Jorginho żegna się z Arsenalem

Jorginho żegna się z Arsenalem 28.05.2025, 09:37, Eryk Szczepański 2868 komentarzy

Zbliżamy się do końca maja, a to oznacza, że już za chwilę otworzy się pierwsze okienko transferowe. To takie mini-okienko, które pozwala klubom biorącym udział w Klubowych Mistrzostwach Świata na wzmocnienie swoich składów przed tym kontrowersyjnym turniejem. Jednym z zespołów, które będą w nim uczestniczyć, jest Flamengo, które już dogadało się z Jorginho na transfer po zakończeniu jego kontraktu.

Zazwyczaj umowy piłkarskie kończą się 30 czerwca, więc wygląda na to, że włoski pomocnik otrzymał specjalne pozwolenie na wcześniejsze odejście. Dzięki temu będzie mógł dołączyć do nowego klubu i przygotować się do gry w "Imprezie Ego" Infantino.

Na swoich mediach społecznościowych Jorginho opublikował wzruszające pożegnanie z klubem i kibicami:

- Dałem z siebie wszystko, każdego dnia, w każdym meczu, nie tylko dla wyników, ale dla tej koszulki, dla kibiców. Wasze wsparcie znaczyło dla mnie wszystko, niezależnie od tego, czy zaczynałem mecz w pierwszym składzie, czy na ławce. Sprawiliście, że czułem się doceniony i kochany. To rzadkość w piłce nożnej i nigdy tego nie zapomnę. Teraz nadszedł czas na pożegnanie, choć może jeszcze się zobaczymy.

- Kiedy miejsce staje się domem, pożegnanie nigdy nie jest łatwe, ale odchodzę z podniesioną głową i pełnym sercem. Dziękuję moim kolegom z drużyny za zaufanie i wsparcie. Trenerowi, sztabowi i wszystkim ludziom za kulisami dziękuję za wsparcie na boisku i poza nim oraz za zawsze okazywaną życzliwość i miłość.

- A do kibiców: dziękuję za śpiewanie mojego imienia, za wiarę we mnie. Dziękuję, Arsenal.

JorginhoKontuzjeTransfery autor: Eryk Szczepański źrodło: arseblog.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Damper komentarzy: 391131.05.2025, 18:18

@Furgunn napisał: "@Damper napisał: "Wystarczyło też wydać 840 milionów w ciągu 3 lat, czyli więcej, niż Arteta przez całą kadencję w Arsenalu."

Nic nie poradzisz, że w piłce są chore pieniądze. Za późno. Chcesz odnosić sukcesy, trzeba przepłacać. PSG przyczyniło się do zepsucia rynku jeszcze bardziej. Popatrz na nas, kiedyś nie do pomyślenia było, że będziemy wydawać stówę na jednego zawodnika. Dziś nikogo to już chyba nie zaskakuje."


Wiem, że trzeba wydawać, żeby zachować konkurencyjność, ale nie mówmy wtedy, że Arteta wydał nie wiadomo ile, bo jak widać są tacy co wydają dużo dużo więcej.

I w tym dylemacie komu kibicować ja zawsze stanę po stronie klubu, który jest zdrowo zarządzany i który dochodzi do wyników w sposób uczciwy, a nie w wyniku nieograniczonego finansowania ze strony państwa.

Furgunn komentarzy: 1191231.05.2025, 18:13

@Damper napisał: "Wystarczyło też wydać 840 milionów w ciągu 3 lat, czyli więcej, niż Arteta przez całą kadencję w Arsenalu."

Nic nie poradzisz, że w piłce są chore pieniądze. Za późno. Chcesz odnosić sukcesy, trzeba przepłacać. PSG przyczyniło się do zepsucia rynku jeszcze bardziej. Popatrz na nas, kiedyś nie do pomyślenia było, że będziemy wydawać stówę na jednego zawodnika. Dziś nikogo to już chyba nie zaskakuje.

Damper komentarzy: 391131.05.2025, 18:07

@Furgunn napisał: "Wystarczyło odstrzelić gwiazdeczki i zaczęło to naprawdę fajnie funkcjonować"

Wystarczyło też wydać 840 milionów w ciągu 3 lat, czyli więcej, niż Arteta przez całą kadencję w Arsenalu.

arsenallord komentarzy: 31982 newsów: 11731.05.2025, 17:34

@Jack_Herrer: Biorę bez zastanowienia się taką wymianę LS.

@M4rcin: Jego mocna strona to gra w defensywie jak na LS. Z przodu? On mówię nawet jak ma miejsce to zwalnia sam akcje.

Furgunn komentarzy: 1191231.05.2025, 17:31

@arsenallord napisał: "Ja za Paryżem. Lubię Enrique i w sumie ich skład jest spoko i mi nie przeszkadza tam nikt."

Wystarczyło odstrzelić gwiazdeczki i zaczęło to naprawdę fajnie funkcjonować, też podoba mi się ich piłka, ale z drugiej strony projekt w Mediolanie może postawić kropkę nad i, Inzaghi zasłużył na to trofeum no nie wiem. Wolałbym jakąś drużynę której mocno nie lubię :] dla mnie takie 51:49 dla Interu xD chce porządne meczycho i dużo bramek, ale bez dogrywki czy karnych.

M4rcin komentarzy: 224831.05.2025, 17:24

@arsenallord napisał: "Martinelli jest słaby bo jest strasznie ubogi piłkarsko."
Z tym sie zgadzam, ale moglibyśmy poprostu lepiej wykorzystywać jego mocne strony

Jack_Herrer komentarzy: 6785 newsów: 19231.05.2025, 17:24

Prawda jest taka, ze powinnismy sprzedać Trossarda, ze wzgledu na wiek i roczny kontrakt a Martinellego ze względu na siermiężność. Jeden i drugi sa warci sporo kasy. Za nich kupić Gittensa i Leao, z prawej zostaje Saka i Nwaneri. Słabo?

Nicsienieda komentarzy: 2002 newsów: 131.05.2025, 17:19

Umyślnie atakujemy powoli i budujemy ataki powoli. Chodzi o to, żeby cała drużyna miała czas podejść wyżej. Jak już nawet blok defensywny jest na połowie przeciwnika, to zaczyna się szukanie dziur. Dlatego tak gramy, bo w przypadku utraty piłki mamy pełną kontrolę przestrzeni i Gabriel lub Saliba mogą zgasić dowolną długą piłkę. Tzw. rest defence. Gdybyśmy atakowali szybciej, byłoby ryzyko straty i kontra w drugą stronę. Arteta ma awersję ryzyka, ten styl przenosi też wyniki nawet mega pokaleczonym składem. Natomiast tak samo uważam jak reszta, że jest paskudnie brzydki i bardzo nudny. Obawiam się, że styl się nie zmieni, co najwyżej przyjdą lepsi wykonawcy.

arsenallord komentarzy: 31982 newsów: 11731.05.2025, 17:19

@Furgunn: Ja za Paryżem. Lubię Enrique i w sumie ich skład jest spoko i mi nie przeszkadza tam nikt. Fajną piłkę grają. Ciężko mi sobie wyobrazić, że LM może wygrać drużyna z Mikitarianem w środku pola jako podstawowym zawodnikiem. Dodatkowo nie przepadam za Calhanoglu czy polskimi pilkarzami tam. Lubię Sommera, Bastoniego czy ich trenera, ale jednak PSG wolę.

arsenallord komentarzy: 31982 newsów: 11731.05.2025, 17:16

@M4rcin: Martinelli jest słaby bo jest strasznie ubogi piłkarsko. To jest nikogo wina, że większość jego akcji konczy się wyjściem za linię końcową albo wrzutką na pierwszego obrońcę. Ma czasami okazję do 1vs1 gdzie każdy skrzydlowy marzy o takiej sytuacji to on zatrzymuje grę, czeka jak rywale wrócą i wtedy próbuje tego swojego magicznego dryblingu. Zdecydowanie dla mnie to najsłabszy piłkarz pierwszego składu.

Mastec30 komentarzy: 951231.05.2025, 17:14

@M4rcin napisał: "Martinelli jest słaby bo my nie wykorzysujemy skrzydłowych. Nie dostają prawie wogóle prostopadłych podań, wiekszość jest do nogi i zrób coś z tym. Równie dobrze moglibyśmy tam pomocnika postawić i wyjdzie na to samo."

No i właśnie to jest istota problemu trochę. W 22/23 graliśmy cały sezon wysokim pressingiem. Odbiór piłki na połowie przeciwnika był często błyskawiczny dzięki czemu atakujący mieli dużo miejsca z przodu i nieprzypadkowo mieliśmy 3 zawodników wtedy z 15 golami w PL. I jednym z nich był Martinelli. Potem to poszło w kontrolę i niby zrobiliśmy jeszcze lepszy wynik punktowy no ale jak już wyglądała ta gra skrzydłowych ? Nie było takiego szaleńczego pressingu. Często spuszczalismy nogę z gazu albo rozgrywaliśmy cierpliwie po obwodzie. Martinelli na tym ewidentnie tracił. Nie ma co go też całkowicie bronić bo widać po xG że skuteczność mu się mocno zmniejszyła a do sytuacji dochodzi. No ale ewidentnie jest mu w tej taktyce trudniej bo ma mniej miejsca a on nigdy nie był raczej takim typem jak Saka co dryblingiem na kilku metrach zrobi różnice. Gabi potrzebuje mieć jak wykorzystać szybkość a teraz nie ma jak

Furgunn komentarzy: 1191231.05.2025, 17:11

Kto dziś zgarnie LM? Ja chyba minimalnie wolę Inter, szkoda mi tylko będzie Enrique.

M4rcin komentarzy: 224831.05.2025, 16:58

Martinelli jest słaby bo my nie wykorzysujemy skrzydłowych. Nie dostają prawie wogóle prostopadłych podań, wiekszość jest do nogi i zrób coś z tym. Równie dobrze moglibyśmy tam pomocnika postawić i wyjdzie na to samo.

Nawet nie chodzi o to ze my dominujemy i nie ma miejsca bo w wiekszości meczów jest jakieś z 15-20 minut gdzie sie bronimy i jest szansa na kontre, ale jak widze piłke na skrzydło a reszta nie rusza sprintem do ataku tylko truchta i zabezpiecza na wypadek kontry w drugą to mi sie niedobrze robi

Barney komentarzy: 2414031.05.2025, 16:47

@Mastec30:

Tez sie nie moge na dziwic co sie z nim stalo juz w 1 sezonie gosc byl kliniczny proponuje zobaczyc te gole.

Mastec30 komentarzy: 951231.05.2025, 16:39

@thegunner4life: z drugiej strony to jest wina naszego Ronaldo czy trochę kastrujacej z kreatywności taktyki z przodu. Mam wrażenie że Martinelli był kiedyś inny i stał się po prostu wykonawcą systemu. Chciałbym kupić maksymalnie kreatywnego i dobrze drukującego skrzydłowego tylko po to, żeby zobaczyć czy za 2 lata gość będzie lepszy czy się cofnie.

piter1908 komentarzy: 572031.05.2025, 16:39

@Mastec30 napisał: "Może to nie w napastnikach problem a w trenerze"

Różnica jest taka że napastników u nas niema a Trener jest ;)

darek250s komentarzy: 11871 newsów: 531.05.2025, 16:33

Raheem Sterling’s son Thiago has officially joined Arsenal’s academy, signing for the U9s.

Chris Wheathley

Damper komentarzy: 391131.05.2025, 16:24

@Patriko Zresztą, napisałeś nieprawdę. Nie wiem, skąd Ci wyszło 21,1% obronionych strzałów, jak jego skuteczność obron wynosi 75%.

Jack_Herrer komentarzy: 6785 newsów: 19231.05.2025, 16:23

Tak sobie patrze na tm.de i jakbyśmy rozpoczęli okno tak jak tam sugerują, czyli Sesko, Gittens i Zubimendi to by było grubo. Potem jeszcze wypychanie paru szrotów i dokupienie CB i jakiegoś uniwersalnego wahadłowego, najlepiej grającego na obu i będzie udane okno.

Damper komentarzy: 391131.05.2025, 16:21

@Patriko napisał: "miał raptem 8 czystych kont i tylko 21.1% obronionych strzałów"

Jak chcesz się powoływać na takie statystyki to zobacz sobie też te bardziej rozbudowane na opta, albo sofascore. W obu Garcia jest top-1 i wybrany do drużyny sezonu.

Garfield_pl komentarzy: 3830831.05.2025, 16:14

Raheem Sterling’s son Thiago has officially joined Arsenal’s academy, signing for the U9s.

Patriko komentarzy: 609131.05.2025, 16:13

@Damper: Ten najlepszy bramkarz ligi miał raptem 8 czystych kont i tylko 21.1% obronionych strzałów, ja wiem Espanyol, walka o utrzymanie, przeciętni obrońcy, łatwo nie miał, ale do czołówki mu dużo brakowało pod jednym i drugim względem. Ja mu nie odbieram talentu itd, ale najlepszy to on w LaLiga 24/25 nie był.

thegunner4life komentarzy: 1010631.05.2025, 16:09

@Mastec30:
Bez nowego LS w nowym sezonie bedzie to samo co w tym. Bo my nie mamy zadnych opcji w ataku ze strony naszego Brazylijskiego Ronaldo. On potrafi tylko szybko biec ewentualnie wypuscic sobie pilke i do niej biec.

Damper komentarzy: 391131.05.2025, 16:09

@Womanizer napisał: "@Damper: Garcia zrobił niesamowity progres w tym sezonie. Chyba nawet większy niż sam się spodziewał. On by się teraz nie zgodził na bycie dwójką."

Teraz może nie, ale w tamtym roku tak. Można było go przecież zaklepać, a potem wypożyczyć.

Womanizer komentarzy: 1057531.05.2025, 16:05

@Damper: Garcia zrobił niesamowity progres w tym sezonie. Chyba nawet większy niż sam się spodziewał. On by się teraz nie zgodził na bycie dwójką.

Raya ma dopiero 30 lat i jest w swoim prime. Spokojnie jeszcze 3-4 lata da radę. Przez ten czas jeszcze się pojawi z tuzin utalentowanych młodych bramkarzy.

Damper komentarzy: 391131.05.2025, 15:59

Naprawdę szkoda Garcii. Prawdopodobnie najlepszy młody bramkarz na świecie i mielibyśmy kozaka i spokój na dekadę. Szczególnie boli to, że byliśmy krok przed innymi i mogliśmy go mieć, kiedy reszta pukała się w głowę kim jest Garcia i skąd takie pieniądze. Po tym sezonie już nikt nie ma wątpliwości i Barca zapewnia sobie usługi najlepszego bramkarza ligi. Arteta widział talent, zadecydował niestety brak decyzyjności i oszczędność Lewisa i Edu. Ściągnęli za darmo Neto, a teraz znowu będziemy się bujać z szukaniem odpowiedniego backupu.

Garfield_pl komentarzy: 3830831.05.2025, 15:42

As per recent information relayed to us, Arsenal are currently not in any concrete talks or negotiations for any striker. There are multiple avenues that need exploring. Contact has been made with multiple players but no doors have been opened and none have been shut either.

Garfield_pl komentarzy: 3830831.05.2025, 15:40

RB Leipzig have indeed started negotiations with Arsenal over the Benjamin Šeško deal. Gunners’ objective is to make progress on several fronts simultaneously to avoid being left empty-handed if talks were to break down.

For now, Šeško does not have a personal agreement with the English club, whereas… Gyökeres has already given his verbal agreement to join the Gunners.. Wait&See. #mercato #RBL

Skotii komentarzy: 1849 newsów: 831.05.2025, 15:29

Arteta wanted Isak when he was getting 9 league goals in La liga. Now he's one of the best CFs in the world.

Arteta has wanted Sesko since Summer of 2024 and some Arteta out cavemen are bringing up 13 league goals . When will they learn?

Mastec30 komentarzy: 951231.05.2025, 15:21

Rodrygo przekazał Realowi, że chce zostać. Klub oczekuje reakcji na boisku. [@jfelixdiaz]

No to tyle z Rodrygo. Podpiszemy przedłużenie Trossarda i kolejny sezon na LS to samo gówno

Goooner1 komentarzy: 31031.05.2025, 15:18

@Garfield_pl: nie dobrze.
Liczyłem, że dołączy do nas. Mielibyśmy bramkę najmocniej obsadzoną w Europie.

M4rcin komentarzy: 224831.05.2025, 15:01

@arsenallord napisał: "Ebere Eze has revealed to confidants that he would rather “sandpaper his own bellend” than join Tottenham Hotspur.

Eze doesn’t see Spurs as a big club and believes Ange Postecoglou to be “whiney”

Haha ten już Prawdziwy Kanonier?"

Najprawdziwszy, był w szkółce arsenalu w latach 2006–2011 więc dziwne by było gdyby lubił totki

Tomi7 komentarzy: 18231.05.2025, 14:56

@adek504 napisał: "Coś w tym jest, brakowało często takiej mocniejszej pazerności

Ale jest różnica w trzymaniu wyniku dominacja niż trzymaniu wyniku broniąc w polu karnym"

Tak, jest różnica - skala wstydu ;] tak czy siak to nie przystoi takiej drużynie!

adek504 komentarzy: 234631.05.2025, 14:54

@Tomi7 napisał: "czy nie masz wrażenia, że my w tym sezonie często "broniliśmy wyniku dominacją", która to polegała na trzymaniu piłki i nic nie przynoszących podaniach tak naprawdę nie mając nawet ochoty spróbować dobić przeciwnika?"

Coś w tym jest, brakowało często takiej mocniejszej pazerności

Ale jest różnica w trzymaniu wyniku dominacja niż trzymaniu wyniku broniąc w polu karnym

Tomi7 komentarzy: 18231.05.2025, 14:50

@adek504 napisał: "Wbrew pozorom tych meczów, w którym po objęciu prowadzenia broniliśmy się nie było tak dużo"
A czy nie masz wrażenia, że my w tym sezonie często "broniliśmy wyniku dominacją", która to polegała na trzymaniu piłki i nic nie przynoszących podaniach tak naprawdę nie mając nawet ochoty spróbować dobić przeciwnika?

Dzulian komentarzy: 345631.05.2025, 14:48

Maresca przejął kadrę wycenianą na 913M€.
Historia o romantycznym awansie do LM wykarmi kilka pokoleń XD

adek504 komentarzy: 234631.05.2025, 14:43

@alexis1908 napisał: "remisy brały się z tego że jak prowadziliśmy to zaczynaliśmy się bronić zamiast dobić rywala"

Wbrew pozorom tych meczów, w którym po objęciu prowadzenia broniliśmy się nie było tak dużo
Dwa razy z Brighton, City, Spurs na wyjeździe i może jeszcze jakieś dwa

Często te gole przeciwników nie wynikały z tego, że nas cisnęli tylko, że im akurat udało się coś wpakować do bramki kontrując nas

@alexis1908 napisał: "Za rok na co zgonimy jak nie będzie kontuzji sędziów trawę na boisku ?"

No i widzisz, taka to rozmowa, na co zrobimy, ciężko zrozumieć, że jak co mecz masz kontuzje, praktycznie na palcach jednej ręki można wymienić kiedy wystawiłeś na mecz optymalny skład nie mówiąc już o tym że nie miałeś szansy zbudować dobrej passy i ciągłości gry no i dochodziło do takich sytuacji że jednocześnie wypadało 4 zawodników z linii ataku to nie uważam tego za jakąś wymówkę tylko realny argument

@alexis1908 napisał: "Ja wiem że jesteś jego wyznawcą i nie widzisz jego wad ;)"

No właśnie nie jestem żadnym wyznawca, po prostu analizuje i uważam że naprawdę robi dobrą robotę w skali tego klubu, dzisiaj np narzekanie jest jak to Arteta nie potrafi w ofensywę tymczasem Wenger uważany za super ofensywnego trenera nigdy nie sprawił że jego drużyna strzeliła tyle goli w lidze
Uważam, że mógł część rzeczy lepiej zrobić Arteta, ale sytuacja mu nie pomagała i na pewno nie jest tak źle, że w sumie cały skład do wymiany i nic z tego nie będzie

@alexis1908 napisał: "no masz rację Maresca w 1 sezonie zrobił 4 miejsce Arteta 8 XD dajmy im 3 sezony z jednym trenerem zobaczymy czy nam nie zagrożą ."

Przecież Maresca przyszedł do klubu, który wydawał najwięcej w ostatnich latach, praktycznie miał kadrę 40 zawodników, z których mógł sobie wybrać 20 najlepszych i w nich inwestować

Olczyck komentarzy: 153531.05.2025, 14:41

@Womanizer: on przejął drużynę piłkarzy kupionych za 60-80 mln plus kilku powyżej 100 a nie gwiazd bo tam żadnych gwiazd nie ma moze po za Palmerem

arsenallord komentarzy: 31982 newsów: 11731.05.2025, 14:39

Ebere Eze has revealed to confidants that he would rather “sandpaper his own bellend” than join Tottenham Hotspur.

Eze doesn’t see Spurs as a big club and believes Ange Postecoglou to be “whiney”

Haha ten już Prawdziwy Kanonier?

Womanizer komentarzy: 1057531.05.2025, 14:38

@alexis1908: Maresca przejął zespół gwiazd. Gdzie w każdej formacji masz piłkarzy kupionych za 60-80 mln. Nawet za 110 jak Caicedo. I Enzo za 120.
Warunki pracy diametralnie różne

alexis1908 komentarzy: 538431.05.2025, 14:35

@adek504: te remisy brały się z tego że jak prowadziliśmy to zaczynaliśmy się bronić zamiast dobić rywala . Za rok na co zgonimy jak nie będzie kontuzji sędziów trawę na boisku ? Arteta sam budował tą kadrę zawalił zimowe okienko transferowe letnie zresztą też . Ja wiem że jesteś jego wyznawcą i nie widzisz jego wad ;) @Womanizer: no masz rację Maresca w 1 sezonie zrobił 4 miejsce Arteta 8 XD dajmy im 3 sezony z jednym trenerem zobaczymy czy nam nie zagrożą .

Garfield_pl komentarzy: 3830831.05.2025, 14:32

EXCLUSIVE: Joan Garcia Time To Sign with #Barcelona

The player has given the green light to #Barça's project, and an agreement between the clubs has been reached for a fee of approximately €25M.

Medical tests will take place in the coming days

Tomi7 komentarzy: 18231.05.2025, 14:31

@Womanizer napisał: "Trochę siara dla Chelsea że po wydaniu 1,5 miliarda na transfery i braku kontuzji największych gwiazd (Palmer, Caicedo, Enzo) nie potrafiła pokonać czy zagrozić ekipie która miała 29 kontuzji"
To zależy od tego, w której oni są fazie procesu;]

adek504 komentarzy: 234631.05.2025, 14:26

@alexis1908 napisał: "którym meczu ty widziałeś żeby ktoś się przed nami rozpaczliwie bronił ?"

W wielu, ale niektórzy widocznie nie chcą tego pamiętać
Myślisz, że to że ktoś gra niskim blokiem obrony to jego super taktyka? Przecież to się kupy nie trzyma, te drużyny wychodziły z założenia że może utrzyma się remis, a w najlepszym przypadku strzeli jednego gola i nie straci
Jak kogoś zachwyca taka strategia innych zespołów to nie mam pytań

@alexis1908 napisał: "To że mieliśmy przewage w posiadaniu piłki to nie znaczy że mieliśmy przewagę skąd się wzięło to 14 remisów XD"

Często te remisy brały się z tego, że brakowało mocy żeby dobić przeciwników, a oni strzelali tego jednego gola, który ich ratował

@alexis1908 napisał: "ten sezon była porażka City w największym kryzysie od lat straciło do nas 3 pkt a wyśmiewane ciągle w budowie Chelsea 5 ."

Błędnie zakładasz, że tylko inni byli w kryzysie, a my to mieliśmy swój prime, przecież z taka liczba kontuzji nie da się grać, City straciło Rodriego i nagle wpadli w największy kryzys, a my po kolei traciliśmy wszystkich ważnych piłkarzy

Womanizer komentarzy: 1057531.05.2025, 14:26

@alexis1908: Trochę siara dla Chelsea że po wydaniu 1,5 miliarda na transfery i braku kontuzji największych gwiazd (Palmer, Caicedo, Enzo) nie potrafiła pokonać czy zagrozić ekipie która miała 29 kontuzji. Najwięcej w czubie tabeli :)

Tomi7 komentarzy: 18231.05.2025, 14:21

@Garfield_pl napisał: "Zalatuje batigolem ;)"
Zalatuje losnumerosem ;]

alexis1908 komentarzy: 538431.05.2025, 14:19

@adek504: w którym meczu ty widziałeś żeby ktoś się przed nami rozpaczliwie bronił ? Przecież my byliśmy do bólu przewidywalni w ataku nie umieliśmy grać z drużynami które grały niską linią obrony . To że mieliśmy przewage w posiadaniu piłki to nie znaczy że mieliśmy przewagę skąd się wzięło to 14 remisów XD ten sezon była porażka City w największym kryzysie od lat straciło do nas 3 pkt a wyśmiewane ciągle w budowie Chelsea 5 . Jedyne co zapamiętam z tego sezonu to 2 gole Declana z Realem i wygraną z City .

Furgunn komentarzy: 1191231.05.2025, 14:18

@adek504 napisał: "A może to nie w ofensywie jest problem tylko jednak w kibicach?"

Tak w kibicach.

adek504 komentarzy: 234631.05.2025, 14:12

@Furgunn napisał: "Nasza ofensywa to tylko Saka, reszta mierna. I"

@Mastec30 napisał: "Może to nie w napastnikach problem a w trenerze"

A może to nie w ofensywie jest problem tylko jednak w kibicach?

Sezon 22/23 i 23/24 to były nasze najlepsze sezony pod względem goli w historii PL, ten był znacznie gorszy, ale byliśmy 3 ofensywa ligi grając 1/3 sezonu pomocnikiem na ataku, i grając prawie pół sezonu bez naszych najlepszych strzelcow

alexis1908 komentarzy: 538431.05.2025, 14:11

@Garfield_pl: znaczy jego pobytu w Chelsea nie można uznać za porażkę bo zdobył z tą drużyną mistrzostwo :) kury to inna sprawa tam to nawet Mourinho nic nie zdziałał

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady