Ian Wright o wsparciu dla Coquelina

Ian Wright o wsparciu dla Coquelina 02.11.2015, 17:46, Michał Kruczkowski 22 komentarzy

Po ostatnim meczu ze Swansea, Ian Wright wyraził swoją opinię, zarówno na temat gry całej drużyny, jak i poszczególnych zawodników Arsenalu.

Jedną z poruszonych przez niego kwestii, była obecna dyspozycja i sytuacja Francisa Coquelina. Jeszcze rok temu, nikt nawet nie uwzględniał Francuza jako piłkarza, który może wnieść coś nowego do drużyny Arsenalu. Teraz natomiast żaden z kibiców Kanonierów nie jest w stanie sobie wyobrazić podstawowej jedenastki bez tego zawodnika.

Le Coq, w ciągu zaledwie kilku miesięcy, stał się jedną z najważniejszych kart w talii Wengera. Mimo iż wszyscy związani z Arsenalem doceniają wkład i rolę, jaką Francis odgrywa dla drużyny, to wiele osób domagało się sprowadzenia latem klasowego defensywnego pomocnika.

Wright, który również wychwala Coquelina za jego występy, uważa że klub z północnego Londynu nie potrzebuje zastępstwa, a jedynie ewentualnej alternatywy dla Francuza. Oto, co do powiedzenia miała legenda Kanonierów:

- To tylko kwestia czasu, kiedy Francis Coquelin będzie defensywnym pomocnikiem wartym 30 czy też 40 millionów funtów - powiedział dla BreatheSport, za pośrednictwem Twittera.

- Ludzie na okrągło mówią o konieczności zakupu przez Arsenal defensywnego pomocnika. Zgadzam się z tym, ale kupiony zawodnik nie powinien być piłkarzem, który zastąpi Coquelina, a jedynie kimś, kto będzie dla niego wsparciem.

Obecnie, obok Coquelina zazwyczaj występuje Santi Cazorla, który jest jednak bardziej usposobiony ofensywnie, niż defensywnie. W pogotowiu są również Mathieu Flamini i Mikel Arteta, jednakże ta dwójka znacznie odbiega poziomem od tego co prezentuje ich młodszy kolega.

W razie, gdyby Coquelin wypadł na dłużej z gry, sytuacja Arsenalu mocno by się skomplikowała. Patrząc jednak na realia zimowego okienka transferowego, szanse na kupienie odpowiedniego wsparcia dla 24-latka są niewielkie, dlatego też pozostaje nam liczyć na to, że do końca sezonu Francuz nie będzie się borykał z żadnymi urazami.

Francis CoquelinIan Wright autor: Michał Kruczkowski źrodło: hitc.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
maciek4646 komentarzy: 48503.11.2015, 21:44

Po pierwsze Perdo jakies pol roku przed transferem do chelsea tez podpisal dlugi kontrakt , i co??? chodzilo tylko o to zeby klub za darmo go nie oddal a cs na nim zarobil , taka polityka , a poza tym nie chodzi mi o to ze chambers i debuchy mieli by grac w podstawowym , ale chodzi mi i o puchary , bo zeby grac o najwazniejsze cele PL i LM to nie mozna zajezdzic podstawowej 11 , ale skoro mowisz ze w tamtym sezonie chambers gdy gral w podstawowym skladzie gral slabo , to popatrz w archiwum lepiej bo byl wybrany nawet jako njlepszy zawodnik miesiaca , wiec sorry , ale chyba nie wiesz co mowisz,

adrianjestem komentarzy: 45703.11.2015, 12:47

jesli chcesz grac debuchym na srodku obrony to zycze ci powodzenia..:) debuchy i tak w zime a napozniej w lato odejdzie. nie wiem co tyza mecze ogladasz ale chamers nie gra dobrze na PO. jesli ty bys wysatwail taki sklad ze na PO chambers a na SO debuchy to bysmy nie wygrali z nawet z KFC. jenkinson podpisal 5 letni kontrakt wiec gdybymial odejsc to by nie podpisywal raczej :) a jesli chlopak ma jaja to zosatwie w asrsenalu i powalczy.
takie moje zdanie nie bede sie z toba klocil kazdy mzoe meic swoje zdnaia

maciek4646 komentarzy: 48503.11.2015, 11:46

A co do Jenkinsona , myślisz , że ile bedzie u nas grał jeśli śię nie przebije do podstawowego składu , nie wiadomo czy wogole wroci bo młoty juz szykuja za niego oferte , patrzac z jego perspektywy , gra w dobrym klubie ma pewne miejsce w skladzie , wracajac tutaj musi zaczynac od nowa , musi przekonac wengera ze jest lepszy niz hector co w tej chwili chyba nie jest prawda , a nawet jesli wroci to dlugo nie zgosci bo bedzie chcial odejsc , bo zna swoja wartosc i wie ze bedzie wiele klubow chetnych na niego w PL lub innej dobrej lidze.

maciek4646 komentarzy: 48503.11.2015, 11:41

*mówie/ ( nie nie mówie)

maciek4646 komentarzy: 48503.11.2015, 11:40

Po pierwsze nie mówie , ze rozwiazanie z chambersem na SO jest mniej efektywne niz na PO , bo chyba nie ogladales meczy jak chambers gral na PO zanim hector wszedl na stale do skladu , bo wtedy chambers radzil sobie bardzo dobrze zastepujac debuchy'ego , no ale chyba pamietasz tylko 3 ostatnie mecze , tam gdzie arsene wstawial go na srodku gdzie sobie nie radzil , a co do debuchy'ego tego chyba tez nie pamietasz jak gral w na SO gdy byl kontuzjowany Per a gabriela dopiero co przyszedl i jeszcze nie stawial na niego wenger , gobral lepiej na SO niz Per , wiec bym go nie skreslal , no ale chyba ogladasz Arsenal Leades niz Arsenal FC

drewniane_krzeslo komentarzy: 283302.11.2015, 23:36

Ian ma rację, potrzebny jest zmiennik na wypadek urazu Francisa. Arsene to wie.

adrianjestem komentarzy: 45702.11.2015, 22:15

Macirk4646
Znasz sie tyle na piłce co na balecie chyba
Chambers jak grał na PO był objeżdżany jak tylko mozna jest za wolny i za mało zwinny jak na PO
Debuchy jest bez formy i z niego SO jest jeszcze gorszy niz pera. Za pol roku bedzie carl i wtedy mamy PO obsadzona na lata
A na środek obrony nikogo jeszcze nie potrzeba bo per i tak jeszcze z rok u nas pogra a wenger nie posadzi na ławce Gabriela który gra juz b.dobrze i pera ( naszego kapitana ) zeby Robic miejsce jakiemuś typowi na SO to nie w stylu wengera

maciek4646 komentarzy: 48502.11.2015, 21:54

Ja bym na problem naszej kadry spojrzal troszke szerzej , po pierwsze mamy moim zdaniem lekkie braki w srodku defensywy , jesli laurent , dostanie kontuzji to zostaja nam gabriel i per , o ile gabriel radzi sobie z meczu na mecz lepiej o tyle petr popelnia coraz to glubsze bledy , o formie chmbersa nie bede sie nawet wypowiadal , mial byc nadzieja srodka pola badz tez DP a tu klops , ponadto gibbs juz tez nie jest tym samym co jeszcze 1-2 sezony temu widac ze nie sluzy mu siedzenie na laawce i gdy wchodzi jako zmiennik nie jest pewnym punktem , podobnie ma sie sytuacja z debuchy'm tylko co do tego pana to mialbym inne plany , zagral chlopina kilka medzy na srodku obrony zagral dosyc pewnie , ma juz swoje lata wiec kondycja juz nie ta co kiedys wiec jako PO juz sobie nie radzi , ale jako ŚO ma wystarczajaco doswiadczenia zeby jeszcze kilka lat pograc , i idac tym tropem przestawilbym chambersa na jego nominalna pozycje czyli PO bo tam wiodlo mu sie lepiej a wciskanie go na sile na srodek jest bezsensowne bo widac ze sobie kompletnie tam nie radzi a poza tym prokuruje bezmyslne faule co moze okazac sie zgubne w polu karnym

maciek4646 komentarzy: 48502.11.2015, 21:36

Zgadzam się z Ian'em , ale tylko co do pozycji w drużynie Coq'a , ale co do Santiego , to uważam że to idealna pozycja dla niego, patrzecie jak został fabs wprowadzony do chelsea , gral prze wieksza czesc sezonu na pozycji 6 a u nas czy w barcie jako bardziej ofensywny , nie mozna grac dwoma typowo defensywnymi z tylu , jeden musi miec wiekszy ciag na bramke i dobry przeglad pola tak jak to robi santi , dobrze radzi sobie w defensywie , ale i ciagnie pilke do przodu , a francis jednak to taki wymiatacz , aczkolwiek zaczyna coraz lepiej rozgrywać piłki zwłaszcza długimi podaniami. a co do zakupu DP to jak najbardziej , jakis czas temu bylem sceptycznie nastawiony do tego transferu z racji tego ze myslalem ze Arteta jeszcze wroci do formy z przed kontuzji , ale nic na to nie wskazuje a co do Flaminiego , ma ogromne serce do walki , ktorym moglby sie podzielic z niektorymi pilkarzami arsenalu , ale to troche za malo jak na taki klub. a co do carvalho hmmm jakby to ujac nie jest zły , moze n lawce by byl bo jest wciaz mlody , ale popatrzmy na to w ten sposob , mamy francisa , 23lata rok mlodszy bodajrze jest carvalho wiec kazdy z nich bedzie chcial grac a miejsce bedzie dla jednego , ja bym bardziej poszedl tropem Man Utd i schweinstaiger;a , kogos doswiadczonego , kto w trudnych momentach stanal by na wysokosci zadania wchodzac z lawki , a dokladniej mam na mysli sissoko z PSG

maciek4646 komentarzy: 48502.11.2015, 21:35

Zgadzam się z Ian'em , ale tylko co do pozycji w drużynie Coq'a , ale co do Santiego , to uważam że to idealna pozycja dla niego, patrzecie jak został fabs wprowadzony do chelsea , gral prze wieksza czesc sezonu na pozycji 6 a u nas czy w barcie jako bardziej ofensywny , nie mozna grac dwoma typowo defensywnymi z tylu , jeden musi miec wiekszy ciag na bramke i dobry przeglad pola tak jak to robi santi , dobrze radzi sobie w defensywie , ale i ciagnie pilke do przodu , a francis jednak to taki wymiatacz , aczkolwiek zaczyna coraz lepiej rozgrywać piłki zwłaszcza długimi podaniami. a co do zakupu DP to jak najbardziej , jakis czas temu bylem sceptycznie nastawiony do tego transferu z racji tego ze myslalem ze Arteta jeszcze wroci do formy z przed kontuzji , ale nic na to nie wskazuje a co do Flaminiego , ma ogromne serce do walki , ktorym moglby sie podzielic z niektorymi pilkarzami arsenalu , ale to troche za malo jak na taki klub. a co do carvalho hmmm jakby to ujac nie jest zły , moze n lawce by byl bo jest wciaz mlody , ale popatrzmy na to w ten sposob , mamy francisa , 23lata rok mlodszy bodajrze jest carvalho wiec kazdy z nich bedzie chcial grac a miejsce bedzie dla jednego , ja bym bardziej poszedl tropem Man Utd i schweinstaiger;a , kogos doswiadczonego , kto w trudnych momentach stanal by na wysokosci zadania wchodzac z lawki , a dokladniej mam na mysli sissoko z PSG

Verminator97 komentarzy: 1490002.11.2015, 21:32

Jakaś alternatywa by się przydała dla Koklę. Wiadomo, że środek Coq - Santi - Mesut jest nie do ruszenia, ale potrzeba zmienników dla każdego z nich. Dla Kazika jest Aaron i Jack, ale teraz akurat leczą urazy, dla Mesuta jest dużo alternatyw bo u nas na pozycji typowej 10 może zagrać sporo zawodników. Za to za Koklę mogą zagrać Arteta i Flam, a to już biednie wygląda. Potrzeba jakiegoś dobrego zmiennika. Czy będzie ktoś dostępny zimą? Zobaczymy.

kawa07 komentarzy: 45002.11.2015, 20:33

Jedynym zawodnikiem, którego widziałbym u nas to William Carvalho, i nie dlatego, że walczyłby z Coquelinem ale dlatego, że może grać również jako środkowy obrońca, taki zawodnik zwiększyłby pole manewru w rotacji. A rotacja jest nam bardzo potrzebna jeśli chcemy grac na wysokim poziomie do końca roku. Przypominam sytuacje sprzed 2 lat gdzie w grudniu cieszylismy się liderem a sezon kończylismy na 4 miejscu.

AlexVanPersie komentarzy: 806402.11.2015, 19:19

Duet Coq-Santi to jest 8 cud świata.

Jeden blokuje niesamowicie a drugi uwalnia się spod presji kilku zawodników lekko niczym motyl.

pawlo12 komentarzy: 114502.11.2015, 19:16

i daletog ja tak szanuje wengera,on nigdy nikogo nie skreśla...

W przeciwieństwie do mourinho,to co on zrobił z de bruyne to są jakieś jaja:(

afckonrad9101 komentarzy: 783402.11.2015, 18:46

Cech, Koscielny, Bellerin, Coq, Cazorla, Ozil, Sanchez i Giroud oni musza byc zdrowi jak chcemy realnie powalczyc o tytul.

mitmichael komentarzy: 4924302.11.2015, 18:30

Jak Arteta i Flamini odejdzie to juz na pewno kogos konkretnego trzeba bedzie kupic

@strug210
szkoda tylko, ze Verattiego wycenili na 100mln :P

strug210 komentarzy: 100002.11.2015, 18:23

kaman17

Też tak sądzę :')

kaman17 komentarzy: 510302.11.2015, 18:16

strug210
Mi tez, ale w Arsenalu nigdy się takiej pary nie doczekamy :)

strug210 komentarzy: 100002.11.2015, 18:11

Para Veratti-Coq mi się marzy :D

DexteR_000 komentarzy: 770902.11.2015, 18:04

Najlepiej zeby te wsparcie potrafilo grac tez jako obronca ;)

Uzill komentarzy: 34002.11.2015, 18:01

Jest gosc mega kozakiem !! . Brakowalo nam takiego goscia w środku pola :) . Brawo Francis !!

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady