Pełna dominacja i awans do ćwierćfinału LM! Arsenal 2-0 Bayer

Pełna dominacja i awans do ćwierćfinału LM! Arsenal 2-0 Bayer 17.03.2026, 23:12, Patryk Bielski 929 komentarzy

Arsenal zapewnił sobie awans do ćwierćfinału Ligi Mistrzów, pokonując Bayer Leverkusen 2:0 na Emirates Stadium, co w dwumeczu dało wynik 3:1. Kluczowe dla tego sukcesu były fenomenalne trafienia Eberechiego Eze oraz Declana Rice’a. Eze otworzył wynik spotkania, popisując się niesamowitym strzałem z dystansu, który wprawił w zachwyt kibiców zgromadzonych na stadionie. Rice przypieczętował zwycięstwo, posyłając piłkę do siatki po iście precyzyjnym uderzeniu.

Początek pełen niewykorzystanych szans

Mecz rozpoczął się od dominacji gospodarzy, którzy od pierwszych minut narzucili swoje tempo gry. Gabriel miał pierwszą okazję po rzucie rożnym, ale jego strzał minął słupek. Leandro Trossard również próbował szczęścia z dystansu, jednak jego uderzenie było niecelne. Chwilę później Trossard zmusił bramkarza Leverkusen, Jani Blaswicha, do interwencji po mocnym strzale w kierunku okienka bramki. Rice także sprawdził czujność golkipera, wykonując groźny strzał z rzutu wolnego.

Blaswich miał pełne ręce roboty, broniąc kolejne próby Arsenalu. Bukayo Saka i Trossard nieustannie testowali jego umiejętności, a Ben White był bliski zdobycia gola po zamieszaniu w polu karnym.

Magia Eze

Aby pokonać Blaswicha, potrzebne było coś wyjątkowego – i właśnie to dostarczył Eze. Otrzymawszy piłkę tyłem do bramki, nasz numer 10 wykonał zwrot i posłał piłkę do siatki potężnym strzałem prawą nogą. Bramkarz Leverkusen mógł tylko patrzeć, jak piłka wpada do siatki. Eze celebrował swoje pierwsze trafienie w Lidze Mistrzów z chłodnym spokojem, a jego koledzy z drużyny nie kryli podziwu dla tego wyczynu.

Rice przypieczętowuje zwycięstwo

Druga połowa zaczęła się spokojniej, ale to Rice wziął sprawy w swoje ręce po godzinie gry. Przejął bezpańską piłkę, ruszył do przodu i posłał futbolówkę nisko przy słupku, podwajając prowadzenie Arsenalu. Po zdobyciu drugiej bramki Mikel Arteta zdecydował się na cztery zmiany. Kai Havertz, który pojawił się na murawie, szybko trafił do siatki, ale jego gol został anulowany z powodu zagrania ręką. David Raya popisał się jeszcze znakomitą interwencją, zatrzymując strzał Christiana Kofane.

Arsenal zasłużył na to zwycięstwo, oddając aż 21 strzałów na bramkę i utrzymując perfekcyjny bilans na własnym stadionie w europejskich rozgrywkach.

Co dalej?

W ćwierćfinale Ligi Mistrzów Arsenal zmierzy się ze Sportingiem Lizbona, który wyeliminował Bodo/Glimt z wynikiem 5:3 w dwumeczu. Pierwszy mecz odbędzie się w Lizbonie 7 lub 8 kwietnia, a rewanż tydzień później na Emirates Stadium. Zanim jednak do tego dojdzie, Kanonierzy stawią czoła Manchesterowi City w finale Pucharu Ligi na Wembley już w tę niedzielę, przed pierwszą przerwą reprezentacyjną w 2026 roku.

Arsenal: Raya - White, Saliba, Gabriel, Hincapie - Zubimendi, Rice, Eze - Saka, Gyokeres, Trossard.

Bayer Leverkusen: Blaswich - Quansah, Andrich, Tapsoba - Poku, Palacios, Garcia, Grimaldo - Terrier, Maza, Kofane.

Declan RiceEberechi EzeRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Piotrek_175 komentarzy: 277120.03.2026, 10:37

@Marzag:
Z Evertonem otworzył wynik spotkania, może podtrzyma passę ;)

Marzag komentarzy: 49880 newsów: 120.03.2026, 10:34

@vitold napisał: "Oby strzelil chociaz dwa gole, niewazne w jaki sposob i niech schodzi i nie przeszkadza. Reszta dowiezie te 2 gole"
Może i jednego strzelić byle by w kluczowym momencie a nie np na 3:0 czy 4:0

vitold komentarzy: 611520.03.2026, 10:32

@Marzag napisał: "Byle by za bardzo nie przeszkadzał a koledzy zrobią robotę"

Oby strzelil chociaz dwa gole, niewazne w jaki sposob i niech schodzi i nie przeszkadza. Reszta dowiezie te 2 gole

Marzag komentarzy: 49880 newsów: 120.03.2026, 10:29

@vitold napisał: "Zapomnij, @Marzag zawsze wiedziałem, że miałes rację, ale było mi głupio."
Byle by za bardzo nie przeszkadzał a koledzy zrobią robotę

vitold komentarzy: 611520.03.2026, 10:28

BTW. Gyokeres zniszczył Ode otwierając ukrytą puszkę pandory w formie listu. Nie ma Ode i nie ma asyst xD

pawulon komentarzy: 26920.03.2026, 10:26

Ależ City ma Terminarz xdd Real, Arsenal, Liverpool, Chelsea, Arsenal XDDDDD

vitold komentarzy: 611520.03.2026, 10:25

Chłop mógł wybrać strzelanie wielbłądom za jakies 50 mln rocznie i elo. ::)

krzykus1990 komentarzy: 739320.03.2026, 10:25

Manchester City wygrał 6 finałów Pucharu Ligi z rzędu.

Arsenal przegrał swoje ostatnie 3 finały z rzędu.
Bilans Manchester City w finałach Pucharu Ligi to 8 zwycięstw i 1 porażka – najlepszy w historii tych rozgrywek.

vitold komentarzy: 611520.03.2026, 10:24

@krzykus1990: A tak serio, to dawno nie widziałem tak zmotywowanego zawodnika

vitold komentarzy: 611520.03.2026, 10:24

@krzykus1990 napisał: "Viktor Gyokeres

Zakończył swój związek, aby skupić się na Arsenalu.

Poświęcił 2 mln funtów, aby ułatwić negocjacje między Arsenalem i Sportingiem.

Polecił swoim przedstawicielom zrezygnować z opłaty w wysokości 8 mln funtów, aby dokończyć transfer.

Wchodzimy w najważniejszy moment sezonu, w którym Viktor będzie arcyważny. To właśnie w takich momentach napastnik może zdecydować o tym, co drużyna zdobędzie na koniec sezonu.

Wierzymy i trzymamy kciuki, że stanie na wysokości zadania i pomoże chłopakom z drużyny!

A Wy, jak myślicie - podoła?"


Zapomnij, @Marzag zawsze wiedziałem, że miałes rację, ale było mi głupio.

Mastec30 komentarzy: 1183920.03.2026, 09:56

@marimoshi napisał: "Rice będzie przedstawiony jako serce i płuca Arsenalu, który dzięki niemu zdobył mistrzostwo po 22~ latach.
PR Rice > PR Bruno i to jest nie do podważenia.
Bruno jako lider drużyny, która spełniła swój cel przed sezonem czyli kwalifikacja do LM.
Już większą szanse na nagrodę widzę dla Thiago z Brendfordu jak zdobędzie króla strzelców niż Bruno"


Tu musisz koniecznie zaznaczyć że PR Bruno po pobiciu rekordu asyst. Bo jak nie pobije to raczej się zgadzam, że samym jego PRem nie wygra tej nagrody. No ale ten rekord będzie miał swój osobny PR a fanbaza United w Anglii jest chyba większa niż Arsenalu. Zobaczymy jak będzie bo tu się dużo może na końcu wyjaśnić ale jak bedzie rekord asyst to ja nie mam wątpliwości kto wygra tą nagrodę. No ale to tylko moje zdanie

Mastec30 komentarzy: 1183920.03.2026, 09:54

@krzykus1990 napisał: "Wchodzimy w najważniejszy moment sezonu, w którym Viktor będzie arcyważny. To właśnie w takich momentach napastnik może zdecydować o tym, co drużyna zdobędzie na koniec sezonu."

Obecny moment sezonu jest taki arcyważny między innymi też dlatego, że większość sezonu graliśmy bez napastnika. Bo jakby Gyokeres tak nie zamulał tyle miesięcy to pare punktów na koncie by było więcej.

Może walić teraz bramę co mecz a nie zmieni to mojego odbioru jego osoby. Chłop 80% sezonu był co najwyżej średni a miejscami beznadziejny

marimoshi komentarzy: 572320.03.2026, 09:50

@Mastec30 napisał: "No właśnie się bardzo klei bo jest nagonka na Arsenal a nie na United i Bruno"

United też nie ma dobrego PRu. My jako kibice odczuwamy to najbardziej, bo siedzimy w bańce informacyjnej wokół Arsenalu. Będąc kibicem United będzie podobnie + ten śmieszny challange z goleniem włosów.

@Mastec30 napisał: "Czy inna ? 8 i tu i tu tylko inne taktyki drużynowe to i inne zadania. Jak chodzi o finezje i coś co porywa tłum to chyba jednak na luzie Bruno > Rice a w takich nagrodach o coś takiego właśnie chodzi."

Rice będzie przedstawiony jako serce i płuca Arsenalu, który dzięki niemu zdobył mistrzostwo po 22~ latach.
PR Rice > PR Bruno i to jest nie do podważenia.
Bruno jako lider drużyny, która spełniła swój cel przed sezonem czyli kwalifikacja do LM.
Już większą szanse na nagrodę widzę dla Thiago z Brendfordu jak zdobędzie króla strzelców niż Bruno

krzykus1990 komentarzy: 739320.03.2026, 09:48

Viktor Gyokeres

Zakończył swój związek, aby skupić się na Arsenalu.

Poświęcił 2 mln funtów, aby ułatwić negocjacje między Arsenalem i Sportingiem.

Polecił swoim przedstawicielom zrezygnować z opłaty w wysokości 8 mln funtów, aby dokończyć transfer.

Wchodzimy w najważniejszy moment sezonu, w którym Viktor będzie arcyważny. To właśnie w takich momentach napastnik może zdecydować o tym, co drużyna zdobędzie na koniec sezonu.

Wierzymy i trzymamy kciuki, że stanie na wysokości zadania i pomoże chłopakom z drużyny!

A Wy, jak myślicie - podoła?

Mastec30 komentarzy: 1183920.03.2026, 09:39

@marimoshi napisał: "Jeszcze teraz jest nagonka na Arsenal i SFG to nagle miałby dostać Bruno za asysty, które w większości to SFG. Nie klei mi się to zupełnie"

No właśnie się bardzo klei bo jest nagonka na Arsenal a nie na United i Bruno. Tam nikomu to nie będzie przeszkadzać bo to Arsenal jest zły. Także właśnie wybór kogokolwiek poza Arsenalem będzie tu miał spory sens. A tak jak mówie ewentualny rekord asyst (nie ma tu znaczenia jak te asysty był robione) to będzie pobicie wyniku KDB i Henryego. Coś takiego ma nie przemówić do Brytoli ?

@marimoshi napisał: "Przecież to inne pozycję"

Czy inna ? 8 i tu i tu tylko inne taktyki drużynowe to i inne zadania. Jak chodzi o finezje i coś co porywa tłum to chyba jednak na luzie Bruno > Rice a w takich nagrodach o coś takiego właśnie chodzi.

Ja w sumie nie wiem czy bym postawił na Rice nawet jakby brać pod uwagę tylko Arsenal. Chyba bardziej do mnie przemawia Saliba albo może nawet Raya. No ale to już subiektywna opinia, tu się nie upieram

lordoftheboard komentarzy: 878620.03.2026, 09:39

@fabregas1987: skończy się ramadan to Salah zacznie grać

marimoshi komentarzy: 572320.03.2026, 09:32

@Mastec30 napisał: "Może Rice ale tutaj już jest pojedynek pomocników Rice vs Bruno a Bruno jest na drodzę do pobicia rekordu Asyst w PL. Jak ten rekord pobije to dla mnie indywidualnie będzie faworytem"

Przecież to inne pozycję. Dodatkowo Rice jest brytyjczykiem. Ostatnim piłkarzem, który wygrał POTS nie będąc mistrzem to był Salah 17/18 jako król strzelców PL.
Doprowadzenie "Wielkiego" United do 3 miejsca to rzeczywiście niebywały sukces grając najmniej meczy w sezonie z wszystkich drużyn w lidze.
Jeszcze teraz jest nagonka na Arsenal i SFG to nagle miałby dostać Bruno za asysty, które w większości to SFG. Nie klei mi się to zupełnie

adek504 komentarzy: 447220.03.2026, 09:28

@Mastec30 napisał: "Poza naszą fanbazą wszyscy inni żyją po to, żeby umniejszać naszym gwiazdom"

Ja bym powiedział ze nie tylko poza nasza fanbaza ale tez wśród naszej fanbazy

fabregas1987 komentarzy: 2704920.03.2026, 09:25

@WSP: obstawiasz że Liverpool przejdzie PSG, a później Bayern? Grubo

Mastec30 komentarzy: 1183920.03.2026, 09:19

@karakan napisał: "A tu cyk Raya dostanie i dopiero się uruchomią kibice innych drużyn xd"

To byłby jakiś kompromis. Już Raya jakoś do mnie przemawia ale chyba za mało CSów żeby coś takiego miało miejsce. W ogóle nasi zawodnicy nie mają wśród publiki takiego fejmu jaki jest wymagany do wygrywania nagród indywidualnych. Poza naszą fanbazą wszyscy inni żyją po to, żeby umniejszać naszym gwiazdom

karakan komentarzy: 27920.03.2026, 09:16

A tu cyk Raya dostanie i dopiero się uruchomią kibice innych drużyn xd

Mastec30 komentarzy: 1183920.03.2026, 09:10

Dla mnie Bruno na POTY to dość logiczny wybór i zero kontrowersji. Wiadomo ktoś może się tu kłócić że czemu nie ktoś z ekipy mistrza ale zakładając że mistrzem będzie Arsenal to w grę praktycznie wchodzi tylko Gabriel/Saliba. Może Rice ale tutaj już jest pojedynek pomocników Rice vs Bruno a Bruno jest na drodzę do pobicia rekordu Asyst w PL. Jak ten rekord pobije to dla mnie indywidualnie będzie faworytem. Bo to jednak jest indywidualna nagroda. Doceniam dobrą obronę ale w przypadku Gabriela/Saliby to będzie "tylko" (w cudzysłowie) dobra obrona a nie pobicie jakiegoś rekordu. A jednak te ewentualne pobicie rekordu asyst będzie czymś bardziej spektakularnym

Goonder komentarzy: 1145 newsów: 120.03.2026, 08:53

@Nicsienieda: za te 7 asyst z otwartej gry?

A tak poważnie, to sam ciągnie to United za uszy. Ale myśle, że jednak zostałby doceniony zawodnik Arsenalu - Rice/Gabriel

lordoftheboard komentarzy: 878620.03.2026, 08:38

@TlicTlac: polecam Total war 3 kingdoms

lordoftheboard komentarzy: 878620.03.2026, 08:36

@SoulStorm: zapłaciłbym gruby hajs za porządny remake Myth 1&2

Mastec30 komentarzy: 1183920.03.2026, 08:21

@Nicsienieda napisał: "Dobra jazda będzie jeśli Bruno dostanie piłkarza sezonu z trzeciego miejsca w lidze, kiedy drużynowo w ogóle nie byli blisko mistrza."

A to jest aż taka kontrowersja ?

SoulStorm komentarzy: 821420.03.2026, 07:52

@TlicTlac: To ja od siebie dodam Supreme Commander alternatywnie z dodatkiem Forged Alliance, Kozacy 2 z dodatkami, No Man’s Land, Warlords Battlecry 3, Anno 1701, Theocracy, Blitzkrieg 2, seria Age of Wonders, Command & Conquer: Generals, Command & Conquer: Red Alert 3, Rome: Total War, Fantasy Wars, Imperium Romanum, American Conquest: Divided Nation, Myth: Antologia

vitold komentarzy: 611520.03.2026, 06:47

@TlicTlac: No i generalnie kampanię Heroes

vitold komentarzy: 611520.03.2026, 06:36

@TlicTlac: Wiadomo, że polecam LOTR: Bitwa o Śródziemie, obie części. Pamiętam jak byłem zachwycony pierwszą częścią, bo gra jest na „filmie” :)

zdyp komentarzy: 530820.03.2026, 06:04

hehe, tez jestem starcraft lover ;d
@TlicTlac: zobacz sobie empire earth 1 i 2

TlicTlac komentarzy: 637220.03.2026, 05:01

Ktoś poleci jakieś podobne kampanie "fabularne" jednoosobowe, jakie są np. w Starcrafcie I, Warcraft III, Age of Empires II czy Starcrafcie 2 (jeszcze nieograne, ale zachwycony jedyneczką)? Nie musi być RTS.

Ogrywam obecnie Starcraft Remastered, bo wyczytałem, że jedna z najlepiej stworzonych kampanii jednoosobowych - i trzeba przyznać, że genialna giereczka - świetna fabuła, plot twisty, świetne polskie (!) głosy postaci kampanii, ciekawe rasy - no idzie się wciągnąć. (teraz po promocji za 32,50 ziko).

DyktatorArsene komentarzy: 370219.03.2026, 23:52

@WSP napisał: "Coś czuję i niestety obawiam się, że będzie finał Arsenal - Liverpool."
Oby nie, ten mecz brzmi jak 0-0, dogrywka i karne.

Patriko komentarzy: 673919.03.2026, 23:08

Lech tez dobry odrobił dwie bramki by odpaść po samobóju, i to takim niewinnym gdzie nie było żadnego zagrożenia ze strony Szachtaru.

Patriko komentarzy: 673919.03.2026, 23:03

@MutatedBlueberry napisał: "Oczywiście, że dla topowych drużyn to mecze towarzyskie. Przecież praktycznie z góry wiadomo kto wyjdzie, a kto odpadnie, dla mnie niespodzianką było chyba tylko Bodo i odpadnięcie Napoli. Faza grupowa ligi mistrzów to najbardziej bezsensowne rozgrywki ever, raz kiedyś coś zaskoczy, ale rywalizacja to żadna."
Sens jest taki żeby wyłonić najlepszych którzy na wiosnę będą między sobą rywalizować w play-off'ach, czy w podziale na grupy, czy teraz na ligę prawie co sezon były mniejsze i większe niespodzianki. Bez sensu to jest nazywać to meczami towarzyskimi gdy stawka jest znana, zaangażowanie wysokie i na większość meczów wszyscy grają najsilniejszymi składami, a to że faworyci zazwyczaj jak to na faworytów przystało przechodzą ten etap rozgrywek i większość meczów wygrywają to dziwne jakby tak by nie było skoro są faworytami xD ale to nie jest argument, że te mecze się nie liczą, w lidze też faworyci większość meczów wygrywają i mniej więcej z góry wiadomo kto o co będzie walczył.

Garfield_pl komentarzy: 4322019.03.2026, 22:43

@hetfield88 napisał: "Czy mając full pakiet Canal+ mogę obejrzeć finał pucharu ligi na jakimś niemieckim/francuskim/angielskim kanale ??"
Raczej nie

hetfield88 komentarzy: 52819.03.2026, 22:28

Czy mając full pakiet Canal+ mogę obejrzeć finał pucharu ligi na jakimś niemieckim/francuskim/angielskim kanale ??

Gunnerrsaurus komentarzy: 1318719.03.2026, 22:26

@Nicsienieda:

Jak zdobędziemy mistrza to Gabriel dostanie. Mistrzostwo, najmniej straconych bramek, do tego sporo bramek i asyst jak na obrońcę. Najsensowniejszy wybór moim zdaniem.
Bruno niby dobre liczby, ale trzeba pamiętać, że większość asyst to z rożnych, większość bramek z karnych. Gdyby nie wykonywał stałych fragmentów to by miał przeciętne liczby, a przecież to taki wielki kreator

Numer10 komentarzy: 170419.03.2026, 22:23

@Nicsienieda napisał: "Dobra jazda będzie jeśli Bruno dostanie piłkarza sezonu z trzeciego miejsca w lidze, kiedy drużynowo w ogóle nie byli blisko mistrza."
To byłby już jasny statement że obrońców traktujemy gorzej niż graczy ofensywnych. Jeden Rodri wiosny nie uczynił

Nicsienieda komentarzy: 3232 newsów: 119.03.2026, 22:20

Dobra jazda będzie jeśli Bruno dostanie piłkarza sezonu z trzeciego miejsca w lidze, kiedy drużynowo w ogóle nie byli blisko mistrza.

MutatedBlueberry komentarzy: 66719.03.2026, 22:12

@TlicTlac napisał: "że faza ligowa nie ma sensu, bo to "mecze towarzyskie" (XD)"
Oczywiście, że dla topowych drużyn to mecze towarzyskie. Przecież praktycznie z góry wiadomo kto wyjdzie, a kto odpadnie, dla mnie niespodzianką było chyba tylko Bodo i odpadnięcie Napoli. Faza grupowa ligi mistrzów to najbardziej bezsensowne rozgrywki ever, raz kiedyś coś zaskoczy, ale rywalizacja to żadna.

@TlicTlac napisał: "Newcastle sfrajerzyło 2 połowę 2 meczu z Barcą; Chelsea zostało pokonane przez PSG a nie hiszpański zespół i też bardzo słabo wypadli, City to "ofiara" występu życia Valverde, pewnie i też by przegrali, ale na styku, a nie 3 bramkami, a o Totkach to prawie bym zapomniał napisać, bo tak są świetni w tym sezonie ^^ - ja nie wiem jak oni w top8 się znaleźli - wiadomo korzystny terminarz, ale i tak wyczyn - z taką formą w lidze."
No ale to są argumenty: "co by było, gdyby było inaczej", i takie cały czas padają w tej bezsensownej dyskusji ze strony obrońców premier league. W decydujących fazach sezonu jest oklep i to dyskusji nie podlega. Był taki czas, że Arsenal wygrywał z topem - ogrywaliśmy City, Liverpool i całą resztę. Nie pamiętam, który to był sezon. Czy to czyni nas najlepszymi? Nie, bo polegliśmy w decydującej fazie sezonu.

To, ile ta liga jest warta w tym sezonie pokażą mecze Liverpoolu i nasze, może uratują reputację ligi angielskiej :D na tym chciałbym zakończyć, bo nie chcę mi się już pisać o alternatywnych scenariuszach, idiotycznych, niemiarodajnych rankingach i zmęczeniu zespołów, które za setki milionów funtow nie potrafią złożyć sobie kadry.

Patriko komentarzy: 673919.03.2026, 21:59

@Nicsienieda napisał: "nie wiem co Slot musiałby zrobić w LM, żeby Hiszpan tam nie skończył."
Może nic, może Alonso nie będzie chciał do Liverpoolu xD

Patriko komentarzy: 673919.03.2026, 21:55

Ale jajca Lech odrobił straty z Szachtarem, aż chyba obejrzę drugą połowę, bo się produkuje o jakiejś LM, PL, LaLiga itd a tu jest prawdziwa piłka nożna :D

Nicsienieda komentarzy: 3232 newsów: 119.03.2026, 21:54

@aguero10 napisał: "Jeśli Live nie bedzie w LM to Slot poleci."
Alonso tam pasuje jak ulał, nie wiem co Slot musiałby zrobić w LM, żeby Hiszpan tam nie skończył.

Patriko komentarzy: 673919.03.2026, 21:53

@Theo10: Kolosalna to duże słowo ;) w przykładowo LaLiga też grają zawodowi sportowcy którzy ciężko trenują, mają swoje ambicje, taktykę którą świetnie realizują, to nie jest tak, że w Hiszpanii wszystkie mecze są łatwe, Barcelona i Real mają tam spacerek i grają przeciwko nieruchomym manekinom, tak jak wcale w Anglii każdy mecz nie jest na nie wiadomo jak wielkim poziomie i są tutaj same trudne batalie na śmierć i życie, ale ogólnie zgadzam się z tym, że średni poziom pozostałych drużyn PL walczących o udział w euro-pucharkach, środek tabeli i utrzymanie jest trochę wyższy niż w reszcie top5 lig i to w połączeniu z brakiem przerwy zimowej też później odbija się na wynikach w LM.

TlicTlac komentarzy: 637219.03.2026, 21:52

@MutatedBlueberry napisał: "Dodam tylko, że te rankingi UEFA są o kant dupy potłuc. Właśnie tak sobie można nabić punkty w rankingu na ogórach...albo i nie ;) Dodatkowo, ja uważam, że ranking z ostatnich 5 sezonów nie ma najmniejszego sensu. 5 lat to jest przepaść w futbolu. Reprezentacja Polski też kiedyś była bodajże na 4-tym miejscu w rankingu FIFA, a dobrze wszyscy wiemy, że obok 4 miejsca to nawet nie staliśmy. Gdzie był Arsenal 5 lat temu, a gdzie jesteśmy teraz...Liczy się tu i teraz, a tu i teraz angielskie kluby dostały niemiłosierny w*******. Tak, wiem, jestem fanem barcy czy tam innego realu, mam iść na ich strony, blablabla"

Jeszcze mniej niż pół roku temu Atletico dostało wpierdziel od Arsenalu, Barca od Chelsea a Real przegrał z Liverpoolem i City, także no, poczekajmy na takie osądy, no ale zaraz napiszesz, że faza ligowa nie ma sensu, bo to "mecze towarzyskie" (XD) Chelsea też pokonała 3-0 PSG w finale KMŚ.

Akurat tutaj taka anegdotka, że nawet Viniciusowi się zdarza powiedzieć coś mądrego, bo rzekł, że to jest piękne w piłce, że można się odegrać i 1 mecz czy dwumecz zmienia całkowicie obraz drużyny; jak City się nabijało z Realu i Viniciusa rok temu, tak on teraz to robi.
Przecież po fazie ligowej, gdzie 5 drużyn z Anglii było w top8, to pisali - "Ależ dominacja Premier League !1!"

Newcastle sfrajerzyło 2 połowę 2 meczu z Barcą; Chelsea zostało pokonane przez PSG a nie hiszpański zespół i też bardzo słabo wypadli, City to "ofiara" występu życia Valverde, pewnie i też by przegrali, ale na styku, a nie 3 bramkami, a o Totkach to prawie bym zapomniał napisać, bo tak są świetni w tym sezonie ^^ - ja nie wiem jak oni w top8 się znaleźli - wiadomo korzystny terminarz, ale i tak wyczyn - z taką formą w lidze.

Theo10 komentarzy: 970019.03.2026, 21:37

@Patriko: „najlepsze drużyny z Anglii wcale aż tak nie odstają od tych najlepszych z reszty zagranicznego topu”

Jeśli się weźmie pod uwagę 2 czy 3 najlepsze drużyny, to pewnie masz rację. Rzecz w tym, że jak porównasz całą resztę, to ta różnica jest kolosalna.
I to też wpływa na zmęczenie tych topowych drużyn.

Marcel90 komentarzy: 1057719.03.2026, 21:37

@krzykus1990 napisał: "Zastanawia mnie dlaczego w tak ważnym meczu jak z Realem nie grał od pierwszych minut tylko wchodził dopiero z ławki."

Moim zdaniem chodziło o to, że Khusanov jest znacznie szybszym zawodnikiem co mogło się lepiej sprawdzić na szybkich graczy Realu

mitmichael komentarzy: 4960819.03.2026, 21:33

Hahaha jakie karne w meczu Midtjylland - Nottingham, najpierw dwoch pilkarzy z Danii obiło lewy słupe bramki a potem trzeci zawodnik sie poslizgnał i wypieprzył pilke nad poprzeczka, Forest gra dalej xDDDD

Theo10 komentarzy: 970019.03.2026, 21:31

@WSP: „Coś czuję i niestety obawiam się, że będzie finał Arsenal - Liverpool.”

Wyobraźcie sobie taki komentarz kilka lat temu, kiedy przychodził tu Arteta, że ktoś się obawia, że w finale LM będziemy musieli się zmierzyć z Liverpoolem ^^

Marzag komentarzy: 49880 newsów: 119.03.2026, 21:31

@krzykus1990 napisał: "Guehi to dobry transfer i w City ma dobre noty. Zastanawia mnie dlaczego w tak ważnym meczu jak z Realem nie grał od pierwszych minut tylko wchodził dopiero z ławki. Ogólnie to w niedzielę nie wystąpi . Przepisy na to nie pozwalają . W pucharze grał już dla Cristal . Tylko jakoś nie daje mi spokój decyzja Guardioli . W sumie nie liczę na odpowiedź bo sami czasem nie rozumiemy nawet decyzji Artety co śledzimy go co mecz a co dopiero Pepa."
Moim zdaniem prosta sprawa, obrona która wyszła z Realem wyjdzie na Arsenal, Guardiola chciał ten mecz wykorzystać jako dodatkowa okazja do zgrania się.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady