Oficjalnie: Bellerin dołącza do Barcelony
02.09.2022, 00:24, Mateusz Kubacki 600 komentarzy
Po jedenastu latach spędzonych w północnym Londynie, Hector Bellerin przenosi się na stałe do FC Barcelony.
Hiszpan dołączył do Arsenalu właśnie z akademii katalońskiego klubu w 2011 roku i od tamtego czasu zaliczył z armatką na piersi 239 występów oraz zdobył m.in. trzy Puchary Anglii. Reprezentował także swój kraj na wszystkich szczeblach, począwszy od drużyny U-16, kończywszy na występie na Euro 2016 w barwach dorosłej reprezentacji.
- Dzisiaj żegnamy się z Hectorem i bardzo chcielibyśmy podziękować mu za jego lojalność i zaangażowanie w Arsenal. W ciągu 11 lat spędzonych na Emirates wygtał trzy Puchary Anglii i zaliczył prawie 250 występów - to ogromny wkład w ten klub. Miałem zaszczyt grać wspólnie z nim w jednej drużynie przez trzy sezony, dzieląc razem wiele wspaniałych chwil i na boisku i poza nim. Dziękujemy Ci, Hector! Życzymy Ci i Twojej rodzinie wszystkiego najlepszego w Barcelonie - tak wypowiedział się Mikel Arteta po oficjalnym potwierdzeniu przenosin 27-latka.
Prawy obrońca zeszły sezon spędził na wypożyczeniu w Betisie.
Według nieoficjalnych doniesień dziennikarzy, odejście Bellerina nie było rozwiązaniem kontraktu, a bezgotówkowym transferem. Kanonierzy zapewnili sobie procent z ewentualnego przyszłego transferu zawodnika oraz bliżej nieokreślone bonusy, uzależnione od jego występów w obecnym sezonie.
źrodło: Arsenal.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Dajcie już meczowy bo nie mogę oglądać tej zdradzieckiej mordy na głównej.
@Mastec30 napisał: "w tamtym sezonie w styczniu już go ściągaliśmy z wypożyczenia po czym nie dostał ani 1 minuty szansy gry"
Ale właśnie chyba dlatego go ściągnięto bo nie dostawał też minut w Portsmouth.
Okienko transferowe bez wisienki na torcie w postaci klasowego skrzydłowego i środkowego pomocnika.Wkrótce będziemy grać mecze co 3 dni.............przyjdą kontuzje i kartki a nasza ławka rezerwowych nie prezentuje się okazale.Ja myślałem,że klub zakontraktował skrzydłowego w miejsce Pepe.Niestety myliłem się.
Ledwo wrzesień i od razu jakieś zimne powietrze :/
btw Arsenal jest prowadzony jak jest, ale kto prowadzi Aston Villa, to dopiero geniusz, maja 4 DM, sami zrzucili Luiza na lawke bo niby byl dogadany na 3 letni kontrakt ale go odrzucil i w DD go nie sprzedaja za bardzo dobra kase, gdzie za 4 miesiace zawodnik moze negocjowac z kim chce i dostac kasa od nowego klubu za podpis
@Mastec30 napisał: "wszystko fajnie tylko ilu już młodych zawodników znalazło się u nas w ciągu ostatniego roku na ławce ? Patino, Flores, Azeez, Hutchinson, Swanson, Salah. W tym sezonie Marquinhos, gdzieś tam się ten Sousa i Walters przewijają teraz ten Sagoe. Pewnie jeszcze kilku by mozna dopisac bo o kims na pewno zapomniłem i co z tego wynika? Nikt praktycznie szansy nie dostał. Nawet nie wszedł na 10 min (za wyjątkiem Patino i to tylko w Carabao). Także ja to widzę tak, że jak na ławce pojawia się jakiś młodzieżowiec to nie tyle, że na to zasłużył co nie mamy kogo tam posadzić i jest tylko uzupełnieniem kadry"
Zapominasz o tym, że w poprzednim sezonie odpadliśmy szybko z pucharów, i nie było LE , a stawka sezonu był awans do europejskich pucharów,więc dlatego nie dostawali szansy, a skład był oczyszczany cały czas że "szrotu". Mam nadzieję że teraz rezerwy i młodzi więcej pograją w LE i CC , a podstawa będzie odpoczywać. Zima wzmocnimy brakujące pozycje,być może tymi celami z tego okienka, ale ze drobne.
@majkel_majkel napisał: "Ale z drugiej strony ja nie winię zbytnio zarządu, że nie przepłacili za Jurka/Douglasa. Widać, że dążymy do zmiany wizerunku Arsenalu na rynku transferowym, i takimi ruchami kształtujemy naszą politykę transferową i to jak będę nas postrzegały kluby na rynku. Do tej pory byliśmy leszczykami robiącymi panicbuye za nieadekwatne pieniądze i jeszcze jakiś czas taką łatkę możemy mieć. Ale takimi ruchami (czy nawet licytacją z Lisandro, którą w pewnym momencie odpuściliśmy) pokazujemy, że nie będzie dłużej dojną krową. I kluby sprzedające w przyszłości będą musiały mieć to na uwadze - że nie mogą przeszarżować, bo w pewnym momencie AFC powie "pas"."
A co obchodzi jakis klub,ze Arsenal powie "pas"? Jesli jakims grajkiem niech beda 3-4 kluby zainteresowane to wyskoczy taki memczester czy chelsea,przeplaca dwukrotnie i klub sprzedajacy zadowolony i ma w 4 literach wtedy jakis wizerunek Arsenalu..
To nie przedszkole i czasami trzeba przeplacic a nie bawic sie w podchody przez 2 miesiace powiedzmy,chyba,ze faktycznie tylko nasz klub sie kims interesuje to mozna chwile sie "pobawic",ale zawsze moze ktos inny sie pojawic i podwedzic gracza..
"Ale z drugiej strony ja nie winię zbytnio zarządu, że nie przepłacili za Jurka/Douglasa. Widać, że dążymy do zmiany wizerunku Arsenalu na rynku transferowym, "
Na co Ty odpowiedziałeś
"To zdanie jest bez sensu. Bo jeżeli zawodnikiem interesuję się jeden klub to da się spokojnie wynegocjować dobrą cenę"
No to ponawiam pytanie, przy takich warunkach (DD i brak zawodnika na pozycji) chcesz negocjować dobre warunki transferu? ;d Nie wiem czego nie rozumiesz xd
Ja z kolei jako kibic Arsenalu i osoba śledząca Premier league oceniam, że zrezygnowanie z kupna Luiza za warunki stawiane przez AV to bardzo dobra decyzja i tyle ;)
@Rynkos7 napisał: "chyba że zawarto jakąś klauzule, że w każdym momencie można go ściągnąć z wypożyczenia."
w tamtym sezonie w styczniu już go ściągaliśmy z wypożyczenia po czym nie dostał ani 1 minuty szansy gry
@GenzoArs napisał: "wolę żeby ogrywać młodzików niż dawać n-tą szansę AMN."
Dokładnie jestem tego samego zdania. AMN miał swój czas i swoje szanse. Teraz czas na innych. Szkoda tylko, że tego Azeeza wypożyczyliśmy, chyba że zawarto jakąś klauzule, że w każdym momencie można go ściągnąć z wypożyczenia.
@Piotrek_175 napisał: "Na kilka godzin przed zamknięciem okna i z brakiem zawodników na danej pozycji chcesz negocjować dobre warunki transferu? XD
Świetna decyzja zarządu Arsenalu że nie zapłacili za Luiza tych 40 baniek ;)
A jestem pewny że AV pluje sobie mocno w brodę"
???
Przeczytałeś ze zrozumieniem? Nawet nie odniosłem się do sytuacji z Luizem, więc nie wiem o co tobie chodzi. W każdym razie sytuacja z wczoraj była właśnie taką kiedy wszystkie karty są po stronie klubu sprzedającego tj. oni nie chcą go sprzedawać, jest ostatni dzień okienka, więc nie ma czasu na negocjacje i albo spełniasz ich wymagania albo nie dochodzi do transferu. A to czy zawodnik jest wart 40 mln to już indywidualna ocena Artety na ile on uważa, że ten transfer pomoże mu w osiągnięciu celu jakim jest Top4. Nie wszystko mierzysz przez pryzmat jego kontraktu, ale też tego jaki zwrot z "tej inwestycji" możesz realnie uzyskać. Jeżeli Arteta uznał, że nie jest tego wart to spoko, nie mnie to oceniać.
@Rynkos7:
Na kilka godzin przed zamknięciem okna i z brakiem zawodników na danej pozycji chcesz negocjować dobre warunki transferu? XD
Świetna decyzja zarządu Arsenalu że nie zapłacili za Luiza tych 40 baniek ;)
A jestem pewny że AV pluje sobie mocno w brodę
@Piotrek95: świetny ruch z ich strony
@Garfield_pl: wszystko fajnie tylko ilu już młodych zawodników znalazło się u nas w ciągu ostatniego roku na ławce ? Patino, Flores, Azeez, Hutchinson, Swanson, Salah. W tym sezonie Marquinhos, gdzieś tam się ten Sousa i Walters przewijają teraz ten Sagoe. Pewnie jeszcze kilku by mozna dopisac bo o kims na pewno zapomniłem i co z tego wynika? Nikt praktycznie szansy nie dostał. Nawet nie wszedł na 10 min (za wyjątkiem Patino i to tylko w Carabao). Także ja to widzę tak, że jak na ławce pojawia się jakiś młodzieżowiec to nie tyle, że na to zasłużył co nie mamy kogo tam posadzić i jest tylko uzupełnieniem kadry
Okienko 7/10
Świetne transfery IN, pozbycie się wszystkich niechcianych zawodników. Na jedyny minus brak wzmocnienia środka pola i skrzydła, ale lepsze takie rozwiązanie niż paniczne zakupy średnich zawodników za nieadekwatne pieniądze.
Zimą ruszymy po jeden przemyślany transfer i będzie miód :D
@majkel_majkel napisał: "Widać, że dążymy do zmiany wizerunku Arsenalu na rynku transferowym, i takimi ruchami kształtujemy naszą politykę transferową i to jak będę nas postrzegały kluby na rynku."
To zdanie jest bez sensu. Bo jeżeli zawodnikiem interesuję się jeden klub to da się spokojnie wynegocjować dobrą cenę (patrz transfer Vieiry). W przypadku gdy o zawodnika bije się kilka klubów i jeżeli my negocjujemy transfer to zawsze dostaniesz odpowiedź, że w kolejce już stoi Chelsea lub United i dają 2x tyle co my. Więc to teraz my pokazujemy, że jesteśmy super rozsądni w wydawaniu pieniędzy w imię czego? W imię walki o Ligę Europy? Są takie sytuacje, że możesz dobrze zbić cenę za zawodnika, ale są też takie gdy musisz rzucić gotówką bo karty są po stronie klubu sprzedającego. To tak jakby Fulham zgłaszało się po Gabriela Jesusa i mówiło, że damy wam max 20 mln bo my rozsądnie wydajemy pieniądze i nie będziemy przepłacać. Piłkarz ma rok kontraktu i nie jest więcej wart, na co City zaczyna się śmiać i mówi, że 5 minut temu miał telefon od Arsenalu i Realu Madryt. Także to nie jest takie zero-jedynkowe zawsze.
@Gilberto55 napisał: "Może niesłusznie mimo wszystko obawiam się że sobie nie poradzi na tej pozycji, ale z przyjemnością przyznam się do błędu jeśli po 10 meczach zaskoczy odbiorami, agresywnym kryciem, i kluczowymi przejęciami. Sam dobry przegląd pola i celne podania mogą nie wystarczyć, ale tak jak mówiłeś - ma wokół na tyle dobrych zawodników i trenera z odpowiednią taktyką, że może rozwinie się wyjątkowo dobrze :) tego mu życzę"
Oczywiście zgadzam się , że ma wiele jeszcze pola do poprawy, odbiory itd, ale nie zagrał na pewno gorzej niż gdyby był to Elneny. Miejmy nadzieję że dostanie wystarczająco minut w LE i pucharach, bo jednak Partey jak wróci ,powinien grać tylko PL , do zimowego okienka, a Lokonga niech soe rozwija spokojnie. Mamy dużo jakości i o ile wiadomo że z topka ciężko bez dm może być, to jednak słabszych rywali jest więcej a to na nich straciliśmy najwięcej w zeszłym sezonie, nie tylko z powodu braku Parteya, ba nawet bardziej z braku LO na zmiennika, ale także przez brak doświadczenia i napastnika,które teraz zostały dodane do składu. No i w pucharach szansę dostaną moim zdaniem gracze z akademii a jest tam kilku dobrze rokujących. Czas odkryć nowego ESR, Sake itd
Swoje szanse dostanie pewnie też Matt Smith, który dwa poprzednie sezony od dechy do dechy rozegrał w League One.
Zobaczymy może kontuzje nas ominą i do stycznia jakoś dotrwamy, oby bo naprawdę fajnie zaczęło to wyglądać !
Tak naprawdę brakuje nam 3 klasowych transferów do poszerzenia kadry i możemy bić się o mistrza.
Edu sam powiedział, że głównym kryterium gry w Arsenalu jest aspekt mentalny. Jeżeli piłkarz nie ma odpowiedniego nastawienia, nie ma szans na grę u nas. Myślę, że dlatego dużo morderczek z marszu odrzuciliśmy.
youtu.be/9zxZ-fzzOHs
@Catalonczyk: Szczerze to kilka. Nie więcej.
Charles Sagoe Jr is another player who could get on the bench at some stage. Winger who has started the season really well for the U21s and has already been involved with the first-team in behind closed doors friendlies.
@Slaviola napisał: "Nie ma już zabawy w przepłacaniu zawodników, którzy nie są warci danej kwoty, tym co sobą prezentują.
Mnie takie coś się podoba."
Tak, Ci co zostali odpowiadają mentalem temu co chcą zbudować.
Przyjdą tylko lepsi od tych co odeszli, tak trzeba żyć
@pLYTEK: Dokładnie, to ze potrzebujemy ŚP/ŚPD wiemy od 3 lat, a ostatni sezon dobitnie to uwidocznił jak w obliczu kontuzji Thomasa nasz środek pola przestawał istnieć.
Tym tajemniczym skrzydłowym o którym była mowa to przecież wiadomo ze chodzi o Antonego, który ustrzeli w niedziele dwa swojaki i powie EDU misjon komplit
@majkel_majkel: mam nadzieję że wszyscy którzy tak płaczą że już po sezonie zobaczą ten komentarz. Nic dodać, nic ująć.
Czytam na TT że Arsenalowi zaoferowano Arthura przez transferem do Live, ale Edu i Arteta odmówili.
Myślicie że to dobry ruch czy jednak Arthur Melo lepszy niż nikt?
@Garfield_pl napisał: "No tak, ale Lokonga w presezonie był przymierzany do pozycji Parteya, i nawet ostatnio w którymś podcaście słyszałem, że zrobił duże postępy i nie obawiają się o niego."
Jesteśmy po tej samej stronie, wolałbym żeby Lokonga stał się drugim Kante czy właśnie Parteyem tyle że z Belgii niż kupować kolejnego zawodnika.
Może niesłusznie mimo wszystko obawiam się że sobie nie poradzi na tej pozycji, ale z przyjemnością przyznam się do błędu jeśli po 10 meczach zaskoczy odbiorami, agresywnym kryciem, i kluczowymi przejęciami. Sam dobry przegląd pola i celne podania mogą nie wystarczyć, ale tak jak mówiłeś - ma wokół na tyle dobrych zawodników i trenera z odpowiednią taktyką, że może rozwinie się wyjątkowo dobrze :) tego mu życzę
@Slaviola napisał: "Tylko "problem" jest taki, że my w tym roku powtarzamy THE INVINCIBLES, więc takiej sytuacji nie będzie ;D"
Uff, całe szczęście. No to już się przestałem bać o nich
@majkel_majkel:
Trochę naciągana teoria biorąc pod uwagę nasze dokonania sprzedażowe i oddawanie zawodników za śmieszne pieniądze lub za darmo.
Oczywiście krótkoterminowo szkoda, że nie udało się sprowadzić kogoś sensownego w ostatni dzień okienka.
Ale z drugiej strony ja nie winię zbytnio zarządu, że nie przepłacili za Jurka/Douglasa. Widać, że dążymy do zmiany wizerunku Arsenalu na rynku transferowym, i takimi ruchami kształtujemy naszą politykę transferową i to jak będę nas postrzegały kluby na rynku. Do tej pory byliśmy leszczykami robiącymi panicbuye za nieadekwatne pieniądze i jeszcze jakiś czas taką łatkę możemy mieć. Ale takimi ruchami (czy nawet licytacją z Lisandro, którą w pewnym momencie odpuściliśmy) pokazujemy, że nie będzie dłużej dojną krową. I kluby sprzedające w przyszłości będą musiały mieć to na uwadze - że nie mogą przeszarżować, bo w pewnym momencie AFC powie "pas".
Nie ma co narzekać, Marquinos, Vieira czy Emil muszą dostać swoje szansę, kadra wygląda naprawdę ok, sporo szrotu poszło. COYG!
Prawda jest taka że w czerwcu takie okienko każdy z nas wziąłby z pocałowoniem ręki.
Może Arsenal i City są dogadani teraz żeby nie przekraczać pewnych cen i nie przepłacać za graczy.
@Gilberto55 napisał: "Co do Lokongi mam trochę inne zdanie i nie jestem w zachwytach i bardzo się obawiam. Tzn on zagrał bardzo dobrze jeśli chodzi o 1 lub 2 elementy dotyczące gry na DM, ale jest kilka braków dotyczących aspektu fizycznego i gry w destrukcji. Dla mnie to typowy ŚP, B2B bez konkretów i z przodu i z tyłu, za to potrafiący posyłać naprawdę wspaniałe piłki. Na AV był wystarczający, fajnie rozgrywał. Jednak obawiam się że braki tych Parteyowych umiejętności wyjdą pod nieobecność Thomasa, zwłaszcza przeciwko top6 czy nawet top8.
Uważam że nasz wczorajszy cel był dowodem na to, że znamy zapotrzebowanie w tej sprawie ale rozegraliśmy to średnio i zostajemy ze świetnym Parteyem, w miarę solidnym Elnenym i niezbyt wszechstronnym Lokongą. W dodatku 2 pierwszych ma kontuzję, a PARTEY w tym sezonie znając go nie ostatni raz odwiedzi pielęgniarki xd"
No tak, ale Lokonga w presezonie był przymierzany do pozycji Parteya, i nawet ostatnio w którymś podcaście słyszałem, że zrobił duże postępy i nie obawiają się o niego. Zagrał 1 raz od dawna w podstawie, ma wokół siebie dużo lepszych zawodników, więc jeśli będziemy grać swoje, to chłopak może złapać więcej pewności siebie i dostać pozwolenie na odważniejsza grę. Z tyłu mamy niezłe zabezpieczenie, no i póki co cała drużyna broni gdy trzeba , asekuruje się. Zobaczymy, jeśli Partey szybko wróci , to uda nam się dociągnąć do zimy. Nie wiemy też co z Elnenym, aczkolwiek Lokonga moim zdaniem już jest lepszy od niego, brakuje po prostu minut i zbudowania pewności siebie, a pomijając Utd , to będzie miał zaraz okazję w LE i kolejnych meczach się podbudować.
@Mastec30: Tam może jakieś prywatne powodu są, może ktoś z AV nie lubi Douglasa, albo może naszego zarządu nie lubią bo to nie ma inaczej sensu
Adel Taarabt jest wolnym zawodnikiem, bierzmy! Ten to kiedyś potrafił zatańczyć z piłką...
@Slaviola: Z jednej strony tak i mega mnie wkurza postawa Aston Villi. Oni mają w kadrze 9 pomocników !! na 3 pozycje a uczepili się tego Luiza. Nie wiem co oni chcą z tymi pomocnikami zrobić. Nawet największe kluby w europie nie mają takiej szerokiej kadry. Wiem, że to ich prawo go sobie w kadrze zostawić ale to strasznie nielogiczna decyzja z punktu widzenia ekonomicznego bo nie zarobią na nim i też takiego ludzkiego bo jednak mieli pełną możliwość pójść zawodnikowi na rękę zwłaszcza ze jeszcze na szybko sprowadzili Dendonkera. Żałuje tylko trochę że nie zaryzykowaliśmy z ostatnią ofertą w okolicach 30 mln. Być może by taką rozważyli a też te 5 mln różnicy raczej by wielkiej nie zrobiło
Można sobie pierdzielic jak to się odmienil zarząd i nie przepłaca glupio ale prawda jest taka, ze jeśli w deadline day probujesz dopiąć transfer i propozycja zostaje odrzucona, to coś poszło nie tak, a Ty za późno sie zorientowałeś i zostajesz z niczym.
@Garfield_pl: Co do Zinchenki to tak jak mówisz, poza tym on nawet na LO to +10 do umiejętności wcielenia taktyki do gry przez cały zespół, więc trzymam kciuki że zagra.
Co do Lokongi mam trochę inne zdanie i nie jestem w zachwytach i bardzo się obawiam. Tzn on zagrał bardzo dobrze jeśli chodzi o 1 lub 2 elementy dotyczące gry na DM, ale jest kilka braków dotyczących aspektu fizycznego i gry w destrukcji. Dla mnie to typowy ŚP, B2B bez konkretów i z przodu i z tyłu, za to potrafiący posyłać naprawdę wspaniałe piłki. Na AV był wystarczający, fajnie rozgrywał. Jednak obawiam się że braki tych Parteyowych umiejętności wyjdą pod nieobecność Thomasa, zwłaszcza przeciwko top6 czy nawet top8.
Uważam że nasz wczorajszy cel był dowodem na to, że znamy zapotrzebowanie w tej sprawie ale rozegraliśmy to średnio i zostajemy ze świetnym Parteyem, w miarę solidnym Elnenym i niezbyt wszechstronnym Lokongą. W dodatku 2 pierwszych ma kontuzję, a PARTEY w tym sezonie znając go nie ostatni raz odwiedzi pielęgniarki xd
@Slaviola:
Ale było wielu innych spokojnie do wyciągnięcia w tym okienku .
pany, a wyjasnilo sie kto to byl ten ' mystery winger ' ?
czy to pozostanie jedynie mystery, lol
Płaczecie za tym AMN jakby był naszym zbawicielem.
Jedyne co mi się w nim podobało to podbieg do karnego. to wszystko co pokazał przez wszystkie lata w Arsenalu jako wielki talent. Nigdy mnie do siebie nie przekonał.
Nawet nie potrafię go ustawić na boisku, bo niby uniwersalny, a tak na prawdę nie ma swojego miejsca.
Nawet z tak krótką ławką nie żałuję, że go odpalili.
wolę żeby ogrywać młodzików niż dawać n-tą szansę AMN.
bardziej może brakować Pepe, ale jest szansa, że Marquinhos odpali i nie pożałujemy.
No i zgadzam się, że trzeba trzymać kciuki za brak kontuzji
@Mastec30:
@coooyg11:
Przydałby się taki Luiz.
Jednak jeśli wierząc informacją, dawaliśmy za Niego 25mln funtów, co jest adekwatną kwotą.
AV chcieli 40, czyli o 15 za dużo.
Moim zdaniem Arsenal dobrze zrobił, że nie przepłacił.
Lepiej w takiej sytuacji postawić na Naszych młodych, gniewnych.
Miałby przyjść byle kto, lub mega przepłacony gracz, to lepiej że nie ma transferów.
Teraz najważniejsze by kontuzji nie było, a ci z urazami szybko wracali
Arteta coś z tego składu ulepi, już to widać.
@bobslej22: a ja chyba zapamiętam jak dogonił Gomisa w meczu ze Swansea :)
@dzamil: No właśnie takiego zawodnika jakim był Mikel to nam potrzeba. Świetnie do przedu ale równie dobrze i cieżko pracował w defensywie.
*podanie
Panowie na spokojnie przecież jest jeszcze Mikel założy koszulkę i wejdzie w razie problemów na boisko ;)
Hector spoko model, czasami potrafił grać w piłkę ale głównie zapamiętam jego panie do boku , podanie do tyłu.
@Slaviola: to jest bardzo dobre !
Jednak nie uważasz, że nie ściągnięcie chociaż jednego ŚP to strzał w kolano ?
To okienko to takie 7,5/10. Jeżeli chodzi o plusy to zalatalismy prawie wszystko to co było do załatania oraz pozbyliśmy się szrotu. Na minus brak transferów pomocnika i skrzydłowego przez co nasza kadra jest mega krótka.
Co do wczorajszych wydarzeń to ja uważam, że dobrze zrobiliśmy nie dajac 40 mln, które chciała od nas wyciągnąć Villa. Potem znowu byśmy mieli zawodnika za ktorego nigdy nie odzyskalibyśmy kasy. Dodatkowo to co nam zostało teraz będzie można przeznaczyć w przyszłości na lepszy transfer niż ten Luiz. Problem jest inny. Na ten moment mamy tylko dwóch zdrowych środkowych pomocników. Xhaka I Lokonga na 100% nie pociągną nas do mistrzostw w Katarze. Zbyt dużo meczów w zbyt krótkim czasie. Dlatego Arteta będzie musiał lepić z gowna i być może ogarnac Zine albo White na środku pomocy. Być może na pozycji 8 czasem zagra Ode albo Vieira. Mam nadzieję, że takie zakończenie okna było wkalkulowane w ryzyko przy oddawaniu graczy i skracaniu kadry. Bo jeżeli nie, to dziwię się, że nie mieliśmy kilku celów na deadline i w razie fiaska planu A uruchamiamy plan B.
Jeżeli chodzi o naiblizszy mecz to nie widzę środka Xhaka-Lokonga dlatego, że żaden z nich nie jest defensywnym pomocnikiem. United gra z kontry i może się okazać, że DM będzie kluczowy w tych starciach. Sambi fajnie się pokazal z Aston Villa ale brakuje u niego takiego zacięcia. To jest bardziej 8 aniżeli 6. Nie wiem co Mikel wymysli na ten mecz jezeli Thomas się nie wykuruje ale dużo czasu już mu nie zostało:-D
@Slaviola: Tylko ma to też swoje minusy bo potrafimy przez to się odbić od ściany i mamy teraz braki. Trochę tych porażek transferowych był w tym oknie. Raphinha, Martinez i Douglas Luiz. O ile na odpuszczeniu Martineza wyszliśmy dobrze to nie udało się sprowadzić żadnych alternatyw za Raphinhie i Douglasa a to się może na nas odbić