Oficjalnie: Takehiro Tomiyasu dołącza do Arsenalu!

Oficjalnie: Takehiro Tomiyasu dołącza do Arsenalu! 01.09.2021, 00:00, Mateusz Kubacki 2547 komentarzy

Długo wyczekiwany transfer prawego obrońcy został nareszcie potwierdzony! Takehiro Tomiyasu oficjalnie dołącza do Arsenalu, podpisując długoterminowy kontrakt.

22-latek swoją karierę rozpoczynał w swojej ojczyźnie, konkretnie w Avispa Fukuoka, gdzie rozwijał się na młodzieżowych szczeblach. Wystąpił w tym klubie w 45 meczach pierwszej drużyny. W 2018 roku Japończyk przeniósł się do Europy, podpisując kontrakt z belgijskim Sint-Truiden, gdzie spędził 18 miesięcy. W tym czasie został wybrany najlepszym zawodnikiem tej drużyny sezonu 2018/2019. Bardzo dobre występy Takehiro spowodowały jego transfer do Włoch w lipcu 2019 roku. Podczas swojego pobytu w drużynie Bologny, regularnie występował w pierwszym zespole, a jego przygoda z Serie A zakończyła się na liczbie 63 występów. Teraz czas na nowy rozdział w jego karierze - zawojowanie najlepszej ligi świata z armatką na piersi.

- Cieszymy się, że podpisaliśmy kontrakt z Takehiro. Obserwowaliśmy go już od dłuższego czasu i jesteśmy zadowoleni z osiągniętego porozumienia z Bologną. Stanowi ważny dodatek do naszego zespołu - tak po transferze reprezentanta Japonii wypowiadał się Edu - dyrektor techniczny klubu.

- Takehiro jest silnym obrońcą z dobrym doświadczeniem w Serie A i na poziomie międzynarodowym. Cechuje go przede wszystkim wszechstronność i świetne umiejętności defensywne, techniczne i opanowanie piłki. Będzie ważnym członkiem naszej drużyny. Nie możemy się doczekać, aż Takehiro dołączy do nas po zgrupowaniu swojej reprezentacji - dodał Mikel Arteta.

Do tej pory Tomiyasu zanotował 23 występy dla reprezentacji Japonii. Piłkarz będzie na boisku nosił koszulkę z numerem 18. na plecach.

Według nieoficjalnych informacji, Kanonierzy zapłacili za defensora około 15,5 miliona funtów. Kwota ta może wzrosnąć o bonusy w wysokości 2,5 miliona funtów. Zawodnik podpisał kontrakt na 4 lata z możliwością przedłużenia o kolejny rok.

Takehiro Tomiyasu autor: Mateusz Kubacki źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Ups147 komentarzy: 376207.09.2021, 12:54

@Marzag: a nie sądzisz że oni grają jak grają bo mają dość pracowania z tą imitacja trenera ?? Zresztą z zestawianiem auby obok ozila to się trochę zapędziłes. Gość miał na razie 1 gorszy sezon, a o tak był drugim strzelcem..

grzegorz1211 komentarzy: 1040307.09.2021, 12:52

@Bukayoforever: A może być większe gówno niż jest teraz ??? Bo jak dla mnie to już nie,

Bukayoforever komentarzy: 353607.09.2021, 12:42

@WindKai: a jak za dwa lata odejdzie to zostaniemy z wiekszym gownem niz jest teraz

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.09.2021, 12:40

@Ups147 napisał: "Że co ?? Po to wydajesz takie pieniądze żeby właśnie być w tej czołówce, co kogo obchodzi że za parę lat będą robić problemy??"
Kojarzysz takie nazwiska jak Ozil, Lacazette, Aubameyang? Ozil pobierał tygodnie ponad 300 tys funtów za siedzenie na tyłku, nie przykładał się do gry, starał się tylko przed tym jak miał podpisać nowy kontrakt. Auba podpisał nowy kontrakt też na ponad 300 tys tygodniowo i też jest mało zaangażowany, Lacazette nie chce odejść bo wie że nikt mu tyle nie zapłaci co dostaje tutaj. Takich zawodników się ciężko pozbyć a mocno ograniczają budżet na place i transfery. Jeśli przyszedłby trener co i tak nie wiązałby swojej kariery z Arsenalem na dłużej to miałby gdzieś co się będzie działo z piłkarzami po tym jak to już tu nie będzie.

WindKai komentarzy: 89807.09.2021, 12:38

Conte, Conte i jeszcze raz Conte. Jeśli jest chętny zostać szkoleniowcem Arsenalu to nie powinno być żadnych wątpliwości. Absolutny top, a do tego gość z charakterem, w końcu ktoś wziąłby się za te nasze ciepłe kluchy bez ambicji i woli walki.

mad komentarzy: 1907.09.2021, 12:36

ależ z nas śmieszkują: https://www.meczyki.pl/sportbuzz/najlepsze20whistorii/251386

Dominik17 komentarzy: 313707.09.2021, 12:36

@Garfield_pl: ee no , klopp to na pewno tu nie przyjdzie :) ja tam jestem za tym Conte , może ogarnie ten syf

Dominik17 komentarzy: 313707.09.2021, 12:35

@ksowa90: zobacz jakie mamy czasy stary , skończyło się siedzenie trenera w klubie po 5/6 lat , wiem są wyjątki ale mało ich już zostało , teraz są tanie czasy że co chwilę trzeba nowego impulsu , ja jestem za Conte

Ups147 komentarzy: 376207.09.2021, 12:28

@Marzag napisał: "Do takiej strategii nie można brać trenera który wyda 200 mln na piłkarzy którzy dostaną się do Top4 a potem będą problemem. Przecież jesteśmy w trakcie pozbycia się takich graczy."

Że co ?? Po to wydajesz takie pieniądze żeby właśnie być w tej czołówce, co kogo obchodzi że za parę lat będą robić problemy?? To wtedy ich wymieniasz na innych jakościowych zawodników i tak się kręci.

@Marzag napisał: "Arteta jest odpowiednim trenerem do realizacji takiego planu bo ma renomę człowieka który u każdego piłkarza jest coś w stanie poprawić indywidualnie"

Na ten moment to jest odpowiednim trenerem do bicia naszych niechlubnych rekordów, a tak poprawił indywidualnie naszych zawodników z City, że mieliśmy kosmiczne 9% posiadania. My serio mówimy o tym samym Arsenalu??

losnumeros komentarzy: 1406007.09.2021, 12:26

@Marzag napisał: "Arteta jest odpowiednim trenerem do realizacji takiego planu bo ma renomę człowieka który u każdego piłkarza jest coś w stanie poprawić indywidualnie."

Renoma Guardioli i jego zawodników, czyli sugerujemy się pustymi słowami. U nas nie pokazuje takiej renomy, wręcz przeciwnie pokazuje renomę trenera z regresem. Może kiedyś Mikel będzie genialnym trenerem i tego mu życzę ( ja do niego nic nie mam), ale nie u nas. Jego czas dopiero nadejdzie.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.09.2021, 12:23

@losnumeros: w momencie odejścia Emerego byliśmy zespołem nr 1, teraz jesteśmy zespołem nr 2. Szrotu całego się nie pozbyliśmy ale ewidentnie nad tym pracujemy tylko że zazwyczaj z zachłanności piłkarzy albo braku doświadczenia Edu(mam nadzieję że to brak doświadczenia a nie coś innego) nie wszystkich udaje się sprzedać.

losnumeros komentarzy: 1406007.09.2021, 12:21

@filo94: Widzę, ze coś doszło. Napiszę później na FB.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.09.2021, 12:21

@Qarol napisał: "Denerwuje mnie po prostu postawa jak Twoja, to już nie jest wiara, a zwyczajne zaślepienie."
A w co jestem zaślepiony jeśli można wiedzieć? Bo ja Artety nawet nie chwalę a opowiadam o tym czemu bez sensu byłoby go teraz zwalniać biorąc pod uwagę plany zarządu na nowy Arsenal. To jest biznes, ale mało kto tutaj to rozumie. Teraz Arsenal podjął strategie dlugoplanowej odbudowy drużyny opartej na młodych zawodnikach do których będą dokładani kolejni zawodnicy, także Ci doświadczeni. Do takiej strategii nie można brać trenera który wyda 200 mln na piłkarzy którzy dostaną się do Top4 a potem będą problemem. Przecież jesteśmy w trakcie pozbycia się takich graczy.

Arteta jest odpowiednim trenerem do realizacji takiego planu bo ma renomę człowieka który u każdego piłkarza jest coś w stanie poprawić indywidualnie. Wyniki podczas takiego planu są najmniej ważne aż do momentu gdy np nie ma ryzyka spadku. Arteta zrobił bardzo mądre transfery, teraz będzie musiał zgrać tych piłkarzy.

Ty być może nie jestes w stanie zauważyć takich rzeczy bo chciałbys wygrywać tu i teraz. Ale wszystko ma swoje konsekwencje. Obecny plan wydaje się bardzo rozsądny i mądry ale osoby w gorącej wodzie kompane takie jak ty które nie mają cierpliwości nie będą zadowolone z przebiegu tego planu aż do momentu kiedy rzeczywiście dojdzie do zbudowania tego zespołu.

ksowa90 komentarzy: 163207.09.2021, 12:20

Conte to nie jest trener na lata a takiego chyba przynajmniej w teorii każdy by chciał.
Nie widzę sensu, żeby zatrudniać kogoś kto nawet mimo sukcesów posiedzi tu z 3 sezony

losnumeros komentarzy: 1406007.09.2021, 12:20

@Marzag: Teoretycznie opcja nr 2. Jednak te nasze transfery, to będzie jedna wielka niespodzianka i sezon ich zweryfikuje, a z Mikelem nie wróżę im sukcesów. Nie do końca pozbyliśmy się szrotu, chyba dużo osób poszło na wypożyczenie bez przymusu kupna, więc pewnie po sezonie będą u nas z powrotem ( aczkolwiek mogę się mylić, to są tylko domysły).

Mico17 komentarzy: 6910 newsów: 107.09.2021, 12:14

Sprawdziłem sobie ile jest z Białegostoku do Grudziądza. Koleją prawie 9 godzin. XXI wiek, 350 kilometrów. XD

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8350 newsów: 207.09.2021, 12:12

@losnumeros: Niestety nie dochodzą mi wiadomości na priv. Napiszę Ci moje dane i odezwij się na facebooku do mnie :D

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.09.2021, 12:11

70%

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.09.2021, 12:11

@losnumeros napisał: "Ja czasem mam wrażenie, że tym klubem właśnie zarządzają idioci. Czekaj po to chyba zmieniasz trenera żeby było lepiej, a nie gorzej?"
A co to znaczy lepiej albo gorzej, jak zespół jest na 5 miejscu ale ma 70 składu do wywalenia, w których piłkarze mają za duże pensje, nie mają motywacji do gry i generalnie nie widać perspektyw na poprawienie sytuacji a jak zespół jest na 8 miejscu ale ma młodych i utalentowanych piłkarzy i jest to zespół bardzo perspektywiczny który można łatwo wzmocnić to która z tych sytuacji to lepiej a która gorzej?

Garfield_pl komentarzy: 3334807.09.2021, 12:10

@Dominik17 napisał: "Ten Hag wiekszość krytykuje :P a potter ? mysle ze okej tylko napisał ktoś , czy nasze gwiazdy beda go sluchac , watpie w to , a takiego conte to beda sluchac bo gośc wygrał prawie wszystko w piłce klubowej :)"
Tego nie wie nikt, jak zachowa się szatnia, ale Conte zwyczajnie nic nie naprawi, bo nie będzie chciał tą drużyną grać i zrobi po raz kolejny syf. Ja osobiście go tu nie widzę i nie chcę, a gdybym miał dać tu trenera takiego top, to zaczekać na Kloppa i po sezonie zgarnąć go ;)

enrique komentarzy: 2019007.09.2021, 12:07

Potwierdzono datę meczu w Carabao Cup:

Arsenal v AFC Wimbledon
Wednesday, September 22
Kick-off: 7.45pm

losnumeros komentarzy: 1406007.09.2021, 12:05

@filo94: Priv

Dominik17 komentarzy: 313707.09.2021, 12:02

@Garfield_pl: Ten Hag wiekszość krytykuje :P a potter ? mysle ze okej tylko napisał ktoś , czy nasze gwiazdy beda go sluchac , watpie w to , a takiego conte to beda sluchac bo gośc wygrał prawie wszystko w piłce klubowej :)

69Hunter1997 komentarzy: 65307.09.2021, 12:01

@SZYMON_TYROL:

A i Bieszczady się zgłaszają :D

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8350 newsów: 207.09.2021, 11:57

@losnumeros: pięknie!

losnumeros komentarzy: 1406007.09.2021, 11:56

@filo94: Ja mogę dojechać na dworzec do Poznania, więc można śmigać razem.

losnumeros komentarzy: 1406007.09.2021, 11:55

Każdy trener z takimi wynikami jak Mikel wyleciałby z stanowiska, ale nie Hiszpan bo to nasz były zawodnik. Sorry, ale na takich szczeblach nie może być oznak sentymentów, bo właśnie one doprowadziły do obecnej sytuacji. Mikel w każdym klubie już dawno byłby wywalony na zbity pysk, nie u nas bo my wiecznie mamy czas, szkoda, że coraz szybciej lecimy w dół zamiast w górę.

Wenger trzymany za długo bo legedna klubu, Mikel prawie to samo bo to nasz były zawodnik. Jedynie do Unaia nie mieli żadnych sentymentów i tak powinno być z każdym trenerem u nas, a nie jest.

Garfield_pl komentarzy: 3334807.09.2021, 11:52

@Dominik17 napisał: "no to kto twoim zdaniem się nadaje ?"
Może Potter, ten Hag, nie ma za bardzo na tą chwilę wyboru.

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8350 newsów: 207.09.2021, 11:50

Ja pojadę z dworca w Poznaniu, można się dogadać :D

losnumeros komentarzy: 1406007.09.2021, 11:45

Ja mam propozycję, wszyscy spotykamy się na jednym dworcu, malujemy wagon w barwach Arsenalu z napisem KANONIERZY i ruszamy do @SZYMON_TYROL:

Qarol komentarzy: 1450307.09.2021, 11:43

@Marzag:

Denerwuje mnie po prostu postawa jak Twoja, to już nie jest wiara, a zwyczajne zaślepienie.

"Arteta odejdzie w przypadku katastrofy". Jeśli to, co dzieje się w klubie teraz, nie jest dla Ciebie katastrofą, to ja nie wiem co by było. Chyba nawet ze spadku byłbyś w stanie wyciągnąć pozytywy.

Nie chodzi mi tutaj tylko o pozycję w tabeli, bo ona jest w dużej mierze efektem kalendarza, no ale nasza gra to przecież jakiś kryminał. Każda drużyna w BPL aktualnie wygląda w poczynaniach boiskowych na solidniejszą od nas.

Nie można wszystkiego sprowadzać do tego, że tak musi być, bo młodzi weszli. Otóż nie musi. Poza tym spora część obecnego składu to ekipa wygrywająca niedawno FA Cup, więc nie powiesz mi, że nie widać na tej podstawie chociażby regresu i tego, że Arteta się pogubił. Co działało kiedyś, na początku, teraz nie dzkała ani trochę.

losnumeros komentarzy: 1406007.09.2021, 11:42

@Marzag: Gazidis siedzi w Milanie i grają w LM. Czyli nie do końca on był winny tej sytuacji, oczywiście swoje też dorzucił o czym nie można zapomnieć. Moim zdaniem wina leży w trenerach:

1. Wenger nie ogarniał w 2 ostatnich sezonach, wiemy jak u niego wyglądało z "taktyką" i z zmianami w czasie meczu. On już też nie rozwijał zawodników, po prostu jego stara szkoła przestała pasować do nowej szkoły. To Wenger musiał przestawić się na nowy styl gry, a tego nie zrobił. Moim zdaniem podobna sytuacja co z Mourinho ( żyją przeszłością, zamiast zmienić coś w swoim stylu prowadzenia drużyny)

2. Emery, nie ma co tutaj dużo pisać. Chłop najlepiej czuje się w Hiszpanii i niech się stamtąd nie rusza. W PSG klops, u nas coś mu szło, ale przekombinował i przez to nie był w TOP4, później bunt zawodników i wyjazd.

3. Mikel to nie trener na miarę Arsenalu. Do zwolnienia natychmiast, on musi zdobyć praktykę, a nie jechać na opinii Guardioli.

@Marzag napisał: "A co do pieniędzy to uwierz mi, klubem nie zarządzają idioci i zanim projekt Arteta wszedł w życie to doskonałe znali ryzyka jakie się z tym wiążą."

Ja czasem mam wrażenie, że tym klubem właśnie zarządzają idioci. Czekaj po to chyba zmieniasz trenera żeby było lepiej, a nie gorzej? A z Mikelem jest coraz gorzej i powinni to przewidzieć, a tego nie zrobili. Kwestia czasu aż Arteta wyleci i później niektórzy sami będą pisać, że było to za późno. Historia Aretety, to prawie to samo co z Emerym.

Pitu88 komentarzy: 220907.09.2021, 11:33

Tja, już widzę, jak nasze gwiazdy miałyby szacunek do Pottera, zaraz znowu strzelaliby fochy i grali na jego zwolnienie

mikowhy komentarzy: 3220 newsów: 1007.09.2021, 11:29

@SZYMON_TYROL napisał: "https://www.booking.com/hotel/pl/palac-victoria.pl.html

Łapcie link, można wszystko obejrzeć i przemyśleć."

O kurde ludziska, kanonierzy.com w pałacu się będą bawić :))

losnumeros komentarzy: 1406007.09.2021, 11:29

@malyglod: Tak się kończy drużyna, gdy uzależnia się grę od 1 zawodnika. Dla mnie bardziej jest widoczny brak Cazorli, niż RVP, Sanchez czy Auba. Odkąd kazik doznał kontuzji nasza gra się posypała, bo to on był najważniejszym elementem w tej układance. Mały magik decydował o całym rozgrywaniu piłki, kiedy przyspieszyć i zwolnić grę, wszyscy wiedzieli co będzie grane na boisku. A teraz? Nie mamy żadnego kreatora na ŚP, my mamy mieć wspólny kolektyw i indywidualności jednocześnie, a nie wiecznie liczyć na 1 zawodnika.

Ech0z komentarzy: 1059007.09.2021, 11:29

@filo94: ja mam 5h bo granicą Czeska ale i tak przyjadę

Zloty komentarzy: 80607.09.2021, 11:23

@malyglod: Abu Dabu to ciągnął zespół tylko w tedy kiedy kompleksowo wyglądaliśmy dobrze za Emeryta tak było za Artety to samo

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8350 newsów: 207.09.2021, 11:21

@SZYMON_TYROL: melduje się! mam jakieś 200 km, ale wsiadam w pociąg i pasuje:)

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.09.2021, 11:19

@losnumeros napisał: "My tu gadu o LE i następnych sezonach, a nasz zarząd jest nieobliczalny, mogą a nie muszą zwolnić Mikela."
Jak dla mnie to nasz zarząd jest najbardziej obliczalnym bytem w tym klubie, bardzo łatwo można przewidzieć jego kolejne ruchy i ich motywację. A co do pieniędzy to uwierz mi, klubem nie zarządzają idioci i zanim projekt Arteta wszedł w życie to doskonałe znali ryzyka jakie się z tym wiążą.

jedi133 komentarzy: 154107.09.2021, 11:18

@SZYMON_TYROL
Ja też z Torunia, ale też z maleństwem (3 tygodnie). Także nie wiem czy coś da radę na to zrobić.
Pozdrowienia i zdrowia!

malyglod komentarzy: 654507.09.2021, 11:17

@losnumeros: wg mnie nie jest tak do końca. Część zawodników się rozwija, część zalicza regres.
Niestety zespół od lat był tak naprawdę ciągnięty przez indywidualności, typu Fabs, potem RvP, potem Sanchez, potem Auba.
Nie było wielu, a z czasem pojedynczy gracze, na których bazowali inni z zespołu.
To były drużyny w typie "one man team". I jak ostatnio zawiódł Auba to nie miał kto ciągnąć drużyny w takim stopniu, by zapewnić jej puchary.
Nie było gracza, na którego już przed meczem postawilibyśmy, że coś strzeli, dorzuci piłkę, zrobi coś magicznego.
Nie było zawodników dających drużynie 10, 15 goli. Powiedzmy 4 takich graczy.
Coś jak teraz Polska - bez Lewego nie istniejemy, i nie zmieni tego jeden udany mecz bez niego.

losnumeros komentarzy: 1406007.09.2021, 11:09

@Marzag napisał: "W tym sezonie nie musimy być 4-6 bo gdybyśmy musieli to by inne transfery były robione. W tym sezonie mamy zbudować drużynę na której można budować skład na lata."

A moim zdaniem, musimy być chociaż w LE. Dlaczego? Nie możemy sobie pozwolić na grę bez europejskich pucharów, to, że teraz wydaliśmy 150 mln to nie znaczy, że będzie tak za rok ( tym bardziej gdy znowu skończymy na 8 miejscu). My tu gadu o LE i następnych sezonach, a nasz zarząd jest nieobliczalny, mogą a nie muszą zwolnić Mikela. Niby dostał ultimatum. Jak będzie? Zobaczymy.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.09.2021, 11:08

@losnumeros napisał: "Oczywiście Masz rację, trener nie może mieć pełnej władzy w rękach jak miał Wenger, bo widzieliśmy do czego to doprowadziło."
Najgorsze co się stało za Wengera to w momencie jak mu odebrali pełną kontrolę nad transferami i za transfery odpowiadał Gazidisa który nasciagal przepłaconego szrotu po czym uciekł do Milanu zrobić to samo.

malyglod komentarzy: 654507.09.2021, 11:06

@_Dennis_Bergkamp_: masz rację, to kwestia dyskusyjna, ale można spojrzeć na to także z innej strony. Nie wytykać braku doświadczenia czy pomysłu.

Jest ambitny trener, który był naszym zawodnikiem, ba, nawet kapitanem.
Jest ukształtowany piłkarsko jako "wychowanek Barcelony".
Próbuje zaszczepić grę piłką (pomijam póki co efekt)
Ma wsparcie "góry"
Nie jesteśmy dla niego kolejnym przystankiem.
Potrafi czyścić skład
Potrafi postawić na swoim, i tu bym raczej był zdania, że konflikty dusi w zarodku. Bo przy ambitnych graczach i 8 miejscu w tabeli byłby tu już kocioł.
W MC podkreślano jego pracę z młodymi i tu też można pokusić się o stwierdzenie że Saka czy ESR dostają swoje szanse i je wykorzystują.

Ech0z komentarzy: 1059007.09.2021, 11:05

@SZYMON_TYROL: mogę się wstępnie określić że jestem chętny na tą imprezkę ? :)

mallen komentarzy: 2124007.09.2021, 11:02

@SZYMON_TYROL

Ja z Torunia jestem więc po sąsiedzku :) tylko nie wiem czy moja miesięczna teraz Matylda mnie puści :D ale zobaczymy. Dużo zdrowia dla Was!

Ups147 komentarzy: 376207.09.2021, 11:00

@malyglod: zawsze są niewypały, w każdym klubie tak jest, nie tylko u nas.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.09.2021, 11:00

@losnumeros napisał: "Z większością się zgadzam, ale my nie mamy czasu żeby budować drużynę 3 sezony, bo nie wiemy co się wydarzy do tego czasu. My w tym sezonie musimy powalczyć o TOP4-6, a z Mikelem jest to niemożliwe."
Zupełnie się nie zgadzam, nie wiem skąd ten pospiech, o ile gracze będą przeświadczeni o tym że wszystko idzie w dobrą stronę a z tego co mówią to tak jest i na dodatek będą dodawani nowi jakościowi gracze w kolejnych okienkach to to jest bardzo dobre miejsce do gry w piłkę. Nie będzie masowego exodusu. W tym sezonie nie musimy być 4-6 bo gdybyśmy musieli to by inne transfery były robione. W tym sezonie mamy zbudować drużynę na której można budować skład na lata.

losnumeros komentarzy: 1406007.09.2021, 10:56

@malyglod: Tylko dlaczego tak się stało? Bo nie mamy trenera, który rozwija drużynę i indywidualnie zawodników. Tutaj może być skład jak w PSG, ale nie będzie wygranych bo Arteta jest na ławce. Gość nie rozwija drużyny i indywidualnie zawodników. Ja nie oczekuje wygrania ligi, chciałbym zobaczyć Arsenal z pomysłem, szybką grą i który dominuje, a nie jest zdominowany. Rozumiem, że jak chcesz grać po swojemu, to potrzebujesz odpowiednich transferów, ale jeśli tego nie masz, to lepisz z czego masz i wpajasz swoją filozofię ( patrz Klopp Live na początku).

@Paul77: Oczywiście Masz rację, trener nie może mieć pełnej władzy w rękach jak miał Wenger, bo widzieliśmy do czego to doprowadziło.

@Marzag: Z większością się zgadzam, ale my nie mamy czasu żeby budować drużynę 3 sezony, bo nie wiemy co się wydarzy do tego czasu. My w tym sezonie musimy powalczyć o TOP4-6, a z Mikelem jest to niemożliwe. Owszem wydajemy dużo kasy, bo Arsenal nadal marketingowego stoi w najwyższej czołówce ( może Kroenke coś dorzucił?). Jednak ile to potrwa bez LM/LE?

_Dennis_Bergkamp_ komentarzy: 997307.09.2021, 10:54

@malyglod: w tym jest jakas logika, tylko czy Arteta da rade? ewidentnie widac ze nie radzi sobie z grupa, kompletnie z konfliktami, i druga sprawa czy Arsenal tych mlodych za chwile ogranych nie bedzie zwyczajnie sprzedawal, w tym okienku Stan dosypal kasy i to pewnie sporo, ale w altruizm Amerykanina to nie bardzo wierze

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady