Wenger o przyszłości klubu

Wenger o przyszłości klubu 31.05.2011, 14:06, Mateusz Słaby 486 komentarzy

Wenger rozmawiał dla francuskiej stacji radiowej razem z byłym defensorem reprezentacji Francji - Bixente Lizarazu.

Na temat sezonu 2010/2011 w wykonaniu Arsenalu:

- Byłem rozczarowany. Myśleliśmy, że jesteśmy w stanie wygrać wszystkie trofea, lecz polegliśmy z powodu braku charakteru. Jest to najbardziej frustrujący sezon przez jaki musiałem przebrnąć.

- Drużyna grała jedną z najlepszych piłek jaką widziałem w Arsenalu, jednak nie potrafiła wznieść się na wyżyny, gdy było to potrzebne. To frustrujące. Potrzebujemy dojrzałości.

Na temat potencjalnych zakupów:

- Będziemy starać się pozyskać zawodników, którzy będą w stanie dać nam to, czego potrzebujemy. To trudne zadanie. Przede wszystkim musimy wzmocnić linię defensywną. Straciliśmy punkty przeciwko drużynom, które grają typowy angielski futbol z długimi podaniami i fizycznymi starciami.

- Więc potrzebujemy graczy, którzy wiedzą jak radzić sobie z taką grą. Co oznacza angielskich graczy, lub piłkarzy, którzy znają Premier League.

Na temat możliwego odejścia Fabregasa i Nasriego:

- Fabregas nie odejdzie w tym okienku transferowym. Ostatniego lata Barcelona składała oferty, lecz teraz nie ma żadnych ofert. Jest najlepszym pomocnikiem na świecie, zbudowaliśmy drużynę wokół niego. Jest naszym kapitanem i chcemy zatrzymać go za wszelką cenę.

- Co do Nasriego, jedyną pewną rzeczą jest to, że nie sprzedamy go do Manchesteru United. Mamy konflikt co do kwestii finansowych i zajmę się tym tego lata, by mieć pewność, że przedłuży kontrakt.

Co do plotek dotyczących zainteresowania Benzemą:

- Z tego co wiem, Madryt nie chce sprzedać piłkarza, co jest zrozumiałe. A fakt, że Zidane jest teraz bliżej klubu, wzmocni prawdopodobieństwo, że Benzema nigdzie nie pójdzie.

Na temat jego filozofii na następny sezon:

- Tylko światowej klasy zawodnicy mogą wzmocnić nasz zespół, ponieważ już mamy światowej klasy drużynę. Celem jest zatrzymanie naszych silnych punktów, wzmocnienie ich i pozbycie się naszych słabości.

- Wciąż musimy poprawić się ofensywnie, ponieważ jesteśmy drużyną, która atakuje. Są ludzie, którzy sugerują bym zmienił nasz sposób gry, lecz uważam, że powinniśmy trzymać się naszego stylu.

Na temat swoich planów podróży na wakacje do Ameryki Południowej:

- Spędzę tam swoje wakacje obserwując graczy i spotykając się z ludźmi podczas Copa America.

Arsene Wenger autor: Mateusz Słaby źrodło: Ashburtongrove.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9802.06.2011, 00:08

Musisz wpłacić na moje konto 75zł. Już ślę numer.

titi354 komentarzy: 23802.06.2011, 00:07

ej wieceie jak usunac konto na kanonierzy.com bo chce nowe zalozyc

ProTiti14 komentarzy: 202.06.2011, 00:05

http://www.youtube.com/watch?v=7w--vNZLyQc
Zapraszam Do Oglądania Najlepszego Piłkarza w Historii Arsenalu ! ;)

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9802.06.2011, 00:03

AlexVanPersie: dlaczego wypowiadasz się o czymś o czym nie masz pojęcia? Była już mowa setki razy dlaczego mamy takie, a nie inne umowy ze sponsorami. Bilety podrożały nie dlatego, że klub tego chciał, a to, że drogie. Cóż, tu akurat można narzekać, ale mogliśmy zawsze zostać na Highbury, nie?

AlexVanPersie komentarzy: 806401.06.2011, 23:56

W kategorii: jak zdzierać najwięcej pieniędzy z fanów zamiast z kontraktów reklamowych i gadżetów?

damian199656 komentarzy: 762601.06.2011, 23:48

Nie wiem czy ktoś o tym pisał, ale Emirates Stadium zostało nominowane do Stadium Business Awards 2011 w kilku kategoriach

stadiumbusinessawards.com/shortlist-announced-for-stadium-business-awards-2011/

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3001.06.2011, 23:46

@imprecis
Czysto teoretycznie. Mi natomiast chodzi głównie o Twoje pastwienie się nad Clichym ;) a skoro obaj mamy podobne żądania, wydaje mi się, że można skończyć tę dyskusję. Szkoda tylko, że Nasze pobożne życzenie się nie spełni... ;(

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3001.06.2011, 23:39

@imprecis
Eeee? Zgubiłem się? Nie sądzę, nie mam po prostu ochoty na ciągnięcie bezcelowej rozmowy. Twierdzisz, że Gael jest najgorszym piłkarzem w Arsenalu, ja twierdzę, że nie jest najgorszym, ale nie jest wystarczająco dobry na grę w Arsenalu, a oba wnioski prowadzą do jednego, Francuz powinien Nas opuścić. Proste ;)

pietraz komentarzy: 159601.06.2011, 23:36

Topek, z tym banem i przedłużającą się później absencją to właśnie słyszałem. O tym, że miał zostać teraz na mecz mimo kontuzji także. Natomiast właśnie o jego wujku i odsunięciu nic. Właściwie to dopiero teraz sobie sprawdziłem, że Rigobert jeszcze gra w reprezentacji(!) Miałem go bardziej za legendę, która grała kiedyś w Kamerunie

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9801.06.2011, 23:35

Przecież napisałem, że każdy. ^^

kamil_malin komentarzy: 933201.06.2011, 23:35

@ imprecis
Bo to nie jest takie proste. ;) Już niedługo znajdzie się ktoś, kto w brutalny sposób sprowadzi ich na ziemię. Oj będzie bolało.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3001.06.2011, 23:34

@Cudny
A największy właśnie zawitał ;D

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9801.06.2011, 23:33

Tutaj każdy jest specjalistą. Jeden większy od drugiego. ^^

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3001.06.2011, 23:32

@imprecis
No to to jest dopiero komedia. Nie powiesz mi chyba, że w Arsenalu funkcjonuje takie stwierdzenie jak "wszyscy są zdrowi". ;DD

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3001.06.2011, 23:30

@imprecis
Tak jest ;D wszyscy macie rację, specjaliści ;)

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3001.06.2011, 23:28

@damian199656
Matko... dobra mistrzu, masz rację!

damian199656 komentarzy: 762601.06.2011, 23:27

Charles-> Denilson też grał przez pewien czas w 1 składzie. Opanuj się

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3001.06.2011, 23:25

@damian199656
To nie pisz głupot następnym razem skoro nie rozumiesz. Nie wiem czy pamiętasz, ale Almunia przez bardzo długi czas był pierwszym bramkarzem Arsenalu, a co za tym idzie, dziwnym trafem był zawodnikiem pierwszego składu.

Squillaci na początku sezonu również długo grał w pierwszej drużynie.

Co się natomiast tyczy Alex'a. Bardzo dobrze, przynajmniej nic więcej sobie nie zrobi.

damian199656 komentarzy: 762601.06.2011, 23:23

Charles-> nie wiem o co ci chodzi

Topek komentarzy: 14129 newsów: 12601.06.2011, 23:23

pietraz, co do Songa, to z tego co wiem, na mistrzostwach był głównie jakiś spór wokół jego wuja Rigoberta (odsunięcie?). Wtedy się jakieś podziały porobiły i może Eto'o był w przeciwnym "obozie". Mówiło się, że Alex dostał po mistrzostwach nieoficjalnego bana na kilka spotkań, później się okazało, że sam sobie go przedłużał nie odpowiadając na powołania. Teraz pojechał, wynikła jakaś teza z kontuzją, ale miał zostać na zgrupowaniu do meczu. Jak widać nie został.

kamil_malin komentarzy: 933201.06.2011, 23:22

@ imprecis
Akurat porównywałem Barcelonę i Manchester bardziej statystycznie, ilość mistrzostw i finałów LM. ;)

Co do Twojej wypowiedzi. Nie zgadzam się z nią. Jeśli ten mecz miałby zostać rozegrany jeszcze raz, to myślę że zakończyłoby się innym wynikiem. Pod warunkiem, że Ferguson ustawiłby inaczej drużynę.
Kto ma szansę z Barceloną? Każdy, kto wyeliminuje ich mocne punkty.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3001.06.2011, 23:22

@damian199656
Kpisz sobie?

@imprecis
Squillaci był zawodnikiem pierwszego składu przez pewien czas, kiedy nie było komu grać, w każdym bądź razie dłużej niż wspomniany Denilson.

A Almunia robił dużo, dużo większe błędu niż Gael...

damian199656 komentarzy: 762601.06.2011, 23:17

Charles-> a od kiedy Almunia i Squillaci są zawodnikami 1 składu?

pietraz komentarzy: 159601.06.2011, 23:16

Dokładnie jak napisali evelred i kamil_malin. Nie ma co porównywać tych czasów z tamtymi bo cała technika futbolowa i gadżety rozwinęły się niezmiernie. Kiedyś grali wolniej, bo na nogach mieli buty kołki do których dochodziło jeszcze przyczepione błoto, a piłka nie latała tak szybko, bo nie miała aerodynamicznej budowy i ważyła 3 razy więcej.
Siwy666 daruj sobie te porównania i mówienie o najlepszej drużynie w historii. Co nie zmienia faktu, że teraz są the best

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3001.06.2011, 23:16

@damian199656
A od kiedy Denilson jest zawodnikiem pierwszego składu?

@imprecis
Strażnik Teksasu?

Arsenal_1886 komentarzy: 1952101.06.2011, 23:16

imprecis > Z jednej strony szkoda ,by było Gaela ,bo to prawdziwy Kanonier . Pokazał gdy grał jeszcze u nas A.Cole ,że ciężka praca i nie poddawanie się ,można coś osiągnąć i być podstawowym zawodnikiem klubu . Jednak z drugiej strony to nasz najsłabszy punkt defensywy . Często nie trzyma linii spalonych ,a też często jest mało skoncentrowany .
W ofensywie daje nam bardzo mało ,a w defensywie robi często błędy . Trzeba być skoncentrowanym w każdym meczu ,a nie tylko w paru meczach . Leighton Baines byłby idealnym jego zastępcą ,ale nie wiem czy Wenger wyłoży ponad 12 mln funtów za Anglika . Wracając do Gaela to powinno się liczyć dobro klubu ,a nie relacje z Francuzem . Zawsze go lubiłem i będę ,ale liczy się dla mnie dobro klubu ,więc Gael powinien odejść i zastąpić go ktoś lepszy ,kto mógłby poprawić naszą grę w obronie jak i w ofensywie .

damian199656 komentarzy: 762601.06.2011, 23:15

Charles-> wciśnij jeszcze gdzieś Denilsona

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3001.06.2011, 23:14

@imprecis
Gael>>Squillaci>>>>>>Almunia.

Nie najgorszy.

kamil_malin komentarzy: 933201.06.2011, 23:13

@ imprecis
Oceniałem coś więcej aniżeli postawę w jednym spotkaniu...

titi354 komentarzy: 23801.06.2011, 23:12

petycjeonline.com/cz

titi354 komentarzy: 23801.06.2011, 23:12

przyjaciele pomozecie mi w zakladzie? http://www.petycjeonline.com/cz

MateuszK4nonier komentarzy: 440401.06.2011, 23:06

gunners.com.pl/news/6562-song-wydalony-z-reprezentacji
Czytaliście o tym ? Jak to możliwe że to się stało skoro Song miał nie jechać na zgrupowanie z powodu kontuzji ?

kamil_malin komentarzy: 933201.06.2011, 23:05

@ Siwyy666
Jak zagrałaby współczesna Barcelona w obuwiu piłkarskim z lat 60-70? Czy potrafili by tak grać w ciężkich butach i grać o wiele twardszą futbolówką? Do tego nierówne boiska.

Kiedyś była inna piłka, dlatego porównać tych zespołów się nie da. Napisałem przecież, że tamte drużyny wyprzedzały epokę.

evelred komentarzy: 369101.06.2011, 23:05

gdyby taka barca trenowała w latach 50' czy tam 70', z możliwościami, treningami itp. które znali w tych czasach nie byłaby w połowie tak dobra jak teraz, więc porównywanie drużyn, które grały kiedyś i zastanawianie się ile by to nie dostali od najlepszych z czasów teraźniejszych jest co najmniej bez sensu

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 301.06.2011, 23:03

Siwyy ---> youtube.com/watch?v=nnLYaSfo7n0

kamil_malin komentarzy: 933201.06.2011, 23:02

@ xThierryHenry
Dla mnie to także jest spore nadużycie, podobnie jak porównywanie Messiego do Maradony, czy innych wielkich zawodników.

Ale obecnie są jedną z najlepszych drużyn na świecie. Tylko United mogą się z nimi równać.

Arsenal_1886 komentarzy: 1952101.06.2011, 23:02

arsenal.com/news/news-archive/clichy-we-showed-that-we-have-the-quality

Zobaczcie tą ostatnią kropkę z wywiadu .
Opowiedział Gael o wysokich nadziejach na przyszły sezon . Czyżby Gael miał zostać w Arsenalu ?

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 301.06.2011, 23:01

aRamsey
Szkoda, że w europejskich pucharach nic nie osiągnęli. Ale fakt, że wtedy ta drużyna była niesamowita. Cała seria bez porażki trwała bodajże 49 spotkań. Coś niesamowitego.

Siwyy666 komentarzy: 55001.06.2011, 23:01

xThierryHenry

Dobra,są najlepsi w całej historii,mecz Ajaxu z lat 70 a Barcą współczesną,jak myślisz jakby się skończył?
Wygrała by Barca ,bo jest piłkarsko od nich lepsza,ich pressing,gra na małej przestrzeni,TAKTYKA to atuty ,które przemawiają za Barceloną.Gdybyś postawiał inn zespół...Real z lat 50 czy Bayern z lat 70,skończyło by się tak samo.

aRamsey komentarzy: 948601.06.2011, 23:00

I tak najlepszą drużyną w historii jest Arsenal z sezonu 2003/2004!

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 301.06.2011, 22:58

kamil_malin
Po prostu uważam, że nazywanie Barceloną najlepszą drużyną w historii jest głupstwem. Bo tym składem i taką taktyką grają może 3 lata. Barca z Ronaldinho była trochę inna.

KondzioElite komentarzy: 618701.06.2011, 22:57

O! Houllier odchodzi z AV.

kamil_malin komentarzy: 933201.06.2011, 22:56

@ xThierryHenry
Tylko, że gra Barcelony to nie tylko wymienianie niezliczonej ilości podań.

@ Siwy666
Piłka była inna, ale można ocenić czy dana drużyna wyprzedzała epokę. A taką kiedyś był, Real z lat 50', złota reprezentacja Węgier, Brazylia z lat 70, Holandia Cryuffa, a także Ajax z lat 90 czy Juventus.

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 301.06.2011, 22:54

Siwyy
Są najlepsi teraz. Sam to napisałeś ale walnąłeś tezę, że są najlepsi w historii.
Było wiele okresów w historii kiedy przez wiele, wiele lat rządził jeden klub, w swoim kraju, jak i na europejskim podwórku. Real, Liverpool, Milan, Juventus.
Wg mnie nie ma najlepszej drużyny w historii, bo nie takiego kryteria. Jednemu się podoba szczelna defensywa, drugiemu tysiące podań.

pietraz komentarzy: 159601.06.2011, 22:53

Zawader, tej opcji nie wziąłem pod uwagę ;]

Siwy a czy Ty wiesz jak rozwinęły się od tamtego czasu gadżety piłkarskie? Piłki, obuwie, nawet koszulki żeby deszcz po nich spływał. Oglądałem jakiś program w którym kazali dla dzisiejszego piłkarza, nie pamiętam już którego, nałożyć buty z tamtych czasów i kopać piłę również z tamtego okresu. Koleś nie wiedział co się dzieje. Cały futbol bardzo się rozwiną a nie tylko piłkarze. Ci z dzisiejszych lat wcale nie są dużo lepsi od tamtych grajków, a nie wiem nawet czy w ogóle są

Siwyy666 komentarzy: 55001.06.2011, 22:51

xThierryHenry

Można nie lubic Barcelony ale popatrzmy obiektywnie,są teraz najlepsi i tyle.Te tysiące podań nie są robione bez powodu.Mówisz o latach 50...wtedy nie znano pojęcia pressing,to o czym my mówimy.Pressing zaczęto stosowac w latach 70,za sprawą Holendrów.

Siwyy666 komentarzy: 55001.06.2011, 22:50

xThierryHenry

Można nie lubic Barcelony ale popatrzmy obiektywnie,są teraz najlepsi i tyle.Te tysiące podań nie są robione bez powodu.Mówisz o latach 50...wtedy nie znano pojęcia pressing,to o czym my mówimy.Pressing zaczęto stosowac w latach 70,za sprawą Holendrów

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 301.06.2011, 22:49

Siwyy
Szybszy znaczy lepszy ?
Kto co woli. Mnie nie jara 30 podań między dwoma zawodnikami. Bardziej kręci mnie szybka kontra i walka o KAŻDĄ piłkę.

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 301.06.2011, 22:48

35646 podań wymienionych podczas meczu świadczy o ich boskości i o tym, że są najlepszą drużyną w historii.
Podania Szczawiego i bladego Iniesty wyznaczają drogę życia niektórym dzieciakom.

Siwyy666 komentarzy: 55001.06.2011, 22:47

xThierryHenry

Piłka nożna w latach 50-tych a dziś to całkiem inna bajka.Porównaj sobie piłkarza z lat 70 a dzisiaj...całkiem inna budowa ciała,teraz jest bardziej atletyczna,piłkarze są bardziej wytrzymali.Oglądnij sobie mecz z lat 50,60,70 czy 80.Wtedy grano bardzo wolno,miałeś czas na przyjęcie piłki,miałeś o wiele,wiele więcej przestrzeni do gry,dzisiejsze przygotowanie taktyczne na to nie pozwala.Gra się teraz o wiele szybciej,ten sport się bardzo rozwiną.

Następny mecz
Ostatni mecz
Newcastle - Arsenal 2.11.2024 - godzina 13:30
? : ?
Arsenal - Liverpool 27.10.2024 - godzina 16:30
2 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City972023
2. Liverpool971122
3. Arsenal953118
4. Aston Villa953118
5. Chelsea952217
6. Brighton944116
7. Nottingham Forest944116
8. Tottenham941413
9. Brentford941413
10. Fulham933312
11. Bournemouth933312
12. Newcastle933312
13. West Ham932411
14. Manchester United932411
15. Leicester92349
16. Everton92349
17. Crystal Palace91356
18. Ipswich90454
19. Wolves90272
20. Southampton90181
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland100
C. Palmer65
B. Mbeumo60
Mohamed Salah55
N. Jackson53
O. Watkins52
L. Díaz51
D. Welbeck51
K. Havertz41
L. Delap40
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady