Walka o finał Carabao Cup: Arsenal vs Chelsea!

Walka o finał Carabao Cup: Arsenal vs Chelsea! 03.02.2026, 06:51, Patryk Bielski 1070 komentarzy

W półfinale Carabao Cup na Emirates Stadium czeka nas prawdziwa piłkarska uczta. Arsenal, z jednobramkową przewagą po pierwszym meczu, podejmie Chelsea w rewanżu, który zdecyduje o awansie do finału. Kanonierzy wykorzystali osłabienia rywali w pierwszym starciu, szybko wychodząc na prowadzenie 2:0 i 3:1. Jednak dwa gole Alejandro Garnacho dają ekipie Liama Roseniora nadzieję na odwrócenie losów dwumeczu, mimo że nie pokonali liderów Premier League od 2021 roku.

Arsenal: W drodze po trofeum

Podopieczni Mikela Artety dominują ostatnio nad londyńskimi rywalami, a awans do finału krajowego pucharu byłby ich pierwszym od triumfu w FA Cup w 2020 roku. Kibice Arsenalu marzą o trofeum, a drużyna jest w doskonałej pozycji, by zakończyć sezon 2025/26 z sukcesem. Ostatnie zwycięstwo 4:0 nad Leeds United rozwiało obawy o ewentualny kryzys formy, podczas gdy Chelsea odniosła piąte z rzędu zwycięstwo, pokonując West Ham United 3:2.

Wieści z obozu Arsenalu

Mikel Merino zmaga się z kontuzją stopy, która wymaga operacji, co może wykluczyć go z gry na kilka miesięcy. Bukayo Saka doznał urazu przed meczem z Leeds i jego występ przeciwko Chelsea stoi pod znakiem zapytania. Noni Madueke może ponownie zastąpić Sakę w składzie. Max Dowman również nie zagra z powodu kontuzji. W bramce zobaczymy Kepę Arrizabalagę, a w obronie mogą wystąpić Ben White i Riccardo Calafiori. Martin Ødegaard powinien wrócić do wyjściowej jedenastki.

Chelsea: Zmiany i wyzwania

Liam Rosenior często rotuje składem, co przynosi efekty. João Pedro, Reece James i Marc Cucurella odpoczywali w meczu z West Hamem i są gotowi na rewanż z Arsenalem. Jamie Gittens to nowy problem zdrowotny dla Chelsea, a jego występ jest mało prawdopodobny. Na liście kontuzjowanych znajdują się także Levi Colwill, Tosin Adarabioyo, Dário Essugo i Roméo Lavia. Estêvão może nie być gotowy do gry po powrocie z Brazylii.

Przewidywania przed meczem

Chelsea przyjeżdża na Emirates pełna pewności siebie, ale Arsenal również jest w dobrej formie po ostatnim zwycięstwie. Mimo że gospodarze mają tylko niewielką przewagę, to ich doświadczenie i forma mogą okazać się decydujące. Rosenior musi liczyć na szybki start swojej drużyny, jeśli chce sprawić niespodziankę. Jednak wiele wskazuje na to, że to Arsenal będzie cieszył się z awansu do finału na Wembley.

Przewidywany wynik: Arsenal 2–1 Chelsea

Przewidywane składy

Arsenal (4-3-3): Kepa; White, Saliba, Gabriel, Calafiori; Zubimendi, Rice, Odegaard; Madueke, Jesus, Martinelli

Chelsea (4-2-3-1): Sanchez; James, Fofana, Chalobah, Cucurella; Fernandez, Caicedo; Neto, Palmer, Garnacho; João Pedro

Zawodnicy do obserwacji

Arsenal: Martin Zubimendi Hiszpan jest kluczową postacią w środku pola Arsenalu. Jego osiem asyst i bramek czyni go jednym z najważniejszych graczy w drużynie Artety.

Chelsea: Joao Pedro Brazylijski napastnik błyszczy pod wodzą Roseniora. W sześciu meczach zdobył sześć bramek i asyst. Jego wszechstronność i skuteczność czynią go liderem ataku Chelsea.

Szczegóły meczu

Mecz odbędzie się 3 lutego na Emirates Stadium w Londynie o godzinie 21:00 czasu polskiego. Transmisja dostępna będzie na ITV i Sky Sports dla widzów w Wielkiej Brytanii.

Carabao CupChelsea FCZapowiedź autor: Patryk Bielski źrodło: si.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
ozzy95 komentarzy: 3458 newsów: 103.02.2026, 11:46

@SoulStorm napisał: "BREAKING: There's an extremely strong chance of Pep Guardiola LEAVING Man City at the end of the season, reports Sky Sports!"

powiem szczerze, że gdzieś mi to chodzi po głowie ostatnio, że to ostatni sezon Guardioli w City. Obejrzałem jego konferencję po spotkaniu z Tottenhamem i gość wyglądał na takiego, który stracił już w sobie tę iskrę, jakby myślami był już gdzieś dalej, albo w głowie przekroczył już jakąś granicę. Nic dziwnego, bo to najdłużej pracujący menedżer w PL w tej chwili, a zeszły sezon go chyba mocno przeciorał psychicznie plus problemy rodzinne.

Druga sprawa jest taka, że City przechodzi pewien taktyczny shift, mocniej stawia na fazy przejściowe. Spodziewam się, że to element planu "góry", odpowiedź na to co może być po Guardioli, który lubuje się w kontroli i posiadaniu piłki. Jestem ciekaw kto tam przyjdzie i uważam, że wcale to nie musi być Maresca.

pLYTEK komentarzy: 429003.02.2026, 11:39

1.5mln za kapitana reprezentacji, 29 lat...
to jest tyle co widzew dał za Mariusza Fornalczyka
Zinchenko był słabiutki w defensywie ale w ataku jak na tą pozycję był na światowym poziomie. Kwota transferu kryminał, ale jesteśmy przyzwyczajeni, nie potrafimy sprzedawać

SoulStorm komentarzy: 816603.02.2026, 11:37

BREAKING: There's an extremely strong chance of Pep Guardiola LEAVING Man City at the end of the season, reports Sky Sports!

Be4Again komentarzy: 599903.02.2026, 11:36

@Numer10 napisał: "Ja uważam inaczej. Xhaka wchodził na pozycję Ziny aby móc robić to co robi najlepiej - rozgrywać od tyłu, a Zina wchodził do środka i mieszał, technicznie to naprawdę ok zawodnik."

Dlatego lwią część odgrywał tutaj Xhaka, który tyrał za Zine w defensywie i go asekurował, żeby ten mógł kręcić swoje "kółeczka" w środku pola. Zinchenko był dobry technicznie, ale pod względem taktycznym i umiejętności defensywnych był po prostu upośledzony... i to w stopniu znacznym. Na YT jest sporo kompilacji z jego "wylewów". Na tle słabszych rywali, których gnietliśmy posiadaniem, nie było tego tak widać, ale wystarczy, że przyjeżdżał ktoś z top 6 i było więcej niż pewne, że Zinchenko coś odwali w obronie. A to źle się utawi, a to zgubi krycie, a to sie da objechać jak pachoł.

Jakby był taki dobry jak co niektórzy próbują go tutaj malować to Mikel po jego pierwszym sezonie nie testowałby już w presezonie przed kolejnym Timbera (prawonożnego) na LO. Jakoś po powrocie Holendra pomysł grania nim na LO przepadł, dlaczego? Ano dlatego że był Kiwior, jest Kalafior i MLS i Hincapie do rotacji.

Większość rywali wiedziała, że jak Zina grał w pierwszym to trzeba z nami jechać prawą stroną boiska.

Be4Again komentarzy: 599903.02.2026, 11:29

@KapitanJack10 napisał: "Przecież Xhaka był u nas wcześniej i był tragiczny/słaby."

Pod Mikelem grał swoje najlepsze mecze w Arsenalu. Emery czy Wenger nie testowali wariantu taktycznego z "półlewym", więc jakie to ma znaczenie co było wcześniej? @KapitanJack10 napisał: "Przychodzi Zina, Xhaka nagle daje radę, gra wygląda lepiej i Zina nie ma z tym nic wspólnego?"
Tyle, że po odejściu Xhaka dalej wyglądał bardzo dobrze w Bayerze czy teraz w Sunderlandzie, a Zina od odejścia Xhaki wyglądał fatalnie i nawet zmiana na Forest w niczym mu nie pomogła. Przypadek? To chyba ewidentnie pokazuje kto z kogo bardziej korzystał. @KapitanJack10 napisał: "To też dowód, że Zina stworzył nowe możliwości i świetnie wykonywał swoje nieszablonowe zadania."
Zinchenko niczego nie stworzył. To Mikel stworzył i wdrożył tą rozwiązanie (podpatrzone u Pepa). Kiwior, Kalafior czy nawet MLS wyglądali/wyglądają w tym aspekcie o kilka klas lepiej, a przecież każdy z nich przychodził jak Ukrainiec był już marginalną postacią więc jak mieli się od niego tego uczyć? Na maxa kulawa teoria. To trochę tak jakby mówić, że Laca był prekursorem "tytanicznej" pracy w zespole i teraz Havertz czy Gyo są jego spadkobiercami.

SoulStorm komentarzy: 816603.02.2026, 11:26

Alex Oxlade-Chamberlain has been training with the Arsenal U21s for the past two months.

Mikel Arteta did not rule out Arsenal signing their former midfielder as cover for the remainder of the season.

songoku95 komentarzy: 2380803.02.2026, 11:26

@sWinny: chyba Fa Cup można tak oglądać, CC tylko na streamie.

songoku95 komentarzy: 2380803.02.2026, 11:24

Dobrze by było mieć przed następną przerwą spotkań mieć 8 punktów zapasu nad city. Potem oni mają trochę lżej a my ciśniemy z Totkami, Brighton na wyjeździe i Cheslea u siebie. Musimy być konsekwentni i regularnie punktować tak aby mecz na Etihad 18-04-2026 nie był meczem decydującym.

sWinny komentarzy: 889403.02.2026, 11:21

Dzisiejsze spotkanie będzie na yt? Bo z tego co pamiętam spotkanie na sb właśnie można było oglądać w ten sposób

ozzy95 komentarzy: 3458 newsów: 103.02.2026, 11:17

@KapitanJack10 napisał: "Przecież Xhaka był u nas wcześniej i był tragiczny/słaby. Przychodzi Zina, Xhaka nagle daje radę, gra wygląda lepiej i Zina nie ma z tym nic wspólnego? To się nie trzyma kupy. A co do Wawrzyniaka, to mieliśmy Tierneya, któremu kazano grać tak jak Zinie i nagle Szkot wyglądał tragicznie i cała gra była gorsza. To też dowód, że Zina stworzył nowe możliwości i świetnie wykonywał swoje nieszablonowe zadania."

spokojnie B4 jest po prostu do Ziny skrajnie uprzedzony i przez palce nie przejdzie mu stwierdzenie, że jednak Zina pierwszy sezon u nas miał dobry i walnie przyczynił się do naszego milowego kroku w stronę walki o najwyższe cele, poza tym pomógł wyeksponować nasz radosny football, który przyniósł wtedy wiele ładnych zwycięstw. Potem sukcesywny regres. Dziś wręcz ciężko sobie wyobrazić, że on był częścią tak mocnej drużyny jak nasza, choć kluczowy był przez chwilę. Zbyt duże deficyty w grze defensywnej prezentował na przestrzeni tych kilku lat. Zjazd zaliczył okrutny ale jakąś tam rolę pozytywną tez odegrał.

MarkOvermars komentarzy: 1002003.02.2026, 11:10

Bardzo szkoda Merino bo wygląda na to że sezon już dla niego skończony ale liczę na to że Norgaard dostanie więcej szans i pokaże się z dobrej strony. Havertz i Jesus wrócił więc nie musimy go wpuszczać na atak XD jak Merino a facet ma doświadczenie w Premier League i zdrowie do gry. W ostatnich 2 sezonach przed przyjściem do nas opuścił tylko kilka spotkań co dobrze o nim świadczy w kontekście kontuzji

KapitanJack10 komentarzy: 6610 newsów: 403.02.2026, 11:08

@Be4Again napisał: "Kamieniem węgielnym tej taktyki był Xhaka, a nie upośledzony taktycznie i defensywnie Zinchenko. W tamtym momencie wsadziłbyś Wawrzyniaka i gorzej by nie było."
Przecież Xhaka był u nas wcześniej i był tragiczny/słaby. Przychodzi Zina, Xhaka nagle daje radę, gra wygląda lepiej i Zina nie ma z tym nic wspólnego? To się nie trzyma kupy. A co do Wawrzyniaka, to mieliśmy Tierneya, któremu kazano grać tak jak Zinie i nagle Szkot wyglądał tragicznie i cała gra była gorsza. To też dowód, że Zina stworzył nowe możliwości i świetnie wykonywał swoje nieszablonowe zadania.

Numer10 komentarzy: 127303.02.2026, 10:56

@Be4Again napisał: "Kamieniem węgielnym tej taktyki był Xhaka, a nie upośledzony taktycznie i defensywnie Zinchenko. W tamtym momencie wsadziłbyś Wawrzyniaka i gorzej by nie było."
Ja uważam inaczej. Xhaka wchodził na pozycję Ziny aby móc robić to co robi najlepiej - rozgrywać od tyłu, a Zina wchodził do środka i mieszał, technicznie to naprawdę ok zawodnik. Na dłuższą metę jak widać to nie mogło wypalić - ale ten pierwszy sezon miał dobry i po nim nikt tutaj (może poza nielicznymi wyjątkami) Ukraińca na ławkę nie wyrzucał. Tak naprawdę ja po przyjściu Timbera na przykład miałem takie "ok, ale gdzie czemu nie gra Zinchenko"- dopiero później jak wchodził to było widać te luki w defensywie - sezon wcześniej jeszcze zespół je potrafił jakoś maskować

Numer10 komentarzy: 127303.02.2026, 10:48

@Mastec30: w meczach z Bayernem czy właśnie z Realem w tamtym sezonie potrafiliśmy grać. Kwestia bardziej tego, że mecze z takimi przeciwnikami zawsze będą bardziej zamknięte - z Bayernem w tym sezonie też się nie odkrywaliśmy jakoś bardzo, trzeba umieć wtedy po prostu grać w takich warunkach. Moim zdaniem tu bardziej kwestie personalne (Gyok, Tross średnio się nadają na fazy przejściowe i generalnie mamy z nimi w ataku w tym sezonie problemy czasem). Przecież w tamtym mieliśmy najlepsze wyniki z topką ligi, a nagle w tym mamy co mamy.

Be4Again komentarzy: 599903.02.2026, 10:29

@Numer10 napisał: "generalnie masz rację, ale jednak Zina mocno przyczynił się do naszej lepszej gry wtedy i stworzył u nas początki gry na odwróconego bocznego obrońcę."

Kamieniem węgielnym tej taktyki był Xhaka, a nie upośledzony taktycznie i defensywnie Zinchenko. W tamtym momencie wsadziłbyś Wawrzyniaka i gorzej by nie było.

Be4Again komentarzy: 599903.02.2026, 10:28

Zinchenko grał tylko w momencie kiedy tak naprawdę nie miał konkurenta w składzie. Kiwior, który na LO był dosyć średni przy Ukraińcu wyglądał jak Monreal w prime :D Mikel wolał nawet próbować prawonożnych obrońców niż grać Ziną... Jakby tego było mało to nastoletni MLS, który ledwo skończył odrabiać lekcje, rzucił plecak w kąt wszedł na trening z pierwszą drużyną i przyspawał Zine do ławki i zepchnął w hierarchii na 3 opcję na tej pozycji. Wielce "poszkodowany" Zina rozpłakał się w jednym z wywiadów i zapowiedział, że jeszcze wszystkim udowodni swoim wartość, potrzebuje tylko szansy! Ta nadeszła z Forest. Ci jak zobaczyli co przyjechało do nich w paczce z Londynu z tego zaskoczenia z drużyny walczącej o puchary w poprzednim sezonie zadomowili się w strefie spadkowej. Podobno już po dwóch tygodniach chcieli odesłać wielkiego "technika" i prekursora gry "półbocznego" obrońcy z powrotem do Londynu. Mikel, cwany lis, nie odbierał telefonu i wysłał im tylko sms o treści "gwarancja do bramy, potem się nie znamy". Jednak Forest nie jest z pierwszej łapanki i tylko jak odsunęli Zine od składu to zaczęli się powoli odbijać od dna. Czekali na zimowe okienko jak zbawienie żeby spakować "mistrza Anglii" i jak najszybciej odesłać go do Londynu. Na cała szczęście pomocną dłoń wyciągnął Ajax... W innym wypadku skończyłoby się na rozwiązaniu kontraktu.

Historia typowego flopa. Szkoda każdego pensa z tych 35mln... które City wykorzystało do sprowadzenia Hallanda. Podobno w City do dzisiaj nie mogą odżałować tej sprzedaży :D Pewnie jak braliśmy od nich GJ i Zinę w pakiecie za grubo ponad 85mln to jak Ci przekroczyli bramę wyjazdową to w biurach City wystrzeliły szampany. Tak bardzo poleciał im poziom sportowy, że w pierwszym sezonie po tej "grabieży" zdobyli potrójną koronę :D

Masakra, to się samo pisze.

Mastec30 komentarzy: 1153803.02.2026, 10:25

@Numer10 napisał: ", ale jeżeli oni mogą strzelić bramkę i murować się przeciwko nam przez cały mecz to jeśli Arteta i zespół tak zrobią w drugą stronę aby przybliżyć się do tytułu - ja nie będę zły"

Jak faktycznie strzela bramkę i zamurują to mi to też będzie pasować ale z tym strzelaniem na Etihad jest słabo. Zwłaszcza jak przyjeżdżamy z zamiarem murowania. Być może to pycha z mojej strony ale jak potrafimy pojechać na Bernabeu po zwycięstwo to dlaczego mamy nie pojechać na City po to samo. To też był moim zdaniem duży zarzut w tym sezonie jak chodzi o mecze z Liverpoolem. Dało się te mecze wygrać ale z automatu podeszliśmy do nich ze zbyt dużym respektem i zwłaszcza w drugim meczu było widać że coś nas blokowało, żeby zagrać o zwycięstwo. Musimy się tego wreszcie pozbyć. PL może w taki sposób dociągniemy jak zrobimy sobie przewage w innych meczach ale jak chcemy kiedyś wygrać LM to musimy nauczyć się czasem ryzykować w ważnych meczach

Garfield_pl komentarzy: 4282103.02.2026, 10:22

@kamo99111 napisał: "Mało tego póki co zmiana stylu na "pragmatyczny nie przyniosła niczego dobrego"
W styczniu nie może dać żadnego pucharu, więc skąd wiesz że nie przyniosła? A może jednak przyniosła, i dlatego jesteśmy w PL i LM na 1 miejscu, gramy półfinał CC i jesteśmy w grze o FA cup? Bo kto wie jakby ten wymarzony piękny styl działał w tym sezonie? Marudzisz bezzasadnie na ten moment, i wielce przeszkadza Ci raptem kilka spotkań gdzie straciliśmy punkty, ale już za dobre wyniki takich wypracowań to pisać nie chcesz xD

Numer10 komentarzy: 127303.02.2026, 10:17

@Be4Again: generalnie masz rację, ale jednak Zina mocno przyczynił się do naszej lepszej gry wtedy i stworzył u nas początki gry na odwróconego bocznego obrońcę. W ataku i rozegraniu był bardzo przydatny, ale nie dawał kompletnie rady w defensywie - w szczególności w meczach z najlepszymi bo w przeciętnym meczu jeszcze jakoś to tragicznie nie wyglądało

Be4Again komentarzy: 599903.02.2026, 10:10

@Marzag napisał: "Ja bym powiedział, że był wręcz niezbędny żeby zbudować to co mamy teraz. Warto było go kupić mimo że na boisku tylko przez 1 sezon był przydatny."

Nawet w pierwszym sezonie ciężko uznać go przydatnym... może w spotkaniach z dużo słabszymi rywalami. Na lepszych Mikel musiał robić roszady i wpuszczać Tomiyasu bo Ukrainiec po prostu nie ogarniał niczego. Jego fajtłapowatość skutecznie starał się maskować Xhaka. Szwajcar odszedł i w drugim sezonie Mikel już w presezonie testował Timbera na LO bo wiedział, że Ukrainiec to po prostu nie przydatny flop. Timber złapał kontuzję i z palcem w nosie na ławce posadził go Kiwior, który nawet nie jest bocznym obrońcą...

Zinchenko był tak przydatny, że już po pierwszym sezonie Mikel stracił do niego zaufanie :D

Numer10 komentarzy: 127303.02.2026, 09:56

@Mastec30 napisał: "Nie wiadomo ile pkt zostanie bo to się 6 razy jeszcze może zmienić. A właśnie to też był chyba nasz błąd w 23/24. Wtedy zagraliśmy na Etihad na remis i tych punktów nam potem brakło. Fajnie by było ich wreszcie pokonać"
Generalnie tak, ale z City na wyjeździe jednak gra się trudno. Oczywiście, generalnie potrafiliśmy w ostatnich latach wyglądać tam lepiej od nich, ale jeżeli oni mogą strzelić bramkę i murować się przeciwko nam przez cały mecz to jeśli Arteta i zespół tak zrobią w drugą stronę aby przybliżyć się do tytułu - ja nie będę zły

Numer10 komentarzy: 127303.02.2026, 09:54

@Moczyknur: +1 za zdjęcie xd

Marzag komentarzy: 49228 newsów: 103.02.2026, 09:50

@Be4Again napisał: "Ten człowiek nigdy nie powinien tu grać. Ani to obrońca, ani to pomocnik... Ta wtopa kosztowała nas 35mln... W 2024r mogliśmy odzyskać chociaż połowę z tej kwoty, ale jak zwykle wygrały sentymenty."
Ja bym powiedział, że był wręcz niezbędny żeby zbudować to co mamy teraz. Warto było go kupić mimo że na boisku tylko przez 1 sezon był przydatny.

Moczyknur komentarzy: 229303.02.2026, 09:48

Rosenior przed meczem: "Who's Madueke"

Po meczu w którym Noni ustrzelił hattricka: "Ładnie się nam pan przedstawił przed milionami słuchaczy"

Jedziemy z leszczami.

Be4Again komentarzy: 599903.02.2026, 09:47

Największy pozytyw tego TW to pozbycie się flopa Zinchenki... Nastąpiło to o jakieś dwa lata za późno, ale zawsze...

Ten człowiek nigdy nie powinien tu grać. Ani to obrońca, ani to pomocnik... Ta wtopa kosztowała nas 35mln... W 2024r mogliśmy odzyskać chociaż połowę z tej kwoty, ale jak zwykle wygrały sentymenty.

Marzag komentarzy: 49228 newsów: 103.02.2026, 09:47

Chelsea to teraz klub-sklep kupuja pilkarzy by zwiekszyc ich wartosc i sprzedac z zyskiem.

Są jak Arsenal kiedyś.

Furgunn komentarzy: 1319703.02.2026, 09:40

Teraz najważniejsze wygrać w sobotę, na całe szczęście znowu gramy przed City. Oby wychodząc na anfield mieli 9 punktów do odrabiania

Mastec30 komentarzy: 1153803.02.2026, 09:38

@bizooon napisał: ". Pozostanie 5 punktów do roztrwonienia"

Nie wiadomo ile pkt zostanie bo to się 6 razy jeszcze może zmienić. A właśnie to też był chyba nasz błąd w 23/24. Wtedy zagraliśmy na Etihad na remis i tych punktów nam potem brakło. Fajnie by było ich wreszcie pokonać

cobi90 komentarzy: 155903.02.2026, 09:38

Czym się różni klub szejkowy od zwykłego klubu? W zwykłym klubie jeśli wypada ważne ogniwo to nie ma szans na kupno zastępcy. W szejkowym klubie w to miejsce przychodzi 2 graczy.

bizooon komentarzy: 866703.02.2026, 09:33

@Mastec30 napisał: "Nie udało się Anfiled odczarować to zwycięstwo na Etihad byłoby takim ostatecznym statemant"
Nie przegrać i tyle. Pozostanie 5 punktów do roztrwonienia w innych meczach gdzie zespołu strzelą gole po jedynych strzałach w kierunek naszej bramki

Mastec30 komentarzy: 1153803.02.2026, 09:32

@Furgunn napisał: "Palmer może iść do United, ploty się takie przewijały"

Palmer to mnie zastanawia czy on fizycznie się ogarnie. W sumie 1 pełny sezon grania w życiu i tak się posypał że już 2 rok gra w kratkę. A cena będzie spora za niego. Zeby nie było, że ktoś go kupi a ten będzie sobie w szpitalu na playu grał

Furgunn komentarzy: 1319703.02.2026, 09:26

@Mastec30 napisał: "Enzo ponoć chce do Realu. Palmer pewnie też będzie chciał się do roku zawijać. Jak już Chelsea zaczęła jakoś dobijać do tej czołówki to zaraz znowu będzie środek tabeli"

Palmer może iść do United, ploty się takie przewijały.

Mastec30 komentarzy: 1153803.02.2026, 09:20

Enzo ponoć chce do Realu. Palmer pewnie też będzie chciał się do roku zawijać. Jak już Chelsea zaczęła jakoś dobijać do tej czołówki to zaraz znowu będzie środek tabeli

adek504 komentarzy: 399603.02.2026, 09:17

@kamo99111 napisał: "emocje napędzają sport. Gdyby nie te emocje nie byłoby rozrywki. Gdyby grali o kalesony to wątpię aby piłkarze mogli liczyć na takie wynagrodzenia itd. Raczej nikogo by to nie obchodziło. Albo inaczej - zainteresowanie byłoby niewielkie."

Zgadza sie, dlatego ten sport ma takie zainteresowanie, ale to nie oznacza ze usprawiedliwiają wszystko i ze jak jest sie w emocjach to mozna wszystko pisać (tzn mozna, bo nie ma zakazu, ale człowiek sie tylko tym często ośmiesza, a potem tego zaluje)

@kamo99111 napisał: "chyba mogę krytykować takie mecze jak z Liverpolem czy United?? Nawet więcej - chyba mogę krytykować nasz obecny styl, który odbiega znacznie od tego z czym kojarzony jest ten klub? Mało tego póki co zmiana stylu na "pragmatyczny nie przyniosła niczego dobrego. Więc sorry ale nietrafione. Bo głównie tego tyczy się moja krytyka. Ale w Twoim przypadku czytanie ze zrozumieniem to niestety wysiłek."

Ty skaczesz po tematach jak Ci wygodnie, napisales ze Ty juz wiesz ze nie będzie mistrzostwa, a potem zeby nie mowic ze może byc mistrzostwo bo sie nie chwali dnia przed zachodem, ale jak Ty juz wiesz ze nie będzie to znaczy ze mozna krytykować przed zachodem? Nigdzie tu nie bylo o pojedynczych meczach

gbn komentarzy: 494803.02.2026, 09:13

Filozof normalnie..

kamo99111 komentarzy: 950403.02.2026, 09:08

@adek504 napisał: "No, ale jest chyba roznica w pisaniu czegoś krytycznego, a nieprawdy, bo Ty napisales nieprawdę"

Oczywiście, hipoteza może okazać się fałszem. @adek504 napisał: "Wielu sie wydaje, ze jak emocje w piłce nożnej pozostaly dalej proste tak sama pilka nozna tez dalej jest prosta w odbiorze
Ja sam wielu rzeczy nie rozumiem, sam sie pewnie wiele razy mylę co do pewnych rzeczy bo nie rozumiem tego wszystkiego od środka, ale jak sie Ciebie czyta to ma sie wrazenie, ze czyta sie wypowiedzi takiego niedzielnego kibica co to on usiadł z piwem i kiełbasa i te piłkarzyki co zarabiają miliony mają zapieprzać zeby dac mu radość i jak krzywo kopną piłkę to krzyczy, ze za tyle pieniędzy to on by to trafił"


Bo emocje napędzają sport. Gdyby nie te emocje nie byłoby rozrywki. Gdyby grali o kalesony to wątpię aby piłkarze mogli liczyć na takie wynagrodzenia itd. Raczej nikogo by to nie obchodziło. Albo inaczej - zainteresowanie byłoby niewielkie. @adek504 napisał: "No tak nie chwalmy dnia przed zachodem słońca, ale juz krytykujmy przed zachodem słońca to tak xd"

Ale chyba mogę krytykować takie mecze jak z Liverpolem czy United?? Nawet więcej - chyba mogę krytykować nasz obecny styl, który odbiega znacznie od tego z czym kojarzony jest ten klub? Mało tego póki co zmiana stylu na "pragmatyczny nie przyniosła niczego dobrego. Więc sorry ale nietrafione. Bo głównie tego tyczy się moja krytyka. Ale w Twoim przypadku czytanie ze zrozumieniem to niestety wysiłek. @Womanizer napisał: "Jednym zdaniem chłopa wyjaśnił z rana na śniadanie xD"

Czytaj powyższe ;-) @Garfield_pl napisał: "Wiem, ciężko będzie Ci to przełknąć xD"

Hipoteza może okazać się fałszywa. O mnie się nie martw. Jak to mówią: "będzie Pan zadowolony" (jak będzie trofeum).

Mastec30 komentarzy: 1153803.02.2026, 08:58

@Furgunn napisał: "a nam pozostało powalczyć u nich,"

Wypadałoby przypieczętować mistrzostwo przerwaniem chociaż jednej złej passy. Nie udało się Anfiled odczarować to zwycięstwo na Etihad byłoby takim ostatecznym statemant

Furgunn komentarzy: 1319703.02.2026, 08:53

To ten sezon, zostały tylko 3 wyjazdy poza Londyn, resztę gramy "u siebie". City ma wyjazdy na Chelsea i Live, trzeba wykorzystać ich ewentualną stratę punktów, a nam pozostało powalczyć u nich, jeśli utrzymamy przewagę to oni będą na musiku w bezpośrednim starciu :]

Garfield_pl komentarzy: 4282103.02.2026, 08:49

@kamo99111 napisał: "Ja cały czas utrzymuje swoje założenie, że w tym roku nie ugramy mistrza i jedno zwycięstwo z miernym Leeds tego nie zmieni póki co ;-)"
Wiem, ciężko będzie Ci to przełknąć xD

Garfield_pl komentarzy: 4282103.02.2026, 08:48

@adek504 napisał: "No i widzisz, znowu to Ty robisz Boga z Artety
Bo dalej go nie rozumiem na tyle co osoby zajmujace sie tym na codzień"

Dokładnie, nikt tak się nie zachowuje, jakby chciał tego kamo xD

Womanizer komentarzy: 1074803.02.2026, 08:46

@adek504 napisał: "@kamo99111 napisał: "jak Ci napisałem ostatnio - w takich kwestiach lubię się mylić ;-) jednakże nie chwalmy dnia przed zachodem słońca. 6 pkt to tylko dwa mecze. Będąc w tematach biblijnych śladem losnumerosa - jestem jak niewierny Tomasz - nie uwierzę dopóki nie zobaczę."

No tak nie chwalmy dnia przed zachodem słońca, ale juz krytykujmy przed zachodem słońca to tak xd"


Jednym zdaniem chłopa wyjaśnił z rana na śniadanie xD

adek504 komentarzy: 399603.02.2026, 08:39

@kamo99111 napisał: "po prostu nie można nic złego na niego napisać bo zaraz się uruchamia któryś z was."

No, ale jest chyba roznica w pisaniu czegoś krytycznego, a nieprawdy, bo Ty napisales nieprawdę

@kamo99111 napisał: "takie przysłowie "przygarniał kocioł garnkowi". Skoro się przyznajesz, że sam go nie rozumiesz to chyba trochę nie przystoi wytykać tego innym (niezależnie czy jest to prawda czy nie)? ;-) ja wiem jedno, że sport polega na tym aby być najlepszym. Gdyby nie to nie byłoby rywalizacji, emocji itd. Tyczy się każdej dyscypliny i tu nie jest inaczej."

Wielu sie wydaje, ze jak emocje w piłce nożnej pozostaly dalej proste tak sama pilka nozna tez dalej jest prosta w odbiorze
Ja sam wielu rzeczy nie rozumiem, sam sie pewnie wiele razy mylę co do pewnych rzeczy bo nie rozumiem tego wszystkiego od środka, ale jak sie Ciebie czyta to ma sie wrazenie, ze czyta sie wypowiedzi takiego niedzielnego kibica co to on usiadł z piwem i kiełbasa i te piłkarzyki co zarabiają miliony mają zapieprzać zeby dac mu radość i jak krzywo kopną piłkę to krzyczy, ze za tyle pieniędzy to on by to trafił

@kamo99111 napisał: "jak Ci napisałem ostatnio - w takich kwestiach lubię się mylić ;-) jednakże nie chwalmy dnia przed zachodem słońca. 6 pkt to tylko dwa mecze. Będąc w tematach biblijnych śladem losnumerosa - jestem jak niewierny Tomasz - nie uwierzę dopóki nie zobaczę."

No tak nie chwalmy dnia przed zachodem słońca, ale juz krytykujmy przed zachodem słońca to tak xd

Garfield_pl komentarzy: 4282103.02.2026, 08:38

Alex Oxlade-Chamberlain's first deadline to find a new club is Thursday, February 5th.

The exception is if a club does not use all their 25 spaces when they register their squad on Feb 5. The deadline for this is March 26.

Arsenal have 21/25 registered. Mosquera & MLS on u21s.

kamo99111 komentarzy: 950403.02.2026, 08:36

@Dzulian napisał: "Kurs że Arsenal NIE WYGRA mistrzostwa to aż 5,50 na City.
Jesteś taki pewny, to postaw wypłatę. Będziesz miał na wypasione wakacje :)"


Napisałem, że jest to moje założenie - hipoteza. Oczywiście będzie to zweryfikowane :-) @Dzulian napisał: "Ale ty będziesz miał ból dupska w maju. I na stronę nie wejdziesz przez 2 tygodnie coś czuje. Bo wszystko Ci tu ludzie wygraną. Jaki z Ciebie ekspert z koziej pały"

A niech wygarniają ;-) będę się cieszył i na pewni nie zniknę ze strony. O to się nie martw. No chyba, że wcześniej umrę - bo też tak może być...

Patriko komentarzy: 661903.02.2026, 08:35

@tomaszszef napisał: "Ja licze na 4 i wiem ze przy odrobinie szczescia i koncentracji ten sklad moze to wyciągnąć."
Jeszcze co prawda żaden angielski klub nie zdobył pucharu kraju, ligi, mistrzostwa i ligi mistrzów w jednym sezonie, ale kto zabroni kibicowi marzyć i mieć wiarę? O to chodzi! :D

A nie jakieś "nie wygramy mistrzostwa blablabla..."

iczka88 komentarzy: 2703.02.2026, 08:35

3-0 dla Arsenalu!!!!

adek504 komentarzy: 399603.02.2026, 08:34

@Dzulian: przecież kolega kamo sam sie zdemaskował, ze nie jest kibicem Arsenalu

Żaden normalny kibic klubu któremu kibicuje nie ustawilby przekreślonego zdjęcia trenera z niecenzuralnym napisem w momencie kiedy jego klub jest liderem PL, zagral fantastyczna fazę ligową LM I dalej jest w pucharach krajowych

kamo99111 komentarzy: 950403.02.2026, 08:34

@adek504 napisał: "No i widzisz, znowu to Ty robisz Boga z Artety"

Nie, po prostu nie można nic złego na niego napisać bo zaraz się uruchamia któryś z was. @adek504 napisał: "Bo dalej go nie rozumiem na tyle co osoby zajmujace sie tym na codzień"

Jest takie przysłowie "przygarniał kocioł garnkowi". Skoro się przyznajesz, że sam go nie rozumiesz to chyba trochę nie przystoi wytykać tego innym (niezależnie czy jest to prawda czy nie)? ;-) ja wiem jedno, że sport polega na tym aby być najlepszym. Gdyby nie to nie byłoby rywalizacji, emocji itd. Tyczy się każdej dyscypliny i tu nie jest inaczej.

@adek504 napisał: "No tak, bo mamy grudzień 2026"

Nie mamy ale jest to moje założenie... Czy słuszne to się okaże ;-) @adek504 napisał: "No i co chwila tak sie zarzekasz, ze Ty to nie życzysz źle i chcesz mistrzostwa, po czym mamy 6 pkt przewagi I Ty juz wiesz ze nie będzie mistrzostwa"

Tak jak Ci napisałem ostatnio - w takich kwestiach lubię się mylić ;-) jednakże nie chwalmy dnia przed zachodem słońca. 6 pkt to tylko dwa mecze. Będąc w tematach biblijnych śladem losnumerosa - jestem jak niewierny Tomasz - nie uwierzę dopóki nie zobaczę.

Dzulian komentarzy: 369903.02.2026, 08:28

@kamo99111 napisał: "Ja cały czas utrzymuje swoje założenie, że w tym roku nie ugramy mistrza i jedno zwycięstwo z miernym Leeds tego nie zmieni póki co ;-)"

Kurs że Arsenal NIE WYGRA mistrzostwa to aż 5,50 na City.
Jesteś taki pewny, to postaw wypłatę. Będziesz miał na wypasione wakacje :)

Ale ty będziesz miał ból dupska w maju. I na stronę nie wejdziesz przez 2 tygodnie coś czuje. Bo wszystko Ci tu ludzie wygraną. Jaki z Ciebie ekspert z koziej pały

Mastin komentarzy: 34803.02.2026, 08:27

Jedyna do tej pory druzyna, ktorej udalo sie zdobyc poczworna korone, to Celtic w sezonie 66/67. Rozegrali wtedy 62 mecze.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady