Zabójcza końcówka meczu, Swansea 2-2 Arsenal

Zabójcza końcówka meczu, Swansea 2-2 Arsenal 06.01.2013, 15:20, Sebastian Czarnecki 5872 komentarzy

Nikt nie spodziewał się, że po tak nudnej pierwszej połowie spotkania pomiędzy Swansea a Arsenalem przyjdzie nam oglądać w tym meczu aż cztery gole! Ostatnie 30 minut to był prawdziwy popis umiejętności zawodników obu zespołów, którzy uraczyli nas świetnym finiszem po nudnym jak flaki z olejem początku.

Ostatnie pół godziny przyniosło nam wszystko to, czego brakowało w poprzednich częściach meczu. Były strzały i efektowne akcje, a i nie zabrakło również pięknych goli. Mecz zakończył się remisem 2-2, który na pewno nie uszczęśliwił zawodników obu zespołów, gdyż przez to będą musieli rozegrać dodatkowe spotkanie, tym razem na Emirates Stadium, które zadecyduje o awansie do 4. rundy Pucharu Anglii. Jeżeli rewanż na stadionie Arsenalu ma być tak samo nieoczekiwany jak dzisiejsza potyczka - nie mamy nic przeciwko.

Arsenal: Szczęsny - Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs - Arteta, Wilshere - Ramsey (73. Podolski), Cazorla, Walcott - Giroud

Swansea: Vorm - Tiendalli, Chico, Bartley, Davis - Ki, Britton (69. Augustien) - Dyer, De Guzman (57. Michu), Routledge (57. Hernandez) - Graham

Spotkanie rozpoczęło się nudno i monotonnie. Gra toczyła się głównie w środkowym sektorze boiska, a żadna ze stron nie stworzyła sobie żadnej sytuacji strzeleckiej. Najbliżej tego czynu byli zawodnicy Łabędzi, którzy w pewnym momencie wyprowadzili piękny atak pozycyjny, który zakończył się słusznie odgwizdanym ofsajdem.

W 13. minucie bliski strzelenia gola był Danny Graham, który otrzymał kapitalne kilkudziesięciometrowe podanie od byłego Kanoniera - Kyle'a Bartleya. Anglik huknął z pierwszej piłki w światło bramki, ale potężne uderzenie sparował dobrze ustawiony Wojciech Szczęsny.

Kolejne minuty były bardzo usypiające. Kanonierzy starali się w jakimś stopniu kontrolować grę, ale ich próby opierały się wyłącznie na wzajemnej wymianie podań... i w sumie na niczym więcej. Wyglądało to tak, jakby londyńczykom wyrwano z kontrolera przycisk do oddawania strzałów, w czego rezultacie spotkanie było nudne jak flaki z olejem.

Dopiero w 36. minucie zaczęło dziać się coś, co mogło wyrwać kibiców ze snu, w który na pewno większość z nich zapadła. Po rzucie wolnym - poprzedzonym faulem i żółtą kartką Ramseya - De Guzman dobrze dośrodkował na głowę Kyle'a Bartleya, który był o włos od pokonania Wojciecha Szczęsnego. Polskiego golkipera uratowała poprzeczka.

Do końca pierwszej połowy nie wydarzyło się już nic godnego uwagi, o ile w ogóle coś takowego miało miejsce w pierwszych 45 minutach.

5. minuta drugiej połowy zwiastowała nagły wzrost atrakcyjności meczu, gdyż Kanonierzy przeprowadzili groźną kontrę, która mogła zakończyć się bramką. Świetne podanie na wolne pole otrzymał Theo Walcott, który odegrał do lepiej ustawionego Girouda. Francuski napastnik z dobrej pozycji strzelił jednak prosto w dobrze ustawionego Vorma.

W 57. minucie Michael Laudrup przeprowadził kluczową dla wyniku zmianę, wprowadzając na murawę Michu i Hernandeza w miejsca Routledge'a i De Guzmana.

I minutę później Michu strzelił swoją trzecią bramkę w tym sezonie przeciwko Arsenalowi, stając się przy tym prawdziwym katem Kanonierów! Hiszpan świetnie ograł Mertesackera i samemu wykreował sobie sytuację, wyszedł sam na sam ze Szczęsnym i w dziecinny sposób umieścił piłkę pod jego ramieniem. 1-0 dla Swansea!

Kanonierzy spróbowali wziąć się w garść po straconej bramce, ale ich próby były niedokładne. Najpierw Giroud nie potrafił zrobić użytku po dobrej centrze Ramseya, a chwilę później fatalnie z dystansu uderzał Jack Wilshere.

Arsene Wenger postanowił zmienić coś w grze Arsenalu dopiero w 73. minucie, kiedy to desygnował do gry Lukasa Podolskiego kosztem Aarona Ramseya.

W 75. minucie świetną sytuację strzelecką zmarnował Theo Walcott, którego uderzenie minęło się z bramką Vorma.

78. minuta mogła przynieść Arsenalowi wyrównanie. Przypadkowe podanie pod samą bramkę dostał Lukas Podolski, który znalazł się w stuprocentowej okazji do strzelenia gola. Reprezentant Niemiec fatalnie jednak spudłował, ale chwilę później arbiter odgwizdał spalonego. Tak czy inaczej, takie sytuacje powinno się wykorzystywać nawet z zamkniętymi oczami.

Co zmarnował 3 minuty wcześniej, wykorzystał w 81. minucie! Lukas Podolski otrzymał podanie od Mikela Artety za plecy, odwrócił się z futbolówką i potężnie huknął z długi róg, nie dając Vormowi szansy na obronę, 1-1!

Dwie minuty później było już 2-1 dla Arsenalu! Gibbs podał do Girouda, a ten w fantastycznym stylu oddał mu futbolówkę, przerzucając ją nad linią obronną Swansea. Kieran Gibbs potężnym strzałem lewą nogą wpakował ją pod poprzeczkę bramki strzeżonej przez Vorma i wyprowadził Arsenal na prowadzenie!

Fatalna pierwsza połowa spotkania przyniosła nam fantastyczną końcówkę! Kanonierzy nie nacieszyli się długo z prowadzenia, gdyż w 87. minucie do wyrównania doprowadził Graham, oddając strzał z najbliższej odległości. 2-2!

Co za finisz! W 89. minucie mogliśmy obejrzeć kolejnego gola w meczu, ale tym razem szczęście nie uśmiechnęło się do zawodników Arsenalu. Laurent Koscielny mocno strzelił głową po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, ale jego uderzenie odbił przed siebie Vorm. Francuz próbował jeszcze poprawić pierwsze uderzenie, tym razem oddając ekwilibrystyczny strzał nożycami. Zabrakło jednak precyzji.

Nim się obejrzeliśmy, a z kontrą wyszli piłkarze Łabędzi. Szybki atak zakończył się strzałem Tiendallego w boczną siatkę.

Do końca meczu wynik nie uległ już zmianie. Obie drużyny zaprezentowały fantastyczny pokaz swoich umiejętności w ostatnich 30 minutach meczu, serwując nam przy tym świetną końcówkę spotkania.

FA CupRaport pomeczowySwansea City autor: Sebastian Czarnecki źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
czarny7777777 komentarzy: 251909.01.2013, 20:08

juz prawie 10 stycznia a transferów nie widać :(

OFFO komentarzy: 354509.01.2013, 20:06

gdzie są transfery,gdzie jest ten świat
gdzie jest ten Arsenal jak za dawnych dobrych lat

patrykob komentarzy: 3424 newsów: 309.01.2013, 20:06

Afcfan, moim zdaniem kryje zarząd, albo czeka do końca na obniżki(co samo w sobie jest głupotą, bo kluby potem nie mają, kim zastępować graczy)...
Jakby miał pieniądze to by kupował. A nie ma, chociaż w tym roku zarobił na transferach z 10mln euro... Wenger nie jest przecież głupi... Zawsze stara się znaleźć wytłumaczenie, ale moim zdaniem nie jest to symbol głupoty, a odwagi - chęci wzięcia odpowiedzialności za wszystko na własne barki... Gdyby dostawał bez problemów na 4 graczy po 20mln funtów to nie wierzę, że by tych pieniędzy nie wykorzystał.
Myślę, że to wygląda tak:
Przychodzi Wenger do Gazdisa w sprawie załóżmy Isco:
AW: Chciałbym kupić Isco.
PHW i IG: Ok. Nie ma problemu. Tylko pamiętaj, nie za więcej niż 10mln.
Przychodzi w sprawie Cavaniego:
AW: Chicałbym Cavaniego.
PHW i IG: Ok. Tylko za maksymalnie 20mln.
Myślę, ze sytuacja wygląda w ten sposób. Wenger kogoś chce, a oni dają mu kwotę poniżej wartości danego gracza. Dlatego kupujemy gości z klauzulami(Giroud),spadkowiczów(Poldi) oraz czekamy na super okazje( Cazorla za 12mln funtów)...
Jest to chory układ, ale moim zdaniem prawdziwy.
Arsene może i dostał 70mln funtów na graczy, tylko, że na takich o wartości 150... :/

malyglod komentarzy: 654309.01.2013, 20:05

filip999

- Ba - podobny do Giroud. To raz. Dwa - chcesz żeby Theo podpisał kontrakt w którym jest zapisane, że gra na napadzie, a kupujesz jednocześnie napastnika na jego pozycję? To gratuluję, na pewno zobaczysz podpis Anglika.

- Arfa - świetny. I na pewno Newcastle go puści do rywala o top4. Tym bardziej że właśnie sprzedali Ba. No gratuluję.

filip999 komentarzy: 3133 newsów: 609.01.2013, 20:04

malyglod -> czyli na to wychodzi , ze to wina trenera jesli nawet z takimi klasowymi zawodnikami jak song, nasri czy van persie nie bylismy w stanie wygrac nawet carling cup. Sklad byl kompletny, tylko glupoty Wengera dojrzały światła dziennego chociażby wystawianie Bendtnera na skrzydle. Wtedy potrzebne byly transfery 1-2 kluczowych graczy i wtedy sklad bylby jeszcze lepszy. Mielismy Eboue, kim go zastapilismy? Jenkinsonem? To samo z Songiem czy Nasrim. Taka jest prawda, ze w naszym skladzie zostala pojedyncza ilosc swiatowych zawodnikow moze jest ich juz 3-4 w calej druzynie. W tamtym okresie przynajmniej gralismy ladnie dla oka i wolalem taki Arsenal niz obecny. Bo my juz nawet tego nie robimy a wyniki sa jeszcze gorsze.

Yakub97 komentarzy: 574609.01.2013, 20:03

Ja mysle ze splata stadionu juz sie konczy i dlatego nie bylo funduszy,
Bo o ile dobrze pamietam ( jesli nie porpawcie mnie) Arsen dostal od FlyEmirates i Nike cala pule pieniezna podczas podpisania tych umow kilka lat temu ktore obowiazuja do konca tego sezony dlatego co roku nie wplywaly z tego tytulu zadne pieniadze.
A teraz dosc ze nie bedzie trzeba splacac stadonu w takim tepie to jeszcze co sezon jakby extra wskoczy do budzetu 50mln
Wiec nie boje sie o przyszlosc tego klubu, wkoncu wenger to ekonomista

Keane komentarzy: 54009.01.2013, 20:03


polandblood
Diaby się wyleczył. To jak transfer.

Keane komentarzy: 54009.01.2013, 20:03


polandblood
Diaby się wyleczył. To jak transfer.

Keane komentarzy: 54009.01.2013, 20:01

Podolski to skrzydłowy, natomiast Nasri to raczej ofensywny pomocnik grający na skrzydle. Podolski lepiej strzela, Nasri jest znacznie bardziej kreatywny. do Stylu Arsenalu bardziej pasowałby Nasri, no, ale jest jak jest.

polandblood komentarzy: 12007 newsów: 109.01.2013, 20:01

Witam wszystkich. Jak tm u nas sprawy z transferami? Kolejny dzień cisza?

malyglod komentarzy: 654309.01.2013, 19:59

Arsenalfcfan

nie widać zaangażowania? A co ma robić, drzeć japę? Rzucać butami? To inny typ człowieka niż np. Ferguson.

Ty czekasz na dobrego wujka, co przyjdzie i da 100 mln niczego nie chcąc w zamian? Dobre. ciężko ci będzie w życiu z podobnym podejściem, chyba że to tylko tak w wirtualu twierdzisz.

Na przełomie 5 lat... Utzymujemy stały poziom w top4 mimo zmieniających się warunków. Już nie tylko Chelsea jest przebogata. Doszło PSG, Anży, MC, coraz więcej płacą piłkarzom w Rosji ( Zenit ). A my ciągle ( mimo spłaty stadionu ) bez zmian. Fakt, nie gramy w finale LM, ale to raczej nigdy nie było regułą. Regułą jest że gramy w drugiej rundzie LM, a nie finałach.
Zawodników typu Fabs, RvP, Song, Nasri, Clichy zamieniliśmy na nie gorszych: Cazorla, wychowankowie Gibbs, Jack. Jakościowo nie straciliśmy wiele.
Przypomnę tylko, że z gwiazdami typu Fabs czy RvP też niczego nie wygraliśmy więc nie o nazwiska tu chodzi.

Jednym słowem progresu nie ma, ale to nie powód do szału, rewolucji. Jest stabilizacja na bardzo wysokim poziomie mimo coraz gorszych warunków zewnętrznych ( szejkowie, Hazardy po 50 mln ) i wewnętrznych ( spłata stadionu ).

Yakub97 komentarzy: 574609.01.2013, 19:59

Bo Wenger widział w nim umiejetnosc gry w pilke srednią lecz serce do gry i miłość do Arsenalu.
Wiedział żę grając w Arsenalu bedzie staral sie na 200%

afckonrad9101 komentarzy: 783409.01.2013, 19:59

filip999
Co do porownania Giroud i Rvp pelna zgoda bo ich dziela 2 klasy, ale co do Podolskiego i Nasriego juz sie nie zgodze, Podolski to poprostu inny typ zawodnika ale nie uwazam go za gracza slabszego niz Francuz dlaczego? A no ze wzgledu na staty, Poldi juz po pol roku ma na koncie 10 bramek i chyba 7 asyst, Nasri zas pod wzgledem statystyk byl mizerny przez 2 lata ztrelal po 3 bramki na sezon , asyst tez wiele nie notowal, owszem byl lepszy technicznie niz Poldi ale czesto z jego gry nie wiele wynikalo, Poldi moze gra "brzydko" ale daje bramki i asysty, a Nasri fajnie kiwal ot co

Arsenalfcfan komentarzy: 1320709.01.2013, 19:58

patrykob,

a nie uważasz, że jest coś nie tak? Wpierw Gazdis mówi o tym, że Wenger będzie miał pieniądze na transfery, potem sam Wenger potwierdza, że pieniądze od zarządu dostał i teraz musi znaleźć odpowiedniego zawodnika.. więc pytanie? czy Wenger kryje zarząd bo pieniędzy znowu nie dostał, czy po prostu Wenger uważa, że tylu zawodników co ma to wystarczy aby osiągnąć sukces. Pamiętajmy, że Wenger nie jest skłonny do wydawania pieniędzy co potwierdzał w wywiadach podczas okienek transferowych.

arsenallord komentarzy: 30427 newsów: 11709.01.2013, 19:57

Keane---> Możemy, ale nie młodego gracza, który kibicuje Barcelonie.

MajsterLM komentarzy: 124909.01.2013, 19:55


Yakub97--Masz racje, Jenkinson w Charlton Athletic rozegrał zaledwie 8 meczy,więc nawet tam chyba był niedoceniany a AW go ściągnął bo widział coś w nim

filip999 komentarzy: 3133 newsów: 609.01.2013, 19:54

Demba Ba - zawodnik byl dostepny za niecale 7 mln, moze nie jest poziomie Rvp ale to jest konkretny gracz zdecydowanie lepszy od Giroud i bardziej pasowal do naszego zespolu anizeli Francuz. Wenger go olał.

M'Vila - Arteta bd gral co 90 min co trzy dni, Diaby szklany wiadomo zagra co najwyzej trzy mecze. Wenger mowi ze go nie potrzebuje, ale dobra jedziemy dalej. Tez jest za darmoche, ale kogo to obchodzi.

Villa - jakis prezesik barcelony niech sobie gada po*******ki, jezeli faktycznie villa chce odejsc to taki zawodnik sprawdzilby sie w Arsenalu. Wreszcie jakies wielkie nazwisko, tacy tego typu zawodnicy momentalnie wrociliby do formy gdyby grali. Chyba kazdy pamieta jego wystepy nawet z przed roku czy na mistrzostwach.

Arfa - słaby skrzydłowy? Zdecydowanie lepszy od Gervinho czy Chamaberlaina.

Tak wiec jest wielu dobrych zawodnikow, ale Wenger oczywiscie ich nie widzi.

Arsenalfcfan komentarzy: 1320709.01.2013, 19:54

adrian,

jest kilku zawodników, którzy z miejsca wnieśliby nasz zespół na wyższy poziom i to wcale nie kosztują 50mln :)

Giroud miałbyć zastępcą Van Persiego.. tak naprawde wszyscy wiedzieli, że raczej nigdy jego poziomu nie osiągnie.. a nawet jak za jakiś czas mu się uda.. to pamiętaj, że my czasu nie mamy.

Walcott następcą, Ok. Ale on jeszcze do grudnia grał na skrzydle.. pamiętaj, że on potrzebuje conajmniej czasu do końca sezonu aby grać ciągle na wysokim poziomie.. a my czasu do końca sezonu nie mamy bo pamiętaj, że po końcu sezonu również Theo może nie być.

Yakub97 komentarzy: 574609.01.2013, 19:54

U Alby obudziloby sie DNA Farsy

Keane komentarzy: 54009.01.2013, 19:54


arsenallord

To znaczy, że nie możemy ściągać świetnych graczy? W jego wieku nie ma lepszego IMO

Yakub97 komentarzy: 574609.01.2013, 19:54

No to nawet jesli.
Dac MArokanczykowi kontrakt na 5 lat z tygodniowka na poziomie 50-60tys
Damy za niego to 10mln a jak serio sie rozwinie to do tego czasu Arsenal odzyska dawny blask i bedzie chcial tu zostac

arsenallord komentarzy: 30427 newsów: 11709.01.2013, 19:52

Keane---> Alba? Rok by u nas pograł i to pewnie byłby koniec jego kariery na Emirates

patrykob komentarzy: 3424 newsów: 309.01.2013, 19:52

Pisałem do w stosunku do tego posta "nie, będzie to zastępstwo za RVP.. bo Giroudowi raczej ciężko będzie go zastąpić.. nawet jak nie w tym sezonie to w następnym.. po prostu trzeba szukać po napastnikach o 2 klase wyższych..

"wiesz, można kupić kolejnego.. ale dobrego.. a nie zawodnika, który jest o klase gorszy.. przez takie transfery klub się staje słabszy, to jest proste do zrozumienia..

wg. mnie taki Podolski to byłby świenty rezerwowy.. pamiętaj, że również trzeba mieć mocną ławkę rezerwowych..
na jego pozycję są lepsi zawodnicy, których właśnie teraz powinniśmy kupić.."
Chociaż argumenty z tego ostatniego też da się pojąć...
Chociaż to, co wyczyniasz tu od jakiegoś miesiąca, albo dłużej, tak czy siak woła o pomstę do nieba...

Nyguss komentarzy: 104109.01.2013, 19:51

nasri jak był kupowany to już był nazywany we francji nowym zidane

Yakub97 komentarzy: 574609.01.2013, 19:51

A przepraszam czy CJ nie był no namem?
Wenger ma nadal nosa do dobrych piłkarzy

Keane komentarzy: 54009.01.2013, 19:51

Wolałbym Isco i Adriana. Ja żałuję, że Wenger nie ściągnął Alby bo to Santos v.5.0 Lepszy i w obronie i w ataku, w dodatku młody, a finansowo był w naszym zasięgu.

peciakk komentarzy: 10489 newsów: 509.01.2013, 19:50

Taarabat!?
Nawet niech się u nas nie pokazuje. Typ zawodnika 2/3 lata pogra i będzie szukał ucieczki do Realu lub Barcelony sam to już powiedział ;x

patrykob komentarzy: 3424 newsów: 309.01.2013, 19:50

Afcfan, napisałeś posta z sensem. Gratulacje!
Rzeczywiście potrzeba nam zarówno napastnika klasy światowej, jak i skrzydłowego lepszego od Poldiego i też uważam, że to powinny być priorytety... Jednak z napastników w sensownej cenie jest tylko Villa. Ze skrzydłowych jest wybór(Mertens,Isco,Ben Arfa,Lamela,A.Ayew,może Ebert z Vallodolid). Tylko pytaniem pozostaje, czy zarząd aby na pewno dał Wengerowi pieniądze na transfery , bo zaczynam w to poważnie powątpiewać. Nie wierzę, że siedziałby z założonymi rękami i patrzył, jak wszyscy po nim cisną, a kibice protestują...

Arsenalfcfan komentarzy: 1320709.01.2013, 19:49

malyglod,

Nie piszę, że Wenger chce swoją pracą zniweczyć klub.. ale pisze o tym, że z jego strony nie widać, żadnego zaangażowania.

Rozwiązanie? kiedyś podawałem.. Usmanov oferował 100mln na spłate stadionu w zamian za co taka kwota zostanie dana Wengerowi na transfery. - zarząd tą informacje potwierdzał.. a jak się skończyło? oczywiście powiedziano nie.. co było skrajną głupotą.

Wypisujesz historyczne sukcesy.. ale wymień to co się dzieje na przełomie 5 lat.

Pamiętaj, że Ci kontuzjowani zawodnicy, wcześniej osłabili ten klub, więc nie do końcą są oni wzmocnieniami a po prostu wyrównaniem.

Są zawodnicy, którzy mogliby nasz skład wzmocnić, przywrócić ten blask Kanonierom.. ale trzeba chęci.. których właśnie u Wengera nie widze. I to jest właśnie cały mój problem dotyczący Wengera.

filip999 komentarzy: 3133 newsów: 609.01.2013, 19:48

Keane -> Nasri nie byl no name'm , on juz szalal w lidze francuskiej a poza tym nie ma co porownywac go do koscielnego. Nie ma sensu sciagania w kolko takich graczy, bo to wymaga czasu a my tego nie mamy.

Yakub97 komentarzy: 574609.01.2013, 19:46

A tu Wenger nam Taarbata sciąga.
Wtedy można by się było przekonać czy jest taki dobry jak niektórzy podejrzewają :)
Ciekawe ile Qpr chciałoby za niego 10mln?

malyglod komentarzy: 654309.01.2013, 19:46

Tak, zastępstwo na poziomie za RvP. Może jest 3-4 zawodników którzy mogą go zastąpić i są tak samo klasowi. Kazdy kosztuje 50 mln.

Keane komentarzy: 54009.01.2013, 19:46

Yakub97
Djourou nie zagrał ani minuty w lidze, a Chamakh po 2 golach w meczu z Reading też za wiele nie grał. CHociaż jak jest 3-0 to mógł im dać pare minut, zawsze to coś.

Tęsknie za tym jak Wenger z jakiegoś No-Name róbił piłkarzy na 1 skład. Tak było z Kościelnym, czy nawet Nasrim.

skyrim komentarzy: 807109.01.2013, 19:46

Heh, jeżeli już chcecie atakować nasz zarząd za pazerność, to atakujcie ich za ceny biletów, bo pierwszy raz w historii PL doszło do tego, że fani drużyny przeciwnej masowo oddają bilety na sektor przyjezdny, bo Arsenal ustanowił taki cennik że głowa opada.

paw3u komentarzy: 563109.01.2013, 19:46

youtube.com/watch?v=bek1y2uiQGA 4:29 czy ten Afroamerykanin nie ma na sobie wyjazdowej koszulki Arsenalu ?

filip999 komentarzy: 3133 newsów: 609.01.2013, 19:43

Arsenalfcfan - > nie ma co porównywać obu tych trzech piłkarzy. Cazorla może jedynie ma zbliżone umiejętności do Fabregasa, ale to zupełnie inni zawodnicy, Cesc ma ekstra passy i genialne rozegranie chyba tylko Xavi jest od niego lepszy w tym elemencie. A Giroud to moze co najwyzej buty czyscic RvP, nigdy nie dojdzie do polowy jego poziomu. Nasri w formie to jeden z najlepszych graczy w PL, a Podolski jest zawodnikiem ktory nie dosc ze jest starszy to znacznie gorszym pilkarzem technicznie od Nasriego. Nie robi takiej roznicy jak Samir za gry w Arsenalu, moze przespac caly mecz i potem zejsc z boiska. Szczerze mowiac nie pamietam takiego typu meczu Nasriego w calej jego karierze w Arsenalu. O Gervinho sie nie wypowiadam. Wenger w głównej mierze zastąpił swiatowymi zawodników zawodnikami co najwyzej okazalymi nic wiecej.

koxiarz14 komentarzy: 6035 newsów: 35509.01.2013, 19:43

Witam wszystkich:) powoli niestety tracę nadzieję na transfery:/ szkoda, bo mamy zbyt wąską kadrę by walczyć o Top 4 i jednocześnie w pucharach

Arsenalfcfan komentarzy: 1320709.01.2013, 19:42

adrian12543,

nie, będzie to zastępstwo za RVP.. bo Giroudowi raczej ciężko będzie go zastąpić.. nawet jak nie w tym sezonie to w następnym.. po prostu trzeba szukać po napastnikach o 2 klase wyższych..

wiesz, można kupić kolejnego.. ale dobrego.. a nie zawodnika, który jest o klase gorszy.. przez takie transfery klub się staje słabszy, to jest proste do zrozumienia..

wg. mnie taki Podolski to byłby świenty rezerwowy.. pamiętaj, że również trzeba mieć mocną ławkę rezerwowych..
na jego pozycję są lepsi zawodnicy, których właśnie teraz powinniśmy kupić..

malyglod komentarzy: 654309.01.2013, 19:41

Arsenalfcfan

nie, Ty nie krytykujesz, ty wylewasz morze frustracji. Krytyka ma to do siebie, że jest merytoryczna, proponuje rozwiązania, uwaględnia warunki.
A Ty na żadne uwarunkowania nie patrzysz. Nie bierzesz pod uwagę choćby spłaty stadionu. Nie rozważasz tendencji w światowej piłce, że od 10 lat kluby przejmują bogaci panowie ( Rosjanie czy szejki ) i właśnie te kluby ( w różnych ligach, nie tylko w PL ) są kluczowymi i zdobywają praktycznie wszystko. Oczywiście są wyjątki typu Valencia czy Montpelier - jeden sezon dobry, potem 10 lat słabizna.
Nie chcesz uwzględniać tego ( choć to zauważasz ), że my dając określone pieniądze piłkarzom ( dużo mniejsze niż inne topowe zespoły ) od początku kadencji Wengera utrzymujemy się w topie - bez przerwy w LM od kilkunastu ( 16? ) lat. Chyba tylko Rela Madryt ma podobnie - wydając przy tym niebotyczne sumy.

Ty widzisz proste rozwiązania typu - tego kupić, Ramseya czy Diabyego wywalić. A przecież nie chodzi o transfery, chodzi o WZMOCNIENIE składu. Powrót kontuzjowanego zawodnika formatu Abou czy Rosy jest właśnie wzmocnieniem.

Mnie też wiele rzeczy denerwuje u Papcia ( m.in. brak rotacji składem ). Ale szalenie nieuczciwe jest insynuowanie na każdym kroku, że on chce z jakiegoś powodu zniweczyć swoją pracę. Przypomnę tylko, że to ten sam Wenger dzięki któremu polubiłeś ten klub.

Keane komentarzy: 54009.01.2013, 19:41

Arsenalfcfan
Chamakh jak dla mnie nie wróci do Arsenalu - po prostu nie te kaliber, ale Djourou miewał niezłe mecze więc w tym przypadku może coś się uda.

Wenger powinien wypożyczyć Ramseya. Ma potencjał, ale wystawianie go na skrzydle to jakaś porażka. W dodatku jak dla mnie on powinien grać za napastnikiem.

ThisIsOurSeason komentarzy: 234709.01.2013, 19:41

"Pierwsze zgrzyty po gali Złotej Piłki. Thiago Silva, kapitan Brazylijczyków, przyznał, że głosował na pierwszym miejscu na Cristiano, a FIFA zaliczyła mu pierwszy głos na Messiego, a drugi na Cristiano. Z kolei portugalski selekcjoner Gabonu, Paulo Duarte, chciał głosować na Cristiano, ale FIFA nie wysłała mu papierów, chociaż o nie zabiegał."

Ciekawe czy prawda.

Yakub97 komentarzy: 574609.01.2013, 19:39

Przepraszam miałem na myśli lewą strone pomocy oczywiście :)

Yakub97 komentarzy: 574609.01.2013, 19:39

Keane
Wenger mądrze robi wysylajac ich na wypożyczenie lecz będziemy jeszcze potrzebować zawodników i MUSI kogoś sciagnac.
A co do Santosa to myśle że Arsen nie chce się go pozbywać bo Kieran nieraz miał problemy zdrowotne nie nie zagrał jeszcze pełnego sezonu a Brazylijczyk w razie jakiś dużych problemów kadrowych może zagrać jako prawy pomocnik

Arsenalfcfan komentarzy: 1320709.01.2013, 19:37

Keane,

niby to ma sens, bo chce dać im pograć aby ich cena na lato była wyższa.. ale czy oni będą chcieli odchodzić? mogą skończyć jak SS, który siedzi dla kasy.

Keane komentarzy: 54009.01.2013, 19:36

Wenger mądrze szrot wypożyczył, od razu sprawdzi czy regularna gra im będzie służyć (Djourou) a w lecie sprzeda. Powinniśmy sprzedać Santos, bo poza paroma niezłymi meczami gra piach. Jest bardzo słaby taktycznie, mimo, że ma warunki do bycia całkiem niezłym.

Yakub97 komentarzy: 574609.01.2013, 19:34

Giroud byłby uzupełnieniem gdyby nie transfer Robina.
A transfer Santeigo to poszukiwanie jakosci Wengera, a Podolskiego to doświadczenia bo co chiwla przy transferze wspominał że ma 100meczy reprezentacji

Arsenalfcfan komentarzy: 1320709.01.2013, 19:34

adrian12543,

Cazorla to zastępstwo za Fabregasa, a Podolski za Nasriego, Giroud za RVP.. Wenger dopiero w tym roku kupił zastępstwa za okienko 2011... Ale nie ma co o ile Cazorla, poziomem od Fabsa nie odbiega o tyle Podolski i Giroud od swoich poprzedników są po prostu słabsi.

filip999 komentarzy: 3133 newsów: 609.01.2013, 19:34

*pilkarze

filip999 komentarzy: 3133 newsów: 609.01.2013, 19:33

Nie dobijajcie mnie. Zaha to nie jest zawodnik robiacy roznice, mamy wielu lepszych graczy od niego wiec po jaka cholere sciagac tego mlokosa? Nam potrzebni sa teraz wylacznie doswiadczeni i dobrzy zawodnicy ktorzy potrafia zrobic roznice. Dzieci tutaj nic nie zdziałaja, mamy juz pozytywy z pozyskiwania w kolko takich mlodych zawodnikow. Poza tym ciekawe jak pilkarza musza sie czuc, gdy co okienko Wenger sciaga jakis juniorow do pierwszego skladu a trofeow dalej nie ma.

Arsenalfcfan komentarzy: 1320709.01.2013, 19:30

malyglod,

Dlaczego go krytukuje? Bo Wenger nic nie robi aby nasz klub znowu grał piękny football, abyśmy znowu mogli walczyć o puchary i abyśmy znowu odzyskali reputacje. Czyli aby Arsenal znowu był wielki.

Gdyby chociaż jakaś iskiera w tunelu była to nie czepiałbym się.. ale nie ma .. nie ma nic.. jest tylko coraz to większe bagno, gramy coraz gorzej, wyniki są coraz gorsze, coraz to więcej blamaży. Wszystkie historyczne rekordy w ostatnich 2 latach potracilismy.. a Wenger nic.. nic nie próbuje z tym zrobić..

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady