Koniec przygody z FA Cup: Arsenal 1-3 Man Utd

Koniec przygody z FA Cup: Arsenal 1-3 Man Utd 25.01.2019, 21:54, Łukasz Wandzel 2656 komentarzy

Nie ma szczęścia Unai Emery do krajowych pucharów, Arsenal bowiem dość szybko się z nimi w tym sezonie pożegnał. W Pucharze Lig Angielskiej już po trzecim meczu odpadł za sprawą Tottenhamu, a w FA Cup został wyeliminowany na etapie 4. rundy przez Manchester United. Jednak tego wieczora nic nie układało się po myśli londyńczyków, którzy musieli przeprowadzić zmiany spowodowane urazami Sokratisa i Koscielnego, z czego ten pierwszy opuścił murawę jeszcze przed przerwą. Kanonierzy łatwo stracili dwa gole i przez dłuższy czas gonili wynik. Remis 2-2 był na wyciągnięcie ręki, ale mecz zabiła trzecia bramka dla Czerwonych Diabłów, którzy kontynuują swoją serię zwycięstw.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Cech - Maitland-Niles, Sokratis (21' Mustafi), Koscielny (64' Guendouzi), Kolasinac - Torreira, Xhaka - Iwobi (64' Özil), Ramsey, Aubameyang - Lacazette.

Manchester United: Romero - Young, Lindelof, Bailly, Shaw - Herrera, Matić - Pogba, Lingard (88' Jones), Alexis (72' Martial) - Lukaku (72' Rashford).

Na początku spotkania Arsenal starał się częściej utrzymywać przy piłce, więc wymieniał więcej podań, ale ani Kanonierzy, ani Czerwone Diabły długo nie potrafiły zdobyć przewagi bramkowej. O ile rezultat się nie zmieniał, Unai Emery szybko został zmuszony do wymiany zawodnika. Sokratis Papastatopulos po jednym ze starć o piłkę nie był w stanie kontynuować gry, mimo że bardzo tego chciał. Musiał zostać zastąpiony, a jego miejsce na murawie zajął Shkodran Mustafi.

Wynik otworzył w 31. minucie były gracz Arsenalu, Alexis Sanchez. Chilijczyk otrzymał udane podanie od Romero Lukaku, a przy tym nie złamał linii spalonego. Dzięki temu mógł znaleźć się w sytuacji sam na sam z bramkarzem. Minął Petra Cecha, a następnie zmieścił piłkę w siatce z ostrego kąta. Znana ze znikania z boiska defensywa The Gunners pozwoliła swoim przeciwnikom szybko podwyższyć prowadzenie. Cech tym razem skapitulował po strzale Jessego Lingarda.

Głęboko cofnięci i gęsto ustawieni w polu karnym zawodnicy United udanie bronili się przed Kanonierami, którzy forsowali swoje akcję lewą stroną boiska, gdzie zazwyczaj dryblować próbował Iwobi. Ich upartość w graniu tym skrzydłem przyniosła efekt w postaci gola kontaktowego. Ramsey zagrał piłkę po ziemi między nogami Erica Bailly'ego, a ta dotarła do Aubameyanga, który jedynie dołożył nogę. Strzelona bramka dodała energii londyńczykom, którzy zdeterminowani byli zremisować, ale nie dokonali tego przed zapraszającym na przerwę gwizdkiem sędziego.

Arsenal zaczął drugą połowę tak samo, jak kończył pierwszą - ciągle starał się przebywać blisko bramki Manchesteru. Dążenie do remisu przerwało fizyczne starcie Lukaku z Koscielnym. Noga Belga spotkała się z głową Francuza. Kapitanowi Arsenalu długo udzielano pomocy medycznej, a sam Laurent krwawił. Kiedy wznowiono grę, na murawie pojawili się Mesut Özil i Matteo Guendouzi kosztem Alexa Iwobiego oraz Laurenta Koscielnego, który nie był w stanie kontynuować gry.

Starania o wyrównującą bramkę nie wychodziły, zresztą jak wszystko Arsenalowi tego wieczora. Kanonierzy walili głową w mur, a Manchester skarcił ich za podjęte ryzyko i jedną kontrą zapewnił sobie bezpieczeństwo w tym meczu. Paul Pogba pokonał kilkadziesiąt metrów z futbolówką przy nodze i w końcu uderzył. Petrowi Cechowi udało się sparować piłkę, ale Martial dobił strzał swojego rodaka, czym ustalił wynik spotkania, 3-1.

FA CupManchester UnitedRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Fabri4 komentarzy: 10084 newsów: 5026.01.2019, 08:02

Haha, co kieruje osobami które bronią Ozila? :D
Emery, Ty draniu, Ozil zrobił asystę z ogórasami, musi mieć pierwszy skład. Nieważne że gość jest tragiczny i nic nie biega, za nazwisko się mu należy haha :D

Dominik11 komentarzy: 2069926.01.2019, 08:01

Mi się podobał wczoraj Niels owszem popełniał błędy , ale fajnie z przodu grał.

kamo99111 komentarzy: 748726.01.2019, 07:54

Widze, ze tu dalej spor o Ozila. Wczorajszego meczu nie ogladalem ale widzac komentarze moge stwierdzic, ze nic nie zmienilo soe w jego grze. Jezeli o mnie chodzi to ja w pelni popieram Unaia w sporze z Ozilem. To, ze zarabia najwiecej w druzynie nic nie znaczy. Jest to po prostu blad poprzedniego zarzadu (jak ja sie ciesze ze w klubie nie ma juz Wengera z lysym - w ostatnich latach jeden wart drugiego). Dlaczego Unai ma cierpiec na tym, ze poprzednia grupa menadzerska dala Ozilowi taki kontrakt? Emery ma swoja wizje i Ozil po prostu do tego nie pasuje. W dodatku Niemiec sam nie probuje tego zmienic i przekonac Emeryegp, ze ten nie ma racji. W ostatnich dwoch sezonach (a nawet wiecej) wkurzalem sie niemilosiernie, ze graja pupile a nie zawodnicy w formie, ktorzy moga wniesc cos do gry. Teraz sie to zmienilo i bardoz sie z tego ciesze. Nie wazne czy nazywasz sie Ozil czy Iwobi, czy zarabiasz 300k/w czy 50k/w - musisz starac sie tak samo. Unai buduje nowy Arsenal, a w nim nie ma po prostu miejsca w skladzie dla Ozila. Dla mnie Oxil w obecnym momencoe jest wiezniem nieprzemyslanych decyzji poprzedniego zarzadu. Zrobili z niego na sile lidera ktorym nigdy nie byl i nie bedzie. Mesut nie jest w stanie sam pocoagnac gry. On musi miec obok siebie kogos kto bedzie w stanie to zrobic. To nie jest przypadek, ze najlepsze sezony Ozila sa tymi w ktorych obol niego gral Ronaldo albo Sanchez.

Dominik11 komentarzy: 2069926.01.2019, 07:52

Nie to że bym narzekał , ale Ozil to dotknął piłki w meczu. Mamy nadzieje że jak zagra to zagra fajnie że da coś drużynie , a potem jest jak wczoraj. Ale ja bym dał mu 2 mecze od początku i zobaczylibyśmy co pokaże.

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 526.01.2019, 07:00

Özil to nie jest piłkarz pokroju Messiego, Neymara, Hazarda itd. Nie pociągnie sam akcji. W przeciwieństwie do w/w trójki potrzebuje partnerów. Jest w stanie coś wykreować, ale, jeżeli jego partnerzy ledwo zipią i brakuje ruchu, to nic nie zdziała. Dlatego tego typu zawodnik więcej da zaczynając od początku. Inna sprawa, gdyby był dryblerem, wtedy jak najbardziej, bo na podmęczonych rywali tacy zawodnicy są na wagę złota.

michalal (zawieszony) komentarzy: 1041326.01.2019, 06:42

Dokładnie, ciągłe gadanie o "silnej ręce" jest bez sensu, bo graja zawodnicy ktorzy formy nie maja, a Meust nie gra.

kaman17 komentarzy: 506726.01.2019, 06:38

Bez przesady. Wpuścił Özila w momencie, kiedy drużyna tego najbardziej potrzebowała.

Biedny Ozil, bo trener wpuścił go jak drużynie nie szło, ojojojjjj

marimoshi komentarzy: 487926.01.2019, 06:34

No właśnie chyba się po to wprowadza rezerwowych. Jak gra siada to moją ją ożywić :) Brakuję prawej flanki.

3/4 naszych ataków przechodziło lewą stroną. Dopóki jeszcze był Iwobi jako tako to wyglądało. Po jego zejściu Loczek biegał po lewej stronie.
Kola wydaję się co raz bardziej zajechany. Całe szczęście Monreal jest w obwodzie to odciąży bośniaka.

Prawa strona to dramat. AMN, Jenkinson, Lichy to obecnie 2-3 klasy niżej niż Bellerin.

Oby Miki wrócił jak najszybciej, można na niego psioczyć tak jak na Iwobiego, ale z nim nasza gra ponownie będzie się opierała na atakach obiema flankami.

MacieYaszek komentarzy: 19826.01.2019, 06:26

Zgadzam się z Hotem, że przesadą jest ciągłe obwinianie Mesuta i gloryfikowanie Unaia za "twardą rękę". Sam bym się zgadzał z takim stylem zarządzania w przypadku gdyby Ozil to jedyna kula u nogi. Niestety tak nie jest. Czemu powiedzmy Xhaka jest świętą krową, a ilość spieprzonych przez niego bramek trzeba liczyć już na palcach dwóch rąk. Czemu Unai nie wyrzucal ze składu jego rodaka gdy ten okazał się sabotażystą? Mesut nie sprawia wrażenia silnego psychicznie i w przypadku braku wsparcia w takich momentach jak ten, na pewno już nie będzie z niego pożytku. Niestety.

Barney komentarzy: 2219726.01.2019, 06:21

Ozil sam sobie strzela w kolano mógł próbować zagrać dobrze i pokazać unaiowi, ale tu nawet nie było prób wchodzi z ławki i spaceruje po boisku.
Jeszcze tu ludzie go bronią gość nie ma charakteru. Komuś się mogła nie podobać gra Aarona, ale on chociaż próbował.

rreddevilss (zawieszony) komentarzy: 466926.01.2019, 06:12

@hot995:

Trochę się zawiodłem że nic o United nie dodałeś, gdy byli w mega w dołku to wbijales szpilki raz za razem aż miło, taka refleksja tylko, myślałem że tym razem coś pozytywnego skrobniesz

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 526.01.2019, 06:04

@Patriko

Iniesta tylko raz wylądował w jedenastce roku za nazwisko. Było to w sezonie 2016/2017. Wcześniej zasługiwał na to za każdym razem, ale ludzie zaczęli porównywać jego statystyki z innymi, gdzie wypadał gorzej, więc zaczęto knuć teorie spiskowe. Ciekawy jestem, co napisałbyś, gdyby w Twoim profilu, w rubryce "ulubiony piłkarz" i "ulubiony klub" nie widniał napis "Cristiano Ronaldo, Raul Gonzales" i "Real Madryt". Jeżeli Ty chcesz porównywać Rakiticia z Hiszpanem, to tutaj nie mam w ogóle o czym rozmawiać. Przykład z Alvesem z dupy wzięty, bo o Brazylijczyku nic nie mówiłem. Pytanie, na ile prawdą były te wszystkie urazy Mesuta, bo nie wydaje mi się, żeby za każdym razem były prawdziwe. Po jakimś czasie zwyczajnie klub przestał wciskać tego typu bajeczki, bo ile można, więc Emery zaczął walić prosto z mostu. "2 mecze mu się udały z Burnley i Leicester". Bo tylko te pamiętasz? Bo tylko te zapadły w pamięci? Bo tylko te były nadzwyczajne? Reszty już nie pamiętasz? Chociażby kiedy zdobywał gole z Newcastle i Watfordem. Kiedy grał równie dobrze z Liverpoolem na Emirates. Nie uważam, że Özil jest najlepszy w tym sezonie, tak samo jak nie uważam, że zawsze grał tragicznie. Po prostu zasługuje na więcej.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698226.01.2019, 05:57

A wracając do meczu..to jesteśmy chyba jedynym klubem w którym tak często są kontuzjowani zawodnicy chyba. To przecież nie jest pierwszy raz kiedy wypada nam aż dwóch zawodników w CIAGU MECZU! Najgorsze jest to, że nie mamy wystarczająco dobrej kadry, a jeszcze do tego dochodzi brak transferów. A co do Ozila..po wczorajszym meczu nie dziwię się Emeryemu trochę, chłopina wszedł pod koniec meczu a wyglądał jakby 2 mecze pod rząd grał. I żeby nie było jestem wielkim fanem Ozila, ale kurde za takie pieniądze i tym bardziej to, że on nie chce odchodzić to powinien starać się bardziej...moim zdaniem.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698226.01.2019, 05:50

@Patriko: Niestety witaj w świecie w którym ludziom nic wiecznie nie pasuje. Tutaj potrafią w ciągu jednego meczu zrobić Boga z piłkarza i wywyższać aż do meczu kiedy zagra gorzej. Musisz przywyknąć ;) Zobaczysz, że jak wygramy z dwa mecze pod rząd to będzie inna gadka, standard.

Patriko komentarzy: 557726.01.2019, 05:32

@hot995: Nie no muszę "Iniesta wyśmiewany przez wszystkich, że za nazwisko znajdował się w jedenastce roku, bo przecież nie miał liczb, a jak było naprawdę?" tak jak np. z Danim Alvesem, który nie wystąpił nawet w połowie meczy PSG a znalazł się w ostatniej jedenastce roku tak Iniesta też też w ostatnich latach nie grał wszystkich meczy a na jego pozycje zawsze można było znaleźć lepszego i był w niej tylko ze względu na "nazwisko" i bycie częścią wielkiej Barcelony a większy wpływ na ich grę i wyniki miał chociażby Rakitić, także sorry zły przykład, a Mesut od kiedy zaczął robić cyrki z kontuzjami pleców, katarkami itp. wrócił w pełni do składu bez żadnych nowych newsów o urazach i chorobach mniej więcej jakiś miesiąc temu i nagle miejsce w składzie mu się należy, bo przecież to wielka klasa i olaboga 2 mecze mu się udały z Burnley i Leicester i nie możemy pozwolić na to, żeby taki crack był na ławce, ale możemy pozwolić sobie na to żeby przechodził obok meczy obojętnie i pluł na wymagania trenera i kibiców, biedny aż mi się go też szkoda zrobiło jak tak o nim czytałem to co napisałeś, chyba wyśle mu donejcika jak będzie następnym razem strimował może trochę się chłopak ucieszy i podniesie na duchu, ahh ten Emery to brutal - surowy, ale sprawiedliwy :D

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 526.01.2019, 04:13

Nie obwiniam Emery'ego za porażkę, bo skład był niezły. Mam jednak osobiście żal do Unaia za to, jak potraktował Özila. Wiem, że zleciało się mnóstwo osób, którego klepało jęzorem, że "potrzebny trener z jajami", że "przyszedł w końcu ktoś, kto nie wystawia zawodników za zasługi", ale to wszystko jakim kosztem? Nie wymagam również cudów od Hiszpana. Nie skażę go na szubienicę, jeżeli nie wywalczy awansu do Champions League, ale czasami trzeba spojrzeć na to, jak jest. EFL Cup przegrany, FA Cup przegrany i piąte miejsce, choć szanse nadal są. W każdym razie kolorowo nie jest, mimo że każdy wiedział, że będzie ciężko. Nie mam zamiaru przekonywać, że z Mesutem w składzie wyniki byłby lepsze, bo tego najzwyczajniej w świecie nie wiem, mogę jedynie spekulować. Rzeczywistość wygląda jednak tak, że nie gra jeden z najlepszych piłkarzy klubu i to mi się po prostu nie podoba. Na takie traktowanie Niemiec nie zasłużył. Wczorajsza zmiana zapewne jeszcze bardziej udupiła go w oczach niektórych kibiców, czy nawet zapewne ekspertów telewizyjnych. Zespół przestał grać właściwie po 50 minutach, jakby nie miał sił i nagle Unai wrzuca Özila. Jakkolwiek to brzmi, ale trochę to wyglądało, jakby Emery chciał go jeszcze bardziej pogrążyć. "Masz, idź, graj i pokaż mi, że się mylę, pokaż, że zasługujesz na miejsce w drużynie." Rezultat? Porażka. "Widzisz, gówno zrobiłeś, właśnie dlatego mam Cię w dupie i oglądasz trybuny albo siedzisz na ławie." Niech nikt nie zrozumie mnie źle. W porządku, dał mu szansę, ale kiedy? Mesut zagrał kilka dobrych piłek, a w tym jedną naprawdę świetną, potem gorzej. W ten sposób powoduje tylko, że Niemcowi morale spadają jeszcze bardziej. Ja odnoszę wrażenie, że Özilowi obrywa się bardziej niż innym. Ktoś powie, że to tylko wymagania, że od niego oczekuje się zwyczajnie więcej. Jasne, tylko niektóre decyzje Unaia są niezrozumiałe. Cofnijmy się trochę. Hiszpan dostaje od Soton, gdzie niepotrzebnie sadza Mesuta. Potem wystawia go na Burnley dając mu szansę i ten w konsekwencji wygrywa mu mecz niemal w pojedynkę (udział przy wszystkich trzech golach) i co potem? Daje mu kolejną szansę będąc konsekwentnym - świetnie. Nagle Özil gra słabe 45 minut i Emery od razu zmienia Niemca, gdzie wynik jest niekorzystny. W rezultacie nie zabiera go na Liverpool i dostaje manto bez niego. Dla mnie to wygląda tak, jakby Mesut musiał grać za każdym razem fenomenalnie, bo inaczej od razu zostaje za to ukarany. Słabe podejście. Tak na pewno go nie zbuduje. Kiedy ekipa miała passę 22 spotkań bez porażki, to on również dołożył do tego swoją cegiełkę. Na 22 mecze wystąpił w 10, niby mało, ale tylko teoretycznie, bo na pięć z nich nie został powołany, gdzie odpoczywał (Blackpool, Brentford, Blackpool, Sporting, Worskła, Sporting). Notował lepsze i gorsze występy, ale bez przesady. Kulą u nogi na pewno nie był. Wiem, że Özilowi zdarza się zagrać gorzej, czy zawieść, ale Arsenal nie ma w jego miejsce 2-3 klasowych piłkarzy, tylko z całym szacunkiem, ale imitacje... Tak jak klub nie może sobie pozwolić na to, żeby Lacazette siedział, tak nie może sobie pozwolić na to, żeby nie grał Mesut. Statystyki? Przecież one nie odzwierciedlają wszystkiego. Nie trzeba mieć dziesięciu asyst w meczu, żeby zagrać na najwyższym poziomie. Przykładowo, Wilshere najlepszy mecz w karierze i koncert grał w starciu z Barceloną, gdzie nie wpisał się w ogóle do protokołu. Dalej, w/w mecz z Burnley. Niemiec nie miał ani asysty, ani bramki, a każdy wie, jak zjawiskowy był to występ. Iniesta wyśmiewany przez wszystkich, że za nazwisko znajdował się w jedenastce roku, bo przecież nie miał liczb, a jak było naprawdę? Ludzie po prostu nie oglądali spotkań Blaugrany i nie wiedzieli, jak wielki wpływ Hiszpan miał na grę FCB. Był po prostu nieoceniony. Nie wiem, do mnie nie trafia zachowanie Emery'ego i choć stoję za nim murem i chcę, żeby dalej pracował, to jednak ten konflikt z największa gwiazdą jest dla mnie skazą na jego dotychczasowym wizerunku. Nie popieram tego i czasami jest mi zwyczajnie szkoda Mesuta.

Kysio2607 komentarzy: 1336026.01.2019, 02:31

No tak, bo szatnia Arsenalu nie mieści już wszystkich głodnych wilków, walących drzwiami i oknami do pierwszego składu, a Emery ma prawdziwy ból głowy od różnych wariantów przy ustalaniu jedenastki na mecz.

"trzeba będzie zdjąc jakiegoś doświadczonego gracza który sobie zasłużył na miejsce w jedenastce"

aż się boję zapytać, kogo masz na myśli, więc może lepiej będzie jak zakończymy na tym dyskusję. Zacząłem mieć wrażenie, że nie rozmawiamy o jednym i tym samym klubie.

Dobrej nocy!

platinium komentarzy: 139326.01.2019, 02:31

"Only Arsenal will make Lukaku look like prime Iniesta" - idealne podsumowanie meczu.

ArsenalChampion komentarzy: 851726.01.2019, 02:25

@Kysio2607: Moim zdaniem Emery mądrze prowadzi Sake , niech młody się ogrywa chociaż na te pare/paręnaście minut w premier league , jak trener uzna ze się wyróżni to można na niego postawić a jak nie to wypożyczenie do innego zespołu

ArsenalChampion komentarzy: 851726.01.2019, 02:22

@Kysio2607: no tak postawmy na młodego zawodnika od 1 minuty w premier league bo jest młody i ma potencjał co z tego ze trzeba będzie zdjąc jakiegoś doświadczonego gracza który sobie zasłużył na miejsce w jedenastce , kij z tym ze prawdopodobnie jest nie gotowy i obniży jakość druzyny.w premier league jest po prostu tak wysoki poziom ze tu większość młodych zawodników została by zjedzona na starcie przez swoich starszych kolegów , wiec nie dziwi mnie ze kluby tak rzadko stawiają na młodzież .Trenerzy nie mają mnóstwo czasu , oni potrzebują wyników na teraz ,

Kysio2607 komentarzy: 1336026.01.2019, 02:17

Z resztą, "Emery postawił na Sake z Fulham to po pierwsze"

Zmiana w 83 minucie. Kurtyna. Dobranoc.

Kysio2607 komentarzy: 1336026.01.2019, 02:16

@ArsenalChampion: a no nie wątpię, byle tylko tam grał a nie tylko łapał jak już jakieś ogony. Wtedy bym wolał, żeby na co dzień trenował z chłopakami, i przeplatał te "ogórkowe" mecze w LE z meczami ligowymi :)

Kysio2607 komentarzy: 1336026.01.2019, 02:13

@ArsenalChampion: ale skąd wiadomo, że takich nie ma, skoro nie dostają prawdziwej szansy?

Jak już dostają więcej minut, to grają na boisku ze sobą wszyscy razem jakby to było prawie U23.

Chętnie bym zobaczył Sakę nie z Elnenym, Willockiem, Nilesem z przodu tylko właśnie z Torreirą, Lacą, Aubą, Ozilem. To jest prawdziwe "danie szansy" a nie minuty z pasterzami kiedy chłopaki grają ze sobą jak podczas meczów młodzieżówki. Wtedy byśmy mogli ocenić czy ktoś jest gotowy, czy nie.

ArsenalChampion komentarzy: 851726.01.2019, 02:10

@Kysio2607: Granie w Bundeslidze to zdecydowanie wyższy poziom i cenniejsze doświadczenie , niż granie w lidze Europy czy puchare anglii na jakiś Blackpool czy Karabach

ArsenalChampion komentarzy: 851726.01.2019, 02:09

@Kysio2607: Emery postawił na Sake choćby w meczu z fulham to po pierwsze
a po drugie już ci dałem przykład Nelsona który tez się wyróżniał w u23 a gdy postawiono na niego w Premier league to widać ewidentnie było ze był nie gotowy , i tak jest również z Saką , po prostu Emery może zauważył to ze nie jest gotowym piłkarzem aby grać w premier league . Każdy piłkarz jest inny niektórzy sa już gotowi w wieku 18 ,19 , 20. ale niektórzy potrzebują czasu.Arsenal po prostu nie posiada młodych zawodników którzy z miejsca dodadzą jakośći do drużyny , ale to nie znaczy ze nie mamy zawodników z dużym potencjałem jak Saka , Nelson ,Smith Rowe . Których trzeba umiejętnie poprowadzić

Kysio2607 komentarzy: 1336026.01.2019, 02:07

@ArsenalChampion: ale czy ja coś powiedziałem o tym, że Nelson jak wróci nie będzie lepszym piłkarzem?

Boże, jak Ty nadinterpretujesz po raz kolejny moje słowa. Niech kręci liczby, szkoda tylko, że mimo liczb minut ma tak mało. Odniosłem się tylko i wyłącznie do tego, że jesienią w Arsenalu miałby ich więcej, wliczając wszystkie krajowe puchary, LE i niektóre mecze ligowe nawet w krótkim rozmiarze czasowym.

Jaki wróci z tych Niemiec to się okaże.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 326.01.2019, 02:06

Jesli sie obiektywnie spojrzy na obroncow z dzisiejszego meczu :
AMN - z przymusu tam ustawiony, ale widac, ze nie ogarnia bronienia. Prawym obronca nie zostanie
Kosa - po ciezkiej kontuzji i w dodatku bez lidera obok siebie, kiedy zszedl Papa.
Papa - jedyny klasowy zawodnik
Mustafa - dziwaczny gracz. Trafia mu sie dobre spotkanie, zeby w pewnym momencie odpalic Lovrena
Kolasinac - cieniutki w defie, bardzo slaby technicznie. Nie ma zadnych atutow oprocz sily i szybkosci, jesli da mu sie miejsce, aby sie rozpedzic.

Do wymiany CO NAJMNIEJ 2 obroncow.

Kysio2607 komentarzy: 1336026.01.2019, 02:03

@ArsenalChampion: a u nas to nie ma plagi kontuzji? xD mogli wtedy wyjść bez napastnika, jednak dali zagrać młodemu dzieciakowi, który dopiero co skończył 18 lat i to nie przeciwko jakimś pasterzom w Carabao, tylko przeciwko Arsenalowi. Efekt pamiętamy.

Jakie ma znaczenie, czy Saka ma 16,17,18 czy 19? Dostał szansę z LE, wyróżniał się, wyróżnia się w U23, to nie rozumiem dlaczego nie dostaje kolejnych szans.

"tam nie było żadnej odwagi menadżerów tylko umiejętne rozwijanie młodego zawodnika"

No dla Ciebie przecież tam nie było żadnej "głupoty". Ktoś na tego młodego "umiejętnie rozwijającego się" chłopaka musi postawić. Taki mały szczegół.

ArsenalChampion komentarzy: 851726.01.2019, 02:01

@Kysio2607: Czy ty nie rozumiesz ze taki Nelson , już samym wyjazdem do innej ligi/kraju nabierze dużo doświadczenia , a statystyk jak na 19 latka wcale złych nie ma , wkoncu nie każdy jest Mbappe bo taki piłkarz zdarza się 1 na 1000000

Kiepomen komentarzy: 455326.01.2019, 02:01

Emery to taki ryzykant, że wolałby sobie staruszka Banege ściągnąć i grać starą gwardią z Sevilli.

enrique komentarzy: 2019026.01.2019, 01:59

Tak sobie oglądam filmiki na YT... i trafiłem na zestawienie bramek Miroslava Klose. Bez jaj, ten gość był mistrzem w zdobywaniu goli z pierwszej piłki - nieważne czy nogą czy głową, nieważne przodem, bokiem czy tyłem. To była maszyna.

ArsenalChampion komentarzy: 851726.01.2019, 01:58

@Kysio2607: Co ty mi dajesz tu za przykłady ,
Rashford zadebiutował tylko dlatego ze wtedy w United była plaga kontuzji i musieli postawić na młodzieżowca
Joe Gomez ,Foyth , winks to akurat podajesz mi przykład piłkarzy na których postawiono dopiero w wieku około 20 lat , a Ile lat ma Saka ?
tam nie było żadnej odwagi menadżerów tylko umiejętne rozwijanie młodego zawodnika
Rozumiem ze na Mavropanaosa można postawić , bo mamy duzy problem z obroną , ale 17 letni Saka , niech najpierw ogra się w młodzieżówce

Kiepomen komentarzy: 455326.01.2019, 01:58

@Kysio2607: To fakt, patrząc na ostatnie mecze Nelsona to grzeje ławę już notorycznie, a im dalej w sezon tym mniej na niego będą stawiać patrząc na to że jest tylko na wypożyczeniu. Powinniśmy go ściągnąć z logicznego punktu widzenia, ale niestety ta cecha nie idzie w parze z naszym klubem.

Kysio2607 komentarzy: 1336026.01.2019, 01:53

@ArsenalChampion: Tak Nelsonowi robi dobrze wypożyczenie do Hoffenhaim, że w Arsenalu by zagrał więcej minut jesienią. No ale trzeba ODWAGI, znów :)

Kysio2607 komentarzy: 1336026.01.2019, 01:52

@ArsenalChampion: dwa sezony w trzeciej lidze, no po prostu zęby zjadł :)

o Arnoldzie jaki argument? dużo w fife grał i wiedział o co chodzi?

Joe Gomez? Foyth? Winks?

Rashford w United? Potrzebowali jakiegoś doświadczenia, żeby postawić na niego w lidze? Declan Rice w West Hamie?

Wystarczy odwaga, a nie jak Ty to piszesz "glupota". Kompletnie nie rozumiem Twojego rozumowania.

ArsenalChampion komentarzy: 851726.01.2019, 01:50

tak samo sezon temu wielu się domagało postawienia na Nelsona , no i Wenger na niego postawił w pucharach , no i nie wyglądało to za dobrze widać ewidentnie ze to nie był piłkarz gotowy aby grac na tym najwyższym poziomie czyli w premier league. Sadze ze wypozczynie do Hoffenheim dobrze mu zrobi i wróci z niego jako lepszy piłkarz

ArsenalChampion komentarzy: 851726.01.2019, 01:47

@Kysio2607: ty sobie zobacz jak Alii grał w Mk dons . ile tam meczy rozegrał , on już miał jakieś doświadczenie , a taki Saka ? to zupełnie co innego on dopiero będzie je zdobywać , być może jakieś wypożycznie

ArsenalChampion komentarzy: 851726.01.2019, 01:45

@Papaciok: zaraz ci napiszą ze jest tak zgnębiony przez Emeryego ze niedługo będzie bał się przyjść na stadion

Kysio2607 komentarzy: 1336026.01.2019, 01:44

@ArsenalChampion: no to mamy inne definicję ryzyka i głupoty. Jakoś Klopp nie bał się postawić na Alexandra Arnolda, Pochettino na Alliego. Ci to dopiero byli głupcy. Jeden teraz jest czołowym prawym obrońcą Premier League, drugi w wieku 22 lat ma zdaje się 123 występy i 42 gole w lidze.

Pechowcy, mieli "GŁUPICH" menadżerów.

Papaciok komentarzy: 438726.01.2019, 01:44

Mi się dzisiaj jakoś wydawało ze Ozil bal się podjąć ryzyko

ArsenalChampion komentarzy: 851726.01.2019, 01:43

@Kysio2607: Słuchaj jeśli Emery odstawia wielka gwiazde bo nie pasuje do jego koncepcji to jest to równoważne z tym ze ,uważa ze cała druzyna będzie lepiej prezentować się bez niego , i ja się z tym zgadzam

ArsenalChampion komentarzy: 851726.01.2019, 01:40

@Kysio2607: rzucenie 17 letniego piłkarza na głęboką wode który w poważnej piłce jedynie zagrał dobrze z Karabachem(spokojnie jeszcze przyjdzie na niego czas) i do tego dorzucenie jeszcze Mavropanosa który cały sezon był kontuzjowany to by była GŁUPOTA

losnumeros komentarzy: 1405526.01.2019, 01:38

Ja też jestem fanem Ozila, jednak jak gość wszedł to ze środka posłał 2 piłki do boku, co mogły napędzić akcje. Ile piłek było zagranych z środka pola jak nie było Ozila?

Kysio2607 komentarzy: 1336026.01.2019, 01:38

@ArsenalChampion: odwazne to by było postawienie na młodzież, nie wiem, rzucanie Saki na skrzydło czy Mavropanosa na środku obrony, a nie odstawianie największej gwiazdy, bo to nie odwaga tylko głupota.

Co ma do tego posiadanie jaj? Myślisz teraz dokładnie jak zdaje się myśleć Emery. Odstawię Mesuta i pokażę, że mam jaja - tylko GDZIE w tym wszystkim DOBRO drużyny?

O jakieś mitycznej "koncepcji" błagam juz nie rozmawiajmy, bo my nie jesteśmy City, że Unai może sobie przebierać w piłkarzach i grać tymi których lubi. Jego zadaniem powinno być wyciskanie tego co się da z tych co ma. Mesut na tej liście powinien być pierwszy w kolejności, a nie ostatni.

Kysio2607 komentarzy: 1336026.01.2019, 01:35

@n0thing: no tak, przez to 10 minut co drużynie się jeszcze chciało grac nie zrobił ani bramki ani asysty, skandal. Później nie wziął piłki i nie przedryblował sam defensywy United, cienias jeden.

Ozil się do tego idealnie nadaje. Ktoś musi tym szybkim rozdzielać piłki. Tylko co z tego, skoro Emery wie lepiej. Rytm meczowy u Mesuta nie istnieje, zaufanie też, to jakim prawem wymagamy od Niema jego najlepszą wersję?

ArsenalChampion komentarzy: 851726.01.2019, 01:34

@Kysio2607: To jest normalne ze jak przychodzi nowy trener to odstawia nie których zawodników którzy nie pasują mu do koncepcji. Odsunięcie największej gwiazdy to spore ryzyko , ale topowy trener który chce coś osiągnąć musi ryzykować .Wkoncu zawsze narzekaliście ze Wenger nie ma jaj , a tu proszę przychodzi trener który nie boi się odważnych zagrań i wam znowu cos nie pasuje.a co do pressingu to trzeba być ślepym żeby nie widzieć go w naszej grze

Kysio2607 komentarzy: 1336026.01.2019, 01:33

@enrique: DT trafił w punkt z tą oceną meczu, że United nie zrobiło nic "WOW" tylko znów bezlitośnie wykorzystali NASZE DZIECINNE błędy.

O tym cyklu zalepiania dziur też trafił idealnie. Dokładnie tak samo myśli.

A zdanie o Kromkim:
"I've spent more money on this club than him" to już kompletne, smutne arcydzieło :D

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36226.01.2019, 01:32

@Kysio2607: Ale Ozil nie daje żadnych argumentów, żeby dać mu kolejną szansę. On wygląda jakby kompletnie mu nie zależało. Dzisiaj coś tam próbował, ale to nadal był stary Ozil, który stał jak kołek i nic z jego gry nie wynikało. Emery chciałby dynamiki w grze Arsenalu, szybkiego przesuwania do się do ataku a Ozil kompletnie się do tego nie nadaje. Ja osobiście nie dziwię mu się, że chce się pozbyć Niemca.

Kysio2607 komentarzy: 1336026.01.2019, 01:28

@ArsenalChampion: to ja jeszcze czekam na ten pressing, kiedy Mesuta nie ma na boisku, bo przecież gdy jest to się go nie da zrobić. Może się doczekam.

Przez tyle lat co tutaj jest Mesut, potrafilismy z nim w składzie wygrywać na Old Trafford, remisować na Anfield i klepać The Reds na Emirates i to kilkukrotnie, wygrywać z Chelsea, City, Tottkami. Mesut cokolwiek uniemożliwiał wtedy?

Mam wrażenie, jakbyście ślepo włożyli sobie do głowy to co Emery wam wmawia, nie myśląc o tym chłodno i z konkretnymi argumentami. Unai ma swoją koncepcję, Mesut nie pasuje, won, tylko tak naprawdę kto w tej chwili pasuje do tej "koncepcji"?

Emery ma dopasować swoją koncepcję do tego co jest tutaj, a nie próbować z orkiestry spod remizy zrobić grajków na największe filharmonię świata. Nie ma na to pieniędzy i możliwości.

Oczekiwałem, że wyciśnie z Mesuta co najlepsze a nie potraktuje go jak śmiecia.

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36226.01.2019, 01:27

Najwiekszym problemem jest brak Bellerina. Wygrywalismy wiekszosc spotkan wlasnie z uwagi na dobra gry Hectora oraz drugiego wahadłowego. Był wtedy jeszcze Holding w świetnej formie. Wychodzily nam świetne kontry. Teraz jest Niles ktory nic nie daje w ofensywie. Niestety urazy zaburzyły koncepcje Emery'emu a on sam niestety ma takich zawodnikow jakich ma i nic nie mozna z tym zrobic poki co

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady