Sparing za zamkniętymi drzwiami. Arsenal vs. Millwall 4:1
24.07.2021, 19:54, Mateusz Kubacki 2443 komentarzy
Jak informowaliśmy kilka dni temu, Arsenal wycofał się z zaplanowanego na ten weekend turnieju Florida Cup z powodu kilku przypadków pozytywnych wyników na COVID-19 wśród drużyny. The Gunners zatem na szybko zorganizowali inny mecz towarzyski, aby kontynuować przygotowania do nowego sezonu. Zaproszenie do London Colney przyjęła drużyna Millwall. Spotkanie odbyło się dzisiaj po południu, a Arsenal wygrał je 4:1.
Bramki dla The Gunners zdobywali Calum Chambers, Alex Lacazette, Nicolas Pepe oraz Folarin Balogun. Po raz pierwszy z armatką na piersi wystąpił także nowo sprowadzony Albert Sambi Lokonga, który wszedł na murawę w 45. minucie spotkania.
Pierwsza bramka tej potyczki padła po ekwilibrystycznym strzale z przewrotki Pierre'a Emericka Aubameyanga. Kapitan Kanonierów zdołał trafić w poprzeczkę, a najszybszą reakcją wykazał się Calum Chambers, dobijając piłkę do pustej bramki.
Anglik, grający w tym spotkaniu na prawej obronie, był również głównym kreatorem drugiego gola dla Arsenalu. Znalazł on odrobinę wolnego miejsca na prawej stronie i udanie dośrodkował w pole karne, gdzie na piłkę czekał już Alex Lacazette. Francuz nie miał problemów z umieszczeniem futbolówki w długim rogu bramki.
W trzeciego gola zaangażowana była cała trójka ofensywna Auba-Laca-Pepe. Kapitan Kanonierów uwolnił się od krycia po lewej stronie boiska i posłał piłkę w pole karne, gdzie czekali już Lacazette i Pepe. 30-latek przepuścił piłkę do Iworyjczyka, a ten pewnym strzałem pokonał bramkarza.
Na boisku zameldował się Folarin Balogun i nie potrzebował wiele czasu, aby odcisnąć swoje piętno na wyniku. Ładnie urwał się obrońcom rywali, wybiegł na wolne pole, okiwał bramkarza i wbił piłkę do pustej bramki.
Kilka minut przed końcem meczu swoje honorowe trafienie zaliczyli goście za sprawą Alexa Mitchella.
Skład Arsenalu: Okonkwo (Hein 46'), Chambers, Holding, Mari (Cedric 60'), Tierney (Tavares 60'), Partey (Maitland-Niles 71'), Elneny (Lokonga 46'), Pepe (Willian 71'), Smith Rowe (Nelson 71'), Nketiah (Lacazette 46'), Aubameyang (Balogun 71').
źrodło: Arsenal.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Pewnie osoba która się nie myje mogłaby powiedzieć "a co innych obchodzi czy się myje czy nie, to moja prywatna sprawa!" No ale właśnie nie do końca, prywatna jest jak siedzisz w domu, gdy wychodzisz na ulicę i psujesz swoja wonią innym dzień to już nie jest tylko Twoja sprawa.
@losnumeros: a co ma Hitler do ludzi którzy dbają o to by zakończyć pandemię?
Lepszym porównaniem byłoby porównanie ludzi którzy się ewidentnie nie myją i to bardzo czuć i ludzi którzy dbają o higienę. Ci pierwsi niestety do niektórych miejsc wpuszczeni nie będą więc można by się przyczepić że jest "hitlerowska" segregacja dzielącą ludzi na tych co dbają o higienę i na tych którzy tego nie robią.
https://g.co/kgs/xLUdCS
Kliknij w zakładkę skład i masz tam dokumentację
@losnumeros: jak chcesz pogadać o prostacie to idź do urologa, co mnie interesują jakieś afery pfizera w kontekście innych rzeczy niż comirnaty, to nie ma nic wsolnego ze szczepionkami ani z ta dyskusja.
Paszporty są normalne? To Hitler też miał swoją rację z żydami XD.
@Marzag: Nie mogę tego linku odtworzyć u siebie.
Paszporty są kontrowersyjne ale niestety normalne powody nie działają bo półgłówki naczytaja się bzdur w internecie, podglądają szurskie filmiki na YT które żerują na niewiedzy i strachu i wyrasta z takich gówno źródeł miliardy osób wierzących w spisek którzy nie chcą się szczepić. A żeby to się skończyło to musi powstać odporność stadna więc nie ma co się dziwić gratyfikacjom tych którzy się zaszczepili i przyczynili do tego by pandemia się skończyła jak najszybciej. Ciężko w inny cywilizowany sposób nakłonić niezdecydowanych lub szurajacych niż nagradzając zaszczepionych.
@Marzag napisał: "Jakby pfizer albo inni producenci szczepionek mieli brać odpowiedzialność za działania niepożądane to by zbankrutowali. Skup się bo teraz trochę matmy będzie a myślenie chyba nie jest Twoja mocną stroną: na świecie żyje około 8 mld ludzi. Załóżmy że zaszczepionych będzie 30% z tego. Czyli 2,4 mld. Ludzie różnie reagują na niektóre leki, czasem sami nie wiedzą że są na coś uczuleni. Załóżmy że u 0,001% (to 10 osób na 1000000) wystąpią jakieś działania niepożądane i niektórzy umrą, gdyby producenci szczepionek brali efekty i brak rozeznania szczepiacych sie na siebie to by mieli potencjalnie 24000 osób które mogłyby wystąpić o odszkodowania i pewnie 3x tyle oszustów którzy wraz z różnymi prawnikami próbowali by wyciągnąć coś od dużych organizacji."
Prozę twój genialny pfizer:
http://biznes.onet.pl/wiadomosci/swiat/rekordowe-kary-i-odszkodowania-znanych-korporacji/87gjp
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/medyczny;gigant;zaplaci;rekordowe;odszkodowanie,143,0,953999.html
Napiszesz, że to propaganda czy co?
Czemu w ogóle nie odniosłeś się do składu szczepionek? Przed chwilą mówiłeś że nie istnieją a gdy Ci podeslalem skład to już nic nie piszesz.
Lubię sobie czytać różne teorię spiskowe, ale nie we wszystko wierzę. Jednak ilu z Was wyśmiewało oosby, co pisali o paszprotach itp? Nagle okazuje się, że to nie teoria tylko prawdziwa rzeczywistość. Hitler powraca, ale pod inną postacią.
Jakby pfizer albo inni producenci szczepionek mieli brać odpowiedzialność za działania niepożądane to by zbankrutowali. Skup się bo teraz trochę matmy będzie a myślenie chyba nie jest Twoja mocną stroną: na świecie żyje około 8 mld ludzi. Załóżmy że zaszczepionych będzie 30% z tego. Czyli 2,4 mld. Ludzie różnie reagują na niektóre leki, czasem sami nie wiedzą że są na coś uczuleni. Załóżmy że u 0,001% (to 10 osób na 1000000) wystąpią jakieś działania niepożądane i niektórzy umrą, gdyby producenci szczepionek brali efekty i brak rozeznania szczepiacych sie na siebie to by mieli potencjalnie 24000 osób które mogłyby wystąpić o odszkodowania i pewnie 3x tyle oszustów którzy wraz z różnymi prawnikami próbowali by wyciągnąć coś od dużych organizacji.
Każdy ma swój rozum i robi co chce
Ja pierdziele polityków i namawianie ich do dobrego, bo politykom nigdy nie.zależy na swoich obywatelach i państwie, tylko im zależy na naszych pieniądzach..
Skończy się wasza wolność, PiS czy PO.będzie tak.samo, Świat nie będzie taki smar jak przed pandemia. Wspomnicie te słowa.
@Marzag: https://natemat.pl/332921,kogo-pozwac-za-skutki-uboczne-szczepionki-na-covid-19-prawnik-wyjasnia
Pewnie napiszesz, że to szmatławiec.
@losnumeros: o której mówisz bo jest kilka?
Politycy się martwią o moje zdrowie bo płacę podatki i napędzam gospodarkę, bez ludzi płacących podatki państwo by przestało istnieć. Ale to dla Ciebie pewnie zbyt wiele do przyswojenia.
Masz tu skład szczepionki comirnaty(i inne informacje) bo widzę że google Cię przerasta i wystarczy ci że przeczytasz kilka żółtych napisów mówiących o tym że składy są tajne:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/2021/20210202150883/anx_150883_pl.pdf%23page%3D10&ved=2ahUKEwjJ8_KD9oHyAhUUn4sKHd7eAK4QypgHegQICBAB&usg=AOvVaw2J1MYQsXOfYYnXNJgDpy_Q&cshid=1627343397614
A wiecie, że ta szczepionka może zmieniać DNA człowieka? Czy to jest zdanie tylko foliarzy?
@Marzag napisał: "Jak czytam takie wypociny w necie to jestem zażenowany polska edukacja. Już w podstawówce dzieci powinny uczyć się o tym na jakiej zasadzie działają szczepionki i każde dziecko powinno wiedzieć takie podstawowe reczy, a tym czasem mnóstwo dorosłych ludzi myśli w ten sam sposób co tutaj i w ogóle nawet nie próbują się niczego o szczepionkach dowiedzieć, nie wiedzą co to mutacje i jak to się odbywa, nie wiedza po co szczepi się całe populację podczas epidemii. Masakra..."
Jak czytam takie twoje wypociny, to nie dziwię się, że edukacja jest na danym poziomie. Producent nie podał składników szczepionek i uchyla się od odszkodowań, czyli każdy przyjmuje szczepionke na swoją odpowiedzialność. Dlaczego na grypę politycy i celebryci nie namawiali tak samo, jak na covid? Nagle politycy martwią się o twoje zdrowie, i finansują propagandę w TV!!!!
Jak czytam @losnumeros napisał: "Przecież "niby" szczepionka chroni przed wszystkim. Skoro jesteś zaszczepiony to nie powinieneś się obawiać, tych nie zaszczepionych. Skoro jesteś zaszczepiony, to dlaczego obawiasz się mnie?"
Jak czytam takie wypociny w necie to jestem zażenowany polska edukacja. Już w podstawówce dzieci powinny uczyć się o tym na jakiej zasadzie działają szczepionki i każde dziecko powinno wiedzieć takie podstawowe reczy, a tym czasem mnóstwo dorosłych ludzi myśli w ten sam sposób co tutaj i w ogóle nawet nie próbują się niczego o szczepionkach dowiedzieć, nie wiedzą co to mutacje i jak to się odbywa, nie wiedza po co szczepi się całe populację podczas epidemii. Masakra...
Ja bardziej swojego psa cenię niż Tuska, Dudę, Kaczyńskiego itp jednocześnie!!!
@losnumeros: oczywiście jestem z PO i z PSL a do tego z Konfederacji i biurokracji.
Wyjmij głowę z piasku. Nie każdy należy do jakiegoś plemienia. To nie epoka kamienia łupanego choć pis dużo robi w tym kierunku.
Jestem jak wielu ludzi za końcem tej maszkarady, festiwalu fałuszu, kłamstwa, obłudy oraz bolszewickiej mentalność. Tym jest pis. I piszę to jako historyk z wykształcenia.
A akurat Tuska cenię. Nie za jego przecietne rządy. Raczej za styl i klasę. Mozna się z nim nie zgadzać ale jest człowiekiem z kulturą.
To jest idealny obraz TUSKa, a dla niektóych tutaj ma być wybawca kraju.
Tusk wasz jeszcze raz wydupcy, jak kaczyński, duda i rydzykn jednocześnie. Już raz to zrobił, a niektórzy namawiąją się na drugi powrót Tuska i on będzie leszpy niż PiS. Będziecie jeszcze głosniej płakać, jak to Tusk będzie miał całą władzę w rękach!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UYdQO58FXvE&ab_channel=bartek110
@malyglod napisał: "kretyn jesteś jak porownujesz obecnych przestępców z pis do poprzedniej ekipy."
Nie musisz więcej pisać, wiem, że jesteś z PO lub jesteś ich ulubieńcem. Pewnie cieszysz, się, że Tusk wrócił do polityki. PiS, PO, SLD i Lewica, to sami komuniści i nic więcej. Większość śmiała się z Leppera, ale jemu jako jednemu z nielicznych zależało na Polsce, większość dba o swoje interesy mając gdzieś swój naród i kraj!!!
@losnumeros: kretyn jesteś jak porownujesz obecnych przestępców z pis do poprzedniej ekipy.
Nie ma słów jesli ktoś stawia znak równości między jawnymi przestepcami używającymi prawa i pałki jak i kiedy chcą, pałujących ludzi pokojowo protestujących a sami kryjący jeden drugiego /majątek Morawieckiego, dwie wieże Kaczki, wybory, resporatory i moc innych rzeczy w tym tak szyte grubymi nićmi jak taniec na trupach po Smoleńsku czy wypadek Szydłowej i proba wrobienia chlopaka z Seicento/.
Serio stawiasz Tuska z jego pochopnymi reformami na rowni z przestępcami łamiącymi konstytucję, wyroki sądów i depczących trzecią i czwartą władzę?
A może po prostu nie pamiętasz jak było z wolnością slowa kiedyś a jak jest teraz?
https://www.youtube.com/watch?v=daDHO2abmKo&ab_channel=KaliGanjaMafia
Jeden z najlepszych raperów, a rapuje o kontrowersjach w danym świecie!!! Czy Kali śpiewałby o czymś takim, żeby zależało mu na pieniądzach? On w tej piosence i płycie zraził do siebie wielu fanów, ale kasę ma gdzieś, bo ma jej wiecej niż tutaj cała społeczność!!!!!!1
@Spejsik napisał: "Niestety ja już straciłem nadzieję, że w najbliższej przyszłości będzie w Polsce rządzić inne ugrupowanie niż któreś z tych dwóch. Za pewne teraz do władzy dojdzie PO bo ludzie będą głosować przeciw, a nie za.
Szczerzej mówiąc to nie zdziwił bym się jeżeli obie te partie mają dogadane, że co dwie kadencję zmieniają się stołkami."
Masz rację, ręka ręke myje. PiS i PO siebie warci, ludzie glosują na tych samych złodziei, a nie pamietąją, że TUSK chciałby, żeby wszyscy w Poslce najlepiej robili do śmierci. Tusk wraca do Poslski i niektórzy się tutaj z tego cieszą, jakby miał wybawić Polskę, a on da jeszcze większy kurek niż Kaczynski i Duda razem wzieci. . Osoby co gineły za Poslkę w czasie II WŚ i wcześniej, to teraz w grobie się przewracają, bo nami rządzą komuniści zaczynając od PiS, PO, SLD itp.
@losnumeros napisał: "To pokazuje wybranie 2x PO i 2xPiS. Jednych i drugich ręka rękę myje. Dlatego wolę konfederację, bo oni chcą wprowadzić coś innego, ale większość boi się innego życia, bo wola, zeby PO lub PiS ograbiali z ich własny piniedzy, a nie wierzą w to, że można obniżyć podatki. Podatki można obniżyć, ale Sasin może bezkarnie zwninąć 80 mln, ale podatków nie mozna obniżyć."
Niestety ja już straciłem nadzieję, że w najbliższej przyszłości będzie w Polsce rządzić inne ugrupowanie niż któreś z tych dwóch. Za pewne teraz do władzy dojdzie PO bo ludzie będą głosować przeciw, a nie za.
Szczerzej mówiąc to nie zdziwił bym się jeżeli obie te partie mają dogadane, że co dwie kadencję zmieniają się stołkami.
https://www.youtube.com/watch?v=wKBLP3K7-Ic&ab_channel=OutsidewearOSWaka.OESWU
https://www.youtube.com/watch?v=R1m8NOVmalk&ab_channel=BrainDeadFamilia
Na koniec genialna nuta, dla osób którzy szanują ojca:
https://www.youtube.com/watch?v=gJRhDtQSXK0&ab_channel=ESAPE
Pozdrawiam wszystkich!!!!
@bizooon:
Racja,bo zarządzanie jest najważniejsze i nie może być tak by pacjent został bez opieki,jakikolwiek pacjent.Licze,że ludzie się w końcu obudzą,bo pandemia to będzie,ale nowotworów,diagnostyka katastrofalna i w najbliższej dekadzie dużo ludzi umrze w mękach...przez nieudacxnictwo rządzących,ale im to zwisa,bo oni i ich rodzinki zawsze będą mieli dostęp do najlepszych specjalistów.Dzis czytałem,że padł kolejny "rekord" 60k nadmiarowo więcej zmarło w pół roku do analogicznego czasu rok temu.
Co do tych zarażeń covidem ludzi z rakiem to mnie jedno ciekawi.W ubezpieczeniowe roku na covid zachorowała znajoma rodziny która już miała zaawansowany nowotwór jelita po raz drugi i trzeba przyznać,że przeszła..leciutko i czy to przypadek czy dobre geny na wirusowe choroby to nie wiadomo,miesiąc później jednak zmarła,ale już przez to,że Raczyński nie dało za wygraną bo i tak była kwestia dni.
A ten dokument chętnie znajdę i poczytam lekturę,dzięki za merytoryke a nie emocje :)
@ZielonyLisc napisał: "MOJA PRAWDA JEST MOJSZA!!!"
Słuchasz 52 Dębiec?
@ZielonyLisc: a'propos Mojszow: ostatnio przeczytalem że Freud propagowal tezę że Mojżesz był zaginionym faraonem Echnatonem, bratem Tutenhamona który zrobił przewrót bo objawił mu się Aton - jedyny bóg Słońce. Wg egiptoloģów porządził 20 lat i go mnisi zaciukali. Freud stwierdził że może nie zgonął tylkonl wziął swoichbi wyprowadził z Egiptu :)
@Spejsik napisał: "Pamięć wyborcy trwa 4 lata.
Świetnie to pokazuje wybranie Kwaśniewskiego."
To pokazuje wybranie 2x PO i 2xPiS. Jednych i drugich ręka rękę myje. Dlatego wolę konfederację, bo oni chcą wprowadzić coś innego, ale większość boi się innego życia, bo wola, zeby PO lub PiS ograbiali z ich własny piniedzy, a nie wierzą w to, że można obniżyć podatki. Podatki można obniżyć, ale Sasin może bezkarnie zwninąć 80 mln, ale podatków nie mozna obniżyć.
I jeszcze ciekawostka ode mnie, mam kuzynkę która jest ordynatorem w szpitalu w Olsztynie. Dużo rozmawiałem na temat szczepień i mi, jako 30parolatkowi odradziła szczepienie, zwłaszcza że przechodziłem dwa razy, zero uszczerbku na zdrowiu. Ponadto miałem ostatnio i mnie Panią doktor z Warszawy, przez tydzień złapałem kontakt i mówiła to samo prywatnie. Niech każdy podejmuje decyzje samodzielnie, bazując na własnym zdrowiu, przemyśleniach, a nie emocjonalnym przekazie telewizyjnym. Nikogo nie zachęcam, ani nie zabraniam. Żyjmy swoim życiem, bo zaraz przypadki chodzą po ludziach i wcale nie Covid może was zaskoczyc, a obecnie tylko nim się wszyscy przejmują. Dziwnych czasów dożyliśmy. A jak czytam o jakichś paszportach, segregacji, czy, dyskryminacji to nóż mi się w kieszeni otwiera. Drodzy przyjaciele trzymajcie sie razem i nie dajcie się zaszczuć i sklocic, dobranoc.
MOJA PRAWDA JEST MOJSZA!!!
@Dziadyga napisał: ") natomiast na nowotwór na 1000 osób chorych..bez leczenia nie przeżyje nikt,więc widać priorytet gdzie powinien być"
Tak, ale leczacych sie chemią ktorzy zaraziliby się covidem moglo by umrzeć np 20%, wiec priorytet tak, ale jak pisałeś służba zdrowia musi być zarzadzana mądrze aby była skuteczna. Polecam dokument collectiv o aferze służby zdrowia w Rumunii po pożarze w dyskotece
@losnumeros napisał: "Jak widzę niekgórcyh, że cieszą sie, że TUSK wraca do polityki polskiej, to chyba nie wiedzą, co mądry Tusk robił jak PO i PSL rządziło przez 8 lat, a jak PO przegrało to Tusk uciekł do UE i tam nadal nas dołował."
Pamięć wyborcy trwa 4 lata.
Świetnie to pokazuje wybranie Kwaśniewskiego.
@sWinny napisał: "https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/polska/news-gus-w-2020-wspolczynnik-zgonow-w-polsce-byl-najwyzszy-od-195,nId,5325404
Na covid zmarło prawie 9% ludzi w zeszłym roku. ( pomijam to, że ludziom klepali covid jak leci mimo, że zmarli na coś innego - 2 przypadki w mojej rodzinie). Chyba sami przyznacie, że trochę mały % jak na światową pandemie.
Jakieś 7 krotnie większe szanse na zgon z powodu nowotworu czy chorób układu krążenia- szkoda, że ludziom odebrano możliwość skutecznego leczenia się.
Covid czy groźny? Na pewno najbardziej popularny. Szkoda, że nie mówili w radiu, że tego i tego dnia na covid zmarło 300 osób a kolejne 1200 na coś innego( z czego tyle i tyle zmarło przez zamknięte szpitale przez covid i brak leczenia).
Dobrej nocy."
Tego nie wytłumaczysz, politycy teraz nagle martwią się o swoich obywateli. Szkoda, że zabierają mi prawię połowę wypłaty z podatku, a to co dostaje i tak musze płacić kolejne podatki. Sasin, może zagrabić 80 mln z naszych podatków i jest ok, ale ten sam gośc będzie prowadził do roznicy zdań w społeczeństwie.
@bizooon napisał: "ogladłes gabiego wczoraj? Avatar zobowiazuje"
Nie miałem czasu żeby ostatnio mecze oglądać :P
@sWinny: wtedy by jeszcze elektorat zobaczył jak nieudolne jest panstwo z goowna i kartonu i wnioski wyciągnął...
A co do tego wybierania,to nie ma mowy o wybieraniu tylko konkretni ludzie powinni tak zarządzać oddziałami,że ma być miejsce dla każdego chorego czy na covidy czy nowotwory etc czy też się.A nie wieczne granie emocjami,ja wolę konkrety.Ale powiedzmy sobie szczerze na covid umiera 1 osoba na 1000 zarażonych powiedzmy(danych nie mam,ale śmiertelność jest przecież w promilach,więc liczba musi być malutka) natomiast na nowotwór na 1000 osób chorych..bez leczenia nie przeżyje nikt,więc widać priorytet gdzie powinien być
@sWinny: tu masz rację, to powinno być podawane w stosunku do całościowej ilości zgonów. Zapisać to w konstytucji poproszę
@Simao12 napisał: "Ta, wojsko na ulice wyjdzie i będzie zwijać każdego bez paszportu.
Kolejny lockdown nie wypali, ot będą mieli ludzie już to gdzieś."
Tak jak napisałeś wyjdzie wojsko, ale ludzie w końcu się dogadają między sobą i politycy p0rzegrają. I to politycy będą w tyłku, bo ich życie zależy od wyborów ludności.
Jak widzę niekgórcyh, że cieszą sie, że TUSK wraca do polityki polskiej, to chyba nie wiedzą, co mądry Tusk robił jak PO i PSL rządziło przez 8 lat, a jak PO przegrało to Tusk uciekł do UE i tam nadal nas dołował.
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/polska/news-gus-w-2020-wspolczynnik-zgonow-w-polsce-byl-najwyzszy-od-195,nId,5325404
Na covid zmarło prawie 9% ludzi w zeszłym roku. ( pomijam to, że ludziom klepali covid jak leci mimo, że zmarli na coś innego - 2 przypadki w mojej rodzinie). Chyba sami przyznacie, że trochę mały % jak na światową pandemie.
Jakieś 7 krotnie większe szanse na zgon z powodu nowotworu czy chorób układu krążenia- szkoda, że ludziom odebrano możliwość skutecznego leczenia się.
Covid czy groźny? Na pewno najbardziej popularny. Szkoda, że nie mówili w radiu, że tego i tego dnia na covid zmarło 300 osób a kolejne 1200 na coś innego( z czego tyle i tyle zmarło przez zamknięte szpitale przez covid i brak leczenia).
Dobrej nocy.
Swoją drogą jak ktoś się szczepi to niech się szczepi, jak nie to nie.
Po co obrażać tą drugą stronę? Żeby poczuć się lepiej i pocieszyć się, że nas wybór jest tym jedynym słusznym?
Dzielenie ludzi w dzisiejszych czasach jest dziecinnie proste.
Na pewno macie rację że nie było statystyk szczegółowych. Babcia zmarła bo stata była nawet jeżeli grupa to na starość umarła po prostu. Nie szczepiona była nierozważna...
@losnumeros: Ja napisałem o lockdownie, a nie baniu się zachorowania. @Simao12 napisał: "Kolejny lockdown nie wypali, ot będą mieli ludzie już to gdzieś"
Możliwe
@losnumeros: znałem jedną pogrypowcowa 30latkę zmarłą na zapalenie pluc po grypie. Częściowo masz rację ale myślę że proporcji procentu śmiertelności nie oszukują. Pierwszy SARS jak z Azji leciał do nas 10 lat temu powidował panikę, na szczęście zatrzymał sie w hiszpanii na małej ilosci przypadków
@bizooon:
Ale na grypę też multum wiary umierało,często starsi,ale i młodsi(schorowani) nie zaniedbując przy tym tak służby zdrowia jak teraz.Grypa czy nawet zwykłe przeziębienie może też zabić np osobę po przeszczepie i czy z tego powodu ludzie chodzili w maskach,zamykali biznesy dla 1% ludzi którzy nawet tam nie chodzili tym bardziej w okresie jesienno-zimowym?
@Spejsik:
Ta, wojsko na ulice wyjdzie i będzie zwijać każdego bez paszportu.
Kolejny lockdown nie wypali, ot będą mieli ludzie już to gdzieś.
@Spejsik napisał: "A może nie chodzi o banie się, a jedynie o to, że przez niezaszczepione osoby na jesień czeka nas kolejny lockdown."
Przecież "niby" szczepionka chroni przed wszystkim. Skoro jesteś zaszczepiony to nie powinieneś się obawiać, tych nie zaszczepionych. Skoro jesteś zaszczepiony, to dlaczego obawiasz się mnie?
@losnumeros: teraz sugerujesz że lekarze nie prawdzali saturacji pogrypowcom... masz na to jakieś dowody? Pracujesz w służbie zdrowia?
Zawsze jak jest spokój to wystarczy wyskoczyc z Covidem albo Emim NiewymawiajmyNazwiska i sie kręci:)