Zagraj w Fantasy Euro 2016 z Kanonierami!
10.06.2016, 18:24, Michał Korżak 21554 komentarzy
Z okazji zbliżającego się wielkimi krokami, niezwykle ważnego wydarzenia dla wszystkich kibiców piłki nożnej, chcielibyśmy zaprosić was do zabawy w Fantasy Euro 2016. Redakcja Kanonierzy.com postanowiła stworzyć specjalną ligę dla wszystkich sympatyków Arsenalu.
Na czym polega zabawa?
Po rejestracji oraz logowaniu przystępujemy do tworzenia własnej drużyny. Jest to najtrudniejsza część zabawy. Powinno się wybrać odpowiednią ilość graczy na każdą pozycję tak rozważnie, aby zmieścić się w granicy stu jednostek. Cena każdego zawodnika jest podana tuż obok jego nazwiska.
Wybrani przez Nas piłkarze podczas mistrzostw będą zbierać punkty. Za strzelanie bramek, zachowanie czystych kont czy asysty punkty są dodawane, a za zdobywanie kartek, marnowanie rzutów karnych czy tracenie goli, odejmowane. Cała rozrywka polega na tym, żeby zawodników wybrać tak rozsądnie, aby zdobyli oni jak najwięcej oczek. Oczywiście trzeba mieć odrobinę szczęścia, bo piłka nożna bywa bardzo zaskakująca i niektórych wydarzeń nie da się przewidzieć. Jeśli chcemy się dowiedzieć w jakich kryteriach są przyznawane lub odbierane punkty należy kliknąć w link podany w poniższym akapicie.
Do rozpoczęcia EURO 2016 możemy zastanawiać się kto najbardziej zasługuje na miejsce w naszej jedenastce marzeń i wielokrotnie wymieniać zawodników znajdujących się w niej. Po rozpoczęciu rozgrywek ilość transferów będzie już niestety ograniczona. W związku z tym musimy być pewni, że nasz zespół jest złożony perfekcyjnie i ma największe szanse na sukces.
Wszystkie inne i bardzo istotne, a nieopisane tu zagadnienia związane z zabawą znajdują się tutaj. Każdy użytkownik, biorący udział w turnieju powinien je przeczytać. Bez zapoznania się ze szczegółowymi zasadami nasze szanse na zwycięstwo drastycznie maleją.
Jak rozpocząć grę i dołączyć do ligi Kanonierzy.com?
To bardzo proste. W celu rozpoczęcia zabawy odwiedzamy witrynę Fantasy Euro 2016, a następnie, jeśli nie posiadamy konta na oficjalnej stronie UEFA, pozostaje nam dokonać rejestracji. UEFA daje też ciekawą możliwość zalogowania się używając swojego konta na Facebooku, Windows Live, Google lub Yahoo!
Aby dołączyć do ligi Kanonierzy.com, wystarczy odwiedzić stronę Fantasy Euro 2016, a następnie kliknąć w pole "Dołącz do ligi", wybrać opcję "liga prywatna", kliknąć w napis "następna", wpisać następujący kod: 19221V0W oraz zaakceptować wybór. Życzymy wszystkim powodzenia i udanej zabawy!
źrodło: WłasneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 17 | 13 | 3 | 1 | 42 |
2. Arsenal | 18 | 10 | 6 | 2 | 36 |
3. Chelsea | 18 | 10 | 5 | 3 | 35 |
4. Nottingham Forest | 18 | 10 | 4 | 4 | 34 |
5. Newcastle | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
6. Bournemouth | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
7. Manchester City | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
8. Fulham | 18 | 7 | 7 | 4 | 28 |
9. Aston Villa | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
10. Brighton | 18 | 6 | 8 | 4 | 26 |
11. Brentford | 18 | 7 | 3 | 8 | 24 |
12. Tottenham | 18 | 7 | 2 | 9 | 23 |
13. West Ham | 18 | 6 | 5 | 7 | 23 |
14. Manchester United | 18 | 6 | 4 | 8 | 22 |
15. Everton | 17 | 3 | 8 | 6 | 17 |
16. Crystal Palace | 18 | 3 | 8 | 7 | 17 |
17. Wolves | 18 | 4 | 3 | 11 | 15 |
18. Leicester | 18 | 3 | 5 | 10 | 14 |
19. Ipswich | 18 | 2 | 6 | 10 | 12 |
20. Southampton | 18 | 1 | 3 | 14 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 15 | 11 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
A. Isak | 10 | 4 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
Matheus Cunha | 9 | 3 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
J. Maddison | 8 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
3rdpitch
Sir Alex Ferguson
Johan Cruyff
Adu
Imprecis zdecydowanie wygrywa, bo napisal: "I'm out", taki babski foch ale zwycieski
;D
CCGB
Wedlug Ciebie ktoś kto sprowadza dyskusje o trenerze i piłce nożnej do wytrysków, reżyserów ma dobre argumenty?
Ludzie..
Muszę przyznać, ze od dobrych 3 dni czytam to co pisze imprecis i ja osobiscie musialbym byc po mocarzu, zeby tak pisa. Nie bez powodu zwalnia sie trenera przez brak wynikow, a wg, ww. uzytkowanika trzeba trzymac Wengera bo ale, ale, ale
Imprecis a czemu zarzucasz nam zamkniętość i zatwardziałość w poglądach a jak ja wykazuje że to właśnie Ty taki jesteś a nie my to w ogóle się do tego nie odnosisz tylko ignorujesz mój komentarz?
Shinev
Tak? W którym momencie niby mnie trzasnął w pysk?
CCGB
Jakim cudem ktoś może wygrywać wymiane zdań skoro każdy ma swoje?
Jego zdania nie zmienie, ale to nie zmienia faktu że nie ma racjii jeśli chodzi o takie rzeczy jak to że Wenger zmienił najbardziej piłke nożną na całym świecie.
To że pisze skłądnie to nie znaczy że wygrywa wymiane zdań.
W ogóle nie wiem czy jest na tej strunie druga osoba tak oderwana od rzeczywistości jak Ty. Szczególnie jeśli chodzi o transfery to od zawsze Cię pamiętam jako marzyciela rodem z FMa który wróżył ogromne wzmocnienia, i które oczywiście nigdy się nie sprawdzały. Ze 2 lub 3 sezony temu pamętam sytuację, gdzie tydzień przed końcem okienka przekonywałeś ludzi, że dokonamy jeszcze 2 lub 3 transferów, nie dokonaliśmy żadnego.
Miesiąc temu powiedziałeś, że Wenger dokona w tym okienku 5 transferów. Kilka tyg później mówiłeś już o 3, a jak przypomniałem Ci Twoje słowa o 5 to się ich kłamliwie wyparłeś i nawet na udowodnienie znalazłem Ci screena tych słów.
Rozumiem, że są wengerstaye jak np. Avp z którym można pogadac o poglądach nt. przyszlosci Arsenalu, ale imprecis to juz normalnie faza po mefedronie czy acodinie
Imprecis wygrywa tę wymianę zdań zarówno dobrą i spójną argumentacją, jak i klasą. Reszta chłopaków to wycieczki osobiste i wywlekane pojedynczych zdań, nie próbując nawet zrozumieć całości przekazu.
Porównywaliście tu wcześniej świetny argument do knockdownu. Przypomina mi się tekst jednego z komentatorów UFC, który tu pasuje :
"He's got a smile on his face, but that face is busted up"
Imprecis trzaska po pyskach, a kółeczko wzajemnej adoracji się cieszy, jacy to nie są sprytni.
*Nie podzielam poglądów żadnej ze stron.
Co trzeba przyznać Wengerowi, żadna osoba w klubie nie podzieliła tak kibiców jak on, na stadionie sie lali ze sobą, tutaj ciągle kłotnie o niego.
Dajmy spokój, dużo dla nas zrobił ale czas na następce.
W ostatnim sezonie nie bylo ttogeów a gracze ze skilem jak joel nie dostawali szans nactyle ile asugiwali i wyskakuje imorecis, jtóry broni wengera wyhwalając go jai to z niego filozof... Paradoks, hipokryza ale co tam.
Fanatic
Ja też nie, to była ironia.
Nie tęczowa, nie laicka.. :D
"Nie no, jesteś wśród braci kibiców Arsenalu, jak jesteś homo to nie ma sie co wstydzić, nie jesteśmy uprzedzeni :D"
No mów za siebie, ja zbytnio tolerancjyjny nie jestem.
"
Imprecis a gzie twoje argumenty? Chciales bronic wengera a tylko spiny wywolujesz jego nieudolnym bronieniem, z resztą, co to za manager, którego musi bronic jakis imprecis heheh.
Dlaczego my na każdą Twoją teze mamy kontrargument a Ty wymijasz nasze swoimi wypowiedziami?
Sprowadzasz piękno gry w piłke do Włoskiego stylu, sam piszesz że teraz to Bayern i Barcelona mają tiki take, a omijasz takie nazwisko jak Guardiola, mówisz że nie sukcesy sie liczą w piłce a wymieniasz jako argument The Invicibles.
WTF?
imprecis
"Myślę, że akurat wam przydałoby się trochę psychodelików, bo w zamkniętości, stagnacji poglądów i trwaniu we własnej racji przodujecie na tej stronie."
Nie, to Ty masz poważne problemy z racjonalnym postrzeganiem rzeczywistości. Ty tkwisz w ślepej miłości do Wengera za rzeczy których dokonał ponad 10 lat temu a nam zarzucasz zamkniętość i stagnacje poglądów. Zarzucasz nam dokładnie to z czym Ty masz problem.
Przez jakieś 7 lat kibicowania stałem murem za Wengerem, w końcu zrozumiałem że to już nie jest taki fachowiec jak kiedyś, zraził mnie do siebie wieloma meczami i decyzjami, polityką transferową i zmieniłem swój stosunek do tego człowieka. To jest stagnacja w poglądach? Ja jestem jakimś betonem? Czy ty który będziesz wielbił AW nawet jak nas spuści do Championship?
imprecis
Nie no, jesteś wśród braci kibiców Arsenalu, jak jesteś homo to nie ma sie co wstydzić, nie jesteśmy uprzedzeni :D
Poprostu jesteś ślepo zapatrzony w to co piszesz, idealnie manipulujesz swoimi wpisami i wymijasz trudne pytania i stwierdzenia, zapewne po studiowaniu psychologii etc.
Poprostu nie masz racjii i tyle :D
3rdpitch
Tylko wengera a w zasadzie jego odejscia, jednak zasluzyl sobie wenger na poszerzenie grona wengeroutów.
Fanatic
Chyba masz racje, Psychologia,Medytacja Wegetarianizm, miłość do Wengera i Bergmana.
HAAAAAAAAAAAA GAAAAAAAAAAAY!
Imprecis
Tak jak ty ze swoim mentorem wengerem :D
Wenger odejdzie to i imprecis pojdzie za nim, oby to szybko nadeszlo.
Imprecis ma psychoze na punkcie podań, wystarczy poczytać jego komenty, sa mega zabawne ale również irytujące
"Wenger jest dla mnie inspiracją jako człowiek. Jak oglądam film Bergmana i jestem w nim zakochany to znaczy, że żyję jego sukcesem?"
Wtedy jesteś gejem, oby takich typów jak najmnieji w Arsenalu i w braci fanów AFC.
Medytował za dużo :D
Rafson
On ciągle ćpa jak tu wchodzi, normalny czlowiek takich bzdur rodem z psychiatryka nie wypisuje ;D
Imprecis powiedz tak szczerze brałeś dzisaj lub wczoraj jakieś substancje psychoaktywne?
Ta rozmowa stała się ciekawą wymianą poglądów, ale fatalną dyskusją. Jednemu podobają się chude kobiety, drugiemu grube. Mogą sobie o tym powiedzieć, ale kłótnia kto ma rację to głupota.
Odnośnie tego czy Wenger pozwala zawodnikom wyrażać siebie na boisku. Ja słyszałem co innego, np. o tym że AW bardzo krytycznie podchodzi do strzałów z dystansu i nakazuje zawodnikom cierpliwe rozgrywanie piłki. To ma być wyrażanie siebie czy sztuczne ograniczenia?
youtube.com/watch?v=tgaBALdjNGE
Pewnie dlatego nie oglądamy w AFC np. takich bramek, prawie wcale
I jak jesteś zdania że w innych topowch klubach nie ma takiej tiki-taki to chyba się faktycznie zatrzymałeś jeśli chodzi o pilke nozna na początku XXI wieku.
W myśl Twogo rozumowania to Guardiola jest bogiem po tym co zrobił w Barcelonie o_O
Imprecis dzisiajj przedawkował Ayę, nie warto traktować jego "wypowiedzi" poważnie.
imprecis
Ale nie powiem, spryciula jesteś, ładnie ciągniesz do Włoskiej piłki bo wiesz że jest najbrzydsza, czemu unikasz słowo Hiszpania :x ?
Takie akcje tylko w AFC?
Ty oglądasz coś innego w życiu niż facjate Wengera? Jakieś inne mecze coś ten teges?
Tylko w AFC takie akcje :D
A jeśli dla Ciebie sztuką jest zmienienie diety, wybudowanie stadionu za nie swoje pieniądze, przegrywanie rok w rok, no i oczywiście 2 dobre klepy w roku.
To Ty naprawde wiesz czym jest sztuka?
Sztuke to pokazał Ranieri i chłopacy z Leicester w tym sezonie.
"Jak narazie to żyjesz sukcesami Wengera a nie swoimi"
I to sprzed kilkunastu lat!
Kibicuje Arsenalowi dlatego życze IM sukcesu, a ambicje przejawiam na każdym etapie mojego życia, o to sie nie martw.
Jak narazie to żyjesz sukcesami Wengera a nie swoimi, co oczywiśćie udowadnia czego Wenger nie zrobił dla angielskiej piłki etc, przecież Ty tego nie zrobiłeś.
So sad.
Odpadnięcie z Monaco z LM to wina piłkarzy którzy popełniali błędy indywidualne i Wenger nie jest za to odpowiedzialny a akcja z Norwich to zasługa AW.
#Imprecis
Seks? A co jest piękniejsze sam proces czy może "efekt" końcowy i piękna rzecz jaką są narodziny dziecka?
Oui.
Imprecis
Oczywiście że nie dzięki Wengerowi, dzięki temu że pan Olivier, pan Jack, pan Rosicky od dziecka zapewne wspierani przez rodziców, zapierdzielali na treningi, rezygnowali z wielu rzeczy, trenowali, uczyli sie i sami udoskonalili swoją technike, jedyne co ma Wenger do tej bramki to to że wystawił ich do składu, wybacz ale piłkarze w takim wieku mają juz ukształtowaną technike i umiejętnosci, na takiej fazie i w takim klubie trener może im jedynie dać dobrą taktyke na mecz albo przygotowanie fizyczne a nie tiki take.
Pozatym jeśli chcesz sztuki i teatru to idź do teatru albo muzeum, sport to rywalizacja, gdyby nie było rywalizacjii nie było by sportu. Człowiek z natury lubi rywalizować, jeśli kibicujesz Wengerowi tylko dlatego że pół ligi angielskiej chlało a po przyjściu Wengera już nie chlało, lubisz trenera który wiecznie przegrywa to brak Ci ambicjii, zadowalasz sie istnym minimum, w takim razie jesteś słabą jednostką.
W prehistorii zeżarł by Cie tygrys szablozębny odrazu po wyjściu z jaskini.
Jea
imprecis
I właśnie o to chodzi, że ta sama 11 z Simeone bysmy cieszyli sie z trofeów.
I nie porównoj indywidualności w stylu Di Caprio bo piłka to zespołowy sport.
Rivaldo
Mam podobnie. Sentyment do trenerów jakiś pozostaje, ale ważne jest dla mnie by w klubach, którym kibicuję na tym stanowisku byli odpowiedni ludzie.
"I powiedz że ta akcja z Norwich to zasługa Wengera, no dawaj powiedz to."
Nie wiem dlaczego ale śmiechłem ;d
"Idę o zakład, że wszyscy Ci hejterzy Wengera mają po 15-20 lat i nie pamiętają okresu przed i The Invincibles. Nie pamiętają też jaka piłka była grana w Anglii - ciąglą wrzutka etc."
Cała prawda, dlatego my mamy trzeźwe spojrzenie na obecną sytuację, a nie patrzymy przez sentymenty sprzed 15 lat na to co tu jest teraz. Ja oglądam AFC od roku 2006 i po 10 latach porażek i niespełnionych oczekiwań jakie przeżywałem wraz z AW mam już go serdecznie dość
imprecis
I powiedz że ta akcja z Norwich to zasługa Wengera, no dawaj powiedz to.
imprecis, z tym, że Wenger jest ważniejszy od każdego piłkarza to się zgadzam, ale Ty zaczynasz kibicować trenerowi, a nie klubowi.
A dlaczego kibicuję Arsenalowi to ciężkie pytanie. W sumie nie wiem. Zmieniłbym na Barcę ale teraz głupio przed znajomymi. Vista el Barka. Dobra świruję wcale bym nie zamienił Arsenalu na ten teatr. Powód wiele razy zmieniał. Na początku przez Henryego, później przez styl i Wengera. Teraz w dużej mierze dla przyjemności, stylu, emocji, przywiązania czy piłkarzy i trener który lubię.
imprecis
Ale to oni są aktorami, to że rozumieją sie bez słow to ich zasługa, w ich głowach, to oni wiedzą jak zachowa sie kolega z zespołu w danym momencie, to oni zawierają przyjaźnie, to oni tworzą magie.
Trener może sobie wystawić skład na mecz i dać jakąś taktyke, ale to on siedzi na ławce, a prawdziwi aktorzy i prawdziwi twórcy sztuki robią ją na boisku, trener ma mało do tego.
Trener może im dać jedynie warunki żeby taki zespół stworzyć, ale to oni go tworzą a nie trener.
Sentyment to ja teraz mam do Nawałki :DD
Kazdy ma swoje koncepcje. Ja szczerze? Jestem chłodny do trenerów, mało mnie interesuja, ja zyje gra piłkarzy. Nie czuje do nich sentymentów.
AVP jest blyskotliwy w wypowiedziach o Papciu ;P Jego komentarze czyta mi sie najlepiej.
A ja myślałem że to AvP jest największym fanboyem Wengera.
Najlepsze jest to że pewnie na świecie jest więcej takich osób :D
imprecis
Ja cie rozumiem w 100% i w tym momencie załóżmy teorytycznie że Wenger przechodzi do Barcelony, to oglądasz każdy mecz Barcelony kibicujesz Wengerowi zeby wiodło mu sie w Barcelonie, a Arsenal idzie w odpad?