Najnowsze wieści z klubu

Najnowsze wieści z klubu 16.04.2020, 09:37, Patryk Bielski 4249 komentarzy

Na oficjalnej stronie Kanonierów pojawiło się oświadczenie dotyczące bieżącej sytuacji na The Emirates. Oto jego treść:

"Mamy nadzieję, że jesteście zdrowi i dbacie o siebie w tym trudnym okresie. Każdy w klubie chciałby serdecznie podziękować pracownikom służby zdrowia i wszystkim tym, którzy niestrudzenie pracują, by zapewnić nam bezpieczeństwo i wsparcie.

Podczas gdy zdrowie i dobre samopoczucie wszystkich jest naszym priorytetem, oczywiście w pełni koncentrujemy się także na ochronie naszego wspaniałego klubu i ludzi w czasach kryzysu. Koronawirus ma bezpośredni wpływ na każdą branżę i organizację, w tym futbol i Arsenal. Niektórzy z naszych pracowników zachorowali, to samo tyczy się ich rodzin i znajomych. Wciąż nie wiadomo, jak to wszystko się zakończy.

Nasze wyzwania
Zawieszenie piłki nożnej i szeroki wpływ wirusa na gospodarkę światową oznaczają, że wiele naszych źródeł przychodów jest obecnie wstrzymanych lub zagrożonych. Zawsze staraliśmy się działać w oparciu o to, że pieniądze, które zarabiamy, są reinwestowane w zespół, klub i naszą przyszłość. Potencjalne skutki obecnej sytuacji na źródła przychodów wywierają presję na nasz model operacyjny.

Wiemy, że kryzys minie i wszystko wróci do normy, ale nie możemy określić, kiedy to nastąpi. Wpływ finansowy jest znaczący, dlatego musimy być odpowiedzialni i działać już teraz, aby jak najlepiej chronić Arsenal przed tym, co może wydarzyć się w najbliższych miesiącach. Oczywiście to jeden z najtrudniejszych okresów w naszej blisko 134-letniej historii.

Co robimy?
Nasi właściciele, Kroenke, Sports & Entertainment, w pełni wspierają klub w tych trudnych czasach. Starannie kontrolujemy także nasze koszta. Zatrzymaliśmy większość wydatków kapitałowych i cały czas monitorujemy koszta operacyjne. Na początku tego miesiąca nasz zespół kierowniczy dobrowolnie zgłosił chęć redukcji jednej trzeciej swoich zarobków w ciągu kolejnych 12 miesięcy.

Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za wsparcie otaczających nas ludzi. Ich jedność i determinacja nie znają granic, mimo że bardzo wielu z nich stoi przed wyzwaniem braku pracy, gdy sezon jest zawieszony. Mamy szczęście, że możemy liczyć na ich zaangażowanie i współpracę.

Stale kontaktujemy się z naszymi pracownikami poprzez wideokonferencję, newslettery i spotkania zespołu. Wyjaśniliśmy im, że nie rozważamy zwolnień i jesteśmy w pełni skoncentrowani na ochronie ich dobrobytu, miejsc pracy i wynagrodzeń. Wszyscy nasi pracownicy otrzymają pełne pensje i nie planujemy tego zmieniać. Na chwilę obecną nie zamierzamy skorzystać z rządowego programu pokrycia części wynagrodzeń dla pracowników wysyłanych na przymusowy urlop.

Oprócz stałych pracowników, wypłaty obejmą również ludzi pracujących dorywczo, którzy znajdują się na naszej liście płac do końca maja. Oznacza to, że ci, którzy pracują dla nas w dni meczowe, otrzymają zapłatę za wszystkie cztery spotkania Premier League, które zostały przełożone, a także za kolejne, jeśli po wznowieniu rozgrywek się w nie zaangażują.

Jesteśmy wdzięczni naszym partnerom handlowym. Podobnie jak w Arsenalu, wiele osób boryka się z problemami związanymi z wirusem. Ich ciągłe wsparcie dla naszego klubu jest bardzo cenne i doceniamy je.

Nasi piłkarze
Zawodnicy byli bardzo zajęci w tym trudnym okresie. Ciężko pracują w domu zarówno nad swoją kondycją, jak i taktyką, podczas gdy treningi są zawieszone. Piłkarze, trener oraz sztab szkoleniowy zgodzili się na obniżkę swoich pensji.

Nasi fani
Wiemy, że miliony fanów na całym świecie bardzo tęsknią za meczami. Wrócimy do akcji w odpowiednim czasie i z pewnością będzie to niezapomniany dzień.

Otrzymujemy wiele pytań dotyczących zakończenia tego sezonu i rozpoczęcia kolejnego. Bilety na bieżące rozgrywki 2019/20 będą obowiązywały na przełożone spotkania. Wraz z Premier League jesteśmy zdeterminowani, by dokończyć ten sezon, kiedy będzie to bezpieczne.

Jeśli przyjdzie nam grać przy pustych trybunach lub mecze zostaną całkowicie anulowane, oczywiście wszyscy otrzymają zwrot kosztów za bilety. Niedługo poinformujemy o dalszych szczegółach. Na ten moment nie jesteśmy też w stanie określić, kiedy rozpocznie się sprzedaż wejściówek sezonowych na kolejny sezon.

Nasza społeczność
W tych trudnych chwilach staramy pomagać się ludziom zarówno lokalnie, jak i za granicą. Niezależnie od tego, czy tyczy się to dostarczenia 15 ton niezbędnych zapasów w Islington, pomocy NHS czy wsparcia osób w tak odległych miejscach jak Jordania i Indonezja za pośrednictwem naszej fundacji. Wiemy, że rodzina Arsenalu pozostaje zjednoczona w tym światowym kryzysie. Przejdziemy przez to i wrócimy do oglądania gry, którą wszyscy kochamy, kiedy tylko będzie to możliwe.

Uważajcie na siebie i bądźcie bezpieczni.

Victoria Concordia Crescit."

autor: Patryk Bielski źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
KapitanJack10 komentarzy: 5792 newsów: 416.05.2020, 10:26

@NineBiteWolf: Moim zdaniem ten powrót Bundesligi, którym wszyscy się tak jarają, będzie ogromnym rozczarowaniem.
Fakt, długo czekaliśmy na mecze, ale chwilę przed pandemią mogliśmy doświadczyć meczów bez kibiców. Ogląda się fatalnie, przynajmniej dla mnie.

kaman17 komentarzy: 506716.05.2020, 09:22

Stadion Arsenalu zaczął być projektowany prawie 20 lat temu. Super nowoczesny stadion Tottenhamu kilka lat temu. I co? Czym tak wyprzedza Arsenal o lata świetlne?
Kiedy powstało Emirates był efekt wow na całym świecie. Całkiem nowy styl, efektowny z zewnątrz, efektowny wewnątrz. Wszystko przemyślane. Wyprzedził mocno swoje czasy.
A czym wyprzedza czasy stadion Tottenhamu, mając do dyspozycji dzisiejszą technologię oczekiwałbym czegoś więcej.
W latach projektowania Emirates Stadium królującym telefonem była nokia 3310.
Kiedy projektowano stadion Tottenhamu mieliśmy już Galaxy S6 edge czy iphony 6s. Różnica kolosalna. Czy między stadionami jest taka różnica? Nie sądzę.

TheRealBart komentarzy: 59016.05.2020, 09:22

W trakcie jednej z moich wycieczek do Londynu zapisałem się na tour po stadionach: Stamford Bridge i naszym The Emirates. Obiekty zwiedziłem w takiej właśnie kolejności i muszę wam powiedzieć, że wchodząc na nasz obiekt przeżyłem ogromny szok jakościowy.
Stadion Chelsea już chyba na zawsze będzie mi się kojarzył z takim lekkim brudem, nieprzyjemnym zapachem, a już w ogóle w pamięci wyrył się obraz toalet... Co tam się działo, to głowa mała :D
Na Emirates znowuż wszystko eleganckie, pachnące, podłogi w niemalże każdym pomieszczeniu umyte na błysk. Świetnie wyglądająca i zadbana szatnia (na Stamford Bridge też jakoś tak nieciekawie to wyglądało). Kolosalne wrażenie zrobiły na mnie różnice w strefach "odpoczynku pomeczowego" na obu stadionach.
Na korzyść Arsenalu na pewno wypadła też murawa, nasi "grass-keeperzy" naprawdę robią robotę - trawka mięciutka, aż bym się chciał na niej położyć :D
Jedyne co trzeba oddać Chelsea, to fakt, że trybuny są jakby bliżej boiska. Ich kąt nachylenia jest prawdopodobnie większy niż ten na The Emirates i dlatego można chyba bardziej "poczuć mecz".
Nie byłem na wielu stadionach europejskich, wielkich klubów, ale takim porównaniem się mogę podzielić :D

Sandbead komentarzy: 345816.05.2020, 09:00

Serio wyczerpały wam się wszystkie powody do narzekań w czasie tej kwarantanny? Już nawet stadion zaczął wam przeszkadzać?

Gunnerrsaurus komentarzy: 1209916.05.2020, 08:56

Emirates stadium był droższy od Allianz Areny, a stadion Bayernu ma większą pojemność i wielu twierdzi, że jest najładniejszym stadionem. Moim zdaniem wygląda jak poduszka, a Emirates jest bardzo nowoczesny, można go trochę pomylić z galerią handlową, ale to bez znaczenia. Moja opinia nie jest zbyt obiektywna, ale uważam, że Emirates jest bardzo ładny i wyjątkowy, wygląda bardzo prestiżowo

daniel677 komentarzy: 24516.05.2020, 08:47

Macie GTA V na epicgames za darmo na stale gdyby ktoś chciał :)

sWinny komentarzy: 815916.05.2020, 07:30

O co wam chodzi z tym, że emirares jest drugiej kategorii? Przecież Gazidis i Aw nawet narzekali, że stadion powstał w zbyt wysokim standardzie co kosztowało bardzo duże pieniądze. Natomiast obaj podkreślili, że jeśli mieliby budować drugi raz, to na pewno właśnie powstały w gorszym standardzie.
Do finału LM się nie łapie ze względu na objętość.

Simpllemann komentarzy: 52897 newsów: 52416.05.2020, 07:22

@losnumeros napisał: "Stadion jest średniej półki bez możliwości kandydowania na finał LM i to jest klapa."

Nie, stadion Arsenalu nie jest średniej półki.

gnabry_ komentarzy: 5768 newsów: 116.05.2020, 05:46

Bendtner przegrał w pokera ok. 7mln euro.

cwalin komentarzy: 238216.05.2020, 04:18

No tak kurnik kurczaków jest lata świetlne przed Emirates bo posiada własny browar i wymienialną płytę. aby kopacze za oceanu mieli gdzie grać. 3 razy w roku.Acha muszą jeszcze zrobić spłuczkę. do kibla.

cwalin komentarzy: 238216.05.2020, 04:03

Emirates podoba mi się.Jest orginalny a że brak atmosfery?No to raczej pretensje do kibiców a nie architektów

ArsenalChampion komentarzy: 851616.05.2020, 01:21

@Dancer: Ale napisz konkretnie pod jakim względem stadion Tottenhamu jest lata świetlne przed Emirates, bo dla mnie to co ty w tym momencie robisz to jest takie narzekanie dla samego narzekania. Widać trochę że przemawia przez Ciebie sentyment za starymi czasami i wszystko co nowe ci się nie podoba, "a skoro drużyna nie gra to przywale się do stadionu". A co do tego zniszczenia najlepszego okresu w historii to jeśli Arsenal miał rywalizować z najlepszymi pod względem finansowym, to nowoczesny stadion to była konieczność( zresztą większość drużyn w Europie marzy żeby mieć taki stadion jak Emirates). Czasami trzeba spojrzeć na coś w dłuższej perspektywie,a nie napawac się tym co ma się teraz, bo kiedyś może sie to skończyć. Więc sama idea budowy stadionu była słuszna, lecz niestety błędne inwestycje jak choćby przekształcenie highbury w ośrodek mieszkalny ktory miał przynosic klubowi przychod który w jakimś stopniu będzie zmniejszał pozyczke zaciągnięta na budowę, okazały się nniewypałem i tylko poglebily straty. Lecz to nie znaczy że Emirates nie przyniesie Arsenalowi korzyści, bo sam klub jest w dobrej kondycji finansowej już bez długów które ograniczają Arsenal i nie wykluczone że ta dłuższa perspektywa o której myślano przy budowie Emirates w końcu się ziści i Arsenal będzie w stanie rywalizować z najlepszymi klubami o trofea. A posiadanie dzisiaj dużego nowoczesnego stadionu to podstawa i widać to po tym ile klubów dzisiaj dąży do budowy takiego obiektu.

losnumeros komentarzy: 1405016.05.2020, 00:38

Nawiązując do kilku dyskusji:

Arsenal to marka pod względem tylko wizerunkowym, to jest bardzo duży kluby z renomą. Jednak sportowo to od dłuższego czasu przeciętny klub z przebłyskami. Mam nadzieję, że Arteta to zmieni COYG!

Stadion jest średniej półki bez możliwości kandydowania na finał LM i to jest klapa. Sam finał dałby zastrzyk gotówki do klubu i to za pewne nie mały. Na Emirates Stadium może odbyć się finał tylko lub aż LE.

Niestety nasz klub jest podzielony na kilka frakcji i czas żeby Arteta to połączył i żeby był lepszy niż Wenger. Wizerunkowo, finansowy potencjał niesamowity, ale wyniki w ostatnich latach to przeciętność z drobnymi przebłyskami. I jak mamy być w czołówce najlepszych klubów? Każdy ma swoje zdanie!

Patriko komentarzy: 557716.05.2020, 00:11

@Rafson95 napisał: "W swoim pierwszym komentarzu do mnie napisałeś, że kibicem Arsenalu ja i inni krytykujący w jakichś aspektach jesteśmy "podobno".
W swoim drugim komentarzu napisałeś, że to co pisze to "porażka"."

Uogólniłem, bo czasem mnie irytuję gdy ktoś kto krytykuję klub dla samego krytykowania, bo coś mu się wydaję.

@Rafson95 napisał: "Nie zesraj się. Pisałem "chyba" bo pamiętam, że czytałem gdzieś taki artykuł, ale było to dość dawno temu i nie pamiętałem szczegółów. Jak widać i tak się nie myliłem."
No tak, ten komentarz akurat uważam za większą porażkę niż brak zorganizowania finału LM na Emirates.

@Rafson95 napisał: "Ja nie piszę, że porażka jest cały Emirates Stadium jako stadion. Porażką jako jeden z aspektów przy tym nowopowstałym obiekcie jest to, że miał być zbudowany w najwyższych standardach, a już po roku okazało się, że jest drugiej, a nie pierwszej kategorii.
Mogę się założyć że wiele osób które były zaangażowane w budowę Emirates odbiera to w ten sam sposób i temat ten chyba był nawet poruszany w książce"Jak powstał nowoczesny superklub" - tak znów chyba bo nie jestem teraz w stanie wskazać dokładnie czy tak było i jeśli tak to na której stronie."


A można było odnieść wrażenie, że jednak o to ci chodziło co napisałeś w pierwszym zdaniu, ale teraz jakoś potrafiłeś normalnie wytłumaczyć, że nie.

Dancer komentarzy: 11210 newsów: 40016.05.2020, 00:08

@Dziadyga: Wiem, że jest piątek wieczorem, ale jedyne co jest śmieszne to twój komentarz. Gdybyś czytał uważnie to byś wiedział, że podkreślałem, że ocena estetyki tych stadionów to moja subiektywna ocena. I nadal subiektywnie oceniam, że Tottenham ze swoim stadionem jest lata świetlne przed nami.

Pisanie o 100 latach to zobrazowanie tylko tego, że ten stadion był budowany z myślą o wielu dekadach użytkowania. Generalnie nie interesuje mnie czy świat będzie istniał za 100 lat i czy Arsenal będzie dalej grał na tym stadionie, bo nie będę już żyć.

Jakie więc ma znaczenie co będzie za 100 lat. Za 100 lat dyrektorzy Arsenalu będą myśleć o nowym stadionie, więc ten nie będzie miał już znaczenia. Liczy sie to co jest tu i teraz, bo to teraz chcemy aspirować do bycia wśród najlepszych w europie. To teraz budowaliśmy nowoczesny stadion, który już jest zacofany względem stadionów przeciwników. Więc skoro wydaliśmy setki milionów i zniszczyliśmy możliwą kontynuację najlepszego okresu w historii klubu to fajnie by było gdyby się to chociaż opłacało pod względem posiadania najlepszego stadionu w Europie. Tak się jednak nie stało.

Dziadyga komentarzy: 916615.05.2020, 23:52

@Dancer napisał: "Jeszcze żebyśmy stadion mieli wypasiony i i wyjątkowy. Możecie sie ze mna nie zgadzac, ale minelo zaledwie 14 lat od budowy, klub bedzie z nik zwiazany pewnie kolejne 100 lat, a on juz jest malo nowoczesny i przemyslany. Stadion Tottenhamu jest lata swietlne przed naszym."

To już kwestia estetyki każdego człowieka by ocenił co jest dla kogo lepsze.Czy ten czy tamten stadion.Ale pisanie co będzie za 100 lat..haha to mnie rozśmieszyło.Za 100 lat to i nasz stadion jak i kuraków będą starymi rupciami,wiec co za różnica czy tablice LED czy nie,chwilowo obecnie byc moze mają lepszy,bo jest nowszy,ale za kilkanascie lat bedzie jednym z wielu jak i nasz czy jeszcze inne.
Zresztą..za 100 lat to juz swiata moze nie byc a nie pisanie o jakis stadionach haha.

Rafson95 komentarzy: 1061415.05.2020, 23:31

Ja nie piszę, że porażka jest cały Emirates Stadium jako stadion. Porażką jako jeden z aspektów przy tym nowopowstałym obiekcie jest to, że miał być zbudowany w najwyższych standardach, a już po roku okazało się, że jest drugiej, a nie pierwszej kategorii.
Mogę się założyć że wiele osób które były zaangażowane w budowę Emirates odbiera to w ten sam sposób i temat ten chyba był nawet poruszany w książce"Jak powstał nowoczesny superklub" - tak znów chyba bo nie jestem teraz w stanie wskazać dokładnie czy tak było i jeśli tak to na której stronie.

@Patriko napisał:

"Co ty się frustrujesz jakby ci ktoś nasikał do porannej kawy? Nie umiesz sobie poradzić z tym, że nie masz racji albo ktoś uważa inaczej od ciebie?"


W swoim pierwszym komentarzu do mnie napisałeś, że kibicem Arsenalu ja i inni krytykujący w jakichś aspektach jesteśmy "podobno".
W swoim drugim komentarzu napisałeś, że to co pisze to "porażka".

Więc de facto ty w każdym komentarzu od początku wymiany zdań ze mną używasz jakichś niezwiązanych z tematem przytyków, a teraz masz problem z tym, że ja robie to samo? Po prostu odpowiadam ci na twoim poziomie

Szogun komentarzy: 30179 newsów: 315.05.2020, 23:28

@enrique: Nie do końca tak jest. Mieszkamy w Liverpoolu i widzimy, że stopień zakażenia jest stosunkowo wysoki i to jeden z najwyższych współczynników w Anglii. Premier podejmuje mnóstwo dziwnych decyzji ale np jest przykaz żeby nie puszczać dzieci do szkół jeśli nie jest to konieczne. Nie widzę w tej decyzji nic dziwnego i ważnym jest żeby zwalczyć to co się dzieje a w UK jak widać nie dzieje się za dobrze.

Patriko komentarzy: 557715.05.2020, 23:14

@Rafson95: Eh, mam wrażenie, że to ty masz problem z czytaniem ze zrozumieniem, nigdzie nie napisałem, że ty tak napisałeś, chodziło mi o to, że skoro przy powstaniu Emirates organizacja finału nie była priorytetem to własnie m.in. Dlatego nie nazwałbym jego budowy porażką. Co ty się frustrujesz jakby ci ktoś nasikał do porannej kawy? Nie umiesz sobie poradzić z tym, że nie masz racji albo ktoś uważa inaczej od ciebie?

Rafson95 komentarzy: 1061415.05.2020, 22:46

Przecież wyraźnie napisałem

"Z MIĘDZY INNYMI MYŚLĄ..."

więc co Ty teraz piszesz o organizacji finału jako priorytecie? Nie umiesz czytać czy co?

Womanizer komentarzy: 1017015.05.2020, 22:39

Juventus wybudował stadion w 2011. KFC w 2019 i też nie mają szans na finał LM. Niezła "porażka" :)

Patriko komentarzy: 557715.05.2020, 22:36

Zaraz wyjdę na hejtera stadionu Tottenhamu, ale nie wygląda jakby trybuny były jakoś specjalnie bliżej niż na Arsenalu https://darkroom.ribaj.com/800/4ded6b929128fdb269e60fa9c4b340c6:571036b89772dfabc1803baaca0b4a74/the-new-62-000-seater-stadium-looking-towards-the-famous-south-stand

Simpllemann komentarzy: 52897 newsów: 52415.05.2020, 22:36

Stadion buduje się pod własne potrzeby, raczej nie z myślą o ewentualnej organizacji finału europejskiego pucharu.

Dancer komentarzy: 11210 newsów: 40015.05.2020, 22:34

@JanikK: No teraz Tottenham zbudował trybuny, które są bliżej murawy niż u nas. Być może zmienili ponownie, nie orientuje sie

Patriko komentarzy: 557715.05.2020, 22:30

@Patriko napisał: "jak stadion funkcjonował już ponad rok"
pół roku.

Patriko komentarzy: 557715.05.2020, 22:27

@Rafson95: xD, porażka to są niektóre twoje komentarze. Na pewno priorytetem była organizacja finału. W takim razie większość nowych obiektów to porażki. News o zgłoszeniu Emirates do organizacji finały LM jest z 2007 jak stadion funkcjonował już ponad rok, a później UEFA wprowadziła przepisy o minimalnej pojemności 70k.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 215.05.2020, 22:23

@Dominik11: to bardziej wynika z przepisow, ktore zapewne zostały znowelizowane, a kiedyś takie były dopuszczalne

Dominik11 komentarzy: 2069815.05.2020, 22:22

Mi jedynie co przeszkadza w naszym stadionie to to że nie mamy trybun jak na stadionie Manu czy Live przy samym boisku.

Rafson95 komentarzy: 1061415.05.2020, 22:21

https://kanonierzy.com/news/final-ligi-mistrzow-odbecie-sie-na-emirates/2166/

Rafson95 komentarzy: 1061415.05.2020, 22:19

@Patriko napisał: "Dużo "chyba" ale żadnych konkretów. Czasami nie pojmuję czemu tak na siłę próbujecie zdyskredytować ten klub któremu podobno kibicujecie, że aż jednemu z lepszych stadionów który on posiada się obrywa xD"

Nie zesraj się. Pisałem "chyba" bo pamiętam, że czytałem gdzieś taki artykuł, ale było to dość dawno temu i nie pamiętałem szczegółów. Jak widać i tak się nie myliłem.

To jest po prostu zaobserowanei faktu, a nie dyskredytacja na siłę. Wybudować w 2006 roku stadion z m.in. myślą o tym, żeby w przyszłości powalczyć o organizację finału LM a od 2007 okazuje sie, że nie mamy na to szans to nie jest porażka?

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 315.05.2020, 22:13

@Simpllemann:
Ladnie wyglada , trybuny blisko murawy a w dodatku stadion jest niesamowicie nowoczesny i posiada wewnatrz wiele atrakcji.

Simpllemann komentarzy: 52897 newsów: 52415.05.2020, 22:03

@FabsFAN
Mnie też. Wygląda świetnie. Tylko jedna trybuna za bramką szpeci jeszcze lepszy jego ogólny obraz.

Patriko komentarzy: 557715.05.2020, 22:02

@Simpllemann: A ja naiwny myślałem, ze chociaż ta informacja na wiki będzie prawdziwa, bo przecież wymagania jakie musi spełniać stadion na finał to nie jest ściśle tajna tajemnica.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 315.05.2020, 21:58

Mnie sie stadion Totow bardzo podoba i nie chodzi o sama pojemnosc.

Simpllemann komentarzy: 52897 newsów: 52415.05.2020, 21:58

@Patriko napisał: "Ale to też nie zawsze jest tak jak wymyślił sobie Platini, w lidze europy było w ostatnich latach kilka finałów na obiektach mniejszych niż 70k"

LE nie ma tak wysokiego pułapu, jeśli chodzi o pojemność stadionu, który będzie gościł finalistów.

ArsenalChampion komentarzy: 851615.05.2020, 21:54

@pLYTEK: nie średnia,a minimalna pojemność stadionu, mój błąd

Patriko komentarzy: 557715.05.2020, 21:53

@ArsenalChampion: Rzeczywiście pojemność też jest problemem
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kategorie_stadion%C3%B3w_UEFA
Ale to też nie zawsze jest tak jak wymyślił sobie Platini, w lidze europy było w ostatnich latach kilka finałów na obiektach mniejszych niż 70k, chociażby ten co miał się odbyć w tym sezonie w Gdańsku albo narodowy w 2014, Allianz Arena w 2012 na finale LM też miał tysiąc mniej. Ale raczej priorytetem budowania nowego stadionu nie było żeby organizować na nim finał, wychwalany Stadion Tottenhamu wychodzi na to, że też nie spełnia wymagań na finał LM, z piłkarskich obiektów na wyspach to tylko Wembley i Millenium stadium w Walii się nadaję.

pLYTEK komentarzy: 415915.05.2020, 21:51

@ArsenalChampion:

Co znaczy średnia pojemność stadionu ?

Pablo11 komentarzy: 82615.05.2020, 21:51

Torreira w odpowiedzi na słowa agenta wrzucił filmik z podpisem Świetne wspomnienia. Na zawsze w moim @sampdoria .

https://www.instagram.com/ltorreira34/

A później zobaczcie sami

Great moments @arsenal ❤️⚽️

ArsenalChampion komentarzy: 851615.05.2020, 21:42

@Rafson95: dlatego że od 2007 roku średnia pojemność stadionu na którym mogl się odbyć finał ligi mistrzów musiała wynosic minimum 70 tyś

Patriko komentarzy: 557715.05.2020, 21:41

@Rafson95 napisał: "Z tego co wiem to na naszym stadionie nie może się odbyć finał Ligi Mistrzów, bo nie spełniamy wymagań stawianych przez UEFA. Nie jestem teraz tego jednak na 100% pewien i nie mogę znaleźć dokładnego newsa, ale kiedyś coś takiego czytałem.

I jeśli dobrze mi się wydaje, to to zdecydowanie jest porażka. Wybudować nowy stadion żeby po kilku latach już się okazało, że jesteśmy w tyle pod pewnymi względami a stadion nie daje możliwości poprawy tych aspektów. Chodzi chyba o jakieś strefy dla VIPów oraz o ogólna pojemność."


Dużo "chyba" ale żadnych konkretów. Czasami nie pojmuję czemu tak na siłę próbujecie zdyskredytować ten klub któremu podobno kibicujecie, że aż jednemu z lepszych stadionów który on posiada się obrywa xD

Z brakiem możliwości zorganizowaniu finału LM, chodzi o brak miejsc parkingowych dla vipów, tego nie spełnia Emirates Stadium.

Paul77 komentarzy: 1022815.05.2020, 21:39

@Patriko: Miałem okazję być na dziewięciu stadionach piłkarskich i toto czołowych klubów w Anglii, więc jak ktoś mówi że Emirates to przestarzały stadion... Niech się w łeb walnie

Rafson95 komentarzy: 1061415.05.2020, 21:23

Z tego co wiem to na naszym stadionie nie może się odbyć finał Ligi Mistrzów, bo nie spełniamy wymagań stawianych przez UEFA. Nie jestem teraz tego jednak na 100% pewien i nie mogę znaleźć dokładnego newsa, ale kiedyś coś takiego czytałem.

I jeśli dobrze mi się wydaje, to to zdecydowanie jest porażka. Wybudować nowy stadion żeby po kilku latach już się okazało, że jesteśmy w tyle pod pewnymi względami a stadion nie daje możliwości poprawy tych aspektów. Chodzi chyba o jakieś strefy dla VIPów oraz o ogólna pojemność.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 215.05.2020, 21:18

https://www.theguardian.com/football/2020/may/15/unai-emery-arsenal-couldnt-protect-me-truth-is-i-felt-alone

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 215.05.2020, 21:16

Emery: '[Initially] he [Ramsey] wanted to stay. He needed to negotiate a new contract and they didn’t reach an agreement. The club had doubts about renewing for a certain sum. Ramsey wanted to feel valued. It was a financial matter; I can’t get involved
And I still didn’t know him well when I arrived. He’s important but I can’t say what they should pay him.'
@guardian

jurasmolas44 komentarzy: 191615.05.2020, 20:35

@enrique: emirates jest stadionem z górnej półki. Natomiast kibice to ludzie odzwierciedlający teraźniejsze czasy. Podczas meczu w jednej ręce telefon w drugiej żarło no i oczywiście są ci co kibicują i ci co są ierwszy raz

Spejsik komentarzy: 364915.05.2020, 20:32

@sWinny: Nadal zakazane. Spotkać się jedynie możesz z rodziną i osobą która mieszkasz

sWinny komentarzy: 815915.05.2020, 20:31

wiecie czy można spotykać się już ze znajomymi/nieznajomymi w miejscach publicznych(np. w parku) czy dalej jest to zakazane? oczywiście w maseczkach

Patriko komentarzy: 557715.05.2020, 19:59

@Dancer napisał: "Jeszcze żebyśmy stadion mieli wypasiony i i wyjątkowy. Możecie sie ze mna nie zgadzac, ale minelo zaledwie 14 lat od budowy, klub bedzie z nik zwiazany pewnie kolejne 100 lat, a on juz jest malo nowoczesny i przemyslany. Stadion Tottenhamu jest lata swietlne przed naszym. Plany Realu i Barcelony robia ogromne wrazenie. Tymczasem my zniszczylismy najlepsza druzyne w historii klubu dla stadionu, ktory po kilkunastu latach nie jest w stanie dorownac stadionowi tak gównianego klubu jak Tottenham." @Dancer napisał: "a stadion mamy "zacofany" względem rywali już po kilkunastu latach. Myśle, że to są fakty."

Mówienie, że Arsenal ma zacofany i przestarzały stadion to już jest też mocno przesadzona opinia, takiego stadionu jak ma Arsenal to 95% klubów na wyspach nie będzie mieć jeszcze pewnie przez dziesiątki lat, pokaż mi te kluby kluby w UK których względem jesteśmy zacofani po za rzekomym Tottenhamem, bo ich obiekt jest ciut większy, ma wysuwaną murawę i banery LED? do tego porównaj sobie Infrastrukturę do tej w innych topowych ligach jak np w Hiszpanii czy Włoszech gdzie wygląda to zdecydowanie gorzej niż w Anglii. Czego jak czego stadionu Arsenal nie musi się wstydzić, bo Tottenham ma większy.

Spejsik komentarzy: 364915.05.2020, 19:42

@Walcott32: https://www.classicfootballshirts.co.uk/

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady