Pewna wygrana i awans do 1/4 Carabao Cup: Arsenal 2-0 Leeds

Pewna wygrana i awans do 1/4 Carabao Cup: Arsenal 2-0 Leeds 26.10.2021, 21:46, Patryk Bielski 575 komentarzy

Kanonierzy po dobrym występie awansowali do ćwierćfinału Carabao Cup. Londyńczycy zwyciężyli na własnym stadionie z Leeds 2-0 dzięki bramkom Caluma Chambersa i Eddiego Nketiaha.

Zarówno Marcelo Bielsa, jak i Mikel Arteta zdecydowali się w tym meczu na roszady kadrowe. O ile w zespole Leeds wymusiły to liczne kontuzje, to szkoleniowiec Kanonierów dał odpocząć wielu podstawowym piłkarzom, mając na uwadze najbliższe ligowe spotkanie z Leicesterem. Oto składy, w jakich grały obie drużyny:

Arsenal: Leno, Cedric Soares, White (55' Chambers), Holding (76' Tavares), Kolasinac, Maitland-Niles, Elneny (72' Lokonga), Pepe, Smith Rowe (72' Lacazette), Martinelli, Nketiah.

Leeds: Meslier, Drameh, Llorente (59' Cooper), Struijk, Dallas, Phillips, Forshaw (46' Klich), James (70' Summerville), Roberts (53' Gelhardt), Harrison, Rodrigo (70' Greenwood).

Arsenal dobrze wszedł w ten mecz i częściej utrzymywał się przy piłce. Z przewagi londyńczyków niewiele jednak wynikało. Wśród Kanonierów wyróżnić można było Roba Holdinga i Bena White'a, którzy świetnie wyprowadzali piłkę z szeregów defensywnych. Aktywny był także Nicolas Pepe - niestety najczęściej przegrywał pojedynki na prawej stronie z dobrze dysponowanym Stuartem Dallasem. A bywało i tak, że reprezentant Wybrzeża Kości Słoniowej przewracał się przy próbie dryblingu bez udziału rywala. Najlepsze sytuacje do zdobycia bramki mieli jednak goście. W 18. minucie sam na sam z Berndem Leno po świetnym długim podaniu Llorente wyszedł James, ale Walijczyk źle przyjął piłkę i Niemiec zdążył interweniować. Dziesięć minut później znowu górą był bramkarz Arsenalu. Tym razem Leno instynktownie obronił na linii uderzenie Harrisona po rzucie rożnym i sporym zamieszaniu w polu karnym. W końcówce pierwszej części gry swoją szansę miał jeszcze Emile Smith Rowe. Anglik nie potrafił uderzyć jednak celnie, będąc niepilnowanym na szesnastym metrze.

W drugiej połowie Kanonierzy podkręcili tempo. W 55. minucie Mikel Arteta zdecydował się zdjąć z boiska Bena White'a (defensor narzekał na złe samopoczucie), za którego na murawie pojawił się Calum Chambers. Anglik niespełna minutę po zameldowaniu się na placu gry zdobył bramkę na 1-0! Po rzucie rożnym piłkę z długiego słupka zgrał do środka Nicolas Pepe, a 26-latek głową dał prowadzenie swojej drużynie. Arsenal poszedł za ciosem i w 69. minucie podwyższył wynik spotkania. Fatalny błąd w defensywie popełnił Cooper, który zbyt lekko zagrywał do swojego bramkarza, co skrzętnie wykorzystał Nketiah. Młody Anglik dopadł do piłki, przerzucił ją nad Meslierem i z najbliższej odległości umieścił ją w siatce. Mało bramkowało, by napastnik Arsenalu zaliczył fatalne pudło, gdyż uderzył nieczysto, ale ostatecznie "liczy się to, co w sieci". Do końca spotkania wynik nie uległ już zmianie i Mikel Arteta wraz z drużyną mogli świętować siódme zwycięstwo w ostatnich dziewięciu meczach. Kolejny przystanek: King Power Stadium.

Carabao CupLeeds UnitedRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
losnumeros komentarzy: 1369728.10.2021, 18:24

Brazylijczycy mają zupełnie inne podejście do rygorystyki związanej z piłką nożną, ale i tak są fenomenalni.

losnumeros komentarzy: 1369728.10.2021, 18:21

@Rynkos7: Ronaldinho bardziej bawił się piłka niż grał, ostatnio skopiowałem jego wypowiedź w której napisał: " Jeśli chcielibyście żebym grał jak Ronaldo lub Messi, to musielibyście pozamykać wszystkie kluby nocne i bary."

losnumeros komentarzy: 1369728.10.2021, 18:18

@Gunner72: Rozumiem twój tok rozumowania, to, że jestem krytycznie nastawiony do Mikela, nie znaczy, że nie widzę pozytywów w danych meczach. Zmienię podejście do Mikela jak w kilkunastu następnych spotkaniach, zobaczę taką samą determinację i grę jak w spotkaniach z AV i Spurs. Czy jest to realne? Wydaje mi się, że nie bo taką grę wiedzielibyśmy od meczu z Spurs. Nie chcę zgarniać na terminarz naszych dotychczasowych osiągnięć, ale mecze z Norwich, Burnley i Brighton nie napawały optymizmem, teraz zaczną się zdecydowanie trudniejsze mecze i z taką grą jak z ww. 3 zespołami, będzie bardzo ciężko.

Rynkos7 komentarzy: 757028.10.2021, 18:17

@arsenallord:

Nie rozumiesz. Możesz powiedzieć, że Ronaldo nie miał tak wielkiej kariery jak Messi lub inni, że może nie jest najlepszy w historii, ale powiedzieć że Nazario de Lima jest przereklamowany to trzeba naprawdę nie rozumieć znaczenia tego słowa.
Ronaldinho też nie rozegrał 10 lat na najwyższym poziomie, ale te lata co grał w Barcelonie był najlepszy w swoim czasie. Tak samo z Ronaldo. W latach jego "peaku" nie było lepszego piłkarza. Szewczenko, Raul, Inzaghi, Trezeguet, van Nisterlooy itd. wszystkich napastników w tamtych czasach Ronaldo zjadał na śniadanie.

Gunner72 komentarzy: 167828.10.2021, 18:06

Nie chce mi się was wszystkich oznaczać i wam odpisywać pojedyńczo. Po części z każdym z was się zgadzam. Ale uważam, że jednocześnie czasy dla futbolu są naprawdę ciężkie i nie uważam, że Arteta powinien być tak surowo oceniany. Mimo wszystko od odejścia Ozila wyniki (nie styl) uległy znaczącej poprawie. Imo to jest jego ostatni sezon na pokazanie wyników, być albo nie być. Pzdr

Gunner72 komentarzy: 167828.10.2021, 18:04

@losnumeros: Myślę że Arteta ma po pierwsze dużo lepsze relacje z zarządem niż Unai- nie mówię że to popieram, ale uważam to za znaczący czynnik w tym wszystkim. Dodatkowo Arteta przyszedł tu w największym kryzysie od 25 lat, Emery objął schedę po Wengerze. Arteta pewnie lepiej przedstawił swoją wizję i swój plan na przyszłość, a patrząc po tym jak póki co wyglądają nasze transfery od czasu zwolnienia Kii- Gabriel, Ode, Sambi, Tavares, White, Ramsdale, Tomiyasu, Partey... Jestem w stanie uwierzyć że ten plan ma swoje podstawy.
Ale tak, obiektywnie to rok temu po tej serii porażek Arteta powinien wylecieć.
Obecnie uważam że na pewno powinniśmy grać lepiej ze słabszymi drużynami i jeśli to się nie zmieni, to powinno sie zwolnić Arcziego. Ale za porażki z MC/Chelsea/LFC nie mam zamiaru go winić, gdyż to po prostu zbyt topowe drużyny żebyśmy póki co byli w stanie nawiązać z nimi walkę.
Ale jeśli chcemy zwolnić Artetę, to moim zdaniem powinniśmy poczekać do końca sezonu, wziąć nowego trenera w pierwszy dzień po zakończeniu sezonu, dać mu środki i okres przygotowawczy, a nie jakieś babranie się w połowie sezonu, bo to nikomu nie pomoże

ELAdzik komentarzy: 252228.10.2021, 18:03

@Gunner72: a za Arteta nie było takich spotkań? Ile razy oddaliśmy tylko jeden lub dwa celne strzały a Arteta po meczu mówił że jest wszystko ok.

Rafson95 komentarzy: 1060928.10.2021, 18:02

@Gunner72:
W drugim sezonie Emery skonfliktowany z piłkarzami wyleciał zajmując swoją najgorszą, 8 pozycję w tabeli po 13 kolejkach.
To było dla niego Dno.

Dla Artety jak na razie to sufit xd

losnumeros komentarzy: 1369728.10.2021, 17:59

@Gunner72: Skoro Emery wyleciał po fatalnych wynik w swoim drugim sezonie, to co tutaj robi Mikel jeszcze? Bądź obiektywny.

Gunner72 komentarzy: 167828.10.2021, 17:56

@Rafson95 napisał: "Dokładnie za Emerego było 5 miejsce i finał LE, za Artety cały czas bujanka koło 10 w tabeli i niby że progres? xd"
Eh czemu ludzie ciągle mylą pierwszy sezon Emery'ego z drugim?
Gdyby w 19/20 Arsenal grał tak jak w 18/19 to przecież nikt by Unaia nie zwolnił. 18/19 był bardzo dobrym sezonem, ale coś ewidentnie się straciło, możliwe że hype transferowy był zbyt duży i dusza Arsenalu wyparowała z tego klubu. Radzę sobie odświeżyć wiedzę na temat spotkań Arsenalu 19/20 i mecze w stylu 2:2 z Watford gdzie Auba wcisnął 2 gole na początku a później ostatnia drużyna w tabeli nas jechała 70 minut, a my nie umieliśmy zrobić nic oprócz żałosnej obrony Częstochowy.

losnumeros komentarzy: 1369728.10.2021, 17:53

@Rafson95: Był progres w meczach z Spurs i AV. Jakby zespół grał cały czas tak samo jak ww meczach, to komentarze i ocena Mikela byłaby zdecydowanie inna. Tak grający zespół można oglądać i widać jakąś perspektywę w przyszłości, ale do jasnej ciasnej to są tylko 2 mecze z 12.

Gunner72 komentarzy: 167828.10.2021, 17:52

@losnumeros: Zgadza się, Arteta dostał więcej wsparcia i być może jest gorszym trenerem. Ale Unai całkowicie stracił szatnię i styl gry, to po prostu umarło. Natomiast obecnie przynajmniej czasem czuć ducha drużyny i są jakieś nadzieje. Może przekładam to zbyt personalnie, ale jesień 2019 (i 2020 też) były dla mnie naprawdę bardzo dołujące jako kibica, nie widziałem w tym ani sensu ani nadziei. Jak jeszcze 2020 można obronić covidem i zawirowaniem w świecie futbolu jak i każdym innym, tak w 2019 po prostu czułem się jakbym dostał mokrą szmatą po twarzy

Rafson95 komentarzy: 1060928.10.2021, 17:40

Dokładnie za Emerego było 5 miejsce i finał LE, za Artety cały czas bujanka koło 10 w tabeli i niby że progres? xd

losnumeros komentarzy: 1369728.10.2021, 17:36

@Gunner72 napisał: "Można mieć dużo zastrzeżeń do Artety, ale to nie jest gość który przyszedł na gotowe i spi*przył sprawę, tylko odwalił kawał ciężkiej pracy, bo Arsenal pod koniec 2019 to był chyba najgorszy klub w Europie uwzględniając stosunek wielkość klubu/jakość klubu"

Coo? Przecież Arteta to jeszcze gorszy trener niż Emery, który dostał zdecydowanie mniej wsparcia od zarządu niż Mikel.

losnumeros komentarzy: 1369728.10.2021, 17:33

Ronaldo Nazario to Topka w śród napastników, nawet czołowi obrońcy z tamtego okresu mówili, że mieli problem z Ronaldo, ponieważ był geniuszem i dodać do tego jego bajeczną technikę przrz co wszystko przychodziło mu z łatwością. Źle się odżywiał, zapewne pił alkohol i potrafił grać w piłkę na najwyższym poziomie oraz zostać najlepszym graczem. Nie bez przyczyny dostał pseudonim IL Fenomeno, wiele osób po drugiej kontuzji kolana wróżyli mu zakończenie kariery, a on powrócił w wielkim stylu na MŚ w 2002 roku.

Ups147 komentarzy: 368028.10.2021, 17:15

I widać że tu o żadnym przereklamowaniu nie ma mowy"

Ups147 komentarzy: 368028.10.2021, 17:14

@arsenallord napisał: "Haaland ma więcej goli w LM niż Wielki Ronaldo."

A Ronaldo ma więcej bramek w MŚ niż Haaland, takie porównania są bezsensowne. Nie trzeba było go nawet oglądać, wystarczy spojrzeć nawet na bilans bramek do występów

pLYTEK komentarzy: 415928.10.2021, 17:07

@Rafson95 napisał: "A w kórym miejscu ja napisałem, że ostro wypowiadasz się O RONALDO?"

@Rafson95 napisał: "Jak on był w prime to miałeś 3 lata wiec skad mozesz wiedziec"

To zdanie zasugerowało, że wypowiadam się o Ronaldo. Jeśli nie, to jaki był sens tego zdania ?

@Rafson95 napisał: "Arsenallord prezentuje jakieś zdanie, a ty się zagotowałeś już chyba do czerwoności"

Wręcz przeciwnie, bardzo dobrze się bawię wyśmiewając "jakieś zdanie" oparte na minutowym researchu na trasnfermarkt. Pełny chill :)

Lamoreaux komentarzy: 359728.10.2021, 17:01

Najlepszym piłkarzem na świecie był niepowtarzalny Król Thierry Henry.

Rafson95 komentarzy: 1060928.10.2021, 16:58

@pLYTEK napisał: "W ktorym momencie wypowiedziałem się ostro (lub jakkolwiek) o samym Ronaldo ?"

A w kórym miejscu ja napisałem, że ostro wypowiadasz się O RONALDO? Może sam się naucz najpierw czytać misiu.

Arsenallord prezentuje jakieś zdanie, a ty się zagotowałeś już chyba do czerwoności.

Lamoreaux komentarzy: 359728.10.2021, 16:56

@mruw: nie no aż tak to nie. Dla siebie xD

pLYTEK komentarzy: 415928.10.2021, 16:51

@Rafson95:

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem (tym razem ze zrozumieniem). W ktorym momencie wypowiedziałem się ostro (lub jakkolwiek) o samym Ronaldo ?

Rafson95 komentarzy: 1060928.10.2021, 16:47

@pLYTEK: a Ty oglądałeś Ronaldo że się tak ostro wypowiadasz?
Jak on był w prime to miałeś 3 lata wiec skad mozesz wiedziec

ZielonyLisc komentarzy: 2033928.10.2021, 16:43

Ronaldo przereklamowany, heh, szkoda gadać.

pLYTEK komentarzy: 415928.10.2021, 16:40

@arsenallord:

zobaczyles statystyki na transfermakrcie i to juz wystarczylo, żeby stwierdzic ze Ronaldo byl przereklamowany ?

Jeszcze pisze o innych, że "nasłuchali się w mediach" gdzie typa na oczy przez 90 min meczu nie widział

XDDD

Ashburton komentarzy: 457128.10.2021, 16:39

@mikowhy: Wbrew pozorom, to nie jest dobra informacja.

mruw komentarzy: 420328.10.2021, 16:36

@Lamoreaux: zeby ją oddać temu gościowi? xD

mikowhy komentarzy: 3220 newsów: 1028.10.2021, 16:35

A wiecie, że Arsenal strzelił 4 bramki po rzutach różnych w 3 ostatnich meczach? Pierwszy raz od 2008 roku strzelamy z kornerów w trzech kolejnych meczach we wszystkich rozgrywkach #TrustTheProcess

arsenallord komentarzy: 30405 newsów: 11728.10.2021, 16:32

@Pitu88: Nasłuchałeś się w mediach to ok. Szanuję każdego zdanie. Uszanuj moje.

Pitu88 komentarzy: 219028.10.2021, 16:30

@arsenallord: po prostu mówisz bzdury. Ci piłkarze, których wymieniłeś, byli gwiazdami, byli genialni. No, moż oprócz Hazarda. Ale Xavi czy Ronaldo mieli po prostu umiejętności, talent, przebojowość, no top topów. Mówienie, że byli przereklamowani, to ignorancja.

arsenallord komentarzy: 30405 newsów: 11728.10.2021, 16:26

@Rynkos7: Dla wielu obecnych Pele czy Maradona to najlepsi piłkarze w historii? Widzieli ich w akcji na żywo? Nie.

@pLYTEK: Haaland ma więcej goli w LM niż Wielki Ronaldo.

@Rafson95: No to TOP10 jak wolisz.

@Rynkos7: Źle się odżywiał? Kogo to wina? Moja, Twoja? Nie bo jego.

Lamoreaux komentarzy: 359728.10.2021, 16:24

@Rynkos7 napisał: "Swoją drogą... Joga Bonito? Ktoś pamięta? Dzisiaj dzieciaki jarają się Fortnitem czy inne tego typu, ja za młodu jarałem się Joga Bonito :D"

Oj tak i ta słynna piłeczka. Na osiedlu u nas miał ją jeden dzieciak któremu ja ją kopnąłem w róże i było po graniu. Przez tydzień byłem wrogiem publicznym numer jeden.
Do tego te filmiki z 2006/2007 na YT z cantona, zlatanem, Thierrym i Henrym.

Nawet ostatnio szukałem gdzieś tej piłki po allegro ale nie widziałem. Chętnie bym ją kupił

Bukayoforever komentarzy: 353628.10.2021, 16:23

Arsenal, razem z Liverpoolem, zachował najwięcej czystych kont (10) w ostatnich dwudziestu spotkaniach we wszystkich rozgrywkach.

United w ostatnich 20 spotkaniach zachowalo czystych kont najmniej w lidze, dokladniej tylko jedno.

Chyba ten "duzo lepszy" od Whita, Varane nie oddaje.

mruw komentarzy: 420328.10.2021, 16:05

@MarcoMalcontent: moze i ma potencjal, ale media juz w chwili obecnej robia z niego wielka gwiazde, a ja w żadnym meczu PSG czy reprezentacji Francji nie widzialem nic zachwycającego. Ok, jest szybki, umie kiwnać i ma niezle statystyki, ale 3 lata temu to to samo moglem powiedziec o Pepe.

MarcoMalcontent komentarzy: 74028.10.2021, 16:02

@mruw: Bez przesady. Mbape ma wybitne możliwości ale jest zbyt młody aby go jeszcze oceniać.

mruw komentarzy: 420328.10.2021, 15:59

Juz bardziej bym okreslil mianem przereklamowanych takiego Mbappe czy Trashforda, ale Ronaldo Nazario? Xavi? Absurd.

MarcoMalcontent komentarzy: 74028.10.2021, 15:59

A tak poza tym to ja znam Lewandowskiego. nic z niego nie będzie. Kagawa to prawdziwy talent.

MarcoMalcontent komentarzy: 74028.10.2021, 15:57

Ronaldo jest jednym z najlepszych napastników w historii. Tu nie ma nad czym dyskutować. Tyle ile mu zdrowie pozwalało. Od 94 roku jako dzieciak kochałem Brazylie. Nawet znałem całą melodie hymnu na pamięć bo naprawde mi imponowali. Gościu był wybitnym napastnikiem.

Rafson95 komentarzy: 1060928.10.2021, 15:44

@arsenallord:
To przyjmijmy wzór na przereklamowanie:
Kreacja w mediach (1-10) : faktyczne umiejętności (1-10) = współczynnik przereklamowania.

Za przykładem Ronaldo w mediach kreowany jest na gwiazdę 10/10, jego faktyczne umiejętności dajmy na to niech wynoszą nawet te 8/10.
10 : 8 = 1,25 to jego współczynnik przereklamowania

Czy to daje temu Panu top3? Z matematycznego punktu widzenia to wątpliwe.

pLYTEK komentarzy: 415928.10.2021, 15:43

@arsenallord:

Czy Ty w ogole zdajesz sobie sprawę, że Ronaldo w swoim prime był gdy miales 3 lata i pewnie uja go w akcji widziałeś ? Wymądrzasz sie jaki to on był przereklamowany na podstawie statystyk czy filmikow na youtubie ?

Rynkos7 komentarzy: 757028.10.2021, 15:33

@arsenallord:

Uważasz, że Luis Nazario de Lima był kreowany przez media? Oglądałeś Ronaldo w czasach jego "peaku"? Gość wygrał 2 Złote Piłki w czasach gdy to wydawało się niemożliwe. Był potworem, gościa nie dało się zatrzymać. Nie utrzymał tej formy przez 15 lat jak Messi i Ronaldo przez kontuzje i swoje uzależnienie do jedzenia i przez swój sposób życia. Gdyby miał tak restrykcyjne podejście do sportu jak Cristiano Ronaldo to spokojnie by wygrał Złotą Piłkę co rok.

arsenallord komentarzy: 30405 newsów: 11728.10.2021, 15:07

@Pitu88: To jaki faktycznie był dobry a na jakiego kreowany był przez media

MCX018 komentarzy: 138828.10.2021, 15:07

Przecież gdybyśmy mieli Conte z takimi funduszami, jakie dostał Arteta, to dzisiaj na bank Arsenal byłby w TOP4, a na przebiegu całego sezonu gralibyśmy realnie o majstra.

Tyle w temacie tego śmiesznego baristy.

Pitu88 komentarzy: 219028.10.2021, 15:06

@arsenallord: czyli co dla Ciebie oznacza słowo przereklamowany? Mówisz o najlepszym czasie każdego z tych zawodników?

aguero10 komentarzy: 861228.10.2021, 15:03

Nawet brak pucharów w następnym sezonie nie da powodu naszemu kowbojowi żeby zwolnić Artete .
Wierzą w projekt odbudowy jak emeryci w Jarka .
Tak kolejne lata i dalej nie możemy wyjść z dna .
Nie liczę na efektowna piłkę ale na skuteczną .
Za czasów Grahama mówili na Arsenal nudny ale skuteczny . 1:0 ale majstra zdobyli . Teraz gra w LM jest jak mokry sen . Wiara jest ale realia nie napawaja optymizmem .

Gunner72 komentarzy: 167828.10.2021, 14:57

@arsenallord:
No właśnie o tym mówię :)
Popatrz, porównaj, pomyśl, przeanalizuj, weź pod uwagę różne czynniki itp. itd.
Dopiero wtedy wydaj werdykt czy Arsenal to najgorszy klub w EU

Ups147 komentarzy: 368028.10.2021, 14:57

@Gunner72 napisał: "Można mieć dużo zastrzeżeń do Artety, ale to nie jest gość który przyszedł na gotowe i spi*przył sprawę, tylko odwalił kawał ciężkiej pracy, bo Arsenal pod koniec 2019 to był chyba najgorszy klub w Europie uwzględniając stosunek wielkość klubu/jakość klubu."

Może nie przyszedł na gotowe, ale on tej drużyny nie zbudował z niczego, dostał duże fundusze do wykorzystania na przestrzeni 2 lat o jakich tylko mógł marzyć Wenger czy Emery, a ta drużyna dalej jest bez szału. Myślę,że lepszy manager by lepiej ten hajs wydał i było by widać co chce grać. Ja po 2 latach za Artety do tej pory nie wiem co my gramy.

bizooon komentarzy: 744228.10.2021, 14:52

@Gunner72: tak to jest jak przychodzi trener bez doświadczenia. Nikt kogoś takiego profesorem przecież nie nazwie. Masz rację - w następnym klubie go tak nie nazwą z całą pewnością. Teraz oddalił widmo zwolnienia ale jak nie osiągnie lepszego wyniku niż 2 sezony temu (FA CUP, 8 miejsce, odpadnięcie w 1/4 LE) i rok temu (8 miejsce i odpadnięcie w 1/2 LE) to nie ma sensu go dalej promować. Zrobi swoje i może iść. Ogra młodych ale na gotowe przyjdzie trener z doświadczeniem. W interesie Mikela jest osiągnięcie wyniku w tym sezonie żeby mógł skorzystać z tego co buduje od 2 lat

Rynkos7 komentarzy: 757028.10.2021, 14:50

@arsenallord:

I właściwie cała Brazylijska paka z tamtych czasów.
Swoją drogą... Joga Bonito? Ktoś pamięta? Dzisiaj dzieciaki jarają się Fortnitem czy inne tego typu, ja za młodu jarałem się Joga Bonito :D

arsenallord komentarzy: 30405 newsów: 11728.10.2021, 14:50

@Gunner72: Wielkość klubu/jakość klubu to coś się zmieniło? Cały czas jesteśmy najgorsi. No może ostatnio Barca mas przebija

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady