Vermaelen: Cesc chciał odejść do Barcelony
07.09.2010, 14:24, Dominik Kamocki 105 komentarzy
Saga transferowa z udziałem Fabregasa dobiegła końca (przynajmniej na razie) wraz z rozpoczęciem nowego sezonu. Jednak nadal nie milkną komentarze dotyczące decyzji kapitana Arsenalu. Niedawno w tej sprawie postanowił wypowiedzieć się Thomas Vermaelen.
Belg potwierdził, że Fabregas bardzo chciał odejść do Barcelony, klubu w którym stawiał pierwsze kroki. Kataloński klub złożył dwie oferty za piłkarza, jednak obie zostały odrzucone przez Arsenal. Vermaelen wie, ze był to ciężki okres dla Fabregasa:
- On nosi Barcelonę w sercu. Kocha ten klub i chciał tam wrócić. Rozmawiał z nami o tym w szatni.
- Jednak to już historia. Cesc został w Arsenalu. Jest gotowy by dać z siebie wszystko i wygrać coś dla Kanonierów.
źrodło: Sport.co.ukDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
barca_Fan --> ostatni wyraz w Twoim komentarzu dał Mi do zrozumienia z kim rozmawiam :) " sprzedasz" świetne ;)
BARCA_FAN
Milito mial przerwe, bo mu kolano dosc solidnie sie posypalo. Iniesta od tego sezonu ma indywidualny cykl treningowy ( podobnie jak Messi w pierwszym sezonie Pepa ). Wszystko rozbija sie o pewne "szczegóły" np. zmiana diety, wzmocnienie pewnych partii mięśni itd.
concrete13:
ja też mogę gorzej mówić na arsenal...
a co do Leo to ma wypisaną taką kwotę odstępnego bo ma długoletni kontrakt i jest najlepszym zawodnikiem na świecie jeszcze dodać do tego że jest młody... i wychodzi duża kwota zresztą po niegoo to nawet nikt by się nie zgłaszał bo on nie jest i nie będzie na sprzedasz...
evelred:
nie będę już z tobą dyskutoował bo toe nie ma sensu...
iberia:
moim zdaniem to zależy od zawodnika ty podałeś przykład Leo on rzeczywiście nie łapie kontuzji ale inni np. Milito mial roczną przerwe albo Iniesta też zaczyna często łapać kontuzje... to raczej zależy od zawodnika przynajmniej mnie się tak wydaje...
czy wszystkie kidy z barcy nie potrafią czytać ze zrozumieniem?
Nie wiem co sie dzieje ze sztabem medycznym Arsenalu ale to jest porazka. Poczatek sezonu i stworzyl sie kolejnu juz raz szpital...Moze to jest wina Wengera, moze ludzi od przygotowania fizycznego. Jak juz porownujecie Barce i Arsenal, zobaczcie na Messiego. On 3-4 lata temu byl kontuzjowany jak w szwajcarskim zegarku. Wzieli sie za niego i juz nie pamietam, aby wylecial ze skladu na dluzszy okres. Kontuzje nagle sie skonczyly.
everled:
twoim zdaniem Wenger pokazał klase tym że nie przyszedł tak?? to jest jakieś nie porozumienie i tyle... a myślisz że ja nie mogę gorzej powiedzieć na arsenal??
luq007:
po to tu wchodzimy żeby zobaczyć co się dzieje w arsenalu bo nie którzy ludzie niie muszą interesować się tylko jednym klubem... a powiedz kto nas prowokuje do wyzywania?? sami siebie nie prowokujemy...
Barca_Fan -- > ciesz się że użyłem tylko zwrotu Farsa bo mogłem gorzej :)
A jeżeli chodzi o astronomiczne kwoty to kto podał do wiadomości informacje że Messi ma w kontrakcie 250 mln odstępnego.. to jest dopiero kosmos.. koniec tematu !
Nie wiem po co kataloniarze znowu sie wciskaja tutaj drzwiami i oknami nie ublizajac nikomu to jestescie tu potrzebni jak sanki na wiosne.
Miedzy Arsenalem a barca za i beda zgrzyty wiec nie wmawiajcie sobie ,ze jestescie tutaj zeby kulturalnie porozmawiac i prowadzic madre dyskusje, a jesli juz skusilbym sie o stwierdzenie ,ze moze tak poniekąd byc to sprowadze was na ziemie slowami ,ze od tego macie wlasnie strone swojego klubu.
BARCA_FAN
Czy ty jestes tak nie kumaty czy tylko udajesz? Wenger postapil bardzo dobrze zatrzymujac Fabsa.
Jest kapitanem i sercem druzyny. Ciekawy jestem w jaki sposob barcelona bronilaby sie przed transferem najlepszego zawodnika, czyz nie żądaniem astronomicznej kwoty i zatrzymaniem go za wszelka cene?
Otworz w koncu oczy.
raczej to, że głupota ludzka nie zna granic
Wenger z nikim się nie umawiał, klub wydał oświadczenie, że zawodnik nie jest na sprzedaż, to samo mówił Wenger. w sumie barca swoim brakiem szacunku zasłużyła nawet na takie wystawienie do wiatru, ale Wenger posiada klasę w przeciwieństwie do ludzi związanych z barceloną
a to nie są fakty?? jak zachował się Wenger przylecieli z Barcelony do Londynu żeby pogadać o transferze a tan umówił się i nie przyszedł... nie odpowiedzialny i tyle jaja sobie z innych robi... i kto tu nie szanuje innych klubów??
a co do mojeego komentarza to skoro chcesz to wydrukuj sobie i powieś gdzie chcesz będzie ci przypominał jaka jest prawda...
ahahahahaha ten twój komentarz to normalnie walnąc w ramkę i na ścianę, i codziennie czytać na poprawę humoru
ja opieram się na faktach pisząc o błazenadzie, a ty na... no wlasnie? chorej wyobraźni?
błazna to właśnie ty z siebie robisz obrażając Barcelone... nie wiesz?? to ja ci powiem... chodzi o trzymanie Cesca na siłę i żądanie za niego astronomicznej kasy... o to chodzi...
nie wiem o co ci chodzi z tym więzieniem
ja swoją wypowiedź opieram na faktach, chociaż lepszym słowem od farsy byłaby błazenada
evelred:
i po co zaczynasz?? później wy mówicie że my was prowokujemy... mowisz że najlepsze określenie ok :D a wy co przy okazji szpitala jaki macie w arsenalu otwieracie więzienie?? :D
widzisz zawsze coś się znajdzie żeby pozaczepiać... tylko po co?? nie można w kulturalny sposób i bez wyzwisk dyskutować?? sami robicie problem a potem na nas mówicie...
Ehhh szkoda to Cesc za rok bankowo odejdzie z Arsenalu, widać po jego grze i zachowaniu, że chciałby opuścić nasz klub...
akurat po tym co stało się w letnim okienku farsa to najlepsze określenie, nie wiem czemu się czepiacie
Concrete13
Musiałem to napisać nie mogłeś się powstrzymać co?
concrete13;
to nie prowokuj!! nie wiesz jak się pisze Barca?? czy masz jakiś problem z wymową?? jak ma nie być zgrzytów jak sami nas prowokujecie?? my nie przekręcamy nazwy Arsenalu... nie można tutaj podyskutować bo zaraz się zaczyna wyzywanie... nie obrażajcie nas to my też was na pewno nie będziemy obrażać...
IceMan:
wiem że to dwie różne pozycje ale kiedy Iniesta grał w ataku to jego miejsce zajmował Xavi a miejsce Xaviego Busquets który nie zawsze był defensywnym pomocnikiem a fabregas wychodził tylko pod koniec spotkań...
piszesz mi w ostrzerzeniu jak i w komentarzu odpowiadającym że chce być w centrum uwagi albo szukam zaczepek... powiedz mi kto wyjeżdza z pytaniami czy jesteś głupi itp.?? może ja weź się zastanów nad tym co mówisz... skoro jesteś redaktorem to powinieneś dawać przykład innym a nie wyzywać innych i w ogóle... mówicie że jako kibice nie szanujemy was... a jest wręcz odwrotnie to wy szykacie problemów (mówię tylko o niektórych)... dałeś mi ostrzeżenie bo nie zgadzam się z tobą... z niektórymi może podyskutować a z tobą się nie da bo od razu się zaczynasz wyzywać...
moim zdaniem administracja tego serwisu powinna się poważnie zastanowić nad twoim stopniem... tutaj w ogóle nie ma żadnych zasad każdy wyzywa się ile chce i co jest najgorsze że to tylko użytkownicy mają za to przesrane bo redaktorom takim jak ty wszystko wolno!!
koniec tematu!
i znów te zgrzyty na Lini Farsa - Arsenal :/ .. ajć...
kibic_FCB - chlopie za krótkiej ławki? o czym ty wgle do mnie mówisz? my na pozycje na której wy macie tylko Xaviego i Inieste, bo wystawianie tam Keity jest dla mnie jakims zupelnym nieporozumieniem mamy Cesca, Rosicky'ego, Nasriego, Diabyego, Denilsona, Ramseya i Wilshera a od biedy to i jeszcze Arshavin by tam zagrał wiec o jakiej krótkiej ławce my mówimy? Fakt wiele kontuzji bylo bez kontaktu z przeciwnikiem i tez sie czesto nad tym zastanawiam ale ciezko jest posądzic sztab medyczny o to ze Shawcross złamał noge Ramseyowi a samych takich złaman obu kosci kiedy widzielismy jak noga pilkarza trzyma sie na skarpecie były 3 w ciagu o ile dobrze pamietam 4 lat co jest absolutnym rekordem jak na jeden zespół a o ile oglądales mecz z Liverpoolem wiesz zapewne ze kilka centymetrów i do grona Eduardo, Ramseya, Diabyego dolaczyłby Koscielny, wiec protekcja u sędziów a raczej jej brak i brak wyciągania wniosków przez FA po takich brutalnych faulach tez robi swoje. desigunner.files.wordpress.com/2010/09/walcott-injury.jpg?w=450&h=600 tu tez nie widzialem calej akcji ale sądze po zdjęciu ze sprawca faulu był rozpedzony co widac, kilka cm wyzej i Theo tez by nie bylo. Troche odszedlem od tematu, ale opinia ze Arsenal nic nie wygrywa co roku i jest bandą dzieciaków jest strasznie krzywdząca bo na dobrą sprawe od dobrych 5 lat nie przypominam sobie sytuacji, kiedy Wenger mial do dyspozycji cala kadre.
Kaki- dla klubu sportowego pieniądze są ŚRODKIEM
Nie CELEM.
Innymi słowy- machina finansowa ma zasilać sportową na poziomie umożliwiającym wyniki sportowe zgodne z oczekiwaniami.
Dotyczy to zarówno Naprzodu Rydułtowy jak i Arsenalu czy Barcelony.
ivexo- chyba pomyliłeś adresy.
Aha- i właśnie zdobyłeś sprawność "gdybyniera"
Jeden pechowy sezon- to właśnie bad luck.
Ale plaga kontuzji od kilku sezonów, w dużej mierze bez udziału przeciwnika, kontuzje ciągnące się tygodniami - to połaczenie dupiastego sztabu medyczno-fizycznego, zbyt wielu "szklanych" zawodników i za krótkiej ławki a co za tym idzie czasami zbytniego eksploatowania młodych zawodników
kibic_FCB - zastanów sie dlaczego nie zdobywamy tych trofeów i gramy jak to nazwales "ponizej oczekiwan". Mamy poczatek sezonu, za nami 3 kolejki ligowe a u nas dumnie prezentująca sie lista kontuzjowanych jest nastepująca: Bendtner, Van Persie, Nasri, Ramsey, Frimpong (mozesz go nie liczyc bo nie był pilkarzem 1 składu) i Walcott, który w 3 meczach strzelil 4 gole wlasnie był znoszony na noszach i nie wiadomo na ile powazny jest uraz, ale mysle ze na min. 2 miesiące wypadnie. Sezon temu to samo, brak Van Persiego, od czasu do czasu kontuzjowany Fabregas, poczatek bez Nasriego, cały sezon bez Walcotta, na najwazniejsze mecze sezonu z Barca i Tottenhamem wypadl Arshavin to jak my mamy przepraszam grac? Teraz wyobraz sobie Barce gdyby wasz prawy skrzydlowy Messi wypadl na tyle co nasz prawy skrzydłowy Walcott sezon temu, gdyby wasz rozgrywający Xavi zagrał zamiast 34 meczów 27 rozegranych przez Fabregasa, gdyby wasz lewy skrzydłowy Pedro wypadl wam na mecz z najwiekszym rywalem Realem i najwazniejszy mecz w lidze mistrzów i gdyby Ibra zagrał tyle meczów co Van Persie? Nie sądze zeby Barcelona bez Xaviego, Messiego wylaczonego na caly sezon i bez Ibry w zeszlym sezonie cos znaczyła.
IceMan
Oby Barcelonę i Arsenal chude lata omijały szerokim łukiem...
Kibic_FCB
Już nie pisz lepiej że Arsenal nic nie wygrał od 5 lat bo przynajmniej nie mają długów w wysokości 400 milionów euro. Co do Fabregasa, ja osobiście uważam że w następnym sezonie Cesc również zostanie na Emirates, ale co się wydarzy za 2 lata do juz ciężko przewidzieć ;p
Mnie zadziwiają kibice Arsenalu którzy gotowi byli dać się zabić twierdząc że Cesc nigdzie się nie wybierał.
Jesteś pewien ze Fabs zostanie?
Tyle że w roku 2003 młody Cesc przychodził do The Invincibles a Arsenal z pewnością kandydował do miana najsilniejszego klubu świata.
W roku 2010 dojrzały Cesc gra w ekipie która od kilku lat osiąga wyniki poniżej oczekiwań.. delikatnie mówiąc. A waląc- wprost- od kilku lat niczego nie wygrała.
każdy klub ma takie okresy w swojej historii więc to nic nadzwyczajnego.
Ale dla najlepszych piłkarzy bardzo frustrujące.
Na pytanie czy Wenger odbuduje tą świetność, musicie odpowiedzieć sobie sami.
Zadziwiają mnie kibice Barcy piszący, że to na pewno ostatni sezon Fabsa w Arsenalu.
Po pierwsze ma kontrakt ważny jeszcze przez kilka lat.
Po drugie Wenger opiera na nim całą grę i nie po to zostawił go w tym sezonie, żeby sprzedać go w kolejnym. Jestem pewny, że zostanie przynajmniej do końca kontraktu.
jarts----- a może Ty "puknij sie w łeb"? pisząc "Wy" miał na myśli AFC, a nie użytkowników strony kanonierzy.com... Nie trzeba być Einsteinem żeby się domyślić...
kibic fcb - jak my mamy przepedzic sztab szkoleniowy ? Puknij sie w łeb przeciez my nic nie mozemu zrobic ale widac że za głupi jestes
Ja mimo tego że jestem kibicem Barcelony jestem w stanie wszystko wysłuchać na temat ukochanego klubu, zgadzam się także z uzasadnionymi pretensjami kierowanymi w klub i masz oczywiście rację. Zarząd Barcelony zachował się w sposób imfantylny ,lekceważący nie godzien takiemu klubowi. Nie potrafili uszanować decyzji klubu. Wypowiedzi piłkarzy jeżeli owe były również były nie moralne. Wszystko rozumiem. Również czytam posty kibiców Barcelony na tej stronie i jestem zbulwersowany takim zachowaniem ponieważ to jeszcze bardziej psuje tą atmosferę. Ja tylko mam nadzieję że dzięki moim czy użytkownika 4cescfabregas4 próbom załagodzenia sporu, w nie dalekiej przyszłości, gdy na Waszej stronie pojawi się temat dotyczący FCB kibice Arsenalu przed napisaniem swojej wypowiedzi zastanowią, nad tym co napiszą.
IceMan, ja cię proszę...
pokłady galopującej głupoty znajdziesz praktycznie na każdym portalu kibicowskim.
Dowolnego klubu.
Moderacja jest mniej lub bardziej ostra. Zwykle ostrzejsza wobec wyrażających poglądy inne niż kompletne uznane.
Ja dziś tu przeczytałem ze Xavi i Iniesta na mundialu nic nie grali a w ogóle MS dla Hiszpanii to sędziowie i fuks.
Kibice ( tu wstaw nazwę klubu) to banda nadętych bufonów?
To może przeczytaj wypowiedzi Gigiego z tego wątku- żeby daleko nie szukać?
Najśmieszniejsze jest to, ze jak Edward (kibic Chelsea) ja czy ktoś inny napiszemy wprost jak jest- że sztab medyczny powinniście popędzić kijami, że Almunia i Fabian są ciency jak sik pająka, że RvP ma zadatki na wielkiego piłkarza ale jest szklany jak Rołben- to to zaraz rzuca się na nas sfora zajadłych kibuców.
A te same stwierdzenia można przy innej okazji znaleźć w postach szanowanych użyszkodników tej strony.
Pozdrawiam
nie widziałem *
IceMan wiem nie każdy kibic Barcelony jest kulturalny na naszych stronach jest wiele wyzwisk dotyczących klubów, zawodników kibiców. Ale musisz zrozumieć że są to smarkaci sezonowy którzy myślą że jak napiszą że Real jest taki Arsenal jest taki to juz będą przez resztę użytkowników wielbieni. Oczywiście tak nie jest co więcej wypowiedzi tych że osób banowane. Natomiast na tej stronie widziałem żeby ktos dostał bana za wyzwiska w stronę Barcelony. Jest mi przykro gdy sprawdzam jak sobie radzi mój ulubiony klub angielski, chcę zapoznac się z poglądami użytkowników ale jedyne co wyczytuję to Barc(w)elona, Farsa itp.
prędzej czy później Cesc odejdzie ale mam nadzieje że do tego czasu da z siebie wszystko dla Arsenalu
Zalogowałem się jedynie po to na tej stronie aby polepszyć relację między fanami Barcelony i Kanonierów. Kocham oba kluby za styl za porywającą grę za to że w swoich fantastycznych szkółkach wyprodukowali świetnych grajków. Ale odpowiedzcie sobie sami. Jak długo jeszcze będzie drzemieć w was ta nienawiść. Rozumiem że Cesc to wasz najlepszy gracz który podnosi w grę Arsenalu na niebotyczny poziom. Jestem pewien że nie które wypowiedzi Xaviego czy Puyola są wyssane z palca przez gazety bo tak naprawdę są to uprzejme,kulturalne osoby które nie zniżyły by się do Tego poziomu. Oni szanują każdy klub nawet Real. Mam nadzieję że za nie długo będzie można na tej stronie w sposób kulturalny wymieniać ze sobą poglądy.
IceMan to że jesteś redaktorem to nie znaczy że ci wszystko wolno!! czy ja kogoś tu wyzywam?? nie!! ta strona jest do dupy nie wszyscy umieją kulturalnie pogadać tylko od razu wyzywają... są tacy z którymi można podyskutować ale niektórzy to tylko prowokują więc potem nie dziwcie się że jesteście wyzywani...
Gigi-----> racja, zapomniałem;P a widziałeś bramkę Villi w meczu z Racingiem? W Anglii to on piłki po takim dośrodkowaniu by nawet nie powąchał;P
@GrizAFCfun
zapomniałeś dodać, że gdyby więcejniżpomocnicy Czawi i Iniesta grali w premier league jak Cesc i Frank, to by skończyli z połamanymi nóżkami, a o żadnych asystach, czy bramkach po prostu nie byłoby mowy. Już widzę mecz Barcy ze Stoke, albo Blackburn i Sambę skaczącego po katalońskich karzełkach :P
BARCA_FAN-----> bylem offline przez ponad 3h, wiec dopiero teraz odczytałem Twoja riposte. IceMan dobrze mnie zastąpił (dzięki IceMan;]). Pragnę tylko dodać ze Frank Lampard (Lampard, nie Lampart jak napisałeś!) strzelił 22 bramki w poprzednim sezonie i zaliczył o ile dobrze pamiętam 16 asyst. Fabregas zdobył 19 goli, a 15 razy asystował przy bramkach kolegów.
Czy któryś z Twoich ulubieńców (Xavi, Iniesta) może pochwalić się takim wynikiem?! Liczby mówią same za siebie...
P.S. Przypomniało mi się teraz, ze Wasz "znakomity snajper"- Zlatan Ibrahimowic strzelił 21 goli i zaliczył 11 asyst. W sumie 32 przyczynił się do zdobycia bramki. Dla porównania: Cesc- 34, Lamps- 38. I Ty chciałeś podważyć wielkość tych zawodników...
przykro sie czyta te wypowiedzi panow, kt. wabia sie kibicami Barcy...ale to pokazuje tylko dziki strach przed tym co zrobi z nimi w tym roku Mr Special One
dodalem sobie ta rozmowe miedzy panami po 170 cm wzrostu do ulubionych. Mam nadzieje, ze kiedys skoncze to czytac. Tak zalosnego spektaklu jeszcze nie czytalem. Niech reka boska broni jakiegokolwiek redaktora na tej stronie by cos podobnego wymyslec, bo bym sie spalil ze wstydu
Arsenal(przetrzebiony już kontuzjami)
2:2 Barcelona
Barcelona 4:1 Arsenal II
Taka jest prawda. To nie była podstawowa drużyna bez Gallasa, Fabsa, Van Persiego, Songa, czy Arshavina.
Jarajcie się dalej tym osiągnięciem, ja proponuje mecz Arsenal w full składzie kontra Barca bez Messiego, Villi, Xaviego, Iniesty i Pique na The Emirates. 4:1 byłoby do powtórzenia, ale z naszej strony ;)
Tak w ogóle, to też lubiłem Barcelone, ale po tym kilkumiesięcznym pokazie chamstwa, taki prawdziwy szacunek mam do jedynego człowieka, który jako jedyny (nawet poza prezydentem - natrętnym prostakiem) zachował godność, respekt dla Arsenalu i dobre wychowanie- Pepa Guardioli
No to znalazł się jeden który otwarcie przyznał( z naszych oczywiście) że Fabregas chciał odejść. Szczery gościu z tego Vermaelena, i dobrze, gdyby on miał(to tylko taki przykład) odchodzic to nie chrzaniłby się tak z tym i oficjalnie ogłosił. Teraz Fabregasa może zatrzymać tylko jakieś pożądne trofeum. Gdy Fabregas mówil, że w pewnym momencie kariery na pewno trafi do Barcy, to myślałem, że to będzie końcówka jego kariery czyli tak koło 30-stki a nie teraz.
Nie zapominajmy, że Cesc podpisał najdłuższy kontrakt w histori klubu a mianowicie ośmio letni.
Podpisał go w 2006r. więc jeszcze 4 lata ma kontrakt ważny i to czy on odejdzie za rok to można powiedzieć, że jest sprawą sprzeczną.
no nie no, znowu wysyp "fanow" barcy, myślałem, że ich frustracja minie wraz z zakończeniem okna :(
@Lukb1e
Na tym polega wolność słowa wiesz? Mogę mieć jakie chcę zdanie na jaki chcę temat, a Twoje akurat nic mnie nie obchodzi. Nie układam rymowanek i naprawdę, dla Barcelony jako klubu mam wielki szacunek za Jej osiągnięcia i historię, powiem więcej, lubię szybki styl gry prezentowany m.in. przez właśnie Katalończyków. Nie zmienia to faktu, że wg mnie poszczególne osoby tam są jakie są i wypowiadać się nie powinny.
Nikt nigdy nie twierdził, że chęć odejścia Cesc'a nie jest prawdą, chodzi o sposób w jaki to robili. Zupełny brak szacunku okazany drugiej stronie (czyt. Arsenal).
Nie zmienia to również faktu, że jak sam zauważyłeś Polscy "kibice" Barcy są najbardziej chamscy i sezonowi ze wszystkich drużyn świata. Powód? Wejdź na fcbarca.com i poczytaj komentarze. Moja Barc(w)elona rzucona od czasu do czasu w jakimś komentarzu jest totalnym niczym w porównaniu z komentarzami neokidów, sezonowców i geniuszy z tejże więcejniżfanklubstrony.
Po porażce 6:3 wiesz co mnie najbardziej bolało? To że Cesc wypadł do końca sezonu, nie porażka z Wami. Niestety była łatwa do przewidzenia, nie mam zamiaru pisać czemu, żebyś zaraz nie trzepał tekstami, że próbuję się usprawiedliwiać.
Boli mnie również obecność na tej stronie zbawicieli Twojego typu.