Oficjalnie: Edu pierwszym w historii Dyrektorem Sportowym Arsenalu

Oficjalnie: Edu pierwszym w historii Dyrektorem Sportowym Arsenalu 18.11.2022, 14:48, Michał Koba 3574 komentarzy

Na oficjalnej stronie Arsenalu poinformowano, że Edu Gaspar został mianowany pierwszym w historii klubu Dyrektorem Sportowym.

Awans Brazylijczyka oznacza, że obok dotychczasowych obowiązków związanych z pierwszymi drużynami Arsenalu, męską i żeńską, przejmuje on także nadzór nad wszelkimi działaniami Akademii.

CEO Aresnalu, Vinai Venkatesham, nie krył zadowolenia z sukcesu Edu, chwaląc go w rozmowie z Arsenal.com.

- Cieszymy się, że Edu związał swoją przyszłość z klubem, który ewidentnie darzy miłością. Zwłaszcza, że w czasie swojego pobytu w Londynie wykazał się wielkim zaangażowaniem w kluczowych momentach i przyczynił się do progresu, jaki zaliczyliśmy – powiedział Venkatesham.

- Ten ruch stanowi w zasadzie jedynie sformalizowanie rosnącego od dawna wpływu, jaki Edu wywierał na rozwój naszej Akademii. Teraz czekamy już tylko na dalsze efekty jego współpracy z Perem i mamy nadzieję, że to tylko wzmocni integrację drużyn juniorskich z pierwszą ekipą.

Były członek legendarnej ekipy The Invincibles, który do Aresnalu wrócił latem 2019 roku, zajmując stanowisko Dyrektora Technicznego, tak skomentował swój awans:

- Cieszę się z nowej posady. Postrzegam ją jako ewolucję i konsolidację filozofii pracy, jaką przyjęliśmy i jaką praktykujemy. Rozwijamy się we wszystkich obszarach każdej z naszych drużyn - męskiej, żeńskiej oraz Akademii - i z niecierpliwością czekamy na to, co jeszcze możemy osiągnąć.

- Chciałbym właściwie spożytkować tę ciężką pracę, jaką wielu ludzi codziennie wkłada w rozwój Arsenalu, abyśmy mogli osiągać jeszcze większe sukcesy. Jestem wdzięczny za wiarę, jaką klub we mnie pokłada i wierzę, że razem będziemy kroczyć właściwą ścieżką – zakończył Edu.

Edu autor: Michał Koba źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Marzag komentarzy: 42472 newsów: 122.11.2022, 23:13

@malyglod napisał: "wiesz, nie mam dobrego zdania o "polskiej myśli szkoniowej".
Z drobnymi wyjątkami to wyjątkowi dyletanci weryfikowani co sezon przez klubowe drużyny z Irlandii Płn. czy Norwegii.
Michniewicz nie jest wyjątkiem.
Ale w PZPN chyba znajomości liczą się bardziej niż dobry trener z zagranicy. Podkreślam, dobry a nie dostępny."

Moim zdaniem tak naprawdę Michniewicz jest trenerem trochę z przypadku. Był zatrudniony w nietypowych okolicznościach w których trenerem musiał być polak który musi być gotów wziąć na siebie ciężar braku kwalifikacji do mistrzostw świata który był dość realny. Udźwignął to, udało mu się awansować więc trwa dalej. Gdyby nie ta sytuacja to myślę że polską reprezentację by prowadził jakiś zagraniczny selekcjoner i pewnie po mistrzostwach świata taki zostanie zatrudniony.

AR14 komentarzy: 137022.11.2022, 23:13

@sWinny napisał: ""Od początku wiedzieliśmy, że nie będziemy grali lepiej od Meksyku." - Bartosz Bereszyński"

Za Nawałki nie do pomyślenia taki tekst, o ile pamięć mnie nie myli.. Szkoda, że później tak to się potoczyło ;f

Gofer999 komentarzy: 1493722.11.2022, 23:10

Btw. Lewy chyba postawił że nie strzeli karnego bo kopnął to jak nie on. :D

malyglod komentarzy: 654322.11.2022, 23:10

@Marzag: wiesz, nie mam dobrego zdania o "polskiej myśli szkoniowej".
Z drobnymi wyjątkami to wyjątkowi dyletanci weryfikowani co sezon przez klubowe drużyny z Irlandii Płn. czy Norwegii.
Michniewicz nie jest wyjątkiem.
Ale w PZPN chyba znajomości liczą się bardziej niż dobry trener z zagranicy. Podkreślam, dobry a nie dostępny.

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 122.11.2022, 23:06

@malyglod napisał: "Trzeba grać pod niego a nie zostawiać mu 4 rywali i niech sobie radzi. Inaczej marnujemy jego potencjał."
To nie z tym trenerem, idealna reprezentacja Michniewicza składa się z 11 rosłych obrońców. Lewy ani Zieliński do tej taktyki mu nie pasują ale są na tyle dobry że grają. Ale to nie ma tak naprawdę znaczenia kto tam z przodu gra, osoba z przodu ma po prostu wygrać walkę o piłkę po ladze od naszego obrońcy i najlepiej dać się sfaulować żeby mógł być jakiś stały fragment.

Gofer999 komentarzy: 1493722.11.2022, 23:04

Ktoś się w ogóle spodziewał innej gry z naszej strony? Ja nie wiem po co oni pojechali na ten turniej jak im się grać w piłkę nie chce. Na Meksyk wychodzimy z 9 zawodnikami którzy mają bronić pola karnego, a gdzieś tam daleko przed nimi Lewandowski i schowany Zieliński. :D

malyglod komentarzy: 654322.11.2022, 23:04

@jumanji: wg mnie jest przeciętna a i tak lepiej zagrali od nas.
My mamy Roberta za którego nawet tacy Holendrzy by się dali pokroić. Trzeba grać pod niego a nie zostawiać mu 4 rywali i niech sobie radzi. Inaczej marnujemy jego potencjał.

No nic. Mamy 1 pkt i teraz trzeba się skupić na strzelaniu bramek w meczu z Arabami. Inaczej bedzie z Argentyną o honor.

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 122.11.2022, 23:02

@MarkOvermars napisał: "Zagraliśmy fatalnie ale chyba bez zaskoczenia, tak jak przewidywaliśmy"
I zagramy 1:1 to samo z Arabią i Argentyną, ale nie dlatego że nam te drużyny na nic innego nie pozwolą ale dlatego że taki jest wybór polaków, to jest nasza taktyka i to jest moim zdaniem smutne. Jesteśmy jedną z najbardziej prostackich drużyn w historii piłki nożnej. Stoke sprzed kilkunastu lat to przy nas wirtuozi.

Slaviola komentarzy: 1237722.11.2022, 23:02

@MarkOvermars:

Ale to nie było dla Nas zaskoczeniem, że zagramy bezjajeczny football.

Zaskoczeniem jest natomiast to, że Meksyk kompletnie nie potrafił sforsować Naszej obrony, i w sumie jako całokształt nie byli wiele lepsi od Nas, jeśli w ogóle.

Slaviola komentarzy: 1237722.11.2022, 23:00

@Garfield_pl:

Hehe. Dobre.

MarkOvermars komentarzy: 939922.11.2022, 22:59

Zagraliśmy fatalnie ale chyba bez zaskoczenia, tak jak przewidywaliśmy

jumanji komentarzy: 114022.11.2022, 22:52

@TlicTlac: No masz rację, nie ma się co za bardzo patrzeć na ranking, ale nie uważam, żeby Meksyk był "przeciętną drużyną" jak napisał kolega @malyglod

@Marzag: No tak, masz rację, nie kojarzę tego, dzięki, że mi przybliżyłeś temat.

Garfield_pl komentarzy: 3229122.11.2022, 22:50

Utd na sprzedaż, live na sprzedaż, zobaczyli że Arsenal wraca i ze strachu uciekają póki można jeszcze coś zarobić :D

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 122.11.2022, 22:47

Wam się wydaje, że nam mecz nie wyszedł i dlatego tak zagraliśmy, ale my zagraliśmy dokładnie tak jak mieliśmy grać, i dlatego ja nie jestem w stanie tego akceptować.

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 122.11.2022, 22:44

@malyglod napisał: "bo połowa sukcesu to schematy gry szczególnie jak gramy z marszu w połowie sezonu ligowego. Kolejne ogniwo to walka na boisku.

Nie oglądałem Arabii. Ale my tego powyższego nie pokazaliśmy.
Może Arabowie pokazali."

Nie no, my mieliśmy schematy. Bronienie mocno cofniętym całym zespołem lewy jest jedynym wysuniętym piłkarzem, po odbiorze piłki laga na lewego, lewy próbuje wywaczyć faul, i tak w kółko.

Arabia była drużyną conajmniej tak samo dobrą jak Argentyna, ich wygrana to nie przypadek. Widać wypracowany styl, oczywiście mogło by być tak, że ktoś by popełnił błąd w obronie i by się skończyło 3-1 dla Argentyny, ale taka gra jaką prezentuje drużyna Arabii Saudyjskiej gwarantuje punkty w dłuższej perspektywie czasu. @jumanji napisał: "Może Arabii Saudyjskiej mecz po prostu wyszedł? Może mieli "dzień konia" jak to się potocznie mówi."
Widziałem kompilacje z tego jak grali z chorwacją, tu nie ma przypadku. Ta drużyna po prostu gra fajny ofensywny futbol.

@jumanji napisał: " Co do trenera Sousy to tak, masz rację, ja się pomyliłem, sorka. Ciekawe tylko, dlaczego złożył to wypowiedzenie?" Ty chyba zupełnie nie kojarzysz tej sytuacji. Dostał ofertę z lepszymi pieniędzmi od klubu który jest jak Barcelona w ameryce południowej. Flamengo ma bardzo wysoki status w tym rejonie.

Slaviola komentarzy: 1237722.11.2022, 22:44

Kurde.

Czekam na jakieś promo, na DJI Avata na razie nic nie wlatuje.

Może w sam Black Friday?

TlicTlac komentarzy: 606222.11.2022, 22:42

@jumanji napisał: "Ja nie nazwałbym Meksyku, 13 drużyny w rankingu FIFA przeciętnym rywalem."

Nie patrz na ranking albo jak już chcesz się nim podpierać, to przyznaj, że Anglia to mega fantastyczna drużyna, bo pokonała z ogromną łatwością 6-2 20 w rankingu FIFA Iran.

sWinny komentarzy: 810222.11.2022, 22:41

"Od początku wiedzieliśmy, że nie będziemy grali lepiej od Meksyku." - Bartosz Bereszyński

Krycha sam mówi, że nie grają w piłkę, bo to nie wychodzi i nie mają wtedy wyników. XD

Piłkarze sami mają gdzieś w głowie zakodowane, że nie będą grać w piłkę więc grają lage na lewego i widzimy efekty. 110 minut meczu i żadnej skladnej akcji. Chyba coś nie tak?

TlicTlac komentarzy: 606222.11.2022, 22:37

@jumanji: @malyglod:

W składzie Meksyku było dziś 2 zawodników z Ajaxu, 1 z Napoli i 8 z ligi meksykańskiej.

Cash z Premier League czy Bereś z Serie A uważam, że dobrze radzili sobie na swoich stronach, nawet że mieli przewagę nad skrzydłowymi Meksyku.
Kiwior czy nawet Glik dobrze wyglądali w defensywie (Serie A, Serie B). Szczęsny pewny.
Im dalej, tym gorzej, Zalewski, który gra na co dzień w Serie A zagrał katastrofalny mecz, chyba najgorszy zawodnik na całym mundialu do tej pory, jeśli mam być szczery;
Kamiński coś tam próbował szarpać, mało podań dostawał i ogólnie średnio.

Czym "przegraliśmy" ten mecz? - brakiem ruchu w środku i trzymaniem sztywnej taktyki - byle nie dostać bramki na łeb. Jestem ogromnym przeciwnikiem Krychowiaka w kadrze, mimo że dzisiaj zagrał chyba nawet najlepiej z tej 3-jki w środku (Zielu, Szymański, Krycha), bo zwyczajnie nie wyrabia szybkościowo + do tego nie bardzo umie rozgrywać, pojedynki powietrzne też średnio; Zielu zniknął, Szymański też niewidoczny (a ostatni mecz w Feyenoordzie (1 miejsce w lidze holendereskiej) skończył z 2 bramkami).

Meksyk zagrał na poziomie Chile z meczu towarzyskiego (też słabo w ofensywie, może trochę lepiej w środku) i nawet stwierdziłbym, że kadrowo są bardzo podobni. Michniewicz po prostu zagrał taktyką na 0 ryzyka, 0 brawury, cały czas rozgrywali bezpiecznie; w drugiej połowie już był wyrównany mecz, po zmianie fatalnego Zalewskiego i wstawieniu Bielika do środka.

DexteR_000 komentarzy: 767022.11.2022, 22:37

Obejrzalem skrot meczu Argentyny z Arabia, to chciałbym zeby Zielu gral chociaz w polowie na tych MS jak gosciu z 10 w Arabii.
BTW. Bramkarz Arabii ladnie zgasil swiatlo swojemu obroncy XD

jumanji komentarzy: 114022.11.2022, 22:36

@malyglod: Ja nie nazwałbym Meksyku, 13 drużyny w rankingu FIFA przeciętnym rywalem.

malyglod komentarzy: 654322.11.2022, 22:34

@sWinny: mają zespół który zagrał dobrze pół meczu.
Ja nie znam rozwiązań. Komentuję co widzę.
A u nas widziałem 2 akcje składne na tle przeciętnego rywala

Marcel90 komentarzy: 862722.11.2022, 22:32

Nie wiem czy juz ktos pisal, ale Ronaldo zaraz po informacji, ze nie jest juz dłużej graczem UTD, wypuścił nowa serie zegarkow. Na tarczy tych zegarkow jest Ronaldo strzelajacy gola przeciwko... United xD

jumanji komentarzy: 114022.11.2022, 22:32

@Marzag: Może Arabii Saudyjskiej mecz po prostu wyszedł? Może mieli "dzień konia" jak to się potocznie mówi. Co do trenera Sousy to tak, masz rację, ja się pomyliłem, sorka. Ciekawe tylko, dlaczego złożył to wypowiedzenie?

illpadrino komentarzy: 12031 newsów: 322.11.2022, 22:30

@Garfield_pl napisał: "while West Ham face the prospect of having to sell Declan Rice for around £70m"

Nawet bym minuty nie myślał nad tym transferem tylko wyłożył te 70mln o ile by za tyle go puścili. Ba zapłaciłbym 80mln, żeby sobie zagwarantować, że do nas trafi w lato.

malyglod komentarzy: 654322.11.2022, 22:29

@Marzag: bo połowa sukcesu to schematy gry szczególnie jak gramy z marszu w połowie sezonu ligowego. Kolejne ogniwo to walka na boisku.

Nie oglądałem Arabii. Ale my tego powyższego nie pokazaliśmy.
Może Arabowie pokazali.

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 122.11.2022, 22:27

@jumanji napisał: "Portugalczycy potrzeba dużo czasu i przede wszystkim lepszych zawodników."
A jak dobrych zawodników trzeba mieć żeby grać jak Arabia Saudyjska? @jumanji napisał: "Zresztą jak twoim zdaniem tak dobrze graliśmy za Sousy, to dlaczego tak szybko nasz związek piłki nożnej zwolnił go z bycia trenerem reprezentacji Polski?"
Ale ty tak serio? xd Przecież nikt go nie zwolnił. On złożył wypowiedzenie i nie czekał na wynik, w trakcie eliminacji poszedł trenować Flamengo bez zgody PZPN.

jumanji komentarzy: 114022.11.2022, 22:25

@Marzag: Mnie też taka taktyka nie zadowala, ale żeby próbować grać jak np. Portugalczycy potrzeba dużo czasu i przede wszystkim lepszych zawodników. Polska ma za mały potencjał i zdecydowanie za małe zgranie. Zresztą jak twoim zdaniem tak dobrze graliśmy za Sousy, to dlaczego tak szybko nasz związek piłki nożnej zwolnił go z bycia trenerem reprezentacji Polski?

ArsenalChampion komentarzy: 846222.11.2022, 22:23

Przecież na Souse krytyka przez różnych ekspertów telewizyjnych czy internetowych była totalnie nie merytoryczna. Bo Souse był człowiekiem z innego środowiska niż Polska piłka. Nie był uwikłany w różne znajomości i nie brał piłkarzy do kadry za zasługi, co się różnym ekspertom nie podobało że nie bral ich kumpli.
Fakt ze swoim odejściem dolal oliwy do ognia, ale faktycznie pod względem stylu to Portugalczyk jako jedyny z trenerów próbował grać atrakcyjną ofensywne piłka, czego efektem ubocznym była strata wielu bramek, co było woda dla młyn dla hhejteów. Jedynie Ćwiąkała w swoich materiałach wykazywał się jakaś merytoryką

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 122.11.2022, 22:23

@malyglod napisał: "ok. To są gracze z potencjałem. To jest 6 zawodników. Na tle szarzyzny się wyróżniają in plus.
Ale to tylko część zespołu i do tego raczej uzupełnienie. Zresztą widać to po grze która jest dramatyczna."

Okej, a czemu uważasz że piłkarze Arabii Saudyjskiej są lepsi od piłkarzy reprezentacji polski skoro oni mogą grać fajny ofensywny futbol a polska mająca zielinskiego, bielika i lewandowskiego nie może sobie na taką grę pozwolić?

sWinny komentarzy: 810222.11.2022, 22:22

@malyglod: a kogo ma USA, ze potrafią pięknie grać? Nawet jedna polowe.
A nas siedzi kwestia mentalna moim zdaniem. Jeżeli taki Szymański z zielinskim nie potrafią przyjąć piłki, podać bo im odskakuje. Czy nie potrafią? Oczywiście, że potrafią. Blokada w głowie i leży cały zespół. Zieliński miesiąc temu bawi się z Liverpoolem i całą serie A. A tutaj nie potrafi zagrać piłki i znaleźć sobie kawałka przestrzeni

Garfield_pl komentarzy: 3229122.11.2022, 22:21

Borussia Dortmund are hoping Jude Bellingham’s performances & increased global profile will push his price past £100m, while West Ham face the prospect of having to sell Declan Rice for around £70m, with both players expected to be on the move in the summer. [@Matt_Law_DT]

Garfield_pl komentarzy: 3229122.11.2022, 22:20

Declan Rice’s contract is due to expire in 2024 & next summer will represent West Ham’s last chance to bank a big fee unless he signs a new long-term deal - which he has no intention of doing. At least two clubs have already registered strong interest in Rice. [@Matt_Law_DT]

malyglod komentarzy: 654322.11.2022, 22:20

@Marzag: ok. To są gracze z potencjałem. To jest 6 zawodników. Na tle szarzyzny się wyróżniają in plus.
Ale to tylko część zespołu i do tego raczej uzupełnienie. Zresztą widać to po grze która jest dramatyczna.

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 122.11.2022, 22:18

@jumanji napisał: "Kolego, ale czego ty oczekujesz po grze naszych reprezentantów, że będą grać, albo próbować grać jak np. Hiszpanie? Na to trzeba raz: innego trenera, dwa: bardzo dużo czasu, trzy: lepszych zawodników. Poza tym, jak będziemy próbować grać jak np. Hiszpanie to możemy ładne bęcki dostać od Argentyny. Często gra się tak jak przeciwnik pozwala."
Chciałbym żeby grali chociaż trochę na zbliżonym poziomie do tego co grali za Sousy i byłbym w pełni zadowolony. Taktyka broneinia się w 10 w polu karnym z jedną ofensywną opcją w postaci lagi na robercika może Ciebie zadowala, mnie nie.

jumanji komentarzy: 114022.11.2022, 22:16

@Marzag: Kolego, ale czego ty oczekujesz po grze naszych reprezentantów, że będą grać, albo próbować grać jak np. Hiszpanie? Na to trzeba raz: innego trenera, dwa: bardzo dużo czasu, trzy: lepszych zawodników. Poza tym, jak będziemy próbować grać jak np. Hiszpanie to możemy ładne bęcki dostać od Argentyny. Często gra się tak jak przeciwnik pozwala.

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 122.11.2022, 22:13

@malyglod napisał: "My oprócz Lewego mamy jeszcze ewentualnie Zielińskiego jak ma mecz i tyle."
mamy Bielika, Świderskiego, Casha, (Modera ale jest kontuzjowany) na tym już można coś budować, widać było dziś że jak się chłopaki wyłamali z taktyki Michniewicza i piłka nie omijała pomocników to Bielik z Lewym fajnie potrafili rozklepać piłkarzy meksyku.

TlicTlac komentarzy: 606222.11.2022, 22:11

@arsenallord napisał: "Na mundialu zdecydowanie"

Mimo że zdobyli 3 punkty, też tak uważam, bo te 3 punkty też były śmierdzące, bo akurat Japończykom taki wynik odpowiadał do wyjścia z grupy (0-1), blamaż z Kolumbią, z Senegalem obudzili się w końcówce.
Na ME katastrofalny mecz ze Słowacją, ale potem jakoś poszło z Hiszpanią i w 3 meczu nawet była nadzieja, bo z 0-2 wyciągnięte na 2-2 i gdyby to jeszcze Polska strzeliła bramkę ostatnią, a nie Szwecja, to by był awans z 3 miejsca :d

malyglod komentarzy: 654322.11.2022, 22:06

My oprócz Lewego mamy jeszcze ewentualnie Zielińskiego jak ma mecz i tyle.
Nie oszukujemy się. Reszta to wyrobnicy, do zastąpienia lub gracze którzy swoje najlepsze lata mają za sobą.
Nawet gdyby w klubie grał Bednarek, powołany byłby Klich i oni grali to nie nazwiska są problemem.
Nie gramy z pierwszej piłki, jesteśmy niedokładni i nie pressujemy. Reszta jest milczeniem.

Każdy mecz jest inny ale my póki co jestesmy jedną z najgorzej grających drużyn. Nie pokazujemy nic godnego uwagi.

arsenallord komentarzy: 30407 newsów: 11722.11.2022, 22:05

@TlicTlac: Na mundialu zdecydowanie

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 122.11.2022, 22:03

@arsenallord napisał: "Jeszcze nigdy nie widziałem co takiego reprezentuje sobą taki Szymański czy Frankowski, że to tacy ważni piłkarze w kadrze"
Polska reprezentacja ma biegać, i oni biegają. Taktyka michniewicza to laga na lewego, próba wywalczenia faulu i jakiś stały fragment, a przez resztę meczu obrona + laga i tak to wyglądało cały mecz. Cała drużyna zrealizowała plan bardzo dobrze, plan byłby zrealizowany idealnie jakby lewy strzelił gola.

TlicTlac komentarzy: 606222.11.2022, 22:03

A w ogóle, to uważacie, że kto się bardziej skompromitował?

Sousa na ostatnich ME czy Nawałka na ostatnich MŚ?
Na którym turnieju Polska się gorzej zaprezentowała?

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 122.11.2022, 22:02

@jumanji napisał: "No tak, ale wcześniej pisałeś o tym, żeby szkolić piłkarzy by w naszej lidze grali jak Lewandowski. Skąd wiesz, że w szkółkach tak nie jest, tylko, że tacy piłkarze jak Lewandowski rodzą się rzadko, to tak jak Messi, Ronaldo, Neymar itd. Trzeba mieć talent, zawzięcie, psychikę, dar od Boga i trening, trening i jeszcze raz trening."
Nie by grali jak lewandowski a by dążyć do tego by grali tak jak on, być może nigdy nie osiągną takiego poziomu, ale mogą się nauczyć czytać grę, podawać, grac z pierwszej piłki albo strzelać jak on.

TlicTlac komentarzy: 606222.11.2022, 22:01

Ciekawe czy Polska z Arabią będzie miała większe posiadanie piłki, taka Islandia miała z nimi 50/50 niedawno.

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 122.11.2022, 22:01

@Rynkos7 napisał: "Co xD To za Nawałki i za Beenhakkera graliśmy dużo lepiej. Zwycięstwa z jakąś Andorą i Albanią to trochę za mało na takie stwierdzenia."
Ale co mają zwycięstwa do stylu gry? Jesli Stoke wygrywał z Arsenalem to Twoim zdaniem dlatego że prezentowali lepszy styl gry?

arsenallord komentarzy: 30407 newsów: 11722.11.2022, 22:00

Jeszcze nigdy nie widziałem co takiego reprezentuje sobą taki Szymański czy Frankowski, że to tacy ważni piłkarze w kadrze

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 122.11.2022, 21:56

@Slaviola napisał: "Kto wie, że gdybyśmy zagrali jak AUS, to czy nie byłoby podobnego wyniku jak tutaj."
Kto wie, że gdybyśmy zagrali jak Arabia Saudyjska, to czy nie byłoby podobnego wyniku jak tam.

Yave komentarzy: 170622.11.2022, 21:47

kurde kibicuję generalnie Francji na każdym turnieju od 2006 ale fajnie by było, jakby Mbape nic nie strzelał xD bardzo mi sympatia do niego spadła w ostatnich latach. Niech ten biedny niedoceniony Żiru se strzela

maniekuw komentarzy: 268722.11.2022, 21:43

tak się zastanawiam jak to możliwe, że praktycznie każda reprezentacja potrafi coś tam mniej lub bardziej tę piłkę pokopać, a my tak męczymy bułę, że się oglądać nie da.

TlicTlac komentarzy: 606222.11.2022, 21:43

@Slaviola:

Bez przesady. Meksyk też dzisiaj był bardzo słaby. Najgorszy mecz turnieju póki co, szczególnie dla postronnego widza.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady