Jorginho żegna się z Arsenalem

Jorginho żegna się z Arsenalem 28.05.2025, 09:37, Eryk Szczepański 2868 komentarzy

Zbliżamy się do końca maja, a to oznacza, że już za chwilę otworzy się pierwsze okienko transferowe. To takie mini-okienko, które pozwala klubom biorącym udział w Klubowych Mistrzostwach Świata na wzmocnienie swoich składów przed tym kontrowersyjnym turniejem. Jednym z zespołów, które będą w nim uczestniczyć, jest Flamengo, które już dogadało się z Jorginho na transfer po zakończeniu jego kontraktu.

Zazwyczaj umowy piłkarskie kończą się 30 czerwca, więc wygląda na to, że włoski pomocnik otrzymał specjalne pozwolenie na wcześniejsze odejście. Dzięki temu będzie mógł dołączyć do nowego klubu i przygotować się do gry w "Imprezie Ego" Infantino.

Na swoich mediach społecznościowych Jorginho opublikował wzruszające pożegnanie z klubem i kibicami:

- Dałem z siebie wszystko, każdego dnia, w każdym meczu, nie tylko dla wyników, ale dla tej koszulki, dla kibiców. Wasze wsparcie znaczyło dla mnie wszystko, niezależnie od tego, czy zaczynałem mecz w pierwszym składzie, czy na ławce. Sprawiliście, że czułem się doceniony i kochany. To rzadkość w piłce nożnej i nigdy tego nie zapomnę. Teraz nadszedł czas na pożegnanie, choć może jeszcze się zobaczymy.

- Kiedy miejsce staje się domem, pożegnanie nigdy nie jest łatwe, ale odchodzę z podniesioną głową i pełnym sercem. Dziękuję moim kolegom z drużyny za zaufanie i wsparcie. Trenerowi, sztabowi i wszystkim ludziom za kulisami dziękuję za wsparcie na boisku i poza nim oraz za zawsze okazywaną życzliwość i miłość.

- A do kibiców: dziękuję za śpiewanie mojego imienia, za wiarę we mnie. Dziękuję, Arsenal.

JorginhoKontuzjeTransfery autor: Eryk Szczepański źrodło: arseblog.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
thegunner4life komentarzy: 965230.05.2025, 09:19

@artur759 napisał: "Jeśli Sesko zrobi takie liczby to będę więcej niż zadowolony. Gra z Havertzem jest skuteczna i potwierdzają to twarde liczby. Ja tam wolę ewolucję a nie rewolucję, mieć alternatywę na gorsze okresy jednego i drugiego"

To w sumie jak są twarde liczby, to lepiej nie kupować w ogóle napastnika, bo Kai swoją tytaniczną pracą robi na boisku już wszystko.

Mastec30 komentarzy: 889730.05.2025, 09:07

@artur759 napisał: "(bez żadnego karnego, a tym bardziej 12 jak Gyokeres)."

12 to w lidze. We wszystkich rozgrywkach to tam chyba 20 było

artur759 komentarzy: 88330.05.2025, 09:06

Zresztą porównywanie Sesko do Havertza to raczej tylko komplement.

Niemiec od zmiany pozycji walnął u nas 18 goli i 10 asyst w 35 meczach(bez żadnego karnego, a tym bardziej 12 jak Gyokeres). Dla porównana Isak bez karniaków w tym sezonie miał 19 goli i 6 asyst w 33 meczach.

Jeśli Sesko zrobi takie liczby to będę więcej niż zadowolony. Gra z Havertzem jest skuteczna i potwierdzają to twarde liczby. Ja tam wolę ewolucję a nie rewolucję, mieć alternatywę na gorsze okresy jednego i drugiego

Gdy coś działa to lepiej ten pomysł rozwijać a nie wyrzucać do kosza i zaczynać wszystko od nowa.

Rynkos7 komentarzy: 820830.05.2025, 09:04

@artur759:

No tak mordo. Bo ja ogólnie to wczoraj nie miałem żadnego zdania na temat Sesko tylko dzisiaj rano odpaliłem sobie tą kompilacje i stwierdziłem, że mi się chłop nie podoba. Ogólnie wybacz, że przez ostatnie tygodnie nie skleiłem tobie żadnej kilkugodzinnej analizy jego zagrań i strzałów.

artur759 komentarzy: 88330.05.2025, 08:59

@Rynkos7 napisał: "https://x.com/aviv_lavi/status/1928163977382527366"

Nie ma to jak odpalić kombinacje nieudanych zagrań i stwierdzać po tym, że ktoś nic nie umie.

Jakoś nie przypominam sobie Havertza ładującego bramki z 20/25 metra.

adek504 komentarzy: 172530.05.2025, 08:58

@Rynkos7 napisał: "Rynek wypluje kolejnych młodych napastników jak zawsze."

Zgodzę się, ale tylko w przypadku jak byśmy teraz mieli szansę kupić gotowy produkt, a nie ma takiej szansy

Mastec30 komentarzy: 889730.05.2025, 08:58

@Rynkos7 napisał: "Od wczoraj po X'ie lata info o 92 mln FUNTÓW, które lipsk domaga się za Sesko."

Tak samo wczoraj Platenberg wrzucił że ta klauzula to 80 mln Euro. A to jest top tier źródeł w niemczech. Już prędzej bym mu uwierzył. Te 92 latały w newsie że Lipsk zacznie negocjacje od 60 ale liczy na te 90. CO nie znaczy że dostanie bo jakby się Sesko uparł na nas to pewnie stanie gdzieś po środku

@Rynkos7 napisał: "Sesko to Harvetz 2.0."

Jak utrzyma skuteczność z Lipska i będzie ulepszoną wersją Haverzta to nic złego. Havertz z dobrą skutecznością to idealny napastnik pod nas bo co by nie mówić on dużo rzeczy na boisku robi dobrze. Tylko jego ocena spada przez niewykorzystane sytuacje.

@Rynkos7 napisał: "Gyokeres ma potężny i precyzyjny strzał i jest bardzo szybki"

Wrzucałem tutaj niedawno statystki maksymalnego zmierzonego sprintu w sezonie i Sesko miał lepsze wyniki. A to czy się Gyo szybciej zbiera do biegu czy nie to już raczej sybiektywna opinia. Nie do udowodnienia dla kibica a nawet jeżeli to te wyniki nie różnią się drastycznie i będą bardzo podobne.

@Rynkos7 napisał: "Jest już ukształtowany fizycznie i ma doświadczenie w Anglii."

Sesko też jest ukształtowany fizycznie. A doświadczenie z gry w Championship niewiele Gyokeresowi da poza znajomością języka

@Rynkos7 napisał: "W meczu z nami wyglądał bardzo dobrze, mimo słabej gry jego drużyny wielokrotnie udało mu się w pojedynkę dojść do kilku sytuacj"

Mam wątpliwości czy on w ogóle celny strzał oddał

artur759 komentarzy: 88330.05.2025, 08:56

@bartek2815 napisał: "tutaj bardziej chodziło w jego przypadku o gen zwycięzcy. Problem jest u nas taki, że my nie potrafimy nic wygrać, bo nie sprowadzamy piłkarzy, którzy to potrafią zrobić."

Brzmi jak opis Jesusa

adek504 komentarzy: 172530.05.2025, 08:55

@bartek2815 napisał: "tutaj bardziej chodziło w jego przypadku o gen zwycięzcy. Problem jest u nas taki, że my nie potrafimy nic wygrać, bo nie sprowadzamy piłkarzy, którzy to potrafią zrobić."

Przecież City też nie sprowadza raczej samych mistrzów
Haaland, Rodri, Grealish, Ake, Gvardiol, Stones, Walker to nie byli kolekcjonerzy trofeów

Rynkos7 komentarzy: 820830.05.2025, 08:54

@adek504 napisał: "To będzie podoba sytuacja jak z Isakiem - cena 150 mln albo nie do wyciągnięcia w ogóle z innej drużyny"

To trudno. Rynek wypluje kolejnych młodych napastników jak zawsze.

Rynkos7 komentarzy: 820830.05.2025, 08:53

@adek504 napisał: "Według mnie to zupełnie inna siła strzałów niż Havertz
https://youtu.be/kpF7ThiseA0?feature=shared"


A dla mnie taka sama.

https://x.com/aviv_lavi/status/1928163977382527366

miki9971 komentarzy: 7724 newsów: 230.05.2025, 08:52

@adek504 napisał: "Według mnie to zupełnie inna siła strzałów niż Havertz
https://youtu.be/kpF7ThiseA0?feature=shared"


Raz na rok, to i Havertz tak uderzy.

bartek2815 komentarzy: 85630.05.2025, 08:51

@artur759: tutaj bardziej chodziło w jego przypadku o gen zwycięzcy. Problem jest u nas taki, że my nie potrafimy nic wygrać, bo nie sprowadzamy piłkarzy, którzy to potrafią zrobić.

adek504 komentarzy: 172530.05.2025, 08:51

@Rynkos7 napisał: "Dlatego kupmy go za rok czy dwa :)"

To będzie podoba sytuacja jak z Isakiem - cena 150 mln albo nie do wyciągnięcia w ogóle z innej drużyny

miki9971 komentarzy: 7724 newsów: 230.05.2025, 08:51

Sesko 21 lat, co my znowu budujemy kadre na walkę o mistrzostwo w 2036 roku?

adek504 komentarzy: 172530.05.2025, 08:50

@Rynkos7 napisał: "taka sama siła strzałów,"

Według mnie to zupełnie inna siła strzałów niż Havertz
https://youtu.be/kpF7ThiseA0?feature=shared

Mastec30 komentarzy: 889730.05.2025, 08:50

Jeszcze się odniosę do porównań Sesko do Havertza bo to jest też trochę krzywdzące. Jakie my mamy głównie pretensje do Havertza ? O skuteczność. Gdyby wykorzystywał więcej sytuacji to byłby zawodnikiem prawie kompletnym. Ludzie tutaj trochę używają tych podobieństw jakby to była obelga a Havertz mnóstwo rzeczy robi na boisku dobrze tylko jego ocena przez sfrustrowanego fana jest taka a nie inna bo potem zmarnuje 2/3 sytuacje. A nie dlatego że zagra zły mecz. Sesko do tej pory pokazywał że te sytuacje potrafi wykorzystywać lepiej (xG ) więc nawet jeżeli to będzie klon Havertza ale z lepszym wykończeniem to bardzo dobrze na tym wyjdziemy

Rynkos7 komentarzy: 820830.05.2025, 08:49

@adek504 napisał: "Jakoś sobie nie wyobrażam, że nagle zaczniemy grać bardziej szalona piłkę i drużyny słabsze nie będą wychodzić na nas zabetonowana obrona, więc w takim wypadku wydaje się że lepiej sprawdzi się Sesko, który może w pierwszym roku nie zrobi gigantycznej liczby goli, ale wcale nie ma takiej potrzeby, a za rok czy dwa może będzie naszym własnym Isakiem i jak przegapimy ten pociąg to wtedy już będzie kosztować 150 mln"

Dlatego kupmy go za rok czy dwa :)

Rynkos7 komentarzy: 820830.05.2025, 08:48

@Mastec30 napisał: "80mln, Plattenberg pisał że klauzula to 80 mln Euro. A za 2/3 lata jak będzie pakował po 25 goli w sezonie to będzie kosztować 150 i też go nie kupimy. Będzie wtedy to samo co z Isakiem."

Od wczoraj po X'ie lata info o 92 mln FUNTÓW, które lipsk domaga się za Sesko. O tych 80 mln to chyba na początku Maja było coś pisane tylko a nie ma też żadnych klauzul w jego kontrakcie tylko "dżentelmeńskie umowy"

@Mastec30 napisał: "Właśnie nie kumam tego. Co niby Extra miałby nam dać Gyokeres na teraz. te jego rekordy strzeleckie to 20 karnych i gra w lidzej gorszej niż holenderska i Francuska. Imo na ten moment to jest napastnik na 15 goli w PL tak samo jak Sesko czy Havertz. Gyo nie przełoży liczb z Portugalii na ANglie. DO tego odejdą mu karne. A z samej gry jest dosć podobny do Haalanda. Łatwo go wyłączyć. Sami go zresztą totalnie wyłączyliśmy w meczu LM"

Sesko to Harvetz 2.0. Dokładnie takie samo ułożenie przy strzale, taka sama siła strzałów, ten sam styl poruszania się itd. Jest młody i nie wejdzie do 1 składu na 100%. Starterem będzie dalej Havertz. Gyokeres ma potężny i precyzyjny strzał i jest bardzo szybki. Jest już ukształtowany fizycznie i ma doświadczenie w Anglii. Na pewno z miejsca dostanie minuty i sam jego proces aklimatyzacji w drużynie będzie moim zdaniem szybszy. W meczu z nami wyglądał bardzo dobrze, mimo słabej gry jego drużyny wielokrotnie udało mu się w pojedynkę dojść do kilku sytuacji i trudno nie być wyłączonym kiedy grasz praktycznie sam na całą formację defensywną Arsenalu.

Hans_Zimmer komentarzy: 600330.05.2025, 08:45

Dobra, trzeba podchodzić pozytywnie, a nie nakręcać spirale marudzenia. Sesko ma kopyto i tego mi brakowało u nas w drużynie.

adek504 komentarzy: 172530.05.2025, 08:45

@Rynkos7:
Wydaje mi się, że jest wyjście z błędnego założenia, bo nie ma takiego napastnika dostępnego który z miejsca wchodzi w ta drużynę i robi 20+ goli

Napastnicy którzy by mogli to zrobić to pewnie Haaland, Isak i Kane, ale żaden z nich nie jest do wyciągnięcia

Więc zostają nam takie opcje jak Gyokeres, Sesko czy może Alvarez(chociaż on też pewnie nierealny)

No i też to co my potrzebujemy - my mamy już Havertza który potrafi być świetny do naszego stylu gry, ale po pierwsze zabrakło mu konkurencji, bo Jesus łapał pół sezonu formę a jak złapał to się wysypał, a po drugie sam Havertz się też wysypał

Dlatego skoro nie masz kogoś wow (Gyokeres kimś takim nie jest z masą goli z karnych i połowa goli strzelanych drużynom pokroju ekstraklasy) to zaczynasz się zastanawiać który może Ci więcej dać i który lepiej pasuje do nas

Jakoś sobie nie wyobrażam, że nagle zaczniemy grać bardziej szalona piłkę i drużyny słabsze nie będą wychodzić na nas zabetonowana obrona, więc w takim wypadku wydaje się że lepiej sprawdzi się Sesko, który może w pierwszym roku nie zrobi gigantycznej liczby goli, ale wcale nie ma takiej potrzeby, a za rok czy dwa może będzie naszym własnym Isakiem i jak przegapimy ten pociąg to wtedy już będzie kosztować 150 mln

Natomiast Gyokeres nie jest według mnie żadnym gwarantem że wchodzi i roznosi ta ligę

nielegalny komentarzy: 65130.05.2025, 08:43

@Mastec30: nasza taktyka tysiąca i jednej wrzutki mogła by przynosić efekty jakby tam wbiegali Havertz, Sesko i Merino :P

Mastec30 komentarzy: 889730.05.2025, 08:40

@nielegalny napisał: "ale czy to jest ten produkt, którego potrzebujemy pod naszą taktykę i to jak ustawiają się pzeciw nam w EPL?"

No to jest też inna kwestia. U nas nie będzie miał wiele miejsca żeby napędzać ataki tylko będzie musiał stać w polu karnym i czekać na podanie albo sam coś zrobić. I pytanie na ile on potrafi sam coś zrobić. Bo mi on bardziej Haalanda przypomina i myślę że z drużynami w niskim bloku to możemy nawet grać w 10

Mastec30 komentarzy: 889730.05.2025, 08:38

@Rynkos7 napisał: "Ale za 90 mln chcesz dostać konkretne zastępstwo a nie utalentowanego gracza do szerokiego składu. Może jeszcze kiedyś przyjdzie czas na transfer Sesko. Może za 2-3 lata i wtedy wywalimy na niego 100 baniek, ale teraz?"

80mln, Plattenberg pisał że klauzula to 80 mln Euro. A za 2/3 lata jak będzie pakował po 25 goli w sezonie to będzie kosztować 150 i też go nie kupimy. Będzie wtedy to samo co z Isakiem.

@Rynkos7 napisał: "Gyokeres jest tym czym mógłby być Watkins w styczniu. Może i nie są w 100% idealni, ale mogą dać nam coś extra "tu i teraz"."

Właśnie nie kumam tego. Co niby Extra miałby nam dać Gyokeres na teraz. te jego rekordy strzeleckie to 20 karnych i gra w lidzej gorszej niż holenderska i Francuska. Imo na ten moment to jest napastnik na 15 goli w PL tak samo jak Sesko czy Havertz. Gyo nie przełoży liczb z Portugalii na ANglie. DO tego odejdą mu karne. A z samej gry jest dosć podobny do Haalanda. Łatwo go wyłączyć. Sami go zresztą totalnie wyłączyliśmy w meczu LM

nielegalny komentarzy: 65130.05.2025, 08:37

@Mastec30 napisał: "Poza tym serio pisanie o Gyokeresie jak o jakimś mokrym śnie to jest serio jakaś patologia."
Zgadzam się. Nie mówię, że to jest zły wybór, ale też nie uważam za jedyny słuszny. Drużyny grające przeciwko nam często cofają się bardzo głęboko i bronią w 11. Do takich sytuacji rozbrajania imo lepszy byłby Sesko, który (również imo) posiada szerszy wachlarz umiejętności. Gyoke owszem, na ten moment produkt gotowy, ale czy to jest ten produkt, którego potrzebujemy pod naszą taktykę i to jak ustawiają się pzeciw nam w EPL?

Mastec30 komentarzy: 889730.05.2025, 08:31

Nie kumam trochę tego poruszenia co do Sesko. Facet jest młody, rozwija się, posiada idealne parametry pod Artete. To że teraz strzelił 13 goli nie znaczy że w Arsenalu też strzeli 13 goli bo ciągle się rozwija. Poza tym serio pisanie o Gyokeresie jak o jakimś mokrym śnie to jest serio jakaś patologia. Gość nie dość że gra w Portugalii to jeszcze 20 z tych goli co strzelil to karne. My tylu karnych w 2 lata nie dostaniemy a te które dostaniemy wykona Saka. Ciekawi mnie czy ludzi by się tutaj tak jarali napastnikem z Eredivise albo z Francuskiej czyli lig uchodzących za ligi farmerów a będące wyżej w rankingu od Portugalskiej. Sesko przy dość ubogim wyborze napastników jest dobrą opcją

Rynkos7 komentarzy: 820830.05.2025, 08:31

Dla mnie serio transfer Sesko będzie o tyle niezrozumiały, że o ile on może być napastnikiem pasującym do naszego stylu, jest wysoki, te główki bla bla bla to on po przyjściu i tak będzie tylko rezerwowym i zmiennikiem Harvetza. Nie zmieni się dosłownie nic bo dalej naszą 9 będzie Harvetz. Gyokeres jest tym czym mógłby być Watkins w styczniu. Może i nie są w 100% idealni, ale mogą dać nam coś extra "tu i teraz". Przyjdzie Sesko i znowu będzie głaskanie po głowie jak z Harvetzem na początku, że on potrzebuje czasu, albo będziemy patrzeć na jego rozwój kilka lat jak z Martinellim. Kupuje wszystkie argumenty odnośnie Sesko. Może nawet większość użytkowników będzie miało rację, że bardziej do nas pasuje i może będzie lepszy od Gyokeresa, serio. Ale za 90 mln chcesz dostać konkretne zastępstwo a nie utalentowanego gracza do szerokiego składu. Może jeszcze kiedyś przyjdzie czas na transfer Sesko. Może za 2-3 lata i wtedy wywalimy na niego 100 baniek, ale teraz? Znowu będziemy snuć melodie o jego "suficie" i o tym jak za kilka lat jak już się rozwinie uda nam się coś wygrać.

miki9971 komentarzy: 7724 newsów: 230.05.2025, 08:20

@Jogurt napisał: "Nasz mokry sen (Isak) przed transferem strzelił 6 bramek w 32 meczach..."

Problem jest taki, że to Newcastle wtedy mogło kupić kota w worku. My nie mamy czasu na koty w worku - ot różnica.

markiz0 komentarzy: 83930.05.2025, 08:16

W herbie Arsenalu jest armata, która ma koło z 6 "szprychami". Wierzycie w numerologię, horoskop i tarota? Może już wtedy przewidzieli 0 trofeów Artety przez 6 lat i wylot z klubu jak za wystrzałem armaty? Żartuję, i tak nikogo lepszego od Artety nie ma na rynku. Nie ma trenera, który będzie gwarancją trofeów, chyba że Postekoglu, ale on sięga po nie dopiero w drugim sezonie i dla Arsenalu byłby to pewnie Puchar Audi.

artur759 komentarzy: 88330.05.2025, 08:16

@bartek2815 napisał: "My potrzebujemy napastnika, który pociągnie ten zespół, napastnika, który strzeli ponad 20 bramek i cos w swojej karierze wygrał. Sesko za 100 mln to jakieś nieporozumienie. Gyokeres i Alvarez to wyższa półka."

Pisanie, że potrzebujemy napastnika, który walnie ponad 20 goli i wymienianie Alvareza to raczej sprzecznosc.

Chlop ma 25 lat, a do tej pory, jeśli chodzi o jego zdobycze ligowe w Europie to licząc gole z gry jest to 8, 9 i 13 goli...

Piłkarz świetny jako wspierający innych napastników, ale jako pojedynczy strzelec to mocno średnia opcja.

Barney komentarzy: 2354430.05.2025, 08:08

Nie przepadam za Arteta ,ale trzeba bedzie liczyc ,ze coe wygra. Jak tego nie zrobi nawet jak wyleci to juz nic nam to nie da bo razem z nim odejda gwiazdy ,ktore juz beda mialy dosc i bedzie trzeba budowac od nowa.

Dziadyga komentarzy: 1020130.05.2025, 07:51

@Hans_Zimmer napisał: "@Spejsik: kupujemy zmiennika, bo naszym głównym napastnikiem jest i będzie havertz."

Czyli po następnym sezonie Arteta wylatuje :) z Kaiem brzydka gra i bez szans na trofea.

DyktatorArsene komentarzy: 277230.05.2025, 07:51

Kibice chcą golleadora zbierzemy Havertza V2. Boże miej nas w swej opiece

DyktatorArsene komentarzy: 277230.05.2025, 07:50

Kibice chcą trofeów a Arteta figę z makiem pokazuje

darek250s komentarzy: 11468 newsów: 530.05.2025, 07:40

@aguero10 napisał: "Kto wygra LM ?"

Arsenal

aguero10 komentarzy: 870230.05.2025, 07:25

Kto wygra LM ?

Damper komentarzy: 356630.05.2025, 07:07

Nie no, dajcie spokój z porównywaniem transferu Haalanda- przecież tam wszystkie dodatkowe koszty, prowizje i premie wynosiły dwa razy tyle ile ta kwota transferu. Nie mówiąc już o tym, że tygodniówka takiego Haalanda to na dzień dobry była dwukrotność, jeśli nie trzykrotność potencjalnej tygodniówki takiego Sesko.

Jogurt komentarzy: 234230.05.2025, 06:53

@Spejsik napisał: "13 bramek w słabszej lidze nie napawa optymizmem."
Nasz mokry sen (Isak) przed transferem strzelił 6 bramek w 32 meczach...

Barney komentarzy: 2354430.05.2025, 06:31

Nikt juz nie pamieta ,ze haaland sie zgodzil podpisac nowy kontrakt z bvb jeśli wpisza mu klauzule 60mln. I gral tam jeszcze rok dluzej co niemcom pasowalo

Garfield_pl komentarzy: 3696830.05.2025, 06:10

@alexis1908 napisał: "Jest to bardzo dużo jak na zawodnika który za wiele w piłce nie osiągnął . 60 to płaciło City za Haalanda który robił o niebo lepsze liczy przed transferem ."
Jest to dużo, tylko wielu zapomina, że Haaland przyszedł kilka lat temu i inflacja też robi swoje. Masz budżet 200 baniek i w zasadzie szału nie ma nadal, bo byle grajek kosztuje 40 baniek. Dlatego zapytałem ile tych alternatyw tańszych, no i nie zobaczyłem wiele propozycji:)

Garfield_pl komentarzy: 3696830.05.2025, 06:07

It’s over between Arsenal and Marquinhos as Brazilian winger joins Cruzeiro on permanent deal until 2028.
[FabrizioRomano]

Szogun komentarzy: 31310 newsów: 330.05.2025, 01:35

@Jack_Herrer: Jhonathan David trafi za darmo chyba do Napoli. Już klepniete.

Artetaballer komentarzy: 23030.05.2025, 01:11

@Jack_Herrer napisał: "Jest parę alternatyw przecież, dla Seski np. Samu Aghehowa czy Hugo Ekitiké a dla Viktora Osimhen i np. Jonathan David"
Samu Aghehowa to taki młodszy Awoniyi z Nottingham :D A tak na serio to on mimo świetnych warunków słaby jest w grze na jeden kontakt. Jak trzeba odegrać tyłem do bramki, to jest bardzo niedokladny i chaotyczny. Moim zdaniem on wyżej niż w klubie pokroju West Ham nie pogra.

Jack_Herrer komentarzy: 6584 newsów: 19230.05.2025, 00:51

W Lipsku praktycznie nikt ze drugiej lini nie asystuje poza Simonsem, w Sportingu natomiast nie ma tego problemu. Każdy kto patrzy na statystyki i porównuje poziomy lig powinien wiedzieć, ze nie ma to najmniejszego sensu, liczy sie tylko profil i umiejętności danego zawodnika. Sesko idealnie pasuje do naszego stylu i o niego powinniśmy zawalczyć, kwestia tylko ceny. Za 70 można sie zastanawiać, za wiecej bym odpuścił. Poza tym znowu tylko Sesko i Gyokeres w kółko. Jest parę alternatyw przecież, dla Seski np. Samu Aghehowa czy Hugo Ekitiké a dla Viktora Osimhen i np. Jonathan David

DyktatorArsene komentarzy: 277230.05.2025, 00:31

Kupimy Sesko za 90 baniek czy ile i będziemy go wpuszczać na końcówki jak Nwaneriego bo King Kai będzie nr 1. U Artety chyba całkiem prawdopodobny scenariusz :D

bartek2815 komentarzy: 85629.05.2025, 23:58

My potrzebujemy napastnika, który pociągnie ten zespół, napastnika, który strzeli ponad 20 bramek i cos w swojej karierze wygrał. Sesko za 100 mln to jakieś nieporozumienie. Gyokeres i Alvarez to wyższa półka.

Hans_Zimmer komentarzy: 600329.05.2025, 23:51

@Spejsik: tez sie ciesze, az mam ochotę sobie wydrapać oczy.

Spejsik komentarzy: 365929.05.2025, 23:40

@Hans_Zimmer: Sztooos

fabregas1987 komentarzy: 2637629.05.2025, 23:32

@Szogun napisał: "Ponieważ nie kreujemy tyłu sytuacji i nie gramy tak bezpośredniego footballu a facet nie jest egzekutorem tylko napastnikiem na przyszłość."
przyjdzie Zubimendi aka nowy Busquets i uwolni Rice'a i Odegaarda to sie zacznie kreowania #wierze

Hans_Zimmer komentarzy: 600329.05.2025, 23:27

@Spejsik: kupujemy zmiennika, bo naszym głównym napastnikiem jest i będzie havertz.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady