Powołania na ostatnią w tym roku przerwę reprezentacyjną

Powołania na ostatnią w tym roku przerwę reprezentacyjną 10.11.2021, 10:53, Bartek Romanowski 1601 komentarzy

15 zawodników pierwszej drużyny Arsenalu zostało powołanych do drużyn swoich krajów na trwającą już przerwę reprezentacyjną. Poniżej prezentujemy pełną listę naszych graczy, z informacjami gdzie oraz kiedy grają.

Bukayo Saka, Aaron Ramsdale oraz Emile Smith Rowe zostali powołani przez Garetha Southagete’a do składu Anglii na ostatnie mecze kwalifikacyjne do Mistrzostw Świata z Albanią w piątek, 12 listopada oraz z San Marino w poniedziałek, 15 listopada.

Gabriel został włączony do drużyny Brazylii na kwalifikacyjne spotkania do Mistrzostw Świata przeciwko Kolumbii w czwartek, 11 listopada oraz Argentynie we wtorek, 16 listopada.

Bernd Leno został powołany do reprezentacji Niemiec na mecze kwalifikacyjne do Mistrzostw Świata z Lichtensteinem w czwartek, 11 listopada oraz z Armenią w niedzielę, 14 listopada.

Kieran Tierney dostał powołanie do składu reprezentacji Szkocji na kwalifikacyjne spotkania do Mistrzostw Świata przeciwko Mołdawii w piątek, 12 listopada oraz Danii w poniedziałek, 15 listopada.

Martin Odegaard został wybrany do drużyny Norwegii na zbliżające się mecze kwalifikacyjne do Mistrzostw Świata z Łotwą w sobotę, 13 listopada oraz z Holandią we wtorek, 16 listopada.

Pierre-Emerick Aubameyang został powołany do reprezentacji Gabonu na spotkania kwalifikacji do Mistrzostw Świata przeciwko Libii w czwartek, 11 listopada oraz Egiptowi w niedzielę, 14 listopada.

Nicolas Pepe dostał powołanie do zespołu Wybrzeża Kości Słoniowej na mecze kwalifikacyjne do Mistrzostw Świata z Mozambikiem w czwartek, 11 listopada oraz z Kamerunem w niedzielę, 14 listopada.

Takehiro Tomiyasu został wybrany do drużyny Japonii na kwalifikacyjne spotkania do Mistrzostw Świata przeciwko Wietnamowi w czwartek, 11 listopada oraz Omanowi we wtorek, 16 listopada.

Sambi Lokonga dostał powołanie do reprezentacji Belgii na nadchodzące mecze kwalifikacji do Mistrzostw Świata z Estonią w sobotę, 13 listopada oraz z Walią we wtorek, 16 listopada.

Mohamed Elneny został wybrany do zespołu Egiptu na zbliżające się spotkania kwalifikacyjne do Mistrzostw Świata przeciwko Angoli w czwartek, 11 listopada oraz Gabonowi w niedzielę, 14 listopada - kiedy będzie miał szansę zmierzyć się z Aubameyangiem.

Sead Kolasinac został powołany do reprezentacji Bośni i Hercegowiny na mecze kwalifikacyjne do Mistrzostw Świata z Finlandią w sobotę, 13 listopada oraz z Ukrainą we wtorek, 16 listopada.

Nuno Tavares dostał powołanie do reprezentacji Portugalii U-21 na nadchodzące spotkania kwalifikacji do Mistrzostw Europy U-21, oba przeciwko Cyprowi w piątek, 12 listopada i we wtorek, 16 listopada.

Folarin Balogun został wybrany do drużyny Anglii U-21 na mecz w ramach kwalifikacji do Mistrzostw Europy U-21 z Czechami w czwartek, 11 listopada oraz na spotkanie towarzyskie przeciwko Gruzji we wtorek, 16 listopada.

Przerwa reprezentacyjnaReprezentacjeReprezentacje U-21 autor: Bartek Romanowski źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Czeczenia komentarzy: 1261917.11.2021, 19:53

O, Kowidowcy.com

Swoją drogą, Stanowski rzucił na tt, że Moder wcale nie zarabia 10k/week jak podaje Mirror, tylko trzy razy tyle plus bonusy.

To ciekawe, bo nie wierzę, że Smith Rowe i Saka z nowymi kontraktami zarabiają na tym samym poziomie. To idiotyzm jak Tottenham i gablota na trofea.

enrique komentarzy: 2021417.11.2021, 19:53

Oj porobiło się po tym meczu z Węgrami porobiło...

Theo10 komentarzy: 854917.11.2021, 19:51

@Rynkos7: Mam mieszane uczucia. Podobnie jak z akcyzą na tytoń czy alkohol. Ogólnie jestem za, ale te pieniądze powinny faktycznie iść na ochronę zdrowia, ew. inne prozdrowotne przedsięwzięcia. A przeważnie zamiast tego idą na latanie dziury budżetowej.

Chlopek komentarzy: 3777 newsów: 117.11.2021, 19:49

@malyglod: "smutne jest jak ktoś umiera a nie musiał."

Przyjacielu, rozumiem, że z usłyszanych historii jest w tobie więcej emocji, ale bagatelizujesz istotne sprawy myśląc, że to jest jedyna słuszna droga. Logiczne rzec ujmując czemu nie zakazać jeździć samochodami przecież kierowca może się napić i kogoś potrąci. Wprowadźmy certyfikat trzeźwości? Krok po kroku oddaje się wolność w imię bezpieczeństwa. Pomijam fakt czy dane preparaty działają, bo jak komuś zechce się poszukać to znajdzie informacje, które przyprawią o ból głowy (np: dopiero teraz Francuzi odradzają preparat M dla mniej niż 30 lat z powodu powikłań z sercem, tenisista cały rok w pupe, bo lekarze nie wiedzą co mu jest po preparacie itp), a na końcu i tak zostanie decyzje na podstawie WIĘKSZEJ KORZYŚCI.

Pomijam dywagacje ekonomiczne, geopolitykę i sytuacja w innych krajach oraz rzutowanie na przyszłość, ale mam dwa pytania:
- wszyscy jednogłośnie mówią, że nie można się już pozbyć tej "choroby", czy twoje podejście jest już na całe życie?
- jeśli ktoś zrobiłby uczciwe referendum o segregacji i z niego wynikłoby, że wszystko wraca do normalności albo inaczej wszyscy, którzy odczuwają lęk przed życiem publicznym idą na twardy lock - poczułbyś się odrzucony czy racjonalnie zaakceptował nowy tryb życia?

malyglod komentarzy: 654517.11.2021, 19:49

@Rynkos7: paszport covidowy, test lub certyfikat świadczy o szczepieniu lub przeciwciałach po przejściu covid.
Jeśli ktoś go nie ma to teoretycznie naraża siebie na śmierć a szczepionych na chorobę. I temu ma służyć weryfikacja.

I sportowcy też chorują o czym pisałem. Podałem przyklad z ligi angielskiej pierwszy z brzegu.
Nie tylko jak piszesz "staruchy"....
Dla mnie nie jest szaleństwiem zapobieganie zakazeniom ktore obecnie w Polsce cwałują a zaraz rozpocznie się galop i kolejki w kostnicach. Dosłownie.
To jest zapobieganie.

Rynkos7 komentarzy: 767417.11.2021, 19:46

@Theo10:

A jesteś za podatkiem cukrowym?

Theo10 komentarzy: 854917.11.2021, 19:43

Tutaj niektórzy mają tak wąskie horyzonty myślowe i są skupieni tam bardzo na sobie, że nie są w stanie tego ogarnąć, że w momencie kiedy system musi się zajmować rzeszą antyszczepów w szpitalach i na oiomach, to właśnie wpływa to też na bezpieczeństwo ludzi zaszczepionych, którzy akurat zachorowali na inną chorobę.
Nie wspominając już o tym, jakim obciążeniem finansowym dla systemu ochrony zdrowia są antyszczepionkowcy. I na to muszą w swoich podatkach płacić wszyscy, czy to jest fair? Może taki argument trafi bardziej do wyznawców konfederacji i „wolności”. Bo wszyscy krzyczą o wolności, ale potem to ja muszę płacić w podatkach na ich leczenie i patrzeć na to, jak dla chorujących na inne choroby brakuje miejsc w szpitalach.

Naburator komentarzy: 278417.11.2021, 19:42

@aguero10: Liv w ostatnich dwóch meczach stracił punkty, my niby nie punktujemy źle. Jednak nie oszukujmy się, wynik inny niż nasza porażka będzie zaskoczeniem. Jednak pozytywnie obstawiam remis!

Naburator komentarzy: 278417.11.2021, 19:39

@Rynkos7: Jak dla mnie powinni zrobić wszystko, aby nie doprowadzić znowu do paraliżu służby zdrowia. Czyli albo obostrzenia albo przeznaczenie sporo większych funduszy (chociażby na personel). Fajnie to widać po niektórych krajach gdzie zaszczepionych jest ponad 70% ludzi. Niby ilość zakażeń jest podobna jednak wtedy umierało 1500 osób, teraz 100-150

Ech0z komentarzy: 1059717.11.2021, 19:39

Dopóki nikt bliski nie umrze Ci w męczarniach w samotności bo nie będziesz mógł go odwiedzić w ostatnich chwilach . Dopóty będziesz antyszczepionkowcem i głosić debilizmy

aguero10 komentarzy: 861217.11.2021, 19:38

Teraz na zmianę tematu .

Jaki obstawiacie wynik z Live ?

Rynkos7 komentarzy: 767417.11.2021, 19:37

@malyglod:

Weź przeczytaj jeszcze raz po kolei każdą moją wypowiedź, bo znowu sugerujesz coś czego nie powiedziałem i nie miałem na myśli. Szczepienia mnie nie rażą, wyjaśniłem to kilka postów niżej.

malyglod komentarzy: 654517.11.2021, 19:36

@Rynkos7: czyli mie bardzo rozumiem czemu szczepienia i obostrzenia Cię rażą?

Rynkos7 komentarzy: 767417.11.2021, 19:36

@Naburator:

Oczywiście, że masz racje. Ale jacy ludzie trafiają do tych szpitali? Widziałem nagrania i tam same osoby, które wręcz choroby mają wypisane na twarzy.
Jak już wspomniałem należy cisnąć ludzi aby się szczepili, ale w żadnym przypadku nie wymuszajmy tego np. na młodych ludziach z końskim zdrowiem.

malyglod komentarzy: 654517.11.2021, 19:35

@losnumeros: tylko że Ci szczepieni, czyli odporniejsi już tak strasznie tej choroby nie przejdą. Czyli mie umrą.

Jak się nie zaszczepisz i zarazisz mnie, szczepionego, to prawdopodobnie wielkiej krzywdy mi nie wyrzadzisz.
Jak zakazisz innego nieszczepionego i on umrze duszac się to bedziesz rozprawiał o wolności?

Rynkos7 komentarzy: 767417.11.2021, 19:34

@malyglod:

Trzymaj mnie z daleka od konfederacji xD Szanujmy się.
Nie jestem też antyszczepionkowcem bo co już wspomniałem u mnie w rodzinie większość zaszczepiona.
Szczepionka chroni przed zgonem i przed ciężkimi objawami, co też wspomniałem, więc nie wiem po co sugerowanie odpowiedzi jakobym był przeciwko szczepionkom. Nie umiesz chyba czytać ze zrozumieniem.

Naburator komentarzy: 278417.11.2021, 19:34

@Rynkos7 napisał: "No dobrze, więc teraz są szczepionki i chyba nie ma czego się obawiać, prawda? Szczepionka ciebie ochroni, zaraz będą leki, więc po co ten najazd na niezaszczepionych.
Rozumiem hejt na ludzi, którzy naprawdę powinni się zaszczepić a tego nie robią bo są antyszczepionkowcami albo nasłuchali się teorii spiskowych, to tak. Ale jak wspomniałem nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora."


Tutaj nawet nie chodzi o same zarażanie. bo tak jak piszesz zarażają jedni i drudzy. Ale nawet osoby zaszczepione mają się czego obawiać mimo dużo mniejszego ryzyka ciężkiego przebycia Covid. Osoby niezaszczepione trafiają dużo częściej do szpitali, prawda? Prawda. To powoduje ich przepełnienie. Przepełnienie szpitali powoduje paraliż służby zdrowia co prowadzi do odwołania zabiegów, dłuższego oczekiwania na pomoc czy najważniejsze dużo większej ilości zgonów

malyglod komentarzy: 654517.11.2021, 19:31

@Rynkos7: chyba chodzilo Ci o szczepionych jako nosicielach.
Idac Twoim tokiem myslenia szczepionki w ogole nie są potrzebne. Także te które już przyjałes?

Nie daje Ci do myślenia ze im mniej szczepionych tym wiecej zakażonych i zmarłych. To sobie jakoś wyjasniasz?

Ps. Wyborca Konfederacji?

Rynkos7 komentarzy: 767417.11.2021, 19:29

@malyglod:

No dobrze, więc teraz są szczepionki i chyba nie ma czego się obawiać, prawda? Szczepionka ciebie ochroni, zaraz będą leki, więc po co ten najazd na niezaszczepionych.
Rozumiem hejt na ludzi, którzy naprawdę powinni się zaszczepić a tego nie robią bo są antyszczepionkowcami albo nasłuchali się teorii spiskowych, to tak. Ale jak wspomniałem nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora.

Mastec30 komentarzy: 754317.11.2021, 19:29

@losnumeros: jak chcesz traktować to normalnie jak w szpitalach są odwoływane zabiegi planowe bo miejsca zajmują chorzy na Covid ? Chcesz, żeby normalnością była odmowa przyjęcia do szpitala bo nie ma miejsc ? Ja widzę, że dopóki kogoś to nie dotknie osobiście to nie ruszy myślenia

losnumeros komentarzy: 1410517.11.2021, 19:28

@malyglod napisał: "Teoretycznie. W biurze 5 osób, w tym 4 szczepione.
Ta nieszczepiona może być przyczyną zakazenia reszty. Dla mnie to nie jest ok."


Tutaj mylisz się kolego, zaszczepieni też zarażają, zobacz Gibraltar.

Qarol komentarzy: 1450317.11.2021, 19:27

Zaszczepiona pani kasjerka w sklepie będzie roznosić wirusa w dużo większym stopniu niż niezaszczepiony pracujący zdalnie.

I niech pójdzie nawet do tego samego sklepu na zakupy, zrob je w te 10 minut. Nie siedzi tam 8h jak ta kasjerka.

No ale wiadomo, obostrzenia dla niezaszczepionych, bo tak.

malyglod komentarzy: 654517.11.2021, 19:26

@Rynkos7: moi kuzyni nie byli w grupach ryzyka. Mlodzi, w tym jeden jest piłkarzem amatorem.

Przeczytaj jak cocid przeszedł Karl Darlow. Może kojarzysz tego bramkarza

Ech0z komentarzy: 1059717.11.2021, 19:25

Antyszczepionkowcy mam zła wiadomość dla was. Wynaleźli lek na covid . Musicie zmienić nazwę na antylekowcy .

matias1717 komentarzy: 48617.11.2021, 19:25

@Rynkos7 napisał: "Każdy obecnie jeżeli czuję się zagrożony wirusem, jest w grupie ryzyka ma możliwość się zaszczepić aby chronić swoje zdrowie, więc czego osoba zaszczepiona miała by się obawiać."

Taka osoba mogłaby się obawiać np. zawalonych szpitali ludźmi chorymi na covid. Już nie obawiać się za siebie, tylko za te starsze osoby, o których pisałeś. Można by tego uniknąć, gdyby więcej ludzi się zaszczepiło. Co do obostrzeń to nie wiem, trudny temat.

Rynkos7 komentarzy: 767417.11.2021, 19:23

@malyglod:

Ludziku mały MATKO BOSKA xD
Czy do ciebie dociera, że osoba niezaszczepiona też może być nosicielem wirusa? Szczepionka przed tym nie chroni? Więc osoba niezaszczepiona wchodząca do restauracji może zakazić inne osoby niezaszczepione w restauracji?
To już w każdych mediach nawet o tym mówią, ale widzę, że ty żyjesz jeszcze w 2020 roku :D

malyglod komentarzy: 654517.11.2021, 19:22

@Chlopek: smutne jest jak ktoś umiera a nie musiał.
Bo inny się nie zamierzał zaszczepić.

Paul77 komentarzy: 1030817.11.2021, 19:22

W swoim dorosłym życiu trzy razy sczepiłem się przeciwko grypie i... Trzy razy cholernie źle przechodziłem tą chorobę... A kiedy? Po szczepieniu właśnie...
Ta taki mój przykład.

malyglod komentarzy: 654517.11.2021, 19:20

@losnumeros:
Kazda wolność kończy się w miejscu w którym zagrażać zaczynasz innym.
Nie ma wolności od wszystkiego. Żyjesz w społeczeństwie, wśród ludzi. I masz takze obowiązki, nie tylko prawa.

Teoretycznie. W biurze 5 osób, w tym 4 szczepione.
Ta nieszczepiona może być przyczyną zakazenia reszty. Dla mnie to nie jest ok.

Wieksza skala. 50 tysięcy osob na stadionie. W tym 10 tyś nieszczepionych. Resztę już znasz.

Spejsik komentarzy: 364917.11.2021, 19:17

@sWinny napisał: "człowieku, codziennie umiera 1000-1500. Czemu nie mówi się w radiu, że dzisiaj na covid zmarło 100 osób i oprócz covidu 1100 na inne choroby? Może byś wtedy nie zwracał uwagi na te popularną chorobę?"
Jeżeli dziennie umiera około 10% osób na jedną chorobę to jest to chyba niepokojące? @losnumeros napisał: "PiS lubi to, Kaczyński takich ludzi potrzebuje i znalazłbyś u nich robotę. Jak można być za segregacją? Masakra."
Obostrzenia dla niezaszczepionych - segregacja

Zalegalizowanie związków partnerskich - w żadnym wypadku

losnumeros komentarzy: 1410517.11.2021, 19:16

@Rynkos7 napisał: "Zacznijmy żyć z tym wirusem tak jak do niedawna żyliśmy z wirusem grypy. Ile osób co roku szczczepiło się przeciwko grypie zanim nastała pandemia koronawirusa? Zapewne jakiś promil społeczeństwa.
W całym tym szaleństwie nie zatraćmy logicznego myślenia."


Brawo TY, dokładnie zacznijmy traktować ten wirus normalnie, w końcu są szczepionki jeśli ktoś boi się powikłań.

Chlopek komentarzy: 3777 newsów: 117.11.2021, 19:13

"Dla niezaszczepionych winny być wprowadzane obostrzenia. Np. dotyczące kin, restauracji czy rekreacji. Nie mówiąc o pracy"
- smutne

Rynkos7 komentarzy: 767417.11.2021, 19:13

@malyglod:

Masz małą wiedzę na temat szczepionek i tego jak ona działa. Szanuję twoje zdanie, ale obostrzenia dla niezaszczepionych to absurd. Każdy obecnie jeżeli czuję się zagrożony wirusem, jest w grupie ryzyka ma możliwość się zaszczepić aby chronić swoje zdrowie, więc czego osoba zaszczepiona miała by się obawiać. Kolejna kwestia jak już zostało 100000x powiedziane szczepionka chroni przed objawami, zgonem itp, w żadnym stopniu nie chroni przed zakażeniem. Osoba niezaszczepiona jak i zaszczepiona mogą być nosicielami wirusa.
U mnie w rodzinie większość starszych osób, oraz moja mama, która przebyła nowotwór zaszczepiła się bo to oczywiste, że powinny. Ja, młody człowiek, 27 lat, regularnie ćwiczę na siłowni, uprawiam sport, zdrowo się odżywiam i generalnie dbam o swoje zdrowie. Jedyne choroby, które co roku przechodzę to lekki katarek. Dlaczego miałbym się szczepić? Na 99% przejdę tę chorobę bezobjawowo i na 99% już jestem ozdrowieńcem bo nie ma opcji żebym gdzieś tego wirusa nie złapał przez te 2 lata. Mój organizm nabył, więc jakąś tam odporność. Wszystkie osoby niezaszczepione, które są teraz hospitalizowane to za przeproszeniem staruchy, z mega otyłością, cukrzycą, nadciśnieniem itd. Jeżeli ktoś jest w grupie ryzyka i się nie zaszczepił to jest głupi to oczywiste, ale nie wrzucajmy każdej niezaszczepionej osoby do grupy antyszczepionkowców i nie ograniczajmy takim ludziom wolności bo nie ma takiej potrzeby. Zacznijmy żyć z tym wirusem tak jak do niedawna żyliśmy z wirusem grypy. Ile osób co roku szczczepiło się przeciwko grypie zanim nastała pandemia koronawirusa? Zapewne jakiś promil społeczeństwa.
W całym tym szaleństwie nie zatraćmy logicznego myślenia.

losnumeros komentarzy: 1410517.11.2021, 19:13

@malyglod napisał: "Dla niezaszczepionych winny być wprowadzane obostrzenia. Np. dotyczące kin, restauracji czy rekreacji."

PiS lubi to, Kaczyński takich ludzi potrzebuje i znalazłbyś u nich robotę. Jak można być za segregacją? Masakra.

malyglod komentarzy: 654517.11.2021, 19:08

@sWinny: to są zgony nadmiarowe.
I skoro dziennie umiera wg Ciebie 1500 osób tak po prostu i nie martwi Cię kolejnych 400 co dzień to nie mam słów.

Polak zawsze mądry po szkodzie.

Paul77 komentarzy: 1030817.11.2021, 19:06

@Joker_224: Sterling strzela fochy w City, bo mało gra. Z jednej strony ograny w PL piłkarz, ale ma zły charakter i nie do końca wiadomo jak z motywacją u niego. Jestem na nie dla niego w Arsenalu.

sWinny komentarzy: 816217.11.2021, 19:05

@malyglod: człowieku, codziennie umiera 1000-1500. Czemu nie mówi się w radiu, że dzisiaj na covid zmarło 100 osób i oprócz covidu 1100 na inne choroby? Może byś wtedy nie zwracał uwagi na te popularną chorobę?

sWinny komentarzy: 816217.11.2021, 19:02

Ciekawe czy Elneny dostał polecenie od Mikela żeby tam Salahowi buty skosić przed odlotem do Liverpoolu. W końcu by się do czegoś Mo przydał.

malyglod komentarzy: 654517.11.2021, 19:01

U mnie jeszcze przed szeroko zakrojonymi szczepieniami (maj) zmarła ciocia a jej dwaj synowie ( po 40 lat) ledwo z tej choroby wyszli - w tym jeden dotleniamy respiratorem przez kilka dni. Nie zdążyli ze szczepieniami.
Szczepienia pomagają, wystarczy porównać wyniki zakażeń w Polsce (gdzie jest niski poziom wyszczepień), a w krajach cywilizowanych.

Dla niezaszczepionych winny być wprowadzane obostrzenia. Np. dotyczące kin, restauracji czy rekreacji. Nie mówiąc o pracy.
Dla dobra ogółu, bo badania nie kłamią. Nieszczepieni częściej roznoszą i częściej chorują oraz pośrednio z powodu ich przekonań szpitale są tak obłożone, że odwołują zabiegi planowe.

Dziś 24 tyś nowych zakażeń, wczoraj koło 20, przedwczoraj też. Może niektórzy to sobie dodadzą i wyjdzie im skala problemu.
O zgonach nie powiem. 463 osoby dziś to jak mecz w 2 lidze. Jakby stadion wyparował.

Joker_224 komentarzy: 541417.11.2021, 18:44

@Lamoreaux: Mikel marzyciel, u Papcia quality, u baristy process. U Papcia Henry, u Mikela Kulusevski :D
Nie ma co łapać ryb przed siecią, cokolwiek się nie wydarzy w tym okienku to jesteśmy winni zaufać Artecie po tym co zrobił w letnim okienku.

Przy okazji czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego Sterling miałby i chciałby odejść z ManCity tym bardziej do nas?

DyktatorArsene komentarzy: 249817.11.2021, 18:39

Kulevski niech przychodzi, jest fanem Arsenalu i bedzie chodzil jak w zegarku jak nasz Tomiyasu.

kamil47 komentarzy: 268517.11.2021, 18:39

@tomash473: ja mam tylko kilku znajomych którzy mieli problemy z zakrzepicą , błędnikiem, częstym bólem głowy. Sporo osób zaś narzeka że mają obniżoną odporność. Z tym że, żeby nie było to może jakieś 10% z zaszczepionych. Gorzej jest gdy wezmę pod uwagę informację od znajomej która pracuje w szpitalu. Ma większą styczność z tym tematem, i w sumie sama przyznaje że zna więcej osób które mają mniejsze większe problemy po szczepieniu niż po przebytej chorobie. Na ile jednak jest wiarygodna tego nie wiem, ponieważ sama Ona szczepienia doczekać się nie mogła ale po szczepieniu ciągle boli ją głowa i ma problemy z skupieniem. Dodam że miała w głowie kilka lat temu guza czy coś w tym stylu. Być może ta sytuacja powoduje że sama z automatu przedstawia całą sytuację bardziej negatywnie. Niestety co ciekawe np w tym szpitalu ( to mniejszy szpital więc nie mogę zdradzić z wiadomych przyczyn) znaczna większość jest przeciw szczepieni niż za. Sytuacja wyglądała inaczej przed przyjęciem pierwszych dwóch dawek, zaś ich podejście zmieniło się po czasie gdy sami się zaszczepili i mają wiedzę o zaszczepionych pacjentach. Także trochę daje do myślenia. U mnie w pracy mamy zaszczepionych około 50 %. Na około 100 osób.
1 osoba zachorowała na tyle poważnie ( ale bez szpitala) że jak się pojawiła szczepionka to od razu poleciał się szczepić.
1 osoba źle się czuła po szczepieniu i była na L4 tydzień czasu, po czym wróciła ale po dniu pracy znowu L4 tydzień czasu ponieważ była zbyt osłabiona.

U mnie w rodzinie dużo zarażeń. Nikt w szpitalu. 2 osoby 65 i 67 lat przeszły dosyć poważnie w domowym zaciszu.
1 osoba

Lamoreaux komentarzy: 363117.11.2021, 18:37

@Joker_224: wszystko niby spoko, ale akurat rudego? Barista Arteta i jego rudy Thierry Kulusevsky :D

Joker_224 komentarzy: 541417.11.2021, 18:27

Mi się wydaje, że te plotki z Kulusevskim to próba przypomnienia historii Henryego: skrzydłowy Juve, bez wybitnych statystyk ściągnięty do Londynu i przemianowany na napastnika i BOOM! Być może Arteteł chce swojego Thierryego idąc podobną drogą.

lordoftheboard komentarzy: 838517.11.2021, 17:10

Czyli Pepe nie jedzie do Kataru.
Czyli nie pokaże się, więc jak nie będzie grać w klubie to cena będzie lecieć w dół

Rafson95 komentarzy: 1061417.11.2021, 17:03

@Kaczaza napisał: "aż tak nie było ale w pierwszej piątce był"
Otóż nie masz racji, było dokładnie tak jak mówię.

Mustafi z sezonu 17/18 miał na Whoscored 7.38
Van Dijk 17/18 7.35

i jeszcze
Van dijk 19/20 7.32

grzegorz1211 komentarzy: 1040617.11.2021, 17:01

@matias1717: Najważniejsze są wyniki RT-PCR Ct values

matias1717 komentarzy: 48617.11.2021, 16:26

@grzegorz1211: Dzięki, to naprawdę ciekawe i postarałem się to przeczytać ze zrozumieniem w miarę możliwości.
Mogłeś przekleić cały cytat, bo Ci tam uciekło "All other authors declare no competing interests." :). O obiektywizm bym się tutaj raczej nie martwił.

Co do wklejonego przez Ciebie badania, nawet w nim piszą:
"though other studies suggest this may be relatively inefficient" i dają link do https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2109072 (ale nie czytałem dokładnie, nie odpytuj mnie).

Co więcej, we wklejonym przez Ciebie badaniu piszą:
"Preventing infections with the Delta variant is therefore critical to stem transmission. Vaccinated and unvaccinated persons should get tested when symptomatic or after close contact with someone with suspected or confirmed COVID-19. Continued adherence to non-pharmaceutical interventions during periods of high community transmission to mitigate spread of COVID-19 remain important for both vaccinated and unvaccinated individuals. Moreover, the administration of an additional vaccine dose after the initial vaccine series dramatically reduces susceptibility to infection with the Delta variant6, providing another valuable strategy for interrupting transmission."

Czyli nawet tutaj piszą, żeby się szczepić, bo radykalnie zmniejsza to możliwość zarażenia się Deltą.

Jakbyś miał jeszcze jakieś ciekawe artykuły, to podeślij, chętnie przeczytam.

MarkOvermars komentarzy: 942817.11.2021, 15:53

I nas chyba też jakieś kontuzje nie?

Jacek1s komentarzy: 764617.11.2021, 15:53

@GunnerKaspi napisał: "Będą mogli liczyć na trio JOTA - ORIGI - SALAH, które nadal jest mocniejsze zdecydowanie od naszej ofensywy."

Wczoraj Origi w meczu zszedł z kontuzją:

https://twitter.com/90min_Football/status/1460716236325670915

Następny mecz
Ostatni mecz
Brentford - Arsenal 1.01.2025 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
1 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady