Oficjalnie: Lacazette odchodzi z Arsenalu

Oficjalnie: Lacazette odchodzi z Arsenalu 03.06.2022, 14:00, Eryk Szczepański 1877 komentarzy

Oficjalna strona Arsenalu poinformowała, że Alexandre Lacazette opuści klub wraz z końcem kontraktu, który wygasa 30 czerwca.

Francuz przeszedł do Arsenalu z drużyny Lyonu w 2017 roku za 46,5 miliona funtów. Przez 5 lat zagrał w 206 meczach, w których zdobył 71 bramek. W naszych barwach zdobył Puchar Anglii i Tarczę Wspólnoty, a w sezonie 2018/19 został wybrany przez kibiców Kanonierów najlepszym zawodnikiem sezonu.

Oto co na temat Francuza powiedział Mikel Arteta:

- Alex był dla nas prawdziwym liderem zarówno na boisku, jak i poza nim, mając gigantyczny wpływ na naszych młodych zawodników. Życzymy jemu i jego rodzinie samych sukcesów i dużo szczęścia.

Na temat zawodnika wypowiedział się również Edu:

- Laca był ważnym ogniwem w naszej drużynie. Zawsze będzie częścią naszej rodziny i mam nadzieję, że przyszłość przyniesie mu same pozytywne rzeczy.

Wszyscy w klubie życzą Alexowi powodzenia!

Alexandre Lacazette autor: Eryk Szczepański źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Lamoreaux komentarzy: 360405.06.2022, 23:54

@ZielonyLisc: Jacek1s chyba na zdalnych z historii siedział na ukrainskich serwerach ze porownuje tutaj w jakis sposob bandere z Pilsudskim

ZielonyLisc komentarzy: 2033905.06.2022, 23:49

@Jacek1s: no cóż, nie chcę dostać warna także ugryzę się w klawiaturę, ręce opadają na takich jak ty

MCX018 komentarzy: 138805.06.2022, 23:48

@Paul77 napisał: "a kto z nich bogów robi? Postaw się w ich życiu i weź kałasznikowa i strzelaj do innych ludzi.
Będziesz bogiem..."


A postaw się w naszej sytuacji, przeżyliśmy II Wojny Światowe, ktoś naszym przodkom tak pomagał?

Dziadyga komentarzy: 899105.06.2022, 23:42

@Paul77 napisał: "@MCX018: a kto z nich bogów robi? Postaw się w ich życiu i weź kałasznikowa i strzelaj do innych ludzi.
Będziesz bogiem..."


W wielu sprawach się zgadzamy,ale tu to pieprzysz jak typowy oglądacz kolorowego pudełka od rana do nocy. Wiekszisc kraju jest wolna od działań wojennych a dzieci jeżdżą sobie na mieście na hulajnogach w Kijowie i są szczęśliwe,życie toczy sie NORMALNIE wszystko pootwierane a na zachodzie to już nawet nie mówiąc.Mniej emocji więcej pragmatyzmu,bo przez takie podejscie jest źle w tym naszym kraju w wielu tematach..

Dziadyga komentarzy: 899105.06.2022, 23:37

@MCX018 napisał: "Co ma powrót pokoju, do tego że z Ukraińców w naszym kraju się robi Bogów?"

Słuchaj,bo uciekli przed wojna(max z 10-20% ludzi a reszta na krzywy ryj z bezpiecznych rejonów do tej pory) to robi się z nich herosów.A przecież to zwykli ludzie jak my ze swoimi wadami i to dużymi patrząc na mentalność taka jak Polacy mieli w latach 90 XX w.A potem ktoś wziął na chatę i rozczarowanie po miesiącu,bo myśleli,że to będą "inni" ludzie.A czemu inni i kto tak tym ludziom powiedział? Nie każdy miał szczęście jak nasz kolega Paul,że się trafili starsi normalni ludzie,bo wiele innych osób to jakieś roszczeniowe gowniary co nawet palcem nie kiwnęły by pomóc w obowiązkach domowych czy nawet pracę znaleźć,bo się należy..

Paul77 komentarzy: 1018505.06.2022, 23:34

@MCX018: a kto z nich bogów robi? Postaw się w ich życiu i weź kałasznikowa i strzelaj do innych ludzi.
Będziesz bogiem...

Jacek1s komentarzy: 764605.06.2022, 23:32

@ZielonyLisc napisał: "ale Piłsudskiego to ty szanuj"

Nie mam najmniejszego zamiaru.

MCX018 komentarzy: 138805.06.2022, 23:30

@Paul77 napisał: "Ważne by wróciły pokój, nie ginęli ludzie."

Co ma powrót pokoju, do tego że z Ukraińców w naszym kraju się robi Bogów?

MCX018 komentarzy: 138805.06.2022, 23:27

@ArsenalChampion napisał: "No dokładnie. Ludzi nie powinno się rozliczać z tego co robili ich przodkowie"

A Ty jesteś w stanie to zrozumieć, że ludzie się zmieniają, ale mentalność pozostaje ta sama?

Mam znajomego z Hamburga, rodowity Niemiec, który mimo upływu wielu lat nadal w głębi duszy czuję wyższość nad Polakami ;)

Kiepomen komentarzy: 454505.06.2022, 23:18

@Jacek1s napisał: "Psioczą na Banderę, a Polską rządził Piłsudski i do dziś jest czczony jak bóstwo. Jestem ciekawy jakbyście się czuli gdyby w jakimkolwiek państwie gardzono by Wami, bo Piłsudczycy rządzili w Waszym kraju i nawet na to nie mieliście żadnego wpływu."
Pilsudzki to akurat z Ukraina wiązał wielkie plany, ale z drugiej strony nie chciano porozumienia. Ukraina bodajże miała być normalnym państwem ze wszystkimi prawami oprócz samodzielnej polityki zagranicznej. Do dziś mnie fascynuje co gdyby ta koncepcja federacyjna Piłsudskiego się powiodła. Z całą pewnością Ukraina byłaby w innym miejscu jak i Polska.

Paul77 komentarzy: 1018505.06.2022, 23:12

@ArsenalChampion: jest taki czas, który trzeba wykorzystać. Bo to historyczna szansa poprawić relacje w Ukrainą. Mam nadzieję że to obie strony wykorzystają najlepiej jak tylko się da. Oby podobnie było z Białorusią i Litwą. Bo ci ostatni nas nie bardzo lubią obecnie oo przekrętach Józefa Piłsudskiego.

ArsenalChampion komentarzy: 847005.06.2022, 23:09

@Jacek1s: No dokładnie. Ludzi nie powinno się rozliczać z tego co robili ich przodkowie. Bo to tak naprawdę każdy naród do każdego mógłby mieć pretensje i powstawały by konflikty. A po co zyć ciągle przeszlością?
Karta Bandery cały czas jest wykorzystywana dlatego ze prowadzona jest wojna informacyjna i sporo środowisk politycznych czy innych stron udających nie zależne to wykorzystuje w celu zbudowania niechęci Polaków do Ukrainców. I niestety sporo ludzi się na to łapie, co masz przykład nawet tutaj.

Paul77 komentarzy: 1018505.06.2022, 23:06

@ArsenalChampion: tylko pytanie: kiedy Ukraińcy zbliżyli się do Rosji?
Gdy Polska szlachta odmówiła traktowania Ukraińców na równi z Polakami i Litwinami. Traktowano ich jak ludzi drugiej kategorii. Często głodzono, bito i odbierano plony. Więc to co się dziwić

ZielonyLisc komentarzy: 2033905.06.2022, 23:06

@Jacek1s: ale Piłsudskiego to ty szanuj

Jacek1s komentarzy: 764605.06.2022, 23:05

Psioczą na Banderę, a Polską rządził Piłsudski i do dziś jest czczony jak bóstwo. Jestem ciekawy jakbyście się czuli gdyby w jakimkolwiek państwie gardzono by Wami, bo Piłsudczycy rządzili w Waszym kraju i nawet na to nie mieliście żadnego wpływu. Skończcie rozliczać ludzi z rzeczy, które są czysto historyczne i dzisiejsi ludzie nie mają żadnego wpływu na to co się działo.
To tak jakby rozliczać Austrię czy Gruzję z Hitlera czy Stalina. Za każdym razem gdy mowa jest o Ukrainie jest wyjmowana karta Bandery i wypominania przeszłości.

ArsenalChampion komentarzy: 847005.06.2022, 23:01

@Paul77 napisał: "po czym takie opinie o Ukrainie macie? Antypolskość to wina Polaków. Bo od unii lubelskiej do rozbiorów traktowano Ukraińców jako ludzie drugiej kategorii. A to ok 260 lat. Więc czemu się dziwić? Byliśmy tam okupantami jak Niemcy oo 1939. Zamiast się mówiąc kolokwialnie dogadać, to wykorzystywano chłopów na Ukrainie. Efekt? Widać do dziś."
To tez tak nie dokońca. Jest wiele winy Polski w relacjach Polsko Ukraińskich jak i Ukrainców.
Ale Ukraińcy w pewnym momencie swojej historii. Wybrali czy chcą być pod wpływami Polskimi czy Rosyjskimi.
Wybrali to drugie, co potem okazało się strasznym błędem, bo pod panowaniem Rosjan mieli zdecydowanie gorzej.
i potem przez 300 lat Rosjanie, aby utrzymać pod swoimi wpływami Ukraińców, karmili ich hasłami anty Polskimi.
Zresztą podobnie Polacy byli i są nadal karmieni hasłami anty Ukraińskimi.
Tych ciągłych historiach jacy to Ukraińcy są źłi itd Bandera i tego typu hasła.
Zacieśnianie się relacji Polsko Ukraińskich Rosji jest bardzo nie na rękę, dlatego prowadzą wojnę informacyjną aby skłócić społeczeństwa Polsko Ukraińskie. W Polsce jest to świetnie robione przez pewną partie.

jurasmolas44 komentarzy: 189805.06.2022, 23:00

@MCX018: A chciałbyś żeny ludzie z Ukrainy dopuszczali sie grabieży?? Większość uciekła bez niczego i takie 500 zł dla nich robi dużą robotę. Pamiątek jak polityk nie da to ukradnie także czekamy na transfery in.... COYG

ZielonyLisc komentarzy: 2033905.06.2022, 23:00

Paradoksalnie wojna ukraińsko rosyjska otworzyła bramę do wspólnej przyjaźni chociażby na polu polityczno-militarnym pomiędzy naszymi państwami. Historia to przeszłość i jej nie zmienimy, my im nie zapomnimy Wołynia, a oni nam traktowania ich jako obywateli drugiej kategorii na przestrzeni lat istnienia niepodległej Polski. Czy nam się to podoba czy nie Polska potrzebuje Ukrainy, a Ukraina tym bardziej Polski. Dwa sąsiednie narody, trochę różne mentalnie i kulturowo powinny żyć w zgodzie i razem budować swój dobrobyt, wspierać się i pomagać.

Polacy tak często wypominają aliantom, że ci wypieli się na nas w 39, dziś kiedy nasz sąsiad walczy z naszym odwiecznym wrogiem to kręcimy nosem. Tak nie można. Nie ulega wątpliwości, że silny sojusz Polski z UA jak i skonsolidowany blok państw Europy środkowi wschodniej nie jest na rękę potomkom wehrmachtu i żabojadom.

Paul77 komentarzy: 1018505.06.2022, 22:59

@MCX018: poddajesz jeden przykład, a ja mówię o ogóle. Wiesz... Miałem dwoje starszych ludzi z okolic Odessy bodajże i szukali jak odpracowywać każdy dzień u mnie. Nawet po wylocie do córki w Kanadzie zrobili mi przelew za pobyt. Poszło to za Ukrainie. Ukraińcy, Polacy, inne nacje mają swoje wady... Co społeczeństwa to inne wady.
Teraz jest taki czas że trzeba Ukrainę wspomagać. I nie ma co pier...ć czy Kaczyński, czy Tusk, czy inny. Ważne by wróciły pokój, nie ginęli ludzie.

Dziadyga komentarzy: 899105.06.2022, 22:57

@enrique napisał: "Doprawdy ciężko się Was czasem czyta, i nie o Arsenal mi chodzi. Czasem trzeba być człowiekiem, tak po prostu."

No wiesz,siedzisz sobie tam zagranicą,wracać pewnie nie planujesz to łatwo się mówi.A tu prawie wszystko na opak jest albo serio tacy nieudacznicy albo specjalnie tak robione w wielu tematach .

enrique komentarzy: 2017805.06.2022, 22:54

Doprawdy ciężko się Was czasem czyta, i nie o Arsenal mi chodzi. Czasem trzeba być człowiekiem, tak po prostu.

Paul77 komentarzy: 1018505.06.2022, 22:53

@gbn: @MCX018: po czym takie opinie o Ukrainie macie? Antypolskość to wina Polaków. Bo od unii lubelskiej do rozbiorów traktowano Ukraińców jako ludzie drugiej kategorii. A to ok 260 lat. Więc czemu się dziwić? Byliśmy tam okupantami jak Niemcy oo 1939. Zamiast się mówiąc kolokwialnie dogadać, to wykorzystywano chłopów na Ukrainie. Efekt? Widać do dziś.

MCX018 komentarzy: 138805.06.2022, 22:52

@Paul77 napisał: "Czy nie masz wrażenia że Ukraińcy biją się w sumie za Polskę, Litwę, Łotwę, Estonię.
Chciałbyś by Ukraińcy bez wsparcia z Europy, w dużym stopniu polskiego poddali się? Chciałbyś by te czuby z Kremla rozstawiły na granicy Białorusi i obecnej Ukrainy wojska i straszyły jak jeszcze w zimie Ukraińców? Ja nie... Dlatego wspieram i będę wspierał Ukraińców. Oni biją się za cały były blok postsowiecki. Krew przelewa się tam, a mogła by wkrótce i w Polsce. Trzeba im pomagać."


Militarnie tak, żeby zagrać na nosie kacapom, ale nie jakieś wywieszanie flag, darmowe mieszkanka, cyrki z biletami i jazda komunikacją miejską za darmo.

Ostatnio byłem świadkiem kłótki, jak jakaś stara Ukrainka kłóciła się z kierowcą autobusu, że ona powinna za darmo jechać przecież, bo jest z Ukrainy, to już jest przesada i taka jest prawda ;)

Dziadyga komentarzy: 899105.06.2022, 22:52

Ta Francja czy Niemcy to może i pajace,ale przynajmniej emeryci tam nie zamarzną,bo u nas to już nawet chrust+ będzie na jesień brakować..cóż pragmatyzm ponad wszystko,mimo,że synka z Davos nie cierpię (Macrona) tam to by u h na taczka h wywiozą jakby mieli płacić tyle za ogrzewanie co u nas się szykuje.

ArsenalChampion komentarzy: 847005.06.2022, 22:52

@Rynkos7 napisał: "Bzdura. Rosja też nie jest wiarygodnym partnerem do biznesu, ale Macron już mówi, że nie należy oczerniać Rosjan aby mieć "pole" do rozmów i negocjacji gdy wojna się już zakończy. Kolejna sprawa, że to co Ty i ja czytamy w prasie albo słyszymy z mediów o polityce Niemiec, Polski czy innego kraju to jest tylko wierzchołek góry lodowej i tak naprawdę nie wiemy o czym się rozmawia za kulisami i jakie jest podejście tych krajów do Rosji i do całej tej sytuacji. Jak tylko liczby będą się zgadzać to każdy siądzie do rozmów z Niemcami zwłaszcza, że chcąc nie chcąc to dalej oni rozdają karty w Europie."
No ale oczywiście ze z Niemcami kazdy siądze do rozmów, przeciez to jest oczywiste.
Ale długofalowo czy Ukraina będzie chciała budować relacje z partnrem, który okazał się nie wiarygodny.
To przed Polską otwiera się szansa na to aby cała Ukraińska polityka obrała kurs korzystny dla Polski. Ale czy Polska tą szanse wykorzysta to juz jest inna sprawa. Zobaczymy co przyszlośc przyniesie.
Moim zdaniem istnieje realna szansa na sojusz Polsko Ukraiński, który będzie mocno przeszkadzał Niemcom.

XandeR komentarzy: 1000605.06.2022, 22:50

Dobra bo zboczyliście z kursu i się kłócicie a zapomnieliście o najważniejszym!

My już czekamy na LM z Conte i reszta, podpisaliśmy Perisica, a wy jak tam? Dalej in Elneny we trust itp?

ZielonyLisc komentarzy: 2033905.06.2022, 22:49

Polecam na YouTube kanał ciekawehistorie i odcinki o współczesnej historii Ukrainy aby choć trochę zrozumieć jej sytuację geopolityczną niż bredzić jakieś brednie. Sztama z ArsenalChampion w sprawach życiowych, kosa w kwestii spraw Arsenalu :)

MCX018 komentarzy: 138805.06.2022, 22:49

@ArsenalChampion napisał: "Tak się buduję przyjaźń Polsko Ukraińską"

Dobra, skończ już ignorancie, ty jesteś jakimś foliarzem czy co? Na każdy temat masz zawsze orzeciwne zdanie, i na siłę próbujesz dostrzec swojej racji, której nie masz.

Dziadyga komentarzy: 899105.06.2022, 22:49

@Naburator napisał: "Oczywiście, że nie powinien tak pisać, tym bardziej Ty nie powinieneś tak robić skoro wiesz, że to nie w porządku"

Z tym mogę się zgodzić.

Paul77 komentarzy: 1018505.06.2022, 22:48

@enrique: ja Francję jako kolejny kalifat traktuję. A po drugie to kraj który najczęściej w nowożytnej historii wywieszali biała flagę.

MCX018 komentarzy: 138805.06.2022, 22:48

@gbn napisał: "Ukraina jest podzielona pro rosyjska i banderowcowa, i taka jest prawda."

W końcu ktoś prawdę napisał ;)

Naburator komentarzy: 278405.06.2022, 22:47

@Dziadyga: Oczywiście, że nie powinien tak pisać, tym bardziej Ty nie powinieneś tak robić skoro wiesz, że to nie w porządku

ArsenalChampion komentarzy: 847005.06.2022, 22:47

Ale jak mozna napisać ze Ukraina czy jej częśc jest prorosyjska. Przeciez to juz świadczy o czystym debilizmie.
Bo jeśli by tak było to czy dzisiejsza wschodnia Ukraina walczyła by za Ukraińskie państwo z Ruskimi. No ludzie użyjcie czasami mózgu, bo az na takie kocopoły to nie mogę patrzeć.
Ukraina kiedyś była podzielona na pro zachodnia i pro rosyjską, Ale ta zmiana zaczęła się dokonywać juz bardzo temu, gdy całe społeczeństwo zaczeło zblizać sie do Europy odtrącając Rosyjski mir.
Ukraina z pod wpływów Rosyjskich wyzwoliła by się zdecydowanie wcześniej, gdyby nie to ze Ruscy fałszowali tam wybory. Tak zeby pro rosyjscy kandydaci wygrywali.
W momencie gdy Janukowycz został obalony to juz praktycznie całe społeczeństwo Ukrainy miało dosyć zycia pod wpływami Rosyjskimi. Ten proces z roku na rok przebierał na sile coraz bardziej, bo społeczeństwo Ukraińskie zaczeło sobie zdawać sprawe z Rosja nie ma nic do zaoferowania. Ukraina chce się wyzwolić z pod wpływów Rosyjskich i zżyć jak ludzie na zachodzie.
Na co Putin nie chce Ukrainie pozwolić. To tak po krótce

Dziadyga komentarzy: 899105.06.2022, 22:45

@Naburator napisał: "Tym wpisem tylko udowodniłeś jaki z Ciebie cham i prostak. To że ktoś ma inne zdanie znaczy, że masz go obrażać? Serio?"

Dziwne,to zawsze on obraża innych tylko dlatego,że ma inne zdanie.Widocznie czasami muszę na jego poziom zejść by zrozumiał..Jak pisał,że leczenie psychiczne nie pomoże to jest cacy nie? :D

Paul77 komentarzy: 1018505.06.2022, 22:45

Jak łatwo manipulować ludźmi i historią proszę się zapoznać z osobą z moich okolic. Jan Wnęk Ikar znad Dunajca. Mocne dowody, a za cholerę nikt nie uzna że on pierwszy się wzniósł w powietrze. Dlaczego? Bo w zaborze austriackim, a Polak

arsenallord komentarzy: 30421 newsów: 11705.06.2022, 22:45

Jasne. Traktujmy ludzi czczących Bandere lepiej niż naszych

Dziadyga komentarzy: 899105.06.2022, 22:44

Naszemu Alfie i omedze widzę włącza się tryb wszystkowiedzący jak zwhkleHa Ha! Och championie nasz..

Ty mówisz o jakimś leczeniu psychicznym do ludzi których nie znasz a wydaje mi się,że to ty w tej stolicy powinieneś trafić na terapię behawioralno-poznawcza..bo jesteś totalny narcyz i pajac który widzi ruskie onuce siedząc nawet samemu w pomieszczeniu,uważasz każdego za trola,onuce i debila tych co maja inne zdanie oraz słabiutko trzymasz nerwy na wodzy praktycznie wyzywając ludzi na różne sposoby czy też cwaniakujac,że ktoś ignorant,bo fakty stwierdza i nie jest idealnie zgodny z twoja linia.Opowiadasz bajki na wiele tematów..no polecam Tobie terapię bo widzę w Tobie Jarosława wielkiego..,o mnie czy innych martwić się nie musisz :) pozdrowionka.

Naburator komentarzy: 278405.06.2022, 22:44

@Dziadyga napisał: "No i ile trwała grypa hiszpanka? Ile Hong Kong? Ile azjatycka? A teraz kolejna grypa.Ale takiemu betonowi jak Ty właśnie nie przetłumaczy się Idź siedź w tej piwnicy i tlenu nie marnuj dla normalnych.2 lata max jak teraz no i co mnie obchodzi,że po 20k we Włoszech czy nawet jak w PL będzie? Grypa od 100 lat jest i obecnie jakoś żyjemy..tak samo już z niemodna ostatnio choroba żyć mamy normalnie."
Tym wpisem tylko udowodniłeś jaki z Ciebie cham i prostak. To że ktoś ma inne zdanie znaczy, że masz go obrażać? Serio?

enrique komentarzy: 2017805.06.2022, 22:44

@Paul77: Wiesz nie trzeba być szczególnie inteligentnym by wiedzieć że Unia to dyktat dwóch krajów, w UK o tym wiedzieli i odpowiednio wykorzystali w kampanii Brexitowej.

Dlatego ta unijna pomoc dla Ukrainy to jeden wielki gnój, bo co z tego że większość tych mniejszych krajów chce pomagać skoro Macron i Schultz chcą się z Putinem dogadywać ? Przypomnij sobie jak to wyglądało kiedy była wielka fala migracji w bodajże 2015r. - wtedy była inna narracja - Francuzi i Niemcy narzucali wszystkim krajom że trzeba pomóc i brać migrantów do siebie, rzucali kasą na prawo i lewo, a niechętnym do brania migrantów krajom takim jak np. Polska grozili różnorakimi konsekwencjami.

Rynkos7 komentarzy: 757905.06.2022, 22:40

@ArsenalChampion:

Bzdura. Rosja też nie jest wiarygodnym partnerem do biznesu, ale Macron już mówi, że nie należy oczerniać Rosjan aby mieć "pole" do rozmów i negocjacji gdy wojna się już zakończy. Kolejna sprawa, że to co Ty i ja czytamy w prasie albo słyszymy z mediów o polityce Niemiec, Polski czy innego kraju to jest tylko wierzchołek góry lodowej i tak naprawdę nie wiemy o czym się rozmawia za kulisami i jakie jest podejście tych krajów do Rosji i do całej tej sytuacji. Jak tylko liczby będą się zgadzać to każdy siądzie do rozmów z Niemcami zwłaszcza, że chcąc nie chcąc to dalej oni rozdają karty w Europie.

gbn komentarzy: 410305.06.2022, 22:38

@ArsenalChampion: Przygarniał kocioł garnkowi.

XandeR komentarzy: 1000605.06.2022, 22:36

@ArsenalChampion:

No właśnie tu leży problem, w ostatnich latach.
Niestety o państwie decydują głównie ludzie 40+ i podobnie jak u nas każdy młody gardzi Pisem, tam gardzili Ruskimi, a jak wygląda rzeczywistość na większą skalę? A no tak że PiS kolejny raz ma gwarantowana wygraną pomimo pogardy młodych.

ArsenalChampion komentarzy: 847005.06.2022, 22:35

@gbn napisał: "Ukraina jest podzielona pro rosyjska i banderowcowa, i taka jest prawda."
Kolejny ignorant.

Paul77 komentarzy: 1018505.06.2022, 22:33

@ArsenalChampion: kto trzęsie UE? Niemcy, a Francuzi siedzą im w kieszeni.
Ktoś kiedyś powiedział takie słowa co teraz okazują się prawda. W 1939 Niemcy przyszli w czarnych mundurach i tak wzięli Europę, a obecnie przychodzą w czarnych garniturach i zamiast karabinów mają pod pachami teczki. Coś w tym jest.

gbn komentarzy: 410305.06.2022, 22:33

Ukraina jest podzielona pro rosyjska i banderowcowa, i taka jest prawda.

ArsenalChampion komentarzy: 847005.06.2022, 22:31

@XandeR napisał: "Jak nastanie pokój to wrócą stare konflikty i niechęć, Ukraina to praktycznie Rosja."
I jeśli ty piszesz ze Ukraina to praktycznie Rosja to dla mnie skreśla cię z jakiekolwiek dyskusji bo jesteś kompletnym ignorantem, który kompletnie nie ogrania relacji Ukraińsko Rosyjskich w ostatnich latach. I nie zadał sobie tyle trudu, aby zaznajomić się z tematem o co w tym konflikcie w ogóle chodzi.
Bo wtedy byś nie pisał głupot w stylu propagandy Putina ze Ukraina to praktycznie Rosja

XandeR komentarzy: 1000605.06.2022, 22:30

@ArsenalChampion:

Problem jest taki że Ukraina tej wojny nie wygra, a nawet jak przetrwa, to totalnie zniszczona, będzie się odbudowywać latami, a w tym czasie Rosja przygotuję kolejny atak.

My się z nimi teraz przyjaźnimy bo ratują nam dupe, ale to przyjaźń oparta na współczuciu i konieczności.

SA na straconej pozycji tak jak my latami.

Generalnie znajdujemy się w samym centrum dupy, a Ruskie i Niemcy to ściskające nas poldupki, tylko kwestia czasu aż kolejny raz zaleje nas gówno.

Paul77 komentarzy: 1018505.06.2022, 22:30

Historia to jedna z moich pasji, często czytam zachodnich historyków interesujących się polską historia i powtarzają że największą tragedią w historii naszego kraju było nie dopuszczenie do równych praw Ukraińców na takim samym poziomie jak mieli Polacy i Litwini. Prawdopodobnie byśmy mieli granicę na wschodzie jak przed pierwszym rozbiorem.

ArsenalChampion komentarzy: 847005.06.2022, 22:27

@Rynkos7 napisał: "No tutaj bym trochę bardziej ostrożnie do tego podchodził. Polska wspiera obecnie Ukrainę bo taki jest NASZ INTERES. Znaczna część ekspertów wojskowych, geopolityków i polityków jest zgodna z tym, że Ukraińcy wykrwawiają się za nas, że walczą za Polaków bo osłabienie Rosji jest w naszym interesie. Nie ma tutaj za grosz empatii, współczucia itp. To jest czysta kalkulacja. W przypadku Ukrainy po wojnie będzie to samo. Sentymenty odejdą na dalszy plan i zaczną się kalkulacje, z kim najlepiej będzie ubić interes, gdzie, jaki deal będzie najkorzystniejszy. W Niemczech każdy obywatel żałuję Ukrainy, chcą aby ich rząd pomagał Ukraińcom, ale za polityczną kurtyną dzieją się chłodne kalkulacje interesów. Na Węgrzech i w innych państwach to samo. Także nie jest wykluczone, że po wojnie Ukraińcy zaczną rozmawiać częściej z Niemcami bądź Chińczykami. Czas pokaże."
Polityka Niemiec okazała się totalną kompromitacją. Obecnie zadnie państwo w Europie wschodniej nie bedzię dogadywać się z Niemcami. Bo są po prostu absolutnie nie wiarygodnym sojusznikiem,
Polska zresztą sama się o tym przekonała, gdy budowaliśmy relację z Niemcami i sama Platforma obywatelska była najbardziej pro niemiecką partią w Polsce jak się tylko dało. A Niemcy i tak uderzali w Polskie interesy tworząc z Rosją gazociągi, z pominięciem Polski.

Paul77 komentarzy: 1018505.06.2022, 22:26

Francja i to już chcą się dogadać z ruskimi, nic dobrego. Bo po wojnie by nas odsunięto na drugi plan.
Ameryka i Anglia chyba chcą by we wschodniej Europie powstało to trójmorze, czyli konkurencja dla UE. Jakiś czas temu uważałem to za utopię, ale obecnie zaczynam powoli dostrzegać pozytywy...

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady