Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2

Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 09.04.2022, 18:13, Patryk Bielski 2155 komentarzy

Mimo nie najlepszej sytuacji kadrowej Kanonierów mało kto spodziewał się, że dziś na The Emirates Brighton może zdobyć komplet punktów. To był mecz z rodzaju must-win, a jednak londyńczycy nie podołali zadaniu i przegrali dziś 1-2 z notującymi fatalną serię rywalami.

Choć to Arsenal miał optyczną przewagę i oddał na bramkę Mew więcej strzałów, to goście byli dziś skuteczniejsi i grali z rozwagą, co pozwoliło im wywieźć z Londynu trzy punkty. Strzelanie rozpoczął w 28. minucie spotkania Trossard, który po podaniu Mwepu niepilnowany w polu karnym nie miał najmniejszych problemów, by umieścić futbolówkę w bramce Ramsdale'a.

Gdy wydawało się, że po przerwie drużyna Mikela Artety zaczyna łapać odpowiedni rytm, rywale szybko rozwiali nadzieję Kanonierów na korzystny wynik, podwyższając na 0-2. Po świetnej składnej akcji i wycofaniu piłki na szesnasty metr bramkę do asysty dorzucił Mwepu.

Arsenal w tym meczu stać było jedynie na gola kontaktowego, który nadszedł zbyt późno. W 89. minucie piękną bramkę z dystansu po rykoszecie zdobył Martin Odegaard, jednak wynik do końcowego gwizdka sędziego nie uległ już zmianie.

Porażka z Brighton znacznie oddala Kanonierów od wymarzonego czwartego miejsca, dającego kwalifikację w Lidze Mistrzów.

Arsenal: Ramsdale, Soares, White, Gabriel, Xhaka, Lokonga, Odegaard, Saka, Smith Rowe (62' Nketiah), Martinelli (74' Pepe), Lacazette.

Ławka rezerwowych: Leno, Holding, Pepe, Tavares, Eneny, Nketiah, Ogungbo, Swanson, Hutchinson.

Brighton: Sanchez, Cucurella, Dunk, Bissouma (74' Lallana), Mac Allister, Trossard (85' Trossard), Mwepu (77' Lamptey), Gross, Welbeck, Caicedo, Veltman.

Ławka rezerwowych: Steele, Lamptey, Webster, Maupay, Lallanma, Alzate, March, Offiah, Sarmiento.

Brighton & Hove AlbionRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
illpadrino komentarzy: 12032 newsów: 310.04.2022, 01:18

Ja to bym sobie zmutował kilku gości tutaj, żebym nie musiał czytać tych wysrywów co jakiś nieudany mecz mimo, że ogólnie zrobiliśmy jako drużyna ze dwa kroki do przodu pod względem taktycznym i pilkarskim.

Ludzie nie ogarniają, że Arteta wraz z Edu podjeli niesamowite ryzyko w zimę rzucając wszystkie siły na letnie okienko.

Niestety pech dopadł i nas, ale to jest Wina Artety, który nie ogarnia zespołu tak jak należy.

Powiem Wam tak. Arteta to się dopiero rozkręca i już teraz widać, że to jest inny trener niż ten, który do nas przychodził.

Wciąż są szanse na hossę w formie i odbudowę morali na poziomie zespołu.

Wysyp narzekaczy co gorszy mecz to jest taka parodia tutaj, że dramat. Kilku chłopaków mądrze coś napisze, a reszty się nie da czytać.

ArsenalChampion komentarzy: 851710.04.2022, 00:32

@arsenallord: ogólnie przez twoje komentarze przelewa się straszna frustracja, co powoduje to że nie trafi do Ciebie kompletnie żaden argument i Ty też zresztą nie chcesz przyjac do wiadomości osób z innym zdaniem. Wytworzyles sobie swój świat beznadxiejnego klubu, w którym pracują nie kompetentne osoby i w głównej mierze skupiasz się na wbijaniu szpileczek w klub. A w momencie gdy ktoś ci na to zwróci uwagę, stawiasz się w roli ofiary, że przecież druga strona jest agresywna, a nie ty. Bo Ty sobie tylko "krytykujesz" mimo że gdy przychodzi do podparcia tego jakimiś logicznymi argumentami, to pojawia się problem w twoim rozumowaniu.

Garfield_pl komentarzy: 3330210.04.2022, 00:15

@ArsenalChampion napisał: "Arsenal nie kupił nikogo zimą, bo klub w tym sezonie nie nastawia się na sukcesy. Latem mieli sprecyzowany cel ściągnać Abrahama, nie udało się, poniewaz Lacazette albo Auba nie opuścili klubu. Zimą to opcją, pewniakiem do zrobienia postępu w grze był Vlahovic. To nie jest tak ze Arsenal tez nie miał innych opci, tylko ze inne ewentualne opcje nie były w tym momencie tak dobrze oceniane jak Serb. Klub w takim przypadku wolał mieć lepszą i wiekszą opcje w lato niz robić ryzykowny transfery zimą. O czym to świadczy? A no o tym ze klub nie nastawia się na wyniki w tym momencie. Tylko patrzy na dłuższą perspektywę, bo taką przyjął wizje"
Nie ma sensu tłumaczyć i tak wiedzą lepiej :D

ArsenalChampion komentarzy: 851710.04.2022, 00:13

@arsenallord napisał: "@Marzag: I po co jesteś taki agresywny? Kolejny dowód że żyłka wam pęka i już musisz obrażać. Jakby Arsenal grał o mistrzostwo to chyba logiczne że bym go nie zwalniał. Tylko chyba mały mózg tego nie rozumie. Czemu Arsenal gra z jednym takim napastnikiem i środkowym pomocnikiem? Kogo to wina? Kto jest za taki stan rzeczy odpowiedzialny?

No Isak mega pan 4 gole w lidze piłkarz. No kandydat na króla strzelców.
Daj jeszcze więcej xD. Gimbusku"

Arsenal nie kupił nikogo zimą, bo klub w tym sezonie nie nastawia się na sukcesy. Latem mieli sprecyzowany cel ściągnać Abrahama, nie udało się, poniewaz Lacazette albo Auba nie opuścili klubu. Zimą to opcją, pewniakiem do zrobienia postępu w grze był Vlahovic. To nie jest tak ze Arsenal tez nie miał innych opci, tylko ze inne ewentualne opcje nie były w tym momencie tak dobrze oceniane jak Serb. Klub w takim przypadku wolał mieć lepszą i wiekszą opcje w lato niz robić ryzykowny transfery zimą. O czym to świadczy? A no o tym ze klub nie nastawia się na wyniki w tym momencie. Tylko patrzy na dłuższą perspektywę, bo taką przyjął wizje

arsenallord komentarzy: 30568 newsów: 11710.04.2022, 00:03

@Marzag: I po co jesteś taki agresywny? Kolejny dowód że żyłka wam pęka i już musisz obrażać. Jakby Arsenal grał o mistrzostwo to chyba logiczne że bym go nie zwalniał. Tylko chyba mały mózg tego nie rozumie. Czemu Arsenal gra z jednym takim napastnikiem i środkowym pomocnikiem? Kogo to wina? Kto jest za taki stan rzeczy odpowiedzialny?

No Isak mega pan 4 gole w lidze piłkarz. No kandydat na króla strzelców.
Daj jeszcze więcej xD. Gimbusku

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 109.04.2022, 23:58

Jak Arteta*

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 109.04.2022, 23:58

@arsenallord napisał: "City latem oferowało bodajże 100 mln + Bernardo Silva. Przecież Edu by go 50 sprzedał w podskokach. Dla mnie Edu jest na równi albo i jeszcze szybciej do zwolnienia jak Arteta"
Xd na równi albo szybciej do zwolnienia jak strata? Bo jesteś przuglupem. Arteta nie ma składu na top4 a dalej jest to w jego zasięgu. Jakby Arsenal miał realne szanse na mistrzostwo Anglii to byś go zwalniał jakby go nie zdobył xd

Arsenal gra bez napastnika cały sezon, ma tylko jednego poważnego środkowego pomocnika, gra praktycznie sama młodzieżą a ty go chcesz zwalniać na wyniki xdddd

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 109.04.2022, 23:54

@arsenallord napisał: "Bez LM nie ma co się nastawiać na fajnego napastnika. Przyjdzie Isak, który jest jeszcze gorszy od Laci"
Ale po co takie kocopoly piszesz. Isak to jest przy lacazecie pan piłkarz. Lacazette to nie jest poważny zawodnik.

Spejsik komentarzy: 364909.04.2022, 23:52

@sWinny napisał: "Sędziowie ładnie wyebali dzisiaj Lecha Poznań"
Tydzień temu dostali w prezencie 3 pkt więc się wyrównało ;)

MCX018 komentarzy: 138809.04.2022, 23:47

@sWinny napisał: "Sędziowie ładnie wyebali dzisiaj Lecha Poznań i w sumie kolejny raz Arsenal. Bramka gabiego moim zdaniem prawidłowa. Kiedy to się skończy? Może czas przestać to oglądać i wspierać"

Wczoraj Pogoń też oyebana z karnego w końcówce, gdzie gościu ręką piłkę po strzale zatrzymał, ale nie w tym problem, problem w tym, że czemu oni do tej sytuacji nie wygrywali z 5-2 tylko przegrywali 1-2?

To samo Arsenal, takie Brighton to oni powinni gładko niszczyć po 3-1 a nie szukać nadziei w sędziach ;)

arsenallord komentarzy: 30568 newsów: 11709.04.2022, 23:42

@XandeR: Bez LM nie ma co się nastawiać na fajnego napastnika. Przyjdzie Isak, który jest jeszcze gorszy od Laci

ArsenalChampion komentarzy: 851709.04.2022, 23:41

@Rosomak napisał: "Otwórz oczy i nie żyj w iluzji (jak za Wenger kolejny sezon będzie nasz i zdobędziemy wreszcie majstra). Bądźmy szczerzy możemy wymagać od menadżera top 4, skoro nie gramy w ŻADNYCH europejskich rozgrywkach. Ja tu nie piszę o mistrzostwie itp. tylko o zwykłym top4 gdzie Wenger osiągał to z dużo gorszym składem grając równocześnie w LM sory ale coś nie działa skoro po wypadnięciu 3 zawodników gramy żałośnie i nie widać żadnych szans na poprawę. Nie zamierzam nazywać szamba perfumerią tylko z powodu sympatii do Artety."
Staram sie patrzeć na sytuacje realnie najbardziej jak się da, bedać pozbawionym kompletnie zadnych emocji. A nie tak jak wiekszośc z powodu frustracji. Zresztą w momencie jak pod koniec Grudnia zapanował na tej stronie hurraoptymizm po serii zwycięstw, to pisałem komentarze ze ostatecznie to Tottenham i United mają wieksze szanse na top4 i skonczą wyzej od Arsenalu, to bylem wyzywany od trolli i debili i zebym spadał takie komentarze pisać na tottenham24.
Porównanie do Wengera jest nie trafione, bo liga wtedy nie była tak silna i wyrównana i tam mozna było osiągnać top4 słabszym skladem. To ze nie gramy w europejskich pucharach nie jest kluczową przewagą, która da top4. Moim zdaniem to spowodowało ze w pewnym momencie radziliśmy sobie lepiej od Tottenhamu czy United, ale ostatecznie i tak w perspektywie całego sezonu to nie ma az tak kolosalnego znaczenia

Rosomak komentarzy: 258309.04.2022, 23:41

@arsenallord: Niestety zgadzam się z tobą jak dla mnie Arteta założył za duże buty i nie wiem czy kiedyś do nich dorośnie. Jak dla mnie powinien nabierać szlifów w mniejszym klubie, a dopiero później przejść na projekt na poziomie Arsenalu.

XandeR komentarzy: 1006609.04.2022, 23:40

Najlepsze będzie, jak już nastanie nowy sezon z nowym napastnikiem, a my będziemy po 10 kolejkach mieć 3 porażki i ze 3 remisy będąc na 5-6 miejscu i okaże się że nie ruszyliśmy ani krok na przód.

Tego się obawiam.

Bezjajeczny trener to najczęściej bezjajeczna drużyna.

Nawet ten Vieira w pół roku, który ma gówno a nie kadrę potrafił wpoić zawodnikom swoją mentalność i że mają gryźć trawę i rywali.

Arczi w dwa lata nie wpoił nic.

arsenallord komentarzy: 30568 newsów: 11709.04.2022, 23:38

@Rosomak: Według mnie sympatia do Mikela zasłania oczy ludziom. Gdyby to był Emery to już dawno ci co bronią Artete by go gnoili. Arteta to fajny, skromny gość. Grał dla nas, ma przyjemny wyraz twarzy i obniżył zarobki żeby do nas przyjść. Prywatnie podejrzewam, że to równy gość. I właśnie to zaślepia oczy. Takie jest moje zdanie.

Rosomak komentarzy: 258309.04.2022, 23:35

@ArsenalChampion: Otwórz oczy i nie żyj w iluzji (jak za Wenger kolejny sezon będzie nasz i zdobędziemy wreszcie majstra). Bądźmy szczerzy możemy wymagać od menadżera top 4, skoro nie gramy w ŻADNYCH europejskich rozgrywkach. Ja tu nie piszę o mistrzostwie itp. tylko o zwykłym top4 gdzie Wenger osiągał to z dużo gorszym składem grając równocześnie w LM sory ale coś nie działa skoro po wypadnięciu 3 zawodników gramy żałośnie i nie widać żadnych szans na poprawę. Nie zamierzam nazywać szamba perfumerią tylko z powodu sympatii do Artety.

XandeR komentarzy: 1006609.04.2022, 23:32

@sWinny:

Może czas żeby te pipki były w stanie zdominować jakieś śmieszne Brighton u siebie a nie szukać winy u sędziów jak ulom taktyczny Arteta przykazał?

sWinny komentarzy: 815909.04.2022, 23:29

Sędziowie ładnie wyebali dzisiaj Lecha Poznań i w sumie kolejny raz Arsenal. Bramka gabiego moim zdaniem prawidłowa. Kiedy to się skończy? Może czas przestać to oglądać i wspierać

ArsenalChampion komentarzy: 851709.04.2022, 23:21

@arsenallord napisał: "Mam nadzieję, że nasi piłkarze mają taką cierpliwość jak ty. Bo jak nie to za chwilę będziemy żegnać Sake, ESR czy Gabriela"
Piłkarzom jest przedstawiana wizja klubu i oni sobie doskonale zdają sprawe z tego jaki projekt buduje klub i to od nich juz zalezy wybór czy bedą chcieli w tym uczestniczyć. Moim zdaniem dla takich pilkarzy, obecnie nie ma klubu który zapewni im świetny rozwój, dzieki któremu bedą mogli stać się wielkimi piłkarzami w przyszlości. Byłbym spokojny o przyszlość tych piłkarzy, choć ryzyko słabszej końcówki sezonu zawsze niesie ryzyko ze ktoś moze się wyłamać. Ale nie szerzyłbym odrazu czarnowidztwa z powodu słabszej formy. Tak ja pisałem pilkarz, jest zaznajomiony z tym w jakim kierunku podąża klub

arsenallord komentarzy: 30568 newsów: 11709.04.2022, 23:16

@ArsenalChampion: Mam nadzieję, że nasi piłkarze mają taką cierpliwość jak ty. Bo jak nie to za chwilę będziemy żegnać Sake, ESR czy Gabriela

ArsenalChampion komentarzy: 851709.04.2022, 23:13

@Rosomak napisał: "Cóż przed meczem z CP napisałem że końcówka sezonu to matura Artety jak na razie oblewa ją pięknie. Conte pokazuje dzieciakowi miejsce w szeregu. Już dużo wcześniej pisąłem że Arteta dopiero się uczy i Arsenal jest dla niego za duży niestety potwierdza moje słowa (jak bardzo chciałbym się mylić)."
To nie zupełnie jest kwestia trenera. Areta buduje tą druzyne na rywalizacje długofalową z czołówka Anglii. Większość zawodników Arsenalu nie osiągnęła swojego prime. To trochę potrwa zanim to osiągną.
taki wiek zawodnika z ofensywy zwykle przypada na 25-30 lat
w przypadku środkowego obrońcy to 28-33 lata.
Spójrzcie sobie na skład Arsenalu i wystarczy zobaczyć ile zawodników jest w tym wieku. Łatwo można wyciągnąć wnioski.
Arsenal czeka fenomenalna przyszłość, ale tutaj trzeba być cierpliwym i nie napalać się na natychmiastowe sukcesy. Ta drużyna z każdym sezonem bedzie coraz lepsza. Najgorsze co mógłby zrobić w tym momencie klub to zwolnić Artete, bo to by oznaczało ze cały projekt przyszłościowy mógł się posypać

Rosomak komentarzy: 258309.04.2022, 23:03

Cóż przed meczem z CP napisałem że końcówka sezonu to matura Artety jak na razie oblewa ją pięknie. Conte pokazuje dzieciakowi miejsce w szeregu. Już dużo wcześniej pisąłem że Arteta dopiero się uczy i Arsenal jest dla niego za duży niestety potwierdza moje słowa (jak bardzo chciałbym się mylić).

losnumeros komentarzy: 1405509.04.2022, 23:01

@enrique napisał: "To że zdobywał doświadczenie u Pepa i był bardzo ceniony w City jako asystent niewiele znaczy w kontekście trenowania Arsenalu -"

Jak niewiele znaczy? Chyba czegoś się tam nauczył, czy u nas zaczyna od samych podstaw? Niby w City był odpowiedzialny za rozwój Sterlinga.

GunnerKaspi komentarzy: 72509.04.2022, 22:58

Tydzień temu 3 pkt przewagi nad Spurs.
Ich bilans bramkowy +11
Nasz bilans bramkowy +13

Dzisiaj 3 pkt przewagi Spurs nad nami.
Ich bilans bramkowy +19
Nasz bilans bramkowy +9

Jak to się wszystko zmieniło w ciągu tygodnia, a kolejny mecz oczywiście z drużyną, która się musi przełamać/odbudować. Southampton już czeka.

ArsenalChampion komentarzy: 851709.04.2022, 22:50

@GunnersFan9 napisał: "siedza tam, bo nie mają za dyrektora frajera, który odrzuca każdą ofertę. Tacy zawodnicy są nie do zastąpienia. U nas Szczęsny i Coq odeszli za bezcen, Cazorla nawet nie miał możliwości się pożegnać a obecnie nadal robione są czystki, gdzie zawodnicy odchodzą za darmo. To się nazywa miec łeb do interesów."

Coq i Szczesny to piłkarze o zupełnie innej pozycji w zespole niz Son czy Kane. Cazorla odszedł, bo Emery nie chciał stawiać na piłkarza, który prawie co straił nogę.
Przeciez my jako klub równiez odrzucaliśmy oferty za gwiazdy światowego formatu jakim byli Sanchez. Jak na tym wszliśmy, kazdy dobrze wie. Nie wykluczone ze Tottenham moze skończyć tak samo.
Zresztą moje przewidywania w tym sezonie mocno się sprawdzają. Pisałem ze Son i Kane bedą ciągnać ten wózek, tak jak robili to Sanchez i Ozil swego czasu.
Zresztą jak mamy robić porównanie to Tottenham jest takim Arsenalem z lat 2015-19, a z kolei Arsenal jest takim Tottenhamem z sezonu 2015-19. Tylko Arsenal jest na początku tej drogi na jakiej był Tottenham w 2015 roku. z Kolei Tottenham to duzyna, która tak jak by wtedy Arsenal w peaku i bedzie powoli spadać, z kolei Arsenal na ten moment nie jest w połowie peaku, który moze osiągnać.
Moje przewidywania jest takie ze Tottenham krótkoterminowo bedzie zaliczać lepsze rezultaty od Arsenalu, z kolei Arsenal długofalowo wyprzedzi Tottenham i bedzie bardzij znaczącą siłą w Anglii. Co juz powtarzam od dawna.

GunnersFan9 komentarzy: 8735 newsów: 809.04.2022, 22:46

@arsenallord napisał: "ity latem oferowało bodajże 100 mln + Bernardo Silva. Przecież Edu by go 50 sprzedał w podskokach. Dla mnie Edu jest na równi albo i jeszcze szybciej do zwolnienia jak Arteta"
Oto mi właśnie chodzi. Kane ma ważny kontrakt i może sobie fochy robić a Levy i tak go nie puścił. My jesteśmy frajerami w negocjacjach. W ostatnim czasie każdego zawodnika oddajemy za darmo byle się go pozbyć, a nagle okazuje się że nie mamy ławki i latamy ja dzieciakami z młodzieżówki. Kabaret.

executer1 komentarzy: 289009.04.2022, 22:45

Tottanham ma Kane’a, a Arsenal miał takiego gościa, który obecnie bramki ładuje na zawołanie w Barcelonie ale się go pozbył :).
Takie to głupie szukanie wymówek ciagle, że gdyby Arteta miał kim grać to wyniki miał by lepsze, ale miał super napadziora i z tego bata wykręcił gowno. Jakby mu Mbape kupili nawet to pewnie nic by to nie zmieniło.
Gdyby to Conte nas trenował to nie było by tego cyrku z Aubą i pewnie już top4 było by formalnością

Paul77 komentarzy: 1023009.04.2022, 22:43

Moi dziadkowie z Ukrainy polecieli do córki w Kanadzie.
Teraz mam panią z dwójką dzieci. Kobieta jak wchodzę do pokoju to... Mam wrażenie że by chciała uciec i widać strach w oczach. Na żonę tak nie reaguje. Wydaje mi się że mogła być zgwałcona... Jak patrzy na mnie to mam odczucie że się mnie boli.. dlatego żona bywa przy niej więcej.

arsenallord komentarzy: 30568 newsów: 11709.04.2022, 22:41

@GunnersFan9: City latem oferowało bodajże 100 mln + Bernardo Silva. Przecież Edu by go 50 sprzedał w podskokach. Dla mnie Edu jest na równi albo i jeszcze szybciej do zwolnienia jak Arteta

GunnersFan9 komentarzy: 8735 newsów: 809.04.2022, 22:37

@Naburator napisał: "Totki mają dwie gwiazdy światowego formatu. Sona i Kane. Pytanie ile oni tam będą siedzieć? Kane jest od 2013, Son 2016. Jedynym osiągnięciem zespołowym jakie osiągnęli to gra w finale LM i oczywiście to ogromna sprawa jednak przez tyle lat nie wznieśli żadnego pucharu. Obaj mogliby spokojnie grać w praktycznie każdym klubie na świecie a siedzą tam"
siedza tam, bo nie mają za dyrektora frajera, który odrzuca każdą ofertę. Tacy zawodnicy są nie do zastąpienia. U nas Szczęsny i Coq odeszli za bezcen, Cazorla nawet nie miał możliwości się pożegnać a obecnie nadal robione są czystki, gdzie zawodnicy odchodzą za darmo. To się nazywa miec łeb do interesów.

arsenallord komentarzy: 30568 newsów: 11709.04.2022, 22:35

@AR14: Nie

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 209.04.2022, 22:34

Jeśli Real będzie w LM w półfinale nawet, to totalnie Benzema zasługuje na Złota Piłkę.

AR14 komentarzy: 137809.04.2022, 22:31

@arsenallord

A to nie Ty przepraszałes trenera?

arsenallord komentarzy: 30568 newsów: 11709.04.2022, 22:29

I jak tam przeszło wam już po tym meczu i prawdopodobnie sezonie? Mi też nie

enrique komentarzy: 2019009.04.2022, 22:27

Teraz to się modlić by jakiś mistrz w klubie nie wpadł na pomysł przedłużenia kontraktu z Lacą, bo to dopiero byłyby jaja.

enrique komentarzy: 2019009.04.2022, 22:25

@losnumeros: To że zdobywał doświadczenie u Pepa i był bardzo ceniony w City jako asystent niewiele znaczy w kontekście trenowania Arsenalu - w historii mieliśmy do czynienia z wieloma świetnymi asystentami którym nie do końca wypaliło kiedy dostali szansę jako główny manago - Peter Taylor, Brian Kidd, Pako Ayestaran, Gary Neville, Carlos Quieroz czy chociażby nasz Thierry Henry świetnie radzący sobie jako asystent Martineza - chyba każdy wie jak wyglądała jego kariera trenerska...

Czas pokaże jak potoczy się jego kariera.

paw3u komentarzy: 563109.04.2022, 22:22

Top 4 już odjechało, chyba że nagle Spurs złapią zadyszkę, na co się nie zapowiada.

Niestety, ale wychodząc w każdym meczu w 10 nie ma szans skończyć w top4.
Lacazette to jest parodia napastnika. 4 bramki w sezonie w tym dwa z rzutów karnych (!!). Przecież to nie są słabe wyniki, tylko katastrofalne!

lordpat komentarzy: 336609.04.2022, 22:17

ja myśle, ze Klopp wyciska ze swoich zawodników jednak 130%

losnumeros komentarzy: 1405509.04.2022, 22:17

@enrique: Masz rację, ale Mikel też zdobywał doświadczenie u Pepa i chyba czegoś tam się nauczył. Więc Mikel też nie przyszedł do nas natychmiast po zrobieniu papierów trenerskich, wiadomo że bycie asystentem to nie to samo co prowadzenie samodzielnie klubu.

enrique komentarzy: 2019009.04.2022, 22:11

@losnumeros: Pamiętaj że Klopp to trener z 21-letnim stażem który zdobył 10 tytułów w tym 3 mistrzostwa kraju i LM, do tego dwukrotnie wybrany trenerem roku przez Fifa. Przy nim Arteta to po prostu amator. Takie doświadczenie ma przełożenie na pracę z zawodnikami, bo taki Klopp po prostu potrafi wycisnąć z zawodników 120%.

enrique komentarzy: 2019009.04.2022, 22:07

Son i Kane razem grają tak samo zaebiście jak kiedyś u nas Bergkamp i Henry, Drogba i Anelka czy Andy Cole i Dwight Yorke.

losnumeros komentarzy: 1405509.04.2022, 21:53

@lordpat napisał: "jakby Arsenal miał takich harpaganów jak Son I Kane, a nie tylko pajaca Lacazette'a i utalentowanych dzieci z bullerbyn wokół niego, to też by regularnie punktował mimo grania "kupy"."

Wystarczyłoby żeby trener umiał zareagować jak drużynie nie idzie, nie trzeba było stawiać na minimalizm w zimowym okienku i Arczi nie potrafi zrobić tego co Klopp czyli wydobyć z każdego zawodnika 110%. Zobaczcie jakimi zawodnikami, Klopp potrafił dostać się do TOP4. Zaraz będą komentarze że porównuje Mikela do Kloppa.

rafal1990 komentarzy: 42009.04.2022, 21:53

Mecz żenada. wynik zresztą też. Musimy się poprawić bo top 4 może nam odjechać jak tak frajersko będziemy grać

lym komentarzy: 77109.04.2022, 21:51

Lacazette to taka ciepła klucha, brak mi w nim takiej boiskowej arogancji i zawziętości, jak u wielu napastników, przykłady pierwsze z brzegu Dżeko, Mandżukić, Lewandowski czy Van Persie za naszych czasów, w kaszę nie dawali dmuchać sobie, wchodzili w dyskusje, deprymowali obrońców, a Lacazette to najlepiej się schować za obrońcą i go nie ma.

duzy469 komentarzy: 76809.04.2022, 21:46

No mozna to brac w ten sposob w tamtym sezonie 61 pkt teraz zdobedziemy kilka wiecej , liga europy tez powinna byc , jest progres , nie ma co juz patrzec na ten sezon bo kadrowo nie bylismy na top 4 , mlodzi nabrali doświadczenia , dodac do tego napadziora z prawdziwego zdarzenia plus jakiegos doswiadczonego na lawke , pomocnika i mozna powaznie w nastenym sezonie wlaczyc sie do walki o topke

Lamoreaux komentarzy: 362409.04.2022, 21:44

@lordpat napisał: "dzieci z bullerbyn"

xD

metjuAFC komentarzy: 5921 newsów: 109.04.2022, 21:42

Dodam jeszcze, że był to kolejny słaby mecz ESR i Saki. Są młodzi i wachania formy będą się zdarzały ale głównym problemem jest to, że nie mają oni zmienników.

Moczyknur komentarzy: 196809.04.2022, 21:32

I znowu czołówka zagrała pod Tottenham tracąc punkty ze średniakami...

lordpat komentarzy: 336609.04.2022, 21:28

@sickstick napisał: "Tottenham przez 3/4 grał kupe, ale mimo to miarę regularnie punktował."
jakby Arsenal miał takich harpaganów jak Son I Kane, a nie tylko pajaca Lacazette'a i utalentowanych dzieci z bullerbyn wokół niego, to też by regularnie punktował mimo grania "kupy".

milopm komentarzy: 15209.04.2022, 21:24

frajerstwo

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady