Oficjalnie: Christian Nørgaard Kanonierem

Oficjalnie: Christian Nørgaard Kanonierem 10.07.2025, 14:36, Eryk Szczepański 4644 komentarzy

Arsenal ogłosił w czwartek, że kapitan Brentford, Christian Nørgaard, dołączył do drużyny z północnego Londynu. Duński pomocnik spędził sześć lat w Brentford, gdzie odegrał kluczową rolę w umocnieniu pozycji klubu w Premier League po awansie w 2021 roku.

Nørgaard, reprezentant Danii, w zeszłym sezonie wystąpił 34 razy w barwach Brentford, a łącznie rozegrał dla tego klubu 196 spotkań.

- Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Christiana w Arsenalu. To zawodnik z międzynarodowym doświadczeniem i bogatą historią występów w Premier League. Jego umiejętności przywódcze i silny charakter będą nieocenione dla naszej drużyny - powiedział Mikel Arteta. - To solidny pomocnik z doskonałym zmysłem taktycznym i wszechstronnością. Jego fizyczna obecność i inteligencja dodadzą nam głębi i równowagi.

- Christian wniesie wiele zarówno na boisku, jak i poza nim, i nie możemy się doczekać współpracy z nim w nowym rozdziale jego kariery - dodał Arteta.

Duńczyk wyraził swoje podekscytowanie nowym rozdziałem w karierze. Nawet w Brentford uznano ten transfer za świetny krok dla jednego z ich najwierniejszych zawodników. - Można się wzruszyć, bo to było marzenie, które już prawie porzuciłem, zbliżając się do końca kariery - przyznał Norgaard. - Właśnie skończyłem 31 lat i podpisałem nowy kontrakt z Brentford. Oczywiście zawsze była szansa na cud z Brentford, ale gra w Lidze Mistrzów była raczej nierealna. - Teraz usłyszę hymn Ligi Mistrzów i będę częścią tej kampanii. To marzenie z dzieciństwa, coś, co wydawało się niemożliwe. Jestem naprawdę, naprawdę szczęśliwy - dodał.

Norgaard już dołączył do nowych kolegów na przedsezonowym treningu i wyruszy z drużyną na azjatyckie tournée. Będzie występował w Arsenalu z numerem 16 na koszulce.

Mikel ArtetaTransfery autor: Eryk Szczepański źrodło: espn.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Jogurt komentarzy: 245314.07.2025, 11:58

dobra, wszystko fajnie ale zacznijmy wypychac ludzikow
zina, nelson, vieira i lokonga.

wogole na te chwile pozbylismy sie zawodnikow o lacznej wartosci 80 mln euro za uwaga

8 mln euro :D

coooyg11 komentarzy: 434614.07.2025, 11:58

Mosquera Here We Go, co tam się grilluje to nie mam pytań XD

kamo99111 komentarzy: 854614.07.2025, 11:58

@Marzag napisał: "A nie bylo nikogo na rynku ktory by sie mieścił w planowanym budżecie i byłby tego wart"

Tak mozna pisać po każdym okienku/sezonie zakończonym niepowodzeniem. Najlepsze klubu jak kogoś potrzebują potrafią postawić na swoim i ściągnąć odpowiedniego zawodnika. Prawda jest taka, ze zostało malo czasu na dopiecie takiego transferu i zrobiliśmy panic loana i tyle. @Marzag napisał: "Mistrzostwa się zakończyły 14 lipca, Calafiori został podpisany 29 lipca. Merino został podpisany 27 sierpnia.

Może odstaw Tiktoka jeśli to są dla ciebie niekończące się negocjacje?"


Doprecyzowałem juz, ze pisząc "niekonczace sie" mialem na mysli długotrwałe. 27 sierpnia to koniec okienka, a pierwsze plotki były na poczatku wakacji jakos. Wiec sorry ale dokonaliśmy zawodnika przez całe okienko. Możesz zaklinac rzeczywistosc ale bylo jak bylo i nie wybronisz tego.

vitold komentarzy: 213714.07.2025, 11:57

@NicolasJover napisał: "@vitold: Bestia już wylądowała w Londynie !"

Jest i ON !!!!

@Mastec30 napisał: "To chyba ten Vitold na multikoncie"

Ta, od razu. Rivaldo, Losnumeros, teraz Olczyck. xD

Marcinafc93 komentarzy: 33870 newsów: 114.07.2025, 11:57

@darek250s:głowne media zawsze mają opóznienie

Joker_224 komentarzy: 563814.07.2025, 11:57

Czyli 15 podstawy za Mosquere zostało, Berta co Ty robisz, niesamowity przeskok po Edu

Garfield_pl komentarzy: 3915414.07.2025, 11:57

@thegunner4life napisał: "Mam nadzieję, że jakimś cudem Trossard zostanie jednak w tym roku."
A ja że sprzedamy i coś zarobimy i kupimy LS

Garfield_pl komentarzy: 3915414.07.2025, 11:56

Valencia wanted around £17m for Cristhian Mosquera, but Telegraph Sport understands that Arsenal have been successful in negotiating a lower price. There is an expectation in north London that Mosquera will be confirmed as an Arsenal player this week. [@SamJDean]

darek250s komentarzy: 12094 newsów: 514.07.2025, 11:56

@Marcinafc93 napisał: "W tym tygodniu jeszcze po Eze ruszamy, Berta gotuje :)"

A to jest jakoś potwierdzone przez media? Bo w sumie cos ucichł temat Eze w sumie.

thegunner4life komentarzy: 1021114.07.2025, 11:56

Mam nadzieję, że jakimś cudem Trossard zostanie jednak w tym roku.

Dominik11 komentarzy: 2109214.07.2025, 11:56

Problem z Arteta jest taki że nie ma kto za niego przyjść.

Bo kto?

Wiadomo że kiedyś odejdzie i to nie długo, sam powiedział że nie będzie tyle ile Wenger.

Sezon max dwa jeszcze i wróżę powrót do Barcy jak tamci ogarną się finansowo.

Tam się wychował, to jego klub z dzieciństwa.

I na pewno marzy o tym by kiedyś być tam trenerem.

Goooner1 komentarzy: 35714.07.2025, 11:55

Berta imponuje tym, jak skutecznie i szybko negocjuje transakcje do klubu. Pokazał Edu miejsce w szeregu, w końcu facet ma kilkanaście lat doświadczenia na rynku europejskim. Edu przyszedł bez żadnego doświadczenia w Europie a i w Brazylii był menedżerem reprezentacji, gdzie transferów nie negocjował. Zobaczymy jak sobie Berta poradzi z przedłużeniem kontraktów i z sprzedażą piłkarzy, bo to trudniejsze zadanie. Narazie to mu Edu może buty czyścić.

Garfield_pl komentarzy: 3915414.07.2025, 11:55

Fee under €20m

Expected to report for pre- season for Arsenal subject to medical.

Deal done. Smashed it @FabrizioRomano

notopyk komentarzy: 383914.07.2025, 11:54

najlepiej byloby jak by od jutra juz byl w londynie i od srody zaczal treningi :)

Mastec30 komentarzy: 996014.07.2025, 11:54

@Olczyck napisał: "szykowali dupy bo w pierwszej kolejne im Gyokeres 4 wsadzi zeby nie było twardego ładowania na dupe"

To chyba ten Vitold na multikoncie

notopyk komentarzy: 383914.07.2025, 11:54

@Marzag: mam wrażenie, że to z miesiąc czasu trwało..
ale masz rację, dobrze, że się uwineliśmy przed tournee

maniekuw komentarzy: 288614.07.2025, 11:53

Te okienko tak idzie, że nawet na Madueke tak nie boli

Marcinafc93 komentarzy: 33870 newsów: 114.07.2025, 11:53

W tym tygodniu jeszcze po Eze ruszamy, Berta gotuje :)

kamo99111 komentarzy: 854614.07.2025, 11:53

@NicolasJover napisał: "Dlaczego niby wyrwane z kontekstu ? Przecież Twoja wypowiedź właśnie tak zabrzmiała
"Super robota Berty, ALE .....""


Sam zwrot chapeau bas na poczatku świadczy o szacunku do Berty za robote w kontekście transferow in. A to jak sobie poradzi w kwestii odejsc to bardziej ciekawość aniżeli jakies "ale". @NicolasJover napisał: "Jak dla mnie to możemy nikogo nie sprzedawać. Po takich transferach in to jestem w stanie przymknąć oko na darmozjadów typu vieira ;)"

Patrząc pod katem kolejnych okienek ffp, psr itd to jednak przydałoby sie kogoś sprzedać. Tym bardziej, ze na szczycie naszych outów pod względem uzyskanej kwoty są zawodnicy jak Anelka czy Chamberlain (za transfermarkt). Porownujac to z chelsea, ktora za takiego Madueke potrafi wyrwac 50 milionow to slabo teoche. Toteż aby przyszłe okna nie były "biedne" trzeba tez patrzeć na transfery wychodzące. @adek504 napisał: "No nie wiem, jak pomocnik strzela 15 goli w lidze to też pokazuje że potrafi mieć decyzyjność
Ode w formie to światowy top i oby znowu odzyskał ja w pelni"


No ja napisalem swoje obiekcje co do Norwega. A zeszly sezon te obiekcje spotęgował. Mam nadzieje, ze w tym sezonie wroci do swojej optymalnej dyspozycji. Ale jak dla mnie do de Bruyne w prime to on podjazdu nie ma :-p

Goonder komentarzy: 634 newsów: 114.07.2025, 11:52

Jesus miał super wejście i zmienił nasz mental, wraz z Ziną. Potem niestety kontuzje pokrzyżowały jego grę u nas. Na ten moment oby udało się go jeszcze jako tako spieniężyć

NicolasJover komentarzy: 52014.07.2025, 11:51

@vitold: Bestia już wylądowała w Londynie !

thegunner4life komentarzy: 1021114.07.2025, 11:51

@adek504 napisał: "Kurde, czuje się jakbym czytał to co sam pisze, może jednak to Ty jesteś moim multikontem xd"

My w wielu sprawach mamy podobne stanowisko.

P_95 komentarzy: 69214.07.2025, 11:51

w tym roku 20 lat mojej miłości do Arsenalu,

czasy były różne ale codziennie czytam, że dla jakiegoś piłkarskiego ważniaka to Arsenal jest priorytetem albo jedynym kierunkiem, prawie łezka cieknie

thegunner4life komentarzy: 1021114.07.2025, 11:49

@Ups147:
No nie jest idealny, i przez te kontuzje na boisku można go oceniać średnio/słabo. Tylko znowu jest temat, kto mógł wtedy grać za niego?

Bo my musieliśmy się wtedy zachowywać trochę jak kluby z Seria A, trzeba było brać najlepszą opcję z dostępnych. Jesus znał się z Artetą, Guardiola nie robił problemów przy transferze, zawodnik wiedział mniej więcej co mamy grać.

adek504 komentarzy: 277314.07.2025, 11:47

@thegunner4life napisał: "Natomiast i tutaj to pisałem kilka razy, kuriozum jest zwalniać trenera po takim sezonie jak był w 24/25. Bo to nie ma żadnych fundamentów. Jeżeli zwalniasz kogoś kto był drugi, to jedyny progres to musiałby być trener, który zdobywa mistrzostwo od buta. Żaden klub się tak nie zachowuje. Może poza Realem, ale tam są inne realia.

Jak MA się wypali, albo zajmie 5-6 miejsce będzie widać to co np. u Ancelottiego w tym sezonie to wtedy można szukać sobie trenera."


Kurde, czuje się jakbym czytał to co sam pisze, może jednak to Ty jesteś moim multikontem xd

thegunner4life komentarzy: 1021114.07.2025, 11:46

@adek504 napisał: "Bez przesady, Edu też robił dobre transfery"

Edu przede wszystkim pracował w innych realiach. Ciężko ich porównywać. Ale nie był złym dyrektorem.

Marcinafc93 komentarzy: 33870 newsów: 114.07.2025, 11:46

BREAKING: Christian Mosquera to Arsenal, here we go! Verbal agreement in place with formal steps to follow.

€15m fee plus add-ons, total package under €20m. Long term deal in place, Mosquera who only wanted Arsenal.

Medical ready later this week if all goes to plan.

Marzag komentarzy: 44876 newsów: 114.07.2025, 11:46

@kamo99111 napisał: "Byc moze nie gdyby wcześniej sie zabrali za transfer do ofensywy ;-) opcję na pewno były tylko pewnie tez trzeba bylo za nie odpowiednio zapłacić."
A nie bylo nikogo na rynku ktory by sie mieścił w planowanym budżecie i byłby tego wart. @kamo99111 napisał: "No raczej jezeli mowimy o "plotkach" puszczanych przez Ornsteina albo kopiarkę Romano to są to dość wiarygodne "plotki". Negocjacje trwały dlugo i mozna zaklinac rzeczywistosc ale tak po prostu było."
Mistrzostwa się zakończyły 14 lipca, Calafiori został podpisany 29 lipca. Merino został podpisany 27 sierpnia.

Może odstaw Tiktoka jeśli to są dla ciebie niekończące się negocjacje?

Ups147 komentarzy: 424914.07.2025, 11:45

@thegunner4life napisał: "Ludzie wg. mnie trochę zbyt surowo oceniają transfery Jesusa i Zinczenki. Wtedy Arsenal nie grał w LM, w zasadzie to grał tak, że nie dało się go oglądać. A to byli gracze na tamten moment wg. mnie ponad nasz poziom Doświadczeni z mistrza Anglii. To były takie transfery, które zmieniły nasz poziom gry i dały jakby kierunek,w która stronę idziemy i tak trzeba na to patrzeć. Na tamten moment to była super robota."

O ile Zine za cały pobyt u nas oceniam dobrze, to Jesusa ciężko wybronić. I tu już nie chodzi nawet o jego grę, tylko o to że co chwilę łapie kontuzje, a z każdą kolejną wyglądał gorzej na boisku. Zanim złapał optymalną formę, to kolejny szpital i tak w koło. Szkoda, bo się cieszyłem jak przychodził do nas i początek miał obiecujący, ale im dalej tym gorzej.

adek504 komentarzy: 277314.07.2025, 11:45

@Fabri4 napisał: "Bardziej miałem na myśli czas niż same wybory"

Czas też nie był wcale zły, np okienko kiedy przychodził Rice było szybko ogarnięte

thegunner4life komentarzy: 1021114.07.2025, 11:45

@mruw:
I tak i nie moim zdaniem. Bo na tym najwyższym poziomie(a chyba na taki chciał wprowadzić Arsenal Arteta) liczy się tak naprawdę tylko 1 miejsce. Nikt nie pamięta przegranych, wicemistrzów. Więc po jakimś tam czasie można wymagać w końcu pucharów od trenera. Bo to go weryfikuje i ten projekt czy on tylko dźwignął drużynę z kolan czy stworzył legendę.

Natomiast i tutaj to pisałem kilka razy, kuriozum jest zwalniać trenera po takim sezonie jak był w 24/25. Bo to nie ma żadnych fundamentów. Jeżeli zwalniasz kogoś kto był drugi, to jedyny progres to musiałby być trener, który zdobywa mistrzostwo od buta. Żaden klub się tak nie zachowuje. Może poza Realem, ale tam są inne realia.

Jak MA się wypali, albo zajmie 5-6 miejsce będzie widać to co np. u Ancelottiego w tym sezonie to wtedy można szukać sobie trenera.

adek504 komentarzy: 277314.07.2025, 11:44

@kamo99111 napisał: "Chodzi o to, ze nawet w swojej top formie miał problemy z decyzyjnością + w kluczowych momentach potrafił nie strzelić na pustaka z 8 metrów + często mu sie zdarzało spowalniać akcje. Dlatego nie potrafię sie do konca do niego przekonać ;"

No nie wiem, jak pomocnik strzela 15 goli w lidze to też pokazuje że potrafi mieć decyzyjność
Ode w formie to światowy top i oby znowu odzyskał ja w pelni

NicolasJover komentarzy: 52014.07.2025, 11:44

@kamo99111 napisał: "Heh... nie ma to jak wyrwać zdanie z kontekstu aby pasowala pod narrację, czyż nie? ;-)"

Dlaczego niby wyrwane z kontekstu ? Przecież Twoja wypowiedź właśnie tak zabrzmiała
"Super robota Berty, ALE ....."

Jak dla mnie to możemy nikogo nie sprzedawać. Po takich transferach in to jestem w stanie przymknąć oko na darmozjadów typu vieira ;)

Fabri4 komentarzy: 10208 newsów: 5014.07.2025, 11:43

@adek504 napisał: "Bez przesady, Edu też robił dobre transfery"

Bardziej miałem na myśli czas niż same wybory

kamo99111 komentarzy: 854614.07.2025, 11:41

@adek504 napisał: "O co chodzi z tym brakiem zaufania do Ode? Wiadomo, że miał gorszy sezon, ale poprzednie dwa był najlepszym zawodnikiem klubu i końcówkę sezonu też zaczął już punktować
Ja myślę, że nie ma co w niego wątpić"


Chodzi o to, ze nawet w swojej top formie miał problemy z decyzyjnością + w kluczowych momentach potrafił nie strzelić na pustaka z 8 metrów + często mu sie zdarzało spowalniać akcje. Dlatego nie potrafię sie do konca do niego przekonać ;-) @Marzag napisał: "Był jedynym możliwym."

Byc moze nie gdyby wcześniej sie zabrali za transfer do ofensywy ;-) opcję na pewno były tylko pewnie tez trzeba bylo za nie odpowiednio zapłacić. @Marzag napisał: "A skąd wiesz ile trwały? Ty błędnie zakładasz że każda plotka na twitterze to prawda. Obaj grali na mistrzostwach a Merino nawet grał tam do końca. Przecież oczywiste jest że klub nie będzie negocjował z piłkarzem gdy ten nie ma obecnie głowy do tego by się zastanawiać czy do tego klubu chce akurato odchodzić czy nie i takie rzeczy woli zostawić na czas po mistrzostwach."

No raczej jezeli mowimy o "plotkach" puszczanych przez Ornsteina albo kopiarkę Romano to są to dość wiarygodne "plotki". Negocjacje trwały dlugo i mozna zaklinac rzeczywistosc ale tak po prostu było.

GunnerKaspi komentarzy: 75914.07.2025, 11:41

Już jakiś czas temu chwaliłem Bertę, porównując go z Edu i zostałem tutaj skrytykowany, że zbyt wczesne osądy - może i racja. Niemniej jednak potwierdził jakość swojego fachu i myślę, że kolejną rzeczą, którą Włoch robi doskonale to taktyka na całe okienko. Najpierw kupuje, a potem będzie sprzedawał. Dla niektórych może wydać się to głupie ale mam teorię, że zawodnicy typu Kiwior, Zinchenko, Trossard, nie pójdą wcale za śmieszne pieniądze. Berta może chciał uniknąć sytuacji, w której inny klub np. Valencja, zażyczyłaby sobie 25mln funtów za Mosquere, bo przecież sprzedaliście Kiwiora za 30mln funtów. Czuję, że jest w tym jakiś plan i w końcu też będziemy lepiej sprzedawać naszych, a nie oddawać za bezcen.

adek504 komentarzy: 277314.07.2025, 11:40

@Fabri4 napisał: "Widzisz Edu jak się robi transfery?"

Bez przesady, Edu też robił dobre transfery

Marzag komentarzy: 44876 newsów: 114.07.2025, 11:40

@Marcinafc93 napisał: "Kolejne lato już może nie być takie owocne, robimy inwestycje na parę sezonów, drobną kosmetykę tylko możemy wprowadzać, oby to wszystko tylko wypaliło."
I tak to powinno wyglądać, wymienia się jednego-dwóch piłkarzy z pierwszego składu, kupuje jakichś młodych z potencjałem.

thegunner4life komentarzy: 1021114.07.2025, 11:39

I generalnie u nas widać, że ktoś miał głowę jak wtedy był Edu do tego jak to budować, bo nie rzucaliśmy się jak United na jakiś emerytowanych graczy z PSG, Realu albo Barcelony. Nie było, żadnego transferu za 120 mln euro tylko właśnie tego typu ruchy. Nie wszystko pyknęło, bo William się pojawił itd. Ale widać tutaj było, że ktoś ma pomysł i to jest jakiś tam "proces" odbudowy pozycji klubu. Dlatego tak trzeba patrzeć na te transfery z City. Nie liczy się tylko to co oni robili na boisku, ale generalnie to jaką oni "firmę" pomogli postawić.

Tak samo jest z Havertzem to nie jest mój ulubiony piłkarz, ale nie jest też floppem. On może zagrać i w 1/2 LM i w meczu kakao cup w środę o 21 i gwarantuję dobry/wysoki poziom. Jest przepłacony o jakieś 10-15 mln euro, ale daje możliwości z przodu i jest na pewno jakościowym graczem. Tak samo jak był ten Giroud. To nie był Van Persie ani Henry, ale można było polegać na nim, że jakiś tam poziom trzyma. W dodatku w walce o mistrzostwo czy puchar liczy się też jakość ławki. Bo co z tego, że w pierwszej jedenastce masz jak kiedyś Songa/Cesca, a zmienia go Denilson albo Frimpong.

Więc Havertz też jest częścią podnoszenia "jakości" kadry.

vitold komentarzy: 213714.07.2025, 11:38

Chiba nie bedzie nowego LS, bo pewnie Arczi mysli ze Brazylijski Mesjasz wróci, do Tego GM, od biedy Maduekeee czy Eze

Fabri4 komentarzy: 10208 newsów: 5014.07.2025, 11:38

Widzisz Edu jak się robi transfery?

mruw komentarzy: 438014.07.2025, 11:38

@thegunner4life: zgadzam się.
Ogólnie Artera tu zrobil świetną robotę, bo w momencie jak przychodzila ta dwójka to zawodnicy pokroju Rice czy Gyo nawet by na nas nie spojrzeli, trzeba było odzyskac markę i uznanie w oczach świata, na tym polegał ten cały "proces". Teraz wszyscy wiedzą że liczymy się w walce o LM i PL i każdy kogo chcemy bierze możliwość gry dla nas jako priorytet. Ale ludzie i tak się będą śmiać że 5 lat prowadzenia i 1 puchar, wyśmiewać hasło "trust the process" itp. A praktyczne w każdym sezonie poprawiamy się w czymś względem poprzedniego.

Marcinafc93 komentarzy: 33870 newsów: 114.07.2025, 11:38

@Thoneick: Kolejne lato już może nie być takie owocne, robimy inwestycje na parę sezonów, drobną kosmetykę tylko możemy wprowadzać, oby to wszystko tylko wypaliło.

kamo99111 komentarzy: 854614.07.2025, 11:37

@adek504 napisał: "Brawo!!!
Ciężko było wtedy o największe gwiazdy, bo byliśmy klubem po miejscach 8,8,5 i bez LM, więc Jesus i Zina na tamten czas to były mocne transfery"


Ale to samo ja tez mowie. Jesus i Zina na tamte czasy to byla niezla podjarka. I jakby nie bylo pomogli nam wrócić do topu. Zresztą Zina wszyscy sie Jarali przez pierwszy sezon i jego zejściami do środka. Jesus tez dawał radę do tej pierwszej kontuzji. Potem rownia pochyla - niestety. A szkoda bo gdyby nie kontuzje to na moje mielibyśmy z niego duzo pożytku. Jak nie na ataku to na skrzydle.

arsenallord komentarzy: 32167 newsów: 11714.07.2025, 11:37

Nigdy bym nie nazwał Zinchenki niewypałem

Thoneick komentarzy: 226614.07.2025, 11:36

Co Berta grilluje to nie mam pytań. Aż ciekaw jestem kogo ściągnie nam za rok o.0

adek504 komentarzy: 277314.07.2025, 11:36

@kamo99111 napisał: "Oczywoliscie, ze tak. W koncu i tak na pierwszą kolejkę pewnie nikt nie ma szans z Martinem. Jednak fajnie jakby sie zgrywal jak najszybciej. Bo do Ode jakos nie mam zaufania i wedlug mnie mozemy szybciej potrzebować jego zmiennika niz pozniej."

O co chodzi z tym brakiem zaufania do Ode? Wiadomo, że miał gorszy sezon, ale poprzednie dwa był najlepszym zawodnikiem klubu i końcówkę sezonu też zaczął już punktować
Ja myślę, że nie ma co w niego wątpić

Marzag komentarzy: 44876 newsów: 114.07.2025, 11:36

@kamo99111 napisał: "Wypozyczenie to tez zakup tyle, ze czasowy. Tu sam mógłbyś przyznać, ze Sterling... no nie byl najlepszym rozwiązaniem i na pewno nie figurował na szczycie naszej listy życzeń.

Ja rozumiem, ze wszyscy jesteśmy podjarani obecną sytuacja ale bez przesady. Trzeba spojrzeć trzeźwo i powiedziec, ze w przeszłości nie wszystko bylo dobre. Ja rozumiem, ze kościół Artety nie uznaje "innych Bogow" ale spójrzmy realnie na sytuację."

Był jedynym możliwym. @kamo99111 napisał: "Pisząc "niekonczace" sie mialem na myśli to, ze trwały długo, za długo."
A skąd wiesz ile trwały? Ty błędnie zakładasz że każda plotka na twitterze to prawda. Obaj grali na mistrzostwach a Merino nawet grał tam do końca. Przecież oczywiste jest że klub nie będzie negocjował z piłkarzem gdy ten nie ma obecnie głowy do tego by się zastanawiać czy do tego klubu chce akurato odchodzić czy nie i takie rzeczy woli zostawić na czas po mistrzostwach.

kamo99111 komentarzy: 854614.07.2025, 11:34

@NicolasJover napisał: "O, wywołany do tablicy jak na zawołanie xd"

Heh... nie ma to jak wyrwać zdanie z kontekstu aby pasowala pod narrację, czyż nie? ;-)

adek504 komentarzy: 277314.07.2025, 11:33

@thegunner4life napisał: "Ludzie wg. mnie trochę zbyt surowo oceniają transfery Jesusa i Zinczenki. Wtedy Arsenal nie grał w LM, w zasadzie to grał tak, że nie dało się go oglądać. A to byli gracze na tamten moment wg. mnie ponad nasz poziom Doświadczeni z mistrza Anglii. To były takie transfery, które zmieniły nasz poziom gry i dały jakby kierunek,w która stronę idziemy i tak trzeba na to patrzeć. Na tamten moment to była super robota."

Brawo!!!
Ciężko było wtedy o największe gwiazdy, bo byliśmy klubem po miejscach 8,8,5 i bez LM, więc Jesus i Zina na tamten czas to były mocne transfery

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady