Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4

Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 22.02.2026, 19:57, Mateusz Kolebuk 1178 komentarzy

W niedzielnym starciu na Tottenham Hotspur Stadium, Arsenal pokonał rywali zza miedzy aż 4:1, co znacząco podniosło ich szanse na mistrzostwo. Bohaterami spotkania byli Eberechi Eze i Viktor Gyokeres, którzy zdobyli po dwie bramki. Dzięki temu zwycięstwu Kanonierzy powiększyli swoją przewagę nad drugim w tabeli Manchesterem City do pięciu punktów, choć Obywatele mają jeszcze jeden mecz do rozegrania.

Przebieg meczu

Pierwsza połowa była pełna emocji i zwrotów akcji. Arsenal miał kilka świetnych okazji, ale to Tottenham jako pierwszy wykorzystał błąd Declana Rice'a. Randal Kolo Muani, który zaskoczył swoją obecnością w wyjściowym składzie, nie zawiódł trenera Igora Tudora i zdobył wyrównującą bramkę dla Spurs.

Po przerwie Arsenal szybko odzyskał prowadzenie dzięki Gyokeresowi, który wykorzystał zamieszanie w polu karnym i strzelił gola na 2:1. Szwedzki napastnik był nie do zatrzymania, a jego drugi gol przypominał akcje Erlinga Haalanda – siła, precyzja i pewność siebie.

Decydujące momenty

Eze dodał kolejne trafienie po tym, jak jego pierwszy strzał został obroniony, ale piłka wróciła do niego i bez problemu umieścił ją w siatce. To już piąty gol Eze przeciwko Spurs w tym sezonie. Arsenal nie zwalniał tempa, a Tottenham musiał ryzykować, co otworzyło Kanonierom jeszcze więcej przestrzeni do ataku.

W końcówce meczu Richarlison próbował jeszcze zmniejszyć straty, ale David Raya popisał się znakomitą interwencją, wyciągając piłkę z linii bramkowej. Mimo prób gospodarzy, Arsenal kontrolował przebieg gry i ostatecznie przypieczętował zwycięstwo czwartym golem Gyokeresa w doliczonym czasie gry.

Podsumowanie

Derby północnego Londynu były pełne emocji i intensywności, a Arsenal pokazał swoją klasę i determinację w walce o tytuł. Tottenham, mimo ambitnej postawy, musiał uznać wyższość rywali. Kanonierzy z pewnością będą chcieli utrzymać tę formę w kolejnych spotkaniach, podczas gdy Spurs muszą szybko się pozbierać i skupić na poprawie swojej sytuacji w tabeli.

Raport pomeczowyTottenhamViktor Gyökeres autor: Mateusz Kolebuk źrodło: nbcsports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
vitold komentarzy: 534324.02.2026, 13:45

@Ech0z: Nie no, nie przesadzaj z tym boiskiem :D Ja mowie o takich całkiem niedawnych (ale dawnych xd) skrzydłowych; Robben, Ribery, Di Maria itd :D

10 lat temu takie to byly caly czas dobre murawy. Chyba ze mowisz o dalszym czasach, ja takich własnie 10 lat ok.

Było wiecej luzu, techniki, dryblingu, nutki ryzyka. Masz racjje

Mastec30 komentarzy: 1170524.02.2026, 13:44

@Marzag napisał: "Jeśli będzie lepszy od innych to będzie dostawał więcej minut."

Ja mam wrażenie że ty sobie wkręcasz że ktoś tam w Marsylii teraz będzie stawiał na wypożyczonego piłkarza bez prawa wykupu jak przychylny mu trener odszedł i przyjdzie teraz ktoś kto będzie rozliczony z wyniku a tam za chwilę mogą wypaść z miejsca dającego LM.

To jednak jest dość wymowne że był starterem 5 meczów z rzędu, odchodzi RDZ i 19/180 min.

Ech0z komentarzy: 1124824.02.2026, 13:42

@vitold napisał: "Mam wrażenie, że kiedyś kurła to byłooo co do skrzydłowych. Tera to nie to samo xd"
Piłka się zmieniła i to nie do poznania. Kiedyś skrzydłowy to była całkiem inna definicja.

Boiska na świecie były w dużo gorszym stanie, tak jak dziś pod bramką ubita ziemia bez trawy tak praktycznie całe boisko wyglądało tylko na bokach boiska była ładna trawa i tam ustawiano najlepszych zawodników by mogli pokazywać swoje umiejętności. Dziś trawa jest ścinana lepiej niż moje włosy dlatego ciężko o taką różnice. A i skrzydłowy kiedyś miał atakować i na tym się skupiać. Dzisiaj skrzydłowy musi wracać do obrony bronić rzuty rożne, pomagać bramkarzowi, sprawdzać bilety przy bramkach na stadionie i po meczu jeszcze pomoc woźnemu postrzatac kible. Dlatego nie są tacy widowiskowi jak kiedyś

vitold komentarzy: 534324.02.2026, 13:42

@adek504 napisał: "A kto jest lepszy, CR7 czy Gyokeres? ;)"

Wiadomo że Gyokeres. Wspieramy swoich! xD

Marzag komentarzy: 49600 newsów: 124.02.2026, 13:36

@Mastec30 napisał: "Nwaneri to może dziękować De Zerbiemu. Pół Premier League go chciało i by tam grał to poszedł na wyraźne życzenie RDZ i kto wie czy teraz nie zaliczy mniej min niż zaliczyłby w Arsenalu. Ładnie go ten frustrat wydymał"
Ja mam wrażenie, że ludzie to sobie coś wymyślili że Nwaneri teraz ani minuty nie dostanie, nie chce im się sprawdzać i trwają w tym swoim urojeniu. Przecież gra tam, ostatnio wszedł w 70 minucie. Jeśli będzie lepszy od innych to będzie dostawał więcej minut.

adek504 komentarzy: 420724.02.2026, 13:36

@vitold napisał: "Weźta nie porównujcie C.R który został stworzony i urodzony by grac w pilke, to był nadpiłkarz z Saką czy innymi xd"

A kto jest lepszy, CR7 czy Gyokeres? ;)

adek504 komentarzy: 420724.02.2026, 13:35

@pioafc napisał: "Moglbym przysiac, ze Ronaldo kariere zaczynal na prawym skrzydle, a potem Ferguson jeszcze w United przeniosl go na lewe skrzydlo i czesto wystawial w ataku - grubo przed spadkiem szybkosci"

Chociaż z tym przejściem na napastnika to ciezko powiedziec, bo w United podczas pierwszej przygody według transfermarkt zagral jako środkowy napastnik całe 6 meczow

Mastec30 komentarzy: 1170524.02.2026, 13:34

@SoulStorm napisał: "Ethan Nwaneri and Martin Odegaard are facing uncertain futures at Arsenal"

Nwaneri to może dziękować De Zerbiemu. Pół Premier League go chciało i by tam grał to poszedł na wyraźne życzenie RDZ i kto wie czy teraz nie zaliczy mniej min niż zaliczyłby w Arsenalu. Ładnie go ten frustrat wydymał

vitold komentarzy: 534324.02.2026, 13:33

Weźta nie porównujcie C.R który został stworzony i urodzony by grac w pilke, to był nadpiłkarz z Saką czy innymi xd

adek504 komentarzy: 420724.02.2026, 13:32

@alexis1908: @pioafc:
O to rzeczywiscie mój błąd, macie racje

alexis1908 komentarzy: 954524.02.2026, 13:31

@Rynkos7: no tak ale grał tam i zmienił skrzydło więc nie można powiedzieć że tak nie było ;) o to tylko chodzi. @MarkOvermars: jeden mecz Declanowi mógł się zdarzyć słabszy to jest na prawdę rzadki obrazek ;)

vitold komentarzy: 534324.02.2026, 13:29

Mam wrażenie, że kiedyś kurła to byłooo co do skrzydłowych. Tera to nie to samo xd

Rynkos7 komentarzy: 900824.02.2026, 13:28

@alexis1908 napisał: "a CR 7 w United nie zaczynał na prawym skrzydle ? On chyba nawet w tym sezonie co z United wygrał LM i dostał złotą piłkę większość grał na prawej stronie, dopiero w Madrycie w zaczął grać na LS na stałe."

Tak, tylko to był system 4-4-2, więc prawa strona była tą naturalną dla prawonożnego skrzydłowego.

alexis1908 komentarzy: 954524.02.2026, 13:25

@adek504: a CR 7 w United nie zaczynał na prawym skrzydle ? On chyba nawet w tym sezonie co z United wygrał LM i dostał złotą piłkę większość grał na prawej stronie, dopiero w Madrycie w zaczął grać na LS na stałe.

pioafc komentarzy: 5603 newsów: 224.02.2026, 13:21

@adek504 napisał: "Przeciez CR7 to nie jest zadne potwierdzenie tej tezy, on nie zmienił skrzylda"

Moglbym przysiac, ze Ronaldo kariere zaczynal na prawym skrzydle, a potem Ferguson jeszcze w United przeniosl go na lewe skrzydlo i czesto wystawial w ataku - grubo przed spadkiem szybkosci

SoulStorm komentarzy: 819424.02.2026, 12:58

Ethan Nwaneri and Martin Odegaard are facing uncertain futures at Arsenal - big-name players will be moved on this summer.

MarkOvermars komentarzy: 1007624.02.2026, 12:54

@Ech0z: po prostu czują i presję i to że mogą w końcu coś wygrać i w taki sposób odreagowują. Bardziej mnie zdziwił słaby mecz Declana i jego proste błędy bo to mu się nie zdarza. Oby pierwszy i ostatni raz.

adek504 komentarzy: 420724.02.2026, 12:54

@Matelko napisał: "akurat przykład CR7 to jest na potwierdzenie mojej tezy, że dobry skrzydłowy (pilkarz) zagra na oby (skrzydłach) pozycjach. Cristiano owszem najczęściej w mu i realu grywał na lewym skrzydle i schodził do środka, ale po 2017 został przestawiony na środkowego napastnika. Dlaczego? Bo dobry piłkarz sobie poradzi na różnych pozycjach i dostosuje się do ustawień trenera."

Przeciez CR7 to nie jest zadne potwierdzenie tej tezy, on nie zmienił skrzylda, a zwyczajnie z wiekiem gdzie zatracał możliwości motoryczne przeniósł sie na 9 gdzie nie bylo potrzeby az takiego częstego wykazywania sie szybkością, a zostały tam dobrze uwypuklone jego atuty w postaci dobrego wykończenia i gry głową

Jeżeli juz chcesz takie przykłady podawać to jest to bardziej Bale czy Raphina

Tylko, ze Bale byl w sumie lewonożny i przeniesienie go na PS otworzylu mu większe możliwości do częstszych uderzeń

Rafinha to jest taki przyklad jakbyś chciał z Olise, w Barcelonie wypalił, ale nie jestem przekonany ze to zawsze i wszędzie wypali

Ale na pewno jestem daleki od tych górnolotnych sloganow, ze dobry pilkarz to sobie wszędzie poradzi, dobry trener to sobie wszędzie poradzi itd

W piłce obecnie jest tyle zmiennych, że kazdy szczegol ma znaczenie

Matelko komentarzy: 452524.02.2026, 12:44

@Ech0z: mi się mega nie podobała ta szydera Big Gabiego z Richalisona na instagramie, gdzie na kartach mil odwrócona „4”.
Więcej pokory i skupić się na piłce nożnej bo równie dobrze powinno być 2:2 po jego wywrotce. Na szczęście sędzia nas tym razem uratował a mógł to puścić i w sumie powinien.

Matelko komentarzy: 452524.02.2026, 12:41

@adek504: akurat przykład CR7 to jest na potwierdzenie mojej tezy, że dobry skrzydłowy (pilkarz) zagra na oby (skrzydłach) pozycjach. Cristiano owszem najczęściej w mu i realu grywał na lewym skrzydle i schodził do środka, ale po 2017 został przestawiony na środkowego napastnika. Dlaczego? Bo dobry piłkarz sobie poradzi na różnych pozycjach i dostosuje się do ustawień trenera.

Ech0z komentarzy: 1124824.02.2026, 12:36

I tu ponownie poruszę temat słabego mentalu Gabriela.

Ostatni gość po którym się spodziewałem że jest taki słaby mentalnie, ale ostatnie tygodnie go bardzo obnażyły. Najpierw mecz z Bremdfordem przed meczem w tunelu nerwowe zachowanie szarpanie zamka i zapinanie go 3 razy. Pierwsze minuty meczu głupie błędy i wybicie na aut prostej piłki. Teraz te idiotyczne zachowania wrzucanie na insta jakiegoś szpanu. Dlaczego Ci zawodnicy mając tak duża presję korzystają z socjal mediów ? Powiedzcie jeszcze że oglądają tik toka. Powinni skupić się maksymalnie na dojechaniu sezonu do końca z jak największą liczbą pucharów a nie wrzucaniu rolek i odklejek bo to nie przedszkole.

alexis1908 komentarzy: 954524.02.2026, 12:28

@Nicsienieda: a co w tej bramce Sesko było wspaniałego dostał 2 razy na sam na sam z bramkarzem przy kontrze raz trafił raz nie był świeży grał 30 min

adek504 komentarzy: 420724.02.2026, 12:17

@Matelko napisał: "zgadzam się , że każdy skrzydłowy sobie poradzi na obu skrzydłach i tylko Ci „dobrzy” dadzą radę. Do nich zaliczam Olise bez dwóch zdań."

No wlasnie według mnie na odwrót, czy ktos wpadał na pomysł zeby przestawiać na inne skrzydlo Robbena, CR7, Salaha itd?

Jeżeli robimy z Saki główna twarz klubu to nie kupujesz nagle klasowej swiaty PS i rzucasz ich obu po LS

Lepiej iść po mocne nazwisko na LS I mieć dwie flanki dobrze obsadzone

Matelko komentarzy: 452524.02.2026, 12:13

@adek504: zgadzam się , że każdy skrzydłowy sobie poradzi na obu skrzydłach i tylko Ci „dobrzy” dadzą radę. Do nich zaliczam Olise bez dwóch zdań.

adek504 komentarzy: 420724.02.2026, 11:59

@Mastec30 napisał: "może by tak trafić w ten drabince na Tottenham w LM, żeby Eze coś jeszcze strzelił w tym sezonie. Chyba od 1/4 by to było możliwe"

Spurs najwcześniej w 1/2

adek504 komentarzy: 420724.02.2026, 11:57

@Matelko napisał: "wróć do dwóch pierwszych słów mojego komentarza."

@Matelko napisał: "dobry skrzydłowy obsadzi obie flanki."

I teraz pytanie czy chodziło Ci o to, ze kazdy dobry skrzydłowy powinien obsadzi obie flanki czy Olise to dobry skrzydłowy i obsadzi obie flanki

Bo według mnie oba stwierdzenia są nieprawdziwe

Niekazdy skrzydłowy nadaje sie do gry na obu stronach, a co więcej Ci wybitni często są przyspawani do tylko jednej strony

I Olise w swojej karierze tez za duzo nie pogral na LS, wiec śmiem twierdzić ze nie czuje sie tam dobrze

A nie widzę sensu w trzymaniu dwóch gwiazd na PS przy jednoczesnym pomijaniu wzmacniania LS, bo sztucznie by były próby wystawiania dwóch skrzydłowych na nie swoich pozycjach

aguero10 komentarzy: 927624.02.2026, 11:56

Ja to chciałbym Barce w końcu.

nielegalny komentarzy: 72124.02.2026, 11:45

@Ech0z: jeszcze gdyby city trafiło na Bayern to już w ogóle bajka

Mastec30 komentarzy: 1170524.02.2026, 11:44

A może by tak trafić w ten drabince na Tottenham w LM, żeby Eze coś jeszcze strzelił w tym sezonie. Chyba od 1/4 by to było możliwe

Marzag komentarzy: 49600 newsów: 124.02.2026, 11:44

@Rynkos7 napisał: "No w roku 2026 mają największą ilość zdobytych punktów, napisałem. W 2026 roku, nie w sezonie 25/26. Jeżeli ty przyznajesz tytuły przed zakończeniem rozgrywek za okres wrzesień-styczeń to można też przyznać za okres Styczeń-Marzec, nie?"
Żadnych tytułów nie przyznaję, stwierdzam zwykłe fakty, reszta to Twoje urojenia. Jeśli drużyna jest na pierwszym miejscu w rozgrywkach to mówię o tym, że jest aktualnie najlepsza w tych rozgrywkach. To ty wymyślasz fikołki logiczne.

Matelko komentarzy: 452524.02.2026, 11:32

W piątek o 12:00 losowanie LM.
Poznamy potencjalną drogę do finału.

Matelko komentarzy: 452524.02.2026, 11:29

@adek504: wróć do dwóch pierwszych słów mojego komentarza.

Rynkos7 komentarzy: 900824.02.2026, 11:27

@Marzag:

No w roku 2026 mają największą ilość zdobytych punktów, napisałem. W 2026 roku, nie w sezonie 25/26. Jeżeli ty przyznajesz tytuły przed zakończeniem rozgrywek za okres wrzesień-styczeń to można też przyznać za okres Styczeń-Marzec, nie?

adek504 komentarzy: 420724.02.2026, 11:25

@Matelko napisał: "dobry skrzydłowy obsadzi obie flanki.
Szkoda, że po niego wtedy nie poszliśmy.
Moim zdaniem mogliby się z Saka wymieniać pozycjami podczas meczu."


Na jakiej podstawie wnioskujesz ze Olise obsadzi obie strony skoro rozegrał bodajże 19 meczow na lewej stronie na chyba około 300 w karierze

Saka tez niby może zagrac na lewej, a za każdym razem jak sie z kimś zmieniał skrzydłami to raczej to słabo wygladalo

Ech0z komentarzy: 1124824.02.2026, 11:21

Słaby Real, słaba Barca, my rozstawieni do samego półfinału mecze rewanżowe u siebie.

Najłatwiejsza do wygrania Liga mistrzów w historii.

Marzag komentarzy: 49600 newsów: 124.02.2026, 11:16

@Rynkos7 napisał: "Marzagowy odpowiednik kibica United by powiedział, że są aktualnie najlepszą drużyną w kraju."
Musieli by być na pierwszym miejscu w tabeli.

Rynkos7 komentarzy: 900824.02.2026, 11:15

@ozzy95:

Dobre.

ozzy95 komentarzy: 3477 newsów: 124.02.2026, 11:13

@Rynkos7 napisał: "Marzagowy odpowiednik kibica United by powiedział, że są aktualnie najlepszą drużyną w kraju."

i w Europie, bo tam nie przegrywają żadnych spotkań.

Matelko komentarzy: 452524.02.2026, 11:08

Ciekawe czy Bodo sprawi niespodziankę i dzisiaj wyeliminuje Inter. Trzymam za nich kciuki i tak samo za Bruggie:)

Rynkos7 komentarzy: 900824.02.2026, 11:04

@coooyg11 napisał: "A propos United, jest bardzo dużo zachwytów w sieci na ich temat, wyglądają całkiem dobrze i rzeczywiście mocno punktują, jednak ludzie nie biorą pod uwagę jednego czynnika jakim jest zmęczenie.

Arsenal i City ma już rozegrane więcej spotkań niż United rozegra przez cały sezon, abstrakcyjna statystyka pokazująca z jaką intensywnością się mierzymy, United wróci w przyszłym sezonie do LM i znowu nastąpi piękna weryfikacja :)"


W 2026 roku mają pierwsze miejsce w tabeli z 18 punktami. Drugi i trzeci jest kolejno Arsenal i City z 16 punktami. Marzagowy odpowiednik kibica United by powiedział, że są aktualnie najlepszą drużyną w kraju.

Mastec30 komentarzy: 1170524.02.2026, 11:02

@coooyg11 napisał: "A propos United, jest bardzo dużo zachwytów w sieci na ich temat, wyglądają całkiem dobrze i rzeczywiście mocno punktują, jednak ludzie nie biorą pod uwagę jednego czynnika jakim jest zmęczenie.

Arsenal i City ma już rozegrane więcej spotkań niż United rozegra przez cały sezon, abstrakcyjna statystyka pokazująca z jaką intensywnością się mierzymy, United wróci w przyszłym sezonie do LM i znowu nastąpi piękna weryfikacja :)"


i tak i nie. Sami przecież mieliśmy sezon bez Europy i skoczyliśmy z 8 miejsca na 5 prawie łapiąc się do LM. A jak doszła LE to wcale nie spadliśmy niżej tylko weszliśmy na drugie miejsce. Co jakiś czas jakiś duży klub wypada z Europy i potem zazwyczaj wykorzystuje ten sezon w którym ma mniejsze obciążenia. Chelsea kiedyś spadła na 10 miejsce za Mourinho jeszce a potem w pierwszym roku za Conte trzasnęli mistrza. Liverpool 12/13 też wypadł z Europy i rok później wicemistrz.

United na tym korzysta na pewno ale jak zrobi kolejne niezłe transfery jak w tym Sesko, Mbuemo, Cunha czy Lammens to spokojnie w przyszłym też się w LM utrzymają

Matelko komentarzy: 452524.02.2026, 11:00

Ponoć pod koniec stycznia wysłaliśmy ofertę za Alvaraze opiewająca na €120 mln.
Atletico nie chciało się osłabiać w trakcie sezonu i ja odrzuciło. Tak podaje As.
Myślę, że to ściema ale ciekawe czy wrócimy po niego w lato.

Goonder komentarzy: 1035 newsów: 124.02.2026, 10:59

@Mastec30: @Marzag: Ja się z Wami zgadzam i moim zdaniem też konkurencja by zrobiła dobrze w dłuższej perspektywie - zwłaszcza dla Saki, żeby poczuł, że nie może grać zawsze w pierwszym składzie "bo jest Starboy".
Widać jak konkurencja wpływa na Ode - mam wrażenie, że jeśli Eze zagra lepsze spotkanie, to jak Ode za niego wchodzi od razu próbuje grać bardziej progresywnie. Jeśli nie, to kręci swoje kółeczka.

Nie wiemy też jaki pomysł na siebie miał Mbuemo - może chciał być zawodnikiem od którego rozpoczyna się budowanie składu. I czy Arteta z Bertą w ogóle go rozważali do zakupu. Ale lubię go. I zawsze jestem w szoku, że jest rocznik 99 xd

Matelko komentarzy: 452524.02.2026, 10:53

@Mastec30: dobry skrzydłowy obsadzi obie flanki.
Szkoda, że po niego wtedy nie poszliśmy.
Moim zdaniem mogliby się z Saka wymieniać pozycjami podczas meczu.

coooyg11 komentarzy: 484924.02.2026, 10:53

A propos United, jest bardzo dużo zachwytów w sieci na ich temat, wyglądają całkiem dobrze i rzeczywiście mocno punktują, jednak ludzie nie biorą pod uwagę jednego czynnika jakim jest zmęczenie.

Arsenal i City ma już rozegrane więcej spotkań niż United rozegra przez cały sezon, abstrakcyjna statystyka pokazująca z jaką intensywnością się mierzymy, United wróci w przyszłym sezonie do LM i znowu nastąpi piękna weryfikacja :)

Mastec30 komentarzy: 1170524.02.2026, 10:48

@Matelko napisał: "Sezon wcześnie mogliśmy brać Olise.
Bayern zapłacił za niego €53 mln.
W Bundeslidze kapitalne liczby: 10 bramek i 18 asyst.
I o dziwo tańszy od Madueke:)"


No tylko Olise to w Bayernie typowy PS. Ewentualnie w CP grał jeszcze bliżej środka czasem. A w momencie transferu do Bayernu Ode i Saka mieli u nas status świętości. My to chyba nawet nie rozważaliśmy wtedy transferu do ofensywy. A też nie wiem jak z FFP bo nie szastaliśmy wtedy bardzo kasą

Matelko komentarzy: 452524.02.2026, 10:43

Sezon wcześnie mogliśmy brać Olise.
Bayern zapłacił za niego €53 mln.
W Bundeslidze kapitalne liczby: 10 bramek i 18 asyst.
I o dziwo tańszy od Madueke:)

Marzag komentarzy: 49600 newsów: 124.02.2026, 10:34

@Goonder napisał: "tylko czy Kinder chciałby być zmiennikiem Saki? Raczej nie. Poszedł do United bo wiedział, że tam będzie ważnym elementem układanki."
Większa rywalizacja zawsze na propsie, w ostateczności któremuś i tak by się miejsce na boisku znalazło. Bo obaj to są bardzo dobrzy piłkarze którzy nie muszą grać na jednej pozycji by być dawać dużo dobrego swojej drużynie.

Numer10 komentarzy: 143624.02.2026, 10:33

@Be4Again napisał: "On nie odstaje poziomem od EPL tylko kompletnie nie sprawdza się w bieżącym reżimie taktycznym Mikela. GM nadaje się do wszystkiego tylko nie do rozgrywania... My niestety gramy przez większość czasu atakiem pozycyjnym, nie przeprowadzamy szybkich kontr i nie gramy zbytnio w "bezpośredni" sposób. Martinelli żyje z długich podań, on jest groźny jak ma przestrzeń, jak ma gdzie się rozpędzić. U nas dostaje piłkę na skrzydło i niestety przed sobą ma pół składu przeciwnika... Idzie na szarże z nadzieją, że się przebije lub po prostu wrzuca na oślep...

Dla nas idealnym LS byłby ktoś taki jak Kvara. Techniczny geniusz z wysokim IQ boiskowym. Żaden Leao, Gordon czy inny Bracola bo to wszystko zawodnicy o podobnej charakterystyce do naszego GM.

GM w takim Newcastle lub AV mógłby spokojnie kręcić liczby na poziomie double/double."

I tak i nie- Martinelli też zatracił dużo ze swojego dryblingu. W meczach z topem gdzie gra jest bardziej otwarta on też często nie dojeżdża. Tak naprawdę to on się nadaje już tylko do dostania dobrej piłki za linię obrony i dojście dzięki szybkości do sytuacji strzeleckiej. Ani dośrodkowania, ani strzału nie ma na dobrym poziomie.

Taki Barcola to przy Martinellim też na kilku metrach potrafi zrobić przewagę balansem ciała i dryblingiem. Nie musi być Cazorla. Właśnie połączenie gościa który robi różnicę nawet w gąszczu jakimś dryblingiem z piłką króciutko przy nodze plus szybkość do kontry i najlepiej jeszcze świetna jakość przy podaniach i strzałach. Tego potrzebujemy.

Mastec30 komentarzy: 1170524.02.2026, 10:31

@Goonder napisał: "tylko czy Kinder chciałby być zmiennikiem Saki? Raczej nie. Poszedł do United bo wiedział, że tam będzie ważnym elementem układanki."

Ja tak nie lubie gadać zmiennik bo to z góry ustawia hierarchię że ten drugi jest wyraźnie gorszy. A z drugiej strony czy Saka jest nieskazitelny w tym sezonie ? No ma gorsze chwile. Kto wie czy przy bardziej ogarniętym rywalu (bo Madueke jest chyba jednak za cienki w uszach na to) nie byłoby większej presji żeby jednak częściej grać kimś innym na PS.

Ja wiem że to zdanie może zabrzmieć jako atak na świętość i broń boże nie sugeruje że Mbuemo od razu by Sake posadził ale wg mnie to nie jest takie zerojedynkowe.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady