Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan

Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 15.02.2026, 20:01, Patryk Bielski 177 komentarzy

Arsenal z przytupem awansował do piątej rundy Pucharu Anglii, pokonując Wigan Athletic 4:0 na Emirates Stadium. Strzelanie rozpoczął Noni Madueke, a chwilę później Gabriel Martinelli podwoił prowadzenie. Jack Hunt niefortunnie skierował piłkę do własnej bramki, a Gabriel Jesus dołożył czwarte trafienie jeszcze przed upływem pół godziny gry. Arsenal pewnie zameldował się w najlepszej szesnastce rozgrywek.

Arsenal: Kepa; White, Mosquera, Saliba, Lewis-Skelly; Norgaard, Saka, Eze; Madueke, Jesus, Martinelli

Wigan Athletic: Tickle; Hunt, Kerr, Aimson; Rodrigues, Weir, Moxon, Fox; Murray, Taylor, Wright

Dynamiczny początek

Z powodu kontuzji Riccardo Calafioriego na rozgrzewce, Bukayo Saka musiał zagrać w nietypowej dla siebie roli w środku pola. Wspólnie z Eberechim Eze stworzyli duet, który już w 10. minucie wypracował pierwszego gola. Eze popisał się świetnym prostopadłym podaniem do Madueke, a Anglik bez problemu pokonał bramkarza Wigan, Sama Tickle'a.

Zaledwie siedem minut później Eze ponownie błysnął, tym razem asystując przy golu Martinellego. Brazylijczyk nie miał problemów z umieszczeniem piłki w siatce, zdobywając swoje czwarte trafienie w tegorocznych rozgrywkach.

Deszcz goli

Deszcz padał na murawę z podobną intensywnością jak bramki, gdy Arsenal podwyższył na 3:0 przed upływem 23 minut. Madueke znalazł Sakę, który dośrodkował w pole karne, a Jack Hunt niefortunnie skierował piłkę do własnej bramki.

Chwilę po wznowieniu gry Martinelli znów miał szansę na gola, ale tym razem Tickle był szybszy i wybił piłkę na rzut rożny.

Przed końcem pierwszej połowy Gabriel Jesus dołożył czwartego gola po perfekcyjnym podaniu od Christiana Norgaard. Brazylijczyk delikatnie przelobował bramkarza Wigan, ustalając wynik na 4:0.

Mimo wysokiego prowadzenia to goście mieli kolejną groźną sytuację. Joe Taylor oddał strzał z bliska, ale Kepa Arrizabalaga był na posterunku i zachował czyste konto.

Spokojniejsza druga połowa

W przerwie Bukayo Saka ustąpił miejsca Viktorowi Gyokeresowi, który niemal natychmiast mógł wpisać się na listę strzelców. Szwed trafił jednak w słupek po strzale z ostrego kąta.

Eze próbował zdobyć swojego gola, ale jego strzały albo były blokowane, albo trafiały w boczną siatkę.

Na ostatnie pół godziny na boisku pojawił się Marli Salmon, debiutując przed własną publicznością. Martinelli miał jeszcze jedną okazję na podwyższenie wyniku, ale jego strzał głową został obroniony przez Tickle'a.

Pod koniec meczu Tommy Setford zastąpił Kepę Arrizabalagę i od razu zebrał brawa za pewne złapanie piłki po rzucie wolnym.

Co dalej?

Po triumfie nad Wigan Arsenal czeka wyjazdowe starcie z Wolverhampton w środę 18 lutego. Następnie Kanonierzy zmierzą się z Tottenhamem w derbach północnego Londynu w niedzielę 22 lutego. Losowanie kolejnej rundy Pucharu Anglii odbędzie się przed meczem Macclesfield z Brentford w poniedziałek 16 lutego.

WIDEO: Zobacz bramki

FA CupRaport pomeczowyWigan Athletic autor: Patryk Bielski źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1234następna
Champishere komentarzy: 15116.02.2026, 14:56

@iczka88: dzięki wielkie

adek504 komentarzy: 395316.02.2026, 14:54

@Marzag napisał: "Tu jest mowa nie o tym że nie jesteśmy w stanie wygrać, a że jesteśmy w stanie wygrać ale mecz jest "brzydki".

Jeśli przeciwnik będzie grał niskim blokiem to jeśli nie jesteś koneserem stałych fragmentów, strzałów z dystansu i małej ilości sytuacji bramkowych to nie będziesz zadowolony z tego jak wygląda."


O właśnie o to mi chodziło, mamy swoje problemy z rozbijaniem tych obron, ale jednak większość meczow wygrywamy, niestety przez to jak przeciwnik broni te mecze nie są widowiskowe

adek504 komentarzy: 395316.02.2026, 14:53

@69Hunter1997 napisał: "Owszem leży po naszej stronie bo od nas (a raczej piłkarzy) zależy co zrobią. To nie jest wina innych drużyn, że nie chcą sobie dać strzelić bramki. Każdy wie, że mamy problem z niskim blokiem więc to wykorzystują i jest to w pełni nasza wina, że nie potrafimy sobie z tym radzić. Bardzo często jest tak, że sami stwarzamy sobie problem z rozbiciem takich defensyw przez grę na stojąco lub milionem wrzutek i krążeniem piłki od skrzydła przez obrońców na drugie skrzydło."

Nie zgodze sie, tzn problem w rozbiciu tych bloków faktycznie leży bardziej po naszej stronie, bo my mamy z tym problem, ale juz kwestia tego ze nasze mecze nie są widowiskowe to nie tylko nasza wina
Skoro jeden z zespołów jedynie o czym myśli to obrona we własnym polu karnym to jak mecz ma wygladac fajnie dla odbiorcy skoro nie ma w ogóle przestrzeni, a gra jest mniej dynamiczna

Ostatnio Slot bardzo o to płakał, ze nagle przeciwnicy przeciwko nim tez zaczęli grać niskimi blokami i długa pilke i ze tak sie ciezko gra, ano sie gra ciezko, bo jak ich jedyna indywidualność na światowym poziomie w ataku zjechała nisko z poziomem to nagle sie okazalo ze oni tez nie potrafią rozbijać takich bloków

Marzag komentarzy: 48936 newsów: 116.02.2026, 14:50

@69Hunter1997 napisał: "Owszem leży po naszej stronie bo od nas (a raczej piłkarzy) zależy co zrobią. To nie jest wina innych drużyn, że nie chcą sobie dać strzelić bramki."
Tu jest mowa nie o tym że nie jesteśmy w stanie wygrać, a że jesteśmy w stanie wygrać ale mecz jest "brzydki".

Jeśli przeciwnik będzie grał niskim blokiem to jeśli nie jesteś koneserem stałych fragmentów, strzałów z dystansu i małej ilości sytuacji bramkowych to nie będziesz zadowolony z tego jak wygląda.

69Hunter1997 komentarzy: 66616.02.2026, 14:45

@adek504 napisał: "ale to tez nie jest tak, ze w 100% wina leży po naszej stronie"

Owszem leży po naszej stronie bo od nas (a raczej piłkarzy) zależy co zrobią. To nie jest wina innych drużyn, że nie chcą sobie dać strzelić bramki. Każdy wie, że mamy problem z niskim blokiem więc to wykorzystują i jest to w pełni nasza wina, że nie potrafimy sobie z tym radzić. Bardzo często jest tak, że sami stwarzamy sobie problem z rozbiciem takich defensyw przez grę na stojąco lub milionem wrzutek i krążeniem piłki od skrzydła przez obrońców na drugie skrzydło.

Ups147 komentarzy: 461716.02.2026, 14:40

@adek504 napisał: "problem robi sie tam gdzie u większości obecnie druzyn, czyli co w momencie jak druzyna broni głęboko i na to dalej nie znalazlismy fajnego rozwiązania"

Niby rozwiązanie znaleźliśmy w postaci stałych fragmentów i to jest fajny dodatek, ale jak właśnie jest dodatkim.Też nie możemy szukać problemów w innych drużynach. Na City czy Live też drużyny głęboko broniły, a jednak to dużo nie pomagało. Sami próbowaliśmy też kiedyś grać niżej na te drużyny, a I tak dostawaliśmy trójkę i nie musieli liczyć na sfg. Ja uważam, że "problemem" u nas są troche boki obrony. Live czy City miało graczy którzy w ofensywie potrafili czasem więcej niż nasi skrzydłowi w aktualnej formie. Mam wrażenie, że Sagna ze swoją wrzutka do nikogo by więcej zamieszania robil.

iczka88 komentarzy: 2216.02.2026, 14:18

@Champishere: tak ok 19.30

Marzag komentarzy: 48936 newsów: 116.02.2026, 14:04

@Rynkos7 napisał: "Biłby takie rekordy jak ten na Mistrzostwach Świata w 2018 roku."
Oj tak, zdobylibyśmy z nim mistrzostwo. @alexis1908 napisał: "oddanie sprzedaż, jestem pewny że koledze chodziło ogólnie o to że chcesz go oddać, a ty łapiesz za słówka i próbujesz być głupio mądry."
Nie no, po prostu trzymajmy się faktów. Jest różnica między nie kupieniem zawodnika który nie spełnia wymagań na wypożyczeniu a sprzedaniem zawodnika który nie spełnia wymagań w pierwszym sezonie.

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 13:53

@Marzag

Kiedy osobiście mianowałeś się oficjalnie na Głos Rozsądku na tej stronie?: P

Champishere komentarzy: 15116.02.2026, 13:50

Panowie dzisiaj losowanie fa cup ?

Rynkos7 komentarzy: 895016.02.2026, 13:48

@Marzag napisał: "Oj tak tak, biłby dziś rekordy strzeleckie przy tych rożnych, a i Saka i Martinelli/Trossard by sporo strzelali z nim w składzie."

Biłby takie rekordy jak ten na Mistrzostwach Świata w 2018 roku.

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 13:45

@alexis1908 napisał: "@Marzag: oddanie sprzedaż, jestem pewny że koledze chodziło ogólnie o to że chcesz go oddać, a ty łapiesz za słówka i próbujesz być głupio mądry."

Spryciula wlasnie tak pisze, ale nie dosłownie :P

Gyokeres i Hincapie zdaniem Marzaga powinni odejsc z klubu jak najszybciej, tylko wprost tego nie napisze p Bedzie pisał 400 dokuczliwych tekstów nt. Gyokeresa w dyskusji i Ode czy Eze, ale my wiemy że piecze nieźle ucho :PP

alexis1908 komentarzy: 898116.02.2026, 13:40

@Marzag: oddanie sprzedaż, jestem pewny że koledze chodziło ogólnie o to że chcesz go oddać, a ty łapiesz za słówka i próbujesz być głupio mądry.

Marzag komentarzy: 48936 newsów: 116.02.2026, 13:06

@vitold napisał: "2+2 to dodawanie, wiec powinno równać się 4, ale samo działanie jest nieprawdą :PPP"
A więc sam widzisz, że czasem rzeczy są od początku do końca błędne/nieprawdziwe i nie ma tam ziarna prawdy.

Marzag komentarzy: 48936 newsów: 116.02.2026, 13:04

@alexis1908 napisał: "nie? to nie ty debatowałeś po meczu z bournemouth czy można Hincapie oddać do Leverkusen ?"
a za oddawanie się dostaje jakieś pieniądze? To by było spoko. My go nawet nie kupiliśmy, więc jak możemy go sprzedać? Ja bym go po prostu wolał nie kupować po sezonie tylko wydać te pieniądze na kogoś lepszego.

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 12:44

@Marzag napisał: "2+2=5

znajdź tu ziarnko prawdy"


2+2 to dodawanie, wiec powinno równać się 4, ale samo działanie jest nieprawdą :PPP

adek504 komentarzy: 395316.02.2026, 12:40

@alexis1908 napisał: "prosta sprawa trzeba odkupić od United Bruno tak jak oni odkupili od nas Persiego ;) i będziemy mieli brakujący element układanki"

Parę lat temu może, teraz to byłaby głupota
W jego wieku to Van Persie wlasnie odchodził z United, a nie przychodził, do tego ma ponad 300k tygodniowki no i jego ogólne zachowanie

Wielu juz tutaj zaczyna narzekać na machanie łapami Saki, tak Bruno to robi z conajmniej 10 krotnie wieksza częstotliwością

alexis1908 komentarzy: 898116.02.2026, 12:21

@Mastec30: prosta sprawa trzeba odkupić od United Bruno tak jak oni odkupili od nas Persiego ;) i będziemy mieli brakujący element układanki

alexis1908 komentarzy: 898116.02.2026, 12:20

@Marzag: nie? to nie ty debatowałeś po meczu z bournemouth czy można Hincapie oddać do Leverkusen ?

Marzag komentarzy: 48936 newsów: 116.02.2026, 12:12

@vitold napisał: "Gyokeres moze kopac sie po kostkach i odbijac sie od obronców, ale ma dawać konkret czyli bramy.

Praktycznie 1:1 sytuacja.

EFEKTY, NIE EFEKTYWNOSC ;D"

No ale to się wyklucza, bo żeby wypracować okazję strzelecką zawodnikowi który potrzebuje perfekcyjnego podania najlepiej w miejsce gdzie nie bramkarz nie będzie miał jak obronić i żadnego obrońcy nie będzie blisko i nie będzie musiał przyjmować piłki tylko dołożyć nogę na strzał to cała drużyna się musi dużo bardziej napracować niż jakby tam grał zawodnik, który może przyjąć piłkę, przytrzymać, odegrać, samemu zaproponować jakieś rozegranie, przepchać się z obrońcą itp.

Obecnie to wygląda tak, jak praca w grupie w szkole, gdzie jeden chłop sobie gra w gry podczas gdy cała reszta robi jego robotę a na koniec wszyscy dostają 5 i nazywaniem tego wzorową współpracą czego dowodem jest ich dobra ocena.

Marzag komentarzy: 48936 newsów: 116.02.2026, 12:00

@vitold napisał: "Na pewno, ale w kazdej nieprawdzie jest ziarenko prawdy."
2+2=5

znajdź tu ziarnko prawdy

NicolasJover komentarzy: 77716.02.2026, 11:52

@vitold napisał: "Nie mowie o sobie"
Ale uznałeś te opinie o Ode czy Eze za prawdę, a przynajmniej tak wynika z Twojego komentarza.
@vitold napisał: "Szkoda, ze nie zbijają tyle plusów jak ktoś pisal prawde o Ode czy Eze"

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 11:49

@adek504: Zgadzam sie jak najbardziej oczywiście.

Za duzo juz sie denerwowałem na wiele w tym sezonie zeby sie przejmowac. dawac juz te 4 puchary i lecimy dalej ;p

adek504 komentarzy: 395316.02.2026, 11:44

@vitold napisał: "Generalnie ja zacząłem patrzeć na grę naszego zespołu i graczy od jakiegoś czasu inaczej. Tutaj duzo osób ma w tyłku nasz styl itd, smaczek podkreślają byli zawodnicy UTD. Wtedy k.com sie odpala, ze liczy sie sukces, a o stylu i statystykach nikt nie bedzie pamietał. Ktos fajnie im wyliczył ktoryś tam rok w którym w bardzo brzydkim stylu wygrali mistrza."

Tylko, ze z tym stylem to tez jest pewne przekłamanie

Dla mnie to co chcemy grać to jest bardziej to co z Bayernem, Atletico, Interem czyli kontrola połączona z fajna gra, problem robi sie tam gdzie u większości obecnie druzyn, czyli co w momencie jak druzyna broni głęboko i na to dalej nie znalazlismy fajnego rozwiązania

Dla przykładu podam tez United, które często w tym sezonie bylo podawane jako przykład fajnej gry, tylko ze praktycznie ich wszystkie mecze ofensywne wiązały sie z tym, ze przeciwnik w ogóle nie myślał o obronie

Mecz z takim Bornemouth był doskonałym przykładem

Natomiast mecze takie jak z Evertonem czy WHU obecnie to były bardzo słabe mecze ofensywne, bo przeciwnik głęboko bronił

Dlatego ja uważam, ze po pierwsze nasza nieudolnosc w ataku zaczyna sie tam gdzie druzyny jedyny jaki sposób mają na grę z nami to głęboka obrona i wiadomo my musimy y tez wymyślić na to sposób, ale to tez nie jest tak, ze w 100% wina leży po naszej stronie

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 11:44

@NicolasJover napisał: "Być może reszta nie podzielała Twojego zdania, i nie uznali tego za prawdę ?"

Nie mowie o sobie

NicolasJover komentarzy: 77716.02.2026, 11:43

@vitold napisał: "Szkoda, ze nie zbijają tyle plusów jak ktoś pisal prawde o Ode czy Eze xd"
Być może reszta nie podzielała Twojego zdania, i nie uznali tego za prawdę ?

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 11:35

@adek504 napisał: "Przyznaj sie, ze myslisz jakby z taka brodka wygladal Gyokeres xd"

Jezeli AI mi nie przeszkodzi, to zaraz sie przekonamy XD

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 11:34

Generalnie ja zacząłem patrzeć na grę naszego zespołu i graczy od jakiegoś czasu inaczej. Tutaj duzo osób ma w tyłku nasz styl itd, smaczek podkreślają byli zawodnicy UTD. Wtedy k.com sie odpala, ze liczy sie sukces, a o stylu i statystykach nikt nie bedzie pamietał. Ktos fajnie im wyliczył ktoryś tam rok w którym w bardzo brzydkim stylu wygrali mistrza.

I tak podchodze do Gyokeresa, Ode, czy innego Eze.

Gyokeres moze kopac sie po kostkach i odbijac sie od obronców, ale ma dawać konkret czyli bramy.

Praktycznie 1:1 sytuacja.

EFEKTY, NIE EFEKTYWNOSC ;D

adek504 komentarzy: 395316.02.2026, 11:34

@vitold napisał: "Ja tam go lubie i jego bródke i ciagle mysle czy sie poprawi i zobaczymy jeszcze starego ode :D"

Przyznaj sie, ze myslisz jakby z taka brodka wygladal Gyokeres xd

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 11:31

@adek504 napisał: "Problem w tym, ze o Ode jest pisana w większości nieprawda ;)"

Na pewno, ale w kazdej nieprawdzie jest ziarenko prawdy. Ja tam go lubie i jego bródke i ciagle mysle czy sie poprawi i zobaczymy jeszcze starego ode :D

adek504 komentarzy: 395316.02.2026, 11:30

@vitold napisał: "Szkoda, ze nie zbijają tyle plusów jak ktoś pisal prawde o Ode czy Eze xd"

Problem w tym, ze o Ode jest pisana w większości nieprawda ;)

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 11:29

W sumie posty o Havertzie czy Kalafiorze były podobne, potem jak sie wpasował i znalazłd swoje JA w druzynie to niewyobrazamy sobie druzyny bez nich, w sumie tak kazdy wzdycha do przeszłosci.

Panowie niech odpoczywaja i jazda po puchary !

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 11:27

@NicolasJover napisał: "Albo napisał o Gyokeresie to, z czym większość się zgadza :)"

Szkoda, ze nie zbijają tyle plusów jak ktoś pisal prawde o Ode czy Eze xd

NicolasJover komentarzy: 77716.02.2026, 11:16

@vitold napisał: "Skubany albo ma wtyki u adminów albo sam dal sobie w 10 sekund 26 plusów xD"
Albo napisał o Gyokeresie to, z czym większość się zgadza :)

adek504 komentarzy: 395316.02.2026, 11:14

@Marzag napisał: "Nie no, ja się czepiam raczej jego techniki, decyzji podejmowanych przez niego, słabej gry ciałem i w powietrzu, słabych podań."

Wydaje mi sie, ze grę ciałem i w powietrzu juz troche poprawił, tutaj widać najwiekszy progres w stosunku do tego jak przychodził i odbijał sie od każdego obroncy

Marzag komentarzy: 48936 newsów: 116.02.2026, 11:14

@Rafson95 napisał: "Ale by taki prime Giroud siadł teraz nam na szpicy, marzenie"
Oj tak tak, biłby dziś rekordy strzeleckie przy tych rożnych, a i Saka i Martinelli/Trossard by sporo strzelali z nim w składzie.

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 11:13

@Marzag napisał: "@miki9971 napisał: "Bo często się czepiasz Szweda.

Tak, tak, zaraz napiszesz - Daj dowody, a nie wymyślasz z dupy...

Jestem pelen podziwu, ze biorąc pod uwagę ile osób tutaj jesteś w stanie wyprowadzić z równowagi - masz prawie 50000 komentarzy.... Nieprawdopodobne."
Nie no, ja się czepiam raczej jego techniki, decyzji podejmowanych przez niego, słabej gry ciałem i w powietrzu, słabych podań. Do niego osobiście nic nie mam i wydaje się sympatycznym gościem."


Skubany albo ma wtyki u adminów albo sam dal sobie w 10 sekund 26 plusów xD

Rafson95 komentarzy: 1063816.02.2026, 11:13

Ale by taki prime Giroud siadł teraz nam na szpicy, marzenie

Marzag komentarzy: 48936 newsów: 116.02.2026, 11:10

@miki9971 napisał: "Bo często się czepiasz Szweda.

Tak, tak, zaraz napiszesz - Daj dowody, a nie wymyślasz z dupy...

Jestem pelen podziwu, ze biorąc pod uwagę ile osób tutaj jesteś w stanie wyprowadzić z równowagi - masz prawie 50000 komentarzy.... Nieprawdopodobne."

Nie no, ja się czepiam raczej jego techniki, decyzji podejmowanych przez niego, słabej gry ciałem i w powietrzu, słabych podań. Do niego osobiście nic nie mam i wydaje się sympatycznym gościem.

miki9971 komentarzy: 8498 newsów: 216.02.2026, 11:06

@Marzag napisał: "A czemu myślisz że ja tam o Gyokeresie pisałem, po czym wnioskujesz? :P"

Bo często się czepiasz Szweda.

Tak, tak, zaraz napiszesz - Daj dowody, a nie wymyślasz z dupy...

Jestem pelen podziwu, ze biorąc pod uwagę ile osób tutaj jesteś w stanie wyprowadzić z równowagi - masz prawie 50000 komentarzy.... Nieprawdopodobne.

Marzag komentarzy: 48936 newsów: 116.02.2026, 11:04

Nie można udawać że piłkarze na boisku są w jakiejś wyizolowanej bańce, każdy sobie. Każdy jest zależny od ludzi których ma wokół siebie. Asystent nie będzie asystentem jeśli zawodnik któremu podaje nie strzeli gola, zawodnik który się świetnie odnajduje w grze kombinacyjnej nie będzie wyglądał dobrze gdy ma wokół siebie ludzi którzy nie potrafią podać celnie piłki w tempo albo nawet tego nie próbują, bramkarz nie zachowa czystego konta jeśli zawodnik któremu ufa że zrobi swoją robotę, postanowi odpuścić krycie zawodnika i padnie z tego bramka.

Nie można mówić o tym jak wygląda gra jednego piłkarza bez uwzględnienia pozostałych piłkarzy wokół niego.

Marzag komentarzy: 48936 newsów: 116.02.2026, 11:01

@miki9971 napisał: "Widze, ze jesteś w formie - nawet podczas dyskusji o Odegaardzie, musisz się czepiać Gyokeresa - jak rzep psiego ogona ."
A czemu myślisz że ja tam o Gyokeresie pisałem, po czym wnioskujesz? :P

Marzag komentarzy: 48936 newsów: 116.02.2026, 10:59

@vitold napisał: "Kolejna sprzedaz eksperta
Hincaoue top transfer, swietnie wszedł w zespół , niektorzy tu chca kiwiora. Dajcie dla Hincapie dograc cały sezon. Pamietacie Kuby w 1eszonie?"

A ta sprzedaż, to jest teraz z nami w pokoju?

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 10:57

@kamo99111 napisał: "Ee tam niżej - Hincapie bardzo dobrze się wkomponował w zespół. Jak dla mnie to jest top naszych transferów letnich (o ile nie najlepszy)."

@Theo10 napisał: "Patrząc na dostępność Calafioriego i formę MLSa, to widać jak istotny był transfer Hincapie, mimo że w trakcie okienka wielu dziwił."

"No tak, udawajmy że Hincapie to topka światowa na lewej obronie. Przecież wiadomo że nikt go nie chce oddawać w trakcie sezonu bo on jest naszym drugim w hierarchii lewym obrońcą, ale to nie jest piłkarz na obecny Arsenal, powinniśmy kupić kogoś, kto będzie pewniakiem do podstawy."

Kolejna sprzedaz eksperta
Hincaoue top transfer, swietnie wszedł w zespół , niektorzy tu chca kiwiora. Dajcie dla Hincapie dograc cały sezon. Pamietacie Kuby w 1eszonie?

Mastec30 komentarzy: 1144216.02.2026, 10:49

@vitold napisał: "Kazdy tu widzi ze Zubi i Ode sie dubluja. Arteta nie? On ma w to wyrąbane pewnie, wazne ze kontrolujemy spotkanie"

Ja bym chciał wejść za kulisy i zobaczyć jaki proces myślowy odbył się w 2023 żeby pójść z taktyką w taką stronę. Przecież Ode w 22/23 ofensywnie to był top 2 pomocników za Kevinem. Nie wiem jak można było to zepsuć. To był akt zbrodni na naturze.

Dziadyga komentarzy: 1197116.02.2026, 10:47

@vitold napisał: "Uważam, że jezeli Rice pociągnie zespół do finałów pucharów i ugramy ligę biorąc pod uwagę jego zaangażowanie, wspieranie kolegów oraz jego wypowiedzi - jak najbardziej Arteta może go wybrać na swojego głównego żołnierza."

Chłop ma tyle charyzmy,że i Ja gdzie też jestem mega uparty i nie lubię słuchać innych to bym poszedł w ogien za takim CAPITANO.

Mastec30 komentarzy: 1144216.02.2026, 10:46

@vitold napisał: "A wystarczyłoby wydrzeć mordę i zabrać tygodniówkę + ława moze by przestali.."

Arteta im za to pewnie bonusy daje

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 10:45

Kazdy tu widzi ze Zubi i Ode sie dubluja. Arteta nie? On ma w to wyrąbane pewnie, wazne ze kontrolujemy spotkanie ;p

vitold komentarzy: 461716.02.2026, 10:44

@Mastec30 napisał: "kto nie ma nawyków maniakalnej kontroli tylko zmysł do atakowania"

A wystarczyłoby wydrzeć mordę i zabrać tygodniówkę + ława moze by przestali..

a nie, zapomnialem... to Arteta ma nawyk do maniakalnej kontroli. To tutaj trzeba szukac metod. Ile razy tu gadamy, ze to niski blok nas blokuje itd

Ale ostatnie mecze pokazaly, ze mimo ze przeciwnik sie otworzył to my nie potrafilismy grac szybkiej zabójczej gry ;p

Barney komentarzy: 2581316.02.2026, 10:44

@miki9971:

Gosc troluje , chyba wali kapucyna jak kogos zdenerwuje postanowilbym to ignorowac.

poprzednia1234następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady