Porażka w derbach północnego Londynu: Arsenal 0-1 Tottenham
31.07.2025, 19:08, Patryk Bielski
780 komentarzy
Arsenal nie zdołał pokonać Tottenhamu w prestiżowym starciu derbowym w Hongkongu, mimo że na boisku pojawił się ich nowy nabytek, Viktor Gyökeres. Szwedzki napastnik, który dołączył do Kanonierów za 55 milionów funtów, nie zdołał odwrócić losów meczu, który zakończył się wynikiem 0:1 na korzyść Kogutów.
Mikel Arteta, menedżer Arsenalu, postanowił wprowadzić Gyökeresa na boisko na 14 minut przed końcem spotkania, gdy jego drużyna przegrywała po pięknym strzale Pape Sarra tuż przed przerwą. Niestety, debiutant nie miał zbyt wielu okazji do wykazania się i Arsenal musiał pogodzić się z porażką.
Mecz rozpoczął się od kilku groźnych stałych fragmentów gry w wykonaniu Arsenalu, ale to Tottenham był bliżej objęcia prowadzenia. Pedro Porro trafił w słupek bezpośrednio z rzutu rożnego już w dziewiątej minucie. Wilson Odobert i Richarlison również mieli swoje szanse, ale to Sarr wykorzystał błąd Davida Rayi i Mylesa Lewisa-Skelly'ego, zdobywając bramkę z połowy boiska.
W drugiej połowie sytuacji bramkowych było jak na lekarstwo. Arteta próbował zmienić przebieg meczu, wprowadzając na boisko Gyökeresa za Kai Havertza. Mimo że Szwed stworzył jedną okazję dla Martina Zubimendiego, to jednak Arsenal nie zdołał wyrównać i musiał uznać wyższość rywali zza miedzy.
Wyjściowa jedenastka Arsenalu: Raya, White, Saliba, Kiwior (76), Lewis-Skelly (76), Norgaard (67), Rice (76), Odegaard, Saka (76), Martinelli (67), Havertz (76)
Ławka rezerwowych: Setford, Rojas-Fedorushchenko, Nichols, Salmon, Mosquera, Zinchenko (76), Zubimendi (67), Lokonga, Copley, Merino (76), Dowman (76), Nwaneri, Kabia, Nelson (84), Trossard (67 / 84), Harriman-Annous, Gyökeres (76).
źrodło: irishnews.com![Arsenal z ofertą za Eze [AKTUALIZACJA]](https://kanonierzy.com/images/big/eze_eberechi3.jpg)
20.08.2025, 21:10 89 komentarzy

20.08.2025, 13:44 37 komentarzy

20.08.2025, 12:04 11 komentarzy

19.08.2025, 20:56 41 komentarzy

19.08.2025, 14:23 13 komentarzy

18.08.2025, 11:15 2142 komentarzy

17.08.2025, 16:21 5 komentarzy

17.08.2025, 15:10 7 komentarzy

17.08.2025, 13:52 2186 komentarzy

16.08.2025, 10:26 12 komentarzy
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
Podsumowanie kolejki PL2025/26 #1: Spektakl, debiuty i kontrowersje
- 20.08.2025 11 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #36: Trzy punkty na trudnym terenie
- 19.08.2025 13 komentarzy
-
Okiem kibica #1: 15-letni fenomen
- 17.08.2025 7 komentarzy
-
Panie, Panowie… PREMIER LEAGUE! - wstęp do sezonu 2025/26
- 15.08.2025 804 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne #35: Maestro Regista
- 14.08.2025 11 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@kamo99111 napisał: "A tak z innej baki... ma kto"
Tego mialo nie być... tak to jest jak się trzyma 10 srok za ogon :p
@Barney napisał: "Hehehe ja mysle czy nie zaryzykowac fajny kursik ,tylko niech saka oddaje karney bo szwed lepiej uderza i jest skuteczniejszy w tym.
Ja obstawiam ,ze Haaland wygra co mi szkodzi szansa jest moze byc roznie ze szwedem."
A na powaznie ciężko powiedzieć jak będzie... jak dla mnie największe niewiadome to właśnie Gyo i Ekitike. Potem Salah ze względu na wiek i nowy kontrakt.
A tak z ciekawoci... ktoś ma statystykę jacy napastnicy w historii PL robili króla strzelców w swoim debiutancki sezonie oprócz Hochlanda?
A tak z innej baki... ma kto
@alexis1908 napisał: "a co wygrał De Zerbi albo Iraola skoro mówisz że to świetni trenerzy i miara są wygrany puchary ;)"
Przecież ja właśnie twierdzę, że miarą dobrego trenera nie koniecznie muszą być wygrane puchary :)
@Ranczomen napisał: "W odniesieniu do powyższego wygrania czegoś kiedyś do mnie nie przemawia."
*warunek wygrania
Pozdrawiam.
@Ranczomen: a co wygrał De Zerbi albo Iraola skoro mówisz że to świetni trenerzy i miara są wygrany puchary ;)
@Womanizer: Dlatego całe szczęście, że mamy Bertę. Edu by całe okienko robił podchody pod Sesko, i finalnie byśmy kupili Watkinsa/Jacksona. Wiem, że Edu miał dobre kontakty z władzami Lipska i rzekomo transfer miałby dojść do skutku teraz, ale czuję że Lipsk liczył na wojnę licytacyjną.
@kamo99111:
Hehehe ja mysle czy nie zaryzykowac fajny kursik ,tylko niech saka oddaje karney bo szwed lepiej uderza i jest skuteczniejszy w tym.
Ja obstawiam ,ze Haaland wygra co mi szkodzi szansa jest moze byc roznie ze szwedem.
@Womanizer: jedynie Manchester United aktualnie jest w stanie sprostać tym warunkom. Newcastle bez sprzedaży Isaka nie dobije targu.
@Barney napisał: "Krol strzelcow epl
Haaland 2,25
Salah 5,5
Isak 7,50
Gyok 9
Ekitike 15"
A będzie tak
Gyokeres 30 bramek
Halaand 0 brakem
Salah 0 bramek
Isak 0 bramek
Ekitike 0 bramek
A będzie tak dlatego, że jak ww. Napastnicy zobaczą bestie z północy to się schowają w piwnicach swoich ośrodków treningowych że strachu.
@Damper napisał: "Dobrzy trenerzy, nie powiem, ale narzekamy na Artetę, że się uczy i popełnia błędy też wynikające z tego, że nie jest tak doświadczonym trenerem i za niego weźmy jeszcze mniej doświadczonych trenerów, którzy mniej osiągnęli i nic w życiu nie wygrali. Rozumiem, że chcemy mieć jakiś impuls, ale czy naprawdę to jest rozwiązanie?"
Przepraszam bardzo, ale póki co jedyne co materialnie osiągnął Arteta w Arsenalu to zwycięstwo w FA Cup, sztuka, której w tym sezonie dokonał Olivier Glasner z Crystal Palace. Kiedy tu przychodził nie prowadził nawet żadnego klubu samodzielnie. Arteta nigdy nie wygrał meczu z de Zerbim ( 5 meczów 3 remisy 2 porażki) czy Iraolą (2 mecze, 2 porażki). De Zerbi gwarantuje ofensywny styl futbolu, Iraola bardziej wyważony, ale wciąż do przodu. Obaj to swietni trenerzy. Z Fabregasem się zgodzę, jest to większe ryzyko. Dlatego dodaje warunek obserwacji.
W odniesieniu do powyższego wygrania czegoś kiedyś do mnie nie przemawia. Ponadto Bayern wziął Kompanego, który spadł z Burnley, w Chelsea radzi sobie lepiej Maresca, który prowadził Leicester w Championship niż Pochetino. U nas z kolei wielki Emery przegrał z kretesem.
Jeśli Arteta w tym sezonie nie dowiezie, a nasza gra w ofensywie będzie wyglądać tak, jak w zeszłym sezonie to tak, chciałbym żeby jeden z tych trenerów zastąpił Artete. Nie widzę innych trenerów "bardziej doświadczonych, którzy coś wygrali", którzy zrobiliby od nich lepsza robotę.
Krol strzelcow epl
Haaland 2,25
Salah 5,5
Isak 7,50
Gyok 9
Ekitike 15
@Matelko napisał: "jestem też ignorantem bo mam inne zdanie od Ciebie? Ciekawe…miłego dnia w każdym razie!"
A umiesz czytać ze zrozumieniem?
Nie napisałem że chodzi o inne zdanie, każdy ma prawo do swojego
Tylko jeżeli uważasz, że ktoś robi 3 razy drugie miejsca w najlepszej lidze świata bez żadnego stylu i pobiją klubowe rekordy w ilości strzelonych goli (gdzie Arsenal przez lata był uznawany za bardzo ofensywny zespół) to już naprawdę musi być ignorancja
Zrozumiałbym to gdyby to powiedział ktoś kto nie ogląda Arsenalu, ale Ty jako kibic powinieneś jednak to wiedziec
Według The Athletic RB Lipsk oczekuje za swojego zawodnika 65,5 mln funtów kwoty gwarantowanej, licznych dodatków oraz procentu od przyszłego transferu zawodnika.
Kwota podstawowa ok 76 mln euro. + liczne dodatki (ok 90 mln euro) + procent od przyszłego transferu.
Czyli finalnie Słoweniec będzie kosztował pod 100 mln euro z całym pakietem. Ale jajca :)
@adek504: jestem też ignorantem bo mam inne zdanie od Ciebie? Ciekawe…miłego dnia w każdym razie!
@Barney napisał: "Caly czas byly problemy z slabszymi ekipami i tez nasi nie potrafili grac jak za Wengi z przodu gdzie pileczka szybko latala pomiedzy pilkarzami."
W ostatnim sezonie pewnie tak, a rok temu np mocno ogrywalismy wszystkich jak leciało
Piłeczka jak za Wengera chodziła szybko w sezonie 22/23 natomiast kolejny poszedł w strone wiekszej kontroli, bo było za dużo bramek traconych
Ja też jestem fanem romantycznego footballu za Wengera, ale tak naprawde od 2009 roku on całkowicie przestał działać i wole mniej tych klepek kosztem lepszych wyników
@krzykus1990 napisał: "Arsenal to wielki klub i Arteta świetnie przebudował ten klub . Jednak po tym okienku na nowy sezon powinien być nowy trener by dodać nowej energii . To jest zespół który może być mistrzem . Problem ze władze przegapili momenty . Wenger powinien wcześniej odejść jak już powtarzalnie Arsenal zajmował 4 miejsce teraz jak Arsenal powtarzalnie drugie to Arteta. Trenera nie można tak długo trzymać na siłę jak nic nie idzie do przodu. Dobrze by wyszedł na tym Arteta jak świetny trener nowoczesny potrzebuje nowych wrażeń a Arsenal potrzebuje nowej energii. Piłkarze potrzebują nowej energii i zmiany ."
Tu się akurat nie zgodzę. Ten sezon powinien być dla Mikela sezonem prawdy. Każdy zasługuje na szansę wyciągnięcia wniosków i poprawy. W sezonie 22/23 byliśmy raczej outsiderem, więc drugie miejsce należało traktować jako pozytywne zaskoczenie. Rok później, w kampanii 23/24, walka o tytuł trwała do samego końca - to był realny postęp.
Sezon 24/25 to już zupełnie inna historia. Kontuzje rozbiły nam kluczowe momenty, a nieudane okienko to raczej błąd Edu niż samego Artety.
Ale teraz Mikel ma wszystko, czego potrzeba: skład zbudowany pod własną wizję, szeroką i jakościową kadrę, pełny okres przygotowawczy bez większych zakłóceń. Jeśli nie teraz, to kiedy?
I tu się zgadzam - brak mistrzostwa Premier League lub triumfu w Lidze Mistrzów w kolejnym sezonie powinien skutkować poważnym zastanowieniem się nad przyszłością trenera. Arsenal potrzebuje w końcu konkretnego rezultatu, nie kolejnego sezonu z narracją o „dobrym kierunku”.
Tym bardziej, że będzie to już trzeci sezon z rzędu, w którym Arteta ma szansę na odpowiednie poprawki (bo kampanii 22/23 nie liczę - wtedy byliśmy jeszcze na dorobku). A warto też pamiętać, że Mikel pracuje w klubie od kilku lat, nie tylko od tych ostatnich dwóch-trzech sezonów. To już wystarczająco dużo czasu, by zebrać owoce swojej pracy.
@Matelko napisał: "to ja napisałem , że trzeba puchary do gabloty wkładać a nie cieszyć się z pobitych rekordów strzelonych bramek"
A komu to wystarcza, bo na pewno nie mi?
Skoro napisaleś, że Ty nie widzisz jaki mamy styl, a ja Ci odpisałem (uwaga to była ironia) że osiagalismy juz takie wyniki i nie da sie ich bez stylu osiagać, wiec ten styl był widoczny, ale wolałem żebys sam z tego wyciągnął wnioski, bo jak naprawde ktoś określa sie mianem kibica i nie widzi stylu to jest raczej ignorantem
Kółeczka
@adek504:
Caly czas byly problemy z slabszymi ekipami i tez nasi nie potrafili grac jak za Wengi z przodu gdzie pileczka szybko latala pomiedzy pilkarzami.
Jak Ode nie dojedzie na sezon to znow przegramy ,oby przyszedl ten Eze w razie co i Mikel nie bal sie posadzic norwega.
Ogolnie norweg w formie wymiata ,ale wole pilkarzy jak Lampard z ciagiem na bramke , gosc jak moze strzelic to robi kuleczka i kombinuje
@adek504: to ja napisałem , że trzeba puchary do gabloty wkładać a nie cieszyć się z pobitych rekordów strzelonych bramek. Żeby osiągnąć sukces trzeba być bezwzględnym i konsekwentnym w ulepszaniu swojego poziomu. Faktycznie ze mną jest coś nie tak bo pragnę pucharów Arsenalu i nie cieszę się z jakiś bramek albo punktów które w końcowym rozrachunku nie dają trofeów…
@Ranczomen napisał: "Dr Zerbi, Iraola, Fabregas zależnie od sposobu gry i przebiegu sezonu."
Dobrzy trenerzy, nie powiem, ale narzekamy na Artetę, że się uczy i popełnia błędy też wynikające z tego, że nie jest tak doświadczonym trenerem i za niego weźmy jeszcze mniej doświadczonych trenerów, którzy mniej osiągnęli i nic w życiu nie wygrali. Rozumiem, że chcemy mieć jakiś impuls, ale czy naprawdę to jest rozwiązanie?
@Barney napisał: "Na ten jego styl ciezko sie patrzy,zeby jeszcze puchary z tego byly to bym przebolal."
Mam wrazenie, że kazdy ciaglę sie odnosi do ostatniego sezonu, gdzie rzeczywiscie styl mocniej kulał, ale też kontuzje nie pomagały
A Arsenal w sezonach 22/23 czy 23/24 to top stylowo grajacych druzyn w Europie
22/23 styl bardziej bezposredni, mniej kontroli, wiecej szybkich akcji
23/24 styl oparty o wiekszej kontroli, ale z tej kontroli też wynikało dużo goli, a mało traconych
@Matelko napisał: "za dekadę powiesz nowym pokoleniom z dumą: Arteta świetny trener, pobiliśmy z nim rekord strzelonych goli”
Do Gabloty trzeba nowe trofea układać."
No i widzsz, taka rozmowa z Toba, gdzie ja powiedziałem coś o tym, że to trzeba do gabloty włożyć
Pytałeś o styl, a jak jako kibic Arsenalu ogladajacy go na codzien nie widzisz stylu to raczej chyba z Toba jest cos nie tak niż z Arsenalem
@adek504:
Na ten jego styl ciezko sie patrzy,zeby jeszcze puchary z tego byly to bym przebolal.
@adek504: za dekadę powiesz nowym pokoleniom z dumą: Arteta świetny trener, pobiliśmy z nim rekord strzelonych goli”
Do Gabloty trzeba nowe trofea układać.
@Matelko napisał: "jaki styl? Podawanie piłki w poprzek albo do tyłu? Arteta właśnie nie wypracował
Żadnego stylu moim zdaniem."
Masz racje, rekord klubowy strzelonych goli i drugi najwyższy wynik pkt w historii klubu w PL Arteta osiągnął bez żadnego stylu ;)
@Marcinafc93: jaki styl? Podawanie piłki w poprzek albo do tyłu? Arteta właśnie nie wypracował
Żadnego stylu moim zdaniem. Jedyne co się rzuca w oczy to stałe fragmenty które trenujemy i mamy pewne schematy.
Mikel Arteta zdaje sobie sprawę, że pozyskanie Viktora Gyökeresa będzie wymagało zmiany stylu gry. Arsenal musi grać bardziej bezpośrednio i pionowo, a od czasu wznowienia treningów w lipcu Arteta zaczął wdrażać tę zmianę.
@gunnerblog
@Matelko napisał: "Ja bym widział Diego Simeone w Arsenalu."
Dr Zerbi, Iraola, Fabregas zależnie od sposobu gry i przebiegu sezonu. Przy czym ta pierwsza 2 to moi faworyci.
@Matelko: Chcesz całkiem zabić styl gry? Chroń nas od Simeone xd
Moim zdaniem Arteta jeśli nic nie wygra w tym sezonie to faktycznie trzeba go zastąpić. Kim?
Ja bym widział Diego Simeone w Arsenalu.
Arteta po pierwszym sezonie z walka o mistrzostwo za bardzo poszedł w schematy i swoje fanaberie, jak Havertz próbując pokazać światu, że jest, jak Dzepetto. Ostatecznie skończyło się tym, że ze świetnego zespołu w ataku zrobił ofensywnego impotenta polegającego na stałych fragmentach i wykonującego milion wrzutek w myśl doktryny Artety z pierwszego sezonu "jeśli wykonamy 100 wrzutek to na pewno coś wykreujemy".
@adek504 napisał: "Wszystko zależy od narracji, a co jak często ekipa gra dobrze, bo Ode jest w formie? Albo ekipa gra słabo bo Ode nie ma formy?
Ja myślę, że często (nie zawsze) może być to ze sobą skorelowane"
Oczywiście biorę to pod uwagę ;-) ciężko jednak na ten moment to rozstrzygnąć gdyż Odegaard nigdy nie miał prawdziwego zastępstwa na poziomie. I nie wiadomo jakby zespół funkcjonował w zeszłym sezonie gdyby był taki Eze np.
Druga sprawa było już wiele meczów gdzie oczekiwaliśmy zrywu od Norwega, a go nie było. Albo przy wyniku na styku nie strzelał na pusta bramkę z 8m lub miał problemy z decyzyjnością (kiedy miał strzelać podawał, kiedy miał podawać strzelał). Dlatego bardziej skłaniam się ku mojej wersji.
Nie po to Arteta i Berta kompletują kadrę, aby po okienku szukać nowego trenera. Nie ma nawet dostępnych opcji, w tym momencie aby zastąpić Hiszpana i zrobić znaczący progres. Arteta ma pełne poparcie zarządu, ale pewnie jak nic nie wygra w nadchodzącym sezonie to dzwonek alarmowy się zapali w zarządzie i będą analizować, czy aby nie warto Mikela zastąpić.
@cobi90: Najlepsze jest to, że Ode nic nie musi. Mogę się z Tobą założyć, że w tym sezonie zagra znów przeciętnie. Nam to by się przydał De Bruyne bo to był top topów. Nasza mimoza nie potrafi nawet huknąć z dystansu a jak już strzeli to piłka ledwo leci. Ozil przy nim to był maestro. Będzie pikował z Martinellim i to właśnie przez brak konkretnych zmienników na tych pozycjach umoczymy kolejny sezon.
@Garfield_pl napisał: "Ode póki co wygląda dużo lepiej"
Właśnie nie wygląda.
Cały czas jest jakiś przygaszony, miękki, bez błysku. Coś złego się z nim dzieje i widać to bez jakiejś wnikliwej analizy.
Arsenal to wielki klub i Arteta świetnie przebudował ten klub . Jednak po tym okienku na nowy sezon powinien być nowy trener by dodać nowej energii . To jest zespół który może być mistrzem . Problem ze władze przegapili momenty . Wenger powinien wcześniej odejść jak już powtarzalnie Arsenal zajmował 4 miejsce teraz jak Arsenal powtarzalnie drugie to Arteta. Trenera nie można tak długo trzymać na siłę jak nic nie idzie do przodu. Dobrze by wyszedł na tym Arteta jak świetny trener nowoczesny potrzebuje nowych wrażeń a Arsenal potrzebuje nowej energii. Piłkarze potrzebują nowej energii i zmiany .
@kamo99111 napisał: "Ale to nie jest zawodnik, który w kluczowych momentach weźmie ciężar gry na siebie i poprowadzi zespół. Bardziej wpasowuje się w ogólną formę drużyny - gdy cała ekipa gra dobrze, Norweg pokazuje pełnię swoich możliwości. Gdy zespół ma gorszy dzień, Ødegaard często znika z radarów."
Wszystko zależy od narracji, a co jak często ekipa gra dobrze, bo Ode jest w formie? Albo ekipa gra słabo bo Ode nie ma formy?
Ja myślę, że często (nie zawsze) może być to ze sobą skorelowane
@sWinny napisał: "https://x.com/_arsenalteam/status/1951727227131027772?s=46&t=9iFadiZl5BtlkJIUfQzgpQ
Zobaczcie na to i porównajcie do Ode. Ciężko mi przypomnieć sobie sytuacje gdzie Norweg gra z klepki i wchodzi w wolną strefę przed bramkarzem. On woli najpierw spowolnić akcję i czekać aż rywal się ustawi. A nawet jak zagra szybciej to ucieka pod linię boczną.
Moim zdaniem to jednym z większych problemów tego Arsenalu jest gra Martina. I mam nadzieję że przyjdzie Eze i posadzi Norwega na ławce."
Ja wolę jednak porównanie takie, że najlepszy sezon z Ozilem to 77 goli w sezonie PL, a najlepszy sezon z Ode to 91, a drugi najlepszy to 88
Zresztą taktyka w grze tych zawodników też ma znaczenie, Ozil to była klasyczna 10, która patrząc po heatmapach niewiele miała powrotów na własną połowę, natomiast Ode ma inne zadania i częściej wejścia w pole karne wymagane są od Rice'a niż od Norwega
Jeśli chodzi o Ødegaarda, to jak zwykle widzę dwie skrajności. Jedni bronią go bez względu na wszystko, twierdząc, że to zawodnik klasy światowej, inni natomiast uważają go za kompletnego przeciętniaka. Moim zdaniem prawda leży gdzieś pośrodku.
To bardzo dobry piłkarz, z ogromnym etosem pracy. Świetnie presuje, co idealnie wpisuje się w taktykę Artety. Ale to nie jest zawodnik, który w kluczowych momentach weźmie ciężar gry na siebie i poprowadzi zespół. Bardziej wpasowuje się w ogólną formę drużyny - gdy cała ekipa gra dobrze, Norweg pokazuje pełnię swoich możliwości. Gdy zespół ma gorszy dzień, Ødegaard często znika z radarów.
W kontekście ważnych meczów bardziej pamiętam jego negatywne momenty - jak sprokurowany rzut karny przeciwko United czy ewidentna ręka w polu karnym z Liverpoolem (na szczęście nieodgwizdana) - niż jakieś wielkie, przełomowe występy jak ten z Bayernem.
Po sparingach nie chcę go jeszcze oceniać - to na razie nie ma sensu. Zobaczymy, jak wypadnie w pierwszych 4-5 meczach o punkty. Przypuszczam, że jeśli drużyna dobrze wejdzie w sezon, to i Ødegaard będzie grał na wysokim poziomie. Ale jeśli forma zespołu będzie przeciętna, to pewnie znowu zobaczymy go kręcącego kółeczka w środku pola, bez większego wpływu na grę.
@Malina napisał: "Pikanterii do sytuacji daje fakt, że Victor już był w PL (Brighton) i nikt prawie tego nie wie, lub nie pamięta, a miało to miejsce w teoretycznie najlepszym wieku piłkarza."
Trafił do Brighton jak miał 19 lat, a odszedł w wieku 23 lat więc to raczej początek kariery. Najlepszy okres to raczej właśnie takie 26-30 lat gdzie piłkarz doskonale zna już swój organizm jest ukształtowany i dalej jest w szczycie wydolnościowym.
@Marcel90: Oczywiście. W tych czasach to już must-have :D
@Marcel90: Tylko umowa zlecenie i wakacje pod gruszą xd
@Patryk napisał: "Czy ktoś z Was chciałby pomóc przy prowadzeniu typera w tym roku?"
Można liczyć na umowę o pracę i owocowe czwartki? :)
Hello! Czy ktoś z Was chciałby pomóc przy prowadzeniu typera w tym roku? Dostajemy o to dużo zapytań, ale brakuje nam ludzi do aktualizacji. Na czym to polega? Trzeba wpisać ręcznie datę, godzinę i wklepać nazwę drużyny w każdym meczu kolejki z osobna w panelu, a po spotkaniu uzupełnić wynik. Naturalnie wytłumaczę, co i jak. Myślę, że wystarczą dwie, max trzy osoby, bo to naprawdę nie zajmuje dużo czasu. Trzeba jednak pilnować terminarza, kiedy dochodzą zmiany terminów i godzin spotkań, szczególnie jak się sezon rozpędzi.
Chętnych proszę o napisanie do mnie PW.
@cobi90 napisał: "Kibice mają w pamięci Ode po kontuzji gdzie jest cieniem samego siebie. Każdy widział co się działo z Arsenalem gdy Martin leczył uraz. Kaleczylismy grę zero rozegrania. Trossard na 10 dziwne ruchy Artety. Według mnie Ode musi wrócić do swojej gry sprzed kontuzji i przede wszystkim musi być częściej rotowany w sezonie."
Zgadzam się, dlatego taki Eze mimo że to nie do końca idealne zastępstwo przydałby się do rotacji . Ode póki co wygląda dużo lepiej niż w zeszłym sezonie, nie jest to jeszcze jego poziom, ale fajnie grał w sparingach ( oczywiście są ludzie co jedno kółeczko czy spowolnienie w kontrze gdzie w sumie nie miał komu podać, podnoszą do rangi dramatu), jeśli ktoś je oglądał, to widział że powoli wraca.
@Garfield_pl: Kibice mają w pamięci Ode po kontuzji gdzie jest cieniem samego siebie. Każdy widział co się działo z Arsenalem gdy Martin leczył uraz. Kaleczylismy grę zero rozegrania. Trossard na 10 dziwne ruchy Artety. Według mnie Ode musi wrócić do swojej gry sprzed kontuzji i przede wszystkim musi być częściej rotowany w sezonie.
@sWinny napisał: "Zobaczcie na to i porównajcie do Ode. Ciężko mi przypomnieć sobie sytuacje gdzie Norweg gra z klepki i wchodzi w wolną strefę przed bramkarzem. On woli najpierw spowolnić akcję i czekać aż rywal się ustawi. A nawet jak zagra szybciej to ucieka pod linię boczną.
Moim zdaniem to jednym z większych problemów tego Arsenalu jest gra Martina. I mam nadzieję że przyjdzie Eze i posadzi Norwega na ławce."
Troszkę wystarczy poszperać w necie i znajdziesz takie zagrania:) poprzedni sezon miał kiepski, ale gadka że nie potrafi przyspieszać gry, grać z klepki to jest hiperbola, i krótka pamięć kibica;)
Understand Arsenal have made initial contact to show interest in French 19 year old centre back Jérémy Jacquet.
Arsenal like Jacquet who recently signed new deal at Rennes until June 2029.
He’s on the list as option in case of exits this month… or eventually for 2026.
Większym ryzykiem od tego, że Gyo nie będzie strzelał jest to, że Ode zagra kolejny anemiczny sezon.
Bez klasowej dziesiątki w topowej formie jesteśmy w czarnej du..ie.
Sprzedaz Kiwiora to glupota, Ode tez bym sprzedal jakby byla oferta ,ale 45mln to chyba ktos na glowe upadl. 80-100mln na luzie bysmy dostali za niego