Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2

Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 09.04.2022, 18:13, Patryk Bielski 2155 komentarzy

Mimo nie najlepszej sytuacji kadrowej Kanonierów mało kto spodziewał się, że dziś na The Emirates Brighton może zdobyć komplet punktów. To był mecz z rodzaju must-win, a jednak londyńczycy nie podołali zadaniu i przegrali dziś 1-2 z notującymi fatalną serię rywalami.

Choć to Arsenal miał optyczną przewagę i oddał na bramkę Mew więcej strzałów, to goście byli dziś skuteczniejsi i grali z rozwagą, co pozwoliło im wywieźć z Londynu trzy punkty. Strzelanie rozpoczął w 28. minucie spotkania Trossard, który po podaniu Mwepu niepilnowany w polu karnym nie miał najmniejszych problemów, by umieścić futbolówkę w bramce Ramsdale'a.

Gdy wydawało się, że po przerwie drużyna Mikela Artety zaczyna łapać odpowiedni rytm, rywale szybko rozwiali nadzieję Kanonierów na korzystny wynik, podwyższając na 0-2. Po świetnej składnej akcji i wycofaniu piłki na szesnasty metr bramkę do asysty dorzucił Mwepu.

Arsenal w tym meczu stać było jedynie na gola kontaktowego, który nadszedł zbyt późno. W 89. minucie piękną bramkę z dystansu po rykoszecie zdobył Martin Odegaard, jednak wynik do końcowego gwizdka sędziego nie uległ już zmianie.

Porażka z Brighton znacznie oddala Kanonierów od wymarzonego czwartego miejsca, dającego kwalifikację w Lidze Mistrzów.

Arsenal: Ramsdale, Soares, White, Gabriel, Xhaka, Lokonga, Odegaard, Saka, Smith Rowe (62' Nketiah), Martinelli (74' Pepe), Lacazette.

Ławka rezerwowych: Leno, Holding, Pepe, Tavares, Eneny, Nketiah, Ogungbo, Swanson, Hutchinson.

Brighton: Sanchez, Cucurella, Dunk, Bissouma (74' Lallana), Mac Allister, Trossard (85' Trossard), Mwepu (77' Lamptey), Gross, Welbeck, Caicedo, Veltman.

Ławka rezerwowych: Steele, Lamptey, Webster, Maupay, Lallanma, Alzate, March, Offiah, Sarmiento.

Brighton & Hove AlbionRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Czeczenia komentarzy: 1261610.04.2022, 10:20

Przede wszystkim Arteta ma problemy z zarządzaniem grupą. To taki jego projekt, że albo pozbywa się zawodników od ręki, albo oni nie chcą kontynuować swojej pracy tutaj. Rozumiem rolę bossa, to że on podejmuje decyzje, on rządzi, ale oczekiwałbym że potrafi wpłynąć na postawę zawodników, potrafi lodjąć z nimi dialog.

Za Artety opuścili klub m.in. Özil, Aubameyang, Torreira czy Guendouzi. Jakby wszyscy rozumiemy, że każdy z tych przypadków jest inny, ciężko być może mówić o winie trenera w tym wypadku. Potem patrzysz jednak dalej i widzisz, że Lacazette nie przedłuży kontraktu, że Nketiah odejdzie, że Xhaka w zasadzie otwarcie mówi o odejściu do Romy.

Martinez poszedł sobie po pierwszym dobrym sezonie kosztem Leno, po czym za chwilę Leno też idzie w odstawkę. Za fajną kasę, kosztem Ramsdale'a - jasne, ale chodzi mi o pewien schemat.

Saliba na wylocie, Chambers puszczony bez żalu. AMN bez zgody na transfer, bez gry, ale puszczony bez żalu w kluczowym momencie sezonu w trakcie PNA.

Hitem jest zachowanie względem Pepe. Wypychasz praktycznie zawodnika, po czym kiedy pali ci się grunt musisz się nim ratować. On już jest stracony dla Arsenalu, a na pewno dla Arsenalu Artety.

Narzekacie, że brakuje nam balansu między doświadczonymi zawodnikami a młodzieżą. To Arteta wymyślił przecież Williana. Ani nie umiał go wkomponować, ani z nim dogadać. Największym osiągnięciem brazylijczyka było to, że sam odszedł z tego cyrku, bez ubiegania się o zaległości finansowe.

Za to świetnie dogaduje się z Pablo Marim. Bez jaj.

I jeszcze raz. Nie chodzi mi o to, że to wszystko jest winą Artety. Chodzi mi o to, że nie zbudował praktycznie nikogo kto miał choć cień wątpliwości w ten projekt.

Efekt jest taki, że naprawdę serio walczymy o czwórkę, a na ławce siedzą ludzie anonimowi z wyglądu, z nazwiska.

Garfield_pl komentarzy: 3330210.04.2022, 10:18

@losnumeros napisał: "Jeżeli nie nastawia się na sukcesy, to po co ligę grać? Takie samo podejście masz Ty, Garfield itp. Kolego trochę ambicji. Mikel też siedzi tutaj 2,5 roku, nie gramy w Europejskich Pucharach ( chociaż dla Ciebie to nie jest wyznacznik XD), a ty piszesz o czekaniu bo niby jest wdrażany wielki projekt XD."
Jakbyś czasem ciut pomyślał, to byś zrozumiał, co się dzieje w klubie, że tej ścieżki na pewno nie zmienią teraz i bardzo dobrze, bo to dobra droga, ale posprzątanie bałaganu, który był w ostatnich latach, nie jest sprawą na dwa miesiące, i nie trzeba być mędrcem, żeby domyślić się, że w takim korpo to nie jest łatwe i raczej decyzję są długoterminowe, lub robi się kolejny bajzel, patrz utd, które zmienia trenerów wydaje na zawodnika jednego tyle, co my na 3-4 i dalej nie może wrócić do czołówki. Conte? Zobaczymy ile posiedzi w totkach, bo tam od odejścia Pochettino podobna historia co w utd, tyle że muły przynajmniej coś wygrały w tym okresie :D Uogólniając, to jak widać każdy ma jakieś ambicje, ja w stosunku do klubu mam takie, że powinien się ustabilizować by wrócić na stałe do czołówki, a nie jednorazowe wyskoki, i raz puchary, raz nie, i mówię to od czasu odejścia Papcia. Jeśli twoim zdaniem to jest brak ambicji, a twoje ambicje to bycie raz w LM, wypadniecie z top4 i znów powtórka z rozrywki, to ja wolę być uważany za tego beż ambicji :D

Rynkos7 komentarzy: 765710.04.2022, 10:16

@losnumeros:

Bardzo trafne odniesienie do sezonu 2016.

losnumeros komentarzy: 1405410.04.2022, 10:15

@ksowa90 napisał: "Teraz lato, kupujemy 3-4 graczy"

Kupimy 3-4 graczy, sprzedamy kilku i znowu nie będzie ławki. Kto w następnym sezonie ma siedzieć na ławce, skoro mamy pozbyć się Laci i może Pepe, z Xhaka nie wiadomo co będzie, a tych wypożyczonych nie biorę pod uwagę.

Rynkos7 komentarzy: 765710.04.2022, 10:09

@Garfield_pl:

Pełna zgoda. Decyzje w zimowym okienku poza wypchnieciem AMN raczej słuszne, zagraliśmy va bank na Vlahovica i się nie udało, trudno, innych opcji realnych nie było. Można żałować nie wypożyczenia Coutinho, ale to była wielka nie wiadoma, mam również mieszane odczucia odnośnie całej sytuacji z Aubą, ale to już jest tajemnica poliszynela i lepiej nic tutaj nie dodawać. Sytuacja na lato na jakim miejscu nie zakończymy trudna, racja. Tak jak wspomniałeś przy takich brakach jakich mamy na pewno skończy się wypożyczeniem jakiejś niechcianej gwiazdy typu Hazard czy Coutinho bo 11 piłkarzy nie pozyskamy a z drugiej strony przykład Lokongi pokazuje, że transfer przyszłościowego młodziaka jest obarczony takim samym ryzykiem jak transfer jakiegoś Williana.

losnumeros komentarzy: 1405410.04.2022, 10:07

@Rynkos7 napisał: "Brak gry w Europejskich pucharach, szybkie odpadnięcie z pucharów krajowych, beznadziejna postawa Manchesteru United w tym sezonie, przetasowania w Tottenhamie. Jeżeli w takich okolicznościach Top4 to nie jest cel minimum, to już ręce mi opadają. Tylko czekać na przyszły sezon aż Conte wzmocni drużynę odpowiednimi piłkarzami, do United przyjdzie ten Haag i zobaczymy jaki progres rzeczywiście zaliczamy."

Dokładnie i niektórzy tego nie rozumieją, bo trwa projekt XD. Ten sezon to Deja Vu z sezonu 2016, gdzie inne kluby robiły wyniki pod nas, a naszym największym problemem znowu jesteśmy my sami. Następny sezon będzie trudniejszy niż teraz, a niech dojdzie do tego jeszcze LE.

ksowa90 komentarzy: 163110.04.2022, 10:01

@losnumeros: ale powiedzcie szczerze. Pchanie się do LM w obecnej sytuacji to niemalże kolejny stracony sezon. Dobrze wiemy, że brakuje nam z 7 klasowych zawodników na różne pozycje. Wchodząc teraz do LM odpadały jak nie w grupie to zaraz potem a w lidze też już nie mamy komfortu sił i składu. Może i rację mają ci, którzy mówią o braku parcia do LM ze strony klubu w tym sezonie. Teraz lato, kupujemy 3-4 graczy. Awansujemy do LM i kupujemy kolejnych 3-4 i gramy serio ja dwa fronty.

Garfield_pl komentarzy: 3330210.04.2022, 09:59

@Rynkos7 napisał: "Przed sezonem tak, masz rację. Top4 to byłby ogromny sukces, jednak teraz biorąc pod uwagę okoliczności, które niżej wspomniałem czyli słabe United, słaba pierwsza część sezonu Tottenhamu i właściwie tylko walka w Premier League w mojej ocenie doszło do takich przetasowań, że brak Top4 to będzie porażka w mojej ocenie. Ale jak mówisz sezon trwa i mam nadzieję, że jeszcze będziemy świętować."
Tak czy siak, to dobrze, że przetasowali cel i mierzą wyżej, tak powinno być zawsze, mimo, że być może na dany moment mało realne. Z drugiej strony być na tym etapie 3pkt za top4, gdy mieliśmy oglądać plecy wymienionych drużyn, to nie tak źle. Fakt, gdybyśmy mieli szerszą kadrę ( ale jakościowa, a mie tych którzy odeszli), to byłoby łatwiej o Top4 teraz. Nie wiem czy się zgodzisz ze mną, ale teraz była dokładnie ta okazja i jednocześnie ryzyko pozbyć się niechcianych ( Elneny za free odejdzie, pewnie Laca) i podjęcie ryzyka z tym związanego, bo właśnie nie gramy w Europie, zwolnilismy fundusze na lato. Podejrzewam, że nie kupując nikogo zimą, poza próbą Vlahovica, było świadome i sensowne, bo sama LM da szansę łatwiej przekonać piłkarzy, ale jeśli ktoś myśli że zajdziemy wtedy daleko, to sorry, już może zwalniać zarząd itd. Tak z LM hajs by wpadł, ale naszym celem będzie i tak top4 po raz kolejny, jeśli nawet będziemy w top4 teraz, bo nie ma szans, na rozbudowę aż tak szerokiej kadry latem. Raczej będą konkret transfery do walki o Top4 zarówno do 1 składu jak i na ławkę, ale nie będzie to 11 piłkarzy, stąd pewnie plotki o wypożyczeniu np. Hazarda. Wiedzieliśmy wszyscy czym grozi brak transferów, ale jak mieliśmy blokować miejsce znów szrotem, to wolę czekać ( inba sprawa wypożyczenie Arthura, ale również wiązało się z blokadą miejsca, wysoką tyg, przez dwa lata. Rozumiem frustrację ludzi, ale to nie Fifa i tu jest potężna przebudowa klubu, robiona wbrew opiniom, w większości z głową. Muły czy kury mają problem z trenerami i tyle tam do zmian jest, plus oczywiście transfery, ale te robi kazdy, u nas to trochę więcej zmian, i potrzeba czasu. Zapewne mi powiedzą ludzie, że różowe okulary mam itd, ale mi to lotto :D

Ech0z komentarzy: 1059010.04.2022, 09:59

@Simpllemann napisał: "Arteta przegrał 12 z 45 ligowych meczów na Emirates.
Wenger przegrał 12 razy w swoich ostatnich 116 spotkaniach na własnym stadionie."

Tylko że Wenger nie musiał grać z takim potężnym City Liverpoolem Totenhamem i Crystal Pałace

Ech0z komentarzy: 1059010.04.2022, 09:56

Kto wczoraj musiał się upić żeby zapomnieć o tym bólu i pogodzić się z porażka daje plusa

losnumeros komentarzy: 1405410.04.2022, 09:55

@ArsenalChampion napisał: "Arsenal nie kupił nikogo zimą, bo klub w tym sezonie nie nastawia się na sukcesy."

Jeżeli nie nastawia się na sukcesy, to po co ligę grać? Takie samo podejście masz Ty, Garfield itp. Kolego trochę ambicji. Mikel też siedzi tutaj 2,5 roku, nie gramy w Europejskich Pucharach ( chociaż dla Ciebie to nie jest wyznacznik XD), a ty piszesz o czekaniu bo niby jest wdrażany wielki projekt XD.

@ArsenalChampion napisał: "Klub w takim przypadku wolał mieć lepszą i wiekszą opcje w lato niz robić ryzykowny transfery zimą. O czym to świadczy? A no o tym ze klub nie nastawia się na wyniki w tym momencie. Tylko patrzy na dłuższą perspektywę, bo taką przyjął wizje"

Super podejście, masz realną szansę na mistrzostwo ( 2016 rok) i TOP4 (2022 rok), olewasz zimowe okienko i niektórzy kibice zadowoleni bo mamy czas XD. Poprawiłeś mi humor z rana.

gbn komentarzy: 418410.04.2022, 09:47

Alkohol to nie wymówka !

arsenallord komentarzy: 30568 newsów: 11710.04.2022, 09:39

@Marzag: Tak wiem, zorientowałem się

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 110.04.2022, 09:39

@arsenallord napisał: "A to, że popierasz jak Marzag mnie wyzywa to tylko o tobie świadczy"
Przepraszam za tamto, trochę byłem pijany i mnie poniosło.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 110.04.2022, 09:37

@Thoneick napisał: "Wiesz kiedyś zdobywa się 3 pkt? Kiedyś zespół strzela chociaż jedną bramkę więcej niż rywal"
Dokładnie a Pepe nie dość że wielkim kreatorem nie jest to traci bardzo dużo piłek. A nawet duża ilość goli strzelonych przy większej ilości goli straconych daje porażkę. Wiedziałeś czy dopiero teraz Cię uświadomiłem?

arsenallord komentarzy: 30568 newsów: 11710.04.2022, 09:37

@ArsenalChampion: To ma się w dwie strony. Tak jestem sfrustrowany, ale w waszą stronę też nic nie trafia. Wy widzicie wszystko na biało.

@Theo10: Jak byśmy byli 3,4 w lidze to w życiu bym nie zwalniał Artety. A to, że popierasz jak Marzag mnie wyzywa to tylko o tobie świadczy.

Co do Wengera. Ten człowiek nie grał Denilsonami, Silvestrami i Chamakhami. To fajnie tak pisać, że dowartościować swoją wypowiedź. On miał w lidze tylko trzech rywali, a w składzie Fsbregasow, Van Persich, Arshavinow Kościelnych czy Sagne. Każdy z tych zawodników wchodzi z buta do naszego obecnego składu.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 110.04.2022, 09:36

@Ashburton napisał: "O jakiej pracy w defensywie ty opowiadasz? A esr pracuje?"
O takiej by np po stracie piłki zrobić wszystko by ją odebrać a nie liczyć na to że koledzy jakoś tam może dadzą radę zrobić to za Ciebie. No i oczywiście ustawianie się bez piłki tak by przeciwnik nie miał autostrady na skrzydle.

Tak, Emile pracuje w defensywie.

@Ashburton napisał: "My chyba mamy zdobywać bramki, a nie się tylko bronić, jak to ma teraz miejsce."
Musimy robić jedno i drugie. Bramek za dużo nie nastrzelsmy bo nie mamy kim, ale nawet jakbyśmy strzelali co mecz 3 gole i tracili 5 to nie byłoby to korzystne.

@Ashburton napisał: "Oglądasz mecze? Widziesz że mają olbrzymie trudności z przedostaniem się pod pole karne, pepe nie jest od tego żeby się defensywą zajmował."
Oglądam i nawet wiem jaka jest tego przyczyna w przeciwieństwie od Ciebie. Nie wiem tylko czemu uwazasz że Pepe powinien zająć miejsce Saki, Martinellego lub Smith Rowe. To by było mega głupie biorąc pod uwagę to że każdy z nich jest lepszym piłkarzem niż Pepe. Jeśli nie ma napastnika z prawdziwego zdarzenia to ciężko coś budować pod polem karnym przeciwnika. Tam ktoś musi brać ciężar gry na siebie, a Lacazette od tej odpowiedzialności ucieka tak bardzo jak tylko się da.

@Ashburton napisał: "Defensywa i dostawanie pięciu goli na jeden strzelony z jakimiś muminami."
Widzę że tu też nie znasz przyczyn takiej sytuacji. Niestety kontuzja Parteya i Tierneya sprawiły że w ich miejscu muszą grać gorsi zawodnicy którzy nie dźwigają tej odpowiedzialności jaką mają i się odbija to na stylu gry całej drużyny.

Niestety mamy bardzo krótka ławkę, i teraz ponosimy tego konsekwencje.

Rynkos7 komentarzy: 765710.04.2022, 09:34

@Garfield_pl:

Przed sezonem tak, masz rację. Top4 to byłby ogromny sukces, jednak teraz biorąc pod uwagę okoliczności, które niżej wspomniałem czyli słabe United, słaba pierwsza część sezonu Tottenhamu i właściwie tylko walka w Premier League w mojej ocenie doszło do takich przetasowań, że brak Top4 to będzie porażka w mojej ocenie. Ale jak mówisz sezon trwa i mam nadzieję, że jeszcze będziemy świętować.

Rynkos7 komentarzy: 765710.04.2022, 09:32

Brak gry w Europejskich pucharach, szybkie odpadnięcie z pucharów krajowych, beznadziejna postawa Manchesteru United w tym sezonie, przetasowania w Tottenhamie. Jeżeli w takich okolicznościach Top4 to nie jest cel minimum, to już ręce mi opadają. Tylko czekać na przyszły sezon aż Conte wzmocni drużynę odpowiednimi piłkarzami, do United przyjdzie ten Haag i zobaczymy jaki progres rzeczywiście zaliczamy.

Garfield_pl komentarzy: 3330210.04.2022, 09:29

@Rynkos7 napisał: "Nie, z wypowiedzi Artety, zawodników i wszędzie była mowa o 4 miejscu, mówiono że Arsenal nie zagra w Europejskich pucharach i taki jest cel na ten sezon. Arteta 2 lata temu przekonywał Williana, że w ciągu 3 lat będziemy walczyć o Ligę Mistrzów, więc nie sądzę aby ktoś w klubie był zadowolony z 5 czy 6 miejsca, zwłaszcza po wydaniu takich pieniędzy w ostatnich latach. I kolejna sprawa, że wszyscy wtedy widzieli United zdecydowanie wyżej, więc szczerze patrząc na to jak mizerne jest United w tym sezonie i to, że są na 7 miejscu to już nie powinno być żadnej dyskusji na temat tego, że Top4 to minimum bo bijemy się tylko z Tottenhamem o te miejsce, o te twoje "kury", z których tak buńczuczno się nabijasz."
I zawsze będę się z tych kur nabijał :D hmm z wypowiedzi zawodników i Artety od jakiegoś czasu tak, było słychać że chcą wywalczyć top4, ale wcześniej nie widziałem otwartych deklaracji, jedynie gadanie o tym, że mają swój cel wrócić do pucharów, a czas pokaże czy się uda i gdzie będą. Jeśli uda się dostać do top4, to będzie to dla nich olbrzymi sukces i fajnie by było, brak pucharów na pewno nam pomógł i dlatego jesteśmy dalej w walce. Jak to się zakończy dowiemy się za kilka kolejek, ale raczej wrzuciłeś tu swój komentarz, niż narracje mediów czy drużyny, a przed chwilą obydwu stronom zarzucileś coś podobnego ;) i jeszcze raz, ebać marne kuraki!!

Thoneick komentarzy: 204410.04.2022, 09:27

@Marzag napisał: "Pepe nie pracuje w defensywie i nie realizuje założeń taktycznych więc nie gra bo nie jest ważniejszy niż klub"
Nie gra w defie bo widzi, że i tak CP strzela nam 3 gole, a Brighton 2 XD to jest właśnie ustawianie taktyki pod rywala. Ja chce oglądać Arsenal który ma swój styl i atakuje. Wiesz kiedyś zdobywa się 3 pkt? Kiedyś zespół strzela chociaż jedną bramkę więcej niż rywal

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 110.04.2022, 09:26

@Sobieski14 napisał: "No to czekam, dawaj te podstawowe składy z minutami, który ile grał itd.
Bo taki Ciamak, Jenkinson, czy Djorou mało nie grali"

Chamsku poza sezonem 10/11 gdzie grał sporo w premier league w kolejnych dwóch latach rozegrał kolejno 171 minut i 0 minut

Jenkinson poza zastępowaniem Sagni w 2013/2014 nie ruszał praktycznie tylka z ławki w premier league. On przecież często nawet na trybunach wiedział w ostatnich latach swojej kariery w Arsenalu

Djourou grał najwięcej ale też nie był zawodnikiem żelaznej jedenastki. Od momentu przyjęcia kościelnego kariera Djourou w afc powoli się kończyła

Ashburton komentarzy: 457810.04.2022, 09:24

@Marzag:

O jakiej pracy w defensywie ty opowiadasz? A esr pracuje? My chyba mamy zdobywać bramki, a nie się tylko bronić, jak to ma teraz miejsce. Oglądasz mecze? Widziesz że mają olbrzymie trudności z przedostaniem się pod pole karne, pepe nie jest od tego żeby się defensywą zajmował.
Defensywa i dostawanie pięciu goli na jeden strzelony z jakimiś muminami. Jeszcze wspomnij coś o nowoczesnej piłce i wielu zadaniach dla zawodników, to cię wyśmieję. Bo my nawet bronić nie potrafimy.

Rynkos7 komentarzy: 765710.04.2022, 09:20

@Garfield_pl:

Nie, z wypowiedzi Artety, zawodników i wszędzie była mowa o 4 miejscu, mówiono że Arsenal nie zagra w Europejskich pucharach i taki jest cel na ten sezon. Arteta 2 lata temu przekonywał Williana, że w ciągu 3 lat będziemy walczyć o Ligę Mistrzów, więc nie sądzę aby ktoś w klubie był zadowolony z 5 czy 6 miejsca, zwłaszcza po wydaniu takich pieniędzy w ostatnich latach. I kolejna sprawa, że wszyscy wtedy widzieli United zdecydowanie wyżej, więc szczerze patrząc na to jak mizerne jest United w tym sezonie i to, że są na 7 miejscu to już nie powinno być żadnej dyskusji na temat tego, że Top4 to minimum bo bijemy się tylko z Tottenhamem o te miejsce, o te twoje "kury", z których tak buńczuczno się nabijasz.

Garfield_pl komentarzy: 3330210.04.2022, 09:17

@kanonier91 napisał: "Samo to że przeżywacie że przegrany miejsce dające udział w LM świadczy już o progresie."
Pomyśl co by było jeśli się dostaniemy i młodzi z grupy nie wyjdą :D serwery spłoną :D

Garfield_pl komentarzy: 3330210.04.2022, 09:15

@Rynkos7 napisał: "Narracja w mediach była jasna w tym sezonie bijemy się o Top4"
Z ciekawości, w jakich mediach? Bo tak szczerze mówiąc to może w Sky pod publiczke, bo media powiązane z AFC raczej od początku mówiły o miejscach 5-6, a że top4 byłoby super, tylko że może zabraknąć młodym doświadczenia. Żeby nie było że to moje wymysły, to sprawdź sobie choćby podcasty arseblogu, handbreakoff z the Athletic, tam są ludzie, którzy są bardzo blisko AFC, no chyba,że ludzie powiedzą, że to tak jak z tv, kłamią, bo są podstawieni :D

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 110.04.2022, 09:14

@Rynkos7 napisał: "Albo wynik ponad stan?"
Mamy mamy 11 zawodników nadających się do gry na wysokim poziomie w premier league, z czego 3 to skrzydłowi, i średnia wieku tych piłkarzy to pewnie ze 22 lata.

Żeby osiągnąć takim zespołem miejsce w top4 trzeba mieć dużo szczęścia. Zwłaszcza że nie mamy napastnika i muszą strzelać 20 latkowie. Arteta jakby widział że jest sens stawiać na Gabiego na srodku ataku to pewnie by z tego skorzystał. Najwidoczniej ma jakieś przeciwwskazania.

jin komentarzy: 41110.04.2022, 09:12

#niedzielnenapinki

Garfield_pl komentarzy: 3330210.04.2022, 09:09

@Bergkamp85: zwyczajnie takie konta jak Ty, szczególnie gdy wypowiadają się tylko w tych " słabszych momentach" w stylu w jakim Ty to robisz traktuje na początku z dystansem, bo już wielu było takich co próbowali wmówić, jak to nie kibicuja AFC, a po czasie się sami wysypali :) tak z ciekawości, to dlaczego akurat tylko jak coś nie tak się udzielałeś, a jak wygrywamy nie chciałeś przyjść,pochwalić :D to nie różowe okulary, tylko myślenie i patrzenie szerzej na to co dzieje się w AFC :) a jak Cie to irytuje, to jest to tylko i wyłącznie twój problem :D mi lotto co o mnie myśli random z neta, i nie zmienię zdania pod wpływem takich ludzi :D

Rynkos7 komentarzy: 765710.04.2022, 09:07

Argumenty dwóch skrajnych obozów są tak absurdalne, że aż sam czasami nie wierze w to co czytam, mowa o skrajnie zakochanych fanów Artety jak i tych skrajnie przeciwko niemu. Logiczne argumenty kończą się kiedy spotyka się jeden z drugim i każdy rzuca jakimiś głupotkami, często chyba wymyślonymi przez te konkretną osobę tylko pod potwierdzenie własnej tezy. Wenger miał łatwiej? Liga była łatwiejsza? Albo wynik ponad stan? Narracja w mediach była jasna w tym sezonie bijemy się o Top4 i nie zajęcie tego miejsca oznacza, że ten sezon kwalifikujemy jako nieudany. Brak napastnika? Argumenty pojawiające się w mediach, że lepiej poczekać do lata jak najbardziej słuszne, nie ma sensu ładować się w żadne półśrodki, ale co się stało z pomysłem aby ustawić Gabiego na 9? Do wypożyczenia był Coutinho, który załatał by miejsce na skrzydle, mimo to cały czas oglądamy tego paralityka Lacazetta. Dużo rzeczy zagrało w tym sezonie, ale też wiele niestety nie. Nie da się ukryć, że teraz widać wiele złych decyzji personalnych w wykonaniu Artety. Piłkarze, których wypożyczyliśmy i pewnie których oddamy za grosze spokojnie by mogli zagrać w 1 składzie. Przestańmy też mówić o jakimś wyniku ponad stan bo to też jakiś cyrk jest. Wynik ponad stan robi Wolves albo WestHam, ponad 200mln to kupa kasy w oknie transferowym, za 50 mln nie kupujesz obrońcy do głębokiej rezerwy, albo przyszłościowy talent. Z drugiej strony sezon trwa i jeszcze wiele się może wydarzyć, Top4 jak bardzo by pesymistyczne to nie było jest cały czas realne, z drugiej strony przypomina mi się Era Wengera, gdzie zawsze po 20 kolejkach była gadka Wengera i obozu Arsenalu, że cały czas mamy matematyczne szanse na mistrzostwo, żeby jeszcze nie wieszać psów na naszym klubie, mimo to zawsze się to kończyło 4 miejscem, oby teraz było inaczej.

WindKai komentarzy: 89810.04.2022, 09:03

Prawda jest taka, że w styczniu sami sobie zrobiliśmy krzywdę. Skoro nie wyszło z Vlaho to trzeba było postarać się o kupno zmiennika dla Parteya lub przepłacić i już w zimie zgarnąć klasową 8, tak aby w przypadku kontuzji Thomasa nawet ten nieszczęsny Xhaka mógł zagrać na 6. Tym bardziej, że transfer pomocnika to od kilku okienek wręcz obowiązek.
Lubię Mikela i uważam, że to trener z ogromnym potencjałem, ale spotkanie z Brighton w pełni idzie na jego konto. Całkowity chaos, wyglądaliśmy jak dzieci we mgle, jeżeli nic się nie zmieni w naszej grze, a Tottenham utrzyma swoją dyspozycję to o LM możemy zapomnieć, w sporej mierze na własne życzenie.

kanonier91 komentarzy: 457010.04.2022, 09:02

Samo to że przeżywacie że przegrany miejsce dające udział w LM świadczy już o progresie. Postęp jest widoczny i nie ma co negować tego. Zdominowaliśmy City u siebie gdzie zawsze nam inkasowali po 3 bramki. Naszym problemem jest to że mamy młody skład i wahania formy są normlane. Gramy praktycznie bez napastnika i zmienników. W jedno okienko transferowe nie da się zbudować składu. Dla mni transfery są trafione, zbędnych zawodników się pozbywamy. Więc nie mam zamiaru narzekać po dwóch wpadkach tylko patrzę dalej na to wszystko. Na 8 kolejek przed końcem nadal jesteśmy w grze o LM i takie są fakty. Jeśli już nas skreśliłeś to nie oglądaj i nie kibicuj. UTD zmienia trenerów jak rękawiczki i ma z tego tytułu jakiś efekt ? Nie ! Przed sezonem powrót do LE każdy uznał by za sukces. Dobra postawa naszych sprawiła że każdy uwierzył w LM więc wylewanie wiadra pomyj na Artete jest dla mnie jak niesmaczny żart.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 110.04.2022, 09:00

@Ashburton napisał: "W dodtatku mamy nasz barista jest zdaje się bardzo zarozumiały. Skreśla zawodników ot tak, Pepe który był głównym strzelcem w poprzednim sezonie siedzi na ławie. Luj wie dlaczego nie wyszedł tavares, a zastąpił go xhaką."
Nie rozumiesz tych ruchów więc Ci je wytłumaczę. Pepe nie pracuje w defensywie i nie realizuje założeń taktycznych więc nie gra bo nie jest ważniejszy niż klub, lepiej grać Saka, Martinellim i Smith Rowe którzy się lepiej wywiązują ze swoich obowiązków.

Tavarez jest kiepskim obrońcom, gdy gra to jest bardzo nieprzewidywalny i niekonsekwentny w obronie czym sprawia też dodatkowe problemy swoim kolegom którzy nie wiedzą jak się ustawić. Xhaka już grywal na lewej obronie i wyglądał tam bardzo dobrze. Arteta wybrał bezpieczniejszy wariant.

Ashburton komentarzy: 457810.04.2022, 08:52

Ludzie ktorzy twierdzą że Wenger miał łatwo bo była słabsza liga są odklejeni od rzeczywistości.
Arteta w tym sezonie miał realną szansę na top4, tak jak Wenger.
Z tym że wenger nie dostawał 3:0 ze średniakami. Argument że wszystkie kluby były wtedy słabsze do mnie nie przemawia, bo nadal są szanse na top4. To w końcu reszta jest teraz lepsza czy nie?
Arteta zrobił serię na cieniasach, z paroma wyjątkami typu volves czy whu, a teraz został zweryfikowany.

O top4 możemy już pomażyć. Śmiać mi się chce jak jeszcze tydzień temu były głowy że chelsea wyprzedzimy.
Skoro dominuje nas Brighton, to znaczy że jednak proces nie działa, a arteta w swojej taktyce jest przewidywalny jak dziecko.

W dodtatku mamy nasz barista jest zdaje się bardzo zarozumiały. Skreśla zawodników ot tak, Pepe który był głównym strzelcem w poprzednim sezonie siedzi na ławie. Luj wie dlaczego nie wyszedł tavares, a zastąpił go xhaką. On by przynajmniej dał coś w ataku. A tak i tak tracimy bramkę jego strona.
Pozwolił odejść zawodnikom w środku sezonu, a teraz siedzi z ręką w nocniku, i co powie? Że odpowiedzą w następnym meczu?
A tottenham się teraz śmieje, bo stracili szansę juz przed meczem z nimi.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 110.04.2022, 08:46

@Sobieski14 napisał: "chłopie chyba powinieneś pamiętać że i my proporcjonalnie mieliśmy dużo większych paralityków w składzie. Djorou, Ciamaki, Cienkinson, Kalstroomy itd chłopie co Ty bredzisz.."
Naprawdę porownujesz tamtejszych zawodników głębokiej rezerwy do obecnego podstawowego składu i mówisz "wtedy było gorzej"? xd

lym komentarzy: 77110.04.2022, 08:41

Arteta jest TOP do momentu jak ma swoją żelazną 11 dostępną, jak wypada mu zawodnik czy dwóch, to ta "głębia składu" która w City jest jakościowa, u nas jej nie ma. Ale ten brak jakości, i dziwne decyzję zarządu wcześniej imo trochę będą się odbijać na Artecie. Jak był Emery, to trzeba było mu kupić Zahe, a nie mówić że już mamy "Zahe w domu", tymczasem "Zaha w domu", nawet jak mógłby wejść, to Arteta go nie chce. ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯

Dominik11 komentarzy: 2069910.04.2022, 08:02

Ogarnijcie się ludzie.

Arteta wykonał w tym sezonie bardzo dobrą pracę , nie miał napastnika i nie ma. Bo Lacazette to komedia i dramat w tym momencie, z niego już nic nie będzie. Gość nie strzela z gry w lidze od 20 godz żart nie to fakt.

Pomoc ok nie ok a średnio Xhaka ok jakoś tam wygląda ale wciąż słabo, Partey ok fajnie ale kontuzja i lipa.

ESR, Martin to nie ich pozycja ok może tam zagrać Martin ale to nie to.

Obrona dobra ale warunek wszyscy zdrowi nie ma Tomiego i Kierana lipa po całości Soares się ogarnął trochę.

Tavares komedia transfer kibice Benfiki urządzali święto z powodu sprzedaży Tavaresa. On był za słaby na Benfike a jest dobry na AFC hahha.

Minus Artety to granie miliona podań w każdej akcji mamy szybkich na skrzydłach Saka , Gabi i to trzeba wykorzystać a nie cudować.

On chce grać jak Pep a nie ma do tego piłkarzy.

Fajnie wygląda piękna akcja zakończona golem ale to można się bawic jak się prowadzi a nie jak się przegrywa lub remisuje .

W końcu najważniejsze są pkt i gole.

taxi_driver komentarzy: 120310.04.2022, 07:35

Ja nie czaje was ludzie. Jeszcze nie dawno Artete na rękach nosiliście, były słowa że gramy jak za dobrych lat Wengera itd itp. Mamy najmłodszą kadrę w lidze, dwóch grajków z podstawy złapało kontuzje i nie mamy kim ich zastąpić (wina zarządu a nie Artety, bo co powiedział im " nikogo mi nie dawajcie, dogram tym co mam a jak będą kontuzje to jakoś to będzie" Chcieliśmy Vlahovica ale no nie jesteśmy póki co tak atrakcyjnym wyborem jak kiedyś i trzeba się z tym pogodzić... Każdy zespół przechodzi w sezonie momenty kryzysowe i traci punkty. Kurczaki, też dużo straciły że słabszymi z Conte u steru, no ale mają po prostu jakościowo dużo lepszy zespół zespół i tyle. Grają defensywnie i kontratakują ta trójką z przodu gdzie dwóch się zna jak łyse konie. Ja wiedziałem już przed przerwą na kadre że tak to się może skończyć, że coś się zawiesi na jakiś czas i pytanie czy Totki to wykorzystają i wykorzystują. Arteta kilka lat to już jest ale tak naprawdę od tego sezonu można zacząć go realnie oceniać bo ma zarys tego co chciałby grać i jest ogólnie progres duży w grze, nikt nie wmówi mi że nie. Nie ma co porównywać Mikela z Conte, bo hiszpan chce grać piękna piłkę, dominować i wygrywać a do tego potrzeba odpowiednich ludzi, a Conte to zadaniowiec, wchodzi ustawia obronę i kontratakują zabójczo. A ma zasoby ludzie zeby tak grać i efekty mamy.

Simpllemann komentarzy: 52897 newsów: 52410.04.2022, 06:39

Arteta przegrał 12 z 45 ligowych meczów na Emirates.
Wenger przegrał 12 razy w swoich ostatnich 116 spotkaniach na własnym stadionie.

Theo10 komentarzy: 854910.04.2022, 04:10

@arsenallord: „ Jakby Arsenal grał o mistrzostwo to chyba logiczne że bym go nie zwalniał. Tylko chyba mały mózg tego nie rozumie.”

Twój najwyraźniej jednak nie rozumie, bo @Marzag dobrze pisze. Przed sezonem jak i po pierwszych kolejkach to tutaj duża część się zastanawiała, czy my w górnej połowie tabeli będziemy. Arteta zrobił wynik ponad stan robiąc z nas głównego pretendenta do Top4 - niestety na tę chwilę wydaje się, że to nie „pyknie” z powodu kilku kluczowych kontuzji i krótkiej ławki.
Pewnie to nie ma sensu (jak niżej niektórzy zauważyli), ale i tak spróbuję Ci rozrysować komentarz @Marzaga - 4 opcje na ten sezon:
a) bijemy się o mistrzostwo i na finiszu odpadały z wyścigu, kończymy w okolicy 3-4 miejsca
b) bijemy się o LM - nie udaje się, kończymy z LE
c) bijemy się o TOP6 - nie udaje się, kończymy sezon ponownie bez pucharów.
d) siedzimy cały sezon na miejscach 8-10, bez większych i realnych szans na miejsca premiowane pucharami.

Obstawiam, że w każdym wypadku byś tutaj siedział i tak samo obrażał Atetę od baristów i amatorów, niezależnie czy byłaby to opcja a czy d, bo nie potrafisz konfrontować stanu aktualnego z realnymi możliwościami i założeniami na sezon. Widzisz jedynie końcową porażkę (i to nawet domniemaną, bo w tabli wciąż mamy realne szanse na Top4).

Bergkamp85 komentarzy: 18210.04.2022, 02:58

@Garfield_pl:
Aha.
Czyli nie podzielam twojego toku rozumowania to nie jestem kibicem Arsenalu, tylko wyslannikem Tottenhamu.
Każdemu tak odpisujesz, bo brak Tobie argumentów na to że ktoś inny ma odmiene zdanie.

Noś dalej kolorowe okulary i żyj w przekonaniu że za steremi dwójki nieudaczników(Arteta, Edu) i super napadziora Lacazette awansujemy do LM.

Z każdym rokiem poziom PL się podnosi i bez konkretnych wzmocnień i szerokiej ławki to celem maksimum na kolejne sezony będzie miejsce 5-8.

Idąc dalej, to kolejny brak awansu w przyszłym sezonie spowoduje to że najbardziej wartościowi piłkarze odejdą z klubu bo nie gwarantuje on odpowiedniego poziomu. W dodatku klub szukając funduszy bedzie skóry do sprzedaży za odpowiednią kwotę.
Znając Edu będzie to połowa wartości piłkarza.

l

venomen komentarzy: 12610.04.2022, 02:46

Uwielbiam patrzeć na komentarze o krótkiej ławce... To nie jest decyzja Artety, on by sobie zostawił jak najwięcej opcji jako trener. Umówmy się. Zarząd dwie mu opcje z których gościu musi korzystać. Wiadomo, że wybiera sobie grajków z charakterem, ale to chyba o czymś świadczy. Jak nie w tym roku to w w następny. Miłego weekendu niedowiarkom.

cwalin komentarzy: 238210.04.2022, 02:26

Proszę popatrzeć na naszą ławkę.Chyba 3 juniorów których nazwiska nie potrafię wymienić. Są w składzie bo wymaga tego protokół.To nie jest ekipa na pierwszą czwórkę.

cwalin komentarzy: 238210.04.2022, 02:03

Popatrzcie na skład i ławkę Tottenhamu.Zima wypożyczyli Bentacura i Kulwvskiego i są w gazie.To nie są fartem wygrane mecze.Oni wygrywają z City a AV Jadą na 4-0.Co tu dużo mówić jest już pozamiatane.

Ups147 komentarzy: 376210.04.2022, 02:02

@AR14: obejrzyj nasze 2 ostatnie mecze, ale co z tego ?? Nie o to mi chodziło. Dla mnie to nadal jesteśmy w punkcie wyjścia od zwolnienia Wengera. Kręcimy się gdzieś koło tego top4, ale nadal w nim nie jesteśmy. Lejemy ogórków jak za Wengera, z topem nadal przegrywamy. Jesteśmy dokładnie w tym samym miejscu co byliśmy, a trenera się zmienia chyba po to aby poprawić wyniki prawda?? Więc stąd moje pytanie o jakich krokach do przodu mówimy ?

Rosomak komentarzy: 258310.04.2022, 02:01

@ArsenalChampion: Porównuje Wengera który grał na dwa fronty z Artetą grającym na jednym, jeden osiągał top 4 drugiemu właśnie szansa na to odjeżdża bezpowrotnie jak dla mnie nawet przy zmianie siły ligi jest to dobre porównanie. Jednak na tym poziomie 8-10 meczy na najwyższym poziomie w nogach robi znaczącą różnice i taka jest prawda. Wenger przez lata miał dziury w składzie, a i tak potrafił jakimś sposobem regularnie trafiać do top 4 i grać w 1/8 LM, zresztą on grał Denilsonami, Senderosami, Santosami, Chamakahami, Parakmi, Silvestrami, itp. i jakoś to magicznie działało na przynajmniej średniaków tej ligi, a obecnie? wypada dwóch zawodników dostajemy łupnia od CP wypada 3 to już Brighton jedzie po nas jak po łysej kobyle, no sory podejdźmy poważnie do pracy Artety, który miał 2,5 sezonu na ogarnięcie zespołu i co? przegrywa walkę o top 4 nie z tuzami tej ligi ale z średniakami i taka jest prawda, kluczowy moment sezonu oddajemy, wyglądając na strasznie zmęczonych i zagubionych, bez walki z byle kim.

Zresztą jak już pisałem wcześniej według mnie jaka jakiś top menadżer nie będzie dostępny to nie ma sensu zmieniać Artety bo po prostu zakopiemy się głębiej i tyle. Po prostu trzeba mieć rękę na pulsie i jak ktoś konkretny będzie na rynku to trzeba atakować (szkoda że przespaliśmy Conte i ten Haga) ale Arteta obecnie nie jest top menadżerem i trzeba się z tym pogodzić. Może kiedyś będzie.

AR14 komentarzy: 137810.04.2022, 01:56

@Ups147

Obejrzyj ostatnie mecze Emerego ;d

Ups147 komentarzy: 376210.04.2022, 01:43

@AR14: widzę, jak nie było lm tak nie ma l. Widzisz coś lepiej to mi opowiedz o tym, może się mylę

AR14 komentarzy: 137810.04.2022, 01:41

@Ups147

Nie widzisz?
:x

Ups147 komentarzy: 376210.04.2022, 01:36

@illpadrino napisał: "Ja to bym sobie zmutował kilku gości tutaj, żebym nie musiał czytać tych wysrywów co jakiś nieudany mecz mimo, że ogólnie zrobiliśmy jako drużyna ze dwa kroki do przodu pod względem taktycznym i pilkarskim."

Zwolniliśmy Wengera bo już nie gwarantował top4, zwolniliśmy Emerego bo też nie dostaliśmy się do top4, możesz mi powiedzieć gdzie są te kroki do przodu ??

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady