Wenger: Stoke zasłużyło na zwycięstwo
01.11.2008, 20:22, Patryk Bielski 53 komentarzy
Arsene Wenger udzielił krótkiego wywiadu dla oficjalnej strony Kanonierów po zakończeniu dzisiejszego spotkania ze Stoke City, które na Britannia Stadium zakończyło się zwycięstwem gospodarzy 2-1.
O występie Kanonierów:
- W przekroju całego spotkania dłużej utrzymywaliśmy się przy piłce. Stoke bardzo dobrze grało w obronie i było dobrze zorganizowane. Nie byliśmy zbyt wyraziści, przez co nie stworzyliśmy sobie zbyt wielu okazji - w dodatku straciliśmy dwie bramki po wyrzutach z autu. Przeciwnicy walczyli o każdą piłkę i wyczekiwali stałych fragmentów gry - ostatecznie Stoke wygrało, ponieważ nie stworzyliśmy wielu szans do objęcia prowadzenia.
O przygotowaniach względem długich wyrzutów Delapa:
- Trenowaliśmy nad długimi wyrzutami, chcieliśmy je zneutralizować. Nie jestem pewny, czy przy pierwszej bramce ktoś dotknął piłki. Gdy w polu karnym znajduje się 20 osób, trudno jest to osądzić. To nie należy do naszych atutów. Zostaliśmy ukarani i uważam, że mieliśmy pecha.
O tradycyjnym angielskim meczu:
- Ludzie, którzy kochają tradycyjny angielski futbol, muszą być szczęśliwi, ponieważ dostali dziś to, co lubią. To był mecz walki i zaangażowania. Na koniec dnia Stoke zasłużyło na zwycięstwo.
O trudnym terminarzu:
- Myślę, że bardzo się staraliśmy, a Stoke grało wyraziście i wyglądaliśmy na przemęczonych fizycznie. Obecnie gramy sporo spotkań i uwidacznia się to w naszej grze. Nie chodzi o zaufanie, daliśmy z siebie wiele w środę i jeśli później ponownie stajesz do walki i nie zdobywasz najpierw bramki, możesz doznać porażki.
O wyrzuceniu z boiska Robina van Persiego:
- Myślę, że czerwona kartka dla Robina jest bardzo surową karą. Jeśli [Andy] Griffin kończy mecz z żółtym kartonikiem na koncie, a Robin z czerwoną, muszę przyjrzeć się regulaminowi rozgrywek. Nie powinien był tego robić, ale czy to był faul na czerwoną kartkę? Wątpię.
O liście kontuzjowanych:
- Bardzo ciężkich urazów nabawili się Adebayor oraz Walcott, także Sagna. Jeden lub dwóch graczy odczuwają także stłuczenia. To rodzaj meczu, w którym jeśli nie jesteś szybki i zwinny, unikasz fauli rzadziej.
źrodło: Arsenal.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Zgadzam się z Fabregas19. Nie możemy sobie pozwolić na takie porażki.
Hull City, Stoke City, to były zespoły, które powinny dać nam punkty, żeby wrazie przegranej z Manchesterem mieć ich zapas, a tu proszę przegrywamy z Beniaminkami...
Theo Ja mysle ze Boss poprostu boi sie ze wyda za duzo pieniedzy i nie bedzie mial na splacenie dlugu za Emirates ...
Theo10 : dokładnie ...
"Liczę że zarząd Arsenalu w końcu przejrzy na oczy i pozwoli Wengerowi na dokonanie "widocznych" wzmocnień w naszej drużynie."
manu1234---> hehe ale nie tu jest problem bo to nie zarząd zabrania robienia zakupów Wengerowi tylko Boss ich robić nie chce ponieważ mamy denilsona grającego"fantastyczne zawody" , Ade którego wszędzie widać tylko nie w ataku oraz Almunie który aż błyszczy formą tylko ma "pecha".Pozatym nie można zapominać o tym że mamy jakże długą i i pełną świetnych gracz ławkę rezerwowych.W ogóle mamy świetny skład, gramy super ,"cool" itd tylko mamy pecha a przeciwnicy są lepsi ale przcież to nie nasza wina że przegrywamy a już broń Boże świetnych decyzji Wengera. Narazie mineło dopiero 11 kolejek zostało jeszcze "aż" 27 w których będziemy musieli się mieżyć z takimi średniakami ligowymi jak Manu, Liverpool ,Chelsea , ManC czy Aston Villa.Ogólnie świetnie nam idzie i z pewnością nic nie przeszkodzi nam w zdobyciu tytułu.....powodzenia :/
Ameryki swoją wypowiedzią nie odkrył.
Jak zwykle dłużej się utrzymywaliśmy bla bla bla a punkty uciekają.
Ciekaw jestem jaki on skład wystawi na MU za tydzień przy tylu kontuzjach.
"Stoke zasłużyło na zwycięstwo" , " Tottenham zasłużył na remis ". Może pora coś zrobić, żeby każdy kibic Arsenalu mógł przeczytać " W pełni zasłużyliśmy na ten tytuł " , bo jak na razie bardzo daleko nam do takiego stwierdzenia. Nie można cały czas tłumaczyć się dobrą grą przeciwników. Trzeba zacząć działać, a najbliższą okazją ku temu będzie styczniowe okienko transferowe. Wszyscy myślą, że polityka transferowa Wengera jest dobra. Fakt sprzyja ona rozwojowi młodych talentów, ale na pewno nie zapewnia odnoszenia sukcesów na arenie międzynarodowej. Duża liczba kontuzji oraz mała liczba graczy rezerwowych mogących bez żadnych przeszkód walczyć o puchary może doprowadzić do poważnych konsekwencji w tym sezonie. Liczę że zarząd Arsenalu w końcu przejrzy na oczy i pozwoli Wengerowi na dokonanie "widocznych" wzmocnień w naszej drużynie. Ale póki co: "Dumni ze zwycięstwa, wierni po przegranej".
song.... nawet mi lepiej o nim nie mówcie... niech idzie lepić bułeczki w san marino bo do kopania piłki to on sie nie nadaje... bynajmniej w Arsenalu...
AntonioThe: przeciez Song miał sobie lepiej poradzic...
Przynajmniej nie mówi że to wina pogody czy sędziego..
poproscie w mleczku chlopaki to moze wam przetransportuja jako "towar" z Polski ;)
od 2006 jestem w kraju...i nie o zaklad idzie:)...tak będzie...:)
Po tym meczu nie można nic dobrego powiedzieć o Kanonierach szczególnie o formacji obrony. Wenger mnie trochę wkurzył że nie wystawił od początku Theo i Samira.
z reguly nie zakladam sie :),wystarczajaco juz w zyciu przegralem ./,ale nie wiem gdzie w Londynie dostalbys /Lacka sliwowice/ .Wiem ze ciezko tam o takie szlacheckie trunki ;) C"ON GUNNERS
ile razy sie cieszylem?...pytanie "prima sort"...tak w pelni to w kwietniu 2004...braklo nam mąki w pizzerii na hornsey rd jak zgarnelismy mistrza Anglii...CAŁE HIGHBURY DOSTAŁO *******CA!!!!....dlatego moge czekac kolejne 4 lata (jak na nowe AC/DC:)...BTW....(do Arsen1)...jak nie zgarniemy Mistrza Anglii w tym sezonie Masz u mnie flaszke "Łąckiej śliwowicy"....przepraszam moderatora za forme hazardu:)...Stoi Przyjacielu?
siersciu >> nie ma za co,a propo to ile razy cieszyles sie z sukcesow Arsenalu ,od czasow gry Adamsa w Arsenalu ?Bo ja tez wspominam tamte czasy,ale to tylko wspomniena..Rzeczywistosc jest brutalna..
przepraszam za "nadmierny optymizm"...zachowalem sie jak gowniarz...na koniec taka mala analogia...od 25 lat jestem fanem AC/DC...w 2000 roku zespol wydal plyte,zagral trase i zniknął...do dzisiaj...po 8miu latach wydali kolejny album,ktory miazdzy konkurencje(wbrew wszelkiej logice)...wiec nie ma rzeczy niemozliwych...btw.Angus Young (gitarzysta)jest fanem Gunners....
Iwcio123---> miło mi :D:D Ciesze się że ktoś podziela moje moje zdanie ;) :P
to mozże Mourinho? Ponoć chce wrócić na wyspy xD
arsen1...dzieki za komplement(chłopakiem to bylem dosc dawno temu...Adams kopal jeszcze w Arsenalu w pilke)...a krytyke lubie ale konstruktywna...a nie zamiany w stylu Rijkard za Wengera...pusty smiech mnie ogarnia...
siersciu---> śmieszny jesteś ,chyba widzisz że w drużynie źle się dzieje,a my poporstu o tym dyskutujemy i analizujemy...fani liverpoolu?? Oni mają tyle punktów ile lider tabeli chelsea i u nich mozna to nazwać "nieszczęśliwą wpadką"to jest ich pierwsza przegrana a nasz trzecia. Pozatym to nie My "plujemy" na Nasz zespół tylko Oni sami się opluli takimi występami i decyzjami Wengera. Nas poprostu martwi to co się dzieje z Arsenalem ....jeśli Ciebie to nie martwi to super ale ja nie będę mówił że wszystko jest super i że zgadzam się z wypowiedzią Wengera bo to nie prawda.Wenger znowu gada swoje nie dając żadnych konkretów co z tym zamierza zrobić a mnie to martwi...nie chce żeby mój ukochany klub skończył rozgrywki w środku tabeli...a jeśli Tobie jest to obojętne to możesz sobie pisać że zagraliśmy super i mieliśmy poporstu pecha...ja Ci tego nie zabraniam, a to że mnie to śmieszy to już inna sprawa. "...dzieki i dobranoc!!!...."
sweet dzizas...czemu tak po Polsku....dwa mecze nie po mysli i zmieniajmy trenera....LUDZIE TO JEST OBIEG ZAMKNIETY!!!! To Boss trzyma tych pilkarzy i Oni po czesci graja dla Niego...przy 100% stanie zdrowotnym to jest najlepsza paka na wyspach...a ze mlodzi? daj boze takich Wallcotow i Ramseyoow ze o Nasrim nie wspomne:)...we srode rozjezdzamy Fenerbache a w sobote pokazemy "Dojrzalym Gwiazdorom" z MU,ze sie zagalopowali na to trzecie miejsce:)
Floydpink ---> aj jedna literka w ta czy w tamta xdd jeden pies, dogadalismy sie w kazdym razie ;p
siersciu>>co ty wygadujesz !,zastanow sie chlopaku co ty piszesz ,popluliscie na swoj "ukochany" klub?,czy slowa krytyki to obraza ?lub odwrocenie sie od Klubu ?Wlasnie to jeszcze bardziej motywuje do szacunku !
ad Iwcio123 - też myślalem,żeby o nim wspomnieć haha :D p. s. Rijkaard a nie Rijkard ;]
tak btw to nasi przeciwnicy mogą sie czuć docenieni, boss ostatnio często uważa, "że grali dobrze" lub że "zwycięstwo im się należało" - takie słowa z ust takiego trenera coś oznaczają :D
KySiO ----> podobaja mi sie wypowiedzi Theo10 i czesto podzielam jego zdanie wiec na miejsce Wengera widzialbym wlasnie uzytkownika Theo10;]
na serio to nie zastanawialem sie nigdy nad tym i raczej niechcialbym zeby Boss odchodzil ale zdecydowanie musi zmienic swoje podejscie do sprawy bo to wlasnie jego biernosc na rynku transferowym sprawia ze nie mamy zawodnikow swiatowej klasy ktorzy potrafiliby wygrywac chociazby z beniaminkami.
Wracajac do tematu to mysle ze bezrobotny na dzien dzisiejszy Rijkard (chyba bezrobotny) zajolby jego miejsce, tak mi sie zdaje
siersciu z ust mi to wyjąłeś:)
czytam te Wasze opinie i nie wierze:(....popluliscie na swoj "ukochany" klub?...dzieki i dobranoc!!!....jest kryzys (nie ma co ukrywac)...ale zeby w ten sposob komentowac to co sie stalo?....co maja powiedziec fani liverpool?...osiągnęlismy dno i teraz trzeba do gory...odrabianie strat jest bardziej motywujace...przewaga na poczatku sezonu zdemoralizowala zespol i skonczylo sie niczym...a ten sezon jest NASZ!!! mam nadzieje ze z LM włącznie...kto nie wierzy ten leszcz:)...
dobra gra przeciwnika to jedno, nie mam nic przeciw niej - wtedy mecze są ciekawsze, ale my musimy grać lepiej od przeciwnika! Bo z tych wypowiedzi bossa o "dobrej grze przeciwnika" można zrozumieć to, iż nie spodziewal się on jej i pozwalal graczom nie forsować gry.
To się nazywa dobry i nic niewnoszący komentarz do złej gry.
Nic k.. z tego komentarza nie wynika !Wenger w dalszym ciagu ,nie widzi nic zlego w naszej grze Znow dobra gra przeciwnika !A my mamy pecha ! .Stara spiewka,zmien plyte Wenger !Jesli nie zdobedziemy czegos w tym sezonie..bedzie to twoja wina p.Wenger !Potrzebne sa decyzje !
a właśnie,gdyby Wenger miał odejść - kogo byście widzieli na jego stanowisku ?
zaczynam coraz bardziej chcieć żeby ktoś go zastąpił ... :/
Iwcio123----> racja..chyba zapomniał lol xD
Cesc_Fan--> czytanie ze zrozumieniem się kłania :P "Bardzo ciężkich urazów nabawili się Adebayor oraz Walcott, także Sagna" - to chyba mówi samo za siebie że (oby tylko) w kilku najbliższych meczach ich nie zobaczymy ,nie?
jibberjabber - hehe ;d
Wenger chyba nie chce dać poddać się piłkarzom i smęci te swoje farmazony do mediów żeby kibice go znienawidzili ;[ dziwne zdanie.
szkoda jeszcze tylko ze nie wspomnial o swietnych zawodach denilsona xddd hahahaha
Jestem ciekawy jak teraz zagramy z Fenerbahce ;/ Mam nadzieje ,że Adebayor , Theo i Sagna wrócą na mecz z MU . W meczu z Turkami na obrone można wystawić Eboue ( jeżeli wróci na mecz LM ),
Robin musi zagrać zamiast Ade a za Theo to już raczej powinien zagrać Nasri . Albo może być tak ,że Eboue będzie grać w pomocy a na obronie Djourou . Zobaczymy .
Myślę ,że nasz skład na ten mecz będzie tak wyglądać :
Almunia ( niestety )
Eboue Kolo Silvestre Clichy
Nasri Diaby Cesc Denilson
RvP Bendtner ( Vela )
Super , jak zwykle pierd*** swoje farmazony. Kurde jak zawsze : Stoke zagrało mecz sowjego życia a Arsneal miał zły dzień i pecha i wgl....Panie Wenger przestań do "kur** nędzy" owijać w bawełne i powiedz że poporstu zepsuliśmy ten mecz , zagraliśmy naprtawdę fatalnie , że podjołeś błędne decyzje i że potrzebne są wzmocnienia za wszelką cene!!!
"Zostaliśmy ukarani i uważam, że mieliśmy pecha." - ostatnio ciągle macie "pecha".....chyba trzeba coś z tym zrobić
"To był mecz walki i zaangażowania." -nie widziałem zaangażowania ze strony Arsenalu - kolejna bzdura
"Na koniec dnia Stoke zasłużyło na zwycięstwo." - to nie oni zasłużyli na zwycięstwo tylko my na nie ,nie zasłużyliśmy.
"- Myślę, że bardzo się staraliśmy, a Stoke grało wyraziście i wyglądaliśmy na przemęczonych fizycznie. Obecnie gramy sporo spotkań i uwidacznia się to w naszej grze. Nie chodzi o zaufanie, daliśmy z siebie wiele w środę i jeśli później ponownie stajesz do walki i nie zdobywasz najpierw bramki, możesz doznać porażki." - w środe daliście tyle że nie byliśmy w stanie wygrać z Tottenhamem a pozatym inne drużyny jakoś sobie radzą nawet z trudniejszym terminażem....wnioski?? Może zakrótka ławka rezerwowych panie Wenger??
"- Myślę, że czerwona kartka dla Robina jest bardzo surową karą. Jeśli [Andy] Griffin kończy mecz z żółtym kartonikiem na koncie, a Robin z czerwoną, muszę przyjrzeć się regulaminowi rozgrywek. Nie powinien był tego robić, ale czy to był faul na czerwoną kartkę? Wątpię." - chyba jedyny odcinek tego tekstu z którym się w 100% zgadzam
"- W przekroju całego spotkania dłużej utrzymywaliśmy się przy piłce. Stoke bardzo dobrze grało w obronie i było dobrze zorganizowane. Nie byliśmy zbyt wyraziści, przez co nie stworzyliśmy sobie zbyt wielu okazji - w dodatku straciliśmy dwie bramki po wyrzutach z autu. Przeciwnicy walczyli o każdą piłkę i wyczekiwali stałych fragmentów gry - ostatecznie Stoke wygrało, ponieważ nie stworzyliśmy wielu szans do objęcia prowadzenia." - Tutaj nie powinno byc pochwały dla graczy Stoke lecz nagana dla kanonierów.Nie można wszyskiego wiecznie tłumaczyć.To jest poporstu niedopuszczalne żeby taka drużyna jak Arsenal przegrała z beniaminkiem zajmującym jedno z ostatnich lokat w tabeli , a to że Wenger szuka usprawiedliwienia to go tylko w moich oczach ośmiesza i trace do niego zaufanie i szacunek. Jak by powiedział poporstu : zagraliśmy beznadziejnie trzeba coś z tym zrobić,to bym go nie krytykował ale takie wypowiedzi to jest poprostu śmiech na sali .....powtarzam jeszcze raz NIE MA USPRAWIEDLIWIENIA DLA PRZEGRANEJ ZE STOKE I NIE MA SENSU TAKOWEGO SZUKAĆ.
Swoją drogą jak już zobaczyłem tytuł to myślałem że mnie krew nagła zaleje :P.
jakies konkrety? co bedzie dalej? transfery? przyznanie sie do bledu (czyt. posadzenie od 1 minut Walcotta, Nasriego i RvP na lawce) nic... jak zwykle sranie w banie i pier*olenie "bo zupa byla za slona" mamy wielkie szczescie ze liverpool przerznol bo 9 pktow straty byloby juz bardzo ciezko nadrobic
chelsea tez ma napiety kalendarza wygrali 5:0...
Powiem tak: zawiodłem się na tym meczu... Nie mieliśmy sytuacji, a jeszcze te kontuzje i czerwona kartka... Ale Liverpool przegrał i nie odskoczył nam na nasze szczęście i wydaje mi się, że mecz z ManUtd będzie świetny w naszym wykonanie, że się skoncetrujemy i wygramy...
"Zostaliśmy ukarani i uważam, że mieliśmy pecha."
Nasz standard ze mamy pecha.
"- Bardzo ciężkich urazów nabawili się Adebayor oraz Walcott, także Sagna."Co do Ade to chlop jak byk ale martwi mnie los Theo i Sagna
No przykro mi Panie Wenger ale żeby wygrywac potrzebujemy doświadczonych zawodników więc w zimę żeby nie było że nikogo pan nie zdążył upatrzeć a sezon kończymy na 4,5 miejscu!!!
apropos wypowiedzi Wengera- jest taki dowcip:
Ilu graczy Arsenalu potrzeba aby zmienić żarówkę?
Jedenastu+trener
Jeden wkręca żarówkę, pozostałych dziesięciu zakłada pułapkę offside'ową, a Wenger mówi, że gdyby sędzia wykonywał swoją pracę jak trzeba, to żarówka by świeciła...
Źle się stało że doznaliśmy tej porażki. Musimy zacząc wreszcie wygrywać :D
Adebayor kontuzjowany a RvP ma czerwień. To jak bedzie wyglądał nasz napad na Diabły ? Bendtner i Vela ? A może Eduardo wyzdrowieje.
Yeah, w końcu doczekałem się wypowiedzi pomeczowej Wengera. ;)
'W przekroju całego spotkania dłużej utrzymywaliśmy się przy piłce.'
Tylko co z tego, skoro przegraliśmy. Zawsze, gdy mamy przewagę, nie umiemy jej wykorzystać.
'Ludzie, którzy kochają tradycyjny angielski futbol, muszą być szczęśliwi, ponieważ dostali dziś to, co lubią. To był mecz walki i zaangażowania. Na koniec dnia Stoke zasłużyło na zwycięstwo.'
Eh, może kibice Stoke cieszyli się dzisiaj z tego, co pokazali ich ulubieńcy, ale co z naszymi fanami?
'Myślę, że bardzo się staraliśmy, a Stoke grało wyraziście i wyglądaliśmy na przemęczonych fizycznie.'
Wenger ma rację. Trzy spotkania w przeciągu niecałych dwóch tygodni. To musiało zaprocentować.
'Myślę, że czerwona kartka dla Robina jest bardzo surową karą.'
Nie oszukujmy się panie Wenger. Faul Robina był bezmyślny i głupi. Czerwona kartka jest jak najbardziej na miejscu. Na tym zapewne się nie skończy.
'Bardzo ciężkich urazów nabawili się Adebayor oraz Walcott, także Sagna.'
To źle wróży na najbliższą przyszłość. Mecz z ManU może okazać się tym decydującym, a my nie będziemy mogli skorzystać z aż czterech zawodników z podstawowego składu...
Elvis77 - co innego brutalne wejścia w czasie gry a co innego specjalne podejście do bramkarza trzymajacego piłkę i zajechanie mu z łokcia :/
Szkoda mi Walcotta! Co do wypowiedzi Wengera - zgadzam się, że kara dla Robina był za surowa. Gracze Stoke grali o wiele brutalniej.
A Liverpool pokazał, że nie jest tak super mocny, przegrywając 2:1