Odbić się od dna: Arsenal vs Sunderland
03.12.2015, 19:38, Eryk Szczepański 1331 komentarzy
Kanonierzy zamiast gładko przejść przez łatwy terminarz Premier League i odskoczyć nieco rywalom w walce o tytuł, postanowili uczynić sezon niezwykle dramatycznym, zdobywając zaledwie punkt w dwóch ostatnich meczach, które trzeba było wygrać. Jakby tego było mało, liczba kontuzjowanych zawodników jest tak duża, że niemal można zbudować z nich jedenastkę nie gorszą niż ta, która teraz wybiega na boisko.
Ostatnie wyniki i forma Arsenalu są więcej niż niepokojące. Poza przebłyskiem w meczu Ligi Mistrzów z Dinamem, nie można powiedzieć za dużo dobrego o grze podopiecznych Arsene’a Wengera. Słaba skuteczność i głupie błędy w obronie dają w kość naszym ulubieńcom, mszcząc się na każdym kroku. Dochodzą kolejne kontuzje, dziesiątkując drużynę i rozbijając nas od środka. Nie wiedzieć również czemu, zdecydowany spadek formy skumulował się u większości tych zdrowych zawodników, przez co momentami zamykamy oczy, widząc boiskową nieporadność londyńczyków. Oby ten tydzień przerwy od ostatniego meczu dodał sił Kanonierom, bo całego sezonu nie przetrwamy, opierając się wyłącznie na klasie Mesuta Özila i Petra Cecha.
W obozie Sunderlandu panują zgoła odmienne nastroje. Sam Allardyce, który w październiku objął posadę menadżera Czarnych Kotów, poprowadził zespół do zwycięstw w dwóch ostatnich kolejkach i wyciągnął ich ze strefy spadkowej. Ponadto zawodnicy klubu z północno-wschodniej Anglii zbliżyli się do aktualnego mistrza Premier League na 3 punkty i z pewnością zechcą w sobotę stoczyć korespondencyjny pojedynek z The Blues o 14. lokatę w tabeli, co może jednak nie być takie łatwe, ponieważ podopieczni Jose Mourinho są w dobrej dyspozycji, zdobywając 4 punkty w ostatnich pięciu spotkaniach.
Historia pojedynków między obydwiema drużynami jest długa i bardzo zacięta. Kanonierzy rozegrali z ekipą Sunderlandu aż 148 spotkań z czego 58 wygrali, 40 zremisowali, a w pozostałych wrócili do domów bez punktów. Ostatnia porażka z naszymi sobotnimi przeciwnikami miała miejsce w lutym 2012 roku w rozgrywkach Pucharu Anglii. Co ciekawe, Big Sam, który prowadził w swojej karierze wiele drużyn, nigdy nie wygrał z Arsenalem na ich stadionie, a samemu Sunderlandowi udało się to aż 13 lat temu.
Przejdźmy teraz do najmniej przyjemnej części, czyli sytuacji kadrowych. Arsene Wenger z pewnością nie ma bólu głowy, a raczej stan przedzawałowy w związku z kontuzjami swoich podopiecznych. Po ostatnim meczu ich liczba zwiększyła się do 9. Boss nie będzie mógł skorzystać z usług: Alexisa, Rosicky’ego, Wilshere’a, Artety, Cazorli, Coquelina, Welbecka, a występy Theo Walcotta i Laurenta Koscielnego stoją jeszcze pod znakiem zapytania. Jedynym pozytywem jest powrót Kierana Gibbsa po drobnym urazie łydki. Sam Allardyce ma zdecydowanie mniejszy problem, gdyż „tylko” trzech jego piłkarzy nie będzie mogło zagrać. Są to Jermaine Defoe, Sebastian Larsson i Jack Rodwell.
Podsumowując, przed Arsenalem naprawdę trudne zadanie. Nie dlatego, że przeciwnikiem są Czarne Koty, a dlatego, że Kanonierzy są w słabej dyspozycji, a może się okazać, że to ostatnia szansa na podjęcie próby zdobycia tytułu. Podopieczni Wengera muszą wziąć się w garść i przede wszystkim pokonać własne słabości, a wtedy trzy punkty same przyjdą. Sunderland wydaje się idealnym przeciwnikiem na tę chwilę, bo z kim, jak nie z nimi odbić się od dna.
Rozgrywki: 15. Premier League
Miejsce: Anglia, Londyn, Emirates Stadium
Czas: 5 grudnia, sobota, godzina 16:00 czasu polskiego
Skład Kanonierzy.com Cech - Bellerin, Mertesacker, Gabriel, Monreal - Flamini, Ramsey - Campbell, Özil, Chamberlain - Giroud.
Typ Kanonierzy.com 2:0
źrodło: własne
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
youtube.com/watch?v=MIu4anWntjc
polecam to i cały kanał
bardzo fajne wspomnienia
Dokładnie. Jeden pisze o przeciętnych piłkarzach, a drugi go popiera, jednocześnie broniąc Wengera.
A kto do cholery jest odpowiedzialny za taki, a nie inny skład?
Pupilki, zajeżdżanie zawodników, brak transferów, obecna sytuacja w LM i wiele wiele innych to są decyzje Arsena.
Niektórzy to są tak zapatrzeni w tego Wengera, że to aż śmieszne jest.
Chwała mu za przeszłość, ale trzeba wiedzieć kiedy zrezygnować.
"Wiorek dobry trolling"...
Tak serio trolluje bo mi się nudzi...
Nie ma u nas ROTACJI, więc jak się poda tylko innych niż normalnie grają to już "troll" albo nie wiem...
jakoś inne kluby rotują zawodnikami...jakby Siwy zmieniał częściej i rotował zawodnikami to każdy byłby w rytmie meczowym...a tak Ci co grają zawsze mają wyje**** bo oni i tak będą grać, bo ma im zagrozić jakiś rezerwowy, który praktycznie nie gra...no błagam was.
Siwy zrobił wg mnie coś co jest najgorsze co może zrobić trener: pokazał zawodnikom, że nie ważne jak grają, to będą grać...a innych zawodników hamuje..
Jak ktoś zacznie mnie tu cisnąć, to przed tym niech sobie pomyśli:
Wielu z Was gra w FIFE, PES-a czy FM-a..cały sezon jednym składem? jakiś zawodnik nie ma formy to dać mu te 10-15 minut co mecz niech się ogrywa...Wynik 3-0?zdjąć tych co grają kilka meczy pod rząd i dać młodym zawodnikom cenne dla nich doświadczenie na boisku..
InArseneWeTrust123
Ktoś mówi, że Arsene mógł kupić tego czy tamtego problem polega na tym, że nie mam co konkurować z City, United,Realem czy Barceloną pod względem tygodniówki. No ja cie przepraszam ale jak np taki Pogba usłyszy, że Arsenal da mu góra 6-7 mln funtów za sezon, żeby nie robić kominów płacowych to parknie śmiechem, skoro City,Chelsea, Real czy Barcelona mogą zaoferować mu 2 razy tyle. W jednym z Wengerem się zgodzę ale tego nie rozumie chyba część ludzi, dzisiaj piłkarze patrzą kto wiecej da. Ktoś uważa, że Wenger nie chciał by Reusa, Benzemy czy innych zawodników? chciał bym ale nie za takie koszta, że musi wykładać 14-15 mln funtów rocznie na pensje dla zawodnika, jeśli naprawdę zawodnik chce przejść do Arsenalu jak Ozil czy Sanchez zgodzą się na te kilkanaście milionów.
Wenger dobrze robi nie chce pozwolić by klub popadł w długi bo nikt nie może przewidzieć, jak zagrają sprowadzone gwiazdy za wielkie pieniądze bo to nie zawsze się sprawdza, owszem jestem czasem niezadowolony z poczynań Wengera ale jak się popatrzeć na rynek transferowy i prześledzić sumy wydawane za zawodników i ich tygodnówki to Arsenal jest ubogim krewnym. W tym popieram Wengera wielu mówi trzeba było brać De Bruyne! czy Hazarda ale oczwyście jak to wiadomo przyszło City na stół od razu 10-11 mln funtów pewnie do tego kilka milionów do ręki i sprawa załatwiona. Np taki Ozil sam transfer kosztował z 50 mln a jeszcze policzyć kontrakt, opłata dla agenta to ile dostał do kieszeni to wyjdzie o połowe więcej kwota transferowa to tylko tak naprawdę 50-60% tego co trzeba wydać na danego zawodnika.
Arsenal jest prowadzony jako zdrowy klub na zdrowych zasadach odbija się to trochę na trofeach ale spokojnie ja wierze, że w końcu przyjdzie sezon w którymś coś wygramy być może nie trzeba zmieniać bardzo składu wystarczy inny trener. Bo prawie 20 lat w klubie może powodować wypalenie się Wengera i brak pomysłów wcale się nie dziwie bo to kupa czasu!
IAWT
Ponizej 18 lat? Trzeba byc koksem jednak nie jest takich malo w Europie wiec da sie na pewno. Natomiast gdzie nasi powyzej 18 z pod reki Wengera? Pal licho nawet nie z pod jego skrzydla, mozna zawsze kogos kupic. Liverpool, Tottenham, kilka innych klubow w PL, liga hiszpanska, niemiecka pokazuja, ze mozna.
Co wiecej Bellerin juz jako tako majacy podstawy z Barcy do 16 roku zycia jest chyba jedynym "naszym" obronca w klubie? Ok jest tez Gibbs lewa nozka. 90% to pomocnicy a napastnikow to szczerze nie pamietam. Bendtner? Moze problemem jest doszlifowywanie tych zawodnikow przez nasza akademii? Plan na pomocnikow jak widac mieli zawsze.
IAWT
Walką z wiatrakami nazwałbym raczej pisanie z ludźmi, który są ślepo zapatrzeni w Wengera i nie potrafią dostrzec ewidentnych błędów Francuza.
catsusjackgamer
A czyja to jest wina, że w składzie są tacy piłkarze? Nasza czy Wengera? Każdy na tej stronie wiedział, że trzeba zrobić transfery i pozbyć się piłkarzy typu Campbell, Flamini, Arteta, tylko nie Wenger. Jedynym winowajcą obecnej sytuacji kadrowej jest właśnie Francuz.
WilSHARE
Tak, ale niektórzy piszą o Wengerze w taki sposób jakby miał 10 lat. A ten człowiek całe życie pracuje z piłką.
Nikt tu z nikim nie walczy. Bardzo dobrze, że każdy ma swoje racje i się ich trzyma. Inaczej byłoby bardzo nudno.
cactusjackgamer
Tego nie wytłumaczysz. Oni są przeciwnikami Wengera i nawet to, że im w ogródku ogórki źle rosną przedstawią jako winę Arsene'a. To jak walka z wiatrakami.
WilSHARE
Ale nie o tym teraz mówimy.
U-21 PL jest po prostu bardzo słaba i w żaden sposób nie obrazuje poziomu zawodnika.
Uważacie, że Wenger jest na tyle głupi, że nie wystawiał by Campbella w pierwszym składzie jak był by taki dobry? był przez 4 lata wypożyczany do różnych klubów w poprzednim sezonie dla Villarreal zagrał 16 meczów i 1 gol ogólnie w całym sezonie w Anglii i Hiszpani 33 mecze 1 gol i 1 asysta jedynie pokazał się w Olympiakosie ale tam strzelać gole łatwo bo skład Olympiakosu prześciga wszystkie zespoły w Grecji o 5 długości. Jeszcze wcześniej był wypożyczany do Betisu Sevilla bilans (28-2-3) i do Lorient bilans(27-4-3) Czy uważacie że to dobre wyniki jak na 4 lata gry zagranicą? nie powiedział bym on ma 23 lata a do tej pory nic nie pokazał najlepiej to obrazuje jego występy w Olympiakosie w Lidze Mistrzów 6 meczów i 1 gol.
Proszę nie róbmy z przeciętnego zawodnika który ma jeden mecz na 5 dobrych naszego zbawcy, tacy gracze nie powinni mieć miejsca w Arsenalu! to nie jest ten poziom ostatni sezon zagranicą to pokazał. Jeżeli chcemy być na topie trzeba zrozumieć, że pewni piłkarze prochu nie wymyślą przykład Flaminiego, Rosickyego to pokazuje tym bardziej. Powinno się ich dawno pożegnać a nie trzymać w zespole. Zejdźmy na ziemię troszkę na ziemie pierw trzeba pozbyć się takich zawodników jak Flamini, Rosicky, Campbell czy Arteta a kupić w to miejsce środkowego pomocnika który podniesie poziom gry Arsenalu a nie bawić się półśrodkami w postaci Flaminiego czy Artety. Na boga! w końcu jesteśmy jednym z największych Angielskich klubów w Historii! i czekanie tyle na Mistrzostwo powinno być wielką porażką naszego klubu!
Kyrtap,
jest mnóstwo nazywanych talentami, ale to wszystko polega na tym, by spośród tych licznych potencjalnych diamentów, wybrać ten odpowiedni i go doszlifować. Masz rację, paru z nich miało być mega objawieniem, ale Wenger się na nich poznał i się ich pozbył.
WilSHARE
Sorry, ale się nie zgodzę. Ile to już było 'megatalentów" w naszej drużynie U-21? Mnóstwo, a praktycznie żaden nie zrobił kariery. Eisfeld, Afobe, Aneke, JET, Ebecilio, Merida to tylko pierwsze z brzegu przykłady.
Mihex
Macey by Cechowi kask czyścił.
IAWT
Nie przesadzaj, Macey też by raczej został. Do Ospiny nie jestem taki przekonany, bo on też pewnie by się połamał :V
IAWT*
Kyrtap,
w pełni nie obrazują potencjału piłkarza, aczkolwiek można się już do czegoś odnieść. Poznaje się takich, gdy wyróżniają się na tle kolegow/przeciwników.
Mihex
Chodzi mi o wygrany mecz z Dynamem, w którym mimo prowadzenia 3-0 nie dał nawet 10 minut Jeff'owi.
Kyrtap
"Jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz."
Jeśli ktoś gra naprawdę dobry mecz, to normalną rzeczą powinno być to, że w następnym też powinien zagrać (tym bardziej, że jego rywalem do składu był wracający po kontuzji gracz o innej nominalnej pozycji). Nikt mi nie powie, że to nie jest stawianie na pupilków.
jakby nasze 2. drużyny grały z drużynami z niższych lig to zostalibyśmy tylko z Cechem na bramce.
Mihex
To akurat prawda. Zdrowy Rosa to tylko na CoC czy FA Cup. Ewentualnie na jedną minutę z Kurami ^^
WilSHARE
Mecze U-21 są nic niewarte. Na ich podstawie nie można oceniać zawodników, bo co innego jest grać przeciwko młodzikom, a co innego przeciwko graczom w normalnym wieku. Dużo lepszy system jest w Hiszpanii, gdzie 2. drużyny grają po prostu w niższych ligach, przeciwko normalnym zespołom.
Kyrtap
Było gadanie czemu Campbell nie gra, bo przecież on taki swiętny. tutaj 90% użytkowników wyzywał Wengera, bo jak on mógł czarnego nie wystawiać na skrzydle. Jak zaczął wystawiać, bo nie było kogo to był płacz jaki to on jest słaby. Arsene widzi ich regularnie na treningach, obserwuje a ty wiesz tyle ile sobie popatrzyć na youtubie czyli z 10 minut najlepszych zagrań tych piłkarzy, ewentualnie obejrzysz jakiś jeden mecz młodzieżówki( w co wątpię) i zgrywasz speca. #Wengerknowsbest
Kyrtap
Akurat w pierwszym meczu z Dynamo dał mocne rezerwy i się przejechał, teraz grał o życie, więc dał najsilniejszy skład.
My tu w sumie mówimy o wprowadzaniu młodych, a tu nawet Rosa nie grał w czasie gdy był w dużo lepszej formie od Cazorli czy Ozila :P Jakby nie miał kontuzji pewnie i tak by na ławce siedział :p
Witam, ja się tak zastanawiam, oglądałem Arsenal wiele razy mamy naprawdę dobry skład tylko czy to właśnie nie polega na tym żeby co roku ten skład doskonalić? Nie mówię o 5-6 transferach ale 1 czy 2 co rok zawodników którzy podniosą jakość zespołu było by wskazane. Zobaczcie co robi Chelsea może to zły przykład ale w tamtym sezonie kupno Fabregasa okazało się fantastyczne, nie kosztował mało 30 mln funtów ale okazał się kluczowym pomocnkimien w zespole Chelsea.
Zmierzam do tego, że Arsenal nie jest anonimowym klubem wielu piłkarzy chce tutaj grać powód jest prosty każdy wie, że ma szansę gry i Wenger nikogo nie skreśla każdy się ma szansę pokazać problemem jest to, że Wenger być może za bardzo wierzy w swoich zawodników. Zobaczcie przyszedł Ozil jakoś zespołu skoczyła do góry choć kosztował 50 mln funtów przyszedł Sanchez za 35 mln funtów jakoś zespołu znów skoczyła do góry i właśnie o tym mówie ja nie wymagam 5 gwiazd ale 1-2 transfery na brak w pozycji zawodnika który podniesie jakość gry były wskazany.
Prawda jest taka, że największe kluby co roku kogoś kupują pokażcie mi Real czy Barcelonę która co rok nie sprowadza przynajmniej 1 zawodnika, żeby podniósł jakość drużyny nie ma bo powód jest prosty, piłkarze starzeją się, tracą formę po kontuzji czy jest wiele innych czynników dlatego trzeba sprowadzać w ich miejsce nowych.
U nas Jack Wilshere wielki talent ale co chwile gabinety lekarskie to samo ostatnio z Ramseyem, często kontuzjowany Walcott i tak dalej mogę wymieniać ale umówmy się, czy zawodnicy jak Walcott, Giroud, Wilshere,Welbeck,Metersacker czy Gibbs bądź Monreal to światowa czołówka? to bardzo dobrzy zawodnicy ale do najlepszych trochę im brakuje. U nas jest za dużo przeciętności a za mało jakości taki jest nasz największy problem. Pozdrawiam!
Kyrtap,
są mecze U-21. Nie możesz pisać, że ktoś o czymś nie ma pojęcia.
afc4life
Trzeba zacząć od tego, że w słowniku Wengera nie istnieje słowo rotacja. Poza tym oprócz Fabregasa, Wishera i Ramseya nie ma takich graczy. Mecz z Dynamem dobitnie pokazał, że Wenger ma w czterech literach ogrywanie młodzieży.
W sumie Cesc to nie szkolka, Walcott tez od razu widac ze mial to cos. OXik czasem tez cos pogra, na poczatku jednak gral lepiej niz teraz...
afc4life
Ale naprawde trzeba być koksem żeby w wieku poniżej 18 lat zacząć grać na jakiejś pozycji kosztem dorosłego, ukształtowanego zawodnika.
IAWT
Nie masz pojęcia czy nie mamy młodzika na takim poziomie, bo oni po prostu nie dostają szansy. Wenger stawia na swoich pupilków, co pokazał ostatni mecz i wystawienie Ramseya na skrzydle, zaraz po najlepszym meczu Campbella w sezonie.
IAWT
Nie napisałem że Wengera. Chodziło mi tylko o "doświadczenie"
Mogliby go ściągnąć jakimś cudem z powrotem do AFC. On ma kontuzje czy jest zdrowy?
Powiedzcie mi, ktory zawodnik ze szkolki wywalczyl lub grywal w miare z rotacjami w nagrode za swoja gre?Pomijajac momenty kiedy posypal sie caly sklad, okienko transferowe bylo zamkniete i trzeba bylo siegac po ludzi, ktorzy raz na rok meldowali sie na Emirates Cup czy Carling Cup.
Pierwszym byl Cesc, pozniej Wilshere. Byl tez pupilek Ramsey, ktory prawie rok musial nam grac na nerwach by wreszcie zaskoczyc. A dalej?
IAWT
Albo po to żeby odciążyć budżet.
K204
A to już nie wina Wengera.
Kyrtap
Bo kiedyś mieliśmy samych asów w drużynie, teraz nie ma żadnego młodzika na poziomie Cazorli, Ramseya czy Oezila.
Póki co to Gnabry łapie doświadczenie z siedzenia na ławce.
Może Wenger boi się wprowadzać młodych graczy, by znowu ktoś mu noża w plecy nie wbił dlatego gra tylko tymi, których kupił. :V
Obecnie nawet przy 3-0 dla nas nie chce wpuścić jakiegoś młodego gracza na boisko.
Kyrtap
Bo takiej gry nikt sie nie spodziewał. Kto by sie spodziewał, że no name zacznie wykręcać najlepsze statystyki w lidze? Nawet Nostradamus tego nie mógł przewidzieć. "Poza tym gdyby w niego wierzył, to nie wysyłałby go na wypożyczenie."- przecież wypożycza się żeby ktoś nabrał doświadczenia, poduczył, grał a nie siedział na ławce. Jak sie ogra to wraca do drużyny.
Ogólnie, to chodzi mi o to, że kiedyś Wenger nie bał się postawić na 18-letniego Fabregasa/Wilshera, bo wiedział, że chłopak ma umiejętności i talent, który sprawi, że będzie dużo lepszy. Obecnie tylko kontuzja któregoś z podstawowych graczy może sprawić, że jakiś młodzik wskoczy do składu.
Naśmiewaliśmy się z Chelsea a zaraz to my możemy być w kryzysie...
IAWT
Sam Wenger powiedział, że się nie spodziewał takiej gry Francuza. Poza tym gdyby w niego wierzył, to nie wysyłałby go na wypożyczenie.
Kyrtap
Tak czy siak zasługa w tym Wengera, ze podjął taką decyzję.
A to, że wskoczył do składu z powodu kontuzji Debuchego to nic dziwnego. Na tym polega rywalizacja i wprowadzanie zawodników. Jest okazja to zawodnik z niej korzysta.
A Bellerin to jak się dostał ?? Byl Chambers i Debuchy przecież, dalej mówić nic nie trzeba... Jestem ciekaw czy Bielik dostanie te szanse...
Mihex,
zauważ, że Francuz dwa miesiące spędził w szpitalu z powodu urazu pachwiny. Wrócił dopiero po ostatnim zgrupowaniu reprezentacji. I umowę z nami ma o ile się nie mylę do 2017, ale możesz mieć rację. Nie spisywalbym go na straty, ale chyba mało kto już wierzy w jego potencjał. 23 lata skończy w styczniu. Kwestia tego, czy Wenger wierzy.
Kyrtap
Skąd wiesz, że nie wierzył? Równie dobrze mógł kogoś innego wziąć do składu, kto inny mógł tam grać. Chociażby młodzika jakiegoś wrzucić. Po coś trzymał go na wypożyczeniach zamiast sprzedawać.
Zresztą wystrzał formy Bellerina też był spowodowany kontuzjami Debuchego.
hot997
Warto również dodać ze kontuzje go omijają. Pamiętam jak dał nam remis z Evertonem i dostał kontuzji(chyba że coś mi się wydawało to wybacz). Biorąc pod uwagę innych zawodników AFC to wielki plus.
IAWT
Tylko Bellerin.
Coq to był akt desperacji, w który sam Wenger nie wierzył.