Oficjalnie: Takehiro Tomiyasu dołącza do Arsenalu!
01.09.2021, 00:00, Mateusz Kubacki 2547 komentarzy
Długo wyczekiwany transfer prawego obrońcy został nareszcie potwierdzony! Takehiro Tomiyasu oficjalnie dołącza do Arsenalu, podpisując długoterminowy kontrakt.
22-latek swoją karierę rozpoczynał w swojej ojczyźnie, konkretnie w Avispa Fukuoka, gdzie rozwijał się na młodzieżowych szczeblach. Wystąpił w tym klubie w 45 meczach pierwszej drużyny. W 2018 roku Japończyk przeniósł się do Europy, podpisując kontrakt z belgijskim Sint-Truiden, gdzie spędził 18 miesięcy. W tym czasie został wybrany najlepszym zawodnikiem tej drużyny sezonu 2018/2019. Bardzo dobre występy Takehiro spowodowały jego transfer do Włoch w lipcu 2019 roku. Podczas swojego pobytu w drużynie Bologny, regularnie występował w pierwszym zespole, a jego przygoda z Serie A zakończyła się na liczbie 63 występów. Teraz czas na nowy rozdział w jego karierze - zawojowanie najlepszej ligi świata z armatką na piersi.
- Cieszymy się, że podpisaliśmy kontrakt z Takehiro. Obserwowaliśmy go już od dłuższego czasu i jesteśmy zadowoleni z osiągniętego porozumienia z Bologną. Stanowi ważny dodatek do naszego zespołu - tak po transferze reprezentanta Japonii wypowiadał się Edu - dyrektor techniczny klubu.
- Takehiro jest silnym obrońcą z dobrym doświadczeniem w Serie A i na poziomie międzynarodowym. Cechuje go przede wszystkim wszechstronność i świetne umiejętności defensywne, techniczne i opanowanie piłki. Będzie ważnym członkiem naszej drużyny. Nie możemy się doczekać, aż Takehiro dołączy do nas po zgrupowaniu swojej reprezentacji - dodał Mikel Arteta.
Do tej pory Tomiyasu zanotował 23 występy dla reprezentacji Japonii. Piłkarz będzie na boisku nosił koszulkę z numerem 18. na plecach.
Według nieoficjalnych informacji, Kanonierzy zapłacili za defensora około 15,5 miliona funtów. Kwota ta może wzrosnąć o bonusy w wysokości 2,5 miliona funtów. Zawodnik podpisał kontrakt na 4 lata z możliwością przedłużenia o kolejny rok.
źrodło: Arsenal.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@SZYMON_TYROL napisał: "Będę systematycznie spamował
Jakiś czas temu dałem słowo, że jeśli stan mojej narzeczonej się poprawi to zapraszam wszystkich na pępkowe w grudniu. Słowa dotrzymuje.
Może by to połączyć w zlot i poznać się osobiście, wydaje mi się to dobra integracja.
Oferuje nocleg, mogę przenocować 30 osób plus Minus. Po mojej stronie też sala i inne duperele. Alkohol tez w rozsądnej ilości jako że pepkowe, co więcej można przywieść że sobą. Po waszej stronie tylko wyżywienie.
Obiekt mam praktycznie po środku Polski, bo pod Grudziądzem. Termin porodu początek grudnia.
Ktoś chętny? Można powiedzieć cały weekend u mnie, obejrzeć moze mecz, zrobić ognisko, kulig, cokolwiek"
< serduszko >
Tomasz Knapik umarł. Głos mojego dzieciństwa :(
@Ups147: ja mogę podać przykłady zawodników z wysoką gażą, którzy nas ciągnęli raczej w dół tabeli niż dawali z siebie wszystko, jak Kola, Oezil, Willian, Luiz, Socratis, Mhikitarian, Mustafi.
Oczywiście część z nich miewała lepsze i gorsze momenty, ale ogólnie to rozczarowania.
@losnumeros napisał: "Najgorsze jest to, że znowu robimy to samo: zaczynamy stawiać na młodych graczy, ale oni potrzebują doświadczonych graczy obok siebie."
Ale przecież to oczywiste że do tych graczy będą dokładane bardziej doświadczone gwiazdy, czyli coś czego za Wengera nie było bo nie bylo na to pieniędzy. To co napisał Rafson to nie prawda tylko panika. Spójrzcie na Arsenal nie krótko terminowo(w kontekście 1 sezonu) a w kontekście 3 następnych. Zobaczcie że my jesteśmy w stanie wydawać 150 mln bez gry w europejskich pucharach. Skład jest młody, ambitny, i mamy kilku utalentowanych gości. W przyszłym okienku dokupujemy dwóch - trzech doświadczonych graczy i już mamy skład na top4, w kolejnym to samo i już nie dość że mamy silny skład to jeszcze bardzo stabilny.
@malyglod napisał: "już tak próbowaliśmy, szybko wrócić do elity biorąc zawodników gotowych, z wysoką tygodniówką, nieszczególnie głodnych sukcesów i chcących "umierać" za zespół na boisku"
I kto nas ciągnął za uszy w ostatnich latach jak nie zawodnicy z wysoką tygodniówka?? Gdyby nie Auba, czy wcześniej Alexis to juz dawno byśmy byli w takiej dupie jak teraz. Chce być optymistą, ale coś mi się wydaje, że już możemy nie dożyć Arsenalu w top4.
@Dominik17: Myślę że to wymysł dziennikarzy. Wątpię by Conte chciał do obecnego Arsenalu przyjść
@losnumeros: i tak i nie. Oczywiście trener musi mieć bardzo dużo do powiedzenia, ale przypadek Wengera pokazuje że jak ma się za duży wpływ na wszystko, to potem zostaje haos i syf.
@losnumeros: już tak próbowaliśmy, szybko wrócić do elity biorąc zawodników gotowych, z wysoką tygodniówką, nieszczególnie głodnych sukcesów i chcących "umierać" za zespół na boisku.
Myślę że obecnie mamy zmianę sposobu działania zespołu. Celem w sezonie 2020/21 był powrot do LM. w najgorszym razie gra w LE więc brano graczy ukształtowanych, mających z miejsca podnieść poziom. Kontrakt dla Auby, przyjScie Williana miały być gwarancją pucharów.
Stało się inaczej i przez to klub stracił poważne pieniądze. A co za tym idzie budowa zespołu w ten sposób powodowałaby długi bez gwarancji powrotu do pucharów.
Zdecydowano więc o budowaniu zespołu głośnego sukcesu. W oparciu o graczy perspektywicznych.
I to jest ten wyśmiewany proces.
Panowie, ogląda ktoś seriale na stronie gototub i może podzielić się opinią? Wczoraj odkryłem i podejrzanie dobra się wydaje, oprócz oczywiście natarczywych reklam.
@Paul77 napisał: "Conte podobnie jak Allegri boi się ryzyka, chce mieć wszystko po swojemu, na jego zasadach."
Chyba o to się rozchodzi, żeby wszystko było na zasadach trenera? W końcu to on trenuje drużynę i wie czego potrzebuje.
@losnumeros: do nastepnej przerwy na reprezentacje bedziemy sie z nim meczyc , potem juz go nie bedzie , trzeba wierzyc :P
@Rafson95 napisał: "To podejście promowane w mediach przez Arsenal i podłapywane przez część kibiców to nie oszukujmy się - mega naiwniactwo.
Zajmujemy 2 sezon z rzędu 8 miejsce w tabeli, nie gramy w pucharach, nasza gra wygląda fatalnie. Przez powyższe stajemy się mało atrakcyjni jako klub pod względami zarówno sportowym, jak i finansowym (duże straty z powodu braku gry w pucharach).
I my kupując sobie Lokongów, Tierneyów, Whiteów, Odegardów liczymy na to że w perspektywie kilku lat oni rozwiną się do tego stopnia, żeby być w stanie powalczyć o Top4? Przecież wszystko wskazuje na to, że inne kluby z obecnego top4 nie dość że będą sobie w stanie pozwalać na dużo droższe i większe talenty, to będą wzmacniać się już ukształtowanymi zawodnikami (tak jak działo się to do tej pory i jak dzieje się teraz). Grealish MC, Chelsea Lukaku, Ronaldo i Varane United itd.
Wszystko wskazuje na to, że obecna polityka Arsenalu będzie tylko poglębiała przepaść między nami a obecnym Top4.
Moim zdaniem dużo większe szanse na powrót do czołówki zapewniłoby zatrudnienie kogoś jak Conte, który teraz sprawi że będziemy w stanie rywalizować o europejskie puchary, teraz sprawi że Arsenal będzie bogatszy i teraz sprawi, że będą do nas przychodzić lepsi zawodnicy.
A nie "może jak młodzi się rozwiną to za 5 lat o coś powalczymy"... Ktoś myśli że inni będą przez ten czas spać czy co?"
Trafione w punkt. Najgorsze jest to, że znowu robimy to samo: zaczynamy stawiać na młodych graczy, ale oni potrzebują doświadczonych graczy obok siebie. Już to przerabialiśmy za Wengera i co wyszło? Nic, Wenger miał w tamtych czasach zdecydowanie słabsza konkurencję w lidz, niż jest teraz, ale papcio miał zdecydowanie lepszy warsztat i rozwijał zawodników. A Mikel? Jedzie aby na opini swojego dobrego ziomka Guardioli i nic więcej, my nie mamy żadnego rozwoju drużynowego i indywidualnego u zawodników. Więc jak on ma wejść do TOP6? Chyba w Fifie lub FM.
Brać Conte i niech zarząd daje mu pełne wsparcie, wtedy się przekonamy czy to zawodnicy są słabi, czy trenerzy byli beznadziejni. Jednak nasi geniusze mają na wszystko czas: Wenger zwolniony za późno, Emery to samo i tak samo będzie z Mikelem, zwolnią go jak obudzą się z ręką w nocniku. Był teraz idelny czas żeby wywalić tego amatora na zbity pysk i zatrudnić Conte, żeby mógł już się ogrywać z drużyną. To nie bo po co, lepiej zwolnić trenera jak jest dużo spotkań do rozgrywania w krótkich odstępach czasowych.
@Paul77: no to skoro podobno wyraża checi przyjsc tutaj to chyba wie jaką mamy kadre xd , kota w worku nie bierze
Niż 5 w październiku oczywiście*
@Qarol: ale cię dupka piecze z jakiegoś powodu, po co tyle agresji w Twoich wypowiedziach? Po wrześniu Arteta nie wyleci, jeśli Wrzesien będzie dobry, a w Październiku będzie miał conajmniej 5 pkt to po październiku też nie wyleci. Ale ja zakładam że tych punktów będzie więcej niż 5 we wrześniu. Nie po to Arsenal zmienił strategie budowania i zarządzania zespołem żeby nią sobie żonglować co 2 sezony. To by było idiotyczne, Arteta wyleci tylko w przypadku jakiejś totalnej katastrofy.
@cvp:
Masz taką pewność, że Conte w ciągu tych dwóch lat pracy jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki wprowadziłby Arsenal do europejskich pucharów? Ja mam co do tego spore wątpliwości. Conte nie jest raczej typem trenera, który kładzie duży nacisk na pracę z młodzieżą, a stawia raczej na swoich ulubieńców, najczęściej doświadczonych i "gotowych" zawodników, a u nas większość kadry to gracze poniżej 25 roku życia. Mógłby naściągać nam włoskiego szrotu na wysokich kontraktach, zawinąć się po tych umownych dwóch latach i tak by się skończyła ta przygoda, a my kolejne lata oczyszczania szatni ze szrotu i tak w koło Macieju.
I żeby nie było - ja już dawno straciłem cierpliwość do Artety i jestem w 100% za jego rychłym odejściem, tyle, że tutaj raczej potrzebny jest trener o innym profilu niż Conte. Klub obrał drogę stawiania na i rozwijania młodzieży, co w przyszłości może, ale nie musi zaprocentować. Historia pokazała, że częściej jest to ten drugi wariant, jednak w obecnej sytuacji nie pozostaje chyba nic innego. Dlatego ja widziałbym tutaj kogoś, kto dobrze zna ligę, nie dysponuje wielkimi środkami na transfery, pracuje z młodzieżą i potrafi zaszczepić zespołowi swój styl, a mianowicie - Grahama Pottera. Ale to tylko moja subiektywna opinia.
https://www.booking.com/hotel/pl/palac-victoria.pl.html
Łapcie link, można wszystko obejrzeć i przemyśleć.
@Marzag:
Patrząc na Twój zachwyt jego osobą, Ty byś go chętnie ucałował po czym innym :D
@MarcoMalcontent:
O ile pamięć nie myli to o Ciebie chodzi :D
Mamy tu też ex-DJ'a na stronie, myślę, że by podołał zadaniu :D
Fajna inicjatywa, jeśli by była organizowana to chętnie hehe
Ponawiam życzonka o zdrowie dla narzeczonej i oby mała Kanonierka też była okazem zdrowia ^^
@Lamoreaux: *Kanonierki, będzie córka
@SZYMON_TYROL napisał: "Może ktoś z redaktorów albo administracji by się podjął tematu. Do grudnia parę miesięcy, możemy wszystko ustalić. Lepszej okazji nie będzie boc udostępniam hotel za darmo"
Fajna sprawa!
i zdrowia dla narzeczonej i pociechy z młodego Kanoniera :D
@SZYMON_TYROL: mam nieco ponad 100 km do Grudziądza, także jestem :D
Może ktoś z redaktorów albo administracji by się podjął tematu. Do grudnia parę miesięcy, możemy wszystko ustalić. Lepszej okazji nie będzie boc udostępniam hotel za darmo
Będę systematycznie spamował
Jakiś czas temu dałem słowo, że jeśli stan mojej narzeczonej się poprawi to zapraszam wszystkich na pępkowe w grudniu. Słowa dotrzymuje.
Może by to połączyć w zlot i poznać się osobiście, wydaje mi się to dobra integracja.
Oferuje nocleg, mogę przenocować 30 osób plus Minus. Po mojej stronie też sala i inne duperele. Alkohol tez w rozsądnej ilości jako że pepkowe, co więcej można przywieść że sobą. Po waszej stronie tylko wyżywienie.
Obiekt mam praktycznie po środku Polski, bo pod Grudziądzem. Termin porodu początek grudnia.
Ktoś chętny? Można powiedzieć cały weekend u mnie, obejrzeć moze mecz, zrobić ognisko, kulig, cokolwiek
@Jacek1s napisał: "I mam pytanie jeszcze o Sakę. Co uważacie za bardziej prawdopodobne.
Odejdzie za 120 milionów do topowego klubu.
Odejdzie za 50 milionów do topowego klubu."
Jeśli Edu zostanie do czasu jego transferu - to pewnie zostanie mu rok kontraktu i odejdzie
ZA DARMO do topowego klubu
No nie. Lepiej zostać z Artetą i walczyć o 10 miejsce xD. Dawać conte i przestańcie biadolić. Nawet jak 2 sezony potrenuje to chociaż status naszego zespołu pójdzie w górę za sprawą gry w europejskich pucharach co przełoży się na hajs i większe zainteresowanie lepszymi kopaczami.
@Qarol: Jeszcze będziesz pana Mikela po stópkach całował.
@Theo10: Zainwestowano sporo w młodych zawodników i Conte by się nie podjął pracy z takim składem.
Chyba na obecną chwilę najlepiej gdyby przyszedł Potter.
Zgadzam się z tym, ż Conte tu nie do końca pasuje. Można zmienić Artetę na lepszego trenera jeśli kolejne kilka kolejek będzie równie tragiczne, ale nie powinnismy w tym momencie zmieniać filozofii klubu o 180 stopni.
Conte podobnie jak Allegri boi się ryzyka, chce mieć wszystko po swojemu, na jego zasadach. Jeden i drugi nie lubi stawiać na młodzież w większym stopniu.
Macie rację, Conte do nas nie pasuje. Za dużo wygrywa..
@Dominik17:
Valverde to bardzo dobra opcja do objęcia Arsenalu. Z wolnych managerów najlepsza, oczywiście obok Conte, ale zgadzam się z Garfieldem, że ten drugi nie pasuje.
@Garfield_pl: no to kto twoim zdaniem się nadaje ?
@Bukayoforever napisał: "Conte sie do nas nie nadaje, to jest chlop ktory jako pierwszy opuszcza tonacy statek, a u nas ten statek juz ledwo co widac.
On nie bazuje na pilkarzach takich jak Ben czy Bukayo, a na takich jak Musachio i Young."
Ledwo szrotu się pozbyliśmy ( prawie całego) , a ludzie chcą Conte który sprowadzi swój, z wysokimi tyg i ucieknie po 2 latach ;) jeżeli miałoby dojść do zmiany trenera to na takiego, który będzie z tym składem pracował i dodawał nowe elementy, bo nie po to taka strategia była obrana na to okienko, żeby odmłodzić kadrę.
@lordpat napisał: "Zwolnienie Wengera to był najprawdopodobniej najgłupszy ruch w historii piłki nożnej."
Chyba masz krótką pamięć. A poza tym to, że nie możemy pozbyć się z klubu takich kalek jak Kolasinac i Elneny to wina socjalistycznych poglądów Wengera. Każdemu dawał po równo. Miernoty dostawały prawie taki sam hajs co kluczowi zawodnicy. A jak dla Papcia Wengera dupka się zapaliła to zrobił wyjątek i dał Ozilowi kontrakt marzeń i też wiemy jak to się skończyło.
@lordpat: Paskudnie się Wengera pozbyli, to fakt, ale to co robił pod koniec trenowania Arsenalu to też nie napawało optymizmem. Sam chłop powinien odejść, ale on był cholernie uparty.
@illpadrino: Conte sie do nas nie nadaje, to jest chlop ktory jako pierwszy opuszcza tonacy statek, a u nas ten statek juz ledwo co widac.
On nie bazuje na pilkarzach takich jak Ben czy Bukayo, a na takich jak Musachio i Young.
@Garfield_pl: liga chce nam pomóc wyrzucić Artete xd
@illpadrino napisał: "Juz to widzę oczami wyobraźni jak COnte po dóch latach w Arsenalu nie ruszył z 7-8 miejsca wyżej, a Ty piszesz, że tutaj chyba musi przyjść Guardiola bo Conte to jednak trener, który nie potrafi wyciągnąć z młodych potencjału.
I tak w koło Macieju."
Ciekawe jaką ksywe wymyślą Conte i kiedy będzie conteout ;)
Panowie powiedzcie mi gdzie teraz Conte mógłby znalez pracę w lidze angielskiej tak naprawdę to został mu tylko Arsenal
Drużyny pierwszej 4 są mocno obsadzone prawdziwymi fachowcami nie licząc Solskiera bo on jeśli w tym sezonie zajmie 3 albo 4 pozycje to prawdopodobnie pierwszym wyborem United będzie właśnie ten Pan i tego się najbardziej obawiam że prześpimy kolejnego fachowca
Dawać tego Conte. Barista out!
@lordpat: co Ty za bzurdy gadasz. Z Wengerem juz sie na dno staczaliśmy , wiadomo podasz mi teraz argument , że teraz jest gorzej ale to poprostu trzeba bylo zatrudnic fachowca a nie amatora Artete ( za Emerego 1 sezon bylo dobrze potem coś pęklło). A oddanie Alexisa który by odszedł za darmo po pół roku i dostanie niezłego grajka , może u nas nie robil zabojczych statystych ale dostać gośćia tak naprawdę za darmo to piękny deal. Potrafił w BVB dobrze grac i potem po odejsciu do ROmy tylko nie potrafilismy tego wykorzystać.
@El_Artillero napisał: "@Rafson95: większym bezsensem, którego nie ma co komentować jest nazwanie Artety pierwszym lepszym baristą z ulicy."
Zgadzam się, Artecie trzeba oddać, zę baristą jest wyśmienitym, w końcu coś musi potrafić, że tak długo utrzymał swoją pozycję, gorzej sprawa wygląda z poziomem jego trenerki.
@Jacek1s:
Nawet, gdyby Guardiola objął stery po Artecie, to z obecnym składem wykrzesanie z tej drużyny top 6, to byłby OGROMNY sukces.
Zwolnienie Wengera to był najprawdopodobniej najgłupszy ruch w historii piłki nożnej. Prawie tak durny, jak oddanie Alexisa za darmo (Mikitariana) i w konsekwencji odpadnięcie w półfinale ligi europy.
@Rafson95: większym bezsensem, którego nie ma co komentować jest nazwanie Artety pierwszym lepszym baristą z ulicy.
Moim zdaniem gdyby faktycznie przyszedł tu Conte (w co nie chce mi się wierzyć), to gdyby nic specjalnego tu nie osiągnął przez cały etap pracy w klubie, to oznaczałoby to, że zmiany menedżerów co X sezonów jest bez sensu, bo tu trzeba rewolucji większej niż zmiana menedżera.
@illpadrino napisał: "Juz to widzę oczami wyobraźni jak COnte po dóch latach w Arsenalu nie ruszył z 7-8 miejsca wyżej, a Ty piszesz, że tutaj chyba musi przyjść Guardiola bo Conte to jednak trener, który nie potrafi wyciągnąć z młodych potencjału."
Przypomnę, że Conte to trener, który na 7 sezonów kiedy prowadził drużyny z najwyższych klas rozgrywkowych wygrał 5 tytułów mistrzowskich, raz był 5, a raz 2 przegrywając mistrzostwo z Juve o 1 punkt.
Zakładanie, że taki trener nie osiągnie z Arsenalem lepszych wyników niż pierwszy lepszy barista z ulicy to już jest tak skrajny bezsens że nawet nie ma co tego poważnie komentować.
@Rafson95 napisał: "Moim zdaniem dużo większe szanse na powrót do czołówki zapewniłoby zatrudnienie kogoś jak Conte, który teraz sprawi że będziemy w stanie rywalizować o europejskie puchary, teraz sprawi że Arsenal będzie bogatszy i teraz sprawi, że będą do nas przychodzić lepsi zawodnicy."
Juz to widzę oczami wyobraźni jak COnte po dóch latach w Arsenalu nie ruszył z 7-8 miejsca wyżej, a Ty piszesz, że tutaj chyba musi przyjść Guardiola bo Conte to jednak trener, który nie potrafi wyciągnąć z młodych potencjału.
I tak w koło Macieju.
@Bukayoforever: Realu? Bardziej bym się spodziewał Man City, a jak już jakaś inna liga to może Bayern, ale nawet przez myśl mi liga hiszpańska nie przeszła. Kto wie, życie pisze różne scenariusze.