Sparing za zamkniętymi drzwiami. Arsenal vs. Millwall 4:1
24.07.2021, 19:54, Mateusz Kubacki 2443 komentarzy
Jak informowaliśmy kilka dni temu, Arsenal wycofał się z zaplanowanego na ten weekend turnieju Florida Cup z powodu kilku przypadków pozytywnych wyników na COVID-19 wśród drużyny. The Gunners zatem na szybko zorganizowali inny mecz towarzyski, aby kontynuować przygotowania do nowego sezonu. Zaproszenie do London Colney przyjęła drużyna Millwall. Spotkanie odbyło się dzisiaj po południu, a Arsenal wygrał je 4:1.
Bramki dla The Gunners zdobywali Calum Chambers, Alex Lacazette, Nicolas Pepe oraz Folarin Balogun. Po raz pierwszy z armatką na piersi wystąpił także nowo sprowadzony Albert Sambi Lokonga, który wszedł na murawę w 45. minucie spotkania.
Pierwsza bramka tej potyczki padła po ekwilibrystycznym strzale z przewrotki Pierre'a Emericka Aubameyanga. Kapitan Kanonierów zdołał trafić w poprzeczkę, a najszybszą reakcją wykazał się Calum Chambers, dobijając piłkę do pustej bramki.
Anglik, grający w tym spotkaniu na prawej obronie, był również głównym kreatorem drugiego gola dla Arsenalu. Znalazł on odrobinę wolnego miejsca na prawej stronie i udanie dośrodkował w pole karne, gdzie na piłkę czekał już Alex Lacazette. Francuz nie miał problemów z umieszczeniem futbolówki w długim rogu bramki.
W trzeciego gola zaangażowana była cała trójka ofensywna Auba-Laca-Pepe. Kapitan Kanonierów uwolnił się od krycia po lewej stronie boiska i posłał piłkę w pole karne, gdzie czekali już Lacazette i Pepe. 30-latek przepuścił piłkę do Iworyjczyka, a ten pewnym strzałem pokonał bramkarza.
Na boisku zameldował się Folarin Balogun i nie potrzebował wiele czasu, aby odcisnąć swoje piętno na wyniku. Ładnie urwał się obrońcom rywali, wybiegł na wolne pole, okiwał bramkarza i wbił piłkę do pustej bramki.
Kilka minut przed końcem meczu swoje honorowe trafienie zaliczyli goście za sprawą Alexa Mitchella.
Skład Arsenalu: Okonkwo (Hein 46'), Chambers, Holding, Mari (Cedric 60'), Tierney (Tavares 60'), Partey (Maitland-Niles 71'), Elneny (Lokonga 46'), Pepe (Willian 71'), Smith Rowe (Nelson 71'), Nketiah (Lacazette 46'), Aubameyang (Balogun 71').
źrodło: Arsenal.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@losnumeros napisał: "XD, tłumaczenie jakby to była drużyna z okręgówki, a to są profesjonaliści!!!"
Tak? To nie wiem czy pracujesz, ale niech ktoś Ci znacznie robić syf w pracy, kłócić ekipę itd., oczywiście mniejsza skala, ale będą wszysycy profesjonalistami i będą wykonywać swoje obowiązki jak trzeba? Gwarantuje Ci, że nie, i nielada sztuką jest ogarnąć syf, bo niekoniecznie możesz sobie wywalić tych co psują atmosferę ot tak.
@losnumeros: Ogs szuka już 5 sezon, dostać mógł praktycznie kazdego, zresztą dostał, Arteta przepracowal 1 sezon, który był kompletnie porabany, i dokończył sezon zawalony przez Emeryego. Ze składem gorszym pokazał w wielu meczach, w tym z czołówka, że gdyby nie wylewy zawodników, być może już w tym sezonie byśmy grali w LM. Oprócz takich wylewów, pech i decyzje sędziów( oczywiście i inne drużyny tego doświadczyły), ale teraz po prostu trzeba wyeliminować maksymalnie ryzyko takich wylewów, i wszystko się może dobrze ułożyć. Powiem inaczej, czy jeśli Ogs znów nic nie wygra w tym sezonie, kibice utd będą się cieszyć z np 2 miejsca i tego, że w LM odpadli np znów w grupie? Nie sądzę, bo my też za Papcia graliśmy w LM ciągle, i ktoś to pamięta? Wspomina? No nie, bo liczą się trofea, a gadka o tym że w top4 to pocieszanie się, tym, czym można. Dla mnie powrót do top4 w tym sezonie byłby udanym sezonem, ale żaden sezon nie jest udany bez trofeum. Nie będę się ciął z tego powodu, ale jako kibic, co roku trzymam kciuki, żeby coś wygrać. Czy to FA Cup, LM, Pl, czy carabao, wygranie finału daje radość. I spoko grać w LM czy LE, ale chciałbym, żeby takie trofeum klub wygrywał, sama LM to kilka meczów więcej, ale chyba każdy chciałby, żeby choć jedno trofeum co roku wpadło ( ciężko o to, ale jednak to byłby sukces i nikt by nie mówił że to tylko carabao itd). No ale najważniejsze teraz, to tak jak pisałem, ogarnąć okienko, i zanotować skok o kilka pozycji do góry.
@Garfield_pl napisał: "Prawda była taka, że pierwsza połowa sezonu, to wiele akcji poza boiskiem związanych z kretem, Oezilem, zwolnieniami itd, które też wpłynęły na drużynę."
XD, tłumaczenie jakby to była drużyna z okręgówki, a to są profesjonaliści!!!
Może by kupić tego Kozłowskiego z pogoni i wypożyczyć?
Albo nawet niech gra, gorszy od Williana czy willocka nie będzie. Dzisiaj piękna bramka zaraz po wejściu, ten chłopak coś w sobie ma.
Zapomniałem o jednym: UTD swoje wydało, ale grają w LM, Arsenal też swoje wydał i nie gra w Europejskich pucharach.
@Jacek1s: https://www.facebook.com/86037497258/posts/10159777826037259/
2 minuta
@Simpllemann: To się nie liczy. Liczy się od grudnia. Prawdziwy kibic Arsenalu liczy od grudnia.
@Pablo11: Jest z tego jakieś nagranie?
Od grudnia, od grudnia, od grudnia. Aż szkoda, że sezon zaczął się we wrześniu.
@Dominik11:
Nikogo nie obchodzi jak graliśmy do grudnia bo wszyscy patrzą na wynik końcowy. Wspominasz złe rekordy to warto również wspomnieć o tych dobrych. Pokonanie United na Old Trafford czy 6 pkt na Chelsea albo chociaż wygrana z Lisami na ich podwórku. Również wynik straconych goli jest na wysokim poziomie.
Porównywanie Solskjeara do Artety jest z dupy. W jakim miejscu było United i jakich piłkarzy miał do dyspozycji Solskjear a w jakim miejscu i z czym musiał mierzyć się Arteta?!
Do zadań Artetety należy dużo więcej niż wcześniej choćby do jego poprzednika. Zmiana polityki, restrukturyzacja jest również odpowiedzialny za kontakty z właścicielami. W czasie okienka został wyrzucony dyrektor sportowy a właściciele nie byli skłonni wydać więcej niż tylko dołożyć kilka mln do transferu Parteya.
Glazerowie nie szczędzą grosza po raz kolejny. Sancho Varane a jeszcze rozmawiają z Leonem Goretzka czy Saulem. United od zawsze jest inaczej prowadzone więc porównywanie obu trenerów jest bez sensu
@fabregas1987 napisał: "Ciekawe gdzie i za ile wyjedzie, bo to ze przed 20stką opuści Ekstraklape jest pewne."
Najlepiej dla jego kariery byłoby gdzieś do gorszej ligi niż top 5. RB Salzburg się nim interesuje, może pograłby tam z Piątkowskim. Bo w dużym klubie grzałby ławkę lub powtórzył historię Kapustki.
Chyba coś na rzeczy jest z tym Abrahamem po jednej rywalizacji wygrała drużyna w której był Abraham I zaczęli świętować a podchodzacy Tammy został odepnięty I ktoś krzyknął No to Arsenal
@Garfield_pl: Z LM nawet Arteta miałby łatwiej zbudować skład.
@Dominik11 napisał: "Tak od meczu z Chelsea jasne, ale ludzie to, co było do meczu z Chelsea to już była kompromitacja na całego, dopiero jak musiał dać grać młodzieży i ci go uratowali przed wywaleniem to ok był potem progres.
Nie mam zamiaru tutaj nawalać na Artetę ale powiedzmy sonie jaka prawda była do meczu z Chelsea.
Arteta bił wszystkie rekordy oczywiście te złe byliśmy zaangażowani w walkę o utrzymanie."
Prawda była taka, że pierwsza połowa sezonu, to wiele akcji poza boiskiem związanych z kretem, Oezilem, zwolnieniami itd, które też wpłynęły na drużynę. Ciekawe jest też to, że to w opini takich jak Ty był zmuszony grać młodymi, a sami zainteresowani mówią o tym, że dziękują za szansę, i bardzo dobrze im się współpracuje. Ok powiesz mi że pewnie tak im kazali, ale każdy z nich był przed podpisaniem kontraktu i nie musiał niczego się bać, a jednak zostali. Może musiał, ale może też umiejętnie właśnie wprowadził tych młodych do drużyny, co jednak nie pasuje placzkom, bo jak to Arteta mógłby coś zrobić. Jeśli nie widziałeś progresu w meczach, to twój problem, no 8 miejsce, nie koniecznie odzwierciedla to jak drużyna się rozwijała od grudnia, gdy oezile itd zostali wypchnięci z klubu. Po prostu z kadra która mieliśmy, więcej nie dało się, a w wielu meczach, błędy indywidualne zawaliły wynik. Dlatego teraz najważniejsze, to wymienić tych piłkarzy, którzy te błędy i syf robili, i to się powoli dzieje i zobaczymy. Arteta będzie miał swoją kadrę i mnóstwo czasu, więc musi wrócić do pucharów, top4 powinno być celem i zacięta walka o to, a co będzie pokaże sezon.
@Garfield_pl napisał: "nikt nie będzie pamiętał miejsc Ogs, jeśli nadal nic nie wygra."
Masz rację, ale to może być w przyszłości, a nie wiadomo jaka ona będzie.
@Garfield_pl napisał: "o tego Ogs 4 sezony, w utd, skład i możliwości finansowe pod niego już dawno, a tu lipa, wciąż bez trofeów :D Arteta dopiero kończy kompletować ( prawie) swój skład, więc gorszy na pewno nie jest, a ma już dwa trofea :D Ogs i Arteta mają tyle samo wygranych tytułów PL i LM, ale ten drugi dostał już dawno narzędzia do tego,a nadal nie wykorzystał, no i ponoć bardziej doświadczony ;)"
OGS też swego szuka a przez większość jest uważany jako wuefista, chociaż wyniki i statystyki są na jego korzyść. Widzisz aby wydaną kasę na transfery. A może mają taki sam problem jak my? UTD wydało więcej niż City, nie mają pucharów ale grają w LM. Arsenal za Artety wygrał FA CUP ale nie gra w Europejskich Pucharach. Arteta>OGS XD :D. Między nami liczą się dane osiągnięcia, ale dla większości liczy się to co tu i teraz.
@Simao12 napisał: "Teraz sobie zadaj pytanie czy chciałbyś żeby Arsenal grał tak jak MU?
Defensywną taktykę jest wprowadzić dużo łatwiej od ofensywnej. Prawda jest taka że widać progres, licząc od połowy sezonu Arsenal jest 4, a gdyby dodać jeszcze grudzień od meczu z Chelsea to może na 3."
W zeszłym sezonie pod Artetą mieliśmy najmniej celnych strzałów na bramkę rywala od ponad 20 lat. Tak daleko jak sięgają statystyki na premierleague.com nigdy nie było tak złego wyniku.
152 celne strzały przy 213 Manchesteru United. Bramki 55 do 73 dla United.
Nie wiem jak w takiej sytuacji można zarzucać Manchesterowi defensywną, brzydką gre.
Ale Kozłowski zrobił wejscie smoka. Ciekawe gdzie i za ile wyjedzie, bo to ze przed 20stką opuści Ekstraklape jest pewne. Fajnie, ze jest szansa ze jeszcze z Zielinskim stworzą w kadrze kreatywny duet
@arsenallord napisał: "Bezsprzecznie wymieniłbym awanse Ole do TOP4 za FA Cupy Artety." tak łatwo byś się sprzedał? trofea już ma Arteta na początek a i do top4 wróci :) trochę wiary i cierpliwości, dobre transfery i pierwszy krok będzie zrobiony do powrotu do LM i za jakiś czas zwycięstwa w PL.
@Simao12: Ten mityczny progres. Jaki progres?
Arteta jak na razie nic nie udowodnił a tak udowodnił że za wcześnie objął AFC taka prawda.
Niech realnie walczy o TOP4 to tak będzie progres, a nie 8 miejsce pośmiewisko w połowie sezonu gra fatalnie na własnym stadionie do połowy sezonu, a ci o progresie.
Tak od meczu z Chelsea jasne, ale ludzie to, co było do meczu z Chelsea to już była kompromitacja na całego, dopiero jak musiał dać grać młodzieży i ci go uratowali przed wywaleniem to ok był potem progres.
Nie mam zamiaru tutaj nawalać na Artetę ale powiedzmy sonie jaka prawda była do meczu z Chelsea.
Arteta bił wszystkie rekordy oczywiście te złe byliśmy zaangażowani w walkę o utrzymanie.
Bezsprzecznie wymieniłbym awanse Ole do TOP4 za FA Cupy Artety.
@losnumeros: nikt nie będzie pamiętał miejsc Ogs, jeśli nadal nic nie wygra. Do tego Ogs 4 sezony, w utd, skład i możliwości finansowe pod niego już dawno, a tu lipa, wciąż bez trofeów :D Arteta dopiero kończy kompletować ( prawie) swój skład, więc gorszy na pewno nie jest, a ma już dwa trofea :D Ogs i Arteta mają tyle samo wygranych tytułów PL i LM, ale ten drugi dostał już dawno narzędzia do tego,a nadal nie wykorzystał, no i ponoć bardziej doświadczony ;)
@M4rcin napisał: "No sory ale jeśli ten stan się utrzyma to za 10 lat nikt nie będzie pamiętał, kto grał w LM, a Arteta zapisał się już w karcie historii klubu zdobywając cokolwiek"
Masz rację, kiedyś tak. Jednak nie wiadomo, co kiedyś będzie. Aktualnie OGS>Arteta, prawdziwa rzeczywistość.
@Simao12 napisał: "Teraz sobie zadaj pytanie czy chciałbyś żeby Arsenal grał tak jak MU?
Defensywną taktykę jest wprowadzić dużo łatwiej od ofensywnej. Prawda jest taka że widać progres, licząc od połowy sezonu Arsenal jest 4, a gdyby dodać jeszcze grudzień od meczu z Chelsea to może na 3.
Zobacz ile zawodnikow musi odejść. Sokratis, Kolasinac, Xhaka, Ozil, Torreira, mkhitaryan, Guendo, Mustafi Luiz, a mówi się jeszcze o Lacy, Nketiahu, Nilesie, Bellerinie
To jest jakieś 60-70kk w pensjach, a teraz płacimy 110 łącznie."
OGS to WUEFISTA, a Arteta to geniusz, bo Guardiola i inni bardzo dobrze o nim się wypowiadają, a boisku pokazuje zupełnie co innego.
@Dominik11 napisał: "Ale po takim fatalnym sezonie musi coś osiągnąć czyli realna walka o TOP4 I walka o wygranie Fa Cup."
TOP 4 i wygrana FA CUP, ale on w Boxig Day będzie miał bardzo duży problem. Nie dotrwa do końca sezonu moim zdaniem.
@losnumeros napisał: "Nikt nie będzie pamiętał, że Arteta ma 2 wygrane puchary w tym jakiś śmieszny puchar, miedzy wygranym PL a Pucharu FA CUP."
No sory ale jeśli ten stan się utrzyma to za 10 lat nikt nie będzie pamiętał, kto grał w LM, a Arteta zapisał się już w karcie historii klubu zdobywając cokolwiek
@losnumeros:
Teraz sobie zadaj pytanie czy chciałbyś żeby Arsenal grał tak jak MU?
Defensywną taktykę jest wprowadzić dużo łatwiej od ofensywnej. Prawda jest taka że widać progres, licząc od połowy sezonu Arsenal jest 4, a gdyby dodać jeszcze grudzień od meczu z Chelsea to może na 3.
Zobacz ile zawodnikow musi odejść. Sokratis, Kolasinac, Xhaka, Ozil, Torreira, mkhitaryan, Guendo, Mustafi Luiz, a mówi się jeszcze o Lacy, Nketiahu, Nilesie, Bellerinie
To jest jakieś 60-70kk w pensjach, a teraz płacimy 110 łącznie.
@kaziu874 napisał: "De Gea
Wan Bissaka-Varane-Maguire-Shaw
Saul-Fernandes-McTomminay
Sancho-Cavani-Rashford"
VS
Leno
???-Holding-White-Tierney
Partey-???
Pepe-Maddison/ESR-Saka
Auba
UTD składem wygrywa, boisko swoje pokaże!
@losnumeros: Artetę ratuje wygrana w FA CUP i dlatego miał w tamtym sezonie parasol ochronny.
Ale po takim fatalnym sezonie musi coś osiągnąć czyli realna walka o TOP4 I walka o wygranie Fa Cup.
@enrique napisał: "@fabregas1987: Fajnie że kontraktujemy tyle młodych na kiedyś tam, ale wolałbym doświadczonych i gotowych do gry na teraz."
Robiliśmy tak przez ostatnie lata ...... nie wyszliśmy na tym najlepiej
*1 sezon OGS, 6 runda FA CUP
@zdyp napisał: "artecie trzeba ' obliczac ' dopiero od boxin'day ;pp"
Przepraszam, zapomniałem XD
WG statystyk niżej co napisałem, to OGS bardziej rozwija się niż Arteta XD. Jak patrzymy na statystyki to teoretycznie następny sezon może wyglądać tak: Arteta 8 miejsce w lidze, przegrany finał FA CUP. OGS Wygrana BPL i 1/2 LM. Dlaczego tak? Arteta miał 2x 8 miejsce w lidze i wygrany puchar Anglii, OGS z sezonu na sezon zbliża się do wygrania danych rozgrywek. To OGS rozwija się, a Arteta stoi w miejscu. To są tylko statystyki!!
@losnumeros: artecie trzeba ' obliczac ' dopiero od boxin'day ;pp
@Garfield_pl napisał: "Arteta 2 trofea, ole 0, dziękuję za uwagę ;)"
Oddalbym fpisdu te trofea za powrót do LM.
@Garfield_pl napisał: "Arteta 2 trofea, ole 0, dziękuję za uwagę ;)"
To, teraz przeczytaj cały post!!!!
Arteta:
1 sezon: 8 miejsce w lidze, porażka w 1/16 LE, zwycięstwo w FA CUP.
2 sezon: 8 miejsce w lidze, porażka w 1/2 finału, 4 runda FA CUP.
OGS:
1 sezon: 6 miejsce w lidze, 1/4 LM, runda w FA CUP.
2 sezon: 3 miejsce w lidze, 1/2 LE, 1/2 FA CUP.
3 sezon: 2 miejsce w lidze, porażka w finale LE, 1/4 FA CUP
Owszem puchary 2-0 dla Artety. Teraz napisz post na facebooku: Kto jest lepszy Arteta czy OGS? Kto wygra? OGS bo grają w LM, a Arteta gra tylko na swoim "podwórku". Nikt nie będzie pamiętał, że Arteta ma 2 wygrane puchary w tym jakiś śmieszny puchar, miedzy wygranym PL a Pucharu FA CUP.
@kaziu874 @kaziu874 napisał: "De Gea
Wan Bissaka-Varane-Maguire-Shaw
Saul-Fernandes-McTomminay
Sancho-Cavani-Rashford
No nie wiem."
AWB, Maguire, McTominay?
Za te 3 pozycje żeby wyrównać z City masz do wydania 150 funtów. 50 za Saula.
A to tylko pierwszy skład. Do tego masz Varane'a którego przyrownam do Laporte, który w City siedzi na ławie
Kozłowski co akcja! :O
@Simao12 napisał: "Bez przesady. Większość kadry by odstrzelił Guardiol
Shaw, Fred, Rashford, Fernandes, Cavani, może Sancho.
Tu trzeba wydać kolejne 400 milionów by mieć skład do stylu Pepa"
De Gea
Wan Bissaka-Varane-Maguire-Shaw
Saul-Fernandes-McTomminay
Sancho-Cavani-Rashford
No nie wiem.
Pany 2 ostatnie biegi między Toruniem i Lublinem, to akcja z rodem z piekła do nieba i na odwrót obydwóch drużyn. Najpierw Toruń wychodzi na prowadzenie w 14 biegu i to po raz pierwszy w meczu, a Lublin w 15 biegu przyjeżdża na 1:5 i wygrywa 44:46. Toruń walczy o utrzymanie, a Lublin o play-offy.
@kaziu874 napisał: "Bo tam robotę robi trener. Gdyby Guardiola trenował dzisiejszy United i jeszcze doszedłby Varane czy Saul przy odejściu Pogby to wygrałby PL. Ole to słaby trener, choć wciąż lepszy od Artety"
Arteta 2 trofea, ole 0, dziękuję za uwagę ;)
Bez przesady. Większość kadry by odstrzelił Guardiol
Shaw, Fred, Rashford, Fernandes, Cavani, może Sancho.
Tu trzeba wydać kolejne 400 milionów by mieć skład do stylu Pepa
@SemperFidelis47: No jestem. :D
@fabregas1987: Fajnie że kontraktujemy tyle młodych na kiedyś tam, ale wolałbym doświadczonych i gotowych do gry na teraz.
@Garfield_pl napisał: "Wydatki netto w ostatnich 4 sezonach (mln)...
Manchester City - €442
Manchester Utd - €416
Zdobyte trofea w ostatnich 4 sezonach...
Manchester City - 10
Manchester Utd - 0"
Bo tam robotę robi trener. Gdyby Guardiola trenował dzisiejszy United i jeszcze doszedłby Varane czy Saul przy odejściu Pogby to wygrałby PL. Ole to słaby trener, choć wciąż lepszy od Artety.
Arsenal zakontraktował 18-letniego napastnika Fulham Mike Bieretha. W zeszłym sezonie w rezerwach 21 goli i 13 asyst w 21 spotkaniach
Wydatki netto w ostatnich 4 sezonach (mln)...
Manchester City - €442
Manchester Utd - €416
Zdobyte trofea w ostatnich 4 sezonach...
Manchester City - 10
Manchester Utd - 0
@kamo99111: Hehe ja falubazami także po wczorajszym meczu hehe. A tak na serio fajnie by było coś zorganizować na poważniejszy mecz
@Simao12: Podolskiego nie ma w kadrze meczowej ;p
Obejrzę pierwszy mecz ekstraklasy od powrotu Pogoni gdy wygrali 3:0
Piszcie jak Poldi będzie się rozgrzewał