Sparing za zamkniętymi drzwiami. Arsenal vs. Millwall 4:1

Sparing za zamkniętymi drzwiami. Arsenal vs. Millwall 4:1 24.07.2021, 19:54, Mateusz Kubacki 2443 komentarzy

Jak informowaliśmy kilka dni temu, Arsenal wycofał się z zaplanowanego na ten weekend turnieju Florida Cup z powodu kilku przypadków pozytywnych wyników na COVID-19 wśród drużyny. The Gunners zatem na szybko zorganizowali inny mecz towarzyski, aby kontynuować przygotowania do nowego sezonu. Zaproszenie do London Colney przyjęła drużyna Millwall. Spotkanie odbyło się dzisiaj po południu, a Arsenal wygrał je 4:1.

Bramki dla The Gunners zdobywali Calum Chambers, Alex Lacazette, Nicolas Pepe oraz Folarin Balogun. Po raz pierwszy z armatką na piersi wystąpił także nowo sprowadzony Albert Sambi Lokonga, który wszedł na murawę w 45. minucie spotkania.

Pierwsza bramka tej potyczki padła po ekwilibrystycznym strzale z przewrotki Pierre'a Emericka Aubameyanga. Kapitan Kanonierów zdołał trafić w poprzeczkę, a najszybszą reakcją wykazał się Calum Chambers, dobijając piłkę do pustej bramki.

Anglik, grający w tym spotkaniu na prawej obronie, był również głównym kreatorem drugiego gola dla Arsenalu. Znalazł on odrobinę wolnego miejsca na prawej stronie i udanie dośrodkował w pole karne, gdzie na piłkę czekał już Alex Lacazette. Francuz nie miał problemów z umieszczeniem futbolówki w długim rogu bramki.

W trzeciego gola zaangażowana była cała trójka ofensywna Auba-Laca-Pepe. Kapitan Kanonierów uwolnił się od krycia po lewej stronie boiska i posłał piłkę w pole karne, gdzie czekali już Lacazette i Pepe. 30-latek przepuścił piłkę do Iworyjczyka, a ten pewnym strzałem pokonał bramkarza.

Na boisku zameldował się Folarin Balogun i nie potrzebował wiele czasu, aby odcisnąć swoje piętno na wyniku. Ładnie urwał się obrońcom rywali, wybiegł na wolne pole, okiwał bramkarza i wbił piłkę do pustej bramki.

Kilka minut przed końcem meczu swoje honorowe trafienie zaliczyli goście za sprawą Alexa Mitchella.

Skład Arsenalu: Okonkwo (Hein 46'), Chambers, Holding, Mari (Cedric 60'), Tierney (Tavares 60'), Partey (Maitland-Niles 71'), Elneny (Lokonga 46'), Pepe (Willian 71'), Smith Rowe (Nelson 71'), Nketiah (Lacazette 46'), Aubameyang (Balogun 71').

Pre-sezon autor: Mateusz Kubacki źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
XandeR komentarzy: 1000526.07.2021, 14:10

Kupmy Cebule za 30 mln, dojedzmy ten klub na maksa

losnumeros komentarzy: 1369726.07.2021, 14:07

@kamcio514 napisał: "Nie każdy piłkarz ma tak jak Auba i nie w każdym klubie jest tak jak w Arsenalu. W wielu klubach piłkarze są traktowani jak maszynki do zarabiania pieniędzy przez właścicieli. Lecą połowę sezonu na przeciwbólowych i tyle."

Raczej większość zawodników w klubie, jak będzie potrzebować sparcia, to je dostanie. Tylko zawodników sam wyraża zgodę, że chce grać na przeciwbólowych zamiast poddać się operacji. Wiem co napiszesz, że przeciętny obywatel może isć na L4. Tutaj znowu jest kwestia zarobków, piłkarza będzie stać się utrzymać. A czy zwykły obywatel, jest w stanie wyżyć z chorobowego przez 3/4 miesiące? Raczej ciężko

@kamcio514 napisał: "Jeżeli masz takiego szefa to tylko współczuję i rozumiem, że masz trudną sytuację albo zarabiasz ponad rynkową, jeśli tam siedzisz.
Ja na szczęście na razie trafiam na dobrych ludzi, a mendy trzymam na dystans ale nigdy nie wiadomo jak się życie potoczy."


Moja okolica nie pozwala na wygórowane zarobki, nawet na produkcji. Jest u nas dużo korporacji, ale wszystko jest dogadsne między sobą i zarobki szału nie robią, ale ludzie chodzą tam do pracy, bo trzeba za coś żyć. W takiej korporacji to jesteś tylko numerem, którego można zastąpić.

mallen komentarzy: 2124026.07.2021, 14:05

West Brom wycenił Sama Johnstone'a na 12 milionów funtów. Transfer bramkarza poważnie rozważa Arsenal, który traktuje go jako alternatywę dla wycenianego przez Sheffield na 40 milionów funtów Aarona Ramsdale'a.

/ The Athletic

Ups147 komentarzy: 368126.07.2021, 13:59

@enrique: Jak ma nas wprowadzić do top4, to dla mnie może nawet burdel prowadzic, mam gdzieś jego życie prywatne. Nie wiem czemu ludzi tak interesuje co robi po pracy

notopyk komentarzy: 360626.07.2021, 13:57

@enrique: nie rozumiem, fakt, nie doceniam, też fakt.

enrique komentarzy: 2017726.07.2021, 13:56

@notopyk: To jest progres - Ty go nie musisz rozumieć, masz go tylko docenić.

kamcio514 komentarzy: 15926.07.2021, 13:56

@losnumeros: Nie każdy piłkarz ma tak jak Auba i nie w każdym klubie jest tak jak w Arsenalu. W wielu klubach piłkarze są traktowani jak maszynki do zarabiania pieniędzy przez właścicieli. Lecą połowę sezonu na przeciwbólowych i tyle.
Jeżeli masz takiego szefa to tylko współczuję i rozumiem, że masz trudną sytuację albo zarabiasz ponad rynkową, jeśli tam siedzisz.
Ja na szczęście na razie trafiam na dobrych ludzi, a mendy trzymam na dystans ale nigdy nie wiadomo jak się życie potoczy.

darek250s komentarzy: 10861 newsów: 526.07.2021, 13:55

Edu gets Zakaria 'green light'

Reported Arsenal target Denis Zakaria has given potential suitors a boost after confirming he wants to leave current club Borussia Monchengladbach this summer.

/ Mirror

enrique komentarzy: 2017726.07.2021, 13:55

@alexis1908: Coś chyba mało słyszałeś o Maddisonie weź sobie wpisz jego nazwisko na google to Ci wyskoczy 150 artykułów o nim a najnowszy taki że panna w domu w ciąży oczekując jego pierwszego dziecka a koleś otworzył sobie harem na Ibizie i nawet się z tym nie kryje xD

notopyk komentarzy: 360626.07.2021, 13:54

Czytam o zainteresowaniu bramkarza sheffield, cena 40 baniek. Jeżeli to prawda, że tyle mamy dać za rezerwowego bramkarza, to jest to ultra po*****a sytuacja, biorąc pod uwagę fakt, że sprzedaliśmy Martineza za 20 baniek.. Ktoś tu chyba nie ogarnia i nie umie w transfery. Kolejny dowód a to, że robimy z siebie frajerów na rynku transferowym?

darek250s komentarzy: 10861 newsów: 526.07.2021, 13:53

Chris Wheatley z Football London poinformował wczorajszego wieczora, że Alex Runnarson dołączy w przyszłym tygodniu do tureckiego Altay Sporu na zasadzie wypożyczenia. Bramkarzem trzeciego wyboru na przyszły sezon w Arsenalu będzie świeżo upieczony członek pierwszej drużyny Arthur Okonkwo. Kanonierzy przygotowują też trzecią ofertę za bramkarza Sheffield Aarona Ramsdale'a. Przewiduje się, że zostanie ona złożona pod koniec tego tygodnia, a popularne Szable wyceniają swojego golkipera na 40 milionów funtów.

mallen komentarzy: 2124026.07.2021, 13:48

Tylko, żebyśmy nie wpadli na pomysł żeby Ceballosa wykupić.

losnumeros komentarzy: 1369726.07.2021, 13:46

@Sandbead napisał: "Już o pytaniu jaki to ma wpływ na wykonywaną pracę nie wspomnę bo o takie coś może pytać tylko osoba pozbawiona empatii albo ktoś kto nie przeżył nigdy żadnej tragedii w bliskiej rodzinie. Choroba najbliższej osoby może wykończyć psychicznie i emocjnoalnie każdego człowieka niezależnie od posiadanej fortuny. A złe samopoczucie ma ogromny wpływ na wykonywaną pracę. A jak ktoś jest z rodzicami blisko (a uważam, że każdy powinien być oczywiście w granicach rozsądku) to nie powinno być niczym dziwnym to, że podczas choroby matki było mu się ciężko skupić na pracy." @kamcio514 napisał: "W mojej wypowiedzi nie ma słowa o tym, że ktoś komuś czegoś zazdrości. Równie dobrze możesz zarabiać więcej niż Auba. Skąd mam to wiedzieć? Nie oceniam.
Chciałem się tylko odnieśc do tego, że niewazne czy zarabiasz 1mln w tydzien czy przez całe życie, to nie zmienia faktu, że tak samo przeżywasz tragedie rodzinne czy chorobę.
Jakby moja Mama leżała w prywatnej klinice i miała opiekę pielęgnierki 24h to też bym się o Nią martwił.
Jakbym zachorował na malarię to fakt, że mam na koncie 20mln nie sprawi, że poczuję się lepiej w danym momencie. Poprostu leczenie będzie szybsze i bardziej profesjonalne.
Masz rację, że byłbym w stanie szybciej dojść do siebie"


Dobrze napisaliście, ale jest jeden bardzo duży problem. Mojego szefa w pracy nie interesowało moje samopoczucie po śmierci ojca, nikt nie dzwonił z zapytaniem, czy potrzebuje dodatkowego urlopu, albo jak nie mam to dadzą mi bezpłatny urlop ( Za które będę miał zaplacony). Miałem iść do pracy i wykonywać swoją czynność, gdzie są w stanie sprawdzić czy wyrabiam się z normą.
Owszem każdy przeżywa tragedię, ale to piłkarz ma zapewnione lepsze warunki, żeby dojść do siebie w przeciwieństwie do przeciętnego Kowalskiego.

alexis1908 komentarzy: 384426.07.2021, 13:42

@enrique:
A co Maddison takiego zrobił ze mu szajba odbiła ? Lubi do kasyna iść wielkie rzeczy gorsze afery były.

enrique komentarzy: 2017726.07.2021, 13:36

@ArsenalChampion: Norweg przede wszystkim jest PROFESJONALISTĄ. Można mu zarzucić różne rzeczy, ale nie brak motywacji i determinacji. Maddison zaś to tak po prawdzie typowy angol - trochę już zarobił pograł w reprze i szajba odbiła.

enrique komentarzy: 2017726.07.2021, 13:31

Płaca powinna być adekwatna do osiągów danego pracownika i nieważne czy mówimy o Aubie na boisku czy Kowalskim w fabryce.

kamcio514 komentarzy: 15926.07.2021, 13:25

@losnumeros: W mojej wypowiedzi nie ma słowa o tym, że ktoś komuś czegoś zazdrości. Równie dobrze możesz zarabiać więcej niż Auba. Skąd mam to wiedzieć? Nie oceniam.
Chciałem się tylko odnieśc do tego, że niewazne czy zarabiasz 1mln w tydzien czy przez całe życie, to nie zmienia faktu, że tak samo przeżywasz tragedie rodzinne czy chorobę.
Jakby moja Mama leżała w prywatnej klinice i miała opiekę pielęgnierki 24h to też bym się o Nią martwił.
Jakbym zachorował na malarię to fakt, że mam na koncie 20mln nie sprawi, że poczuję się lepiej w danym momencie. Poprostu leczenie będzie szybsze i bardziej profesjonalne.
Masz rację, że byłbym w stanie szybciej dojść do siebie.

Sandbead komentarzy: 345426.07.2021, 13:21

@losnumeros: trochę nie rozumiem tego komentarza. Auba to taki sam człowiek jak Ty czy ja, jedyną różnica pomiędzy nami jest to, że Auba jest kilkuset krotnie bogatszy od nas. Ale czy to zmienia sposób w jaki odczuwa emocje, przeżywa pewne wydarzenia? Co piłkarzowi po pieniądzach kiedy najbliższą osobą ma kłopoty ze zdrowiem i nie da się ich rozwiązać pieniędzmi? Uważasz, że taki Auba jak wraca ze szpitala do swojej willi to nagle zapomina o wszystkich troskach bo ma dużo pieniędzy i jest mu wszystko jedno?

Już o pytaniu jaki to ma wpływ na wykonywaną pracę nie wspomnę bo o takie coś może pytać tylko osoba pozbawiona empatii albo ktoś kto nie przeżył nigdy żadnej tragedii w bliskiej rodzinie. Choroba najbliższej osoby może wykończyć psychicznie i emocjnoalnie każdego człowieka niezależnie od posiadanej fortuny. A złe samopoczucie ma ogromny wpływ na wykonywaną pracę. A jak ktoś jest z rodzicami blisko (a uważam, że każdy powinien być oczywiście w granicach rozsądku) to nie powinno być niczym dziwnym to, że podczas choroby matki było mu się ciężko skupić na pracy.

Patriko komentarzy: 553926.07.2021, 13:14

@Marzag: A ja Pamiętam :p btw Ozil nigdy nie był od walki fizycznej i gry w obronie, marudzenie na to w momencie gdy byl w najlepszej formie i podawał najlepiej na świecie było niedorzeczne.

losnumeros komentarzy: 1369726.07.2021, 13:13

@kamcio514 napisał: "Ja proponuję aby przeciętny Kowalski zmienił pracę jak jest w niej źle traktowany i mało zarabia.
Auba zapracował sobie na zarobki jakie ma i to nie jego wina, że świat tak wygląda, że celebryci kąpią się w forsie, a na końcu świata ludzie nie mają wody.
Jest takim samym człowiekiem jak my i też może mieć trudny okres, a pieniądze tego nie zmieniają."


A czy ją gdzieś pisałem, że zazdroszczę mu kasy? Nie. Sam z tym wyszedłeś, niewiadomo z jakiej przyczyny. Napisałem, że dzięki takiej pensji, może zagwarantować najlepsza opiekę swojej rodzinie, a jak jemu się coś stanie, to w klubie ma zapewnioną najlepsza pomoc. Jak tutaj ma konkurować przeciętny Kowalski? Jest tu gdzieś napisane,że mu zazdroszczę, że ma więcej kasy?

losnumeros komentarzy: 1369726.07.2021, 13:08

@mruw napisał: "No i przeciętny Kowalski pewnie też gorzej pracuje jak jest chory i ma kłopoty rodzinne, ale to się aż tak w oczy nie rzuca."

Pewnie, że gorzej pracuje, ale niektórzy nie mają wyboru i muszą iść do pracy.

kamcio514 komentarzy: 15926.07.2021, 13:05

@losnumeros: Ja proponuję aby przeciętny Kowalski zmienił pracę jak jest w niej źle traktowany i mało zarabia.
Auba zapracował sobie na zarobki jakie ma i to nie jego wina, że świat tak wygląda, że celebryci kąpią się w forsie, a na końcu świata ludzie nie mają wody.
Jest takim samym człowiekiem jak my i też może mieć trudny okres, a pieniądze tego nie zmieniają.

mruw komentarzy: 420326.07.2021, 13:02

@ArsenalChampion: to co mi sie podoba w Ode to jego etos pracy (jeśli wierzyć wywiadom). Ale pytanie czy my chcemy odmianę składu na już czy kogoś na przyszłość. Gość ma niesamowity potencjał, ale jeszcze nie jest w stanie pociągnąć drużyny w gorszych momentach. Mamy już w składzie nie mniejszy talent niż Odegard, na tą samą pozycję. Wydaje mi się, że potrzebujemy jakiegoś cracka, który nas pociągnie w tym sezonie.

mruw komentarzy: 420326.07.2021, 12:58

@losnumeros: No i przeciętny Kowalski pewnie też gorzej pracuje jak jest chory i ma kłopoty rodzinne, ale to się aż tak w oczy nie rzuca.

losnumeros komentarzy: 1369726.07.2021, 12:54

@Sandbead napisał: "No widzisz, twierdzisz, że jesteś obiektywny ale już na przykład tutaj potrafisz wyciągnąć wniosek, że zjazd formy Auby to wina Artery.
Natomiast takich czynników jak:
-kłopoty rodzinne (choroba matki Aubameyanga)
-malaria samego zawodnika
-nie pomagające na pewno krytyczne komentarze nieświadomych fanów
Które to miały na pewno ogromne znaczenie na to w jakiej dyspozycji był Auba przez ostatni rok to już tego pod uwagę nie raczysz wziąć. Po prostu Arteta to słaby trener i Auba zaliczył u niego zjazd."


Jaki ten Auba biedny. A przeciętny Kowalski, nie ma problemów? Ma i są na podobnym poziomie, ale w jednej rzeczy piłkarz ma przewagę nad przeciętnymi osobami, ich stać na szybką i prywatną wizytę dla rodziny, a jak im samym coś się stanie, to w klubie ma zapewnionych odpowiednich specjalistów. Przeciętny Kowalski nawet jak jest chory, to chodzi do pracy, bo może nie starczyć mu kasy, jak umrze mu ktoś bliski, to ma 1 lub 2 dni wolnego, a później do roboty i szefa nieinteresuje twoje samopczucie.

ArsenalChampion komentarzy: 846226.07.2021, 12:50

Ja tam bym wolał mimo wszystko Odeegarda od Maddisona. Wydaje mi się że w dalszej perspektywie Norweg może stać się lepszym piłkarzem od Anglika. Poza tym u niego jest już taki plus że już pół roku w Arsenalu spędził i byłby krótszy okres aklimatyzacji.

Bukayoforever komentarzy: 353626.07.2021, 12:49

@noth: Jak narazie w meczu z Niemcami nawet nie bylo go na lawce, a w meczu z WKS-em wszedl na 17 minut i nic nie pokazal.

Easybiznes komentarzy: 2126.07.2021, 12:47

Transfer Odegaarda nie wyklucza Maddisona. Ode może grać głębiej.

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 126.07.2021, 12:47

Mam na myśli oczywiście wypożyczenie bo kupić bym go nie chciał.

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 126.07.2021, 12:46

@Patriko: nie pamiętam żeby ktokolwiek psioczyl na sancheza, na ozila psioczyli ludzie bo zachowywał się jak kobitka na wfie, bał się kontaktów z przeciwnikiem więc nie pomagał w obronie. Odegaard od biedy jakby nie przyszła żadna dziesiątka to jest lepszy niż nikt. Ale przydałby się jakiś pewniak na tę pozycję a nie kolejny talent.

darek250s komentarzy: 10861 newsów: 526.07.2021, 12:46

Raphaël Varane is at training today and he’ll be respectful till last day at Real Madrid... but his move to Manchester United is getting closer and closer. Work in progress to complete the agreement between clubs.

Paul77 komentarzy: 1018526.07.2021, 12:45

Jeśli Real myśli kupić Mbape, to prawdopodobnie Odegarda sprzedadzą, bo to jeden z tych co mogą wziąć więcej kasy. Za Isco dostaną ochłapy. W granicach 40 m.€ to jeszcze by warto, ale nie więcej.
Tak jak już pisałem środek pomocy przede wszystkim, a potem konkurent dla Smith Rowe.

Patriko komentarzy: 553926.07.2021, 12:42

@Joker_224 napisał: "Nie rozumiem trochę tej niechęci do Odegaarda. Imo grał przyzwoicie jak na pół roku w klubie, ciekawe pomysły na grę, próby strzałów, podania otwierające. Jedyne co mi nie pasowało to spychanie ESRki na skrzydło. A mimo wszystko wielu użytkowników psioczy na niego bardzo"
Nie próbuj zrozumieć, tu niektórzy nawet na Obamę I Sancheza psioczyli jak ładowali po 30 bramek w sezonie albo Ozila jak zdobywał 19 asyst xD

Bukayoforever komentarzy: 353626.07.2021, 12:41

Odegaard nie jest zly, ale jest slabszy od Maddisona ktory jest pewnie w podobnej cenie.

noth komentarzy: 264926.07.2021, 12:37

Sledzi ktos igrzyska w nożnej? Martinelli cos gra. bo go nie widzailem z meczu Brazylia-Niemcy?

Odnośnie Odegaarda to jest ok, ale wiecej niz 40mln to bym nie dał.

Joker_224 komentarzy: 539926.07.2021, 12:28

Nie rozumiem trochę tej niechęci do Odegaarda. Imo grał przyzwoicie jak na pół roku w klubie, ciekawe pomysły na grę, próby strzałów, podania otwierające. Jedyne co mi nie pasowało to spychanie ESRki na skrzydło. A mimo wszystko wielu użytkowników psioczy na niego bardzo

mruw komentarzy: 420326.07.2021, 12:28

Ja sie już staram nie myśleć kogo chcę a kogo nie chce w Arsenalu, już nie raz miałem nadzieję na jakiegoś zawodnika, a potem się kończyło tak, że szedł gdzie indziej i to jeszcze do klubu, którego nie lubię xD

Po prostu trzeba przeczekać ten okres transferowy i obserwować jak decyzje Artety i Edu wpływają na zespół. Wtedy cieszyć się lub płakać.

Marcinafc93 komentarzy: 32976 newsów: 126.07.2021, 12:20

Jak nasi zobaczą, że Odegaard jest na wylocie to z automatu po niego pójdą

Sandbead komentarzy: 345426.07.2021, 12:20

Ja tam nie wiem czemu ludzie aż tak narzekają na ewentualny transfer Odegaarda. O ile to nie będzie wypożyczenie tylko transfer definitywny to ja byłbym zadowolony gdyby do nas trafił. Prawda jest taka, że dużo ludzi oczekiwało od niego cudów podczas gdy chłopak przychodził w połowie sezonu do cieniującej drużyny mając rozegrane w sezonie raptem 800 minut, w dodatku do premier league, a i tak potrafił wnieść powiew świeżości z przodu i wypadł na tle reszty zespołu raczej pozytywnie.

Jeżeli przyszedł by do nas za jakieś normalne pieniądze - 30/40 mln Euro to ja jestem jak najbardziej na tak, bo to nam daje oszczędność na jeszcze jeden transfer do środka pola, a Martin to wciąż bardzo perspektywiczny, 22 letni chłopak, który już teraz może być ważną postacią w zespole.

Bukayoforever komentarzy: 353626.07.2021, 12:18

@Marcinafc93: Dlaczego?
Maddison jest kibicem Arsenalu, a jego przyjaciel mowi ze bardzo by chcial przejsc do nas. Kosztowal by nas pewnie jakies 50 baniek plus AMN wiec kwota odpowiednia.

amiapsycho komentarzy: 78926.07.2021, 12:15

@Gofer999: Mario Torrejon, Cadena Ser

amiapsycho komentarzy: 78926.07.2021, 12:13

@Marcinafc93: ja miałem nadzieję, kolega Garfield chyba byl przekonany

Gofer999 komentarzy: 1493726.07.2021, 12:12

@amiapsycho: Źródło?

Rafson95 komentarzy: 1060926.07.2021, 12:10

@Sandbead napisał: "Natomiast takich czynników jak:
-kłopoty rodzinne (choroba matki Aubameyanga)
-malaria samego zawodnika
-nie pomagające na pewno krytyczne komentarze nieświadomych fanów"


Zabrakło najważniejszego. Wiek. Gabończyk ma już 32 lata i siłą rzeczy zatraca swoje największe atuty - szybkość i dynamikę.

Marcinafc93 komentarzy: 32976 newsów: 126.07.2021, 12:03

@amiapsycho: Maddison to i tak sfera marzeń, chyba nikt racjonalnie nie myśli, że uda się go nam ściągnąć

amiapsycho komentarzy: 78926.07.2021, 12:03

Ostatni raz jak Arsenal grał w LM po jednej stronie grał Arteta a po drugiej Auba xd

amiapsycho komentarzy: 78926.07.2021, 12:02

Podobno Odeegard odejdzie z RM, czyli mamy po Maddersie już

Garfield_pl komentarzy: 3230726.07.2021, 12:02

@davorsuker napisał: "z Tobą nie ma sensu pisać bo nie przyjmujesz pewnych komunikatów. Jak zwykle rozmywasz i jak zwykle kłamiesz. Kto Ci powiedział że przychodzę z innej strony ? :D O piłce dyskusja też jest utrudniona, z powodu Twoich dość irracjonalnych przekonań. Wsprzeczkach bronisz się jedynie gdybaniem i kontrowersyjne subiektywną opinią."
Robisz podobnie, i nie uwierzę Ci ze nie siedzisz na stronach utd, bo jakbyś tutaj inaczej trafił i pisał tyle w obronie mułów i wuefisty ;) pewnie za jakiś czas i tak wyłapiesz bana, bo zwyczajnie nie wytrzymasz, a i tak nie rozumiem siedzenia tutaj osób z innych stron ;)

Sandbead komentarzy: 345426.07.2021, 11:57

@davorsuker:
Ja Ci nie dorobiłem żadnej teorii, sam napisałeś to w takim kontekście, że samo przyjście Bruno i jego gra i umiejętności to też zasługa OGS'a, a ja się z tym po prostu nie zgadzam. Ty piszesz o tym, że Ole umiał wprowadzić Bruno do zespołu i miał na niego taki pomysł, że oparł na nim grę. Ja mam swoje zdanie, a jest ono takie, że zwyczajnie Bruno gdy do was przychodził był w takim gazie, że ciężko to było zepsuć i nie było innego wyjścia jak oprzeć grę właśnie na nim bo w tamtym momencie nie było na kim.

Jak u nas 80% zespołu się kopała po czole, a Alexis ciągnął grę i dwoił się i troił żeby wygrać nam mecz to Wenger u nas był raczej w większości krytykowany, a nie wychwalany za to, że "patrz jak ładnie ułożył grę zespołu pod Alexisa". U was jak widać jest to wielka zasługa trenera, nawet pomimo tego, że ma się w zespole inne gwiazdy i gdyby faktycznie Ole miał takie umiejętności interpersonalne jakie mu przypisujesz argumentując to zwyczajnie trafionym transferem Bruno to mógłby stworzyć maszynę opartą na kilku graczach nie tracącą pazura gdy tylko Fernandes zejdzie z boiska. @davorsuker napisał: "Jeśli Auba byłby u Artety regularny i przynosiłoby to długofalowe korzyści, to napisałbym tak samo o nim. On tego jednak nie potrafi."
No widzisz, twierdzisz, że jesteś obiektywny ale już na przykład tutaj potrafisz wyciągnąć wniosek, że zjazd formy Auby to wina Artery.
Natomiast takich czynników jak:
-kłopoty rodzinne (choroba matki Aubameyanga)
-malaria samego zawodnika
-nie pomagające na pewno krytyczne komentarze nieświadomych fanów
Które to miały na pewno ogromne znaczenie na to w jakiej dyspozycji był Auba przez ostatni rok to już tego pod uwagę nie raczysz wziąć. Po prostu Arteta to słaby trener i Auba zaliczył u niego zjazd.

mallen komentarzy: 2124026.07.2021, 11:56

Arsenal pracuje nad wykupieniem Matchoia Djalo z Paços Ferreira. 18-latek dopiero wchodzi do seniorskiej drużyny klubu, lecz zbudował już markę w drużynach juniorskich.
Ma za sobą występ w reprezentacji U17, jak i U18, gdzie w debiucie dwukrotnie pokonał bramkarza. Charakterystyka zawodnika jest skrojona pod pozycję skrzydłowego, gdzie najczęściej występuje. Niekonwencjonalny, szybki, dobra technika, jak i prowadzenie piłki. Jego dużym atutem jest obunożność. Mankamentem jest sztywna praca ciała, przez co wydaje się nieco kołkowaty.
Portugalczyk ma kosztować Arsenal milion funtów.

/ The Sun Exclusive

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady