Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4

Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 22.02.2026, 19:57, Mateusz Kolebuk 1178 komentarzy

W niedzielnym starciu na Tottenham Hotspur Stadium, Arsenal pokonał rywali zza miedzy aż 4:1, co znacząco podniosło ich szanse na mistrzostwo. Bohaterami spotkania byli Eberechi Eze i Viktor Gyokeres, którzy zdobyli po dwie bramki. Dzięki temu zwycięstwu Kanonierzy powiększyli swoją przewagę nad drugim w tabeli Manchesterem City do pięciu punktów, choć Obywatele mają jeszcze jeden mecz do rozegrania.

Przebieg meczu

Pierwsza połowa była pełna emocji i zwrotów akcji. Arsenal miał kilka świetnych okazji, ale to Tottenham jako pierwszy wykorzystał błąd Declana Rice'a. Randal Kolo Muani, który zaskoczył swoją obecnością w wyjściowym składzie, nie zawiódł trenera Igora Tudora i zdobył wyrównującą bramkę dla Spurs.

Po przerwie Arsenal szybko odzyskał prowadzenie dzięki Gyokeresowi, który wykorzystał zamieszanie w polu karnym i strzelił gola na 2:1. Szwedzki napastnik był nie do zatrzymania, a jego drugi gol przypominał akcje Erlinga Haalanda – siła, precyzja i pewność siebie.

Decydujące momenty

Eze dodał kolejne trafienie po tym, jak jego pierwszy strzał został obroniony, ale piłka wróciła do niego i bez problemu umieścił ją w siatce. To już piąty gol Eze przeciwko Spurs w tym sezonie. Arsenal nie zwalniał tempa, a Tottenham musiał ryzykować, co otworzyło Kanonierom jeszcze więcej przestrzeni do ataku.

W końcówce meczu Richarlison próbował jeszcze zmniejszyć straty, ale David Raya popisał się znakomitą interwencją, wyciągając piłkę z linii bramkowej. Mimo prób gospodarzy, Arsenal kontrolował przebieg gry i ostatecznie przypieczętował zwycięstwo czwartym golem Gyokeresa w doliczonym czasie gry.

Podsumowanie

Derby północnego Londynu były pełne emocji i intensywności, a Arsenal pokazał swoją klasę i determinację w walce o tytuł. Tottenham, mimo ambitnej postawy, musiał uznać wyższość rywali. Kanonierzy z pewnością będą chcieli utrzymać tę formę w kolejnych spotkaniach, podczas gdy Spurs muszą szybko się pozbierać i skupić na poprawie swojej sytuacji w tabeli.

Raport pomeczowyTottenhamViktor Gyökeres autor: Mateusz Kolebuk źrodło: nbcsports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Patriko komentarzy: 668323.02.2026, 19:56

@Tomi7 napisał: "Gabriel to jeden z moich ulubionych piłkarzy, w zeszłym sezonie kupiłem właśnie jego koszulkę, ale byłem wczoraj bardzo zły na niego, całe szczęście jednak podtrzymano decyzję z boiska (choć obiektywnie uważam, że błędnie)."
Nie obiektywnie tylko subiektywnie :p Nie możesz być tutaj obiektywny, bo ta decyzja sędziego się broni i nie jest ona czarno-biała, tak jak pisałem o tym wczoraj to kwestia interpretacji, i to nie pierwszy taki raz gdy sędziowie takich goli nie uznają tylko gwiżdżą faul napastnika na obrońcy.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1313523.02.2026, 19:53

Najlepsze jest to, że Vini sam coś tam jadaczką klepał, ale oczywiście jak coś się takiemu odpowie to już każde słowo odbierane jest jako rasizm.

Szczerze mówiąc to przez takich jak on sam zaczynam odczuwać delikatne rasistowskie zapędy

Numer10 komentarzy: 145723.02.2026, 19:50

@alexis1908 napisał: "nie no Raya to był jeden z czołowych bramkarzy Lajcior też po dobrym sezonie ;) ale fakt rozwinął ich Arczi temu nie można zaprzeczyć, ale u Pepa też szerzej trzeba spojrzeć np barca to nie był samograj on wprowadził takiego Busquetsa Pedro czy Pique do wielkiej piłki"
Czołowi, ale w średnich drużynach - żaden nie miał statusu gwiazdy jak dziś. Z Rayą to się wszyscy pukali w głowę przecież. White to chyba ze spadkowicza przyszedł (?). Pep w Barcy zrobił taką robotę, ale to było już 20 lat temu - później już tylko przejmował gigantów

Numer10 komentarzy: 145723.02.2026, 19:47

@Rynkos7: no tak, i moim zdaniem on bardzo spuścił z tonu plus nauczyli się go przeciwnicy. Ode mimo wszystko aż tak nie odstaje, ale w mniejszej skali też zamiast się rozwinąć to w wielu aspektach się cofnął niestety

Damper komentarzy: 487023.02.2026, 19:47

@alexis1908 napisał: "@Damper: ja się z Ode lubie pośmiać ze kółeczka robi i zagrywa do tyłu ale jakoś go tak skreślić też jeszcze nie potrawie ciągle gdzieś mam tą wiarę że zobaczymy Norwega z najlepszych sezonów, ale fakt faktem na tym poziomie nie ma miejsca na sentymenty."

Ja generalnie nie miałbym nic przeciwko, aby Odegaard był w klubie, bo co by nie mówić jest to dobry piłkarz. Tylko tutaj przechodzimy do tego jaka ma być jego rola i status. Bo po pierwsze ma kontrakt jak dla gwiazdy zespołu, a przynajmniej startera, a po drugie ma opaskę. Dla mnie powyższe w ogóle nie współgra z tym jaką funkcję mógłby realnie sprawować, a jest to funkcja gracza rotacyjnego. W to lato pozostanie mu 2 lata do końca kontraktu i będzie to jedyny moment jeśli myślimy o tym, aby sprzedać go za znaczące pieniądze. Rok zwłoki= rok do końca umowy, rok starszy zawodnik, kolejny rok mniejszej roli w zespole= bardzo duży spadek wartości rynkowej. Wszystko zależy jeszcze od tego jak się skończy ten sezon. Bo jeśli dowieziemy wyniki to jest większe prawdopodobieństwo, że zachowany zostanie status quo, natomiast jeśli sezon zakończy się niepowodzeniem to można zakładać, że nastąpi większe przemeblowanie i będą też ofiary. A jedną z głównych ofiar będzie wtedy Odegaard. Nie wyobrażam sobie, żeby utrzymał opaskę jeśli sezon byłby przegrany, a jeśli zabieramy mu opaskę to naturalną koleją rzeczy jest transfer z klubu. Na razie to dywagacje, natomiast wg mnie nie ulega wątpliwości, że najbliższe tygodnie rozstrzygną o jego przyszłości.

Tomi7 komentarzy: 71023.02.2026, 19:45

@jumanji napisał: "Ciekawe co eksperci powiedzą na temat nie uznania dla kurczaków drugiej bramki. Ja sam się zastanawiam. Oczywiście cieszę się, że tej bramki nie uznano, ale gdyby to nie grał Arsenal to nie wiem jakbym zareagował, ale wydaje mi się, że bym bramkę uznał"
Szczerze mówiąc to widząc powtórkę byłem pewien, że gol zostanie uznany. Nie cierpię i nie rozumiem symulowania we własnym polu karnym! Tym razem się poszczęściło, ale było o krok od tragedii. Gabriel to jeden z moich ulubionych piłkarzy, w zeszłym sezonie kupiłem właśnie jego koszulkę, ale byłem wczoraj bardzo zły na niego, całe szczęście jednak podtrzymano decyzję z boiska (choć obiektywnie uważam, że błędnie).

kordulas komentarzy: 423.02.2026, 19:39

@jumanji: sędziowie tyle razy nam przeszkodzili, że jedna taka "dyskusyjna" sytuacja rozstrzygnięta na naszą stronę to żaden ogromny "prezent". Oczywiście przy 2:2 mogło to pójść w każdą stronę, ale nie ma już co do tego wracać tylko starać się skoncentrować maksymalnie na każde nadchodzące spotkanie.

pawelbartosiak komentarzy: 22423.02.2026, 19:34

Kiedy City gra ten mecz co są przełożone ze względu na final z nami? I z kim?

alexis1908 komentarzy: 955023.02.2026, 19:27

@Rynkos7: oczywiście że masz immunitet przynajmniej na stronie jeśli lubi go ten którego imienia nie można wymawiać :D @Matelko: już widzę ich śledztwo spytają się Viniego czy go obraził Mbappe powie że 5 razy krzyknął i ten dzban na ławce trenerskiej jeszcze potwierdzi :D mam nadzieję że ich jutro Mourinho ogra na Bernabeu

Matelko komentarzy: 452523.02.2026, 19:24

@alexis1908: obraziłeś Viniego? - Masz bana.
Tak to wygląda.

Rynkos7 komentarzy: 900823.02.2026, 19:23

@Damper:

I dlatego to jest dość indywidualna kwestia dla każdego fana. Bo przecież Ramsdale też był w 11 sezonu i też jest to piłkarz w jakimś stopniu zasłużony jednak już go z nami nie ma. Można tak pisać o każdym piłkarzu i przypisywać poszczególne zasługi, dzielić na te mniej ważne i bardziej. To o co ostatecznie chodzi to o oddzielenie bycia zasłużonym od bycia zasłużonym na tyle aby być nietykalnym/niesprzedawalnym/nie podlegającym krytyce i można tak sobie dopisywać. W tej drugiej kategorii w tym zespole jest tylko Bukayo Saka. Odegaard ma wdzięczność każdego fana Arsenalu, ale nie ma tutaj żadnego immunitetu.

alexis1908 komentarzy: 955023.02.2026, 19:19

Boże serio UEFA zawiesiła tego Prestianiego i śledztwa robią ? Przecież to są jaja.

Patriko komentarzy: 668323.02.2026, 19:17

@Rynkos7 napisał: "Oczywistym jest, że w zestawieniu 1:1 Anglik będzie pozycjonowany niżej jednak tutaj doszło do ostrej dewaluacji słowa "zasłużony". W moim mniemaniu Norweg nie zrobił jeszcze nic dla tego klubu aby nazywać go zasłużonym. Oczywiście każdy ma prawo opiniować to wg. własnego widzi-misie, więc jeżeli ktoś piszę, że Odegaard jest zasłużony to wtedy moim zdaniem Smith-Rowe również jest zasłużony, za te sezony gdy utrzymywał z Saką ten klub na powierzchni gdy w pierwszej 11 grał Pepe, Holding, Elneny czy Cedric, co też jest wyczynem. Wszystko jest kwestią miary i jakie czynniki sobie założymy bo jakie by one nie były jeden i drugi nie mają tych najważniejszych tj. pucharów."
Tylko Smith Rowe miał taki sezon jeden gdzie zajęliśmy 5 miejsce i jeszcze wcześniejszy gdy się liczył i zajęliśmy 8, tak nas trzymał na powierzchni. Ja wiem, że to głównie przez swoje zdrowie tak się później jego przygoda w AFC potoczyła, ale Odeegard trochę więcej zrobił, to z nim jako jedną z głównych postaci wróciliśmy do LM i włączyliśmy się do walki o mistrzostwo i dalej co by kto nie mówił taką drużyna jesteśmy, nie z Emilem, Zinchenko którego wcześniej wymieniłeś też aż takiej roli i wpływu na grę nie miał jak Norweg i szybciej poszedł w odstawkę, podobnie Ramsdale, trochę to krzywdzące zestawiać go z nimi w jednym szeregu dla niego po prostu.

alexis1908 komentarzy: 955023.02.2026, 19:15

@Damper: ja się z Ode lubie pośmiać ze kółeczka robi i zagrywa do tyłu ale jakoś go tak skreślić też jeszcze nie potrawie ciągle gdzieś mam tą wiarę że zobaczymy Norwega z najlepszych sezonów, ale fakt faktem na tym poziomie nie ma miejsca na sentymenty.

Matelko komentarzy: 452523.02.2026, 19:09

Gdybyśmy co tydzień grali z Tottenhamem to Eze zgarnąłby złotą piłkę i był królem strzelców:)
Niebywałe jak mu podpasowal rywal.

Damper komentarzy: 487023.02.2026, 19:07

@Rynkos7: Na pewno słowo "zasłużony" byłoby bardziej adekwatne, gdyby przełożyło się do poprowadzenia zespołu do zdobycia trofeum. Natomiast Odegaard przejął opaskę w czasie największej zawieruchy, był niejako twarzą projektu. Był dwa razy z rzędu w 11 sezonu PFA, mówiąc najogólniej był gwiazdą ligi. ESR rozegrał tak naprawdę jeden dobry sezon, porównywalny z sezonem 21/22 Odegaarda, a ten sezon jest gdzieś dopiero na 3 albo 4 miejscu wśród najlepszych sezonów Ode w Arsenalu. Norweg prezentował wysoki poziom przez znacznie dłuższy okres i był to też poziom znacznie wyższy, poziom 2x 11 sezonu ligi i gracza roku Arsenalu. Taki zawodnik zasługuje na to, aby dostać trochę więcej czasu, natomiast jak dla mnie to ten czas dobiega właśnie powoli końca. Na takim poziomie cierpliwość ma swoje ograniczenia.

alexis1908 komentarzy: 955023.02.2026, 19:03

@Patriko: o tym mówię był to zawodnik z potencjałem, ale u Pepa się rozwinął nie był gotowym produktem,

jumanji komentarzy: 145223.02.2026, 19:03

Za pół godziny zaczyna się magazyn Premier League. Ciekawe co eksperci powiedzą na temat nie uznania dla kurczaków drugiej bramki. Ja sam się zastanawiam. Oczywiście cieszę się, że tej bramki nie uznano, ale gdyby to nie grał Arsenal to nie wiem jakbym zareagował, ale wydaje mi się, że bym bramkę uznał, bo to nie było jakieś mocne popchnięcie przez Kolo Muani.

Patriko komentarzy: 668323.02.2026, 19:00

@alexis1908 napisał: "w Atletico wyżej cenili Tomka imprezę niż jego ;)"
W sumie żeby być uczciwym, to we dwóch w tamtym jednym sezonie który Rodri był w Atleti regularnie grali w jednym składzie u Simeone, ale to nie był jeszcze ten Rodri, jeden z najlepszych defensywnych na świecie i przyszły utytułowany zdobywca ZP, Guardiola go z niego zrobił.

mistrzu973 komentarzy: 51123.02.2026, 18:59

@domino178 napisał: "A tak całkiem poważnie, to ciekawe gdzie Pep ewentualnie zakotwiczy po odejściu z City. W klubowej zdobył wszystko, włochy są za biedne żeby go przyciągnąć, a araby mogą być zbyt słabi aby go zachęcić."
Naturalnym kierunkiem wydaje się reprezentacja Hiszpanii

Dominik11 komentarzy: 2125523.02.2026, 18:58

Igor Tudor: “Arsenal are probably the best team in the world right now”.

domino178 komentarzy: 275823.02.2026, 18:55

@Olczyck napisał: "Mi sie marzy wygrac z city 4 finały tak na zakończenie pracy Guardioli w city zeby dostał takiego cepa wiem gorzej jak przegramy jednak do tego już nas Arsenal przyzwyczaił"

Gdybyśmy wygrali 4x z City w finałach to by Pepowi włosy odrosły z wrażenia, oczywiście dostałby nowy kontrakt a szejk Mansour musiałby wiertareczką wiercić się w stronę ajatollahów żeby te biliardy funtów na zachcianki Pepa zdobyć XD

A tak całkiem poważnie, to ciekawe gdzie Pep ewentualnie zakotwiczy po odejściu z City. W klubowej zdobył wszystko, włochy są za biedne żeby go przyciągnąć, a araby mogą być zbyt słabi aby go zachęcić.

Furgunn komentarzy: 1327223.02.2026, 18:49

Tudor po wczorajszym meczu podobno wbił dziś z samego rana do naszego sklepiku klubowego, według świadków wykupił wszystkie kubki z naszym herbem, dla siebie i całej rodziny, podobno licznej.

alexis1908 komentarzy: 955023.02.2026, 18:49

@Numer10: nie no Raya to był jeden z czołowych bramkarzy Lajcior też po dobrym sezonie ;) ale fakt rozwinął ich Arczi temu nie można zaprzeczyć, ale u Pepa też szerzej trzeba spojrzeć np barca to nie był samograj on wprowadził takiego Busquetsa Pedro czy Pique do wielkiej piłki

Rynkos7 komentarzy: 900823.02.2026, 18:49

@Numer10:

No tak, ale Gabi w sezonie 22/23 też miał 15 bramek czyli tyle co np. Saka, więc za Brazylijczykiem też stał liczby.

kwiatinho komentarzy: 1349423.02.2026, 18:48

Gyokeres wreszcie doczekał się zasłużonych pochwał po meczu.
Mi o dziwo nie zaimponowały bramki albo może inaczej bramki też ale.bardziej to co zrobił zaraz na początku meczu z lewej strony wszedł w pole karne i pięknie choć niecelnie strzelił oraz to jaką pracę wykonał przy drugim golu Eze.

W innych meczach również miał takie momenty jak wypuszczenie Timbera w akcji meczu gdzie Martinelli nie zdołał strzelić w meczu z Brentfordem (o ile dobrze pamiętam)

Gdyby koledzy nie marnowali okazji gdyby też grali bardziej na Szweda tyczy się głównie Saki to liczby też by miał inne.

Potrzebujemy piłkarzy w formie na ostatnią część sezonu. Oby chłopaki złapali odpowiednią moc

Rynkos7 komentarzy: 900823.02.2026, 18:45

@Damper:

Tylko klucz jest taki, że wymieniłem jeszcze kilku innych zawodników, których już w naszym klubie nie ma, wyraźnie napisałem, że pewnie jeszcze wielu pominąłem bo nie mam zamiaru pisać rozprawki na ten temat, zawodników, którzy zrobili wiele dobrego dla naszego klubu i wyciągnięty został Smith-Rowe. Oczywistym jest, że w zestawieniu 1:1 Anglik będzie pozycjonowany niżej jednak tutaj doszło do ostrej dewaluacji słowa "zasłużony". W moim mniemaniu Norweg nie zrobił jeszcze nic dla tego klubu aby nazywać go zasłużonym. Oczywiście każdy ma prawo opiniować to wg. własnego widzi-misie, więc jeżeli ktoś piszę, że Odegaard jest zasłużony to wtedy moim zdaniem Smith-Rowe również jest zasłużony, za te sezony gdy utrzymywał z Saką ten klub na powierzchni gdy w pierwszej 11 grał Pepe, Holding, Elneny czy Cedric, co też jest wyczynem. Wszystko jest kwestią miary i jakie czynniki sobie założymy bo jakie by one nie były jeden i drugi nie mają tych najważniejszych tj. pucharów. Chociaż jeżeli na to spojrzymy to Emil ma o jedną tarczę wspólnoty więcej niż Norweg. To już taka abstrakcyjne rozważania i lepiej dalej tego nie rozciągać bo zaraz wpadnie kolejny Andrzej na stronę i bez czytania pozostałych komentarzy napisze komentarz w stylu "Mocne".

Numer10 komentarzy: 145723.02.2026, 18:41

@Rynkos7: niby tak, ale jednak u Ode wtedy też liczby się zgadzały, gra wyglądała świetnie i był naprawdę dobry we wszystkim co robił. W tym sezonie ma tylko przebłyski tego jak grał wtedy cały czas póki co.

alexis1908 komentarzy: 955023.02.2026, 18:38

@Marzag: co marzag XD Rodri po jednym sezonie w Atletico był mega gwiazdą nie ?

Olczyck komentarzy: 194823.02.2026, 18:37

@alexis1908 napisał: "Będą jaja jak my byśmy doszli jeszcze do finału LM i pucharu Anglii i wszędzie bysmy w finale spotkali się z City ;) piłka lubi takie historie a dawno nie było angielskiego finału LM"

Mi sie marzy wygrac z city 4 finały tak na zakończenie pracy Guardioli w city zeby dostał takiego cepa wiem gorzej jak przegramy jednak do tego już nas Arsenal przyzwyczaił

alexis1908 komentarzy: 955023.02.2026, 18:33

@Patriko: w Atletico wyżej cenili Tomka imprezę niż jego ;) Mahrez z jednej strony tak ale z 2 to był tak w zasadzie tylko jeden sezon dobry w PL istniały obawy że to może być jednosezonowiec dopiero u Pepa się tak rozwinął

Patriko komentarzy: 668323.02.2026, 18:30

A nie sorry to były kwalifikacje do Euro-u21, ale wtedy dopiero w 2020 wszedł na stałe do pierwszej reprezentacji Hiszpanii.

Patriko komentarzy: 668323.02.2026, 18:27

@Marzag napisał: "@alexis1908 napisał: "Mahrez Rodri to jeszcze nie były takie gwiazdy jak ich Pep sprowadzał"

XD"

Rodri nie był w sumie, w 2019 gdy przechodził do City grał jeszcze w lecie tego samego roku Euro U-21. To, że może być pod Guardiolą świetnym zawodnikiem, to można było się o to śmiało zakładać, ale pewności, że będzie później aż tak dobry w City i reprezentacji to mieć nie można było. Mahrez to już był jeden z najlepszych skrzydłowych w PL z tytułem w Leicester który potwierdził to w kolejnym sezonie w lisach.

Damper komentarzy: 487023.02.2026, 18:24

@Rynkos7 napisał: "Zarówno Odegaard jak i Smith-Rowe mieli swoje krótkie momenty i nie widzę żadnego powodu, dla którego Odegaard miałby być w jakikolwiek sposób zasłużony."

Co do zasady masz rację, natomiast dla mnie zestawianie Odegaarda z ESR jest dość niefortunne, bo ich wkład w transformację Arsenalu jest nieporównywalny. Co oczywiście nie zmienia faktu, że w lecie klub musi się poważnie zastanowić nad jego przyszłością i statusem.

Rynkos7 komentarzy: 900823.02.2026, 18:17

@Numer10:

Kluczowym pytaniem jest czy Odegaard od dłuższego czasu gra słabo czy po prostu reszta drużyny mu odjechała? Przecież w sezonie 22/23 zachwycaliśmy się nie tylko Norwegiem, ale także Martinellim. Gość w wieku 22 lat miał wycenę na poziomie 85 mln a jakakolwiek rozmowa o jego sprzedaży? Zapomnij. Ben White. W ofensywie dalej ma to coś, ale musiał przyjść Timber, żeby dostrzec ile brakuje White'owi w grze defensywnej.

Numer10 komentarzy: 145723.02.2026, 18:09

@Rynkos7 napisał: "Czyli dokładnie tym kim był Zinchenko, Ramsdale, Partey i cała reszta. Czy fakt bycia kluczowym zawodnikiem przez 2 sezony czyni go do bycia "zasłużonym" i nagle mamy się nad nim litować i wciskać go do składu bo kiedyś tam grał dobrze? Druga sprawa, że Smith-Rowe do spółki z Saką był powodem, dla którego ten klub całkowicie nie stoczył się na dno. Zarówno Odegaard jak i Smith-Rowe mieli swoje krótkie momenty i nie widzę żadnego powodu, dla którego Odegaard miałby być w jakikolwiek sposób zasłużony. To nie sprawiło aby z sentymentem trzymać Smith-Rowe'a w składzie i dokładnie tak samo jest i będzie z Odegaardem."
Zgadzam się, jak Odegaard nie będzie dawał więcej to trzeba będzie pomyśleć nad zmianą - a mówię to mimo że to w formie chyba mój ulubiony zawodnik u nas. Jednak właśnie - ja dalej uważam że to jest dobry piłkarz i może jeszcze dużo dużo dobrego zdziałać w naszym klubie. W Norwegii piłki jakie podaje do Haalanda są często nieziemskie, w reprezentacji jest gwiazdą, u nas też potrafił nią być i nie bez powodu jest tak poważanym kapitanem. Pytanie właśnie tylko, czy będzie potrafił znów być u nas tym topowym pomocnikiem porównywanym do De Bruyne i stawianym wyżej od Bruno. Potencjał ma na pewno..

FilipCz komentarzy: 253023.02.2026, 18:08

Muszę pochwalić Gyokeresa po tym meczu, robię to pierwszy raz, zagrał naprawdę dobry mecz no i te gole były takie jakich od niego wymagamy.

Marzag komentarzy: 49607 newsów: 123.02.2026, 18:05

@alexis1908 napisał: "Mahrez Rodri to jeszcze nie były takie gwiazdy jak ich Pep sprowadzał"
XD

Numer10 komentarzy: 145723.02.2026, 18:02

@Goonder napisał: "Oczywiście miał dostęp do znacznie większych środków, ale robił z bardzo dobrych zawodników - poziom światowy.

Dziedzictwo Pepa zostanie docenione jak odejdzie. Wydaje mi się, że nie ma obecnie drugiego takiego trenera, który tyle lat utrzymywałby się na Topie ligi, nawet z takim składem. Jak odejdzie i ktokolwiek by nie przyszedł to City przestanie seryjnie wygrywać mistrzostwa - i to jest szansa dla nas."


Oczywiście, ja nie chcę mu umniejszać tym komentarzem bo to prawdopodobnie najlepszy trener klubowy w historii futbolu. Dalej uważam jednak, że nawet jakby jakimś cudem Guardiola zechciał nas przejąć w 2020 to niekoniecznie zbudowałby taką drużynę jak Arteta - na pewno by w końcu też zbudował silną- ale nie wiem czy potrafiłby aż tak odbić od dna, bo to jednak trener który już się przyzwyczaił do przychodzenia do topowych drużyn i poprawiania tych detali, wprowadzania swojego stylu, etc. No i tym samym inne będzie miał podejście do wymiany zawodników od trenera który większość swojego zespołu musiał zbudować od podstaw :D

Numer10 komentarzy: 145723.02.2026, 17:58

@alexis1908 napisał: "Alvarez Mahrez Rodri to jeszcze nie były takie gwiazdy jak ich Pep sprowadzał KDB też dopiero za Pepa wszedł na ten poziom City miało duży budżet ale żeby to był taki samograj to bym nie powiedział"
Może nie byli całkowitymi gwiazdami, rzeczywiście. U nas jednak mimo wszystko wydaje mi się że Arteta większość zawodników zbudował praktycznie od 0: Raya, White, Gabriel M., Saliba, Calafiori, Ode (przychodził i pierwsze sezony miał średnie), Saka, Martinelli - oni się brali albo znikąd, albo byli wielkimi znakami zapytania. :D

Rynkos7 komentarzy: 900823.02.2026, 17:55

@alexis1908 napisał: "Daleki jestem od sprzedawania Odegaarda, ale też czarno widzę jego przyszłość wróci Havertz to go posadzi bo Arczi zaczął preferować grę z 10 tka która Ode nie jest, chociaż ta asysta wczoraj dala mi troche nadzieje że przypomni sobie że umie takie grać i będzie podejmował trochę ryzyka."

Jak będzie chciał być rezerwowym to tylko się cieszyć, ale tu chodzi o fakt, że Marzag spłakał się o traktowanie "zasłużonych" zawodników, że jak można nagle rezygnować np. z Odegaarda jakby fakt bycia zasłużonym miał decydować o tym kto będzie grał w wyjściowej jedenastce lub nie i to jeszcze chwilę po słowach, w których Arteta sam twardo mówi o tym, że jak ktoś w tym klubie nie wytrzyma presji to lepiej jak będzie szukał innego klubu. Odegaard ostatnie naprawdę wybitne mecze grał 2 sezony temu i jego pozycja jest jedną z pierwszych do wzmocnienia w najbliższym okienku. Jeżeli Norweg nie będzie dowoził i dalej będzie grał tak kiepsko to nie będzie sentymentów wobec niego, ale także i innego piłkarza.

Patriko komentarzy: 668323.02.2026, 17:52

@Ech0z napisał: "Ale chciałbym zobaczyć jak wygląda jego kobieta bo gość wyglądał jak zwykły menel"
Zapewne ów menel nie ma kobiety xD

alexis1908 komentarzy: 955023.02.2026, 17:49

@Rynkos7: Daleki jestem od sprzedawania Odegaarda, ale też czarno widzę jego przyszłość wróci Havertz to go posadzi bo Arczi zaczął preferować grę z 10 tka która Ode nie jest, chociaż ta asysta wczoraj dala mi troche nadzieje że przypomni sobie że umie takie grać i będzie podejmował trochę ryzyka.

Patriko komentarzy: 668323.02.2026, 17:47

@djmacius: To akurat chyba sezon wcześniej 2018 jak Liverpool grał finał z Realem jeśli nic nie pomyliłem, też mi się wydaje jakby to było całkiem niedawno...

Ech0z komentarzy: 1124823.02.2026, 17:45

Widzieliście " kibica totenhamu" który machał telefonem na którym jest kobieta Declana gdy ten podchodził do rożnego?. Masakra jakim śmieciem trzeba być żeby tak robić. Ale chciałbym zobaczyć jak wygląda jego kobieta bo gość wyglądał jak zwykły menel

Rynkos7 komentarzy: 900823.02.2026, 17:43

@Marzag napisał: "Taki że jest jednym z kilku najlepszych zawodników u Artety i to m.in. dzięki niemu co roku bijemy się o mistrza."

*był
Mamy sezon 25/26 a nie 23/24.

@Rafson95 napisał: "W taki że Odegaard był kluczową postacią w naszym powrocie do ścisłego angielskiego topu w którym teraz jesteśmy."

Czyli dokładnie tym kim był Zinchenko, Ramsdale, Partey i cała reszta. Czy fakt bycia kluczowym zawodnikiem przez 2 sezony czyni go do bycia "zasłużonym" i nagle mamy się nad nim litować i wciskać go do składu bo kiedyś tam grał dobrze? Druga sprawa, że Smith-Rowe do spółki z Saką był powodem, dla którego ten klub całkowicie nie stoczył się na dno. Zarówno Odegaard jak i Smith-Rowe mieli swoje krótkie momenty i nie widzę żadnego powodu, dla którego Odegaard miałby być w jakikolwiek sposób zasłużony. To nie sprawiło aby z sentymentem trzymać Smith-Rowe'a w składzie i dokładnie tak samo jest i będzie z Odegaardem.

alexis1908 komentarzy: 955023.02.2026, 17:40

Ja to nie patrzę na te drabinki bo się nie znam na tym formacie w 1/8 bym chciał Galate Później Barce, w półfinale Real a w finale albo nasze Nemezis City albo PSG ;)

ZielonyLisc komentarzy: 2147823.02.2026, 17:39

OSTRY TRENING KLATY, AHHHH PODJAZD ROBIMY, MAŻAK ZAKŁADAJ TAM TALERZE NA SZTANGĘ I PILNUJ PŁASKIEJ, LECISZ

djmacius komentarzy: 506723.02.2026, 17:36

@Patriko: chciałem napisać, że dopiero co też był chyba dwumecz Liverpool Man City w LM, ale sprawdziłem i to już prawie 8 lat... time is bitch

alexis1908 komentarzy: 955023.02.2026, 17:35

@Patriko: z liverpoolem bardzo bym się nie chciał trafić w tej LM oni będą grali te mecze jak o życie bo na mistrza już szans nie mają mogą być niebezpieczni

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady