Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan

Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 15.02.2026, 20:01, Patryk Bielski 727 komentarzy

Arsenal z przytupem awansował do piątej rundy Pucharu Anglii, pokonując Wigan Athletic 4:0 na Emirates Stadium. Strzelanie rozpoczął Noni Madueke, a chwilę później Gabriel Martinelli podwoił prowadzenie. Jack Hunt niefortunnie skierował piłkę do własnej bramki, a Gabriel Jesus dołożył czwarte trafienie jeszcze przed upływem pół godziny gry. Arsenal pewnie zameldował się w najlepszej szesnastce rozgrywek.

Arsenal: Kepa; White, Mosquera, Saliba, Lewis-Skelly; Norgaard, Saka, Eze; Madueke, Jesus, Martinelli

Wigan Athletic: Tickle; Hunt, Kerr, Aimson; Rodrigues, Weir, Moxon, Fox; Murray, Taylor, Wright

Dynamiczny początek

Z powodu kontuzji Riccardo Calafioriego na rozgrzewce, Bukayo Saka musiał zagrać w nietypowej dla siebie roli w środku pola. Wspólnie z Eberechim Eze stworzyli duet, który już w 10. minucie wypracował pierwszego gola. Eze popisał się świetnym prostopadłym podaniem do Madueke, a Anglik bez problemu pokonał bramkarza Wigan, Sama Tickle'a.

Zaledwie siedem minut później Eze ponownie błysnął, tym razem asystując przy golu Martinellego. Brazylijczyk nie miał problemów z umieszczeniem piłki w siatce, zdobywając swoje czwarte trafienie w tegorocznych rozgrywkach.

Deszcz goli

Deszcz padał na murawę z podobną intensywnością jak bramki, gdy Arsenal podwyższył na 3:0 przed upływem 23 minut. Madueke znalazł Sakę, który dośrodkował w pole karne, a Jack Hunt niefortunnie skierował piłkę do własnej bramki.

Chwilę po wznowieniu gry Martinelli znów miał szansę na gola, ale tym razem Tickle był szybszy i wybił piłkę na rzut rożny.

Przed końcem pierwszej połowy Gabriel Jesus dołożył czwartego gola po perfekcyjnym podaniu od Christiana Norgaard. Brazylijczyk delikatnie przelobował bramkarza Wigan, ustalając wynik na 4:0.

Mimo wysokiego prowadzenia to goście mieli kolejną groźną sytuację. Joe Taylor oddał strzał z bliska, ale Kepa Arrizabalaga był na posterunku i zachował czyste konto.

Spokojniejsza druga połowa

W przerwie Bukayo Saka ustąpił miejsca Viktorowi Gyokeresowi, który niemal natychmiast mógł wpisać się na listę strzelców. Szwed trafił jednak w słupek po strzale z ostrego kąta.

Eze próbował zdobyć swojego gola, ale jego strzały albo były blokowane, albo trafiały w boczną siatkę.

Na ostatnie pół godziny na boisku pojawił się Marli Salmon, debiutując przed własną publicznością. Martinelli miał jeszcze jedną okazję na podwyższenie wyniku, ale jego strzał głową został obroniony przez Tickle'a.

Pod koniec meczu Tommy Setford zastąpił Kepę Arrizabalagę i od razu zebrał brawa za pewne złapanie piłki po rzucie wolnym.

Co dalej?

Po triumfie nad Wigan Arsenal czeka wyjazdowe starcie z Wolverhampton w środę 18 lutego. Następnie Kanonierzy zmierzą się z Tottenhamem w derbach północnego Londynu w niedzielę 22 lutego. Losowanie kolejnej rundy Pucharu Anglii odbędzie się przed meczem Macclesfield z Brentford w poniedziałek 16 lutego.

WIDEO: Zobacz bramki

FA CupRaport pomeczowyWigan Athletic autor: Patryk Bielski źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Gofer999 komentarzy: 1578617.02.2026, 14:03

Duża ilość nabitych plusów? Wystarczy szybko napierdzielać "+". :D:D:D:D

alexis1908 komentarzy: 942617.02.2026, 14:01

@adek504: wyśmiewam gdzieś Girouda ? Tam jeszcze dałeś wcześniej że Liverpool zdobywał mistrzostwo grając na 9 Firmino no okej ale mieli na skrzydłach Salaha i Mane którzy robili super liczby my takich mamy ? City znowu miało genialnego De Bruyne czy wcześnie Toure i ja też nie pamiętam żeby Jesus kiedyś na stałe Aguero wygryzł ale może był taki sezon. A Chelsea do tej pory nie wiem jak wygrali tą LM ale to tylko pokazuje że liga jest większym wyznacznikiem siły zespołu.

Gofer999 komentarzy: 1578617.02.2026, 14:00

Oli to nie był napastnik na mistrzowską drużynę? Trofea które posiada same się wygrały, bez jakiegokolwiek jego wkładu. Ktoś chyba zapomina jak w tamtych latach lepiona była nasza obrona. :D:D:D

Patriko komentarzy: 664517.02.2026, 14:00

@MutatedBlueberry napisał: "Tajemnica poliszynela xd biorąc pod uwagę liczbę plusów niektórych komentarzy, to wszyscy to robią. To i tak najmniejszy problem tej strony xD Nie chcę krytykować, ale to działa jak projekt jakiegoś licealisty na zaliczenie."
Nie wiem czy tajemnica i ja tak nie robię więc nie wszyscy, nie chodzi mi też o to żeby tu kogoś oskarżać kto tak robi i go za to karać, ale nie widzę też w tym nic złego żeby to zgłosić jeśli do tej pory admini sami tego nie zauważyli, bo to ewidentnie błąd ze stroną i tyle - jeśli wiesz o co mi chodzi, a nie chodzi mi tu o to, że ktoś sobie 10 innych kont założy i z nich 10 razy polubi swój wpis z main konta.

adek504 komentarzy: 411017.02.2026, 13:54

@alexis1908 napisał: "co to znaczy ? Hmm jak biegał u nas Olek to w Live grał Suarez w City Aguero z Dzeko a w United Persie z Rooneyem jakościowa przepaść, jakby nie odrzucił Liverpool oferty za Suareza to Wenger by miał mistrzostwo albo 2 więcej a tak no niestety nawet Prime Ozila nie wystarczył jak się Francuz zaciął"

No nie wiem, ja z tego okresu bardziej zapamiętałem jednak problemy z defensywa, bo o ile w ataku bylo ciekawie z Ozilem, Sanchezem i Giroud tak w obronie Gibbs, Kościelny, Mertesacker i Sagna to bylo raczej słabo, do tego brak kogoś z dobra fizyka w środku pola
Bo o ile środek Ozil, Cazorla, Rosicky czy Wishere technicznie to była bajka, tak wystarczylo ich fizycznie zdominować i mieliśmy problem

Mozna wysmiewac Giroud, ale naprawdę on by idealnie pasował do dzisiejszego Arsenalu

vitold komentarzy: 520317.02.2026, 13:47

Przestancie wzdychać do przeszłosci!!! :DD panowie, bez jaj xd

vitold komentarzy: 520317.02.2026, 13:47

Ozil z Gyokeresem byłby mocniejszym duetem niż Haaladn z KVB ;)

vitold komentarzy: 520317.02.2026, 13:46

@SunTzu napisał: "Za odegarda to przydałoby sie wyskautwac z jakiegoś leciwego klubu kogoś pokroju Santiego Cazorli"

Wolałbym wyciągnąć z akademii kogoś pokroju Fabregasa jednak

alexis1908 komentarzy: 942617.02.2026, 13:46

@adek504: co to znaczy ? Hmm jak biegał u nas Olek to w Live grał Suarez w City Aguero z Dzeko a w United Persie z Rooneyem jakościowa przepaść, jakby nie odrzucił Liverpool oferty za Suareza to Wenger by miał mistrzostwo albo 2 więcej a tak no niestety nawet Prime Ozila nie wystarczył jak się Francuz zaciął

alexis1908 komentarzy: 942617.02.2026, 13:43

@adek504: statystycznie chyba wypadamy lepiej właśnie z Gyokeresem w takich meczach ;) ale mniejsza ja już to powiedziałem dla mnie recepta na nasze problemy w ofensywie to jest Kai na 10 i widać że Arczi myśli podobnie bo zaczyna go tam wystawiać tylko te kontuzje … bo jestem pewny że z nim na boisku z Brentford byśmy wygrali

SunTzu komentarzy: 104017.02.2026, 13:41

Za odegarda to przydałoby sie wyskautwac z jakiegoś leciwego klubu kogoś pokroju Santiego Cazorli

adek504 komentarzy: 411017.02.2026, 13:35

@alexis1908 napisał: "Chociaż mimo sympatii dla Olka to nie był napastnik na mistrzowską drużynę, nigdy nie zastąpił Robina w 100% ."

Co to znaczy napastnik na mistrzowska drużynę?

City zdobywali mistrza kiedy ich głównym napastnikiem byl Jesus

LFC zdobywało mistrza z Firmino, a mysle, ze dałoby sie znaleźć od niego całe wagony napastników lepszych w historii

Chelsea wygrało LM z wyszydzanym Havertzem, a Bayern przez x lat miał problem to zrobic z Lewym

Jak dla mnie to obecnie napastnik musi przede wszystkim byc wpasowany w drużynę i jeżeli jest słabszy, ale wpasowany to druzyna może osiągać sukcesy

Marzag komentarzy: 49489 newsów: 117.02.2026, 13:31

@vitold napisał: "No ja tez zauwazylem ze dla Pewnego Pana wpada w 10 sekund tyle plusów D"
Za taki komentarz tyle plusów dostałeś? Podejrzane...

alexis1908 komentarzy: 942617.02.2026, 13:31

@Ups147: pewnie i by się biło biorąc pod uwagę że takie kołki jak Isak np chodzą po 150mln pisałem tylko o tych jednych mistrzostwach. Chociaż mimo sympatii dla Olka to nie był napastnik na mistrzowską drużynę, nigdy nie zastąpił Robina w 100% .

Rynkos7 komentarzy: 900317.02.2026, 13:31

@Patriko napisał: "A propos, niech się odezwie do mnie pw jakiś czerwony admin/redaktorek, bo ja taki bug na stronie już jakiś czas temu zauważyłem jak szybko nabić komuś plusów, ale nie będę zdradzał jak to działa, i nie byłbym zdziwiony gdy część użytkowników z lewych kont z tego korzystała żeby sobie ego na plusach podbić, skoro nawet taki anty-master mind jak ja był wstanie to zauważyć."

@RahU

NicolasJover komentarzy: 80617.02.2026, 13:29

@vitold napisał: "No ja tez zauwazylem ze dla Pewnego Pana wpada w 10 sekund tyle plusów D"
Też to zauważyłem, że te plusy czasami niesamowicie szybko wpadają, ale to chyba zwykły bug na stronie. Raczej wątpię, że komuś by się chciało z jakiś fake kont sobie plusy nabijać, bo i po co. To tylko nic nie znaczące plusy ;)

adek504 komentarzy: 411017.02.2026, 13:27

@alexis1908 napisał: "znowu ta sama gadka my męczymy bułę w ataku od 2 lat tak mniej więcej i ta ofensywa nie wygląda najlepiej to nie zaczęło się od przyjścia Gyokeresa tylko od spadku formy Odegaarda."

Ale no nie powiesz mi, ze Gyokeres pomaga w rozbijaniu low blockow

Spadek jakosci w ataku zaczął sie od sezonu 24/25, najpierw na ok 2 miesiące wypadł Ode, potem nawet w ataku mieliśmy w ataku cały sklad i przeplatalismy mecze takie jak z CP czy WHU takimi jak z Evertonem czy Fulham, a potem to juz wypadł Saka i Havertz i cała najmocniejsza 3 w ataku grała z różnym szczęściem

Zgadzam sie z tym, ze dalej jesteśmy uzależnieni od formy Ode, bo jeżeli on ma dzień to cała druzyna zagra dobrze w ataku, ale jednocześnie na ten moment Gyko nie pomaga w ataku tak jak pomagał Havertz

vitold komentarzy: 520317.02.2026, 13:22

@MutatedBlueberry napisał: "Patriko napisał: "A propos, niech się odezwie do mnie pw jakiś czerwony admin/redaktorek, bo ja taki bug na stronie już jakiś czas temu zauważyłem jak szybko nabić komuś plusów, ale nie będę zdradzał jak to działa, i nie byłbym zdziwiony gdy część użytkowników z lewych kont z tego korzystała żeby sobie ego na plusach podbić, skoro nawet taki anty-master mind jak ja był wstanie to zauważyć"
Tajemnica poliszynela xd biorąc pod uwagę liczbę plusów niektórych komentarzy, to wszyscy to robią. To i tak najmniejszy problem tej strony xD Nie chcę krytykować, ale to działa jak projekt jakiegoś licealisty na zaliczenie."


No ja tez zauwazylem ze dla Pewnego Pana wpada w 10 sekund tyle plusów D

MutatedBlueberry komentarzy: 51917.02.2026, 13:21

@Patriko napisał: "A propos, niech się odezwie do mnie pw jakiś czerwony admin/redaktorek, bo ja taki bug na stronie już jakiś czas temu zauważyłem jak szybko nabić komuś plusów, ale nie będę zdradzał jak to działa, i nie byłbym zdziwiony gdy część użytkowników z lewych kont z tego korzystała żeby sobie ego na plusach podbić, skoro nawet taki anty-master mind jak ja był wstanie to zauważyć"
Tajemnica poliszynela xd biorąc pod uwagę liczbę plusów niektórych komentarzy, to wszyscy to robią. To i tak najmniejszy problem tej strony xD Nie chcę krytykować, ale to działa jak projekt jakiegoś licealisty na zaliczenie.

alexis1908 komentarzy: 942617.02.2026, 13:19

@Mastec30: a może sami chłopaki uznają że Rice będzie lepszym kapitanem my nie wiemy co się dzieje w szatni ale narazie jest Norweg i tyle nie ma co brać każdej ploty na poważnie. @adek504: i znowu ta sama gadka my męczymy bułę w ataku od 2 lat tak mniej więcej i ta ofensywa nie wygląda najlepiej to nie zaczęło się od przyjścia Gyokeresa tylko od spadku formy Odegaarda.

Ups147 komentarzy: 467317.02.2026, 13:14

@alexis1908 napisał: "Gyokeresa będą negować jak wygramy 4 tytuły a z Girouda co niektórzy robili Boga że poprowadził Francję do MS nie strzelając bramki ale miał większe zasługi nie Mbappe ;D"
Mimo, że często bronie Szweda, tak tu się nie zgodze. Giroud był dużo lepszym piłkarzem. Pewnie gdyby teraz był młodszy i w formie z prime to by większość dużych klubow się o niego biło przy tym "kryzysie 9"( tak wiem :P).

Patriko komentarzy: 664517.02.2026, 13:10

@NicolasJover napisał: "@vitold napisał: "Skubany albo ma wtyki u adminów albo sam dal sobie w 10 sekund 26 plusów xD"

Albo napisał o Gyokeresie to, z czym większość się zgadza :)"

A propos, niech się odezwie do mnie pw jakiś czerwony admin/redaktorek, bo ja taki bug na stronie już jakiś czas temu zauważyłem jak szybko nabić komuś plusów, ale nie będę zdradzał jak to działa, i nie byłbym zdziwiony gdy część użytkowników z lewych kont z tego korzystała żeby sobie ego na plusach podbić, skoro nawet taki anty-master mind jak ja był wstanie to zauważyć.

aguero10 komentarzy: 923317.02.2026, 12:55

Ja osobiście nic nie mam do Norwega . Niestety cos juz sie wyczerpało. Do tego ciągle kontuzje i zjazd formy . Oprócz pressingu Ode nic obecnie nam nie daje także w lato drzwi otwarte.

darek250s komentarzy: 12752 newsów: 517.02.2026, 12:54

@vitold napisał: "Generalnie, ciekawe. Albo jest pewny siebie i ze wygramuy puchary i odejdzie szukac dalej wrazen w jakiejs Serie A xd Albo czuje ze nie zdobedziemy i chce uciekac ;p"

Generalnie wypalony jest nasz NORWEG. Nawet po jego grze widać.

vitold komentarzy: 520317.02.2026, 12:48

@Marzag: Zgadzam sie xD

Marzag komentarzy: 49489 newsów: 117.02.2026, 12:41

@vitold napisał: "Z tym, że ta plota powoduje żwawą dyskusję na inny temat niz szwed. Wole dyskutować o plotkach, rynku transferowym itd nizeli czytac znowu to samo xd"
Pogadajmy o tym jak to wspaniale żyć w czasach WIELKIEGO ARSENALU MIKELA ARTETY.

Premier League jest tak gnębiona w tym sezonie na boisku że nic nie zostało niż szczucie punditów i trolli na twitterze.

Arsenal zmierza po quadruple, ludzie są tak przyzwyczajeni do wygrywania że chcą zwalniać trenera który jest na pierwszym miejscu we wszystkim gdzie się da, w każdym finale w jakim się da z powodu remisu. To są niewiarygodne standardy.

Kiedyś po pierwszej połowie w której jest remis z Bayernem podejście byłoby takie że byśmy myśleli "wow, nieźle nam idzie, naprawdę nie odstajemy od nich poziomem". A dziś jest rozczarowanie bo oczekiwania są takie że będziemy prowadzić z nimi. To są rzeczy jeszcze 10 lat temu niewyobrażalne.

Arteta wzniósł Arsenal na zupełnie nowy poziom.

Szogun komentarzy: 33347 newsów: 317.02.2026, 12:36

@pawel_1986: Z tym zwalnianiem Artety jestem totalnie rozdarty. Zobaczymy jak to będzie wyglądać po sezonie. Nawet 8 zwycięstw teraz może zapewnić Nam mistrza. Wtedy nie ma nawet o czym gadać.

Szogun komentarzy: 33347 newsów: 317.02.2026, 12:33

To testowanie Saki na środku także jest ciekawe lecz wtedy trzeba by obsadzić dwa skrzydła a Arda to marzenie.

Mastec30 komentarzy: 1166017.02.2026, 12:31

@alexis1908 napisał: "A co do tej hierarchii to ona się zmienia co sezon jeszcze w tamtym sezonie Jesus był przed Saka czy Gabrielem do opaski."

Co innego usunąć z tej Hierarchii Jesusa będącego prawdopodobnie na wylocie a co innego Sake czy Gabriela. Trochę inny level

adek504 komentarzy: 411017.02.2026, 12:30

@alexis1908 napisał: "Gyokeresa będą negować jak wygramy 4 tytuły a z Girouda co niektórzy robili Boga że poprowadził Francję do MS nie strzelając bramki ale miał większe zasługi nie Mbappe ;D"

No, ale nie na tym wlasnie polega ocena?

Skoro ludzie widzieli, ze Giroud nie strzela a jednak jest ważnym elementem tej Francji

Tak samo u nas z Havertzem, chyba każdy sie zgodzi ze jak Havertz grał na ataku to jednak pomimo tego ze byl wyśmiewanym za skuteczność (chociaż liczby robił podobne jak Gyokeres a może nawet lepsze) to jednak gra w ataku przy nim wyglądała lepiej i nie byl ciałem obcym w druzynie

Szogun komentarzy: 33347 newsów: 317.02.2026, 12:28

@Mastec30: Te problemy pojawiły się w tym sezonie. Teraz to tylko mięśniówka. Miejmy nadzieję,że przyszła kampania odbędzie się bez takich rewelacji

Mastec30 komentarzy: 1166017.02.2026, 12:27

@adek504 napisał: "Jeden z realniejszych pomysłów to Alvarez i wlasnie przejście na 442"

Też o tym myślałem. Ewentualnie zrobić trochę modyfikacje taktyki i grać jak Liverpool kiedyś za Kloppa. Oni też nie mieli za wiele kreatywności w pomocy bo często grali Fabinho - Henderson do tego potem Thiago który też był raczej grającym głębiej i tworzenie ataków opartych na mocnych skrzydłowych. Tylko to by wymagało chyba kupna kogoś takiego jak Barcola albo jeszcze mocniejszego na LS bo z obecnymi skrzydłami to nie wypali.

Albo szukać w opcjach niestandardowych typu Guler, Fermin ? Postawić mocniej na Nwaneriego - chociaż tutaj dużo zależy od jego wypożyczenia. Jak się w Marsylii jednak ogarnie i pokaże moc to można próbować ale jak go odstawią teraz na boczny tor to też tak słabo

alexis1908 komentarzy: 942617.02.2026, 12:27

@vitold: Gyokeresa będą negować jak wygramy 4 tytuły a z Girouda co niektórzy robili Boga że poprowadził Francję do MS nie strzelając bramki ale miał większe zasługi nie Mbappe ;D

alexis1908 komentarzy: 942617.02.2026, 12:25

@Mastec30: Nico Paz fajna opcja ale on idzie chyba do Realu , Can Uzun z frankfurtu zapowiada się na kawał piłkarza, można pomyśleć też nad Brahimem który jest bardzo nie doceniany w Realu. A co do tej hierarchii to ona się zmienia co sezon jeszcze w tamtym sezonie Jesus był przed Saka czy Gabrielem do opaski.

pawel_1986 komentarzy: 278017.02.2026, 12:24

@Szogun: Odejdzie kapitan, za nim trener i może wreszcie coś uda się ugrać ;)

adek504 komentarzy: 411017.02.2026, 12:23

@vitold napisał: "Dla mnie absurdem będzie negowanie Gyokeresa w momencie gdy bedzie prawdopodobnie najskuteczniejszym pilkarzem w zespole, no ale coz poradzic xd"

No dziwna rzeczą by bylo jakby napstnik reklamowany jako zbawienie nie byłby najskuteczniejszy, przy czym prawdopodobnie on z naszych atakujących rozegra najwiecej spotkań

Mastec30 komentarzy: 1166017.02.2026, 12:22

@alexis1908 napisał: "Kto za niego ? Havertz"

Niby tak ale przy jego problemach zdrowotnych które trwają ponad rok to zbyt ryzykowne dawać mu aż taką rolę. Ktoś jeszcze musiałby byc

@alexis1908 napisał: "jak to Arczi mówił drużyna wybrała Odegaarda więc może teraz wybierze Rica ;)"

Niby tak ale na takiej samej zasadzie mogła zostać ustalona cała hierarchia tj. Saka wice i Gabriel trzeci.

adek504 komentarzy: 411017.02.2026, 12:22

@Mastec30 napisał: "Tylko najważniejsze w tym wszystkim pytanie kto za niego ? Bo Eze miał go posadzić a okazał się gorszy. Ode jest jaki jest ale rozumie to co Arteta od niego wymaga a ktoś inny może się z tym zderzyć i wyjdziemy na tym gorzej. A rynek nie jest zapełniony po brzegi 10tkami"

No wlasnie, mam wrazenie ze jest taki sam problem jak z 9, generalnie jest duży problem z graczami ofensywnymi na rynku

Bellongham i Musiała nie do wyjecia
Wirtz i Cherki to były opcje w to lato, obecnie nie do ruszenia
Palmer? Mam wrazenie, ze on tez ma równie pochyla w dół

Jeden z realniejszych pomysłów to Alvarez i wlasnie przejście na 442

vitold komentarzy: 520317.02.2026, 12:21

@adek504 napisał: "No, ale Ty uważasz ze nawet jak zdobędziemy 4 puchary to Gyokeres będzie spełnieniem?

Obyśmy zdobyli te 4 puchary, ale jeżeli Gyokeres nie poprawi znacząco gry to raczej będą glosy, ze udalo sie to zrobić pomimo tego ze Gyokeres grał na 9 niz dzięki temu"


Nie, ja będę widział sukces po 20 latach z Gyokeresem na szpicy, który jest najlepszym strzelcem w zespole. I tyle.

Dla mnie absurdem będzie negowanie Gyokeresa w momencie gdy bedzie prawdopodobnie najskuteczniejszym pilkarzem w zespole, no ale coz poradzic xd

Mastec30 komentarzy: 1166017.02.2026, 12:20

@Szogun napisał: ". Bez Odegarda gra wygląda po prostu lepiej a były plotki o Musiale i Tonallim oraz o Alvarezie co zespawa Kaia za napastnikiem"

Tonali to raczej opcja do rotacji z Rice czy Zubim a Musiala ma w Bayernie tygodniówkę 2 x Havertz albo i ponad. Nie do osiągnięcia dla nas

alexis1908 komentarzy: 942617.02.2026, 12:20

@Mastec30: Kto za niego ? Havertz

Szogun komentarzy: 33347 newsów: 317.02.2026, 12:19

@adek504: Nierealny. To zależy od zawodnika. W footballu nie takie rzeczy się zdarzały. Może wiadomo jaki zawodnik AV byłby bardzo rozsądną alternatywa.

Mastec30 komentarzy: 1166017.02.2026, 12:18

Jak miałbym się teraz decydować to chyba też byłbym za sprzedażą. W 2028 będzie miał 30 lat. Jak znajdzie się kupiec to można się z nim pożegnać. Chociaż z bólem bo go lubie ale przedłuzenie kontraktu może nas zablokować na rynku bo będziemy mieli prawie 30 latka na kontrakcie ok 250k.

Tylko najważniejsze w tym wszystkim pytanie kto za niego ? Bo Eze miał go posadzić a okazał się gorszy. Ode jest jaki jest ale rozumie to co Arteta od niego wymaga a ktoś inny może się z tym zderzyć i wyjdziemy na tym gorzej. A rynek nie jest zapełniony po brzegi 10tkami

adek504 komentarzy: 411017.02.2026, 12:18

@vitold napisał: "Zapraszam po sezonie, 4 pucharach, gyokeres najlepszym strzelcem zespoły i elo :D"

No, ale Ty uważasz ze nawet jak zdobędziemy 4 puchary to Gyokeres będzie spełnieniem?

Obyśmy zdobyli te 4 puchary, ale jeżeli Gyokeres nie poprawi znacząco gry to raczej będą glosy, ze udalo sie to zrobić pomimo tego ze Gyokeres grał na 9 niz dzięki temu

adek504 komentarzy: 411017.02.2026, 12:16

@Szogun napisał: "Za rozsądną kwotę jestem za. Bez Odegarda gra wygląda po prostu lepiej a były plotki o Musiale i Tonallim oraz o Alvarezie co zespawa Kaia za napastnikiem. Odegard od dawna nie daje tej jakości którą powinien i dobrze,że nie dostał jakiejś sowitej podwyżki."

Musiała jest nierealny, po pierwsze Bayern go nie odda, po drugie on z bonusami ma tam 600k per week
Tonalli to zupełnie inny profil zawodnika
Alvarez jest faktycznie jakas alternatywa, ale to juz byłoby rzeczywiscie przestawianie sie na 442 na stale

vitold komentarzy: 520317.02.2026, 12:15

@adek504: Zapraszam po sezonie, 4 pucharach, gyokeres najlepszym strzelcem zespoły i elo :D

alexis1908 komentarzy: 942617.02.2026, 12:14

@Mastec30: jak to Arczi mówił drużyna wybrała Odegaarda więc może teraz wybierze Rica ;) ale no racja na 99% płota gdzie on by Ode puscil nie ma opcji

vitold komentarzy: 520317.02.2026, 12:13

@Szogun napisał: "Ødegaard może opuścić Arsenal, aby podjąć nowe wyzwanie."

Generalnie, ciekawe. Albo jest pewny siebie i ze wygramuy puchary i odejdzie szukac dalej wrazen w jakiejs Serie A xd Albo czuje ze nie zdobedziemy i chce uciekac ;p

adek504 komentarzy: 411017.02.2026, 12:13

@vitold napisał: "tym, że ta plota powoduje żwawą dyskusję na inny temat niz szwed. Wole dyskutować o plotkach, rynku transferowym itd nizeli czytac znowu to samo xd"

To akurat sie nie dziwie Tobie, bo parafrazując pewnego polskiego komentatora okłamałeś conajmiej dziesiątki użytkowników strony k.com na temat Gyokeresa i jestes zwykłym bajerantem xd

Szogun komentarzy: 33347 newsów: 317.02.2026, 12:12

NAJŚWIEŻSZE INFORMACJE: Klub Arsenal prowadzi rozmowy ze swoim kapitanem Martinem Ødegaardem na temat jego przyszłości w klubie.

Ødegaard może opuścić Arsenal, aby podjąć nowe wyzwanie.

Oczekuje się, że w przyszłym sezonie nowym kapitanem Arsenalu zostanie pomocnik Declan Rice.

Ewidentnie coś jest na rzeczy, w sieci od kilku dni pojawiają się informacje jakoby Odegaard miał odejść. Nie ma żadnych oficjalnych doniesień ale warto podjąć ten temat.

Za rozsądną kwotę jestem za. Bez Odegarda gra wygląda po prostu lepiej a były plotki o Musiale i Tonallim oraz o Alvarezie co zespawa Kaia za napastnikiem. Odegard od dawna nie daje tej jakości którą powinien i dobrze,że nie dostał jakiejś sowitej podwyżki.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady