Oficjalnie: Frimpong do końca roku w Charltonie

Oficjalnie: Frimpong do końca roku w Charltonie 19.11.2012, 12:08, Sebastian Czarnecki 1077 komentarzy

Defensywny pomocnik Arsenalu - Emmanuel Frimpong - dołączył do drugoligowego Charltonu na zasadzie wypożyczenia, które potrwa do 1 stycznia 2013 roku.

20-latek, który we wrześniu powrócił po 7-miesięcznej kontuzji, zaliczył w tym sezonie dwa występy w barwach Arsenalu. Oba miały miejsce w Capital One Cup - przeciwko Coventry City i Reading.

W minionej kampanii Frimpong aż 14 razy wystąpił pod okiem Arsene'a Wengera, a pod koniec roku przeniósł się na wypożyczenie do Wolverhampton - ówcześnie występującego w Premier League. Niestety karierę Ghańczyka w Wilkach przerwała kontuzja więzadeł krzyżowych, której nabawił się pod koniec lutego. Uraz wyeliminował młodego zawodnika z gry aż do września.

Emmanuel dołączył do drużyny Chrisa Powella, by zacząć regularnie wybiegać na boisko i odzyskać dawną dyspozycję. Wszyscy w klubie życzą Frimpongowi wszystkiego najlepszego podczas najbliższych dwóch miesięcy w Charltonie.

CharltonEmmanuel FrimpongWypożyczenia autor: Sebastian Czarnecki źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 120.11.2012, 00:26


Arsenalfcfan; tylko zwróciłem uwagę, że w tym filmiku znajdują się zagrania z okresu po kontuzji, to Ty umieściłeś ten filmik :p

z yt trzeba potrafić korzystać tak samo jak ze statystyk, Internetu itd.

Kanonierka92 komentarzy: 26820.11.2012, 00:06

Nie wiem, gdzie to napisać, więc zrobię to tu.
Wygląda na to, że być może Giroud będzie miał niedługo konkurencję :P
gossip.ladyarse.com/arsenal/2012/11/19/henry-trains-with-arsenal-january-return-not-ruled-out/

Arsenalfcfan komentarzy: 1320719.11.2012, 23:50

pauleta19,

wiesz na youtube, dalej możesz znaleźć Ricardo Quaresma - "Star", "Portugal Talent" ;) a sam wiesz jak dzisiaj z nim sytuacja wygląda :) identycznie jak z Aaronem :)

tomekafc95 komentarzy: 413619.11.2012, 23:49

nigdy nie wiadomo bo taki celtic przegral 2-1 na camp nou a u siebie wygrali chociaz byli tez podobno skazani na przegrana

Arsenalfcfan komentarzy: 1320719.11.2012, 23:48

pauleta19,
większość tych zagrań jest z sezonu 2010/2011 i wcześnieszych ;)

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 119.11.2012, 23:48

Ja mysle ze giroud sprawilby ze barca by plakala :-P

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 119.11.2012, 23:47

z resztą jest podpisane: "Aaron Ramsey returned from an horrific injury determined to fight for his future" i tytuł: Bright Future, a nie "Wasted talent"

Arsenalfcfan komentarzy: 1320719.11.2012, 23:45

I tak I nie,

powiem tak, to się wydaje, że to jedziemy, dostajemy 5-0 i wracamy.. z Realem obstawiałbym ok. 3-1 z Barcą podobnie.... większą szanse mielibyśmy z Realem niż z Barcą, bo Real nie utrzymuje się przy piłce, więc my może coś byśmy tworzyli w ataku.. a za to z Barcą piłki nie mielibyśmy, a wiemy jak to u nas z stawianiem autobusu ;)

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 119.11.2012, 23:45


afckonrad9101, ta kibicuj Olympiakosowi, jeszcze nas zleją u siebie i będzie thursday night, thursday night channel 5 if you know what I mean

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 119.11.2012, 23:45

Uroki youtube'a ;-)

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 119.11.2012, 23:43

Arsenalfcfan
"youtube.com/watch?v=KXhiFubZUMM

Aaron przed kontuzją :) gdyby do takiej formy wrócił.. bo tutaj podawał do przodu, strzelał, dryblował.. a teraz z tego nie robi..."

ale FAIL, w filmiku większość zagrań pochodzi z gry Ramseya po kontuzji, co świadczy, że idziesz za mainstreamową krytyką Aarona ;p

I_Tak_I_Nie komentarzy: 141419.11.2012, 23:41

Jak sądzicie, gdyby Arsenal teraz zagrał z Realem/FCB na wyjeździe to jaki byłby wynik? Bo moim zdaniem byśmy ładny łomot dostali :/

Arsenalfcfan komentarzy: 1320719.11.2012, 23:40

fabik,
pisałem wcześniej, że miał jeden dobry i 2-3 przyzwoite mecze w tym przeciągu ostatnich 30-40 spotkaniach, czy nie uważasz, że to troche za mało?

pisałem już co powinniśmy zrobić z nim:
wypożyczyć albo sprzedać do innego klubu za ok. 5mln z możliwością wykupu po 2 latach za 15mln. jeśli udałoby mu się przez te 2 lata odbudować forme to mógłby wrócić, jeśli nie to niestety ale w Arsenalu już nie pograłby.

afckonrad9101 komentarzy: 783419.11.2012, 23:40

Trzeba liczyc na Olimpiakos we srode , a jak bedzie szansa na pierwsze mam nadzieje ze pojedziemy najmocniejszym skladem do Grecji

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 119.11.2012, 23:37

Mourinho powiedzial ze liczy sie z tym ze moga zajac 2 miejsce w grupie, jak go reporter zapytal o to co dalej, to mu odpowiedzial ze ktos kto zajmie pierwsze miejsce ma pecha, juz chyba wiem kogo wylosuje arsenal jak zajmie pierwsze miejsce :-P

fabik komentarzy: 2954 newsów: 2719.11.2012, 23:32

Arsenalfcfan, on nie mógł zatracić tych umiejętności, bo wtedy nie miałby w ogóle dobrych meczów. Z City naprawdę aż przyjemnie się patrzyło na jego gre, niewiele strat, sporo skutecznych rajdów, to od niego podanie na sam na sam dostał Gervinho. I to wszystko z mocnym rywalem. Nie mam pojęcia w czym tkwi problem Aarona, ale na pewno jestem przeciwny jego sprzedaży, bo on musi kiedyś ustabilizować formę i wtedy będzie kozak. Niemniej jednak na tę chwilę powinien zostać wypożyczony do jakiegoś średniaka PL.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 119.11.2012, 23:31

Pauleta, przez to ze ramsey zapiernicza w obronie nie jednego gola stracilismy w tamtym sezonie ;-) imo wenger chce zeby ramsey dalej gral w pilke, a gdyby go wstawil do rezerw to juz nikt by go nie kupil, i to by moglo oznaczac koniec kariery :-P

Arsenalfcfan komentarzy: 1320719.11.2012, 23:31

pauleta19,

z tej gry obronnej Ramseya, wynika to, że przeciwnik ma więcej sytuacji niż on przejęć :) bo często jest tak, że po stracie piłki uda mu się odebrać footballówkę.. a to nie jest dobra gra w obronie... często po przejęciu piłki, biegnie z nią po czym ją traci i zespół nadziewa się na kontre..

gra jako ŚP w obronie, to nie tylko zabranie piłki ale również jej rozprowadzenie, a to mu kompletnie nie wychodzi... i tu jest mega problem :)

afckonrad9101 komentarzy: 783419.11.2012, 23:30

Co do rezerwowych to niekorzystanie z Arshavina to dla mnie nieprawdopodobne marnotrastwo, wiem ze Wenger go juz skreslil ale gosc ma umiejetnosci ktore moga nam pomoc wygrac z kazdym w tym sezonie w PL wchodzil na ogony w paru meczach , z Fulham i QPR na ostatnie 10 minut bodaj i w tym czasei zdarzyl wrzucic pilke fantastycznie dzieki czemu pokonalismy QPR, a z Fulham wywalczyl karnego ktory tez powinien nam dac trzy punkty...

afckonrad9101 komentarzy: 783419.11.2012, 23:27

pauleta19
Litosci , to maja byc argumenty za Ramseyem? bramka na 3-1? czy asysta na 5-1 to jest cos po czym moge byc pod wrazeniem?;p Naprawde nie widzialem jeszcze pilkarza ktory mialby tak potezny kredyt zaufania u trenera, jak Ramsey ma u Wengera, chcialbym zeby gral dobrze ale jestem sceptyczny, bo nie widze u niego wystarczajacych umiejetnosci na taki klub jak Arsenal...

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 119.11.2012, 23:27


Marzag, z tym, że Ramsey zapiernicza w obronie, a Chamakh ma tylko za zadanie dostawić nażelowaną grzywkę i trafić do bramki

Arsenalfcfan komentarzy: 1320719.11.2012, 23:24

pauleta19,
dostawać takie szanse jak Chamakh, a takie szanse jak Aaron to ciężko porównywać.. bo Chamakh mógł czuć się niechciany, a Aaron właśnie czuł się jak w domu, że pomimo tego, że słabo zagra i tak w następnym meczu wyjdzie..

mam nadzieje, że Rosicky i Diaby wrócą to Ramsey do U21 zostanie odesłany :)

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 119.11.2012, 23:22

Pauleta, z tym ze chamakh wchodzil na ogony a ramsey gral cale spotkania ;-)

Arsenalfcfan komentarzy: 1320719.11.2012, 23:22

fabik,

tych jego podań, narażających zespół na strate bramki jest dużo więcej niż na szanse na zdobycie bramki, a czegoś takiego nie chcemy.

1 podanie na pare spotkań, to o wiele za mało :)
on po prostu przez kontuzje stracił umiejętności.. a skoro gracz jest słaby, żeby nie powiedzieć beznadziejny, to powinniśmy się z nim pożegnać..

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 119.11.2012, 23:22


afckonrad9101, gol z Olympiakosem bodajże, asysta z Southmapton, znam na pamięć jako obrońca AR16 :p

fabik, dokładnie Walcott mu zepsuł asystę, a czepiają się później Aarona, że ma słabe staty :p

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 119.11.2012, 23:20

Imo lepiej dla druzyny byloby gdyby jednak zlapal kontuzje, wzmocnilby sklad, tak jak gerv wzmocnil sklad swoja kontuzja

marcin04c komentarzy: 309619.11.2012, 23:19

fabik@
masz całkowitą racje..
powodzenia dla ping ponga;)

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 119.11.2012, 23:19


Arsenalfcfan, a Chamakh to niby bryluje w statystykach? w poprzednim sezonie 23mecze (960 minut) 1 gol ;o

Bendtner też taki zaczepisty, że Sunderland wolał wydać 15mln funtów na Fletchera niż 5-7 na Bendtnera :D

Arsenalfcfan komentarzy: 1320719.11.2012, 23:19

youtube.com/watch?v=KXhiFubZUMM

Aaron przed kontuzją :) gdyby do takiej formy wrócił.. bo tutaj podawał do przodu, strzelał, dryblował.. a teraz z tego nie robi...

wiec nie ma co się dziwić, ale chyba niedługo Eisfeld zastąpi go, a przynajmniej mam taką nadzieje.

fabik komentarzy: 2954 newsów: 2719.11.2012, 23:18

Arsenalfcfan, bez przesady, podanie i, hm, wizję ma niezłe, chociażby z totkami jak wszedł, to on posłał tę piłę, po której Theo wyszedł sam na sam, ale sobie za daleko wypuścił. Szkoda tylko, że przez ten czas, na który wszedł miał więcej złych niż dobrych zagrań, więc nikt o tym podaniu nie pamięta.
Ale zgadzam się, że on formy nie powinien budować w Arsenalu. Problem w tym, że Wenger go pewnie uważa za piłkarza gotowego na pierwszy skład i Aaron w życiu nie pójdzie na wypożyczenie.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 119.11.2012, 23:18

Fabianski napewno nie jest gorszy, jak gral w poprzednim sezonie to gral dobrze, ss tez sie poprawil i dawal rade, tylko z fulham zawalil, w sumie dj to poziom ramseya aktualnie, chamakh jak gra to w przeciwienstwie do ramseya nie szkodzi druzynie, verma moze ma spadek formy, ale poza bledem z utd nie gral tragicznie, nie oceniam go na boku obrony bo to nie jego pozycja, ramsey traci pilke, niecelnie podaje, zwalnia akcje, jego zagrania rozpoczynaja ogolem kontry przeciwnikow, strzela najczesciej kilka m obok bramki ew kilka m nad. Nic pozytywnego niestety nie wnosi

tomekafc95 komentarzy: 413619.11.2012, 23:16

eisfeld dzis 2 zapakowal dzis gosciu ma potencjal ....

afckonrad9101 komentarzy: 783419.11.2012, 23:12

Nie wiem jak mozna bronic Ramseya, gosc ma abonament na gre pomimo ze do niej nie wnosi kompletnie niczego, jego jedynym atutem jest wiek i to by bylo na tyle, pytam kiedy ostatnio asystowal? kiedy ostatnio strelil bramke? Rozmawiamy o skrzydlowym / ofensywnym pomocniku ktory roegral na przestrzeni roku ok 50 spotkan , gdy wchodzi z lawki za kazdym razem oslabia zespol, w tym sezonie zagral niezle z City reszta to byla kazszana, taki Arshavin dostaje 5 % czasu tego co Ramsey a wnosi wiecej do gry niz Walijczyk...

Arsenalfcfan komentarzy: 1320719.11.2012, 23:11

pauleta19,

wolałbym Bendtnera niż Aarona ;) to samo z Chamakiem
Gervinho chociaż te bramki strzelał.. a Aaron prócz jednej to dużo nie pokazał.. a przypomnijmy, że jego pozycja to przynajmniej wiąże się, że kilkoma asystami, a on niestety nie może popisać się ani jedną..

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 119.11.2012, 23:09

Arsenalfcfan, nikt go nie kupi za 5 mln, w ogole nikt go nie kupi, nikt nie zaplaci za oslabienie zespolu :-P

Arsenalfcfan komentarzy: 1320719.11.2012, 23:08

fabik,

co do umiejętności to sprzeczałbym się bo:
nie ma dryblingu,
nie ma szybkości,
nie ma celnych podań zarówno krótkich jak i długich

do tego w obronie jakoś porywająco nie gra... więc pytanie czy te jego umiejętności są :) bardziej można powiedzieć, że on ma talent.. ale taki talent przydałoby się rozwinąć w innym klubie tak jak Wilshere...

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 119.11.2012, 23:07

Chamakh to już tyle gra, że zasłużył na ocenę. Jakby oceniać tylko po obecnym sezonie to Vermaelen powinien trafić na TL :p

Gorsi od Ramseya, czyli tak właściwie kogo chciałbym się pozbyć: Squillaci, Chamakh, Park, Bendtner, Djourou, Denilson, Mannone, Fabiański.

Ponadto są piłkarze, którzy rozczarowują podobnie jak Ramsey: Gervinho, Santos. W tym sezonie wspomniany Vermaelen gra kiszkę.

Nie mówiąc o tym, że wiecznie kontuzjowani są Diaby i Gibbs. Ramsey przynajmniej nie łapie kontuzji :P

Wiola04 komentarzy: 3702 newsów: 319.11.2012, 23:07

fabik--> bardzo dobrze prawisz.

Arsenalfcfan komentarzy: 1320719.11.2012, 23:05

Marzag,

no i dodaj, że ta jego kontuzja już nie może go tak usprawiedliwiać, bo Jack po kontuzji wrócił i grał dużo lepiej w pierwszym meczu niż Ramsey po 50 meczach od czasu kontuzji..
on po prostu się wypalił i najlepszym dla nas jest wypożyczenie go od stycznia, albo sprzedaż np. za 5mln i po 2 sezonach możliwość odkupienia za 15mln. jeśli zacznie grać to git, będziemy mieli zawodnika, jeśli nie to tam zostanie gdzie odejdzie..

ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10319.11.2012, 23:05

yyy... Wojtek jest pewnym siebie człowiekiem, znającym swoją wartość tyle w temacie.

fabik komentarzy: 2954 newsów: 2719.11.2012, 23:05

Mnie też, jak każdego, Ramsey zazwyczaj strasznie denerwuje swoim daremnym kopaniem, ale jednak miewa dobre mecze, jak choćby z City w tym sezonie. W zeszłym sezonie jeszcze myślałem, że może problem tkwi w jego głowie, ale wtedy by raczej cały czas grał padakę, a on grał w kratkę. To raczej bardzo nieustabilizowana forma, bo umiejętności to on jednak ma, czy się to niektórym podoba czy nie. I mimo że wiem, że jeszcze nieraz będę na niego się wk.wiał podczas meczu, to nadal wierzę, że w końcu zacznie dobrze grać.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 119.11.2012, 22:59

Wojtek jest inteligentny, czasami bezczelnym, ale znajacym swoja wartosc i umiejetnosci czlowiekiem, do tego jest odwazny, ja go za te cechy lubie ogolem

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 119.11.2012, 22:56

I wytlumaczenie ze jest mlody to zadne wytlumaczenie, bo lepsi od niego u nas sa coq, wilshere, chamberlain, eisfeld a sa mlodsi od niego, jedynie coq jest w jego wieku

KedzioRRz komentarzy: 385319.11.2012, 22:56

@Czajnik17 DOKŁADNIE, IMO wojtek jest po prostu niedojrzałym cwaniaczkiem polaczkiem (po ooojcu:P)

Arsenalfcfan komentarzy: 1320719.11.2012, 22:54

pauleta19,

licz tylko z seniorki, a nie z tych co jeszcze grają głównie w młodzieżówce :)

bo tak to gorszy chyba jest tylko SS18 :)

a no i właśnie licz ludzi, któzy szanse dostają..
a Chamakha napewno nie licz bo on grał 2 mecze i ma lepsze statystyki od Ramseya, który tych spotkań rozegrał duuużo więcej :)

pronik komentarzy: 518219.11.2012, 22:54

WHU-Stoke 1-1

KedzioRRz komentarzy: 385319.11.2012, 22:53

Panowie, Vela już 2 bramki w barwach sociedat w meczu z Vallecano czy jak to tam zwał:) Lubiłem go zawsze, szkoda że BPL nie była dla niego. Powodzenia Carlos:)

bmwz5 komentarzy: 6280 newsów: 34119.11.2012, 22:50

Problemem w tym wszystkim jest fakt, że lista zawodników od niego lepszych jest ZNACZNIE większa niż ta od niego gorszych.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 119.11.2012, 22:50

Pauleta, dawaj wymieniaj :-D

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 119.11.2012, 22:47


Arsenalfcfan, Jakby nie patrzeć jest długa lista gorszych piłkarzy od Ramseya mających kontrakt z AFC.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady