Oficjalnie: Noni Madueke Kanonierem!

Oficjalnie: Noni Madueke Kanonierem! 20.07.2025, 06:25, Adam Cygański 1680 komentarzy

Arsenal Football Club oficjalnie potwierdził pozyskanie Noniego Madueke, który podpisał z londyńskim klubem długoterminowy kontrakt. 23-latek trafił na The Emirates z Chelsea, w barwach której rozegrał 92 mecze.

Madueke swoje pierwsze kroki w piłkarskiej karierze stawiał w młodzieżowych drużynach Crystal Palace i Tottenhamu, skąd w 2018 roku przeniósł się do holenderskiego PSV Eindhoven. Tam radził sobie bardzo dobrze i już jako 17-latek przebił się do pierwszego składu, a łącznie w drużynie Boeren rozegrał 80 meczów, czym w styczniu 2023 roku zapracował sobie na transfer do wspomnianej Chelsea.

Po tym transferze Madueke dzięki swoim występom otrzymał powołanie do reprezentacji Anglii, w której zadebiutował w październiku ubiegłego roku przeciwko Finlandii. Łącznie do tej pory rozegrał siedem spotkań w barwach Lwów Albionu.

- Jesteśmy zachwyceni, że udało nam się sfinalizować transfer tak utalentowanego młodego zawodnika. Jego występy i ich ilość w ostatnich latach odzwierciedlają jego jakość. Noni to dynamiczny i wszechstronny skrzydłowy bardzo dobrze wyszkolony technicznie, który znacząco wzmocni nasz skład - tak o tym transferze mówił dyrektor sportowy Kanonierów - Andrea Berta, z kolei Mikel Arteta dodał:

- Noni to ekscytujący i silny młody zawodnik, którego występy i statystyki z ostatnich sezonów potwierdzają jego umiejętności. To jeden z najbardziej utalentowanych skrzydłowych w Premier League, a w wieku 23 lat jest już bardzo doświadczonym graczem. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym transferem - powiedział hiszpański menedżer.

Madueke w barwach Arsenalu będzie występował z numerem "20" na koszulce, a do reszty drużyny dołączy na początku sierpnia, gdy ta wróci z tournée po Azji.

Noni MaduekeTransfery autor: Adam Cygański źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
tom8203 komentarzy: 163220.07.2025, 11:59

Nie ma co się tak z Gyokeres spinać przed presezonem bo i tak Arteta ma wypoczętego ,głodnego gry i ogranego w Pl Havertza i to on będzie pierwszym wyborem ,na pierwsze kolejki !

Jack_Herrer komentarzy: 6781 newsów: 19220.07.2025, 11:58

Marny Ekitike za 90 baniek plus bonusy w Liverpoolu, czyżby nasi eksperci się mylili?

Rosomak komentarzy: 266220.07.2025, 11:49

@artur759 napisał: "Gyokeres to oczywiście też spory znak zapytania, ale jednak pokzał formę przez dwa sezony z rzędu, więc nie można o nim powiedzieć, że jest jednosezonowcem. Pewną powtarzalnością już się wykazał."

Tak realnie to przez 4 sezony: 18, 22, 43 i 54 jak dla mnie to gościu trochę przypomina Lewandowskiego - gościa który cały czas ciężko pracuje nad swoimi słabościami i stara się je poprawić i widać tego efekty. Ale czy się sprawdzi to się mam nadzieję okaże w przyszłym sezonie.

Garfield_pl komentarzy: 3829420.07.2025, 11:48

@Mastec30 napisał: "Czyli jednak się nie udało z Gyokeresem przed wylotem do Azji. Sporting ląduje na mojej czarnej liście za odwalanie przy tym transferze. Wykorzystują to że nas czas naglił. Gdyby nie to że już za bardzo nie ma alternatyw to bym się wycofał z tego. Niepoważny ten prezydent"
Isak do wzięcia;)

Marzag komentarzy: 44078 newsów: 120.07.2025, 11:47

Być może Sporting myślał, że Arsenal to frajerzy którzy zapłacą więcej tylko dlatego, że ich stać bo są z premier league. Gyokeres przyjdzie ale szkoda że nie będzie od początku przygotowań z zespołem.

I nie będzie oczywiście tak, że się Sporting albo Arsenal na siebie obrażą, jak będzie okazja do zrobienia kolejnego biznesu to obie strony chętnie pewnie skorzystają, z tym że Sporting już nie będzie naiwnie zakładał że Arsenal zapłaci każdą cenę jaką im zaproponują nawet mimo wcześniejszych ustaleń.

Garfield_pl komentarzy: 3829420.07.2025, 11:44

@darek250s napisał: "Właśnie na tym polega różnica. U nas póki co można powiedzieć, że jeden transfer do pierwszego składu?"
Ale my do 1 składu nie potrzebujemy 6 zawodników, nam głównie ławka potrzebna mocna, a do podstawy jest Zubi, będzie Gyo i ewentualnie LS nowy

Mastec30 komentarzy: 948220.07.2025, 11:43

Czyli jednak się nie udało z Gyokeresem przed wylotem do Azji. Sporting ląduje na mojej czarnej liście za odwalanie przy tym transferze. Wykorzystują to że nas czas naglił. Gdyby nie to że już za bardzo nie ma alternatyw to bym się wycofał z tego. Niepoważny ten prezydent

Garfield_pl komentarzy: 3829420.07.2025, 11:42

@kamo99111 napisał: "Ok 48 + 4... zbyt wiele to nie zmienia. To i tak duzo. Tym bardziej, ze Madueke jakimś tam pewniakiem nie jest. A nie mieliśmy problemowaby rzucić tyle ile chciała Chelsea. Gdzie bramkostrzelny napastnik imo jest brakującym elementem układanki."
Rozłożone na 4raty bodajże:) nie mamy też problemu zapłacić za Gyokeresa, jedynie negocjujemy bonusy, ale ludzie nadal nie rozumieją tego, że to nie jest 5zł, tylko miliony:) a że wydawaliśmy sporo w ostatnich latach również, to trzeba mądrze też wydać teraz żeby jak najwiecej celów zrealizować w tym okienku;) tak, tak live wydaje ile, trzeba, no bo nie wydawało w ostatnich latach zbyt wiele, a i dobrze sprzedawało, inna sytuacja więc mogą, czy się opłaci czas pokaże.

adek504 komentarzy: 231220.07.2025, 11:39

@kamo99111 napisał: "Zgadzam sie z pierwsza częścią. Z druga niekoniecznie. Pytanie na ile Gyo bedzie "zdekoncentrowany" ta cała saga. Moze soe okazac, ze bedzie potrzebował chwili na "dojście do siebie"."

Nigdy tego nie wiesz, według mnie to już szczegóły, których się czepiasz, bo może byc tak że po prostu tydzień dłużej mu zajmie aklimatyzacja i tyle i po prostu nie strzeli tego legendarnego hattricka z MU a my i tak wygramy

@kamo99111 napisał: "uwazam, ze transfer napastnika jest praktycznie tak samo wazny jak i Zubiego. Havertz wyjdzie bo niestety ale Gyo bedzie niezgrany z resztą zespolu. Gdyby przyszedl przed tourne byłaby duza szansa, ze z Mulami byśmy Gyo zobaczyli"

Byłby tak samo ważny jeżeli do ściągnięcia byłby np Kane który wchodzi z miejsca do pierwszego składu
Tu masz Gyokeresa który na 90% nie zacznie w pierwszym, bo masz zgranego Havertza który wszystko ogarnia
Według mnie bez szans że Gyokeres zacznie w pierwszym

Rynkos7 komentarzy: 832420.07.2025, 11:39

@artur759:

Uważam, że przesadzasz. To, że zawodnik przez ostatnie 2-3 lata pełnił funkcję bardziej ofensywną, nie znaczy, że nagle po przyjęciu więcej defensywnych zadań nagle dozna ogłupienia. Tu już rola trenera i sztabu szkoleniowego aby wpasować piłkarza do drużyny i pod taktykę. Uważam, że Liverpool ma bardzo mocną pierwszą jedenastkę, a to o co się teraz spieramy to tak jak @Damper niżej pisał wróżenie z fusów. Wrócimy do tematu po kilku pierwszych kolejkach.

artur759 komentarzy: 109820.07.2025, 11:39

@Rosomak napisał: "Ekitike ciekawe czy to kolejna jednosezonowa gwiazda z frankfurtu jak jovic, czy Muani, czy jednak się sprawdzi?"

@darek250s napisał: "Taka sama niewiadoma jak Gyokeres tylko, że droższa i z lepszej ligi."

Gyokeres to oczywiście też spory znak zapytania, ale jednak pokzał formę przez dwa sezony z rzędu, więc nie można o nim powiedzieć, że jest jednosezonowcem. Pewną powtarzalnością już się wykazał.

darek250s komentarzy: 11867 newsów: 520.07.2025, 11:37

@silvano95 napisał: "Wirtz,Frimponga , Kherkez i Ekitke transfery do pierwszego składu , żadnych półśrodków na ławkę narazie"

Właśnie na tym polega różnica. U nas póki co można powiedzieć, że jeden transfer do pierwszego składu?

silvano95 komentarzy: 1036620.07.2025, 11:36

Wirtz,Frimponga , Kherkez i Ekitke transfery do pierwszego składu , żadnych półśrodków na ławkę narazie

kamo99111 komentarzy: 824720.07.2025, 11:35

@Garfield_pl napisał: "Ale bzdurzysz, bo nie chodzi o 2,5 banki tylko bonusy za 10 :)"

Przystajemy na 3 łatwe bonusy ale chcielibyśmy aby ten ostatni- 4'ty byl trudniejszy do spelnienia... czyli finalnie gra toczy sie o 2,5 mln. @Garfield_pl napisał: "Madueke też nie wydaliśmy teraz 52 baniek, pomijam że to 48+4 ale wiadomo, trzeba dramę nakręcać."

Ok 48 + 4... zbyt wiele to nie zmienia. To i tak duzo. Tym bardziej, ze Madueke jakimś tam pewniakiem nie jest. A nie mieliśmy problemowaby rzucić tyle ile chciała Chelsea. Gdzie bramkostrzelny napastnik imo jest brakującym elementem układanki. @Garfield_pl napisał: "ostatnio dramy o wolne transfery, potem obracałes to, że żarty jak zaczęły lecieć jeden po drugim newsy, to teraz sobie znalazłeś nowe pole do popisu xD że Ci się chce ;)"

Dalej uwazam, ze transfery są robione wolno... od tamtego momentu tylko odpad z Chelsea za górę złota dograliśmy. Wiec w zasadzie ciągle "placze" (jak bys to ujal) o to samo. @Theo10 napisał: "Okej, to teraz hipotetyczna sytuacja - jeśli w środku sierpnia złożymy pierwsza ofertę za Eze i transfer zostanie sfinalizowany w ciągu 3 dni od tej pierwszej oferty, to będziesz piał z zachwytu jak to Arsenal szybko dopina transfery, czy klasycznie marudził, że męczyliśmy ten transfer od początku lata?"

Nie. Mylisz pojęcia. Co innego Eze, który jest uzupełnieniem zespolu, a co innego transfery brakującego ogniwa. My w pierwszej kolejnosci powinnismy podpisać napastnika. Druga sprawa, ze wiadomo, ze w drugiej części okienka transferowego transfery robi sie szybciej bo zostaje malo czasu. Dlatego inaczej patrzy sie na transfery takiego Eze a inaczej na takiego Gyo. @adek504 napisał: "Jest już pewien minus w oknie, że nie udało się dograć napastnika na obóz, chociaż z dostępnych informacji może się okaże że doleci za parę dni, a wtedy nie będzie zbyt dużej różnicy"

Zgadzam sie z pierwsza częścią. Z druga niekoniecznie. Pytanie na ile Gyo bedzie "zdekoncentrowany" ta cała saga. Moze soe okazac, ze bedzie potrzebował chwili na "dojście do siebie". @adek504 napisał: "Ale jedno też jest dosyć pewne, że najważniejszy transfer został dawno dopięty czyli Zubimendi, a na pierwsze mecze i tak pewnie wyjdzie Havertz bo zna taktykę Artety od podszewki i na tak mocne mecze potrzebujemy stabilizacji
Tym bardziej że wcale niekoniecznie w tych meczach przeciwnicy będą się głęboko cofać, a w takich meczach dobrze nam idzie"


Ja uwazam, ze transfer napastnika jest praktycznie tak samo wazny jak i Zubiego. Havertz wyjdzie bo niestety ale Gyo bedzie niezgrany z resztą zespolu. Gdyby przyszedl przed tourne byłaby duza szansa, ze z Mulami byśmy Gyo zobaczyli. @ArsenalChampion napisał: "jak czytam twoje komentarze, to jakoś strasznie ciekawi mnie jedna rzecz. Ile ty masz lat?"

Mysle, ze wiecej od Ciebie. Mysle tez, ze wodzialem wiecej sezonów Arsenalu i pomiędzy kolejnymi widze duzo analogii, które niestety sie powtarzają.

Rosomak komentarzy: 266220.07.2025, 11:34

@darek250s: i mająca mniej sezonów które robi jakiekolwiek przyzwoite liczby..

artur759 komentarzy: 109820.07.2025, 11:28

@Rynkos7 napisał: "Nie rozumiem kompletnie tego co napisałeś xD Najpierw piszesz, że niby zapomnieli o defensywie a potem piszesz, że w sumie ściągnęli jednego z lepszych LO w lidze, a potem, że jednego z lepszych wahadłowych na świecie."

Naisałem, że mają wedlug mnie dziwnie zbalansowany skład - bardzo ofensywnie - choć indywidualnie oceniając graczy mają bardzo dobrych.

Frimpong całą poważną karierę w Bayernie zrobił nie jako PO, a jako CPS - czasem było mu bliżej do PS niż do PO. W super ofensywnej bundeslidze grając w formacji z 3 obrońcami był świetną opcją, ale w repce Holandii, która gra w formacji z 4 obrońcow już nie jest oczywistą opcją na PO i jest w hierarchi zarówno za Dumfisem jak i Geertruidą. Nie mów też, że taki typ wahadłowego jakim był Frimpong to prawktycznie to samo co normalny PO.

Kherkez to świetny LO, ale też bardziej jest typem ofensywnym - nie jest zawodnikiem, który naturalnie może wejść do trzyoosobowego bloku obronego, tak żeby w miarę bezpiecznie uwolnić drugą stronę. Nigdy w karierze nie miał choć najmniejszego doświadczenia w graniu jako LŚO.

Na ten moment jeden bok mają ofensywny, a drugi ultra ofensywny. Nie mają zawodników, którzy mogliby domyślnie wesprzeć środkowych obrońców.

W City środkowi obrońcy w razie potrzeby mają wsparcie Rodriego i Gvardiola. W AFC mają wsparcie White/Timbera i Rice.

Nie widzisz, że porównując to do wsparcia Frimpong/Kherkez + Gravenberch jest zauważalna gołym okiem dysproporocja pod względem potencjały w destruckji?

darek250s komentarzy: 11867 newsów: 520.07.2025, 11:28

@Rosomak napisał: "Ekitike ciekawe czy to kolejna jednosezonowa gwiazda z frankfurtu jak jovic, czy Muani, czy jednak się sprawdzi?"

Taka sama niewiadoma jak Gyokeres tylko, że droższa i z lepszej ligi.

Rosomak komentarzy: 266220.07.2025, 11:27

Ekitike ciekawe czy to kolejna jednosezonowa gwiazda z frankfurtu jak jovic, czy Muani, czy jednak się sprawdzi?

Simpllemann komentarzy: 52983 newsów: 52420.07.2025, 11:26

Cios za cios. Transfer za transfer. The Reds z nowym napastnikiem, czas na Kanonierów. Arsenal i Liverpool pokazują, że chcą zdobyć tytuł w nadchodzącym sezonie. Na ten moment to dwaj najwięksi faworyci. Szykuje się pasjonująca walka o mistrzostwo.

Rosomak komentarzy: 266220.07.2025, 11:22

ufff wreszcie ogłosili gamechangera z chelsea i zrobili to tak efektownie że k.com na dwie doby wywaliło.

Garfield_pl komentarzy: 3829420.07.2025, 11:19

@Pawelars napisał: "Napisałem treningowe i inne. Odnosiłem się bardziej do tych, co pisali ze to będzie ogłoszenie nowego zawodnika..."
No ale to będzie oficjalka wyjazdowej tylko, i ludzie nie pisali że zawodnika, tylko bardziej, że mogliby to podpiąć pod to, bo Gyokeres byłby bardzo medialnym wydarzeniem prezentując strój. Treningowe już chyba nawet były prezentowane jakiś czas temu.

Pawelars komentarzy: 14320.07.2025, 11:15

@Garfield_pl napisał: "Wyjazdowa, a nie treningowe"
Napisałem treningowe i inne. Odnosiłem się bardziej do tych, co pisali ze to będzie ogłoszenie nowego zawodnika...

Arsenal2004 komentarzy: 603720.07.2025, 11:15

@Pawelars napisał: "If the fee is €95m, thats £67m + £15m in bonuses.

Ciekawie czy bestia będzie droższa."

Teoretycznie Gyökeres ma kosztować 65+10 ale to w euro więc powinien być tańszy i to sporo, ale nie wiadomo co tam Sporting sobie ubzdurał. No ale Gyökeres też jest starszy .

Rynkos7 komentarzy: 832420.07.2025, 11:15

@Damper napisał: "W poprzednim sezonie- nie brano na poważnie Liverpoolu- byli po sezonie, w którym zajęli 3 miejsce w lidze, a w nowy sezon weszli bez żadnego wzmocnienia."

Ja nieskromnie powiem, że akurat typowałem Liverpool na 3 miejscu, mało tego uważałem ich wciąż za równie mocnego rywala mimo zmiany na ławce trenerskiej.

@Damper napisał: "Kto będzie najgroźniejszym rywalem to na razie trochę wróżenie z fusów."

Dlatego wyraźnie napisałem, że "tylko na papierze, a potem boisko zweryfikuje". Cała dyskusja o przyszłym sezonie to wróżenie z fusów, nawet w kontekście naszej drużyny.

@Damper napisał: "Pierwszy skład super, ale ich słabym punktem może być ławka. Jakie mają alternatywy, jak wypadnie van Dijk, albo Gravenberch czy Salah."

Tak pisałem, głównie o pierwszej jedenastce, ale... No mają Gomeza i chociażby Gakpo. Do tego Harvey Elliott. Kto wie czy nie wyciągną z młodzieżówki kogoś takiego jak nasz Nwanieri czy Skelly. Wróżenie z fusów, znowu... Moim zdaniem nie jest z nimi tak źle jak się wydaję.

Dziadyga komentarzy: 1048220.07.2025, 11:15

@darek250s napisał: "ale trzeba przyznać, że Liverpool się w tańcu nie pier.... ;)"
To tak,racja,chcą goscia to biorą.

Pires9999 komentarzy: 131520.07.2025, 11:14

@darek250s: za dużo. Średni jest ,średnie liczby
.chciałem napisać że dobrze ze my wzięliśmy lepszego gyokeresa a nie jego. ale my dalej go nie mamy......

Dzulian komentarzy: 344420.07.2025, 11:14

@Pawelars napisał: "Ciekawie czy bestia będzie droższa."

Nie będzie. Podstawowa kwota 63,5 mln euro + 10 bonusów jest uzgodniona. Rozchodzi sie o to za co te 10 i kiedy.

darek250s komentarzy: 11867 newsów: 520.07.2025, 11:14

@Dziadyga napisał: "Przepłacony 2 krotnie tak jakby był i Sesko."

Może i przepłacony, ale trzeba przyznać, że Liverpool się w tańcu nie pier.... ;)

Garfield_pl komentarzy: 3829420.07.2025, 11:13

@Pawelars napisał: "No więc, miałem rację (:"
Wyjazdowa, a nie treningowe

Jogurt komentarzy: 240220.07.2025, 11:13

@darek250s napisał: "Here we go! Hugo Ekitike nowym zawodnikiem Liverpoolu!

The Reds zapłacą za Francuza ponad 90 milionów euro. Dużo, mało, w sam raz?"

Czas pokaże, ale jak dla mnie to chora cena, gdzie 40 mln w tym to oplata za potencjał

Dziadyga komentarzy: 1048220.07.2025, 11:13

@darek250s napisał: "Here we go! Hugo Ekitike nowym zawodnikiem Liverpoolu!

The Reds zapłacą za Francuza ponad 90 milionów euro. Dużo, mało, w sam raz?"


Przepłacony 2 krotnie tak jakby był i Sesko.

Pawelars komentarzy: 14320.07.2025, 11:12

@Garfield_pl napisał: "Confirmed: Arsenal will launch their away kit for the 2025/26 season TOMORROW. ✅"
No więc, miałem rację (:

Arsenal2004 komentarzy: 603720.07.2025, 11:12

@darek250s: dla mnie dużo, ale patrząc na ceny rynkowe napastników to aż tak mnie to nie dziwi.

Pawelars komentarzy: 14320.07.2025, 11:11

Ekitike HWG.

If the fee is €95m, thats £67m + £15m in bonuses.

Ciekawie czy bestia będzie droższa.

darek250s komentarzy: 11867 newsów: 520.07.2025, 11:10

Here we go! Hugo Ekitike nowym zawodnikiem Liverpoolu!

The Reds zapłacą za Francuza ponad 90 milionów euro. Dużo, mało, w sam raz?

Lysy1111 komentarzy: 101020.07.2025, 11:07

According to a report from Florian Plettenberg, Liverpool have now reached a formal agreement with Eintracht Frankfurt to sign Hugo Ekitiké (23).
After new talks this morning, an official agreement has been reached that will see the Reds sign Ekitiké for a fee in the region of €95m, including add-ons.

Garfield_pl komentarzy: 3829420.07.2025, 11:05

@Pawelars napisał: "Przecież to info na X dotyczy nowych strojów treningowych.

W maju ogłoszono koszulki meczowe a teraz czas na teningowe. Zawodnicy będą nagrywani 24 na dobę, dlatego stroje teningowe oraz różne inne ubrania, będą idealnie zaprezentowane tuż przed turne."


Confirmed: Arsenal will launch their away kit for the 2025/26 season TOMORROW. ✅

darek250s komentarzy: 11867 newsów: 520.07.2025, 11:04

Ekitike HERE WE GO!

@Fabrizio Romano.

Pawelars komentarzy: 14320.07.2025, 11:02

@darek250s napisał: "Adidas lubi w dobre promo, dlatego jest idealna okazja żeby pokazać coś w Singapurze."
Przecież to info na X dotyczy nowych strojów treningowych.

W maju ogłoszono koszulki meczowe a teraz czas na teningowe. Zawodnicy będą nagrywani 24 na dobę, dlatego stroje teningowe oraz różne inne ubrania, będą idealnie zaprezentowane tuż przed turne.

Damper komentarzy: 389320.07.2025, 11:01

@Rynkos7 napisał: "Szczerze to dla mnie Liverpool na ten moment wydaję się być mocniejszy niż City. U obywateli jest cała masa nowych piłkarzy, przechodzą delikatną przebudowę i raczej u nich spodziewałbym się spadku formy. Liverpool moim zdaniem będzie tylko progresował w stosunku do dyspozycji z poprzedniego sezonu."

Pierwszy skład super, ale ich słabym punktem może być ławka. Jakie mają alternatywy, jak wypadnie van Dijk, albo Gravenberch czy Salah. Nie musi wcale im się znowu przytrafić taki sezon jak ostatni- praktycznie bez kontuzji podstawowych piłkarzy. Kto będzie najgroźniejszym rywalem to na razie trochę wróżenie z fusów. Przez sezonem 22/23 praktycznie nikt nie stawiał, że to my będziemy walczyć o mistrza- wskazywało się City i Liverpool. W poprzednim sezonie- nie brano na poważnie Liverpoolu- byli po sezonie, w którym zajęli 3 miejsce w lidze, a w nowy sezon weszli bez żadnego wzmocnienia. Teraz na fali tego, że zdobili mistrzostwo naturalnie wymienia się ten Liverpool jako faworyta, ale to wcale nie musi się urzeczywistnić. Jak wszystko może się odwrócić pokazuje ostatni sezon i kontuzja Rodriego. Jak w przyszłym sezonie coś takiego spotkałoby van Dijka albo Salaha to Liverpool ma potężne kłopoty.

Womanizer komentarzy: 1057220.07.2025, 10:57

To tournee po Singapurze, to nie są jedyne mecze przed sezonem.
Jeszcze mamy Emirates Cup:

Arsenal - Villarreal - 6 sierpnia
Arsenal - Bilbao - 9 sierpnia

Na spokojnie można też zadebiutować przed własną publicznością.
Madueke też sie stawi dopiero w sierpniu. Dostał jeszcze kilkanaście dni wakacji, bo mało odpoczywał i siedział z Chelsea na KMŚ.

Rynkos7 komentarzy: 832420.07.2025, 10:53

@artur759 napisał: "Oceniając poszczególnych graczy z osobna: Frimpong, Kherkez, Wirtz czy nawet Ekitike to super piłkarze, ale jakoś średnio mi pasują do siebie te klocki - ofensywnie budują potwora, ale tak jakby zapominali o defensywie.

Po pierwsze boki obrony: Frimpong według mnie to najlepszy ofensywny wahadłowy świata, ale właśnie wahadłowy i dodatkowo ofensywny. To jak będzie się prezentował w boku z 4 obrońców to zagadka - w repce Holandii w takim ustawieniu Geertuida lub Dumfries grają zazwyczaj. Jego duet z Salahem jest przerażająco groźny ofensywnie, ale w defensywie to tak średnio i nie byłby to problem, gdyby mieli zawodników, którzy potrafią to równoważyć. Jednak na drugim boku będzie Kherkez - super LO, jeden z lepszych w lidze - jednak to też jest gracz lubiący popędzić w ofensywie. Ciężko mi sobie wyobrazić, że z takimi bokami obrony będą w stanie, gdy będzie taka potrzeba przejść na ustawienie z 3 z tyłu."


Nie rozumiem kompletnie tego co napisałeś xD Najpierw piszesz, że niby zapomnieli o defensywie a potem piszesz, że w sumie ściągnęli jednego z lepszych LO w lidze, a potem, że jednego z lepszych wahadłowych na świecie. Frimpong to naturalny boczny obrońca po prostu rolę wahadłowego pełnił u Xabiego. To też nie jest tak, że przejście z roli wahadłowego do roli bocznego obrońcy to jakiś inny świat. Kwestia wypracowania kilku automatyzmów, zgrania się i tyle. Prawda jest taka, że Liverpool ma potężną pierwszą linie obrony, po przyjściu Wirtza niemal kompletną pomoc i cały czas Diaza/Salaha na skrzydłach. Jeżeli ten Ekitike "zaskoczy" to nie wiem gdzie miałbym wskazać w Liverpoolu jakiś słaby punkt. Oczywiście tylko na papierze bo potem boisko zweryfikuje. Szczerze to dla mnie Liverpool na ten moment wydaję się być mocniejszy niż City. U obywateli jest cała masa nowych piłkarzy, przechodzą delikatną przebudowę i raczej u nich spodziewałbym się spadku formy. Liverpool moim zdaniem będzie tylko progresował w stosunku do dyspozycji z poprzedniego sezonu.

Goonder komentarzy: 611 newsów: 120.07.2025, 10:53

@vitold: a ja bym jakoś inaczej to rozkmnilil: przejście z cieszyński Gabriela z meczu ze Sportingiem w cieszynke Gyokeresa i do tego jakieś fajne efekty

nt2b komentarzy: 459 newsów: 420.07.2025, 10:52

A ja bym wcale smerfów nie wykluczał też z walki o mistrzostwo.

darek250s komentarzy: 11867 newsów: 520.07.2025, 10:47

Arsenal remain relaxed regarding Viktor Gyökeres at this stage & are committed to finalising negotiations with Sporting, prioritising getting the player on the plane to join up with his new team-mates in Asia.

Should the delay continue, Arsenal will consider keeping Gyökeres in London - as opposed to flying him solo to Asia - to protect his conditioning ahead of the new season, if a total agreement cannot be struck by early next week

Gyökeres is still awaiting the green light to travel to London for his medical & it is not yet ruled out he could remain in the capital & follow a tailored individual training schedule.

@ArsenalNews

darek250s komentarzy: 11867 newsów: 520.07.2025, 10:45

Z Gyokeresem nie pozostaje nic innego jak czekać. Te hieny dziennikarskie jak będą coś miały to puszcza w eter.

Dodatkowo dzisiaj niedziela, czyli ulubiony dzień działań Arsenalu w tym okienku ;)

darek250s komentarzy: 11867 newsów: 520.07.2025, 10:44

Sporting CP are considering NOT paying Viktor Gyokeres his salary for July due to his unauthorized absence (Record). #afc

vitold komentarzy: 135920.07.2025, 10:43

Arsenal jest spokojny w sprawie umowy z Gyökeresem

2. Zarówno Arsenal, jak i Gyökeres mają obecnie jeden priorytet: pozyskanie zawodnika, który weźmie udział w przedsezonowym tournée po Azji

3. Jeśli jednak negocjacje będą się przeciągać, Arsenal może zatrzymać go w Londynie zamiast lecieć do Azji, ponieważ jego zaangażowanie będzie tylko częściowe ze względu na moment przyjazdu do Azji i pomoże utrzymać jego formę przed sezonem Premier League.

4. Istnieje więc możliwość, że zawodnik będzie mógł odbywać indywidualny program treningowy w Londynie pod okiem swojego osobistego trenera, zamiast lecieć do Azji

5. Jeśli jednak zdecydują się polecieć z nim do Azji, jego trener ma dwa paszporty: szwedzko-węgierski i nie będzie potrzebował wizy, co przyspieszy cały proces
(to tylko dodatkowa informacja)

Garfield_pl komentarzy: 3829420.07.2025, 10:43

Arsenal remain relaxed regarding Viktor Gyökeres at this stage & are committed to finalising negotiations with Sporting, prioritising getting the player on the plane to join up with his new team-mates in Asia.

Should the delay continue, Arsenal will consider keeping Gyökeres in London - as opposed to flying him solo to Asia - to protect his conditioning ahead of the new season, if a total agreement cannot be struck by early next week

Gyökeres is still awaiting the green light to travel to London for his medical & it is not yet ruled out he could remain in the capital & follow a tailored individual training schedule. [@RyanTaylorSport]

darek250s komentarzy: 11867 newsów: 520.07.2025, 10:43

Declan Rice:

“I sensed it when I signed for Arsenal that we were on an upwards trajectory… HERE THE MANAGER IS UNBELIEVABLE”.

“I feel we can do special things in the next years, with this coach and this mix of players”.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady