM zapoczątkowali głupi teorie i teraz każdy to powtarza. Na każdy klub i na każdego piłkarza znajdzie się VIDEO, gdzie symuluje, a mimo to mówi się tylko o Barcelonie, żałosne. Piszę to jako osoba nienawidząca FCB... -.-
Laurent Koscielny,Emmanuel Frimpong,Aaron Ramsey,Francis Coquelin,Andre Santos,
Carl Jenkinson,Sebastien Squillaci,Jack Wilshere,Abou Diaby,Per Mertesacker to jest tragedia 10 zawodników kontuzjowanych z pierwszego zespołu - Masakra
arsenal2395 : Czy robiłby lepsze kroki na rynku transferowym to bym polemizował. Guardiola ściągnął już do Barcy pełno niewypałów. Daleko nie szukając to taki np. Hleb (to już chyba za kadencji Guardioli?) czy Czygrynski (za 25mln!)
adckonrad9101 ---> mylisz się tam by sobie poradziła nawet sprzątaczka, a nie takie wielki fachowiec jak Wojtek Kowalczyk znany smakosz trunków wysoko procentowych
Jakoś nie mogę sobie wyobrazić odejścia Wengera. Uwielbiam go i jego stawianie na młodzież, ale niestety przez chytry zarząd nie może wzmocnić zespołu paroma światowej klasy zawodnikami. Tak czy siak nieźle sobie poradził ściągając Artetę itd. dysponując wręcz "groszami". Młodzież + doświadczenie = sukces. Niestety Arsene nie ma możliwości kupić zawodników na wysokim poziomie, aby wzmocnić zespół. Zarząd zmienić, Wengera nie!
@mihaal Fart? Drużyny które wymieniłeś wyeliminowały wszystkich wielkich więc były w formie.
Wenger nie może odejść, problem nie tkwi w trenerze tylko w polityce prowadzonej przez Niego i Arsenal.
dokladnie tak, Guardiola dostal gotowa Barcelone po Rijkardzie, wiec z malymi poprawkami ma ten sklad co teraz, czyli sami graja.
mievo
Czytasz ale nie rozumiesz=) nie ujmuje umiejętności trenerskich Mou ale pozwoliłem sobie zauważyć, że on już nie zgodzi się na prowadzenie drużyny jeśli nie dostanie nieograniczonych środków finansowych, wszędzie gdzie idzie, to on chcę być gwiazdą dyrektorem i trenerem. Skupiłbym się raczej na tym że z tej dwójki do Arsenalu bardziej pasuje Guardiola, no i koniec pieśni!=)
sympatyk no ale on przez 6 lat zdobyl chyba ok. 20 pucharów oczywiście z zdecydowanie lepszą drużyna ale myśle że to jest realne i to będzie dla niego wyzwania któremu będzie chciał sprostać
Dla mnie totalnie bezsensu bo Guardiola dla mnie to zaden trener w porownaniu z Wengerem , a dlaczego? A no dlatego bo dostal samograja i tyle, Barca ma najlepszych pilkarzy swiata ot co i tutaj nawet Wojtek Kowalczyk by sobie poradzil, w Arsenalu gdyby mial do dyspozycji takich pilkarzy jak Djourou czy Ramsey podejrzewam ze by szybko utonal...
arsenal2395
a skąd Ty wiesz że robiłby lepsze transfery skoro na swoim koncie też ma niewypały i to nie za małą kasę jak choćby Czyhrynski.
ten news ma w sobie tyle prawdy, że od razu mozna dodać inny mówiący o tym że następnym trenerm Arsenalu zostanę Ja :)
Mievo
Porto pokonało w drodze po tytuł takie firmy jak Deportivo, Lyon i Monaco. I MU oczywiście ale tutaj pomoc arbitra była konieczna.
FC Porto 2004 to chyba największy fart w historii CL
Ale byłby Guordila to by dali kasę na transfery bo on by to załatwi i by robił lepsze kroki na rynku transferowym takie jest moje zdania. Każdy ma swoje zdanie
Ars3n co ty gadasz wiadomo że lepiej żeby przyszedł Guordiola a nie żeby został Wenger.
W sumie należy do moich ulubionych trenerów bo jest fanem Realu i Arsenalu i nienawidzę farsy ale to jest genialny pomysł
omg guardiola nie jest świetnym trenerem jak masz w składzie messiego vile xaviego i inieste to se moze jak nasz ramsey musi grac w 1 składzie to sie zal robi my musimy kupic klasowego obronce kogoś na skrzydło i kogoś za ramsey przebojowego pomocnika jak nasri lub getze
Jak dadzą Wengerwowi na 2 transfery po 30 mln i za 1-2 po 5-10 mln to nasz Boss będzie wiedział, jak z Arsenalem wygrywać.
Ale bzdura. Kazdy wie, ze w Arsenalu nie ma sukcesow bo Kroenke nie daje kasy
Co to zmieni zmienienie trenera? tutaj bardziej przydaloby sie zwiekszenie wydatkow klubu.
A zmiana na guardiole bylaby krokiem do tylu.
Co to zmieni zmienienie trenera? tutaj bardziej przydaloby sie zwiekszenie wydatkow klubu.
A zmiana na guardiole bylaby krokiem do tylu.
@overmars77 Fakt. FC Porto dysponuje niesamowitymi zasobami gotówki, dlatego z nimi wygrał :)
Tylko Wenger jest słaby taktycznie ... Obrona wizualnie sie poprawiła bo statystycznie nie mozna tego potwierdzic. Nie umiemy grac pressingiem, bronic i wykonywać stałych fragmentów i zawsze gramy tak samo przewidywalnie dodać jeszcze do tego stawianie na takich pilkarzy jak Ramsey, Walcott,Chamakh czy Arshavin którzy non stop zawodzą tylko to potwierdza.
spie@dalac z Guardiola.Wole juz Wengera.
Dobry plan. Czytam że niektórzy woleliby Mourinho ale ja chciałbym Guardiole. Jego sposób prowadzenia drużyny bardziej by się sprawdził w Arsenalu, jeśli trzeba wyda porządne pieniądze na dwóch trzech klasowych graczy, ale nie zamyka oczu na zdolnych chłopaków bez wyrobionego nazwiska. Mourinho to dobry fachowiec ale on potrzebuje wywrotki pieniędzy żeby zbudować drużynę. Ps. a koniec końców zostawią Wengera bo się Gazidisowi mają zgadzać słupki przychodów=)