No Forward Derby: Arsenal vs West Ham

No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 20.02.2025, 13:58, Dominik Kwacz 315 komentarzy

Po wczorajszym podziale punktów na Villa Park Kanonierzy mają szansę zmniejszyć stratę do liderującego Liverpoolu do pięciu oczek. Okazję do tego będą mieli już w najbliższą sobotę, kiedy na Emirates zawita West Ham.

Widmo spadku zagląda w oczy ekipie z London Stadium. Od początku sezonu Młoty kręcą się w okolicach pozycji 14–16, a jedynym pocieszeniem jest tragiczna forma wszystkich tegorocznych beniaminków, dzięki którym wciąż utrzymują się na powierzchni. Nie pomogło zatrudnienie Grahama Pottera, który w sześciu spotkaniach zdobył zaledwie cztery oczka, nie pomogło też okienko transferowe, w którym nie dokonano znaczących wzmocnień, a jedynie łatano dziury spowodowane kontuzjami. Przeciętny jak dotąd Füllkrug po doznaniu kontuzji został zastąpiony wypożyczonym Fergusonem, we wschodnim Londynie jednak od lat nie znaleziono porządnego strzelca. Jedenaście straconych bramek w dwóch ostatnich starciach z Kanonierami również nie napawa optymizmem przed sobotnim meczem.

Pierwsze prawo Murphiego zadziałało z premedytacją przeciwko Mikelowi Artecie chwilę po zamknięciu zimowego okienka transferowego. Wtedy to bowiem z obozu przebywających w Dubaju Kanonierów gruchnęła wiadomość o kontuzji Kaia Havertza, która wykluczyła go z gry do końca sezonu. Tym samym Arsenal, który już na początku rozgrywek mógł być posądzany o brak rasowego napastnika, wyprztykał się z "dziewiątek" na dobre. Kiedy w 69. minucie meczu z Leicester na boisku meldował się Mikel Merino, nikt – wliczając jego samego – nie mógł przewidzieć, co miało zaraz nastąpić. Po dwudziestu minutach Hiszpan miał na koncie dublet równie pięknych bramek, a piłkarscy bogowie kolejny raz udowodnili, że piszą najlepsze scenariusze. Merino nauczył nas też, że zamiast kwiatów albo romantycznej kolacji możemy na Walentynki podarować… odwrócenie losów spotkania w Premier League.

Poniżej lista graczy, których nie zobaczymy w najbliższym spotkaniu:

sklady

Sobotni sukces pozwoli zmniejszyć stratę do Liverpoolu, który dodatkowo dzień później zmierzy się z podrażnionym odpadnięciem z Champions League Manchesterem City. Kto tym razem okaże się bohaterem? Najważniejsze, żeby na jego koszulce widniała złota armata a nie młot. COYG!

Rozgrywki: Premier League
Miejsce: Emirates Stadium, Londyn
Data: Sobota, 22 lutego, godzina 16:00 czasu polskiego
Sędzia: Craig Pawson
Transmisja: Canal + Sport, Viaplay

Graham PotterMikel ArtetaWest Ham United autor: Dominik Kwacz źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Bartek_ komentarzy: 128521.02.2025, 11:05

@NicolasJover napisał: "Ale co tu jest idiotycznego ?"

Idiotyczne bo mu nie pasuje. ;p

Womanizer komentarzy: 1022121.02.2025, 10:53

Odkad Xabi Alonso jest trenerem Leverkusen. To nigdy nie przegrał z Bayernem. 3 wygrane i 3 remisy. Więc że zagramy z Bawarczykami. To ja bym sie mocno wstrzymał. Atletico też nie będzie łatwo złamać.

NicolasJover komentarzy: 8121.02.2025, 10:46

@Reamoner napisał: "No i wiem tyle co wcześniej.
Idiotyczne te zasady powinno być losowanie po każdej rundzie"


Ale co tu jest idiotycznego ? Jak trafimy na PSV to czeka nas potencjalny mecz z Realem. Jak trafimy na Feyenord to tarfimy do jednej drabinki z Bayernem.

Reamoner komentarzy: 504621.02.2025, 10:25

@youngboy: No i wiem tyle co wcześniej.
Idiotyczne te zasady powinno być losowanie po każdej rundzie

Mastec30 komentarzy: 818221.02.2025, 10:23

@youngboy napisał: "Nie wiem mam Wy to patrzycie, ale chyba jest odwrotnie. Po PSV możemy trafić Real, a po Feyenordzie Bayern."

Dokładnie tak jest

youngboy komentarzy: 216121.02.2025, 10:22

Nie wiem mam Wy to patrzycie, ale chyba jest odwrotnie. Po PSV możemy trafić Real, a po Feyenordzie Bayern.

Srebrna część drabinki (lewa)

PSG – Liverpool lub Barcelona

Club Brugge – Lille lub Aston Villa

Real Madryt – Atletico lub Bayer Leverkusen

PSV – Arsenal lub Inter

Niebieska część drabinki (prawa)

Benfica – Liverpool lub Barcelona

Borussia Dortmund – Lille lub Aston Villa

Bayern – Atletico lub Bayer Leverkusen

Feyenoord – Arsenal lub Inter

Reamoner komentarzy: 504621.02.2025, 10:20

@Dawid04111: To lepsze PSV zresztą mieliśmy do nich szczęście ostatnio w losowaniu, oby los dał nam szansę zrewanżowania się Bayernowi

pablofan komentarzy: 458221.02.2025, 10:19

Ponoć vlahovic wystawiony na sprzedaż za ok. 30kk xD Generlanie nie chciałbym go w Arsenalu, ale obawiam się, że może u nas wylądować… niestety. Choć jestem przekonany, że nie byłby to 1 wybór dla MA, a prawdopodobne negocjacje z priorytetowymi celami na tą pozycję mogą się tak przeciągnąć, że już dawno kto inny go zaklepie ;)

Dawid04111 komentarzy: 13515 newsów: 1421.02.2025, 10:16

@Reamoner: tak, dlatego że Real i Feyenoord są po tej samej stronie drabinki, podobnie PSV i Bayern

Bartek_ komentarzy: 128521.02.2025, 10:15

@Matelko: Ja mam jeszcze inny pomysł. Merino to ciekawy as z rękawa na podmęczonych meczem obrońców rywala, a Sterling to faktycznie póki co zaledwie cień piłkarza. Dlatego ja bym chciał zobaczyć trójkę z przodu: Calafiori-Trossard-Nwaneri. Merino wszedłby znowu z ławki na atak, a Sterling na ostatnie 10-15 min, jeśli wynik meczu byłby już rozstrzygnięty.

Reamoner komentarzy: 504621.02.2025, 10:12

Jest taka zależność że jak PSV to potem Bayern a jak Feyenord to potem Real ?? oczywiście jak powygrywają swoje mecze ??

Bartek_ komentarzy: 128521.02.2025, 10:11

Uuu, widzę że był beef pomiędzy Er4s a Theo10. Z góry stawiam, że Theo10 podszedł do dyskusji z ironią i humorem, a Er4s był spięty i wyzywał od debili.

Ups147 komentarzy: 393021.02.2025, 09:47

@NicolasJover napisał: "I dokładnie taka reakcja wszystkich, włącznie ze mną mi zapadła w pamięci. Ale pan @Er4s musi się przyczepić do Artety, bo jak w końcu Hiszpan podjął odważną decyzję, to nagle to była oczywista oczywistość dla wszystkich."

Nie czytałem jego komentarzy, ale akurat Merino to była jedyna jako tako sensowna opcja która mógł wpuścić. Zaskoczenie to by było gdyby tam Kiwiora dał :P No I odważna decyzja z takim wejściem, to by była gdyby wszyscy byli zdrowi i chciał tak zaszachowac, ale teraz to po prostu jesteśmy zmuszeni do takich eksperymentów. Fajnie, że to zadziałało I oby działało do końca sezonu.

Matelko komentarzy: 339321.02.2025, 09:37

Chyba każdy woli postawić na Merino z przodu niż oglądać Sterlinga w podstawie….

Mastec30 komentarzy: 818221.02.2025, 09:30

@Marzag napisał: "kwestia tego jak by mu się grało jakby cały mecz grał napastnika i by siedziało na nim 2 obrońców."

No to o tym właśnie mówię. Szukanie sobie wolnego miejsca z przodu. Urywanie się obrońcom. Jednak napastnik robi to cały czas, pomocnik gra inaczej. Havertzowi to wychodziło, potrafił sobie znaleźć przestrzeń tylko różnie było potem z wykorzystywaniem tego. Zobaczymy jak sobie na dłuższą metę poradzi Merino. Bo z Leicester to jednak wielkiego sprawdzianu nie miał. Zwłaszcza przy drugim golu hektary wolnej przestrzeni bo totalnie go obrońcy odpuścili i tylko musiał celnie nogę dostawić

Barney komentarzy: 2283021.02.2025, 09:24

@Marzag:

Z tą kadra to niedługo poznamy odpowiedź.
Ciekawe czy z West Hamem zacznie na 9 czy to znów będzie opcja z ławki.

Marzag komentarzy: 43134 newsów: 121.02.2025, 09:22

@Mastec30 napisał: "Bo on ma mimo wszystko inne automatyzmy niż napastnik."
W każdym meczu w którym u nas grał bardzo miał bardzo dobre wejścia w pole karne i był dobra opcja do zagrania piłki ale rzadko podania dostawał. Moim zdaniem akurat to robi lepiej niż Havertz w teorii, kwestia tego jak by mu się grało jakby cały mecz grał napastnika i by siedziało na nim 2 obrońców.

ozzy95 komentarzy: 2451 newsów: 121.02.2025, 09:21

Ale widzę, że na stronie jakieś zajęcia z gimnastyki były parę godzin temu, bo fikołki niektórzy ładne zapodali.

Snapi komentarzy: 58621.02.2025, 09:20

Gdzie jest moderacja kiedy ktoś kogoś bezpośrednio obraża i jeszcze daje 10 pasywno-agresywnych komentarzy w czyjąś stronę?

Gunnerrsaurus komentarzy: 1231021.02.2025, 09:02

@Er4s:

Ale zamiast z pokorą przyjąć to że Theo10 Cię wyjaśnił to Ty dodajesz 10 agresywnych komentarzy.
Dobrze że pesymiści jadący Artetę coraz bardziej się ośmieszają, losnumeros też coraz częściej znika, a jak się pojawia to sam się niszczy głupotą.

Mastec30 komentarzy: 818221.02.2025, 09:01

@Barney napisał: "Zadziałało w meczu z Lester czy zadziała na dłuższą metę nie jestem pewien"

Ogólnie Merino kilka rzeczy robi nawet lepiej niż Havertz. Lepiej trzyma linie spalonego, lepsza skuteczność, większy spokój w grze, większa dynamika w biegu. Havertz wydawał się taki flegmatyczny i ciamajdowaty czasami. Od Merino z kolei bije spokojem. Mnie tylko zastanawia czy będzie potrafił sam sobie tworzyć sytuacje jak to nieraz Havertz robił i czy będzie potrafił urywać się obrońcom i szukać sobie wolnego miejsca z przodu. Bo on ma mimo wszystko inne automatyzmy niż napastnik.

NicolasJover komentarzy: 8121.02.2025, 08:52

@Mastec30: Tak, z czasem wydaje się to sensowne. Co nie zmienia faktu, że przed meczem sporo osób myślało, że to jakieś jaja, a Er4s teraz manipuluje faktami tylko żeby wbić szpileczkę w Artetę.

Barney komentarzy: 2283021.02.2025, 08:47

@Mastec30:

Zadziałało w meczu z Lester czy zadziała na dłuższą metę nie jestem pewien.

Barney komentarzy: 2283021.02.2025, 08:46

@NicolasJover:

Er4s to cały czas narzeka i paru innych nie mogą przeżyć zimowego okienka.

Ja nie jestem hurraoptymista co do mistrzostwa ,ale mała nadzieja się tli. I tak z tym składem dobre wyniki robimy mi szkoda ,że arteta jeszcze jak był saka i skład pełny to też tracił pkt parę razy w głupi sposób i teraz trzeba gonić.

Co do 1-8 to chce Feynoord tam jest dużo kontuzji i teraz im Timber wypadł, a zagramy bez saki i martinelliego w 1 meczu na pewno.

Mastec30 komentarzy: 818221.02.2025, 08:44

@NicolasJover napisał: "bo jak w końcu Hiszpan podjął odważną decyzję, to nagle to była oczywista oczywistość dla wszystkich."

No może nie oczywista oczywistość ale tak po czasie to brzmi jak sensowna decyzja patrząc na to w jaki sposób gra u nas lewa 8ka. Mianowicie w momencie posiadania czy to Havertz czy Merino byli ustawiani jako praktycznie podwieszony napastnik. Przed meczem przeciętny kibic może by na to nie wpadł ale jak już się to przemyśli po czasie to nie jest to aż takie zaskoczenie sam pomysł. Bardziej zaskoczenie że to faktycznie zadziałało :D

Boras94 komentarzy: 6921.02.2025, 08:31

Też liczę na Feyenoord, biorąc pod uwagę, że w 1/8 raczej nie będzie jeszcze dostępny Saka i Martinelli to lepiej trafić na łatwiejszego rywala, a takim wydaje się Feyenoord, w tym sezonie radzą sobie gorzej od PSV

DyktatorArsene komentarzy: 260121.02.2025, 08:27

@polishbrigadesx:
Oby Feyenoord, trzeba tego malego chlopczyka porzadnie skarcic.

polishbrigadesx komentarzy: 1053121.02.2025, 08:19

Feyenoord wydaje się być dla nas łatwiejszym przeciwnikiem jeśli chodzi o dzisiejsze losowanie.

NicolasJover komentarzy: 8121.02.2025, 08:11

@Barney napisał: "Ja widziałem już przed meczem informacje właśnie chyba afcmaden,że Merino ma grać na napastniku.
Ja byłem w szoku bo bym na to w życiu nie wpadł."


I dokładnie taka reakcja wszystkich, włącznie ze mną mi zapadła w pamięci. Ale pan @Er4s musi się przyczepić do Artety, bo jak w końcu Hiszpan podjął odważną decyzję, to nagle to była oczywista oczywistość dla wszystkich. Już pomijam fakt, że sam wyśmiewał pomysł rzucania piłkarzami po innych pozycjach, ale to już wyższy poziom odklejki.

Barney komentarzy: 2283021.02.2025, 07:42

Ja widziałem już przed meczem informacje właśnie chyba afcmaden,że Merino ma grać na napastniku.
Ja byłem w szoku bo bym na to w życiu nie wpadł.
Sam Merino zresztą w wywiadzie mówił ,że wydaje mu się ,że to tymczasowe i nie będzie miał dużo okazji grać w ataku. Odczułem ,że sam też lepiej się czuję w pomocy. Myślę ,że Hiszpan dobrze się ustawia i świetnie gra głową ,ale pamiętajmy ,że to wolny klocek. Zobaczymy. Czy wyjdzie od początku na młoty i jak to będzie wyglądac.

To nie było takie oczywiste ,to eksperci kanonierzy.com są takimi fachowcami powinni ich zatrudnic na Emirates to na pewno było by mistrzostwo.

kaziu874 komentarzy: 695221.02.2025, 06:26

@Er4s napisał: "debil"
Widzę, że pan się ładnie przedstawił przed, nam tutaj w tej chwili słuchaczom, przed milionami słuchaczy.

Er4s komentarzy: 433921.02.2025, 00:06

@Theo10:
No szkoda, szkoda jak się doscisli szczegóły to przestaje być tak fajnie pod Twoją narracyjke mędrca to trzeba się kłaść do wyra. Słodkich snów koleżanko.

Theo10 komentarzy: 865521.02.2025, 00:05

@Er4s: “ Ale co wykpiłem? Przypomnij mi”

Pomysł z graniem Merino w ataku. oczywiście zanim wypalił, bo potem już byłeś Pan ekspert xD

Idę spać, bo to szkoda czasu.

Er4s komentarzy: 433921.02.2025, 00:03

@Theo10:
Śmiałem się bo ktoś chciał grać Merino na LS.
Nie sądzisz Panie znawco od przyznawania się do błędów że to delikatna różnica postawić klocka na czubie a na najbardziej wymagającej dynamiki i zwinności pozycji skrzydłowego?
Ja mam zaburzenia?

Er4s komentarzy: 433921.02.2025, 00:02

@Theo10:
Ale co wykpiłem? Przypomnij mi

Er4s komentarzy: 433921.02.2025, 00:01

@Theo10: debil

Er4s komentarzy: 433921.02.2025, 00:01

@Theo10:
Tak właśnie napisałem. Że to była oczywistość.

Theo10 komentarzy: 865521.02.2025, 00:00

@Er4s: “Jest ktoś dorosły jeszcze na tej stronie?”

Bo to jest takie dorosłe zachowanie, najpierw wykpić jakiś pomysł, a jak potem jak on wypali, to napisać że był oczywisty.
Miałbyś chłopie odrobinę honoru i chociaż siedział potem cicho. O przyznawaniu się do błędu, to nawet nie wspominam.

Er4s komentarzy: 433920.02.2025, 23:58

@Theo10:
Widzę wyżej że masz dużo czasu na szperanie w cudzych komentarzach z przeszłości wszo więc wysil się i odrób lekcje, czy z dystansem jaki zbudował Mikel do odważnych ruchów czy też nie było tu dużo mowy o Merino na Wajszy

Er4s komentarzy: 433920.02.2025, 23:56

@Theo10:
Klasyczne nie rozumienie tekstu.
Nie ważne jakie okoliczności, i jaka godzina i minuta. Gdyby Liverpool był w takiej sytuacji jak my dzisiaj pewnie rozważali by taki wariant ale Ty czepiaj się przecinków to typowe dla nizin

Er4s komentarzy: 433920.02.2025, 23:53

@Theo10:
Ale Ty masz zryty czosnek.
Oczywiście że ja bym szukał wśród młodzieży ale wybacz korki nie jestem w akademii Arsenalu i nie wiem czy jest tam ktoś gotowy jak choćby MLS. Przed meczem z Leicester 100 osób (akurat ja nie) wspominało tu o tym że może Merino na 9 byłbym jakimś rozwiązaniem. To samo powiedział gość, były piłkarz z połową mózgu w studio Viaplay z czym zgodzili się prowadzący. Czego Ty nie rozumiesz czepialska pijawko? Fajnie że Arteta w końcu pokazał ćwierć jajka po najgorszych 65 minutach w historii futbolu jakie pokazał sterling ale nie wyraźnie napisałem że nie był to wielki szok i zaskoczenie dla całego świata że się na taki ruch zdecydował. Jest ktoś dorosły jeszcze na tej stronie?

Patriko komentarzy: 568720.02.2025, 23:31

@pirell napisał: "Gunnerrsaurus napisał: "Myślę, że u Artety Ozil grzałby ławę"

eeee ale Ozil u Artety grzal lawe"

Czyli dobrze myślał.

Theo10 komentarzy: 865520.02.2025, 23:29

Daleko nie szukając, komentarz samego @Er4s: po kontuzji Kaia i plotkach, że Arteta rozważa Merino na 9.

“ Trzeba będzie grać młodzieżą i liczyć że odpali nam jakiś kolejny zdolniacha - NA SWOICH POZYCJACH a nie znowu jak ktoś już tu niżej wspomniał wymyślać kwadratowe jaja i Timberem czy Merino fruwać na LS. To są pomysły z tych wręcz idealnych żeby dostać szybkie dwa gongi w blachę i je panicznie korygować w przerwie. Strata czasu podczas spotkania.”

A teraz typ pisze, że wystawienie Merino na 9 to była oczywistość i nie jest to żadna zasługa Artety.
Przecież to trzeba mieć jakieś grube zaburzenia, żeby tak wymyślać.

Theo10 komentarzy: 865520.02.2025, 23:20

@Er4s: “Tak tutaj ludzie chcieli takiego wariantu - czyli musieli na to wpaść. Nie usiadl nikt tyłem na klawiaturę i się samo to nie pisało tutaj w komentarzach.”

Again. Była plotka, że Arteta testuje/rozważa taką opcję. Natomiast tutaj to były teksty o drewnie i wozie z węglem xd
W mnogości drzewek które się tutaj przewijały po kontuzji Gabiego i Kaia, to nie przypominam sobie żadnego z Merino na szpicy.

Ale oczywiście teraz to każdy ekspert i każdy by tak postąpił.

Theo10 komentarzy: 865520.02.2025, 23:11

@Er4s: “ No jakby w Liverpoolu wypadł na raz Salah, Gakpo, Diaz, Nunez, Jota i nie sprowadziliby w tych okolicznościach nikogo do ofensywy w styczniu to pewnie by ludzie rozważali taki wariant. Co w tym dziwnego?”

Klasyczne naciąganie faktów pod tezę. Przez końcem okienka to był kontuzjowany tylko Jesus (długoterminowo) i Saka, który miał wrócić w marcu.

marcin04c komentarzy: 315520.02.2025, 23:05

@DyktatorArsene: Hugo Ekitike to wychowanek PSG więc zapewne będzie dobrym grajkiem jak wielu innych wychowanków francuskiego klubu. Ale z drugiej strony napastnicy z Frankfurtu to ostatnio same niewypały.

pirell komentarzy: 31620.02.2025, 23:00

@Gunnerrsaurus napisał: "Myślę, że u Artety Ozil grzałby ławę"
eeee ale Ozil u Artety grzal lawe

Rynkos7 komentarzy: 785920.02.2025, 22:55

@coooyg11 napisał: "fabregas grał cofniętego rozgrywającego z zapędami do przodu, myślę że mogłoby to fajnie działać"

Cofnięty rozgrywający to w moim rozumowaniu tzw. regista czyli piłkarze często operujący przed blokiem defensywnym, którzy nadają tempo podczas gry, często rozpoczynają pierwszym podaniem akcje ofensywne, zazwyczaj pełnią też rolę defensywnego pomocnika. Takimi piłkarzami byli Paul Scholes, Andrea Pirlo, Xabi Alonso a także Jorginho. Fabregas grał u nas przez większą część kariery w systemie 4:4:2 z Flaminim obok jako ten bardziej wysunięty. Ostatnie 2 lata to też przejście na 4:3:3 i obok Fabregasa bardziej cofnięci byli Song czy Denilson. Gdy Diaby był zdrowy to z tego co pamiętam często to wyglądało tak jakby Diabiego i Fabregasa dzisiaj podmienić kolejno z Rice'm i Odegaardem. Odejście do Barcelony to też gra jako cofnięta 9 w klubie i reprezentacji. W Chelsea na początku też stworzył zabójczy duet z Diego Costą i to on głównie mu asystował przy bramkach. Dalsze lata w Chelsea i końcówka kariery to rzeczywiście gra bardziej z tyłu, ale nic dziwnego bo on już w latach młodości dynamiką nie powalał a na stare lata stał się tym kim jest teraz Jorginho czyli takim trochę wozem z węglem. Przy Ozilu rzeczywiście można powiedzieć, że Fabregas był tym bardziej cofniętym, ale to chyba przez to że Wenger rzucał Niemcem na skrzydle przy 4:3:3 i może dlatego tak to zostało zapamiętane. Fabregas to też żaden przecinak czy defensywny pomocnik. Hiszpan w prime to piłkarz, który spokojnie dzisiaj grałby za Odegaarda. Pamiętajmy, że Norweg też często cofa się po piłkę niemal pod pole karne. Moim zdaniem cieżko by było upchnąć Ozila i Fabregasa w jednym zespole. Trochę jak ze Smith-Rowem i Odegaardem, myślę że Ozil skończyłby i tak na skrzydle w innym wypadku jeden z nich ława. Moim zdaniem Ozil bo cenie sobie Fabregasa bardziej jako piłkarza.

GreKa komentarzy: 412820.02.2025, 22:42

@ArsenalChampion napisał: "Ja już 5 lat temu pisałem żeby kupić Merino na środek ataku"
Rivaldo700 już w latach 90 o tym wspominał, przy okazji informowania o kryzysie 9- tek

DyktatorArsene komentarzy: 260120.02.2025, 22:41

Z główki wali bramki.
Ekitike 1,91 m / Isak 1,92. Wagowo podobnie po 75 kg. Skoro Isak daje radę w Anglii to ten też da.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - West Ham 22.02.2025 - godzina 16:00
? : ?
Leicester - Arsenal 15.02.2025 - godzina 13:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool22165153
2. Arsenal23138247
3. Nottingham Forest23135544
4. Manchester City23125641
5. Newcastle23125641
6. Chelsea23117540
7. Bournemouth23117540
8. Aston Villa23107637
9. Brighton23810534
10. Fulham2389633
11. Brentford23941031
12. Manchester United23851029
13. Crystal Palace2369827
14. West Ham23761027
15. Tottenham23731324
16. Everton2258923
17. Leicester23451417
18. Wolves23441516
19. Ipswich23371316
20. Southampton2313196
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland171
A. Isak155
C. Palmer146
C. Wood142
B. Mbeumo133
Y. Wissa112
Matheus Cunha104
O. Watkins104
J. Kluivert103
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady