Oficjalnie: Edu pierwszym w historii Dyrektorem Sportowym Arsenalu

Oficjalnie: Edu pierwszym w historii Dyrektorem Sportowym Arsenalu 18.11.2022, 14:48, Michał Koba 3574 komentarzy

Na oficjalnej stronie Arsenalu poinformowano, że Edu Gaspar został mianowany pierwszym w historii klubu Dyrektorem Sportowym.

Awans Brazylijczyka oznacza, że obok dotychczasowych obowiązków związanych z pierwszymi drużynami Arsenalu, męską i żeńską, przejmuje on także nadzór nad wszelkimi działaniami Akademii.

CEO Aresnalu, Vinai Venkatesham, nie krył zadowolenia z sukcesu Edu, chwaląc go w rozmowie z Arsenal.com.

- Cieszymy się, że Edu związał swoją przyszłość z klubem, który ewidentnie darzy miłością. Zwłaszcza, że w czasie swojego pobytu w Londynie wykazał się wielkim zaangażowaniem w kluczowych momentach i przyczynił się do progresu, jaki zaliczyliśmy – powiedział Venkatesham.

- Ten ruch stanowi w zasadzie jedynie sformalizowanie rosnącego od dawna wpływu, jaki Edu wywierał na rozwój naszej Akademii. Teraz czekamy już tylko na dalsze efekty jego współpracy z Perem i mamy nadzieję, że to tylko wzmocni integrację drużyn juniorskich z pierwszą ekipą.

Były członek legendarnej ekipy The Invincibles, który do Aresnalu wrócił latem 2019 roku, zajmując stanowisko Dyrektora Technicznego, tak skomentował swój awans:

- Cieszę się z nowej posady. Postrzegam ją jako ewolucję i konsolidację filozofii pracy, jaką przyjęliśmy i jaką praktykujemy. Rozwijamy się we wszystkich obszarach każdej z naszych drużyn - męskiej, żeńskiej oraz Akademii - i z niecierpliwością czekamy na to, co jeszcze możemy osiągnąć.

- Chciałbym właściwie spożytkować tę ciężką pracę, jaką wielu ludzi codziennie wkłada w rozwój Arsenalu, abyśmy mogli osiągać jeszcze większe sukcesy. Jestem wdzięczny za wiarę, jaką klub we mnie pokłada i wierzę, że razem będziemy kroczyć właściwą ścieżką – zakończył Edu.

Edu autor: Michał Koba źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Marzag komentarzy: 41816 newsów: 123.11.2022, 12:18

Oby naszym rugbystom udało się jakiś stały fragment zakończyć golem w sobotę. Wtedy będzie duża szansa na wyjście z grupy

Ech0z komentarzy: 1049723.11.2022, 12:12

To w tych wszystkich afrykańskich krajach też jest lepsze szkolenie niż w Polsce ? Kurde my to serio jesteśmy 100lat za murzynami

Ech0z komentarzy: 1049723.11.2022, 11:51

@Armata500: ale wartościowy komentarz łap plusa

TlicTlac komentarzy: 605923.11.2022, 11:43

*na ospę. :D

TlicTlac komentarzy: 605923.11.2022, 11:42

@Dziadyga:

Czyli w sumie tak jak Ty, to zależało z tego, co pamiętam od zaleceń danej przychodni czy ogólnie regionu - czy szczepić dodatkowo na Odrę, czy też nie (bo na Odrę odnotowywały się nawet bez szczepień raczej niższe wskaźniki zachorowań).

jumanji komentarzy: 111023.11.2022, 11:40

@TlicTlac: Kolega się irytuje, ale ja nic takiego nie pisałem, że czym liczniejsza narodowość tym więcej piłkarzy. To wszystko zależy od kraju, od warunków klimatycznych, od kultury, od historii. Jest wiele czynników powodujących, że np. Urugwaj gra tak dobrze, a np. Indie się nie liczą.

TlicTlac komentarzy: 605923.11.2022, 11:39

@Dziadyga:

Ciekawe, bo z tego co pamiętam, miałem ospę wietrzną (te bąble takie), a na Odrę byłem szczepiony, ale to trochę lat dalej (96).

Marzag komentarzy: 41816 newsów: 123.11.2022, 11:36

@Dziadyga napisał: "Z tego co kojarze to dzieci urodzone z poczatkow lat 90 nie mialy w kalendarzu szczepien ospy,na odre pamietam natomiast bylo na pewno."
Ja byłem wtedy urodzony i miałem. Szkoła mnie wysyłała bodajże.

Dziadyga komentarzy: 866123.11.2022, 11:34

@Marzag napisał: "akby była szczepionka za gowniaka zrobiona to byś tak teraz nie cierpiał :p

Zdrowia :)"


Z tego co kojarze to dzieci urodzone z poczatkow lat 90 nie mialy w kalendarzu szczepien ospy,na odre pamietam natomiast bylo na pewno.

A nasi rodzice natomiast na ospe mieli chyba obowiazkowo.

Be4Again komentarzy: 379223.11.2022, 11:32

@silvano95: Jak mógłbym wybierać to wybrałbym Rica. Dobrze zna realia EPL i byłby z miejsca gotowy żeby grać w pierwszym składzie. Transfer Bellinghama pewnie zamknie się w kwocie 120-130mln... Hype na tego zawodnika jest ogromny, a City, Real i LFC będą sobie oczy wydrapywać o jego podpis co jeszcze tylko podbije jego cenę...

TlicTlac komentarzy: 605923.11.2022, 11:27

@jumanji:

Irytujące są te przyrównanie, że liczba ludności większą, to powinno być więcej piłkarzy.

Meksyk ma ponad 3-krotnie razy większą populację niż Polska i jakoś nie zagrali sporo lepiej niż Polacy i kadrę też mają taką sobie.
Urugwaj za to ma niecałe 3,5mln, a już co najmniej 2x byli mistrzem świata i zazwyczaj mają kadrę mogącą powalczyć o półfinał MŚ.

Marzag komentarzy: 41816 newsów: 123.11.2022, 11:14

@Dziadyga napisał: "Btw z tydzien temu pisalem,ze cos sie ze mna dzieje,ktos pewnie pamieta.Okazalo sie,ze w wieku 32 lat zachorowalem na opse wietrzna..Mam z 500 krost,dostaje juz jobla przez to swedzenie,pieczenie itd,no i takie strupy juz na twarzy obecnie,ze wygladam na 60 lat..

Po prostu masakra,tym bardziej,ze w wieku doroslym choroba jest bardzo niebezpieczna."
jakby była szczepionka za gowniaka zrobiona to byś tak teraz nie cierpiał :p

Zdrowia :)

jumanji komentarzy: 111023.11.2022, 11:13

Panowie jak już patrzymy na to ilu ludzi żyje w danym kraju, to Chorwaci, wicemistrzowie świata mają ok 4,5 mln populację. ;) Taki mały kraj z tak małą populacją są wicemistrzami świata. ;)

silvano95 komentarzy: 991423.11.2022, 11:07

Borussia Dortmund are hoping Jude Bellingham’s performances & increased global profile will push his price past £100m, while West Ham face the prospect of having to sell Declan Rice for around £70m, with both players expected to be on the move in the summer. [
@Matt_Law_DT
]

Kaczaza komentarzy: 741723.11.2022, 11:05

@polandblood: jak szukasz na Xboxa one to była fajna promo za ok 160 w eurortvagd

Kaczaza komentarzy: 741723.11.2022, 11:04

"Arsenal could reportedly make a move for Borussia Monchengladbach striker Marcus Thuram in the upcoming transfer window, as per the transfer expert Fabrizio Romano.
The 25-year-old is valued at around £26m (€30m) by Transfermarkt and it would be a great coup if the north London club can manage to sign him up for a cut-price deal in January or for free next at the end of this campaign."

Dziadyga komentarzy: 866123.11.2022, 10:46

@bobslej22 napisał: "a to widzisz równo zachorowaliśmy na jakiś badziew. Ja niestety trochę gorzej bo na bolerioze ale wcześnie wykryta za pomocą wujka Google hehe. Cały miesiąc antybiotyku ale nie na co narzekać . Inni mają gorzej od nas. Zdrowia!"

Dziekuje i wzajemnie.Damy rade!

bobslej22 komentarzy: 841323.11.2022, 10:18

@Dziadyga: a to widzisz równo zachorowaliśmy na jakiś badziew. Ja niestety trochę gorzej bo na bolerioze ale wcześnie wykryta za pomocą wujka Google hehe. Cały miesiąc antybiotyku ale nie na co narzekać . Inni mają gorzej od nas. Zdrowia!

Ups147 komentarzy: 359623.11.2022, 10:15

@Armata500 napisał: "Australia zagrała milej dla oka? Owszem. Ale właśnie dlatego, że zagrała odważniej z Francją, dostała oklep."

Z tak grająca Francja to i naszym "stylem" (chociaż ciezko mi to w ogóle tak nazwać) raczej też byśmy dostali oklep. Meksyk który jest bez formy, potrafił nas zdominować. My potrzebujemy trenera który nauczy nas grać z kontrataku, bo wybijanie piłek na oślep czy laga na Roberta i może się uda to nie kontrataki.

Qarol komentarzy: 1450223.11.2022, 10:13

@Marzag:

Myślę, że nie, bo o ile w pierwszym meczu można było podejść do sprawy na zasadzie "byle nie przegrać, a może wygramy", tak w drugim spotkaniu wygrać musimy, bo tylko to daje nam szansę.

Arabia Saudyjska też nie jest zespołem, który tak chętnie jak Meksyk będzie się brała za posiadanie piłki i rozgrywanie.

Matelko komentarzy: 336723.11.2022, 10:12

Danilo w styczniu do nas dołączy, tak czuje:)
A w lato pójdziemy po Bellinghama all in.

Be4Again komentarzy: 379223.11.2022, 10:06

Lewandowski, który nie strzela karnego w tak ważnym meczu to jest idealna laurka naszej kadry. Mamy jednego zawodnika na topowym poziomie, od dyspozycji którego jesteśmy uzależnieni jak od tlenu. Znowu jesteśmy jedną z najsłabiej grających reprezentacji na turnieju. Na tle słabego Meksyku, który popełniał błędy, dawał grać w piłkę nie byliśmy w stanie wymienić choćby 3-4 podań, które przełożyły by się na jakąkolwiek groźną akcję ofensywną. Poza rzutem karnym nie mieliśmy choćby pół sytuacji strzeleckiej... Rozumiem koncepcję Michniewicza z żelazną obroną i że na pierwszym miejscu u niego jest przede wszystkim nie stracenie bramki, ale to powinno iść w parze z jakąś koncepcją ofensywną, która w meczu da choćby 3-4 sytuacje strzeleckie. Zwłaszcza z przeciwnikiem klasy Meksyk. Tutaj tego nie było i z taką grą nie ma nawet co marzyć o wyjściu z grupy.

Niby graliśmy 3 pomocnikami w środku pola, a jak którykolwiek z nich miał piłkę przy nodze to nie miał absolutnie do kogo zagrać. Zero ruchu bez piłki, szukanie wolnej przestrzeni przez zawodników bez piłki. Stoją i patrzą aż ten z piłką coś wyczaruje... Michniewicz powinien im włączyć jeszcze raz mecz Arabii, którzy ten wynik sobie po prostu "wybiegali".

malyglod komentarzy: 652923.11.2022, 10:05

Serio uważam, że lepiej jest postawić na ataku Lewego, Milika i Piątka czy czy Świderskiego. Do tego Zieliński a reszta niech broni.
Ustawienie 4-3-3 z dwoma DM do murowania bramki i podwajania boków obrony i gramy górne piłki na 3 napastników z przodu.
Piłka sprzed wieków ale na to nas stać obecnie przy mizerii na skrzydłach i w środku.

Barney komentarzy: 2141723.11.2022, 10:05

Szczerze myślałem ,że saliba wyjdzie w podstawie

Dziadyga komentarzy: 866123.11.2022, 10:04

Btw z tydzien temu pisalem,ze cos sie ze mna dzieje,ktos pewnie pamieta.Okazalo sie,ze w wieku 32 lat zachorowalem na opse wietrzna..Mam z 500 krost,dostaje juz jobla przez to swedzenie,pieczenie itd,no i takie strupy juz na twarzy obecnie,ze wygladam na 60 lat..

Po prostu masakra,tym bardziej,ze w wieku doroslym choroba jest bardzo niebezpieczna.

Dominik17 komentarzy: 313723.11.2022, 10:00

@Chlopek: Zgadzam się

Marzag komentarzy: 41816 newsów: 123.11.2022, 09:58

@Qarol napisał: "Problemem może być i pewnie będzie to, że Arabia Saudyjska wygląda lepiej w defensywie niż Meksyk. Musimy dużo bardziej zdecydowanie przejść do ataku, bo potrzebna nam wygrana."
Zagramy tak samo jak z Meksykiem. Ultra defensywnie z taktyka wybijania piłki w stronę lewego żeby ten mógł zostać sfaulowany i zdobyć jakiś stały fragment.

Mastec30 komentarzy: 697823.11.2022, 09:54

@Qarol: Może tak być. I wtedy już opinia publiczna nie bedzie tak wyrozumiała i będzie wypominać Lewemu ten karny z Meksykiem

timiiiii komentarzy: 204223.11.2022, 09:52

@Armata500 napisał: "Oczywiście. Indie i Chiny mają po niemal 1.5 miliarda obywateli, a reprezentacje STRASZNIE słabe."

Tylko ze w Indiach i Chinach pilka nozna to nie jest "sport narodowy" na ktory pakuje sie ogromna (oczywiscie biorac pod uwage skale i proporcje) kase, a ligowi kopacze sa jednymi z najbogatszych ludzi. Chyba jednak ta mala roznica nie powinna pozwalac na porownywanie nas do tych nacji.

Qarol komentarzy: 1450223.11.2022, 09:51

@Mastec30:

Problemem może być i pewnie będzie to, że Arabia Saudyjska wygląda lepiej w defensywie niż Meksyk. Musimy dużo bardziej zdecydowanie przejść do ataku, bo potrzebna nam wygrana.

Ogółem nie zdziwi mnie drugie 0:0, ale po innej grze. Bicie głową w mur, trochę frustracji i do bazy.

krzykus1990 komentarzy: 539023.11.2022, 09:50

Jeden z najlepszych obrońców Premier League i zarazem top w Europie na ławce rezerwowych na Mundialu...

Mastec30 komentarzy: 697823.11.2022, 09:42

@Qarol: Arabia wyjdzie mega zmotywowana ale też z tego co czytałem będzie osłabiona. Dwóch podstawowych wypada, więc może to nimi zachwieje. W każdym razie paradoksalnie moze być im trudniej z nami zagrać bo Argentyna jednak gra dość otwarty futbol i 2 razy się nadziała. Czesiu ich zneutralizuje jak Meksyk :D

Mastec30 komentarzy: 697823.11.2022, 09:40

@polandblood: Ja od 20 lat kupuje Fife i prawie w ogóle nie gram w FUTa. Moim zdaniem warto bo ja głównie albo ze znajomymi pykam albo tryb kariery. Chociaż w tym drugim wiele zmian nie ma

Barney komentarzy: 2141723.11.2022, 09:38

Jak ktoś mówi ,że przegramy to niech gra kurs 4.20 na arabie :)

Mi Meksyk zepsuł kupon ehh

polandblood komentarzy: 12007 newsów: 123.11.2022, 09:37

Grał ktoś w Fifę 23 po tym najnowszym patchu? Opłaca się kupować grę gdy nie będzie się grało w FUT?

Qarol komentarzy: 1450223.11.2022, 09:36

@Mastec30:

Zgoda, ale strzelali też niezbyt wiele. Rywalem łatwym nie będzie, może być nawet trudnym, ale jak ktoś nas skazuje na porażkę, bo "ło Panie, ale pograli z Argentyną, 0:7", no to jednak jest to trochę odklejenie :)

Mastec30 komentarzy: 697823.11.2022, 09:33

@Qarol: Na tle takiego przeciwnika jak Argentyna to pewnie jednorazowy wyskok ale zobacz sobie ich wyniki z tego roku. Jeżeli już tracili bramkę to nie więcej niż 1. Zwycięstwa z Australią, Islandią, Macedonią, remisy z USA, Ekwadorem, Albanią. I w każdym meczu podobny styl prezentują. Dla Polski to nie będzie jakiś mega łatwy rywal. My mamy takie myślenie którego nie potrafimy się pozbyć, że widzimy jakiegoś egzotycznego rywala i myślimy, że przejedziemy się po nim bez problemu. I już w przeszłości dostawaliśmy za to po dupie. Arabia gra w swoim klimacie, od wielu miesięcy w tym samym składzie na permanentnym zgrupowaniu. Bedzie ciekawie

thegunner4life komentarzy: 908723.11.2022, 09:29

Jak żyję (a mam za sobą trochę zim za sobą) te same dyskusję od 30 lat:

-Nasi grają jak 40 lat temu
-Brakuje dynamiki
-Nie mamy systemy szkoleniowego
-Nasi trenerzy mają przedpotopową myśl
-Nie da się mieć dobrej reprezentacji bez dobrej ligi itd.

No i podziwiam, że jeszcze komuś się chce o tym rozmawiać, bo za 30 lat będziemy dyskutować o tym samym. Póki PZPN funkcjonuje jak funkcjonuje (a funkcjonuje jak każda inna instytucja/urząd w tym kraju zrobiona przez Polaków dla Polaków) to będzie tak jak jest.

Tyle

Qarol komentarzy: 1450223.11.2022, 09:27

Arabia jest trochę przesadnie gloryfikowana. Wiadomo, wynik historyczny i w świat idzie ale to taki przypadek jeden na milion. Argentyna wczoraj po 30 minutach już mogła prowadzić 2/3:0. Kompletnie zawaliła drugąj połowę, co jest też dużą zasługą rywali, ale nie sądzę, żeby ta Arabia Saudyjska była jakimś objawieniem turnieju.

Chlopek komentarzy: 3751 newsów: 123.11.2022, 09:20

@Armata500: Jeśli uważasz, że mając takich zawodników stać nas tylko na tyle to przykro.

Chlopek komentarzy: 3751 newsów: 123.11.2022, 09:14

@Mastec30: Dobrze, rozumiem. Tylko z tych wygranych to Walia grała mocno rezerwowym składem, Szwecja po dogrywce z Czechami i u nas na stadionie. Sousa miał 1:1 z Hiszpanią i Anglią i masz rację co do Casha. Ogólnie jednak pik formy poszczególnych zawodników mam wrażenie, że przypadł na kadencję Czesia.

Mastec30 komentarzy: 697823.11.2022, 09:10

Młodzi zawodnicy mocno się spalili w tym meczu. Mam na myśli głównie Zalewskiego i Kamińskiego. Trochę dziwne bo 1 gra od roku regularnie przed 80 tys w Rzymie, drugi Bundesliga i Europejskie Puchary na koncie a stres ich mocno zjadł. I mam wrażenie, że Zalewski już za dużo sobie na tych mistrzostwach nie pogra. Za to Ci już bardziej doświadczeni top, praktycznie bezbłędnie. Szczęsny, Glik, Bereś (o dziwo), Krycha (Większe o dziwo). Na plus na pewno jeszcze Kiwior i Bielik, jedyni młodzi, którzy nie byli posrani. Na tym trzeba próbować. Wymienić kogoś za Zalewskiego. Być może zagrać na 2 napastników i pocisnąć z Arabią o zwycięstwo

Armata500 komentarzy: 4401 newsów: 13023.11.2022, 09:08

"Czy w tych klubach nie gra się w piłkę? Czemu Węgry, Tunezja, Arabia Saudyjska, Australia i można mnożyć przykłady potrafią zagrać dynamiczną i miłą dla oka piłkę, a my gramy jak z tartaku?"

Bo Czesław zastosował taką taktykę, która wykastrowała potencjał Zielińskiego, Szymańskiego, Zalewskiego i Lewandowskiego. To on ustawia piłkarzy i mówi im, jak mają grać - a ci się do tego stosują.
Australia zagrała milej dla oka? Owszem. Ale właśnie dlatego, że zagrała odważniej z Francją, dostała oklep. Węgrzy potrafili wygrać ze znacznie lepszą reprezentacją grając ciekawą piłkę, ale co z tego, skoro nie ma ich ma mistrzostwach świata, a na żadnym turnieju od kilkudziesięciu lat nie osiągneli totalnie nic, podobnie jak my - nie licząc Euro 2016.

Nie popieram takiego grania jakie my prezentujemy, bo to jest okropne dla oczu, noty za styl, maksymalnie 1/10, w porywach 2/10, kiedy jakieś przebłysk geniuszu Lewego jest czy Piotra. To jest zakorzenione w polskiej myśli szkoleniowej, że my od każdego słabsi, każdy lepiej piłką operuje, więc bronimy, kasujemy i laga na najlepszego zawodnika z przodu. Jest to mega prymitywne, no ale powiedzmy, że dało to efekt wczoraj w postaci tego, że wciąż liczymy się w walce o wyjście z grupy.

Nie mam bladego pojęcia jak zagramy z Arabią, serio. Ta grupa już jest wywrócona do góry nogami i nikt nie zakładał takiego scenariusza chyba.

Co do Arabii - owszem, zagrali odważnie z Argentyną i ich mega szanuję za to. Tylko umówmy się - oddali 2 strzały w światło bramki przez cały mecz i 2 wpadły. Ktoś powie - to też trzeba umieć, a np. nasi w ogóle strzałów nie oddają. No i ja się zgodzę z tym. Tylko przy całym szacunku do Arabii - ciężko mi uwierzyć, że zagrają dwa tak dobre i skuteczne mecze z rzędu na mundialu. No po prostu to byłaby abstrakcja już jakaś. Nie róbmy z nich potęgi. Nam też zdarzały się podobne mecze, jak z Niemcami w 2014 roku, kiedy dosłownie wpadły nam 2 strzały, a Niemcy co rusz atakowali naszą bramkę, ale urosło to - i słusznie - do miana legendarnego meczu, no bo dla nas było to nieprawdopodobne osiągnięcie, a na styl nikt nie patrzył.

Uważam, że z Arabią powinniśmy zagrać dużo odważniej i kontrolować mecz, ALE wątpię, że tak zagramy, ponieważ znając Czesia - znowu postawi autobus, bo wystraszy się Arabów. Czy przyniesie to zwycięstwo? Bladego pojęcia nie mam.

"To że mamy prawie 40 mln naród nie znaczy że będziemy mieć dobrą reprezentację."

Oczywiście. Indie i Chiny mają po niemal 1.5 miliarda obywateli, a reprezentacje STRASZNIE słabe. I ktoś powie, jak to możliwe, że tyle ludzi i nie można zebrać chociaż kilku, którzy dobrze grają. A no jak widać można, bo jakość piłkarska nie zależy od liczby obywateli w kraju, tylko np. od szkolenia.

ArsenalChampion komentarzy: 838323.11.2022, 09:06

@songoku95 napisał: "Nie wiem czego naprawdę się spodziewaliśmy, że będziemy dominować lepszy technicznie Meksyk?"
A co ten meksyk wczoraj pokazał? Masa niedokładności problemy z rozgrywaniem, straty piłki . Piłkarze może nie licząc Lozano nie wykazywał się jakaś bajeczna technika. Oni sobie sklepami bo Polska im na to pozwoliła. Właśnie problem jest taki że Polska że zbyt dużym respektem podeszła do tej reprezentacji. Jakby to była hiszpania. A to był najslabszy Meksyk od lat z wieloma problemami kadrowymi

Qarol komentarzy: 1450223.11.2022, 09:05

Zagraliśmy kiepsko, może nawet dramatycznie jeśli chodzi o styl, ale założenia trenera zespół jednak wypełnił. Nie przegrał meczu, a miał ogromną szansę na wygranie, bo przyszła okazja stuprocentowa w postaci rzutu karnego. I na taką.okazję na pewno liczył właśnie Michniewicz. Niestety Lewandowski nie wykorzystał jedenastki, co też wpływa na optykę tego spotkania, bo mając dzisiaj trzy punkty rozmowa byłaby zupełnie inna

Pokłonów bić nie ma za co, ale biczować też nie. Sprawa otwarta, sobota zdecyduje na co możemy liczyć.

songoku95 komentarzy: 2349923.11.2022, 09:00

@songoku95 napisał: "le patrząc na pierwszy mecz może być ciężko."
W sensie pierwszy mecz w Naszej grupie czyli Arabia-Argentyna.

songoku95 komentarzy: 2349923.11.2022, 08:59

Nie wiem czego naprawdę się spodziewaliśmy, że będziemy dominować lepszy technicznie Meksyk? Wiadomo, że będziemy grać na lagę, nisko ustawioną obroną. Z tyłu było prawie ok(pojawiło się kilka indywidualnych błędów), bo Meksyk nie stworzył jakiś groźnych akcji.

Ja tylko uważam, że powinno być więcej schematów wypracowanych w ramach stałych fragmentów gry, jak m.in. za Nawałki. Ja osobiście uważałem, że 5 punktów uzyskamy na tym mundialu i że to Nam da możliwość awansu, ale patrząc na pierwszy mecz może być ciężko.

miki9971 komentarzy: 6790 newsów: 223.11.2022, 08:57

@Mastec30: Jakby nie mam nic do Czesia... Rozumiem, że taką taktykę wybrał i koniec końców, cieszę się, że nie przerżnęliśmy - bo byłaby powtórka z rozrywki... a tak mieliśmy szansę nawet wygrać.

Po prostu mam jakiś niedosyt, smutek i gorycz, że mając takich zawodników gramy tak prymitywny futbol, a taka Arabia Saudyjska mając zawodników w średnich klubach ARABII, potrafi zagrać piękną dla oka piłkę, bo tak bez wątpienia wyglądała w momentach drugiej połowy ich gra przeciwko Argentynie...

ArsenalChampion komentarzy: 838323.11.2022, 08:56

@RyChU84 napisał: "Skoro Meksyk Twoim zdaniem jest najsłabszy od lat, to na jakim poziomie jest Nasza reprezentacja?

Wczorajszy mecz to żenada w Naszym wykonaniu, zero taktyki. Jakby Czesiu miał jaja to by zdjął tego bezproduktywnego RL9 z boiska"

przygotowanie taktyczne, a faktyczny poziom reprezentacji to dwie zupełnie inne rzeczy. Skrytykowales taktykę, a właśnie dlatego Meksyk wczoraj lepiej wygladał, bo oni chcieli grać w piłkę. Polska wczoraj grała totalnie bez ryzyka zestawiając się na remis i może uda się wyszarpac wygrana. W takiej taktyce tacy piłkarze jak Lewandowski, Zieliński będą cierpieć na boisku i nigdy nie pokażą nawet w 50% tego co w klubie

Mastec30 komentarzy: 697823.11.2022, 08:55

@Chlopek: No i wygraliśmy tylko z San Marino, Albanią i Andorą. Obecna kadra wygrała już ze Szwecją, z Walią, z Chile. O stylu można dyskutować ale Sousa miał fatalne wyniki

@Chlopek napisał: "Casha, Bielika, Zalewskiego"

Pod koniec miał Casha. Bielika to jak na razie Michniewicz też nie ma. Ile on zagrał w tej kadrze u niego, 90 min może ? Zalewski zjazd do bazy, więc to wielkie wzmocnienie nie jest. Tez można mówić że Sousa miał Żurkowskiego i Dawidowicza w formie a Michniewicz nie

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 22.09.2024 - godzina 17:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 15.09.2024 - godzina 15:00
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City440012
2. Arsenal431010
3. Newcastle431010
4. Liverpool43019
5. Aston Villa43019
6. Brighton42208
7. Nottingham Forest42208
8. Chelsea42117
9. Brentford42026
10. Manchester United42026
11. Bournemouth41215
12. Fulham41215
13. Tottenham41124
14. West Ham41124
15. Leicester40222
16. Crystal Palace40222
17. Ipswich40222
18. Wolves40131
19. Southampton40040
20. Everton40040
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland70
Mohamed Salah33
L. Díaz31
B. Mbeumo30
N. Madueke30
N. Jackson21
Y. Wissa21
D. Welbeck21
K. Havertz21
A. Semenyo21
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl