Pięciogwiazdkowy występ: Arsenal 5:0 MLS All-Stars

Pięciogwiazdkowy występ: Arsenal 5:0 MLS All-Stars 20.07.2023, 10:38, Mateusz Rosłoń 1635 komentarzy

Dzisiejszej nocy Arsenal rozegrał w Waszyngtonie spotkanie z drużyną MLS All-Stars. Kanonierzy kontrolowali całe spotkanie i strzelili gwiazdom amerykańskiej ligi pięć goli, a przy tym zachowali czyste konto. To najwyższa różnica bramek w meczu z MLS All-Stars od 2000 r. Warto również zaznaczyć, że swoje debiuty z armatką na piersi zaliczyli Declan Rice i Jurrien Timber, a swojego pierwszego gola w barwach Arsenalu zdobył inny nowy nabytek, Kai Havertz.

Tak prezentowały się składy obu drużyn:

Arsenal: Ramsdale (Hein 46'); White (Trusty 80'), Saliba (Timber 65'), Gabriel (Tomiyasu 65'), Kiwior (Tierney 65'); Jorginho (Rice 65'), Trossard (Martinelli 56'), Vieira (Marquinhos 65'); Saka (Havertz 46'), Nketiah (Odegaard 46'), Jesus (Balogun 65')

MLS All-Stars: Burki (Miller 34', Petrović 69'); Hollingshead (Gallagher 46'), Glesnes (Miazga 46'), Zimmerman (Parker 46'), Barreal (Tolkin 46'); Riqui Puig (Gil 33', Giakoumakis 69'), Martinez (A. Morris 34', J.Morris 69'), Mukhtar (Almada 33', Choiniere 69'); Bouanga (Espinoza 33', Herrera 68'); Benteke (Ferreira 33', Kamara 69'); Acosta (Zalarayan 46')

Mecz poprzedził pokaz fajerwerków i pirotechniki, odśpiewanie hymnu USA i przelot myśliwców, ale to bramki dla Arsenalu okazały się główną atrakcją. Trafiali kolejno Gabriel Jesus i Leandro Trossard - obaj po pięknych strzałach z dystansu, Jorginho z rzutu karnego po zagraniu ręką przez obrońcę amerykańskiej drużyny, Gabriel Martinelli po rajdzie poprzedzonym genialnym długim podaniem Martina Odegaarda oraz Kai Havertz, który - jak się okazało - potrafi jednak uderzać z woleja. Wszystkie gole można obejrzeć w poniższym skrócie spotkania:

MLS All-StarsPre-sezon autor: Mateusz Rosłoń źrodło: Własne, Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Damper komentarzy: 317521.07.2023, 10:00

Nawet jeśli przyjąć, że dwumecz ze Sportingiem w LE Arsenal rzeczywiście potraktował ulgowo "oszczędzając się" na ligę to właśnie takie zachowanie najdobitniej świadczy o słabości i pokazuje różnicę między kadrą topową jak City, która z powodzeniem ciśnie do końca pełną parą na wszystkich frontach, a kadrą aspirującą- gdzie podejście zależy od rozgrywek i priorytetów i brakuje po prostu mocy, aby utrzymywać poziom. Wielkie postępy i wzmacnianie składu to jedno- nie można tego kwestionować, natomiast aby uważać skład za najlepszy- ten skład musi to pokazać wytrzymując ciśnienie i zdobywając trofea. Tutaj zgadzam się ze stwierdzeniem Rynkosa- należy rozróżnić dyskontowanie potencjału, a realne osiągnięcia.

Rynkos7 komentarzy: 765221.07.2023, 09:54

@Piotrek95:

Romeu to opcja podobno opcja "low cost" tak jak Jorginho w naszym przypadku. Nie wiadomo czy Romeo będzie 1 wyborem Xaviego bo tam jest jeszcze de Jong.

songoku95 komentarzy: 2351921.07.2023, 09:52

@Dzulian: No tak, to że trener go nie wystawił sprawiło, że na pewno miał to gdzieś.

Mówimy o młodych zawodnikach, którzy realnie nie posmakowali poważnego wygrywania.

P.S. Tak, tak Odeegard wygrał z Sociaded Puchar Hiszpanii, jemu może nie zależeć.

Piotrek95 komentarzy: 976221.07.2023, 09:52

@Rynkos7: No nie, zupełnie nie

Holding raczej już nigdy nie zagra w barwach Arsenalu

Romeu zostal właśnie kupiony do Barcelony jak wzmocnienie

Co to za porównanie wymyśliłeś

Rynkos7 komentarzy: 765221.07.2023, 09:52

@RamboAFC napisał: "taki komentarz i tyle plusów,"

Plusy już nic nie znaczą. Np. 20 plusów może oznaczać, że dostałeś plusy od 20 albo od 2 osób.

Rynkos7 komentarzy: 765221.07.2023, 09:50

@Piotrek95 napisał: "Saka, Odeegard vs Oriol Romeu, śmiech na sali"

Przcież równie dobrze można napisać Lewandowski, Dembele vs Holding

RamboAFC komentarzy: 25921.07.2023, 09:50

@ArsenalChampion: taki komentarz i tyle plusów, nie wiem jaki mecz wy oglądaliście ale nikt nie miał wywalone w obydwa spotkania. Najzwyczajniej w świecie zagraliśmy slabo, to właśnie w tamtym momencie zaczynało delikatnie "coś się zacinac" w zespole

Rynkos7 komentarzy: 765221.07.2023, 09:50

@Piotrek95:

Pozwolę sobie zapamiętać ten komentarz do pierwszych meczów w fazie grupowej :D

Piotrek95 komentarzy: 976221.07.2023, 09:49

Tak w ogole to owszem, City wiadomo, jest bardzo mocne, natomiast Barcelona? włoskie drużyny?

Chyba w jedzeniu makaronu

Tamten sezon był jeszcze przejściowy w pucharach

W tym taką Barcelonę walimy na łeb i to z 5:0

Saka, Odeegard vs Oriol Romeu, śmiech na sali

Rynkos7 komentarzy: 765221.07.2023, 09:48

@Piotrek95:

Dokładnie, Champion powinien na spokojnie napić się kawy zanim się spłacze następnym razem.

Dzulian komentarzy: 289321.07.2023, 09:47

@songoku95: Odegaard w pierwszym meczu nawet nie poleciał do Lizbony. A w drugim, wszedł w minucie numer 100. Więc cały dwumecz to opuścił.
Już tak nie koloryzuj.

Piotrek95 komentarzy: 976221.07.2023, 09:46

@Rynkos7: A kto to przyszedł? Pan Maruda, niszczyciel dobrej zabawy

Rynkos7 komentarzy: 765221.07.2023, 09:45

Jak ktoś patrzy pod względem wyceny na Transfermarkt to sobie może pomyśleć, że rzeczywiście mamy najlepszą albo drugą najlepszą kadrę na świecie. Realia są takie, że potem przychodzą poukładane drużyny i nas klepią City, Liverpool na wiosnę, PSV nas potrafiło przycisnąć w Lidze Europy, odpadliśmy ze Sportingiem (tak wiem mecz na wyj**ce, ale ktoś niżej napisał, że mamy lepszych zmienników niż City, więc o co chodzi?). Do tego są jeszcze Włoskie drużyny, Real i Barca w Hiszpanii, PSG które może Ligi Mistrzów nie wygrywa, ale to cały czas mocna ekipa. Niektórzy powinni zejść na ziemie bo sobie "dyskontują" siłę Arsenalu zamiast realnie spojrzeć na to co osiągnęliśmy do tej pory.

Ech0z komentarzy: 1058921.07.2023, 09:43

Ale ze taki klub jak Arsenal gral 5 lat w LE i ani raz jej nie wygrał to niezły wstyd

songoku95 komentarzy: 2351921.07.2023, 09:39

A odnośnie pisania, że Arsenal miał w dupie LE to nie zgadzam się z tym. Nie jesteśmy klubem, który w ostatnich latach wygrawał wszystko jak Live czy City aby machnąć ręką na możliwość wygrania trofeum. Ostatnio wygraliśmy FA Cup. Z tej ekipy, która wygrywała to troefum w drużynie jest: Holding, Tierney, Nelson, Saka, Nketiah i Martinelli (którego nie było w składzie). Nikt mi nie powie, że takiemu Odegaardowi, Gabielowi czy właśnie Sace czy Martinelliemu nie zależało na wygraniu pierwszego pucharu na arenie europejskiej mając w głowie fakt, że jesteśmy jednym z faworytów do wygrania.

Po prostu po frajersku straciliśmy gola z połowy, kopaliśmy się po czole i tyle.

Rynkos7 komentarzy: 765221.07.2023, 09:32

@ArsenalChampion napisał: "Ile mozna pisać o tym spotkaniu z Sportingiem"

Tyle ile będę miał ochotę @ArsenalChampion napisał: "To juz naprawde trzeba być jakimś ograniczonym zeby tego nie ogarniać."

Tak jak ograniczony jest twój dystans do wpisów na tej stronie.

@ArsenalChampion napisał: "Tak kibice Arsenalu mają pełne prawo uwazac ze Arsenal ma jedna z najsilniejszych kadr na świecie,"

Kibice United też mogliby coś takiego napisać. Zresztą jedna z najlepszych a najlepsza to różnica.

songoku95 komentarzy: 2351921.07.2023, 09:32

@Piotrek95: IMO odejdzie ktoś z dwójki Eddie/Balogun w zależności od tego jakie będą oferty. Jeżeli faktycznie za Flo można wyciągnąć 40 milionów to nikt się nie będzie zastanawiał nad potencjalną przydatnością Flo w AFC gdyż mając w perspektywie to, że Jesus jest pierwszym wyborem to nie usadzimy na ławce 40 milionów aby powtórzyć case AMN.

A jestem zdziwiony, że nikt z BPL nie idzie po El Nesyriego. Bardzo dobry okres po mundialu, kontrakt do 2025 roku, kiepska sytuacja finansowa klubów z Hiszpanii. IMO 20-25 milionów i każdy klub z BPL ma zawodnika świetnie pracującego w pressingu, dobrze grającego w powietrzu.

petroniusz7 komentarzy: 1677 newsów: 221.07.2023, 09:28

@ArsenalChampion: Piwo za wypowiedź.

petroniusz7 komentarzy: 1677 newsów: 221.07.2023, 09:27

Taki mały off top - właśnie obejrzałem skrót My - MLS All Star i te nasze wyjazdowki wcale nie są takie tragiczne! Proszę nie linczować mnie, bo znam większość opinii, ale każdy ma prawo do własnego zdania. Tak ogóle - gol Jesusa i podanie Ode genialne.

Damper komentarzy: 317521.07.2023, 09:26

Dopóki nie pokażemy tego na boisku i nie udowodnimy w bezpośredniej rywalizacji, że City nam nie straszne to nawet nie ma co wyjeżdżać z tezami na temat wyższości naszego składu. Cyferki z transfermarktu nam meczu nie wygrają.

ArsenalChampion komentarzy: 850321.07.2023, 09:25

Ja *******e. Ile mozna pisać o tym spotkaniu z Sportingiem na który Arsenal miał totalnie wywalone i traktował ten puchar tylko jako dodatek. To juz naprawde trzeba być jakimś ograniczonym zeby tego nie ogarniać.
Spotkanie ze Stortingiem nijak ma się do werfikacji siły Arsenalu.
A jesli juz to zrobiła to liga, gdzie w najtrudniejsze lidze na swiecie zajął 2 miejsce. Bedać przez długi czas na czele stawki.
Tak kibice Arsenalu mają pełne prawo uwazac ze Arsenal ma jedna z najsilniejszych kadr na świecie, bo poprostu potwierdza to swoją grą, ciąglym rozwojem zawodników i dodatkowo jeszcze świetnymi wzmocnieniami.
Ale przyjdzie zaraz jakiś typek z takim typowo polskim myśleniem, "ze wszystko jest beznadziejnie, nie mamy szans. kupa w majtach, I Arsenal to wógole nie jest w stanie rywalizować z City"

Piotrek95 komentarzy: 976221.07.2023, 09:24

Co do Kudusa to ja z kolei chciałbym go i to bardzo

To byłby kolejny uniwersalny piłkarz, przyzwyczajony do zagrania i na śpo i na skrzydle, pewnie i niżej zagrałby u Artety

Ta strategia, w której piłkarze potrafią zagrać na kilku pozycjach znacznie bardziej mi się podoba niż jakaś szeroka ławka, na której połowa niezadowolona bo mało gra a druga połowa jak już wejdzie to też słabo bo nie na swojej pozycji

Rynkos7 komentarzy: 765221.07.2023, 09:19

@jedi133 napisał: "Nie ma to jak wejść z rana i zobaczyć licytację o to, który piłkarz jest lepszy, Stones czy Saliba xD generalnie to zawsze uważałem, że z wiekiem przychodzi lepsze rozumienie piłki nożnej, że dostrzega się pewne zależności i niuanse techniczne. Że rozumie się, że o sile decyduje nie jeden piłkarz, a kolektyw. Niemniej użytkownicy kanonierów jak zawsze wiedzą lepiej i cenią sobie dyskusje o bzdurach xD"

A potem wychodzimy na 1/8 ze Sportingiem i odpadamy :D A skład lepszy od City.

Piotrek95 komentarzy: 976221.07.2023, 09:17

@songoku95: Gdyby odeszli Balogun i Nketiah to taki El Nesyri na pewno fajna opcja

Ale raczej młodzież zostanie jeszcze na ten sezon

kamo99111 komentarzy: 748721.07.2023, 09:14

@Marzag napisał: "tylko na kanonierzy.com uważają że lepszy jest John Stones"

A tego nie napisałem... nawet wręcz odwrotnie jak się doczytasz ze zrozumieniem :-D

Piotrek95 komentarzy: 976221.07.2023, 09:12

@Marzag napisał: "Wystawiali go w każdym składzie team of the season, tylko na kanonierzy.com uważają że lepszy jest John Stones"

Saliba jest wybitny, za rok, dwa lub trzy będzie pewnie znacznie lepszy niż Stones kiedykolwiek

To że w lidze wszyscy wszyscy wystawiają Salibe w TOTS to bardzo dobrze natomiast ja mówiłem przez pryzmat pewnych rozgrywek, gdzie jak wychodzisz na boisko to ci grają charakterystyczną muzyczkę

Barney komentarzy: 2213421.07.2023, 09:00

Właśnie City ma bardziej doświadczony skład i nadal jest dużym faworytem kursy u buka nie biorą się z dupy.

1.67 City
5.70 Arsenal

I tak mega progres bo jesteśmy drugim faworytem w LM chyba 6 lub 7.

Oni biorą pod uwagę obecną sytuację ,a moim zdaniem Martinelli i Saka ta dwójka zwłaszcza będzie jeszcze lepsza niż rok temu i wykręci lepsze liczby. Saka i Gabi to w którymś sezonie jestem pewny ,ze zroba liczby jak prime Alexis i wtedy może szala mistrza przechyli się na nas. To samo Saliba myślę ,że to będzie jeszcze lepszy sezon.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 121.07.2023, 08:58

@kamo99111 napisał: "No z tym, że był najlepszy ŚO to też bym nie przesadzał. Był jednym z lepszych ale myślę, że do latki najlepszego trochę mu jeszcze brakuje."
Wystawiali go w każdym składzie team of the season, tylko na kanonierzy.com uważają że lepszy jest John Stones

songoku95 komentarzy: 2351921.07.2023, 08:57

Widziałem rozmowy na temat timbera i tego gdzie ma grać. Moim zdaniem będzie grał jako inverted full back z prawej strony. Pozowoli Nam to zagrać Tierneyem jako nominalnym LO.

Miki będzie mógł dopasować odpowiednio obronę do każdego rywala indywidulanie i nie będzie rzeźbienia Szkota jako inverted full back.

P.S. Żadnych Kudusów. Jeżeli mamy wzmacniać przód to tylko i wyłącznie typowym oraz topowym napastnikiem. Kocham Jesusa, ale uważam że dla nowych opcji taktycznych piłkarz pokroju El Nesyri czy Unal przed zerwaniem więzadłem byłby strzałem w 10.

Barney komentarzy: 2213421.07.2023, 08:55

Dlatego ja śledzę sezon zawsze liczę na wygraną nie lubię się przed gwizdkiem puszyć kogo to my nie rozniesiemy bo potem i tak się z nas śmieją bo mistrzostwo wygraliśmy sto lat temu , a LM nigdy
Jak wygramy to już inna rozmowa będzie

jedi133 komentarzy: 154021.07.2023, 08:54

Nie ma to jak wejść z rana i zobaczyć licytację o to, który piłkarz jest lepszy, Stones czy Saliba xD generalnie to zawsze uważałem, że z wiekiem przychodzi lepsze rozumienie piłki nożnej, że dostrzega się pewne zależności i niuanse techniczne. Że rozumie się, że o sile decyduje nie jeden piłkarz, a kolektyw. Niemniej użytkownicy kanonierów jak zawsze wiedzą lepiej i cenią sobie dyskusje o bzdurach xD

Ups147 komentarzy: 375721.07.2023, 08:47

No ta, wszystko mamy lepsze od City prócz wyników z nimi :P

Piotrek95 komentarzy: 976221.07.2023, 08:38

Pamiętam ile było dyskusji że Havertzem zasponsorujemy Chelsea Rice'a, a pozniej Caicedo

Rice'a my wzięliśmy, a za Caicedo Brighton odrzuca 70mln i chce 100+

Jak to wszystko może się zmienić

Mastec30 komentarzy: 748221.07.2023, 08:32

W ogóle to nie ma sensu dyskutować kto ma lepszy skład City czy my. Nawet na Viaplay jak porównywali pozycja po pozycji kto ma lepszą 11stkę to im wyszło że Arsenal (to chyba było przed naszym pierwszym meczem z City). Tylko co z tego jeżeli my wychodzimy potem z nimi na boisko z dodatkowymi kilogramami obciążenia. Tzw. kupą w majtach

Barney komentarzy: 2213421.07.2023, 08:32

@kamo99111:

Co Ramsdale zrobił na cały sezon dwa błędy i nas ratował prawie w każdym meczu. Nawet mecze które wygrywaliśmy 2-1 to jego zasługa bo mimo naszej super obrony to dopuszczali rywali do sporej ilości sytuacji. Anfield to w ogóle majstersztyk w jego wykonaniu. On jest na teraz topem bez dwóch zdan

kamo99111 komentarzy: 748721.07.2023, 08:28

@Mastec30:

To owszem. Ederson juz wiele sezonów gra na równym wysokim poziomie. Ramsdale też nie ustrzegl się kilku dużych baboli :-p

Mastec30 komentarzy: 748221.07.2023, 08:22

@kamo99111 napisał: "Nie zgodzę z dwoma pozycjami...

Stones>Saliba
Rodri >Rice"


Ale z Ederson > Ramsdale się zgodzisz :D

kamo99111 komentarzy: 748721.07.2023, 08:21

@Marzag:

No z tym, że był najlepszy ŚO to też bym nie przesadzał. Był jednym z lepszych ale myślę, że do latki najlepszego trochę mu jeszcze brakuje.

Slaviola komentarzy: 1237721.07.2023, 08:20

@Waskitcz napisał: "Transmisja będzie dostępna za darmo na stronie manutd.com."

Chociaż tyle pożytku z tej ich strony XD

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 121.07.2023, 08:20

@damianARSENAL napisał: "Co w końcu z tym Viaplay? Będzie nie będzie?"
Kiedyś pewnie nie będzie, ale w najbliższym czasie będzie i będą szukać rozwiązań biznesowych.

damianARSENAL komentarzy: 904321.07.2023, 08:19

Co w końcu z tym Viaplay? Będzie nie będzie?

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 121.07.2023, 08:17

@kamo99111 napisał: "Stones>Saliba
Rodri >Rice

Myślę, że tu raczej znak równości można postawić... reszta ok."

Saliba = Srones? Albo Stones>Saliba? WTF przecież Saliba to był najlepszy ŚO w poprzednim sezonie w lidze

kamo99111 komentarzy: 748721.07.2023, 08:16

@Piotrek95:

Nie zgodzę z dwoma pozycjami...

Stones>Saliba
Rodri >Rice

Myślę, że tu raczej znak równości można postawić... reszta ok.

Piotrek95 komentarzy: 976221.07.2023, 08:09

Widzimy że Arsenal jest wielki, skład jest na światowym poziomie z potencjałem na rozwój ale nie przesadzajmy z tym że lepszą drużyna od City mamy

Tak indywidualnie mamy lepszego prawego skrzydłowego, i to by było na tyle, reszta albo na podobnym poziomie albo w City lepsza

Halland>Jesus
Dias>Gabriel
Stones>Saliba
Ake>Zina
Rodri>Rice
Ederson>Ramsdale

Tak na szybko, różnice może niewielkie ale do City jeszcze brakuje, może na koniec tego sezonu będzie można odwrócić proporcje

Mastec30 komentarzy: 748221.07.2023, 08:08

@1886gunner1886 napisał: "Hojlund za 80mln? Oczywiście że warto, najlepszy młody talent na 9tcee (całe 9 bramek w lidze), Anthony za 100mln? Oczywiście, za potencjał się płaci. Ograny w PL Rice? Arsenal frajerzy przepłacili za jakiegoś średniaka. Dawno większej hipokryzji nie widziałem"

Każda fanbaza się tak zachowuje. Tutaj też dało się przeczytać komentarze, że Onana średniak a Mount przehajpowany. Nie ma co się tym przejmować

1886gunner1886 komentarzy: 171021.07.2023, 08:03

Czytam dzisiaj plotki transferowe i wypowiedzi kibiców United. Hojlund za 80mln? Oczywiście że warto, najlepszy młody talent na 9tcee (całe 9 bramek w lidze), Anthony za 100mln? Oczywiście, za potencjał się płaci. Ograny w PL Rice? Arsenal frajerzy przepłacili za jakiegoś średniaka. Dawno większej hipokryzji nie widziałem

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 121.07.2023, 07:23

@Lamoreaux napisał: "Z pomocą się totalnie nie zgodzę. City ma lepszą pomoc, ale my mamy zaraz po nich drugą najlepszą w lidze. Mimo wszystko Rodri jest najlepszym DP na świecie a KDB to nadal KdB. Natomiast podobnie jak w przypadku obrony, uważam że Rice i Odee mogą w tym sezonie zrobić naturalny progres i wówczas będziemy mieć najlepszą pomoc."
A teraz popatrz na zmienników u nas i u nich, my praktycznie nie tracimy jakości w takim przypadku.

Lamoreaux komentarzy: 361721.07.2023, 07:06

@Marzag napisał: "Nie jestem pewien właśnie, wydaje mi się że obronę mamy lepszą, pomoc mamy lepszą, skrzydła mamy lepsze, jedynie mają pozycję napastnika lepiej obsadzoną. Patrzę na składy razem ze zmiennikami."

Nie no przesadzasz delikatnie.
Czy obronę mamy lepszą? Na ten moment nie mamy lepszej, ale uważam, że nasza ma większy potencjał, żeby w tym sezonie już stać się najlepszą.
Z pomocą się totalnie nie zgodzę. City ma lepszą pomoc, ale my mamy zaraz po nich drugą najlepszą w lidze. Mimo wszystko Rodri jest najlepszym DP na świecie a KDB to nadal KdB. Natomiast podobnie jak w przypadku obrony, uważam że Rice i Odee mogą w tym sezonie zrobić naturalny progres i wówczas będziemy mieć najlepszą pomoc.

Skrzydła mamy lepsze to fakt a pozycja napastnika wiadomo, że City tutaj bez jakiegokolwiek podjazdu.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 121.07.2023, 06:55

Oczywiście nie trafil tylko tracił*

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 121.07.2023, 06:54

@Barney napisał: "Tak tak najsabsze ogniwo i już teraz ladujemy City na dziurę ehhh"
Skoro tak mówisz. Ja myślałem raczej nad tym że drużyna w takim meczu była by równiejsza i każdy coś z piłką by pożytecznego mógł zrobić. Bo Xhaka w tych meczach to trafił piłkę jak go tylko ktoś przycisnął, był motorycznie jak starzec przy młodych piłkarzach przez co prawie każdy atak City na niego gdy miał piłkę kończył się tym że City dostawało piłkę albo Xhaka wsadzał kogoś ja konia swoim słabym podaniem pod presją.

Wiem że w drugim meczu grał też Holding, ale Xhaka był o tyle problematyczny że to był podstawowy piłkarz pierwszego zespołu. My z City możemy nawet 2 mecze przegrać a i tak ligę wygrać, nie musimy mieć z nimi 6 pkt w sezonie.

Następny mecz
Ostatni mecz
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Everton 14.12.2024 - godzina 16:00
0 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady