Oficjalnie: Nacho Monreal piłkarzem Arsenalu!
01.02.2013, 00:34, Michał Kowalczyk 1080 komentarzy
Arsenal Football Club ma zaszczyt ogłosić, że Nacho Monreal podpisał długoterminową umowę z Klubem. Lewy obrońca, który przeniósł się do Londynu z Malagi, ma na koncie wiele występów w młodzieżowej drużynie Hiszpanii, a także dziewięć rozegranych spotkań w samej La Roja
Czytaj również: Zapowiedź meczu Arsenal vs Stoke.
Ignacio Monreal Eraso, znany jako ‘Nacho’, rozpoczął swoją przygodę z piłką w rodzinnej Osasunie, w której zaliczył 127 występów w hiszpańskiej ekstraklasie. Był częścią drużyny, która dotarła do półfinału Ligi Europy w 2007 roku.
Dzięki dobrym występom w Osasunie Nacho został powołany do reprezentacji Hiszpanii do lat 21 i zagrał we wszystkich spotkaniach kadry na Mistrzostwach Europy U-21. W seniorskiej reprezentacji zadebiutował w sierpniu 2009 roku w towarzyskim meczu z Macedonią.
W lipcu 2011 roku Monreal podpisał kontrakt z Malagą, gdzie miał okazję grać wraz z rozgrywającym Arsenalu - Santim Cazorlą. Drużyna z Andaluzji zajęła wówczas czwarte miejsce w La Liga i po raz pierwszy w historii zakwalifikowała się do Ligi Mistrzów. W barwach Malagi Nacho zagrał 45 spotkań.
- Jesteśmy zachwyceni, że Nacho Monreal zdecydował się do nas dołączyć - wyznał szkoleniowiec Arsenalu, Arsène Wenger.
- Przyglądaliśmy się mu od jakiegoś czasu i cieszymy się, że zgodził się na ten transfer. To silny, lewy obrońca z dużym doświadczeniem w klubie i reprezentacji. Jest bardzo uzdolniony technicznie, ma świetne dośrodkowania i dobrze gra w powietrzu.
- Monreal z pewnością doda naszej drużynie jakości, a w szczególności obronie. Cieszymy się z pozyskania tego zawodnika - dodał Boss.
Wciąż trwa formalnie domknięcie transferu 26-letniego Hiszpana.
źrodło: Arsenal.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 17 | 13 | 3 | 1 | 42 |
2. Chelsea | 18 | 10 | 5 | 3 | 35 |
3. Nottingham Forest | 18 | 10 | 4 | 4 | 34 |
4. Arsenal | 17 | 9 | 6 | 2 | 33 |
5. Newcastle | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
6. Bournemouth | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
7. Manchester City | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
8. Fulham | 18 | 7 | 7 | 4 | 28 |
9. Aston Villa | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
10. Brighton | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
11. Tottenham | 18 | 7 | 2 | 9 | 23 |
12. Brentford | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
13. West Ham | 18 | 6 | 5 | 7 | 23 |
14. Manchester United | 18 | 6 | 4 | 8 | 22 |
15. Everton | 17 | 3 | 8 | 6 | 17 |
16. Crystal Palace | 18 | 3 | 8 | 7 | 17 |
17. Wolves | 18 | 4 | 3 | 11 | 15 |
18. Leicester | 18 | 3 | 5 | 10 | 14 |
19. Ipswich | 17 | 2 | 6 | 9 | 12 |
20. Southampton | 18 | 1 | 3 | 14 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 15 | 11 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
A. Isak | 10 | 4 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
Matheus Cunha | 9 | 3 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
J. Maddison | 8 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
pumeks.
pamiętam, jak przed sezonem 2011/12 Ferguson mówił, że do mistrzostwa wystarczy 84 pkt. Po końcu poprzedniego sezonu miał ich 89 a i tak za mało do mistrzostwa.
Po prostu każdy sezon jest nieco inny.
PS. Pamiętam też, że Arsha zamierzał strzelić 10 bramek ;)
małygłód
Dajcie już spokój z Villa. Super piłkarz.
Ale - ma juz swoje lata, nie chcieli go sprzedać za oferowane pieniądze i nie robi cudów. W podobnym stylu gra Wallcot.
Villa to temat zamknięty.
Zobaczcie na tabelę. Strzelamy bramki ale za duzo ich tracimy.
Dajcie też pograć Wilsherowi z Ramseyem, Arteta i Diabym, przecież oni przez kontuzje nie grali razem.
pumeks- jakiego skrzydłowego? Przy 4 -2- 3- 1? Gdzie? Na lewej w trójce? Zamiast Poldka?
Pozostaje troszkę niedosyt z tego powodu że mamy tylko jeden transfer. Swoją drogą można zauważyć jak Wenger w tych wszystkich zawodników wierzy. Szkoda że w niektórych tylko On. Cieszy mnie to że Santos wypadł gdzieś na margines u Wengera i że widzi jak kebab gra. No nic trzeba uwierzyć że papcio wie lepiej. Zobaczymy gdzie ta jego wiedza ustawi nas w tabeli na koniec sezonu. Tak jak ktoś poniżej pisał , widać duże zrozumienie w pomocy i ataku. Problem zaczyna się gdy piłka jest przy obrońcach ( ekstraklasa ) . Miejmy nadzieję że jak wróci Arteta wszystko ułoży. DO Ramseya nie można mieć pretensji bo kto jak kto ale On wywiązuje się ze swoich niecodziennych obowiązków dobrze w miare. Najwieksze pretensje będę miał do Sagni ( jak już pisałem pad wrzuć na plecy ) jest żałosny. Nawet jak mu nie wyjdzie 100 wrzutek to nie pomyśli żeby kiwać tylko poda do tyłu i straci . Problem tkwi w jego głowie. Brak kiwki = brak pewności siebie, brak podania dobrego = brak pewności siebie. Może już gdzieś indziej gra ??? Nie wiem. Na moje to właśnie Sagna jest do odstrzału. Kościelnemu bym zaufał bo to dobry zawodnik. Po kontuzji tak na serio nie miał za dużo czasu na pokazanie a później czerwień. Moim zdaniem najbardziej ambitny obrońca z tych których mamy. Verma ma wzloty i upadki . Raz mega mecz za chwile klops za klopsem. Widać że opaska mu ciąży. Kiedyś to On przesądzał o losach meczu. W tym sezonie chyba nawet bramki nie ma. Per hmmm od niego też nie można za dużo wymagać. To wina Wengera kiedy wstawia go do składu na takiego Suareza i innych szybkich. Nie wymagajmy od 2 metrowca żeby naparzał za każdym razem gdy jakiś tępak złamie linie spalonego. Mówie jakiś bo akurat Niemiec w ustawieniu jest bardzo dobry. W lecie trzeba kupić dobrego ŚO , PO, DP, CF i to wszystko :) . Jedyne 4 transfery a zobaczcie jakby wszystko ładnie wyglądało.
Ja tam uwazam ze 8 punktow nawet do 3 miejsca jest jak najbardziej do nadrobienia, fakt ze o te miejsca bije sie pare druzyn, wazna jest forma zespolu , aby wygrywac kolejne mecze, Kurczaki , Eve i Chelsea punkty tracic beda to jest pewne, teraz kwestia co my zaprezentujemy, poki co wszystko lezy w nogach i glowach pilkarzy
a może z Gibbsa zrobić skrzydłowego?
W Premiership w obecnym sezonie Arsenal ma po 24 kolejkach 38 punktów.
W zeszłym sezonie Arsenal po 24 kolejkach miał 40 punktów i do końca rozgrywek były jeszcze 2 porażki i 3 remisy.
Oczywiście sytuacja w tabeli jest inna ale daje to to myślenia, bo porównując do poprzedniego sezonu możemy pozwolić sobie tylko na stratę 9 punktów :-) aby na koniec mieć ich 70 na koncie. Ale czy gwarantowac one będą TOP4? Wątpię.
Mirro.
chłopie, przecież ja nie przeczę, że atak jest w miarę w porządku. Przeczytaj może kilka moich poniższych opinii, bo nie bardzo wiem o co ci chodzi.
No to Wenger styczniowym okienkiem podsumował aspiracje i ambicje zarówno swoje, jak i Arsenalu. Moze on po prostu wie, ze top4 z takim składem i ławką rezerwowych, a raczej jej brakiem jest na tyle zagrożone, że nie chce wydawać pieniędzy których nie będzie z eliminacji LM z przyszlego sezonu, na transfery które i tak nam w tym nie pomogą, wiec.. a co tam, zaoszczędzimy ;)
bobocian
dlatego właśnie Wenger chciał Ville. Ja też byłem entuzjastą tego transferu, tym bardziej, że kadra jakościowych graczy by się poszerzyła i nawet z ławki byłoby kim postraszyć ( obojętne, czy wylądowałby tam Podolski, Giroud, Walcott czy Villa ).
@bobocian
A to przepraszam. Z reszta się zgadzam.
@małygłód
Oczywiście że mamy atak. Widać przecież postepy. Wcześnie grali wolno i bez polotu. Teraz szybko, agresywnie i z fantazją.
Problem to mamy i w obronie i w ataku. To że ostatnio fatalnie się bronimy nie może przesłonić faktu, że w meczach z czołówką MU, MC, Everton, CFC mamy problemy w stwarzaniu i wykorzystywaniu sytuacji. To prawda że poziom obronnej gry jest jeszcze niższy niż ataku ale nie oszukujmy się, o ile potencjał do gry obronnej na wyższym poziomie mamy (początek sezonu mieliśmy najlepszą obroną w lidze) to potencjału w ataku niekoniecznie. Potrafimy rozbijać cieniasów albo zespoły w 10 grające większość meczu. Jak dotąd nie potrafiliśmy w tym sezonie wznieść się na poziom gry w ataku z zeszłego roku np. z meczu z Cfc na wyjeździe czy też Milanu u siebie. Moim zdaniem problem tkwi w niedostosowaniu sposobu gry do predyspozycji piłkarzy. Część graczy to świetni piłkarze do szybkiej gry po ziemi podczas gdy Theo czy Giroud największe atutu mają gdzie indziej podobnie Gervinho. Wahania formy Podolskiego to kolejny problem w układance, czasem jest po prostu bezużyteczny do tego nie jest w stanie pełnić roli jaką pełnił Nasri ani też nie jest to typ szybkiego wrzucającego jak np. Aaron Lennon.
Cała sprawa którą opisuje jest ostatnią przeszkodą przed graniem ofensywnej piłki w starym arsenalowskim stylu. Tymczasem doszły nowe problemy: brak DM-a bo Ramsey nie ma predyspozycji fizycznych do gry tamże. Diaby zaś jest też zbyt powolny przynajmniej ostatnio. Dlaczego piszę o ofensywie? Bo nie oszukujmy się solidną defensywą tylko top4 nie zdobędziemy.
Theo10
Pomyślałeś o tygodniówkach obu panów? To, że inni przepłacają nie jest wytłumaczeniem. Wyznacznikiem powinny byc osiągnięcia sportowe, a nie otoczka w postaci pieniędzy.
malyglod
owszem, Villi nie ma i koniec tematu. Jednak gdyby przyszedł byłby niesamowitym wzmocnieniem pod każdym kątem.
Martwi mnie obrona. Popatrzcie na Szczęsnego. Kiedyś dużo krzyczał, ustawiał i opierdalał obrońców regularnie, teraz milczy. Myślę że nie ma współpracy pomiedzy Vermą i Mertesackerem. Wenger foruje niemca kosztem Koscielnego i to jest główna przyczyna słabej gry obrony. Czekam na posadzenie niemca na ławie i reularną grę Vermy i Koscielnego.
bardzo dobry transfer, szkoda ze ktorys z naszych lewych obroncow nie jest prawo nozny, patrzac na forme sagny i jenskinsona , albo nchao albo gibbs moglby grac na prawej, ogladalem duzo meczy z nacho i powiem wam ze szkoda takiego zawodnika na lawce , bo raczej bedzie siedzial jak gibbs wroci, chyba ze wenger ma plany zminic mu pozycje na LCB.
poza tym bo dluzszym zastanowieniu sie, uwazam ze dobrze sie stalo ze nie kupilismy zadnego napastnika, nawet jak Villa by do nas dolaczyl to Giroud poszedlby do odstawki a szkoda go, tym bardziej ze sie rozstrzelal. Pomoc i napad mamy OK razacy jest brak stopera choc jednego ktory jest w kazdym meczu w formie
Rozwalimy Bayern w pył ! Oni nas lekceważą, tymczasem nasza siła w ofensywie i środku pola,szybkość i kreatywność ich zaskoczy po całości ! NIE WYJADĄ Z ANGLII ŻYWI !!! no chyba że obrona da dupalka ;P
Mirro.
ale co co ci chodzi? masz atak?
btw co prezentuje ten Samba, ze mu daja 100k p/w oczywiscie oprocz tego, ze jest "duzia muzina", big Arrryy zostawi qpr z olbrzymimi dlugami
btw co prezentuje ten Samba, ze mu daja 100k p/w oczywiscie oprocz tego, ze jest "duzia muzina", big Arrryy zostawi qpr z olbrzymimi dlugami
Szczerze mówiąc to okienko i tak było niezłe. Przede wszystkim nikt ważny nie odszedł. Walcott podpisał nowy kontrakt, co daje nadzieję, że Arsenal będzie zatrzymywał kluczowych zawodników. Transfer Monreala pewnie został przyspieszony przez kontuzję Gibbsa, ale to dobre wzmocnienie. Będziemy mieli 2 dobrych piłkarzy na LO, ciekawe który wygra rywalizację o pierwszy skład. Santosa pewnie pozbędziemy się latem (to też plus).
Szkoda, że nie przyszedł żaden napastnik, w przypadku kontuzji Giroud może być ciężko. Niby na środku mogą zagrać też Theo, Poldi i Gerv, ale oni nie są tak mocni na tej pozycji.
Dochodzą jeszcze wypożyczenia Frimponga (może coś pogra w tym Fulham) oraz Chamakha i Djourou, których pewnie latem pozbędziemy sie na dobre.
Oceniając to okienko w skali 1-10 daję 7.
@bobocian
Chamakh byl za darmo, a ceny SSa nie pamietam, ale na pewno nie przekraczala 10mln. Torres kosztowal 50mln, wiec tutaj jest lekka roznica.
małygłód
Co za bzdura, że przyjscie Villi wzmocni nas psychicznie. oczekujesz cudu. Wzmocniło nas pozostanie Wallcota. Ta drużyna musi sie zespolić, co widać już w środku pola i ataku. Problemy mamy w obronie i tu Villa nic by nie pomógł. Nowy boczny obrońca to ruch w dobrą stronę. Mam nadzieje że obrona poprawi swoją grę.
bobocian
oczywiście, że były wpadki transferowe. Tylko, że one kosztują nas znacznie mniej niż innych, bo były to tanie transfery albo gracze przychodzili za darmo.
I my nie tyle skąpimy grosza, co nie mamy bogatego wujka. Zwróć uwagę, że tylko kilka klubów daje tygodniówki po 200 tyś. Nas tam nie ma i nie będzie.
Villi nie puściła Barcelona, mimo że chcieliśmy go u nas. Dla mnie to zamyka temat.
Problemem nie jest brak transferów ( dobrych ) w Arsenalu. Problemem jest ( a mam nadzieję, że był ) utrzymanie zawodników. Dlatego cały czas zespół jest w budowie, że nie możemy przez 3-4 sezony utrzymać podstawowej kadry. Tu jest problem.
Szczerze mowiac, to nie spodziewalem się po Wengerze, tak trzezwej reakcji na kontuzje Gibbsa i forme Santosa. Ten transfer to byla absolutna koniecznosc, nie wyobrazam sobie gry Santosem w lidze. Także: brawo Wenger! Oczywiscie klub potrzebuje duzo wiecej transferow...ale czy ktokolwiek się ich serio spodziewal? Ja już w Wengera nie wierze od jakichs 2 miesiecy. Nie wierze że za kadencji tego czlowieka uda nam się jeszcze cokolwiek wygrac. Swietny i wspanialy trener, ale na starosc zdziwaczal i się zwyczajnie pogubil. Sorry za brak polskich znakow, ale pisze z komorki.
Po co nam Villa. Przecież widać że Girou i Wallcot zaczynaja grać. Villa ma już swoje lata
Qarol
Tak wiem, młody, kontuzja, umiejętności... Niech szuka formy na wypożyczeniu. Jedyne co ostatnio mu się udaje to irytowanie mnie swoimi zagraniami. Tez chcę by odnalazł formę, ale patrząc na jego grę czuję to samo, gdy słucham Szpakowskiego. Może to i dobry chłopak, może i się stara, ale póki co jest głównym hamulcowym.
@malyglod
W końcu ktoś rozsądnie podchodzący do sprawy.
A co do naszego nowego nabytku, chłopak pasuje do naszego stylu gry, ale pewnie minie trochę czasu zanim przestawi się na ligę angielską.
W końcu byle kto nie dostaje powołania do reprezentacji Hiszpanii.
Ale Villi nie puścili, więc temat skończony
malyglod
zapomniałeś dodac SS i Chamakha. To, że kosztowali razem tyle co jeden Torres nie świadczy o umiejętności szafowania pieniędzmi Wengera, a o bogactwie Abramowicza. Moim zdaniem przez e kilka sezonów skąpiliśmy grosza niesamowicie i Wenger zanotował kilka ransferowych wpadek. Villa byłby kapitalnym wzmocnieniem, nie tylko sprtowym, ale przede wszytskim mentalnym. Przez lata opuszczani przez najlepszych zawodników dostalibyśmy sygnał, że nie trzeba uciekać z Londynu.
@bobocian
Aaron jest jeszcze młody, ma czas na dojście do siebie.
Nie zapominajmy, że przeszedł ciężką kontuzję. Wiem, że to było dość dawno. Jednak u tak młodego gracza pozostawi to ślad w głowie, strach przed następnym urazem.
Aaron ma umiejętności do grania na wysokim poziomie. Ja bym go nie sprzedawał, bo w każdej chwili może wystrzelić.
Bardzo dobry transfer. Santos niestety nie sprawdził się - jest zbyt wolny i mało zwrotny. Jedyna jakość jaką wniósł to zamiana lepszej jakości koszulki ARS na gorszej MU. Koniecznie potrzeba twardego, zwrotnego i szybkiego środkowego obrońcy. Kościelny musi popracować nad formą i psychiką ale ma potencjał co pokazał w poprzednich sezonach, musimy dać mu kredyt zaufania. Mertesacker moim zdaniem nie nadaje sie do Anglii. Jest słaby motorycznie, zbyt wolny i mało agresywny. Zgadzam się z jednym z poprzedników, że w takiej formie to już wolę Jenkinsona. Pomimo błędów widać było jego rozwój. Defensywny pomocnik - nie podzielam krytyki Ramseya. To nie prawda że przyczynił sie do utraty bramek. Pierwszą zawlił Santos z Merterem a drugą Merter poprzez złe ustawienie. Zaleta Ramsaya było szybkie przenoszenie gry do przodu co gorzej wychodzi Artecie.
kwiatinho.
WOW. Wenger nie umie korzystać umiejętnie z pieniędzy? Cazorla, Podolski, Giroud, Vermealen kosztowali razem tyle co Torres i prawie tyle co Hazard.
Brak zakupu Villi jest oczywiście zły, ale to nie nasza wina, że go nie zamierzali sprzedać. Zresztą poważne transfery przeprowadza się latem.
Poza tym masz rację, od MU, City czy Chelsea odstajemy i tak będzie, bo nie stać nas na razie na płacenie graczom po 200 p/w.
Ale jeśli chodzi o sportowy poziom to w tym sezonie tylko MU potrafiło nas rzeczywiście zdominować ( i w pierwszej połowie City ) sportowo. W innych meczach nie byliśmy gorsi. My tracimy punkty w bardzo głupi sposób. Problem leży w głowach zawodników, którzy w jednej połowie grają piach, a po 15 minutach przerwy koncert. I tego nie zmieni przyjcie nawet Messiego.
kwiatinho
Pełna zgoda. Plus za komentarz.
3 miejsce jest jeszcze realne tylko trzeba zlapac odpowiedni rytm i forme aby dojechac z nia do konca sezonu...
Qarol
Dziwne, że jeszcze trzeba to argumentować. Ramsey jest dla mnie oczywistym hamulcowym. To jak z Diabym - trzymanie go, bo może kiedys wyzdrowieje i zagra wspaniały sezon, a póki co zgarnia tygodniówki siedząc na trybunach. Na dziś Ramsey nie powinien wstawać z ławki. Uważasz inaczej?
Dobry zakup, nie będziemy musieli patrzeć na kebaba w PL. Oby był gotowy do gry jak najszybciej. Będzie jeszcze z Niego pożytek. :)
była*
W tamtym sezonie byłą przepaść do Spurs 10 pkt. i tak zdołaliśmy ich dogonić. Denerwują mnie komentarze np. że nie mamy już szans na LM, to szczyt hipokryzji.
kwiatinho
Z ta przepascia pomiedzy nami a Kurczakami, Evertonem czy nawet Chelsea bym nie przesadzal, tracimy do 3 miejsca 8 punktow i jeszcze nic nie jest stracone, ja powiem inaczej , w Lidze Angielskiej przepasc dzieli inne duzyny od Manchesteru...
@bobocian
Jak możesz to rozwiń swoją myśl o konieczności pozbycia się Aarona.
ToMo
z LO można było kombinować, przesunąć Vermaelena, a nawet Kosę. Wtedy potrzeba wzmocnić środek kimś konkretnym, nie kolejnym połamańcem. Forma środkowych obrońców każe mysleć, że mniej szkód wyrządziliby z boku obrony niż na środku. Santos od biedy też mógłby zagrać. Priorytety to kolejno: defensywny pomocnik, środkowy obrońca i dopiero napastnik/boczny obrońca. Takie moje zdanie. Aha, zmieniam punkt pierwszy - najważniejsze to pozbyć się Ramseya.
@ToMo_18
Ty na pewno widziałeś kilka ostatnich meczów w wykonaniu naszej obrony?
Bo ja się zgadzam z opinią Geofa, że naszym głównym problemem nie jest zdobywanie bramek ale prezentowanie goli naszym przeciwnikom.
Bialysol
Nie żartuj chłopie... Nigdy nie twierdziłem że Cavani czy Falcao mogą do nas trafić bo nie mogą bo my nie jesteśmy w stanie ani ich utrzymać ani zagwarantować sukcesu sportowego. Ale świat nie kończy się na Cavanim i Falcao. Inne kluby mogą się wzmocnić a my mimo braku wyrównanej mocnej kadry nie potrafimy wzmocnić się 2-3 piłkarzami. Skoro Wenger gra ciągle tą samą 11 która notorycznie traci punkty i spada w tabeli to chyba jest coś nie tak. Miedzy oboma klubami z Manchesteru i Chelsea dzieli nas przepaść a i kolejne kluby nam odjeżdżają chociażby Tottenham który sukcesywnie kupuje dobrych grajków i całe szczęście że nie udało im się pozyskać Damiao. Niedługo przestaniemy marzyć o Top4 jak i o mistrzostwie pod koniec września. Wenger latem w popłochu ściągnął Parka sezon wcześniej Squillacciego to może doszedłby wreszcie do wniosku że nie opłaca się oszczędzać i warto kupić kogoś solidnego. Kupił Cazorle i z miejsca stał się liderem zespołu więc jednak warto zainwestować trochę więcej gotówki. Czy warto było kupić Davida Ville? Zdecydowanie tak nawet jeśli trzeba było wydać 20 mln euro... Piszesz że jest już stary i po kontuzji... To nie jest wytłumaczenie. Drogba Zlatan Gerrard Lampard Pirlo Giggs Eto Scholes Henry grają na odpowiednim poziomie a są grubo po 30... Najlepszym przykładem jest Van Persie który przez większą część swojej kariery był kontuzjowany a teraz prowadzi United do mistrzostwa. David Villa byłby świetnym zabiegiem marketingowym i wiadomością że wielkie nazwiska również mogą przychodzić do Arsenalu a swoim doświadczeniem pomógłby na boisku i w szatni a i Theo mógłby wiele się od niego nauczyć. Powtórze to jeszcze raz. Wenger nie potrafi korzystać umiejętnie z pieniędzy i przez to przestaliśmy się liczyć w Europie i Anglii
@Sobieski14
Ja właśnie mam nadzieję, że Kieran się wkurzy tym transferem tzn będzie się bardziej starał
Oj tak .. Debuchy to byłby genialny na PO i za takie grosze...
Jak jest jakość to jestem spokojny o jego grę :P
Patrzac na obecna dyspozycje Sagny to ja bym sie na miejscu Wengera nie zastanawial tylko posadzil Francuza na lawce , a do grania wpuscil Jenkinosna
@Sobieski
Jedyne co trzeba było wzmocnić to N'ke. Cieszyłbym się jak dziecko gdyby wyciągneli Ville, ale trudno. Co do reszty to kompletne bzdury chyba, że mielibyśmy kupić typowego DM'a takiego jak M'vila to ok, ale kolejny B2B jest nie potrzebny.
Jeśli serio myślisz, że Gibbs wypadł na 3 tygodnie to się mylisz:)
@malyglod
No jasne, że 100 tys dla Samby to zbyt wiele. Ale czym innym QPR ma do siebie przekonać piłkarzy ; D
Co do Newcastle to jedyny transfer, którego mógłbym im zazdrościć to Debuchy, patrząc na obecną dyspozycję Sagny.