Komentarze użytkownika ArsenalChampion

Znaleziono 8657 komentarzy użytkownika ArsenalChampion.
Pokazuję stronę 72 z 217 (komentarze od 2841 do 2880):

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 12.04.2022, 12:42

Ale nigdy nie bronilem skuteczności szczepionek.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 12.04.2022, 12:39

@Dziadyga: napisałem o zbieżności stron anty szczepionkowych do poglądów, które siały Rosyjska dezinformację i anty ukraińskie treści. I to faktycznie ma miejsce, tylko potwierdzasz ta tezę mając poglądy anty szczepionkowe, a dzisiaj siejesz zmyślone historie uderzające w Ukraińców. Widać ewidentnie jakie treści czytasz.
No człowieku Ty się sam kompromitujesz i ośmieszasz.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 12.04.2022, 12:27

*szczepionkowej przeciw antyszczepom

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 12.04.2022, 12:26

Nie prowadziłem na tej stronie żadnej krucjaty anty szczepinkowej, więc kolega dziadyga albo bezczelnie kłamie, albo myli mnie z kimś innym. Wręcz jestem osobą, ktora się nie zaszczepiła, ale nie czyni mnie to osoba o poglądach anty szczepionkowych, zamkniętą na argumenty ludzi którzy się szczepią.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 12.04.2022, 11:52

@Dziadyga: nie zamierzam już z Tobą dyskutować. Po tym komentarzu już się wystarczająco osmieszyles, a po tym jak się zdenerwowales, widać ewidentnie że zostało obnazone twoje kłamstwo. Już niech administracja strony się zastanowi czy chce tu mieć ruskiego trolla.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 12.04.2022, 11:47

@Rynkos7: żartujesz sobie chyba?
Jakie mają kompetencje?
A no takie że oni się szkoła latami w różnych szkołach wojskowych, oficerskich do roli jaką mają odgrywać. A przede wszystkim mają doświadczenie PRAKTYCZNE. I tak debaty powinny mieć miejsce, ale powinny być z udziałem wojskowych. Ludzi którzy mają do tego faktyczne kompetencje, a nie są cywilami co gówno widzieli i nie brali udziału w żadnej wojnie.
Podważanie autorytetów, to typowy zabieg populisty jakim jest Bartosiak, który ma w tym swój cel

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 12.04.2022, 11:33

@Dziadyga napisał: "Wczoraj bylem swiadkiem dzikiego i bezczelnego zachowania dwoch Ukrainek.Najpierw u dobrej znajomej fryzjerki damsko-meskiej czekalem na sciecie,byla przede mna ukrainka co farbowala wlosy i na sam koniec fryzjerka mowi,ze 50 pln a ta powiedziala,ze uwaga "Wasz rzad zaplaci"."
Skopiowałem sobie ta historie w Google i wyskoczyly mi podobne historie tutaj przykład:
https://www.wykop.pl/wpis/64673231/przyszly-ukrainki-do-fryzjera-w-polsce-zrobily-sob/
Niezly zbieg okoliczności. Ładnie to tak kłamać i siać propagandę antyukrainską? Moim zdaniem za sianie histori, którymi spamuja ruskie trolle powinienes z miejsca dostać bana.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 23:40

Moim zdaniem tym co będzie spajać kraje zachodu to najlepszy możliwy ustrój jakim jest demokracja liberalna. Kraję zachodu będą czuć zagrożenie przez ustroje autorytarne i totalitarne i będą się jednoczyć przeciwko wspólnemu wrogowi. No chyba ze wybory w krajach zachodnich będą wygrywać pożyteczni idioci Kremla jak Orban czy Le Pen. To wtedy może być problem

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 23:26

@Rowerinho napisał: "Na razie poza ich retoryką zmieniło się niewiele. Czas pokaże ile są warte te ich zapowiedzi, na ten moment jest jasne, że dążą do jakiegoś ugodowego rozwiązania z Rosją. Percepcja tej wojny na Zachodzie jest fundamentalnie różna niż u nas i to widać i w Niemczech, i we Francji, i w innych krajach."
Nie no bez przesady. Nie mozna powiedzieć ze poza retyoryka nie zmienia się nie wiele. Niemcy zamknęły nord stream 2, wysyłają broń na Ukraine mimo ze wcześniej kategorycznie nie chcieli tego robić. Są plany uniezależnienia się od Rosyjskich surowców, nastąpi militaryzacja Niemiec, aby Niemcy mogły być gwarantem bezpieczeństwa w NATO.
Wiadomo ze to jest sporo za mało, ale jednak to są bezprecedensowe zmiany w polityce Niemiec, moim zdaniem polityka Niemiec już nie bedzie taka sama.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 23:14

Dogadywanie się Niemiec i Rosji to nie jest jakaś kwestia nienawiści do Polski. Tylko Niemcy mają technologie, a rosjanie surowce. To dobrze że sobą wspólgra. Dlatego Niemcow zawsze będzie ciągnąć do Rosji i odwrotnie. Chociaż teraz może się to zmienić, bo Niemcy zrobili spory zwrot w swojej polityce.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 23:03

@kuczq: Jeśli juz chcesz śledzić osobe która zna się na geopolityce to polecam Krzysztofa Wojczala, który jako jeden z nielicznych juz od dawna przewidywał ze do 2023 roku dojdzie do wojny pomiędzy Rosja a Ukraina i ma również sporą wiedze na temat innych regionów na świecie.
Oczywiście zalecam krytyczne spojrzenie, a nie brania wszystkiego z góry jako prawdę objawioną.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 22:59

@kuczq napisał: "przecież napisałem, że koncepcja ANW to pomyłka. Bartosiak nie jest ekspertem ds wojskowych, ale ma wiedzę o geopolityce"
Spojrzenie Bartosiaka na relacje międzynarodowe jest płytkie i wypaczone. Barotsiak kompletnie nie bierze wartości i ideologii jakimi kierują się państwa. w takim przypadku jego przewidywania praktycznie zawsze będą błędne.
Poza tym on ostatnimi czasy nawet pod względem geopolityki się skompromitował, twierdząc ze Rosja zaatakuje najpierw Polske, pomijajac kompletnie Ukraine i według tezy Jacka Bartosiaka Polska powinna się przygotować na wariant, najbardziej prawdopodobny czyli uderzenie Rosji przez Kaliningrad i Białoruś. Jak juz dobrze wiemy te tezy poszły się jeb....

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 22:37

@kuczq napisał: "Zawsze mnie bawią pseudo eksperci internetowi, kwestionujący opinie prawdziwych ekspertów. Bartosiaka można krytykować za koncepcję ANW, ale jeżeli chodzi o jego książkę to trafił idealnie z tytułem."
Bartosiak i Zychowicz to eksperci? xD
Jakie kompetencje ma Bartosiak zeby pouczać polskich generałów co mają kupić? i jakie działania prowadzić w obronności polskiego państwa?
Przecież większość tych rzeczy jakie on wygaduję to są totalne bzdury. Jak choćby zaoranie Polskiego przysług wojskowego. To jeden z przykładów.
Czy te pierdzielnie cały czas ze Nato nie pomoże Polsce, gdzie dzieje się zupełnie na odwrót i Amerykanie podejmują działnia aby zabezpieczyć Polska flanke.
Soory ja ekspertem nie jestem.
Ale przynajmniej wiem ze nalezy słuchać osób, którzy są wyszkolenie praktyczne i przez lata studiowali naukii dzięki, którym moga sie merytorycznie wypowiadać. A Bartosiak to zwyczajny pseudo ekspert

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 22:22

@Spejsik: Kiedyś oglądałem ich filmiki i takie rzeczy głosili, zresztą nigdy ich na poważnie nie traktowałem. Teraz się zrobiła jakaś moda na nich. A przynajmniej na pewno głosił je Bartosiak, bo to on tam częściej chodzi po programach czy to w radiu czy tv. i jestem bardziej zaznajomiony z jego tezami, a zauważyłem ze Zychowicz ma tendencje do powtarzania po Bartosiaku.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 21:25

@6chicken6Fan6Boy napisał: "Oczywiście są pojedyncze przypadki jak @kuczq, który łyknął ruską propagande w słaby zachód, ale generalnie Polacy to rozsądny naród jeśli chodzi o kwestie ruskie."
To Zychowicz i Bartosiak głoszą takie brednie. Teraz dwie wielkie gwiazdy telewizji i Internetu.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 20:48

@Ech0z napisał: "rozmaiwalem dzisiaj z Niemcem i on mi wpaja na siłę że to Ukraińcy zbombardowali swój dworzec . Oni tam w Niemczech mają rosyjska telewizję czy coś jest na rzeczy z tym że Ukraina zabija swoich ludzi ?"
Myślę ze to wynik Rosyjskiej dezinformacji. Jest masa rosyjskich trolli, które szerzą takie informacje i sporo ludzi się na to lapie. W polskim internecie tez troche tego jest, ale o dziwo ostatni większość zacząłem widywać pod zagranicznymi filmikami, artykułami

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 14:17

I moim zdaniem nie jesteśmy atrakcyjni dla topowych piłkarzy w wieku 25-30 lat, chyba ze zaoferowalibyśmy im podwojenie albo potrojenie zarobków, tak jak to było w przypadku Parteya i Auby.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 14:13

@ArekKanonier napisał: "Czytam sobie tak rozmowy i zastanawiam się nad tym czy naszym młodym nie brakuje z przodu takiego prawdziwego, doświadczonego lidera. Wiadomo , że potencjał mamy jeden z najwyższych w lidze bo gramy wieloma zawodnikami , którzy mają mniej niż 25 lat więc jeśli klub odpowiednio by się rozwijał to za parę lat może stanowić potęgę światową. Wiadomo też, że brakuje nam bramkostrzelnego napastnika, ale czy wystarczy że nasz napastnik będzie strzelał tylko bramki? Według mnie nie i myślę że właśnie dlatego nie kupiliśmy ostatnio nikogo. Myślę , że musi być to ktoś doświadczony. Ktoś kto będzie miał cechy lidera i ogromną pewność siebie. Lacazete niestety ewidentnie ma problemy z pewnością siebie co widać po sytuacjach gdy w dogodnych sytuacjach szuka podań byleby samemu nie musieć brać na siebie odpowiedzialności za kończenie akcji. Jestem daleki od krytykowania Alexa bo ogólnie nie lubię krytykować. Zdecydowanie wolę skupić się na analizie by dostrzec dlaczego jest jak jest. Wracając jednak do tematu potrzebnego napastnika moim zdaniem idealnym napastnikiem w naszej sytuacji byłby Robert Lewandowski."
Masz rację. Ale moim zdaniem jeśli chodzi o napastnia, to klub równiez na tej pozycji nie celuje w kogoś doświadczanego. Tylko patrzać po mocnym zaiteresowaniu takimi piłkarzami jak Vlahovic, Isak, David. To klub raczej celuje w kolejnego młodego piłkarza, którego trzeba będzie oszlifować.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 14:10

@Ups147 napisał: "Nie było czegoś takiego czasem, że my w 3 lata mieliśmy wygrać lm??"
Wilian coś takiego powiedział jak przychodził. Ale mam wraznie ze to było bardziej w stylu ze Brazylijczyk przychodzi tu jako ambitny, doświadczony piłkarz, który dla tych młodych piłkarzy jest wzorem do naśladowania i on miał zaszczepić w tych młodych grajkach, mentalność zwycięzcy zeby celowali najwyzej jak się da. Jak dobrze wiemy nie przełożyła się z tym forma sportowa Brazylijczyka
Gdzie ci piłkarze bedą wygrywać LM w wieku 22-23 lat, szanse na coś takeigo są znikome.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 13:54

@arsenallord napisał: "Załóżmy że w tym roku nie będzie LM (liczę że jednak się uda) i w przyszłym również. Według mnie taki Gabriel, Ode, Partey czy Saka na bank już się zastanowią nad swoją przyszłością. I wtedy budowa drużyny od nowa. Jakoś pewny jestem tylko ESR, że on może być tu do końca kariery."
Ryzyko jest zawsze. i trzeba to wkalkulować. Tak jak napisałem wcześniej jeśli klub dobrze komunikuję się z piłkarzami, przedstawia im wizje klubu i jaką oni bedą cześcią projektu, to te szanse na ich odejście maleją.
Co do takich zawodników jak Partey, to jest jedno ale. Klub zeby zachęcić tak topowego piłkarza, musiał go przekonać pod wzlędem finansowy. Ghańczyk jest zawodnikiem, który zdecydowanie najwięcej w zespole.
Co do ESR, to ja akurat jestem jego przyszłości w Arsenalu najmniej pewny.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 13:48

@Ups147 napisał: "już nie tacy zachwyceni byli i odchodzili, ja bym jakiś wywiadów na poważnie nie brał ;) Wciskają jakąś ciemnotę o procesach, żeby presję z się IE zrzucić i tyle, ciekaw czy kiedyś przyjdzie taki moment, że Arteta czy któryś inny powie, że ten proces jest skończony. Szczerze wątpię, że to nastąpi"
Ja bym również nie brał na poważnie wywiadów, w momencie gdy ktoś mówi jedno, a robi drugie.
Ale dlaczego mam nie brać na poważnie, gdy osoby decyzyjne w Arsenalu mówia strategii. która przyjął klub i ich działanie podążają faktycznie według tego co zaplanowali. Przeciez ja w Arsenalu dostrzegam faktyczne to ze klub podąża według wytyczonej strategii.
Arteta ma chyba jeszcze 2 letni kontrakt. Równie dobrze klub moze uznać ze za te 2 lata, to dalszego kontynuowania koncepcji bedzie pasował ktoś inny. Ale do tego czasu nie spodziewam się ruchów w kierunku zmiany trenera. Chyba ze zdąży się jakaś katastrofa.
Fakty są takie że Arteta w tym momencie tworzy podwaliny pod czołowy zespól

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 13:37

@Ups147 napisał: "A Ty skąd wiesz ? :P"
Bo o wizji jakiej podąża klub trąbią o tym od dawna Arteta, Edu i wlasciciel w wywiadach.
Sami zresztą piłkarze wypowiadają się z ekscytacją o przyszłości Arsenalu.
Wiec chyba musiałbym być idiota, żeby sądzić ze piłkarze klubu nie zostali
poinformowania wizją projektu przez trenera i dyrektora sportowego,

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 13:23

@Barney napisał: "Tylko ,ze majac LM moglismy dolozyc do tego klasowych graczy i nikt nie chcial by odchodzic. Zaraz sie okaze , ze saka i ktos jeszcze odejdzie i na nowo budowanie druzymy. Teraz im transferu wypalily , ale nie zawsze tak bedzie skoro nie kupujemy pojedynczych grajkow 60 baniek."
Ale skad ty niby wiesz ze Saka i ktoś jeszcze bedzię chciał odejśc. W tym momencie to ci piłkarze w Arsenalu mają idealne warunki do rozwoju i jaki by miał sens poświęcać to przykładowo dla Liverpoolu, gdzie by wcale nie mieli zapewnionego miejsce w druzynie.
Taki krok byłby sensowy, gdyby ci pilkarze mieli po 25 lat i Arsenal trwał by marazmie.
Oni są piłkarzami klubu i im jest doskonale znana wizja klubu, bo trener czy poszczególni pracownicy na funkcjach kierowniczych rozmawiają o tym z nimi, czy ich agentami.
I to nie jest tak ze klub nie dązy do zajęcia miejsca w top4, tylko w tym momencie kazdy wie ze brak top4, nie zakłóci wizji klubu i drogi która ma podążac, wiec tym samym nie bedzię wykonywania jakis pochopnych ruchów z tego powodu. Choćby takich jak zwolnienie trenera.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 12:59

@aguero10: Ile czasu?
To wszystko zalezy w jakim tempie będą rozwijali się nasi młodzi zawodnicy, którzy teraz stanowią o sile zespołu. Saka, Smith Rowe, Martinelli to są cały czas bardzo młodzi gracze. Do tego zawodnicy naszej linii obrony mają nie wiecej niz 24 lata.
Taką droge obrał Arsenal, spokojnego i powolnego rozwoju, która w przyszłości klub moze odnieść sukceś i trzeba z tej perspektywy oceniać drużynę. Tutaj nie ma napalania się na natychmiastowe wyniki.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 12:47

Pisałem juz w grudniu jak były śmiechy z Tottenhamu, zeby nie lekcewazyć kur bo im Son i Kane bedą wygrywać mecze i ostatecznie to oni bedą obok United faworytem do top4. Arsenal jeszcze nie posiada takich piłkarzy i dopóki u nas się tacy piłkarze nie ukształtują, bedziemy mieć problem w rywalizacji z tymi zespołami. My jesteśmy na początku drogi w budowie druzyny. Tu jeszcze musi upłynąć troche czasu.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 11.04.2022, 12:40

120 fps na konsolach jest kompletnie nie potrzebne. No chyba ze ktoś gra w gry typu Call of duty czy Fifa.
Inaczej to nie ma sensu. Inne gry będą się skupiać na trybach 30 i 60 klatach.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 10.04.2022, 11:59

@Sobieski14 napisał: "Ok czyli sezon 2023/2024 wygrywamy mistrza? A jak nie to wpłacasz 1000 zł na cele charytatywne tak?
Co to znaczy że zespół będzie gotowy? Do grania? Na wygranie ligi czy na wygranie lm?"

To znaczy ze bedziemy gotowi na rywalizacje z czołówka w Anglii, a być moze nawet co po niektóre zespoly wyprzedzimy. Na przykład moim zdaniem Tottenhamowi kończy się czas, w którym będą mogli osiągnąć sukces. Czy Arsenal wygra mistrzostwo tego nie wiem, ale klub dązy do tego aby zbudować pod to skład. Czy się to uda zobaczymy. @Sobieski14 napisał: "Bo przecież Wengera top4 było wyśmiewane, a takich pieniędzy nie wydawał i nie miał komfortu wywalania z drużyny takich graczy jak Ozil, Auba, Guendo itd... nie żebym tych trzech łachów bronił ale mimo wszystko jak Wengerowi ktoś odchodził to zastępstwo jakieś zawsze brał, nawet w postaci Benayuna który był jaki był ale przydatny też się okazywał.."
Problemem z późnych lat Wengera był taki ze za jego i Gazidisa rządów cięzko było zobaczyć jaką klub ma strategie, klub był strasznie chaotycznie zarządzany i robił tez takie transfery.
Wtedy byłem pesymistycznie nastawiony co do rozwoju druzyny. Niby byliśmy wtedy w top4, ale kazdy sobie doskonale zdawał sprawe z tego ze słabsza konkurencja nas pokona. Prędzej czy później i tak się właśnie stało.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 10.04.2022, 11:54

@Ups147 napisał: "A potem wpada Conte i w pół roku robi coś czego Arteta nie może osiągnąć w 3 sezony. Wkreciliscie sobie jakieś bajki o długofalowych projektach i tak to powielacie. Długofalowy projekt to może sobie ogarniać everton albo jakieś soton, a nie jeden z najlepszych klubów w lidze. Kiedy w tej dlugofalowoaci jest uwzględniona lm ?? Za 3 lata ? 10 ? 15??"
Przeciez pisałem o tym ze Tottenham to jest druzyna zdecydowanie bardziej gotowa do gry o najwyzsze cele.
Nawet zrobiłem takie porównanie ze Tottenham to taki Arsenal z sezonów 2014-2019 gdzie to my posiadaliśmy bardziej doświadczonych i lepszych graczy. Odpowiednikiem Kane i Sona, w tamtym momencie był Sanchez i Ozil.
Z kolei Arsenal to Tottenham z 2014-2019 w którym i Arsenal jest na początku tej drogi, w któym to ta druzyna była bardzo młoda i dopiero się kształtowała. W czołowych druzynach czesto są takie cykle, bo nastepują zmiany pokoleniowe. Dzisiaj my mamy taką zmiane pokoleniową w Arsenalu

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 10.04.2022, 11:34

@losnumeros napisał: "Jeżeli nie nastawia się na sukcesy, to po co ligę grać? Takie samo podejście masz Ty, Garfield itp. Kolego trochę ambicji. Mikel też siedzi tutaj 2,5 roku, nie gramy w Europejskich Pucharach ( chociaż dla Ciebie to nie jest wyznacznik XD), a ty piszesz o czekaniu bo niby jest wdrażany wielki projekt XD."
Ludzi którzy osiagają sukces w swoich dziedzinach, ce****e to ze oni potrafią poświęcić jakiś okres swojego zycia, zeby w przyszlości czerpać lepsze profity. To ze tobie się wydaje ze jesteś ambitny, kompletnie nie przekłada się na nic, bo kompletnie nie wiesz co oznacza ambicja i jak dojść do jakiegoś celu.
Napisałem ze Arsenal przygotowuje skład pod okres długofalowy, a to się po prostu wiąze z tym ze jakiś pewien okres czasu będzie słaby, no tego się po prostu nie ominie.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 10.04.2022, 11:29

@Sobieski14 napisał: "Jak możesz powiedzieć że wtedy liga była słabsza i że wtedy można było osiągnąć top4.. jeśli była liga słabsza, to i chłopie chyba powinieneś pamiętać że i my proporcjonalnie mieliśmy dużo większych paralityków w składzie. Djorou, Ciamaki, Cienkinson, Kalstroomy itd chłopie co Ty bredzisz..
W tamtych latach to my kupowaliśmy za drobne, inni wydawali gruby hajs. W lato my wydaliśmy najwięcej z całej ligi.."

To ze liga wtedy była slabsza to jest oczywista oczywistość. Wystarczy sobie spojrzeć jak wtedy wyglądały zespoły choćby ze środka tabeli, a jak wyglądają teraz i jak te drużyny są mocne finansowo. Kiedyś w Premier League Arsenal, Chelsea,United,Liverpool miały bardzo duzą przewagę nad resztą stawki. Dzisiaj ta róznica jest mniejsza. Liverpool i City musiały stworzyć maszynych, które rozjeżdżają praktycznie kazdy zespól w Europie zeby uzyskać przewagę nad resztą ligi.
Jeśli chcemy robić porównania miedzy zespołem Artety i Wenger to piszmy na temat zawodników, którzy stanowią i stanowili o sile druzyny. No bo co to jest za porównywanie zawodników z rezerwy. To ja moge napisać ze Arteta musi budować skłąd na Cedricu,Nketiahu, Tavaresie, Elnenym. Kompletnie bez sensu
Tu ma znaczenie jacy zawodnicy wtedy stanowili o sile druzyny, a byli to: Fabregas, Van Persie, Walcott, Sagna, Koscielny. Czyli swego czasu topowi zawodnicy na swoich pozycjach.
A w tym momencie o sile druzyny w Arsenalu stanowią: Saka, Odeegard, Smith Rowe, , Partey. Czyli w wiekszości młodzi nie opierzeni zawodnicy, którzy nie mają takiego doświadczenia jak tamten zespól Wengera.
Jedynym zawodnikiem, który jest porównywalny do tamtego składu i jest topem na swojej pozycji to Thomas Partey, który w tym momencie nam wypadł.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 10.04.2022, 11:20

@Sobieski14 napisał: "Przecież Stary to brzmi tak jakbyś Ty siebie próbował przekonać...
Klub się nie nastawiał na sukcesy? Co to ma znaczyć? To ma być logiczny argument którymi się chwalisz? Ten arsenallord to odklejeniec ale Twoje argumenty w tej dyskusji są bez sensu. To że dostaniesz plusy od takich jak Garfield czy Bujayoforever to nie znaczy że masz rację. A jeśli masz to weź mi to rozwiń."

Klub obrał wizje w której to rozwija zespól długofalowo, w którym ten zespól bedzie się liczyć w walce o najwyzsze cele w przyszlośći. Ja sobie tego z dupy nie wziąłem. Edu i Arteta praktycznie w każdym wywiadzie podkreślają ze to jest przyszłościowy projekt. Dyrektor Sportowy Edu nawet powiedział ze ten zespól będzie dopiero gotowy 2023 czy nawet 2024 roku.
Przecież nawet wystarczy sobie zobaczyć po tym jaki my mamy skłąd. Mamy najniższa średnia wieku w Premier league. Większość naszych zawodników nie weszła w swój najlepszy wiek i potrzebują doświadczenia zanim staną sie topowymi zawodnikami. @Sobieski14 napisał: "Skąd ta pewność że akurat tak wyglądała sytuacja z Abrahamem? Nigdzie takich informacji nie było, więc to brzmi jak Twoja projekcja. A nawet gdyby tak było to kurde, Liverpool sprzedaje paprocha z juniorów za 20 mln, a my nie możemy sprzedać takich graczy jak Auba czy Laca? Nawet jak nie chcieli odchodzić to zagrozić trybunami do końca sezonu i tyle...a nie się cieszyć że najemnik znowu wydymał kolejny klub i jeszcze ciśnie po nas i trenerze."
Pojawiało sie takie info. Pierwszym celem na 9 był Abraham, nawet Angik długi czas czekał na ruch Arsenalu. Klub tez nie ma nieograniczonych funduszy i zeby mógł pozyskać napastnika to musiał sprzedać Aube i Lacazetta, a zaden z tych zawodników nie chciał sie ruszyć z Arsenalu. Zresztą nie było na nich chętnych. Dopiero zimą zgłosiłą sie Barcelona po Gabończyka @Sobieski14 napisał: "Można przegrywać mecze ale my mamy kolejną żałosna porażkę w której wyglądaliśmy jak obsrany zespół juniorów przed meczem z seniorami, zero jakichkolwiek składnych, wypracowanych akcji, zero przekonania że można coś zrobić i naprawdę na bardzo niskim poziomie mental jak się widziało to machanie łapami że nie ma się do kogo zagrać albo te podania po autach."
Dobrze ze to zauwazyłeś. Nasz zespól w duzej mierze składa się z młodziaków, wiec ja juz pisałem w grudniu ze tu bedą straszne wahania formy w tym zespole. Raz bedziemy wyglądać jak zespól, który jest w stanie rywalizować z City i Liverpoolem. A raz jak zespół, który nie moze wygrać z Burnley. Tym się charakteryzują młodzi nie opierzeni zawodnicy. @Sobieski14 napisał: "Także dla mnie Arteta dostaje ostatni sezon, ostatnie okienko letnie i cokolwiek by się nie działo w następnym sezonie, milion kontuzji, brak szczęścia itd to jeśli nie będzie dużo lepszej gry i pewnego top4 to wyjazd i on i Edu... Bo tego Edu to już bym stąd wywiózł na taczkach, drugi Sousa który wciska kity w wywiadach, podczas gdy inni jednak potrafią sprzedawać."
Ja równiez oczekuję lepszej gry w następnym sezonie i jeśli my bedziemy grać gorzej niz w tym, to bedzie oznaczało ze druzyna się nie rozwija za kadencji Artety. Ale według mojej opinii ta druzyna nie jest jeszcze gotowy w tym sezonie na rywalizacje z czołówka. W miare jak pilkarze bedą zdobywać doswiadczenie druzyna powinna zaliczać coraz większy progres. Czy my w nastepnym sezonie bedziemy gotowi na rywalizacje z United i Tottenhamem? Mam jeszcze wątpliwości ale zobaczymy, napewno róznicą powinna się bardziej zatrzeć

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 10.04.2022, 00:32

@arsenallord: ogólnie przez twoje komentarze przelewa się straszna frustracja, co powoduje to że nie trafi do Ciebie kompletnie żaden argument i Ty też zresztą nie chcesz przyjac do wiadomości osób z innym zdaniem. Wytworzyles sobie swój świat beznadxiejnego klubu, w którym pracują nie kompetentne osoby i w głównej mierze skupiasz się na wbijaniu szpileczek w klub. A w momencie gdy ktoś ci na to zwróci uwagę, stawiasz się w roli ofiary, że przecież druga strona jest agresywna, a nie ty. Bo Ty sobie tylko "krytykujesz" mimo że gdy przychodzi do podparcia tego jakimiś logicznymi argumentami, to pojawia się problem w twoim rozumowaniu.

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 10.04.2022, 00:13

@arsenallord napisał: "@Marzag: I po co jesteś taki agresywny? Kolejny dowód że żyłka wam pęka i już musisz obrażać. Jakby Arsenal grał o mistrzostwo to chyba logiczne że bym go nie zwalniał. Tylko chyba mały mózg tego nie rozumie. Czemu Arsenal gra z jednym takim napastnikiem i środkowym pomocnikiem? Kogo to wina? Kto jest za taki stan rzeczy odpowiedzialny?

No Isak mega pan 4 gole w lidze piłkarz. No kandydat na króla strzelców.
Daj jeszcze więcej xD. Gimbusku"

Arsenal nie kupił nikogo zimą, bo klub w tym sezonie nie nastawia się na sukcesy. Latem mieli sprecyzowany cel ściągnać Abrahama, nie udało się, poniewaz Lacazette albo Auba nie opuścili klubu. Zimą to opcją, pewniakiem do zrobienia postępu w grze był Vlahovic. To nie jest tak ze Arsenal tez nie miał innych opci, tylko ze inne ewentualne opcje nie były w tym momencie tak dobrze oceniane jak Serb. Klub w takim przypadku wolał mieć lepszą i wiekszą opcje w lato niz robić ryzykowny transfery zimą. O czym to świadczy? A no o tym ze klub nie nastawia się na wyniki w tym momencie. Tylko patrzy na dłuższą perspektywę, bo taką przyjął wizje

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 09.04.2022, 23:41

@Rosomak napisał: "Otwórz oczy i nie żyj w iluzji (jak za Wenger kolejny sezon będzie nasz i zdobędziemy wreszcie majstra). Bądźmy szczerzy możemy wymagać od menadżera top 4, skoro nie gramy w ŻADNYCH europejskich rozgrywkach. Ja tu nie piszę o mistrzostwie itp. tylko o zwykłym top4 gdzie Wenger osiągał to z dużo gorszym składem grając równocześnie w LM sory ale coś nie działa skoro po wypadnięciu 3 zawodników gramy żałośnie i nie widać żadnych szans na poprawę. Nie zamierzam nazywać szamba perfumerią tylko z powodu sympatii do Artety."
Staram sie patrzeć na sytuacje realnie najbardziej jak się da, bedać pozbawionym kompletnie zadnych emocji. A nie tak jak wiekszośc z powodu frustracji. Zresztą w momencie jak pod koniec Grudnia zapanował na tej stronie hurraoptymizm po serii zwycięstw, to pisałem komentarze ze ostatecznie to Tottenham i United mają wieksze szanse na top4 i skonczą wyzej od Arsenalu, to bylem wyzywany od trolli i debili i zebym spadał takie komentarze pisać na tottenham24.
Porównanie do Wengera jest nie trafione, bo liga wtedy nie była tak silna i wyrównana i tam mozna było osiągnać top4 słabszym skladem. To ze nie gramy w europejskich pucharach nie jest kluczową przewagą, która da top4. Moim zdaniem to spowodowało ze w pewnym momencie radziliśmy sobie lepiej od Tottenhamu czy United, ale ostatecznie i tak w perspektywie całego sezonu to nie ma az tak kolosalnego znaczenia

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 09.04.2022, 23:21

@arsenallord napisał: "Mam nadzieję, że nasi piłkarze mają taką cierpliwość jak ty. Bo jak nie to za chwilę będziemy żegnać Sake, ESR czy Gabriela"
Piłkarzom jest przedstawiana wizja klubu i oni sobie doskonale zdają sprawe z tego jaki projekt buduje klub i to od nich juz zalezy wybór czy bedą chcieli w tym uczestniczyć. Moim zdaniem dla takich pilkarzy, obecnie nie ma klubu który zapewni im świetny rozwój, dzieki któremu bedą mogli stać się wielkimi piłkarzami w przyszlości. Byłbym spokojny o przyszlość tych piłkarzy, choć ryzyko słabszej końcówki sezonu zawsze niesie ryzyko ze ktoś moze się wyłamać. Ale nie szerzyłbym odrazu czarnowidztwa z powodu słabszej formy. Tak ja pisałem pilkarz, jest zaznajomiony z tym w jakim kierunku podąża klub

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 09.04.2022, 23:13

@Rosomak napisał: "Cóż przed meczem z CP napisałem że końcówka sezonu to matura Artety jak na razie oblewa ją pięknie. Conte pokazuje dzieciakowi miejsce w szeregu. Już dużo wcześniej pisąłem że Arteta dopiero się uczy i Arsenal jest dla niego za duży niestety potwierdza moje słowa (jak bardzo chciałbym się mylić)."
To nie zupełnie jest kwestia trenera. Areta buduje tą druzyne na rywalizacje długofalową z czołówka Anglii. Większość zawodników Arsenalu nie osiągnęła swojego prime. To trochę potrwa zanim to osiągną.
taki wiek zawodnika z ofensywy zwykle przypada na 25-30 lat
w przypadku środkowego obrońcy to 28-33 lata.
Spójrzcie sobie na skład Arsenalu i wystarczy zobaczyć ile zawodników jest w tym wieku. Łatwo można wyciągnąć wnioski.
Arsenal czeka fenomenalna przyszłość, ale tutaj trzeba być cierpliwym i nie napalać się na natychmiastowe sukcesy. Ta drużyna z każdym sezonem bedzie coraz lepsza. Najgorsze co mógłby zrobić w tym momencie klub to zwolnić Artete, bo to by oznaczało ze cały projekt przyszłościowy mógł się posypać

Komentowany temat: Kolejny fatalny występ i porażka z Brighton 1-2 09.04.2022, 22:50

@GunnersFan9 napisał: "siedza tam, bo nie mają za dyrektora frajera, który odrzuca każdą ofertę. Tacy zawodnicy są nie do zastąpienia. U nas Szczęsny i Coq odeszli za bezcen, Cazorla nawet nie miał możliwości się pożegnać a obecnie nadal robione są czystki, gdzie zawodnicy odchodzą za darmo. To się nazywa miec łeb do interesów."

Coq i Szczesny to piłkarze o zupełnie innej pozycji w zespole niz Son czy Kane. Cazorla odszedł, bo Emery nie chciał stawiać na piłkarza, który prawie co straił nogę.
Przeciez my jako klub równiez odrzucaliśmy oferty za gwiazdy światowego formatu jakim byli Sanchez. Jak na tym wszliśmy, kazdy dobrze wie. Nie wykluczone ze Tottenham moze skończyć tak samo.
Zresztą moje przewidywania w tym sezonie mocno się sprawdzają. Pisałem ze Son i Kane bedą ciągnać ten wózek, tak jak robili to Sanchez i Ozil swego czasu.
Zresztą jak mamy robić porównanie to Tottenham jest takim Arsenalem z lat 2015-19, a z kolei Arsenal jest takim Tottenhamem z sezonu 2015-19. Tylko Arsenal jest na początku tej drogi na jakiej był Tottenham w 2015 roku. z Kolei Tottenham to duzyna, która tak jak by wtedy Arsenal w peaku i bedzie powoli spadać, z kolei Arsenal na ten moment nie jest w połowie peaku, który moze osiągnać.
Moje przewidywania jest takie ze Tottenham krótkoterminowo bedzie zaliczać lepsze rezultaty od Arsenalu, z kolei Arsenal długofalowo wyprzedzi Tottenham i bedzie bardzij znaczącą siłą w Anglii. Co juz powtarzam od dawna.

Komentowany temat: Fatalne wejście w kwiecień: Crystal Palace 3-0 Arsenal 08.04.2022, 20:19

@losnumeros napisał: "Coś na żużlu się znam, tak samo jak na piłce."
Czyli kiepsko znasz się na żużlu?

Komentowany temat: Fatalne wejście w kwiecień: Crystal Palace 3-0 Arsenal 07.04.2022, 12:44

@losnumeros napisał: "A co jeśli nie awansuje do LM z tymi zmiennikami? To wina piłkarzy, Mikel potrzebuje czasu?"
Ja od początku twierdze ze my w tym sezonie do ligi mistrzów nie awansujemy. Obecnie ta kadra nie jest jeszcze na to gotowa. Wyzej ceniłem Tottenham i Manchester United. Takze jeśli my byśmy zajeli miejsce w top4, to byłby dla mnie wynik ponad stan. Takze nie bede krytykował trenera za coś co uwazałem za nie osiągalne.

Komentowany temat: Fatalne wejście w kwiecień: Crystal Palace 3-0 Arsenal 07.04.2022, 11:04

@Dziadyga napisał: "I to jest ten przyklad,dlaczego przyrownalem nas do ruskich @ArsenalChampion,bo ktos cos powiedzial na Lewego to jest to wrecz obraza majestatu Bostwa jak "caratu" rosyjskiego(czyli obecnie putina) niby uwazamy sie za zachod a mental podobny(wybielanie "bohterow")dobrze,ze do lagrow nie wysylaja pseudofani Lewego.Ja jak podkreslilem,cenie Lewego jako sportowaca(choc mnie te rekordy w gownianej Bundes nie przekonuja) ale cenie za ciezka prace treningowa,profesjonalizm i,ze potrafil sie tak wybic."
Człowieku po pierwsze zrozum ze przewinienie przewinienu nie jest równe i dla kazdego moralnie co innego moze znaczyć szantazowanie kolegi z druzyny sex taśma, a co innego podrobienie dyplomu. Zresztą ja nawet dyskusji nie zacząłem o Lewym, tylko napisałem o Benzemie ze nie podoba mi sie jako człowiek. To ty tu wchrzaniłeś jakieś afery Lewandowskiego.
Po drugie porównanie ze Putinem, gdzie za jego obraze czy głoszenie prawdy o wojnie mozesz trafić do więzenia i szukanie tu podobieństw do obrażania Lewandowskiego, tylko pokazuje jak bardzo odklejony jesteś

Następny mecz
Ostatni mecz
Leicester - Arsenal 15.02.2025 - godzina 13:30
? : ?
Arsenal - Manchester City 2.02.2025 - godzina 17:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool22165153
2. Arsenal23138247
3. Nottingham Forest23135544
4. Manchester City23125641
5. Newcastle23125641
6. Chelsea23117540
7. Bournemouth23117540
8. Aston Villa23107637
9. Brighton23810534
10. Fulham2389633
11. Brentford23941031
12. Manchester United23851029
13. Crystal Palace2369827
14. West Ham23761027
15. Tottenham23731324
16. Everton2258923
17. Leicester23451417
18. Wolves23441516
19. Ipswich23371316
20. Southampton2313196
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland171
A. Isak155
C. Palmer146
C. Wood142
B. Mbeumo133
Y. Wissa112
Matheus Cunha104
O. Watkins104
J. Kluivert103
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady