Oficjalnie: Lacazette odchodzi z Arsenalu

Oficjalnie: Lacazette odchodzi z Arsenalu 03.06.2022, 14:00, Eryk Szczepański 1877 komentarzy

Oficjalna strona Arsenalu poinformowała, że Alexandre Lacazette opuści klub wraz z końcem kontraktu, który wygasa 30 czerwca.

Francuz przeszedł do Arsenalu z drużyny Lyonu w 2017 roku za 46,5 miliona funtów. Przez 5 lat zagrał w 206 meczach, w których zdobył 71 bramek. W naszych barwach zdobył Puchar Anglii i Tarczę Wspólnoty, a w sezonie 2018/19 został wybrany przez kibiców Kanonierów najlepszym zawodnikiem sezonu.

Oto co na temat Francuza powiedział Mikel Arteta:

- Alex był dla nas prawdziwym liderem zarówno na boisku, jak i poza nim, mając gigantyczny wpływ na naszych młodych zawodników. Życzymy jemu i jego rodzinie samych sukcesów i dużo szczęścia.

Na temat zawodnika wypowiedział się również Edu:

- Laca był ważnym ogniwem w naszej drużynie. Zawsze będzie częścią naszej rodziny i mam nadzieję, że przyszłość przyniesie mu same pozytywne rzeczy.

Wszyscy w klubie życzą Alexowi powodzenia!

Alexandre Lacazette autor: Eryk Szczepański źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
ArsenalChampion komentarzy: 847005.06.2022, 22:23

@XandeR napisał: "W polityce nie ma przyjaźni. Pomagamy bo jest nam to na rękę, oni dziękują bo nie mają innego wyjścia."
Ale ja pisze o przyjaźni w kontekście do całego społeczeństwa Ukraińskiego. Jeśli jesteś politykiem to również musisz się liczyć z nastrojem społecznymi(szczególnie w demokracji) bo inaczej nie utrzymasz władzy. Kiedyś politycy ukrainścy mogli budowac swój kapitał polityczny w działania nie przyjazne w stosunku do Polski. Obecnie coś takiego nie będzie możliwe, Bo obecnie całe społeczeństwo Ukrainy wie że Polska to przyjaciel i umożliwi to budowanie sojuszy Polsko Ukrainskiego.

Rynkos7 komentarzy: 757905.06.2022, 22:22

@ArsenalChampion:

No tutaj bym trochę bardziej ostrożnie do tego podchodził. Polska wspiera obecnie Ukrainę bo taki jest NASZ INTERES. Znaczna część ekspertów wojskowych, geopolityków i polityków jest zgodna z tym, że Ukraińcy wykrwawiają się za nas, że walczą za Polaków bo osłabienie Rosji jest w naszym interesie. Nie ma tutaj za grosz empatii, współczucia itp. To jest czysta kalkulacja. W przypadku Ukrainy po wojnie będzie to samo. Sentymenty odejdą na dalszy plan i zaczną się kalkulacje, z kim najlepiej będzie ubić interes, gdzie, jaki deal będzie najkorzystniejszy. W Niemczech każdy obywatel żałuję Ukrainy, chcą aby ich rząd pomagał Ukraińcom, ale za polityczną kurtyną dzieją się chłodne kalkulacje interesów. Na Węgrzech i w innych państwach to samo. Także nie jest wykluczone, że po wojnie Ukraińcy zaczną rozmawiać częściej z Niemcami bądź Chińczykami. Czas pokaże.

gbn komentarzy: 410305.06.2022, 22:21

Warszawa i Kijów co je łączy ? Afera Podkarpacka xD

gbn komentarzy: 410305.06.2022, 22:19

Polska na pierwszym miejscu w Europie co do wzrostu cen benzyny....yeah 35,57% od 3 tygodnia lutego do 3 tygodnia maja....

XandeR komentarzy: 1000605.06.2022, 22:17

W polityce nie ma przyjaźni. Pomagamy bo jest nam to na rękę, oni dziękują bo nie mają innego wyjścia.

Jak nastanie pokój to wrócą stare konflikty i niechęć, Ukraina to praktycznie Rosja.

Tylko niewinnych ludzi szkoda, ale takich po 100 dniach konfliktu mało kto jeszcze zauważa. Bardziej rzucają się niestety w oczy benzyna po 8 zl i pierś po 25.

Taka tragedia, a i tak najbardziej liczy się hajs.

Paul77 komentarzy: 1018505.06.2022, 22:17

@MCX018: Czy nie masz wrażenia że Ukraińcy biją się w sumie za Polskę, Litwę, Łotwę, Estonię.
Chciałbyś by Ukraińcy bez wsparcia z Europy, w dużym stopniu polskiego poddali się? Chciałbyś by te czuby z Kremla rozstawiły na granicy Białorusi i obecnej Ukrainy wojska i straszyły jak jeszcze w zimie Ukraińców? Ja nie... Dlatego wspieram i będę wspierał Ukraińców. Oni biją się za cały były blok postsowiecki. Krew przelewa się tam, a mogła by wkrótce i w Polsce. Trzeba im pomagać.

Gunner18AFC komentarzy: 3490 newsów: 305.06.2022, 22:14

Nie mogę xD ktoś tu jeszcze o pandemii covida wspomina

ArsenalChampion komentarzy: 847005.06.2022, 22:04

@MCX018 napisał: "Nam powinno najbardziej zależeć na tym, żeby militarnie wspierać Ukraińcow, by nie swoimi rękami wykończyć największego wroga, a nie żeby Ukrainiec miał za darmo jedzenie w naszym kraju ;)"
Ciekawe czy gdybyś ty był na miejscu wielu Ukrainców to tez byś tak do tego podchodził.
Tak się buduję przyjaźń Polsko Ukraińską. Takie działania tak naprawdę to inwestycja, gdyż Ukraińcy w ramach wdzięczności to Polsce zapamiętają i będzie można budować przyszłość Polsko Ukraińską.
Polska w swojej historii była najmocniejsza gdy Ukraina, Białoruś, Litwa były narodami z Polską zaprzyjaźnionymi.
Ukraina prorosyjska przestała być tak naprawdę w 2014 roku. Przez wiele lat Ukraińcy byli karmieni propagandą anty polską. I dla nich państwo Polskie nie było przyjacielem. Teraz mamy taki okres historii ze zaczęło to się zmieniać. Dzisiaj Polska dla Ukrainy jest postrzegana jako Przyjaciel.
I tutaj Polska z Ukraina ma naprawde stworzyć bardzo realną siłe militarną polityczna w Europie.
Przeciez gdyby taka Ukraina weszła do UE. to nagle sytuacja Polski się diametralnie zmienia i zaczyna odgrywać w Europie podobną role do Niemiec i Francji.

MCX018 komentarzy: 138805.06.2022, 21:57

@Arsen123 napisał: ": i kosztem biednego bardzo biednego teraz polaka.jaja i berety"

No przy takiej inflacji, darmowe prezenty dla Ukraińcow z naszej kieszeni mogą się źle skończyć.

ArsenalChampion komentarzy: 847005.06.2022, 21:57

I jeszcze dodam to ze obecnie NATO jest silne i zjednoczone, ale nie wiemy czy tak bedzie przez długie lata. Przeciez Rosja stara się budować swoje wpływy w poszczególnych państwach na zachodzie. Jest wiele pro rosyjskich polityków w poszczególnych krajach. W europie wschodniej takim państwem są Węgry. A jeśli w siłę bedą rosły takie partie jak we Francji Front Zjednoczenia Narodowego(Le Pen) To kraje zachodnie wtedy mogą faktycznie przehandlować Polske za interesy z Rosją.
W Polsce przykładem partii która jest pro rosyjska jest Konfederacja.
Której tak naprawdę nie zależy żeby wygrać wybory czy być realną siła polityczną w Polsce, jej celem jest podburzanie społeczeństwa. Tak aby nie było zjednoczone i zaczęło wątpić Polskie państwo i zachód.
Wieć to nie jest tak ze Rosja nawet nie oddziałuje na inne kraje, nawet na Polskie. Robi to pośrednio

Arsen123 komentarzy: 10105.06.2022, 21:55

@MCX018: i kosztem biednego bardzo biednego teraz polaka.jaja i berety

Arsen123 komentarzy: 10105.06.2022, 21:54

@Naburator: to idź izoluj się z domu nie wychodz a jak już to tylko w masce jak ci te buraki każą i nie tyle jak wierzysz

MCX018 komentarzy: 138805.06.2022, 21:53

@ArsenalChampion: Tylko problem polega na tym, że jak kacapy nas zaatakują, to zostaną zaatakowani ze wszystkich stron świata ;)

Nam powinno najbardziej zależeć na tym, żeby militarnie wspierać Ukraińcow, by nie swoimi rękami wykończyć największego wroga, a nie żeby Ukrainiec miał za darmo jedzenie w naszym kraju ;)

Bukayoforever komentarzy: 353605.06.2022, 21:49

Nasz nowy bramkarz Matt Turner, został wybrany najlelszym bramkarzem sezonu w MLS.

ArsenalChampion komentarzy: 847005.06.2022, 21:47

@MCX018 napisał: "W jakim sensie? Ty rzeczywiście myślisz, że kacapy ruszyłyby na Polskę? Gdyby tak było, to już dawno by to zrobili za pomocą Białorusi ;)

Władek boi się NATO, dlatego go interesują takie kraje jak Mołdawia czy Finlandia, które w NATO nie są."

Sytuacja Polski zupełnie inaczej się rysuję, gdy mamy Rosyjskie wojska na granicy z Bialorusią i Kaliningrad. A zupełnie inaczej gdy Ukraina pada i wojska Rosyjskie wtedy stacjonują i na Kaliningradzie, Białorusi i zachodniej Ukrainie.
Po co Putin miałby atakować najpierw Polskie, gdy ma zamrożony konflikt na wschodniej Ukrainei, przecież przez 24 lutym to byłby totalny bez sens.
Podporządkowanie Ukrainy daje możliwość ustawienia tam wojsk i wtedy Polska jest w gorszej sytuacji. Dopóki istnieje suwerenna niepodległa Ukrainie, Rosja nie może sobie pozwolić na zaatakowanie Polski.

Wiadomo ze Polska w NATO jest czynnikiem odstraszającym, ale w grudniu 2021 przed konfliktem Rosja przedstawiła swoje żądania i tam NATO miałoby się z Polski wycofać. Rosja uznaję Europe środkowo wschodnią za swoją Strefę wpływów.
Minister Spraw zagranicznych Rosji Sergiej Ławrow nazwał Polskie bez pańskim państwem. Wiadoma aluzja do tego gdy Polska wyzwoliła sie spod Radzieckiej strefy wpływów

notopyk komentarzy: 360605.06.2022, 21:41

Więcej waaaaarzyw, jeeeee jeeeee

Dzulian komentarzy: 289205.06.2022, 21:38

@Theo10 napisał: "No masz rację, ale jak widzę te płaczące komentarze z nutką uwielbienia dla Spurs i widzę ten awatar obok, to czasami nie daję rady."

Jemu o to chodzi żebyście tak pisali. Poza internetem na niego plują to szuka wirtualnej atencji. Taki Najman kanonierzy.com.
Po trupach do atencjonowania.

Dominik17 komentarzy: 313705.06.2022, 21:37

@Theo10: Uważam że jedno i drugie

Theo10 komentarzy: 854805.06.2022, 21:31

@MCX018: „Pandemia to jest, ale głupoty...„

Co do ogółu, to się nawet zgadzam, ale przy szczególe moglibyśmy się poróżnić. :D

Theo10 komentarzy: 854805.06.2022, 21:26

@Dominik17: No masz rację, ale jak widzę te płaczące komentarze z nutką uwielbienia dla Spurs i widzę ten awatar obok, to czasami nie daję rady.

Gość albo jest trollem i skrytym kibicem kuraków albo naprawdę potrzebuje pomocy psychologicznej.

Dziadyga komentarzy: 899105.06.2022, 21:25

@ArsenalChampion napisał: "@Naburator: To nie ma sensu. Nie którym ludziom nie wytłumaczysz. Jak juz sobie wbili teorie spiskowe głęboko do głowy, to juz jest koniec. Tutaj nawet leczenie psychiczne by nie pomogło"

A ten dalej swoje haha.

No i ile trwała grypa hiszpanka? Ile Hong Kong? Ile azjatycka? A teraz kolejna grypa.Ale takiemu betonowi jak Ty właśnie nie przetłumaczy się Idź siedź w tej piwnicy i tlenu nie marnuj dla normalnych.2 lata max jak teraz no i co mnie obchodzi,że po 20k we Włoszech czy nawet jak w PL będzie? Grypa od 100 lat jest i obecnie jakoś żyjemy..tak samo już z niemodna ostatnio choroba żyć mamy normalnie.

MCX018 komentarzy: 138805.06.2022, 21:24

@ArsenalChampion napisał: "Obecnie Ukraińcy walczą równiez za Polskie, więc sporo wdzięczności im się należy. Bo chyba nie chcesz biegać z karabinem? i strzelać do ruskich?"

W jakim sensie? Ty rzeczywiście myślisz, że kacapy ruszyłyby na Polskę? Gdyby tak było, to już dawno by to zrobili za pomocą Białorusi ;)

Władek boi się NATO, dlatego go interesują takie kraje jak Mołdawia czy Finlandia, które w NATO nie są.

gbn komentarzy: 410305.06.2022, 21:21

Niedawno było spotkanie w Davos...już się dogadali.

notopyk komentarzy: 360605.06.2022, 21:20

A dawka przypominająca wzięta?

ArsenalChampion komentarzy: 847005.06.2022, 21:18

@Naburator: To nie ma sensu. Nie którym ludziom nie wytłumaczysz. Jak juz sobie wbili teorie spiskowe głęboko do głowy, to juz jest koniec. Tutaj nawet leczenie psychiczne by nie pomogło

Dziadyga komentarzy: 899105.06.2022, 21:14

@Naburator napisał: "20-30 tysięcy zakażeń dziennie we Włoszech, Niemczech czy Francji. Fakt, fejkowa ta pandemia xd"

I co w związku z tym? Jeszcze się w piwnicy nie ukryles?

MCX018 komentarzy: 138805.06.2022, 21:14

@Naburator napisał: "Fakt, fejkowa ta pandemia xd"

Pandemia to jest, ale głupoty...

Naburator komentarzy: 278405.06.2022, 21:13

@Dziadyga: 20-30 tysięcy zakażeń dziennie we Włoszech, Niemczech czy Francji. Fakt, fejkowa ta pandemia xd

Gryzek komentarzy: 379905.06.2022, 21:10

@gbn: na świeczniku to jest obecnie małpi, ale rozum.

Dziadyga komentarzy: 899105.06.2022, 20:57

@gbn napisał: "Teraz małpia ospa jest na świeczniku xD"

2 lata rzekomej pandemii było,bo tyle trwają historycznie,nie można więc było ciągle tego przedłużać to dziwnym trafem trafiła się wojna która pomogła swobodnie upaść tematowi choroby i tych wszelkich przekrętów.Wojna skończy się we wrześniu albo październiku przewiduje,lub będzie trwała dłużej,ale już wycisza temat,bo się Europa dogada i będzie straszenie tym co napisałeś,więc kompletnie nie groźnej małpiej ospy dla większości spoleczenstwa98-99% ale będą grzali temat by nastraszyć i tak wiecznie przestraszone społeczeństwa a może i zastrzyk kolejny wepchną bo już zachwalali,że mega skuteczny na tą małpę :D

gbn komentarzy: 410305.06.2022, 20:51

Teraz małpia ospa jest na świeczniku xD

gbn komentarzy: 410305.06.2022, 20:49

Komikiem*

gbn komentarzy: 410305.06.2022, 20:49

Przecież to jest wojna Rosja vs USA, znów po za ich granicami państwa....a nie Rosji z kominkiem.

Dziadyga komentarzy: 899105.06.2022, 20:48

@enrique

Ja to pisałem tu w 3 czy 4 dzień wojny,że tak będzie i wszystko się sprawdziło,że życie wróci do normy u nas,że politycy się dogadają oprócz naszych naiwniaków a ludzi będzie temat grzał mało.W dużych miastach jeszcze trochę swirostwa nr pomocy jest,ale w średnich czy małych już dawno olano pomoc jak u nas ludzie biednieją z dnia na dzień i się obudzili szybciej,tak samo było z maskami,że te ponad pół roku szybciej w małych i średnich miastach olano temat i psychozę.

ArsenalChampion komentarzy: 847005.06.2022, 20:46

@Dominik11 napisał: "Bo ludzie się obudzili i zaczęli dostrzegać inne sprawy niż Ukraina.

Bez przesady każdemu ich szkoda ale co my nie mamy problemów? Co my Ukraina?

I tak im pomogliśmy i to za bardzo bo im się w głowach poprzewracało, nagle im się wszystko należy.

Dostali jedzenie za darmo wiem bo bo mam przykład sąsiedzi z Kijowa przyjechali i teraz dostają jedzenie za darmo i to nie byle jakie.

Tak samo z busami itp to lekka przesada.

Zatem Wojna wojną Ukraina Ukrainą ale my POLACY mamy własne problemy,"

Oj gdyby Ukraina padła, to cały naród Polski dopiero by zrozumiał co to są problemy.
Wojna pomiędzy Rosja a Ukrainą nie jest tylko wojną pomiędzy 2 państwami. Ale to wojna która moze zdecydować jak bedzię wyglądał przyszły porządek na świecie.
Obecnie Ukraińcy walczą równiez za Polskie, więc sporo wdzięczności im się należy. Bo chyba nie chcesz biegać z karabinem? i strzelać do ruskich?

enrique komentarzy: 2017805.06.2022, 20:41

@Dominik11: Wydaje mi się że nie chodzi do końca o to że ludzie się obudzili, ale o to że widzą ile robi dla nich Polska a ile wszyscy inni w Europie - zasada jest prosta - skoro inni mają w dupie to co my będziemy się sami wszystkim przejmować ? Największe kraje, szefowie Unii, wielka Francja i wielkie Niemcy, gdzie jest ich pomoc ? A no nigdzie. Pierwszy ciągle dzwoni do Putina i chce się dogadać, a drugi ciągle tylko coś obiecuje i nic z tych obietnic nie wynika.

Jestem ciekaw jakby to naprawdę wyglądało gdyby Putin rzucił się na Polskę, czy rzeczywiście wielkie NATO ochoczo rzuciłoby się na niego jak to deklarują z każdej strony. Już kiedyś w 1939r. padały podobne deklaracje...

Bukayoforever komentarzy: 353605.06.2022, 20:40

@XandeR: Pan doktor ci leki wypisał, a ty nawet raz ich nie wziełeś

Dominik11 komentarzy: 2060405.06.2022, 20:38

Wszyscy obwiniają Rosję za Wojnę z tego co wiem to rządzi tam jeden człowiek putin z małej niech dostanie za swoje. A wszyscy winią Rosję co ma zwykły szary obywatel do gadania a tyle co my w Polsce czyli nic.

To tak jakby szarego Kowalskiego winić że Morawiecki i Kaczorek są popaprani.

Uwierzcie lub nie ale PIS chce żeby w Polsce było tak samo jak w Rosji państwo policyjnie itp i żeby obywatel nie miał nic do gadania.

Dominik11 komentarzy: 2060405.06.2022, 20:34

@enrique: Bo ludzie się obudzili i zaczęli dostrzegać inne sprawy niż Ukraina.

Bez przesady każdemu ich szkoda ale co my nie mamy problemów? Co my Ukraina?

I tak im pomogliśmy i to za bardzo bo im się w głowach poprzewracało, nagle im się wszystko należy.

Dostali jedzenie za darmo wiem bo bo mam przykład sąsiedzi z Kijowa przyjechali i teraz dostają jedzenie za darmo i to nie byle jakie.

Tak samo z busami itp to lekka przesada.

Zatem Wojna wojną Ukraina Ukrainą ale my POLACY mamy własne problemy,

gbn komentarzy: 410305.06.2022, 20:34

@enrique: To już u nich zaczyna zanikać, bo zaczynają się udogodnienia otwierać jak Ikea i inne pierdoły...bo zbyt wielki spadek hajsu ma zachód, a tu tylko.o.to chodzi, a.nie o to że jakiś tam zwykły szarak cierpi.

enrique komentarzy: 2017805.06.2022, 20:31

@gbn: Oj uwierz że ruskie też cierpią - wystarczy posłuchać niezależnych relacji z tego jak się wszystko u nich zmieniło w ostatnich miesiącach - tyle że oni sobie z tym dają radę bo są nauczeni że czasami life is a bitch a tymczasem na zachodzie jeden wielki płacz.

Kaczaza komentarzy: 745705.06.2022, 20:30

@fabregas1987: lub Zinchenko+Tielemans

gbn komentarzy: 410305.06.2022, 20:28

@enrique: Przecież przez sankcje bardziej cierpi świat niż Ruskie tak naprawdę xD szczególnie gdzie to największy eksporter zboża, nawozów itp. gdzie Ukraina jest 5 na świecie.

Pitu88 komentarzy: 219005.06.2022, 20:26

@XandeR: oj oj nie rozpłacz się maminsynku

Damper komentarzy: 317105.06.2022, 20:24

Skąd wziął się w ogóle temat Zinchenki, ktoś poważny to podawał? Przecież City nie chce go sprzedawać.

enrique komentarzy: 2017805.06.2022, 20:23

Widać jak bardzo i jak szybko zmienia się narracja w sprawie Ukrainy. Jeszcze kilka tygodni temu większość ludzi których znam czy których czytam była "murem za Ukrainą", podobnie jak większość prasy a także całkiem spora ilość polityków (oczywiście pomijam tych którzy od początku gadali pod publikę a po wyłączeniu kamer modlili się o jak najszybszy upadek tego kraju).

Teraz jednak widać dużą zmianę - widać coraz większą niechęć do Ukraińców i tematu tej wojny w ogóle, widać coraz więcej głosów osób na wysokich stanowiskach mówiących o dogadaniu się z Putinem, jakieś chore apele żeby dla dobra wszystkich Ukraina się poddała, wczoraj nawet czytałem że we Włoszech uważają że Zeleński jest psychicznie chory bo się nie chce poddać i powinno się go usunąć z pełnionej funkcji. Śmieszne jest to że to Rosja najbardziej oberwała pakietami setek różnorakich sankcji a bardziej od nich płaczą zachodni politycy i "biznesmeni" którzy przez te sankcje nie mogą zarabiać tak wielkiej kasy jak kiedyś robiąc z nimi interesy.

Ciekawe ile potrwa zanim taki Macron czy inny Schultz seryjnie dogada się z Putinem za plecami Ukraińców i zrobią im kolejny układ monachijski by w końcu zamknąć ten temat raz na zawsze.

XandeR komentarzy: 1000605.06.2022, 20:20

@Theo10:

Byłem, nie było nikogo to wróciłem oglądać proces Arsenalu który ruszył kilka lat temu i już nie można go powszczymac!

Zara bendoo transfery, Zinchenki, Bisuma po 3 latach łączenia go z każdym wreszcie do nas dojdzie bankowo

Jazdunia, top8 będzie nasze! Chyba że znów źli sędziowie, spiski i Var nas okradną

Auu

XD

fabregas1987 komentarzy: 2609105.06.2022, 20:17

Zawodnik, który z miejsca wskoczy do XI na CM, a w razie czego pokryje LO na niemalże tym samym poziomie co podstawowy zawodnik to skarb :) Brac Zinchenke nawet za 40M i sie nie zastanawiać, bo to jak 2 transfery

fabregas1987 komentarzy: 2609105.06.2022, 20:15

@Embix: dokładnie 23.06.2023 sie rozpoczyna :))

DyktatorArsene komentarzy: 247905.06.2022, 20:13

@enrique:
O to akurat mi nie chodzilo. No ale przede wszystkim sedziowal to Mateu Lahoz, hiszpania i anglia maja mnostwo imbecylow sedziowskich, zdarzyc sie moze wszystko :D

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady