"Wenger zostanie zwolniony, jeśli nie zakwalifikuje się do LM"

"Wenger zostanie zwolniony, jeśli nie zakwalifikuje się do LM" 27.02.2018, 00:48, MVTI 167 komentarzy

Chris Mular, człowiek, który jest świetnie poinformowany w sprawach Arsenalu, na swoim Twitterze opublikował post odnośnie do przyszłości klubu z północnego Londynu, a także samego Arsene'a Wengera. Oto jak brzmią wiadomości od Mulara:

- Josh Kroenke znajduje się aktualnie w Londynie i bada struktury klubu. Pozostanie tam aż do końca obecnego sezonu. Kroenke i spółka przygotowują się do prowadzenia Arsenalu po erze Wengera. Mikel Arteta jest głównym kandydatem do tego, aby objąć posadę menedżera The Gunners.

- Wenger zostanie zwolniony, jeśli nie zdoła zakwalifikować się do Ligi Mistrzów w przyszłym sezonie.

- Rodzina Kroenke miała świetne relacje z samym Wengerem, kiedy ten zarabiał wielkie pieniądze podczas prowadzenia klubu (stąd przedłużenie kontraktu o kolejne dwa lata). Aktualnie Francuz wydaje więcej niż wcześniej, a zarabia mniej, ponieważ Arsenal nie gra w Lidze Mistrzów. Relacje pomiędzy Wengerem a Kroenke zaczęły się pogarszać.

Arsene WengerChris Mular autor: MVTI źrodło: Twitter
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1234następna
dudekns komentarzy: 605005.03.2018, 10:27

Zbyt piękne, żeby było prawdziwe...

zly_kanonier komentarzy: 511102.03.2018, 00:29

Chciałbym zobaczyć jak Arteta bierze tych chłopaczków za jaja

hidd3nly komentarzy: 448 newsów: 328.02.2018, 22:40

@WinstonSmith: Zgadzam się, że to może nie być odpowiedni trener dla Arsenalu, ale nie z tym, że Real był poukładany. Real miał w tamtym okresie dobrych piłkarzy i wypracowane za Mou kontry. Z grą jako tako nie było problemu. W szatni było gorzej niż w Arsenalu. Nie bez powodu mówi się, że Mourinho zostawił w Realu spaloną ziemię. Skonfliktowana i wypalona szatnia. Zgniłe jabłka itp. Opcję Anchelottiego oceniłbym 50/50. Może by wyszło może nie. Arsenal musiałby ogarnąć jak Real, ale w inny sposób. Tu miałby do ogarnięcia bardziej grę, która jest tragiczna bo szatnia nie wydaję się sprawiać problemów typu konflikty między zawodnikami. Jak się na nich patrzy to wydaje się, że im się po prostu nie chce a to mogło by w sumie dla niego problematyczne bo to typ dobrego tatusia jak Wenger. Pamiętajmy, że w poukładanym po Guardioli Bayernie sobie nie poradził gdzie nie musiał ogarniać szatni ani gry.
W Realu się sprawdził bo po wojnach na linii zawodnicy-Mourinho taki ojczulek był świetną opcją bo załagodził rozwścieczoną szatnie. W Arsenalu to mogło by nie wypalić bo to byłaby zamiana papa Wenger i pupilki na papa Anchelotti i pupilki.

Kamyk1975 komentarzy: 2128.02.2018, 13:21

I daj Boże panu Kroenke dużo konsekwencji

overmars77 komentarzy: 110028.02.2018, 09:56

Trzymam kciuki za wywalenie Wengera, skoro sam rozmienia swoją legendę na drobne, nie wiedząc kiedy odejść. Ale Atreta w zamian?? Facet ma się uczyć fachu na klubie, który potrzebuje fachowca z wizją, żeby wyprowadzić go na prostą? Nie widzę tego...

AaronLieber27 komentarzy: 612728.02.2018, 01:27

Wenger... zwolnienie. Wybierz jedno

WinstonSmith komentarzy: 12428.02.2018, 00:11

@drewniane_krzeslo: Po czym wnosisz, że Arsenal w obecnej formie stać na jakąkolwiek mobilizację? Zwłaszcza w kontekście wiadomości, którą tu komentujemy.

Przecież piłkarze mają w tym momencie zdjętą odpowiedzialność, bo za ich błędy wiadomo już, że beknie Wenger.

To po co się wysilać, skoro tygodniówka się zgadza, a jak przyjdzie ktoś nowy to wtedy się dopiero popracuje. ;)

Dreamer38 komentarzy: 5427.02.2018, 23:39

Jestem chyba złym kibicem ale mam nadzieje że Arsenal będzie grał dalej tak słabo jak teraz do końca sezonu.....i jeśli to prawda co jest w artykule napisane to tylko czekam aż Mr. Wenger pójdzie w odstawkę....zostanie zwolniony nie jako legenda a zwyczajny pozer i żałosny kłamca .

MrArsenal007 komentarzy: 37827.02.2018, 22:36

Hehe "zmobilizowac," nie kompromisuj sie juz drewniany

MrArsenal007 komentarzy: 37827.02.2018, 22:34

@drewniane_krzeslo: MILANNNmusisz!!!!

drewniane_krzeslo komentarzy: 282327.02.2018, 22:31

@TomekO: Masz 100 % racji liczyłem na to, że z City powalczą niestety nie udało się, co do Milanu muszą się zmobilizować i powinni ograć włochów

Ogi35 komentarzy: 20627.02.2018, 22:11

A ja chciałbym ,żeby awansowali do LM i mimo tego pożegnali się z Papciem! Już nie można tak dłużej!

TomekO komentarzy: 275827.02.2018, 22:03

@drewniane_krzeslo: ok oczywiście ze należy wspierać drużynę ale przyznasz że to co odstawili w meczu z City to trochę ręce opadają i ciężko ich wspierać. Co do meczu z Milanem to nie ma żadnych logicznych przesłanek żeby uważać że ich przejdziemy.

drewniane_krzeslo komentarzy: 282327.02.2018, 21:51

@TomekO: Na dzień dzisiejszy Arsene jest trenerem nie wiem jak długo nim będzie, gdy odejdzie i przyjdzie ktoś inny też będę szukał wszelkich pozytywów dlatego, że gdy jest ciężko drużyna powinna trzymać się razem czyt. Arsenal i także społeczność fanów Arsenalu.

Swoją drogą wielokrotnie wypowiadałem się na temat krytyki Arsenalu itp Wszyscy pragniemy by Arsenal wrócił taki jaki kochaliśmy/kochamy
Gdy mamy szanse na LE powinniśmy wspierać zespół MilanMusisz i inne przytyki świadczą o niskim poziomie inteligencji....

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268327.02.2018, 21:21

Sorry temat Jardima był do Marioth'a

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268327.02.2018, 21:20

@daniken:

Jest tego chyba już cała biblia.. On się zagubił w tym wszystkim już dawno. Nikomu nie życzę źle dopóki nie nadepnie mi na odcisk. Arsene zrobił to tyle razy, że wcale mi go nie żal. Obecną sytuację też sobie sam zrobił a mógł... mógł być pozytywną ikoną tego klubu.
Wystarczyło odejść kiedy był na to czas... Z godnością. A nie bić nic nie znaczące rekordy.
Jeśli chciał się zapisać w historii (jakkolwiek) mógł odejść, napisać powieść (bo to teraz modne), która miała by uznanie nawet w moich oczach. Trudno jednak szanować kogoś kto nie szanuje siebie......

Co do Jardim'a. No nie wiem. Monaco ma dobrze funkcjonującą obronę. Jak na tych zawodników z jakimi on zaczynał to wciąż jest całkiem dobrze poukładana defensywa.
Zobacz tabelę. Ostatnie 5 kolejek bez przegranej. Nie zagłębiałem się głębiej. Tylko wybiórczo. A kiedy grał u nich Mbappe oglądałem kilka ich meczy i powiem Ci, że nie widziałem wielu minusów.
Jedynym ryzykiem jest to iż ta liga weryfikuje wszystkich. Tutaj każdy po jakimś czasie wpada w tą brytyjską pułapkę.
Benitez, Mourinho, obecnie Conte (chociaż jemu Chelsea wcale nie pomaga). Wielu ich było przed nimi.
Jardim jest (jak mówiłem) bardzo obiecujący. Myślę też, że zamieniłby Monaco na szanse w Arsenal'u.
Jak to będzie widział zarząd... Na to już wpływu nie mamy. Każda zmiana będzie lepsza niż sytuacja obecna bo tu już nie ma nawet na co patrzeć

TomekO komentarzy: 275827.02.2018, 21:17

@drewniane_krzeslo: ok czyli jesteś przedstawicielem ginacego wiatru któremu jak ktoś napluje w twarz powie ze deszcz pada. Niech Ci będzie.
Ty zdania nie zmienisz i ja też nie. Tylko ciekawe czy jak odejdzie Wenger przyjdą sukcesy po dwochlatach może trzech będziesz opowiadał że to w końcu sukces :)

drewniane_krzeslo komentarzy: 282327.02.2018, 21:07

@daniken: To nie jest zależne tylko od trenera trzeba mieć to na uwadze.

exitpl komentarzy: 595 newsów: 127.02.2018, 21:04

Szkoda że Arsene nie wiedział kiedy trzeba zejść ze sceny bo teraz może się okazać że będą brali pierwszego lepszego trenera. Uważam że na zarządzie wrażenie zrobiła praca Guardioli w City i wierzą że Arteta już wszystkiego się od niego nauczył. Może i się nauczył, ale czy nasi zawodnicy są w stanie grać pod kimś z kim niedawno biegali po boisku? Nie sądze żeby Arteta miał charyzmę Simeone...

Adi17 komentarzy: 336327.02.2018, 21:03

Dla mnie Wenger zburzył prawie całą swoją legendę w Arsenalu ostatnimi latami. Powinien odejść jakiś czas temu, kiedy większość ludzi kibicującym Arsenalowi uważała go za legendę. A teraz jego przestarzałe metody treningowe, brak charakteru (a może po prostu strata) i inne czynniki wpłynęły na obecny stan rzeczy. Piłkarze Arsenalu którzy są zagłaskani i przez to określenia typu "selfie team". Szanuję go dalej za osiągnięcia z Arsenalem, jednak w tym momencie on ciągnie klub na dno albo nawet poniżej.

daniken komentarzy: 358627.02.2018, 21:01

@drewniane_krzeslo: przykład kłamstwa Wengera?: w 2014 roku jego sławna zapowiedz która okazała się kłamstwem czyli "mistrzostwo w ciągu trzech sezonów"

#Wenger OUT!

WinstonSmith komentarzy: 12427.02.2018, 20:58

@Marioht: Mam na tyle dużo lat, by pamiętać PRZYJŚCIE Ancelottiego do Milanu w charakterze trenera.

Ty chyba (błędnie) założyłeś z góry, że moje określenie "gwiazdorski Milan" to pejoratywne określenie, a ja miałem na myśli "gwiazdorski" jako pełen światowej klasy zawodników.

I tego nie odmówisz tamtej drużynie. Na każdej pozycji miał piłkarza, który grałby w pierwszym składzie dowolnego czołowego klubu.

To rozumiem przez "gwiazdorski Milan", który w swojej erze nie zabłysnął wynikami na włoskim podwórku.

Craz komentarzy: 374727.02.2018, 20:56

@drewniane_krzeslo: co ty Wengera bronisz ? Widac za malo wpie**olow dalej ci

drewniane_krzeslo komentarzy: 282327.02.2018, 20:46

@TomekO:

Skoro Arsene uznał, że Sanchez jest toxyczny to odszedł,
Fabregas wrócił do domu, sytuacja się diametralnie zmieniła,
Nasri poszedł za hajsem
Mamy jakość - co ma mówić jesteśmy słabi ( jak to mogłoby wpłynąć na morale zespołu)
Odpowiemy w następnym meczu - lepiej powiedzieć wyjdziemy i przegramy kolejny mecz ? ( zastanów się)
Przecież to nie jest kłamstwo, że możemy wygrać mistrzostwo
Auba i Miki nie mają jakości, Żwir Laca nie mają jakości ?
Ile razy Dean sędziował na niekorzyść Arsenalu ?
Nie potrzebujemy dyrektora sportowego to jest opinia a nie kłamstwo

youngboy komentarzy: 209727.02.2018, 20:00

Mam nadzieję, że działacze jednak mają odrobinę rozumu i nie zatrudnią Artety.On nie ma za grosz charyzmy i autorytetu. Jeśli jest plan pójścia w byłego piłkarza to musi to być legenda pokroju Henry'ego, o którego autorytet można być spokojnym.Osobiście wolałbym jednak kogoś z większym doświadczeniem.

Marioht komentarzy: 611727.02.2018, 19:59

@WinstonSmith: Gwiazdorski Milan?
Nie wiem ile masz lat? Nie pytam ironicznie, ale ja pamiętam tamten Milan Ancellotiego. To była do perfekcji poukłada i zbalansowana drużyna.

@Nomad: Jardim też odwala świetną pracę.
Dla mnie to taka odświeżona wersja Wengera.
Ma facet oko do talentów i potrafi je szlifować.
Obawiam się jednak, ze gra defensywna wyglądałaby podobnie jak u Wengera.

TomekO komentarzy: 275827.02.2018, 19:46

@drewniane_krzeslo: z tego okienka ? Sanchez nie odejdzie, Fabregas nie odejdzie, Nasri nie odejdzie, mamy jakość, odpowiem w następnym meczu, możemy wygrać mistrzostwo (co roku w sierpniu), RVP nie odejdzie, szukamy zawodników z jakości, mamy odpowiedni skład, nie potrzebuje dyrektora sportowego, przegraliśmy bo sedzie źle gwizdal. Nie wiem ile jeszcze klamstw powtarzanych od lat chcesz ?

Serduszko komentarzy: 117927.02.2018, 19:39

W lidze ugrać 4. miejsce będzie bardzo ciężko, całą nadzieja w wygraniu LE . Co do Artety to nie ma on pojęcia o trenowaniu , a Wengerowi nie dorasta do pięt, poprowadził by kilka spotkań i został by zwolniony. Jak już to potrzeba solidnego trenera z doświadczeniem i świeżym podejściem.

drewniane_krzeslo komentarzy: 282327.02.2018, 19:21

@TomekO: widzę, że też skakałeś z dywanu na podłogę, kiedy Arsene Ciebie okłamał możesz podać przykład ?

@Marioht: Masz rację dla mnie Arteta to kumpel z boiska a nie człowiek który może być trenerem pewnie uczy się taktyki etc od Pepa ale gdyby w szatni był przykładowo taki Adams który nie ma raczej pojęcia o taktyce to porozstawiałby chłopaków po kątach

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268327.02.2018, 19:13

Arsene Wenger – Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść...

To już chyba najbardziej przewałkowany temat ostatnich kilku... lat. Tak, temat odejścia Francuza wraca jak bumerang co kilka miesięcy, by potem znowu na chwilę ucichnąć i uderzyć ze zdwojoną mocą. Przygoda, a raczej małżeństwo Wengera z Arsenalem zdaje się utrzymywać wyłącznie na fundamentach przyzwyczajenia. „Kanonierzy” nie znają życia bez niego na ławce, a i on nie potrafiłby funkcjonować na niej nie zasiadając.

W istocie – nie ma zbyt wielu tematów, które można w kontekście Wengera poruszyć, nie powielając ich po raz kilkusetny. Nic tak bardzo nie potrzebuje powiewu świeżości, jak szatnia Arsenalu. Nawet chwilowe wzloty nie budzą już żadnych emocji, gdyż za każdym razem rezultat jest identyczny. Arsenal popadł we wszechobecną monotonię bez najmniejszej perspektywy ruszenia do przodu.

W 2017 roku Wengerowi przedłożono dwuletni kontrakt, ku uciesze kibiców 19 pozostałych drużyn Premier League. Powszechnie jednak uważa się, ze to przedostatni, przed rezygnacją, dokument, który podpisze w czerwonej części Londynu. Okres dwóch lat miał jedynie uchronić go od natłoku uporczywych plotek dotyczących jego przedłużenia już od półmetku sezonu i pozwolić mu w stu procentach skupić się na godnym finiszu. Zgodnie ze spekulacjami mediów, zarząd „Kanonierów” szykuje już na jego miejsce Carlo Ancelottiego.

Rafał Hydzik
(meczyki.pl)

Papaciok komentarzy: 438727.02.2018, 19:04

Jak ma przyjsc angelotti arteta albo inny no name to juz niech ten wenger chyba zostanie

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268327.02.2018, 19:02

@WinstonSmith:

https://nst.sky.it/immagini/sport/calcio_italiano/2015/11/29/738-462/sarri_fuma_getty.jpg

;)

pawciunio komentarzy: 103427.02.2018, 19:00

To sciema. Glupi jestescie czy co?
Wenger wypelni kontrakt do konca.
Nie ma mowy o zwolnieniu.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268327.02.2018, 18:59

Jardim jest też bardzo obiecującym opiekunem Monaco.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268327.02.2018, 18:58

@Marioht:

Ja tylko zasugerowałem "być może.." aczkolwiek za bardzo Cie lubię by Cię katować kimś kto według Ciebie nie pasuje ;)
To tylko wolna myśl stary druchu.
Według mnie on i tak długo by tu nie zabawił. Pewnie masz rację co do posłuchu. Za świeżo po jego odejściu. Jednak z tych 3ch kandydatur.... Arteta, Anczelo, Henry... Ja wciąż stawiał bym na pierwszego.. aczkolwiek wahał bym się z Anczelo. Tutaj doświadczenie przemawia za Włochem.

@ocwpremiers:

Zabijać to za mocne słowo ale bez skrupułów zwolnić. Beż żadnych skrupułów.

@hidd3nly:

Tego akurat nie wiem. Pewnie jest wolny jak się domyślam..
Moje przeoczenie.

@WinstonSmith:

Chelsea Ancelottiego grała bardzo defensywnie. Topornie. Swoje jednak zdobyl. CV ma imponujące ale jak już wspomniał kolega poniżej.. nie jest on dobry na ligę. Na 1 sezon w Arsenalu (?) Ciężko w to uwierzyć.

Generalnie najodpowiedniejszy trener (ja nie wiem czy najlepszy bo to jest pojęcie w sporcie względne) pracuje na Etihad. Mówilem to jeszcze zanim obejmował Bayern i tak samo przed jego przyjściem do City.
Najbardziej pasował mi do naszego stylu, który zatraciliśmy.

Pep
Simeone
Marcelinho
Enrique

W takiej kolejności ja rozstawiał bym kandydatury. Wiadomo, że to abstrakcja (z wiadomych przyczyn) ale widzę, że do tej listy:

Arteta
Henry
Anczelo
można dopisać też Enrique

WinstonSmith komentarzy: 12427.02.2018, 18:51

@hidd3nly: Real był bardziej poukładany niż Arsenal jest teraz. Podobnie z Milanem, który miał swoje problemy, ale posiadał zdrowy "kręgosłup drużyny" i Carlo do tego kręgosłupa dopasowywał tylko kończyny.

W Arsenalu atmosfera jest tak gęsta, a piłkarze tak zniechęceni do gry, że tu trzeba kogoś od REwolucji, aniżeli Ewolucji ;)

No ale to tylko moje zdanie, masz pełne prawo się nie zgadzać :-)

enrique komentarzy: 2019027.02.2018, 18:48

No to już może sam się zwolnić, bo żadnej LM nie będzie.

hidd3nly komentarzy: 448 newsów: 327.02.2018, 18:48

@WinstonSmith: Zdecydowanie przyjście do Realu po Mourinho to było wybranie poukładanej drużyny.

WinstonSmith komentarzy: 12427.02.2018, 18:40

Ja jestem wielkim zwolennikiem Sarriego w Arsenalu. Chłop potrafił uklepać świetną paczkę niewielkim kosztem, gra bardzo przyjemny dla oka futbol i potrafi wypromować zawodników (co pewnie spodoba się zarządowi, bo zarobią na transferach z klubu).

Sarri robi to, co robił Wenger w swoim najlepszym momencie: dawał kibicom radosny, ofensywny futbol i KREOWAŁ gwiazdy, zamiast je kupować :)

Arsenal_1886 komentarzy: 1952127.02.2018, 18:38

Wygra czy nie wygra Ligi Europejskiej to i tak powinien pożegnać się z klubem. Szanuje Francuza, ale już od wielu lat nie jest wstanie nic wnieść nowego do drużyny. Kto jako zastępca? Simeone, Allegri, Sarri czy Jardim, a patrząc w przyszłość dobry byłby Arteta czy Henry. Jeśli jednak chcemy mieć odrazu progres to zdecydowanie Simeone czy Allegri.

WinstonSmith komentarzy: 12427.02.2018, 18:37

Problem z Ancelottim jest taki, że Arsenal potrzebuje kogoś, kto potrząśnie drużyną i zmotywuje ją do walki nawet z outsiderami. Carlo taki nie jest.
W "gwiazdorskim Milanie" przez blisko DEKADĘ ledwie raz wygrał mistrzostwo właśnie dlatego, że gracze wychodzili na mecze ze średniakami z podejściem "na pół gwizdka", przez co tracili mistrza na rzecz Juve (najczęściej).
Ancelotti to specjalista "turniejowy" i to widać doskonale, ponieważ z Bayernu wyleciał za to samo, za co pożegnano go w Milanie - brak zaangażowania drużyny w potyczkach ligowych.

No i on lubił przychodzić do w miarę poukładanych drużyn, gdzie tylko "dopieszczał to i owo". Arsenal potrzebuje chyba kogoś, dla kogo to wyzwanie nie będzie za wielkie.

Aha - pokażcie mi kiedy Carlo grał "futbol defensywny", ok? Bo piszecie jakbyście usłyszeli od Szpakowskiego i Szaranowicza teksty "Włoch, więc pewnie będzie grał catenaccio" :P

PS. Pomimo wielu wad byłego trenera Bayernu, i tak sądzę, że lepszy Ancelotti niż Wenger - to oczywista oczywistość xD

hidd3nly komentarzy: 448 newsów: 327.02.2018, 18:37

@Nomad: A co aktualnie trenuje Enrique?

Archiwald komentarzy: 109227.02.2018, 18:16

Ja tam Arsena nigdy nie przestane szanowac, ale jestem nie od wczoraj za jego odejsciem, za to Kroenke po raz kolejny pokazuje, ze chodzi mu tylko o hajs

ocwpremiers komentarzy: 35327.02.2018, 18:11

mam wrażenie że większość użytkowników tej strony, gdyby tylko mogła to zabiłaby Arsena bez mrugnięcia okiem.. przykre to

Marioht komentarzy: 611727.02.2018, 18:10

@Nomad: Arteta nie będzie żadnym autorytetem dla tych instagramowych chłopaczków.
Tutaj trzeba kogoś z większą charyzmą, na kogo będą patrzeć z szacunkiem.

Carlo w Milanie czy w Realu wcale nie grał bardzo defensywnego futbolu.

Błagam, tylko nie Arteta.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268327.02.2018, 18:06

Arteta ma mało doświadczenia, Henry żadnego więc oboje są kiepskim wyborem aczkolwiek ten pierwszy pobiera swoje nauki i być może to już go ustawia w pierwszym rzędzie gdyby nie udało się sprowadzić nikogo sensownego.
Henrego było by szkoda z prostej przyczyny. Skoro jest legendą tego klubu to niech tak zostanie.
Jemu bardziej chodzi teraz o występy w TV i to też wybrał będąc na naukach w akademii trenerskiej..
Podobnie jak z Wengerem nie będzie tu w ogóle pasował (nie w tej chwili).
Lepszy byłby zdecydowanie Denis Berkamp ale nikt tu o nim nie mówi tylko wszyscy powielają poprzedników.

Oczywiście
Allegri
Simeone
Marcelinho
Enrique
to są jakieś kandydatury ale oni prowadzą swoje zespoły i nikt dla niepewnego wewnętrznie teraz Arsenal'u nie będzie ryzykopwał zerwania kontraktu bo to również wiąże się z kosztami.
Z dostępnych nam teraz jest Ancelotti i być może asystent Pep'a.
Obaj lepsi niż Wenger.. a raczej gorsi nie będą.
Z tym, że Anczelo to stara myśl szkoleniowa i duże wydatki. Toporny wręcz defensywny football, który nie będzie się wiele różnił od tego Mourinho.
Z tego co nam pozostało to Arteta wydaje się być zbawieniem na tą chwilę. Sezon bądź dwa. Nie będzie dużym obciążeniem dla klubu a dla niego to (o ile by się zgodził) okazja na takie wyzwanie i zbudowanie sobie renomy.. nawet gdyby miał nie podołać
(takie moje zdanie)

Marioht komentarzy: 611727.02.2018, 18:01

A ja właśnie czuję, że zostanie zwolniony.
Przecież to jest istna porażka co się dzieje w Arsenalu.
Wenger stracił nad tym wszystkim kontrole.
Próbował jeszcze w zimowym okienku desperackich ruchów, ale na nic się to zda.

Pożegnać z szacunkiem.
Tylko ktoś pokroju Conte,, Ancelloti, Allegri, Simeone.
Ewentualnie Sarri.

wenger2345 komentarzy: 55827.02.2018, 17:50

Rok temu też tak każdy śpiewał

Kanonier961205 komentarzy: 1427.02.2018, 17:47

Z kwalifikacją do LM czy bez niej to musi odejść!! Czas otworzyć nowy rozdział, trzeba nam trenera który będzie żył przy lini bocznej, który będzie krzyczał, dyrygował zespołem takich jak Klop, Simeone, Conte!! Arsen mógł odejść teraz, odszedłby w zgodzie z kibicami, i napewno w innej atmosferze niż ta która obecnie panuje wokół klubu. Boss się wypalił, nie potrafi zmotywować tych gości a na dodatek trzyma niepotrzebny szrot który mówiąc szczerze wywołuje u naszych przeciwników uśmiech na twarzy!! Welbeck, Xhaka, Ramsey, Elneny, Mustafi, Iwobi i wielu innych, to na tych zawodnikach mamy budować zespół zdolny do wygrywania LM czy Premier League? Wszyscy nasi rywale z Top Six mają o wiele bardziej kreatywnych i świetnie wyszkolonych technicznie zawodników, Arsenalowi z obecnym zarządzaniem i kadrą bliżej do średniaka ligi niż do LM, smutna prawda.

mitmichael komentarzy: 4924327.02.2018, 17:38

Jak nie zobacze to nie uwierze. Moze przynajmniej mlody Kroenke cos w tym temacie zacznie dzialac. Tez nie wiem czy Arteta czyli kolega wiekszosci pilkarzy to dobra opcja chociaz przy Guardioli na pewno zdobywa duze doswiadzczenie potrzebne do samodzielnego prowadzenia druzyny. Do LM mozemy sie dostac tylko przez LE ale nie z taka gra jak ostatnio, juz Milan moze podsumowac nasze wystepy w tym sezonie europejskich pucharow

poprzednia1234następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady