Oficjalnie: Ethan Nwaneri przedłużył umowę z Arsenalem!
08.08.2025, 16:16, Eryk Szczepański
1044 komentarzy
Ethan Nwaneri, po niezwykłym roku, podpisał nowy, 5-letni kontrakt z klubem i z niecierpliwością czeka na to, co przyniosą sezony 2025/26 i kolejne. Mając za sobą już dekadę spędzoną w klubie, 18-latek będzie kontynuował swoją przygodę z nami, rozwijając swoje umiejętności tam, gdzie czuje się najlepiej.
Po zeszłorocznej przełomowej kampanii, w której zaliczył 37 występów i zdobył dziewięć bramek, Ethan ma nadzieję na kolejny sezon w pierwszym składzie. - To dla mnie wszystko, jestem bardzo szczęśliwy, że udało się to załatwić. Tu czuję się jak w domu i wiem, że tu najlepiej się rozwinę. Jestem gotowy - powiedział po podpisaniu umowy.
- To mój pierwszy prawdziwy sezon jako część pełnoprawnej drużyny. Jestem podekscytowany tym, co mogę wnieść do zespołu i jak mogę mu pomóc. Jestem wszechstronnym zawodnikiem, więc mogę grać na każdej pozycji w ofensywie i jestem gotów zrobić to, czego potrzebuje trener.
Ethan stał się najmłodszym zawodnikiem Premier League w wieku 15 lat i 181 dni we wrześniu 2022 roku. Jednak to ostatni sezon był dla niego prawdziwym przełomem. Od zdobycia pierwszych dwóch goli przeciwko Bolton Wanderers, po efektowne trafienia przeciwko Gironie i Manchesterowi City, zakończył sezon jako piąty najlepszy strzelec drużyny. To osiągnięcie napawa go dumą i chce je poprawić w kolejnych latach.
- Musiałem dostosować się do wymagań Premier League, zmieniłem się fizycznie i mentalnie, radząc sobie z przeciwnościami i kontuzjami. Stałem się silniejszy - przyznał. - Stałem się bardziej bezpośredni i dodałem więcej goli do swojego repertuaru, więc jestem podekscytowany tym, co przyniesie przyszłość.
źrodło: arsenal.com

08.08.2025, 15:27 10 komentarzy

07.08.2025, 14:30 1 komentarzy

07.08.2025, 09:10 1 komentarzy

07.08.2025, 07:17 15 komentarzy

07.08.2025, 07:13 0 komentarzy

06.08.2025, 21:37 574 komentarzy

06.08.2025, 16:19 818 komentarzy

06.08.2025, 15:39 0 komentarzy

06.08.2025, 15:35 2 komentarzy

06.08.2025, 09:29 8 komentarzy
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
Viktor Gyökeres – brakujące ogniwo w mistrzowskiej układance Arsenalu?
- 29.07.2025 19 komentarzy
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@pawel_1986: Ale się pięknie odkleiło XD
Ty chyba nie pamiętasz w jakim gownie się taplaliśmy jak na obronie biegał AMN-Sokratis-Mustafi-Kolasinac…
ZINCHENKO na dzień swojego transferu był niewątpliwe wzmocnieniem na swojej pozycji.
W tym momencie jest za słaby, bo Arsenal z zespołu walczącego o TOP 4 przekształcił się w zespół walczący o mistrza i facet nie dojeżdża za co też został odpalony z City, co w tym takiego jest nadzwyczajnego do pojęcia? XD
@Garfield_pl: Ty dalej swoje, jak jakiś fanatyk partii politycznej. I te teksty o mulach jakbys miał 10 lat. Odwracasz kota ogonem i piszesz znów jaki to Arteta super bo wynalazł MLS. Nic nie pisałem o tym, kto ma przyjść jeszcze i po co na tą pozycję. Dopowiadasz sobie jakieś brednie. Kupił dwóch połamańców na LO i to są jego dokonania transferowe w kwestii tej pozycji. Gdyby nie wyszedł MLS z podziemi to poprzedni sezon byłby dużo słabszy. Znów gadasz o tych ewolucjach i wymianie lepszego na lepszego i tak w nieskończoność a trofeów jak nie było tak nie ma. Arsenał co sezon tak odjeżdża, że nikt tego nie ogarnia poza Tobą.
@sebastix11 napisał: "jako 10tka ? kiedy Zina na dysze biegał u nas ?"
Oczywiście, że Zina to 10tka przeniesiona na LO...
Od dobrych kilku lat pozycja nr 10 umiera i tacy piłkarze jak Zina są przenoszeni na skrzydła i 8, a jego akurat dali na LO.
U nas Odegaard od bodajże dwóch sezonów też nie gra klasycznej 10tki. Jest po prostu bardziej kreatywną 8ką z zadaniami pressingu. Zina wchodził za Ode w zeszłym sezonie...
@pawel_1986 napisał: "To właśnie pokazuje jakim ty jesteś fanatykiem Artety i zupełnie nie jesteś obiektywny. Jego decyzja o odsunięciu ziny jest teraz argumentowana tym, że drużyna odjechała. W jego miejsce kto przyszedł? Połamany kalafior i gdyby nie MLS to dalej Arteta byłby w dupie. Ale to, że on ścignął Zine znając jego mankamenty, wieczne kontuzje to nic takiego prawda? Masakra jak ty jesteś ograniczony w tym wszystkim."
Nie jestem fanatykiem, tylko raczej ty nie ogarniasz po prostu. Tego MLS to jednak Arteta wynalazł na tą pozycję, Calafiori też daje inne możliwości, fizycznie jest szybszy i silniejszy i Zina odstaje już od tych chłopaków. Kto miał przyjść jeszcze i po co , jak mamy teraz LO fajnie obstawione. Widzisz mimo tego że Zina kontuzje łapał, jego przyjście z Jesusem zmieniło nasz styl i włączyło do walki o najwyższe cele, inni zawodnicy złapali tą grę , no a potem zaczęliśmy wymieniać na lepszych i taka kolej rzeczy, jeśli chcesz mieć mocna drużynę. Słabe masz argumenty w sumie, no ale co zrobić, jak się kibicuje mulom, to ma się braki w temacie rywali:)
Mistrzostwa traciliśmy przede wszystkim przez głupie serie przegrywanych/remisowanych meczy. Jak raz traciliśmy punkty, to później kolejne 2-3 mecze również nie szły...
Nie obwiniałbym personalnie żadnego gracza bo każdy miewa gorsze momenty w sezonie. Po prostu jak przegramy mecz, to trzeba od razu w kolejnej kolejce odkuć się i wracać na właściwą drogę
@Garfield_pl: To właśnie pokazuje jakim ty jesteś fanatykiem Artety i zupełnie nie jesteś obiektywny. Jego decyzja o odsunięciu ziny jest teraz argumentowana tym, że drużyna odjechała. W jego miejsce kto przyszedł? Połamany kalafior i gdyby nie MLS to dalej Arteta byłby w dupie. Ale to, że on ścignął Zine znając jego mankamenty, wieczne kontuzje to nic takiego prawda? Masakra jak ty jesteś ograniczony w tym wszystkim.
@Artetaballer: jako 10tka ? kiedy Zina na dysze biegał u nas ?
@pawel_1986 napisał: "Tobie poziomem coś w głowie odjechało bo drużyna z sezonu na sezon gra tylko słabiej także coś tu się nie klei. Zina za słaby raptownie, ten zina co nas na wyżyny wzniósł i był bogiem jeszcze niedawno. Aż tak jego poziom piłkarski spadł? Na jakiej podstawie to wnioskujesz?"
Widzisz, jeden słabszy sezon w ciągu 3 lat , zakończony i tak 2 miejscem, i już nie ogarniasz. Tak Zina jak przyszedł odmienił nasza grę , a potem drużyna się rozwinęła. Gdybyś był kibicem AFC, to byś ten rozwój widział i braki Ziny z tym związane.
Co do strat piłki na LO, to Calafiori wczoraj też pokazał, że potrafi wykręcić babola. Ogólnie, nasi schodzący do środka boczni obrońcy nie mają łatwego życia. Myślę, że jest to najtrudniejsza pozycja do gry wymagająca bardzo specyficznych umiejętności.
Bo musisz potrafić:
1. Wyprowadzać piłkę podaniem
2. Jak nie ma opcji do podania holować piłkę zdobywając przestrzeń i szukać faulu, a jednocześnie mieć wizję, żeby obserwować wychodzących kolegów do zagrań prostopadłych
3. Czasem obiec skrzydłowego i potrafić dośrodkować
4. Ogarniać defensywę
I co najtrudniejsze mieć to czucie gry, żeby wiedzieć kiedy podać, kiedy holować, kiedy obiec kolegę, a kiedy zostać w tyle do asekuracji kontrataku.
Zina oczywiście OUT, ale jako 10tka ze słabymi warunkowami fizycznymi i tak dobrze sobie radził w tej roli.
@sebastix11 napisał: "tak dokładnie, więc takie błędy jak ten Ziny przyczyniły się do strat punktów, które w rozrachunku kosztowały nas mistrzostwo"
No masz rację, teraz pamiętam, nawet kojarzę swój komentarz z tamtego okresu przed meczem gdzie pisałem że jak ten mecz wygramy to idziemy na mistrza, a jak stracimy punkty to City nas dogoni i stety niestety trafiłem. W takim meczu jednak człowiek oczekuje, że taki zawodnik jak Zina to zagra nie na 100, ale na 200%, a on z tego co pamiętam fragmentarycznie to dał się jechać jak dziecko.
@pawel_1986 napisał: "Gościu czy Ty myślisz, że ja notuję te jego babole? Oczywiście, że nie ale były mecze w których przez jego brak umiejętności w defensywie rywal zdobywał bramki. Co chwila było zina to, zina tamto, znów ziny wina, etc. Ile takich było? Tutaj z pomocą Ty powinieneś przyjść lub Adek bo statystyki to Wasza specjalność."
No to po co rzucasz takie teksty, jak poparcia nie masz. To trochę jak z Odegaardem czy innymi, potem gadasz ,że w sumie to nie oglądałeś, a w sumie to komentarze itd. Tak były mecze gdzie stracił i padł gol, ale nie było ich tak dużo, zeby miały zaważyć na mistrzostwie. Przynajmniej tak sugerowałeś, więc wydawało mi się, że masz na to dowody, a tu jak zwykle;)
@Garfield_pl: Tobie poziomem coś w głowie odjechało bo drużyna z sezonu na sezon gra tylko słabiej także coś tu się nie klei. Zina za słaby raptownie, ten zina co nas na wyżyny wzniósł i był bogiem jeszcze niedawno. Aż tak jego poziom piłkarski spadł? Na jakiej podstawie to wnioskujesz?
@Garfield_pl: i nie tylko Zina popełniał błędy, ale jest faktem że sam Zina sporo błędów miał w meczach
@enrique: tak dokładnie, więc takie błędy jak ten Ziny przyczyniły się do strat punktów, które w rozrachunku kosztowały nas mistrzostwo
@sebastix11 napisał: "bo Zinchenko zawalał bramki, przez braki w defensywie i często grą na zmęczeniu i nie nadążaniem za akcjami, pamiętam mecz z Liverpoolem gdzie prowadziliśmy 2:0 na Anfield i daliśmy Liverpoolowi się rozkręcić przez jakiś faul na boisku kibice nagle zaczęli kibicować i zawodnicy Liverpoolu to poczuli i skończylo się 2:2 a mogło lepiej dla nich, i wlasnie Zinchenko tam został porobiony na 2:2 przez Trenta chyba i Firmino strzelił, a sporo razy w tym jednym meczy Zina miał problemy"
Oczywiście, że zdarzyło się mu, tylko nasz płaczek jak zawsze hiperbolę stosuje, a jak się go pyta o konkretne dane to potwierdzające to już kręci. Zina do sprzedania zdecydowanie, dał nam dużo, ale drużyna poziomem odjechała i musi zrobić miejsce nowym :)
@sebastix11 napisał: "bo Zinchenko zawalał bramki, przez braki w defensywie i często grą na zmęczeniu i nie nadążaniem za akcjami, pamiętam mecz z Liverpoolem gdzie prowadziliśmy 2:0 na Anfield i daliśmy Liverpoolowi się rozkręcić przez jakiś faul na boisku kibice nagle zaczęli kibicować i zawodnicy Liverpoolu to poczuli i skończylo się 2:2"
To nie był ten słynny mecz, który rozpoczął serię strat punktowych gdzie City nas przeskoczyło a Newcastle nas dojechało i było po zabawie w mistrza?
@Garfield_pl: Gościu czy Ty myślisz, że ja notuję te jego babole? Oczywiście, że nie ale były mecze w których przez jego brak umiejętności w defensywie rywal zdobywał bramki. Co chwila było zina to, zina tamto, znów ziny wina, etc. Ile takich było? Tutaj z pomocą Ty powinieneś przyjść lub Adek bo statystyki to Wasza specjalność.
bo Zinchenko zawalał bramki, przez braki w defensywie i często grą na zmęczeniu i nie nadążaniem za akcjami, pamiętam mecz z Liverpoolem gdzie prowadziliśmy 2:0 na Anfield i daliśmy Liverpoolowi się rozkręcić przez jakiś faul na boisku kibice nagle zaczęli kibicować i zawodnicy Liverpoolu to poczuli i skończylo się 2:2 a mogło lepiej dla nich, i wlasnie Zinchenko tam został porobiony na 2:2 przez Trenta chyba i Firmino strzelił, a sporo razy w tym jednym meczy Zina miał problemy
@kwiatinho napisał: "According to Elis Buse: "Fernabache has made an official offer to Arsenal for Zinchenko"
"Mourinho wants to play him in midfield"
Po Lokonge ponoć zgłosił się PQOK a Stuttgart wciąż walczy o Vieire.
Fulham chce Nelsona
Zapowiadają się ciekawe 3 tygodnie"
Są jakieś informacje o kwotach?
@pawel_1986: panie, przedwczoraj Madueke to był kolejny koń trojański i flop, a wczoraj już podstawowy LS xD
@pawel_1986 napisał: "Co chwila płacz tu był jak zina bramki zawalał. Może nie pamiętasz to sobie odśwież ile było hejtu na niego."
Nie, poproszę te ilości bramek straconych i które realnie wpłynęły na brak mistrza;) to Ty napisałeś że mnóstwo:) tak czasem tracił piłkę, ale nie każda strata to był gol rywala, a tak to przedstawiasz, więc pokaż mi te przypadki. A że jechany? To w sumie co sezon nowa ofiara jest. Jak nie Zina, to ode, Gabi,Kiwior, White,Timber,Havertz w sumie cały skład, szczególnie dla takich jak Ty, bo przecież u nas sam szrot i klub bez ambicji;)
@vitold: I te argumenty debilne, że teraz to on za słaby a wtedy był takim kozakiem :D Daj Pan spokój jak tu ludzie zmienni są. Chorągiewki jak zwieje wiaterek.
@pawel_1986: przecież Zine sprzedałoby tu 99% osób, ale 1% znajdzie jakiś tam sentyment xd
@Garfield_pl: Co chwila płacz tu był jak zina bramki zawalał. Może nie pamiętasz to sobie odśwież ile było hejtu na niego.
Zapomniałem dopisać, że UTD transfery takie, że na papierze niszczą wszystkich że nie trzeba nawet meczów rozgrywać.
Śmiechem żartem - dawno nie jarałem sie tak sezonem i cokolwiek by się działo - będę kibicował Arsenalowi dalej, tak jak 20+ lat już. Kibicem się jest. Nie bywa.
Czekamy i trzymamy kciuki!!!
@pawel_1986: co za brednie
Czyli tak podsumowując ostatnie dni i godziny zespołów z ligi..
U nas lipa, zero nowości, nie ma co się nastawiać, oby chociaż top4
Live TOP, trener od razu liga, transfery top, a właśnie przewalili puchar jak amatorzy
Chelsea to umie sprzedawać, właśnie kupiliśmy gościa którego kibice chcieli sprzedać za worek ziemniaków, a u nas głosy że zrobił w 3 minuty tyle ile GM w 3 meczach
UTD idzie na mistrza
Ciekawy sezon xD
@pawel_1986 napisał: "I to powodowało dużą ilość straconych bramek po jego stronie."
Tzn ile?
@alexis1908 napisał: "w jakim Milanie ? Tym Milanie Co się bujał w środku tabeli ? Nigdy z Milanem mistrzostwa nie zdobył , na Euro był niezły fakt, bramkarz sezonu we Francji w PSG no fakt miał tam konkurencję ;) tak jak napisałem zagrał jeden dobry sezon w PSG ten ostatni ale ile razy im wcześniej zawał LM np w meczu z realem xD Onana też miał wybitny sezon przed transferem do United nie wiem ale chyba też był wybierany najlepszym bramkarzem LM . Zazdrość mnie nie zżera uważam Raye za dużo lepszego bramkarza a Dollaruma jest dla mnie przehaypowany kiepsko gra na lini i co najważniejsze jest słaby na przedpolu co w Anglii raczej nie przejdzie ."
Zanim napiszesz w jakim grał Milanie to sprawdź. Napisać że na Euro był niezły to nic nie napisać... został bramkarzem sezonu na świecie nie dlatego że był niezły. Jeden dobry sezon? Ok
According to Elis Buse: "Fernabache has made an official offer to Arsenal for Zinchenko"
"Mourinho wants to play him in midfield"
Po Lokonge ponoć zgłosił się PQOK a Stuttgart wciąż walczy o Vieire.
Fulham chce Nelsona
Zapowiadają się ciekawe 3 tygodnie
@Theo10: I to powodowało dużą ilość straconych bramek po jego stronie. Może i by jakiś mistrz wpadł gdyby nie to.
@pawel_1986: Tak naprawdę to u nas Zina często grał jako ŚP kiedy byliśmy w posiadaniu piłki, a dopiero przy jej braku przechodził na LO. Szczególnie dobrze to funkcjonowało w duecie z Xhaką schodzącym na LO.
@Theo10: To akurat wiem :) Smutne to musi być jeśli jesteś cała karierę kimś innym niż chciałbyś być bo mecze reprezentacji to znikomy procent wszystkich występów.
@pawel_1986: W reprezentacji od dawna (zawsze?) gra w środku pola.
@Dzulian: Masz rację misiu kolorowy. Ale zluzuj gumkę bo ci pęknie zaraz
@damianARSENAL: To kim ten zimchenko jest jak nie lewym obronca? W city tez tylko tam gral. Jakies zaburzenia osobowości gość musi mieć skoro jest kimś innym niż całe jego życie zawodowe ;)
@pawel_1986: Możesz sobie sądzić co chcesz. Poza tym, że mecz o Tarczę chu"a znaczy. Jak finalnie wypadnie dany transfer w całym sezonie.
@Dzulian: Czyli w tym roku City znów po mistrza? Nie sądzę :)
@damianARSENAL: do Jesusa też mam jakby nie te kontuzje to mógłby być całkiem fajny lewy skrzydłowy z dobrym dryblingiem i szybkością szkoda że jest taki łamliwy mam nadzieję że pójdzie kiedyś gdzieś do Włoch i pogra jeszcze w Europie ;)
Oby się udało sprzedać po tych zakupach kilku graczy.
Zinczenko ma umowę do 2026. Więc na szczęście żadne wypożyczenie nie wchodzi w grę.
Samo zejście z kontraktu 7,8 mln rocznie to już dużo (Taki Eze mógłby dostać 8)
Niech jeszcze dorzucą z 10 odstępnego i miodzio.
Mam sentyment do Zinchenki. Razem z Jesusem pomogli wskoczyć nam na poziom aspirujący do mistrza Anglii. Wiele krytyki spadało na niego jeśli chodzi o defensywę, ale chyba wszyscy zapominają, że to nie jest lewy obrońca, a tak naprawdę nigdy nie dostał prawdziwej szansy w środku pola. Zawsze mobilizował naszych piłkarzy i kibiców. Powodzenia Alex
@Dominik11: oby sprzedaż a nie kolejne wypożyczenia
@Garfield_pl: Mourinho też podobno naciska, aby ściągnęli mu Zine, bo widzi go w środku pola
Serkan Gazioglu: Oleksandr Zinchenko jest bardzo blisko transferu do Fenerbahce. Zawodnik już ustalił warunki kontraktu z turecką drużyną, a od godziny 15:00 trwają zaawansowane negocjacje pomiędzy klubami.
@Womanizer: ta już widzę jak rozrywają tą naszą stronę huragonowymi atakami ;) wyjść ofensywnie szybko zabić mecz i do domu to United nie city i sądzę że nie zagra Skelly tylko Calafior.
@alexis1908: Martinelli to właśnie zejdzie podmęczony w 70 minucie. Jak będzie harował na całej długości boiska. Do przodu i jeszcze pomagając w asekuracji Mbeumo.
Arteta nigdy nie wypuści Madueke, żeby zostawić samego MLS na być może Diallo + Mbeumo po prawej
JUST IN from @sercanhamzaolu:
Fenerbahçe Sporting Director Devin Özek,will complete transfer negotiations in England for Oleksandr Zinchenko and return to Istanbul from London tomorrow at 3:00 PM.
@adek504: mi się wydaje że wyjdziemy tak jak na Bilbao właśnie że to chyba optymalna jedenastka tylko fajnie by było Madueke za Gabiego a Gabiego koło 70 min na podmeczonego rywala jak się zrobi więcej miejsca .
Tureckie media donoszą, że Fenerbahce negocjuje transfer Zinchenki.