Oficjalnie: Granit Xhaka Kanonierem!
25.05.2016, 12:57, Adam Cygański 12365 komentarzy
Arsenal Football Club za pośrednictwem swojej oficjalnej strony internetowej potwierdził to, o czym media mówiły już od dłuższego czasu – od sezonu 2016/17 Granit Xhaka będzie bronił barw Arsenalu.
23-letni Szwajcar podpisał z The Gunners długoletni kontrakt, a kwota transferu nie została ujawniona.
Xhaka przenosi się do Arsenalu z Borussii Mönchengladbach, gdzie pełnił rolę kapitana i którą w ubiegłym sezonie poprowadził do 4. miejsca w Bundeslidze, gwarantujące Źrebakom udział w eliminacjach do Ligi Mistrzów. Do Borussii zaś trafił w 2012 roku z FC Basel, z którym dwukrotnie zdobywał mistrzostwo i raz Puchar Szwajcarii.
- Granit to bardzo ekscytujący, młody zawodnik, ale mający już duży bagaż doświadczeń. Obserwowaliśmy go naprawdę długo, a teraz jest już naszym zawodnikiem, dzięki czemu wniesie do naszego składu dużo jakości. Życzymy Granitowi powodzenia podczas Euro 2016 wraz z reprezentacją Szwajcarii i z niecierpliwością wyczekujemy go w Arsenalu – powiedział Arsene Wenger.
Xhaka dołączy do nowych kolegów z drużyny po Mistrzostwach Europy.
źrodło: arsenal.com
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Brzmi to absurdalnie ale jeśli sie przeczyta doktryny i plan na nowe stulecie amerykanskie to wszystko nabiera sensu.
Stawia tarcze antyrakietowa bo szykuje sie do wojny z Rosja. W skrocie polega to na tym ze musi oslabic na tyle Rosje aby ta chciala sojusz z Ameryka przeciwko rosnacym w sile Chinom bo przeciez sa zadluzeni i chinoli na duze kwoty. Inna sprawa ze Amerykanie chca bronic Polske jedba tarcza antyrakietowa i 15 tysiacami ludzi bez ciezkiego sprzetu. Nitk oprocz amerykanskich wojsk rowniez nie wie czy to jest rzeczywiscie tarcz czy moze bron ofensywna. Rosja juz sie zbroi na granicach w odpowiedzi na zachowania NATO. Warto dodac ze Ameryka ma najwieksze zyski z wojen a teraz zadnej nie prowadzi.
pauleta
Myślę, że na pewno starają się, żeby Europa nie stała się od nich silniejsza. Wiadomo, że USA potrzebuje Europy, ale potrzebuje Europy z którą rozmawia z pozycji siły, a nie na odwrót.
Plotki transferowe tak bardzo ciekawe:V
To nie jest portal polityczny , wchodzę tu poczytać o naszym kochanym klubie wydarzeniach sportowych albo jakiś czas ciekawych plotkach. Nie róbcie gownoburzy. Pozdro
Trzeci, z tym się zgadzam.
Nie zgadzałem się ze stwierdzeniem, że "USA zależy na destabilizacji Europy", bo to jest bzdura. Jest wręcz przeciwnie. USA stawia tarczę antyrakietową żeby osłabić Europę? Litości. Europa już jest słaba. Dalsze osłabianie jej byłoby strzałem w kolano.
pLYTEK
Nie ma żadnej ważnej daty. Jeśli te 15 tysięcy amerykańskich żołnierzy będzie stacjonowało w Polsce to w każdym momencie może wybuchnąć wojna z Rosją.
Trzeci
"Podobno życie człowieka warte jest 100 tysięcy dolarów statystycznie". Merkel wycenia na 250 tys euro.
Jak już mówisz o tym ile pieniędzy wydają na wojny to przypomniało mi się jak oglądałem dokument o tym jak Amerykanie udzielili pożyczki nazistowskim Niemcom, którzy później za te pieniądze kupili jakiś nowoczesny sprzęt oraz... substancje chemiczne to mordowania w obozach śmierci. A później żeby jeszcze bardziej zarobić, poświęcili 3 tysiące Amerykańskich żołnierzy wyprowadzając statek z Pearl Harbor mimo iż mieli dokładne wiadomości o ataku Japończyków.
Dobra widzę, że temat się wyczerpał to tylko na koniec dodam kluczową datę dla całego świata - 08.11.2016r.
Jeżeli tego dnia stanie się to czego cały establishment amerykański się obawia i Donald Trump wygra wybory w USA to polityka zagraniczna USA prowadzona do tej pory może drastycznie ulec zmianie. Baaaardzo ważne wybory, będzie ciekawie
pauleta19
Oczywiście zgadzam się. Wiadomo, że NATO jest bardzo potrzebną organizacją. Nie dyskredytuje dokonań USA w kwestii odbudowy powojennej Europy, obrony przed blokiem wschodnim i przemian do jakich doprowadzili w np Korei Południowej. Twierdzę jednak, że dostrzeganie mocarstwowości Rosji, a nie dostrzeganie Amerykańskiej jest błędne. USA wydaje na zbrojenie więcej niż wszystkie inne kraje łącznie. Wiele im zawdzięczamy, ale to nie sprawia, że ich wojny są mniej złe. Niszczą państwa i zabijają ludzi, a dla tego usprawiedliwienia nie ma. USA w Polsce to temat tabu jak Jan Paweł II. Oczywiście, że papież miał ogromną rolę w mobilizowaniu polaków do oporu używając słów kluczy jak Norwid oraz przyczynił się do wejścia do UE używając słów "ojczyzna europejska" czy "od unii lubelskiej do Unii Europejskiej" nie zmienia to faktu, że w Afryce zabraniał katolikom do używania antykoncepcji co przyczyniło się do rozwoju AIDS. Tak samo z USA. Mają wiele dobrych dokonań, ale też wiele bardzo złych i trzeba o tym mówić, bo prowadzenie wojen dla celów finansowych nigdy dla mnie nie znajdzie usprawiedliwienia. Podobno życie człowieka warte jest 100 tysięcy dolarów statystycznie. Dla mnie jest bezcenne.
Takie powiedzenie: historia lubi się powtarzać.
Trzeci, ale co to ma do rzeczy? To było prawie 100 lat temu! W dodatku przed II WŚ. Ile rzeczy się zmieniło w tym czasie. Wystarczy spojrzeć chociażby na Niemcy w 1920, a w 2016.
WilSHARE
Ale za to jaki ważny.
To męczący temat.
WilSHARE
włącz się do dyskusji to dotrwasz
Mogę sobie wpisać w CV w rubryce doświadczenie - niania. Opiekować się 3-letnim Niemcem pół dnia nikomu nie polecam. Przez tego małego chvjka chyba nie dotrwam do nba:D
imprecis
Ale o czym Ty do mnie? Ja wiem o tym, że wśród księży pedofilii jest duża liczba. To żaden argument dla mnie.
Jako osoba, która miała na co dzień styczność z Islamem, jako osoba, która ma mnóstwo muzułmańskich przyjaciół, stwierdzam, że są oni lepsi, niż niejedni katolicy. Więc nie generalizujmy, proszę.
imprecis
Jestem przeciwny wszelkim religiom. Jestem ateistą. Religie służą do manipulowania słabymi, mało inteligentnymi ludźmi. Tacy ludzie jak fanatycy DAESH (lub jak kto woli - ISIS) są po prostu idiotami z wypranymi mózgami. Ich jedyną lekturą w życiu był Koran, zapewne tyko czytany przez jakiegoś fundamentalistę. Islam nie jest religią pokoju tak jak chrześcijaństwo, bo tam średnio co piąte zdanie mówi o mordowaniu niewiernych. Dla mało inteligentnego, biednego człowieka jest to jedyne rozwiązanie na polepszenie swojego życia. Myśli, że jak pozabija kilka niewiernych psów to będzie żył sobie w niebie.
pauleta19
Ja mam swoje argumenty na Ligę Narodów. Była to organizacja w której wszyscy uczestnicy po raz pierwszy mieli równe prawa. Mocarstwo kolonialne Wielka Brytania i Polska, która 2 lata wcześniej wróciła na mapę. USA w tej organizacji nie było, a sami ją stworzyli. Było to celowe osłabienie mocarstw Europy. Podczas I i II wojny światowej wspierali obie strony konfliktu. Ja nie jestem jakimś oszołomem. Wręcz przeciwnie. Nie lubię teorii spiskowych, ale żaden kraj tak nie destabilizuje świata jak USA. Nie znoszę radykalnych poglądów, ale sam jestem w 2 kwestiach radykalny. W kwestii podejścia do instytucjonalnego kościoła katolickiego. Podkreślam tylko instytucjonalnego. Oraz właśnie do Amerykańskiej polityki zagranicznej i ciągłej wojnie jaką prowadzą. Wietnam, Irak, Afganistan, Syria.
100% komentarzy pod postami Rodrigueza to prośby o dołączenie do Arsenalu, ciekawe co piłkarze myślą jak coś takiego widzą
Dobra mi już starczy na dzisiaj tych ciężkich tematów :D
2.5h do meczu co by tu porobić żeby nie zasnąć... ?
Co innego grupy terrorystyczne co innego zamachy samobójcze. rozróżniajmy to bo w grupach terrorystycznych są fundamentaliści i fanatycy religijni. Fanatycy są wykorzystywani przez swoich "szefów" gadkami o męczeństwie i życiu w raju po wysadzeniu się w grupie niewiernych.
druga sprawa to organizacja terrorystyczna zwana DAESH. Tam się kumuluję największe ułomy tej religii. A najlepsze z tego wszystkiego jest to, że kierują nimi ludzie, którzy w przeszłości byli członkami lewicowej arabskiej partii BAAS, ateistycznej.
pauleta19
poczutaj troche o Lidze Narodów
Jesteśmy takim sojusznikiem USA, że zwykły Kowalski nie może sobie nawet babci z Nowego Jorki odwiedzić bez VIZy, która Obama obiecywał x lat temu a Kongres konsekwentnie olewa do teraz
imprecis
Jest multum przypadków w których muzułmańscy dobrzy ludzie potępiający zachowania terrorystyczne, odcinający się od tych ludzi nagle radykalizują się i działają w podobny sposób. Ta religia jest religią wojny, oni są 600 lat za cywilizowaną Europa i chrześcijaństwem.
Trzeci, tak, cofnij się jeszcze 100 lat do wojny brytyjsko-amerykańskiej. Obecnie UK to jeden z najważniejszych sojuszników USA. Tak samo Francja, Niemcy, Polska czy kilka innych krajów Europy Zachodniej. Ukrainę z resztą też ciągnie do USA.
Już nie wspominając o tym, że w 1949 powstało NATO, a Ty wyjeżdżasz z 1920 r. To są jakieś jaja.
imprecis
Piękne słowa. Podpisuje się obiema rękami. Muzułmanów na świecie jest ponad miliard. Jakby 1% z nich to byliby terroryści to zamachy w europie byłyby codziennie.
pLYTEK
Na Ukrainie majdan jest świetnym przykładem. kilka miesięcy dwie strony siedziały bez ruchu aż przyjechali amerykańscy prowokatorzy z najemniczych firm, w tym chyba z Blackwaters i zaczęli strzelać do jednych i drugich. po tym się zmyli.
enrique
Co innego zalewanie kraju masami muzułmańskich ludzi a co innego pomoc pojedynczym rodzinom, które na prawdę tego potrzebują. Jeżeli każda prafia przyjęłaby po jednej rodzinie i byłyby one rozproszone po całym kraju nikt by się nie zorientował, że Ci uchodźcy tutaj są.
Jeszcze raz powtórze- mówię o POTRZEBUJĄCYCH, matkach z dziećmi które na prawdę uciekają przed wojną.
btw. 10% Syryjczyków to katolicy
Aby wyrównać gospodarczo UE i USA próbują wdrożyć umowę TTIP, która będzie na rękę w większości Amerykanom. Poczytajcie na ten temat
enrique
To przykre, że uważasz, że Polski naród jest taki słaby , że od razu by go zislamizowano i byłoby wszędzie mięso halal xdd. Tyle lat zaborów nie wystarczyło, ale przyjechaliby Arabowie i zaraz Polacy by na islam przeszli. Co to za naród w takim razie. Może od razu się poddajmy jak nie mamy ducha żadnego w sobie.
pauleta19
Oczywiście, że zależy. Nie w takim stopniu jak na bliskim wschodzie, gdzie do wygrania jest ropa ale również zależy.
Przykładem może być sponsorowanie zamieszek na Ukrainie (z różnych źródeł od 4-5 mld USD wsparcia dla Ukraińskiej zmiany 'reżimu').
Dzięki temu mieli kolejny argument do rozbudowania swojego potencjału militarnego i stworzenia kolejnych baz militarnych w Europie - na tym im najbardziej zależy.
praptak
Trochę nie rozumiem twojej wypowiedzi. Czy twierdzisz, że NATO to nasza nadzieja?
Zdestabilizowanie Europy jest jak najbardziej na rękę USA i zaczęło się to już od utworzenia Ligi Narodów w 1920 roku, albo nawet wcześniej. Bardzo słaba Europa nie jest USA na rękę to oczywiste. Potrzebują rynku zbytu (stąd plan Marshalla itp), ale osłabiona i niezagrażająca im europa jak najbardziej tak. Ciągle UE jako całość jest 1 gospodarką świata i USA wie, że tylko siłą zbrojną i soft power mogą nas przewyższać.
Mihex, słabe, ale "Pakuj się Bronek" było spoko.
enrique
Dlatego ja jestem przeciwny wszelkim muzułmańskim ludom zmierzającym do Polski. Pierwszym argumentem jest radykalizm pustych głów co skutkuje zamachami terrorystycznymi. Rodowity europejczyk nie wysadza się na lotnisku. Później można wymieniać o wiele więcej, miedzy innymi ich zwyczaje.
zczuba.sport.pl/Zczuba/1,138263,20157819,dzisiaj-kadra-gra-telewizor-tez-narodowa-feta-trwa-bo-dzisiaj.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_Sport
Ale na kolesia wjechali :V Jakby koleś nie był z OT.TO to może można by go traktować jako dziwaka, a tak to raczej po prostu mniej lub bardziej śmieszny żart.
@pLYTEK
NIE.
Moim zdaniem Polska może przyjąć JEDYNIE rodziny katolickie. Przyjęcie rodzin muzułmańskich niesie za sobą respektowanie ich obyczajów i tradycji, a takowymi są meczety, które trzeba by im zbudować.
A 10 lat później Twój syn czy córka idąc do szkoły miałoby w menu tylko halal, bo wszystko inne razi ich uczucia.
To się teraz dzieje w UK, Szwecji, Francji czy Holandii, niedługo też tak będzie w Niemczech.
Na Change.Org jest petycja rodziców jednej ze szkół z Nottingham, gdzie dzieci na stołówce mogą jeść jedynie HALAL, bo wszystko inne z menu wycofano by nie urazić muzułmanów...
pLYTEK
Niestety ale to prawda. Pod hasłem tworzenie nowej demokracji niszczą państwa. Jeszcze bardziej denerwujące jest ich przekonanie co do ich praw do ingerencji w każdym państwie do walki z globalnym terroryzmem(który de facto został przez nich wyimaginowany i stworzony) jeśli w jakikolwiek sposób może zagrozić bezpieczeństwu obywateli USA. Po prostu twierdzą, ze mają monopol na prowadzenie wojen.
od razu widać że ozzy jest otwarty na świat. Najgorzej jest kiedy mały tłumik się zbierze i uzna że tak jest łatwiej i wygodniej nie posiadawszy jakiejkolwiek wiedzy.
Co ma być to i tak będzie i i Polska jest zgromadzeniem maluczkich którzy są słabi.
Najlepiej mieć o tym jakiekolwiek pojęcie, wówczas można wygłaszać to i owo. Tutaj bardziej przemawiają "ja chcę!" "Polska" "miszcze" a jak fakt przynosi świadomość tego że dla Rosji jesteśmy zależnym od łaski NATO robaczkiem to robi się nieprzyjemnie.
Widze ze temat polityli nadal leci
pauleta19
Co nie zmienia faktu, że ma rację i podpisuję się pod prawie każdym zdaniem, które mówi.
Fakt, trochę przesadza z językiem mówienia ale trafia też w sedno i ma w wielu sprawach masę racji
pLYTEK, USA zależy na destabilizacji Europy? Destabilizacji wielu własnych sojuszników? Nie zgadzam się.
Ta, uchodźcy, 90% łodzi wypełnionych młodymi byczkami z iPhone'ami na które nawet mnie nie stać.
Przestańcie oglądać TVN a dowiecie się prawdy.
Na necie są setki, tysiące filmików gdzie jest pokazane co naprawdę się dzieje. W lewicowych stacjach ala TVN pokazuje się matki z dziećmi, ale już obcinają hordy byków idących za nimi.
Jak ktoś nie wie co za sobą niesie islam, to niech przypomni sobie Paryż czy Brukselę, a jak mu mało to niech sobie jedzie do Szwecji czy Holandii, tam jest co zwiedzać.
Co do przyjmowania uchodźców -
Uważam, że jako kraj katolicki (choć sam nie praktykuje) powinniśmy przyjąć po jednej rodzinie syryjskiej z dziećmi do każdej parafii. Na plebani znajdzie się miejsce, wierni będą dawać na jedzenie. Jednak potrzebujących trzeba sprawnie zweryfikować.
Problem w tym, że tak na prawdę ci uchodźcy to w 80% zdrowi mężczyźni i imigranci finansowi... żadni uchodźcy.
W jakim finale, przecież my z grupy nie wyjdziemy, jak zwykle zresztą.
#potwierdzone
pLYTEK, łysy to propagandzista, a były Marine jakiś oszołom illuminati. W co drugi zdaniu padały słowa: marionetki, prostytutki lub psychopaci.
Mihex
Czyli faulować Payeta i z głowy
ArsenalWin2016
Co do przyjmowania uchodźców -
Krajom takim jak USA oraz Turcja zależ na destabilizowaniu sytuacji w krajach europejskich. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że Erdoghan ma w tym wszystkim tak dużo do powiedzenia, a ISIS rośnie w siłę przy pomocy Tureckich pieniędzy.
Syria została zniszczona na skutek Amerykańskiej ingerencji militarnej i to Stany są odpowiedzialne za aktualną sytuację panującą na świecie. Pod przykrywką 'szerzenia demokracji' są w stanie zniszczyć każde państwo, które nie będzie tańczyło tak jak im zagra USA.
Jak grał Giroud poza golem? No i jedna rzecz koniecznie do zanotowania, jak już będziemy grali z Francją w finale koniecznie nie faulować francuzów od 30 metra od bramki :V No chyba, że Payet zejdzie