Komentarze użytkownika Arsenalfcfan

Znaleziono 13207 komentarzy użytkownika Arsenalfcfan.
Pokazuję stronę 274 z 331 (komentarze od 10921 do 10960):

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 20:18

Marzag,

i tu masz racje.. mi się wydaje, że to nie jest problem Girouda.. tylko problem jest w skrzydłowych, którzy nie potrafią wykorzystać jego walorów.. Gervinho ani jednej piłki nie podał górą do Giroud..
np. zobaczmy Arshavina, wszedł dobra wrzutka w pole karne i.. dzięki Olivierowi zdobyliśmy bramke na wage zwycięstwa..

dlatego takie skrzydła jak Navas i Isco w ostateczności Ben Arfa, pomogłby Olivierowi..
Navas szybki, dobry technicznie, dobry drybling i podania górne i dolne nie są mu obce..

Isco, dobry strzał, podania, świetna kontrola nad piłką.
Ben Arfe to na codzień oglądacie to zapewne nie musze rozpisywać..

ligę hiszpańską bardzo często oglądam.. i Isco oraz Navas to teraz gracze, którzy ciągnął swoje drużyny.. Jesus statystyk nie ma.. ale ma dużo kluczowych podań..

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 20:06

Marzag,

Isco ma klauzule 21mln euro w kontrakcie..
sam Pellegrini jest wkur.. pod tym względem i dlatego jak najszybciej chcą z nim podpisać kontrakt.. a do tego Isco zarabia 400tys/rocznie w Maladze.. nowy kontrakt ma mu gwarantować 1.5mln rocznie.. jeśli dalibyśmy mu ok 2.8mln to jestem pewien, że chciałby dojść do nas.. a klauzula 21mln jest jak najbardziej do spełnienia.... ale wiesz w czym jest problem? w tym, że Wenger nie potrafi przyznać się do błędu i woli grać nieudanym transferem Gervinho niż kupić kogoś lepszego...

te jego przywiązanie do pupilków zabija ten klub.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 20:01

Marzag,

Isco, Navas, Ben Arfa, Llorente. :)

Nie trzeba wcale wzmocnić składu zawodnikami po 30mln.. 2 zawodników po 20 mln napewno by nasz zespół wzmocniło... Nasza gra offensywna już nawet jest słaba.. trzeba 2 skrzydeł wysokiego kalibru.. a Navas jest kimś kto rozruszałby tą grę.. a Isco z drugiej strony grałby jak Nasri kiedyś z częstym schodzeniem do środka..

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 19:53

Marzag,

a pamiętasz jeszcze za kadencji Deina, gdzie on nalegał na Wengera aby wzmocnił skład jednym zawodnikiem za większą sume a ten pozostał nieugięty?

Rozumiem, że nie może wydać na zawodnika 40mln.. okey, ale kupić jednego za 20mln? to wydaje mi się, że jest w stanie.. dzisiaj na kolejnym blogu człowiek opisał, że skoro Wenger nie dostaje pieniędzy na transfery a na nie nalega to jako profesjonalista powinien zrezygnować.. a skoro mu to nie przeszkadza to znaczy, że nie do końca tak jest...

albo niech przynajmniej powie to w prost do mediów : Nie dostaje pieniędzy na transfery dlatego nic nie wygrywam.. może wtedy klub by jakieś działania podjął..

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 19:49

AtheneWins

prędzej sprowadzimy Messiego niż Wenger wygra w tym sezonie mistrzostwo ;) szanse nierealne w obu przypadkach.

ja uznam, że Wenger starał się w tym sezonie powalczyć o coś jeśli przekona mnie odpowiednimi transferami.. i te odpowiedni transfery to nie są Aubameyang czy Biglia.. a np. Navas czy Ben Arfa..
wtedy Wenger pokaże, że zależy mu na klubie i chce dla niego jak najlepiej.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 19:46

Takich suchar:
Wenger nie kroi największą kase z trenerów a z transferów ! :D

a tak do tematu, to Wengera postawić do pionu i ultimatum mu postawić Top4 + jakiś puchar a jak nie to żegnamy. Bo prawda jest taka, że nawet jeśli Wenger MOŻE wydać te 35mln w zimowe okienko to on ich nie wyda.. Wenger za bardzo wierzy w kogoś takiego jak Ramsey... który to w tym sezonie gra jeszcze gorzej niż w zeszłym...

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 19:17

Wenger: Nie mamy szans na tytuł.

oooo w końcu Wenger już nie biadoli głupot do ostatniej kolejki, że mamy szanse na tytuł.. od początku wiedział, że na tytuł szans nie ma ale transferów robić nie chciał...
Wenger sam jest sobie winien takich wyników w tym sezonie. To nie zarząd.. a Wenger nie chciał robić transferów bo liczył na to, że Diaby przetrwa cały sezon no i Rosicky wróci do składu we wrześniu.. no i zapewne liczył na szybką eksplozję umiejętności Ramseya.. lecz niestety ten ostatni go zawiódł i dalej gra padakę.. nawet kontuzja już go nie tłumaczy, bo rozegrał naprawde sporo spotkań po kontuzji..

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 16:03

AFC1208,

zaraz przez większość zostaniesz zbluzgany, za to, że uważasz, iż to Wenger nie wydaje pieniędzy na transfery...

dobre będzie w zimowym jak zarząd mówi, że Wenger ma 35mln na transfery a on zapewne nie wyda nic :D

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 16:02

Elvis95,

ja chciałbym aby Ramsey na dłużej misses out.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 15:58

""Gdyby istniała i Wenger miał wizję i koncepcję na całokształt zespołu, to byłby w stanie zatrzymać tych piłkarzy, na których chciał budować drużynę, mistrzowską drużynę. I nie przyjmuję tutaj argumentu, że zarząd mu na to nie pozwala, nie wierzę w to. Gdyby nie miał nic do gadania, to po prostu by odszedł. To profesjonalista i trener z wieloletnim doświadczeniem. Jego usługami interesował się chociażby Real Madryt, zanim stery Królewskiego statku objął The Special One. Więc gdyby to zarząd prowadził zespół nie Wenger, to Francuz nie byłby szkoleniowcem na The Emirates…""


To są słowa, które popieram w 100%... widzę, że już nie tylko ja mam takie zdanie na temat transferów naszych..

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 04.11.2012, 22:47

Midgardsorm,

sam fakt, że chciał przeznaczyć 100mln na dług stadionu, a w zamian zarząd da taką samą kwote na transfery miało jakiś cel (to info było oficjalnie potwierdzone, przez innych zarządców klubu).

Jeśli traktowałby to jak swoją zabawkę to trudno..

pamiętaj, że jeśli ktoś jest za słaby na klub to trzeba go zmienić.. a skoro Wenger nie potrafi już nic osiągnąć z Arsenalem to napewno to jest jakiś znak..
miałby przyjść Guardiola byłby za..

tak btw. to wiesz dlaczego Wenger nie chce teraz odejść ? bo mu duma i pieniądz nie pozwala.. bo jeśli odejdzie teraz to tak naprawde nie każdy zapamięta go jak trenera, który potrafił osiągnąć wszystko.. a bardziej jak kogoś, który był fanatykiem swojej bujnej wyobraźni i każdy będzie mu wypominać te 8 lat bez pucharów.. jeśli zdobyłby w tym sezonie ligę i np. PFA to jestem pewny, że skłaniałby się ku odejściu w następnym sezonie.. a co do kwesti materialnej to sam fakt, w którym jest 3 trenerem pod względem pieniężnym nie pozwala mu odejść.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 04.11.2012, 22:39

Midgardsorm,

nie po prostu oglądałem pare spotkań OM i jestem w stanie coś powiedzieć... gracz nie jest słaby, ale wg. mnie powinniśmy szukać zawodników o poziom lepszych.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 04.11.2012, 22:37

MiEvo,

mi bardziej wydaje się, że będzie wmawiać coś takiego:

Od 15 lat co roku gramy w LM, więc jeden słabszy sezon każdemu może się przytrafić.

Po czym powie: nie będzie zbytnich korekt w składzie bo musimy załatać dziure budżetową po stracie pieniędzy, które otrzymalibyśmy z gry w LM.

no i na koniec stała gadka: mamy jakość, wracają kontuzjowani, mamy przecież 30 zawodników.. kupimy max 1 zawodnika do rezerw.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 04.11.2012, 22:34

axe,

za 6-8 lat.

czyli tak licz, że mniej więcej posucha pucharowa będzie trwała ok 13-14 lat.. a do tego w tabeli będziemy jak Liverpool :) bo dopóki taki Usmanov nie wykupi kilka procent udziałów to nie myśle aby Arsenal zaczął do góry iść.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 04.11.2012, 22:30

Maikelosik,

bez urazy ale Ayew to jest skrzydłowy o umiejętnościach Sturridga.. więc jesteś pewien czy to takiego skrzydłowego nam trzeba?

Komentowany temat: Adams: Arsenal bez szans na triumf w Premier League 04.11.2012, 22:26

nasi byli zawodnicy od dawna już nie wierzą w Arsenal i co najgorsze mają racje.. ale skoro nawet legendy klubowe nie są w stanie wpłynąć na Wengera to nikt nie jest w stanie tego zrobić.. bo zarząd tego napewno nie zrobi.. a Wenger tak naprawde ma w tyłku opinie innych... i dalej będzie walczył o mistrza ze swoją polityką..

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 04.11.2012, 22:20

Arsenal1886

My sobie możemy chcieć.. ale dopóki Wenger ma Gibbsa to nigdy nie kupi zawodnika lepszego od niego.. skoro sezon temu, kiedy Clichy odszedł i kupił Santosa na jego miejsce, to teraz napewno nikogo nie kupi..

Baines to jeden z lepszych LO na świecie i prawda jest taka, że i nawet w Realu mógłby grać i walczyć o 1 skład.. wg. mnie tylko takimi zawodnikami powinniśmy się wzmacniać..
Baines, Isco, Navas, Ben Arfa, Llorente.. to są zawodnicy z topu.. (może Isco jeszcze nie bo dopiero zaczyna poważną gre) ale reszta to naprawde gracze, którzy ciągnął swoje zespoły..

a co w tym wszystkim najgorsze jest? to, że 50-60mln spokojnie starczyłoby aby nasz zespół polepszyć i Wenger jest w stanie tyle wydać.. tylko on po prostu nie chce bo dalej wierzy w takich zawodników jak Ramsey, Gervinho czy Santos.. w tym jest problem.

Ramsey dostał już wystarczająco sporo szans.. powinniśmy się z nim pożegnać..

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 04.11.2012, 22:08

AtheneWins

Guardiola aż tak przy transferach nie będzie ważny, bo teraz ten nowy dyrektor sportowy z Barcy będzie za to odpowiadał ;)



Co do tego nie przyjścia na stadion.. jeśli nie przyjdzie ok. 20-30tys kibiców, fanclubu, to na stadionie będzie kompletna cisza.. więc z meczu na mecz będzie coraz to mniej ludzi chodziło i to jest pewne :)

jak dla mnie tak: skoro nie ma transferów to i bilety powinny być 2x tańsze.. w jakiś sposób kibice tylko mogą wymusić na zarządzie zmiany..

no i jedynym sposobem byłby Usmanov.. ale ten nie ma ochoty przepłacać.. on jedynie może się dołożyć.. a, że klub i Wenger go nie chcą to inna sprawa..



te słowa Steca:
Intensywna arsenalska czerwień przeszła w szarą bezbarwność tła, drużyny nie wyróżnia już ani estetyka demonstrowanego futbolu, ani odświeżająca młodzieńczość kadry, ani mnogość wychowanków, półwychowanków czy choćby ćwierćwychowanków.

są jak najbardziej trafne.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 04.11.2012, 21:55

Media: City chce Guardiolę i Neymara.

Jeśli Guardioli uda się dobrze poustawiać ten zespół to City będzie grało dużo lepiej...


a co do protestu.. to prawidłowo.. często powtarzałem, że jak na 2-3 mecze przyjdzie ok. 20-30tys ludzi, a nie tak jak teraz po 55-60, to zarząd z Wengerem zaczną nad czymś rozmyślać... a nawet lepiej byłoby jakby poprzychodziło max. 10tys.. to wtedy naprawde można byłoby wymusić coś na klubie..

i nie mówcie, że tak nie powinien robić kibic.. bo prawda jest taka, że skoro Arsenal ma najdroższe bilety w całej Europie, to czegoś powinno się wymagać od tego klubu..

Komentowany temat: Gourcuff od stycznia w Arsenalu? 04.11.2012, 20:22

pisałem wcześniej.. nam bardziej potrzeba skrzydłowych takich jak Valencia ( na rynku są tacy np. Navas, Isco, Ben Arfa) niż napastnika...

wczoraj można było zobaczyć jak powinien grać skrzydłowy.. Valencia co chwile przy piłce i potrafił zrobić co chwile akcje.. u nas właśnie tego brakuje.. taki Navas po jednej stronie a po drugiej Isco napewno wnieśliby do naszej gry sporo.. napewno dużo więcej akcji offensywnych.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 04.11.2012, 09:44

eh... tak się zapytam, czy wg. Was to naprawde problem jest w napastniku? bo mi wydaje się, że nie.. Giroud jest dobry, wychodzi do piłki, cofa się, ładnie potrafi zabrać obrońców..
więc czy to napewno problem w napastniku? nie do końca.. popatrzmy na Chelsea.. Torres gra padake, a Chelsea i tak wygrywa...

mi się wydaje, że problemem są skrzydłowi.. zobaczmy gre UTD jak Valencia biegnie do skrzydła i wrzuca.. u nas tego nie ma.. bo skrzydłowi nagle stają i cofają do obrońcy..

jak dla mnie jeśli przyszliby kreatywni obrońcy potrafiący podać bardzo dobrą piłke po ziemi oraz dobrze wrzucić, to jestem pewny, że Giroud miałby dużo więcej bramek.. zobaczmy np w meczu z QPR.. Arshavin dobrze wrzucił i Giroud od razu w akcji sporo zdziałał.. i to dzięki niemu bramka padła..
więc wg. mnie to nam trzeba skrzydłowych o conajmniej klase wyżej.. a tacy są dostępni nawet na nasz budżet, dokładnie chodzi o Isco, Navas i Ben Arfa.., kupić dwóch z trzech tych zawodników i mielibyśmy skład perfect

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 19:07

Robizg,

pisałem o tym wcześniej, że u nas nie ma takich skrzydłowych jakie ma Chelsea czy UTD..

porównajmy: Gervinho i Podolski vs Hazard i Ramires/Mata ... albo Valencia i Young..

Valencia rozgrywa naprawde świetne mecze..

nam potrzeba takich skrzydłowych, którzy potrafią pociągnąć na tym skrzydle.. a nie żeby szybko oddać piłke.. dlatego tak bardzo chciałby aby Navas doszedł do Arsenalu.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 19:00

Pinguite,

no tak zajeliśmy 3 miejsce.. ale.. szybciej odpadliśmy w PFA, CC, i w tym samym momencie w LM tylko, że w zeszłym roku odpadliśmy z LM po 1 meczu a 2 lata temu zostaliśmy oszukani..

do tego te wyniki z meczu na mecz coraz gorsze..

ktoś tutaj fajnie napisał kiedyś, że Chelsea traci bramke w 10min, to ostro rusza i zaraz strzela, my w tym sezonie niekiedy po stracie bramki dalej gramy padake.. jedyny mecz to WHU...

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 18:57

afcforever,

a co miałeś rok temu ? kibice zaczeli buntować się i dzięki temu zarząd postanowił pogadać z wysłannikiem kibiców.. wtedy powiedziano, że "będą próbować wzmocnić skład" .. niestety było to kolejne oszustwo..

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 18:54

Pinguite,
ale także nie widać progresu.. skoro my stoimy a inne zespoły wchodzą na poziom wyżej.. nawet te średnie zespoły takie jak Newcastle czy Everton idą do góry, napewno bliżej nam poziomu Newcastle czy Evertonu niż UTD, Chelsea czy City..


Do tego chodzi o naszą gre.. jeśli rywal odpowiednio pod nas się przygotuje, to my naprawde nie mamy pomysłu na gre.. a gra "podawajcie może coś wyjdzie" już nie wychodzi.. więc przez kogo coś takiego się dzieje? tu jest wina Wengera, bo on totalnie nie potrafi wprowadzać taktyki.. Wenger wpaja wiedze, szybkich wymian podań, nic więcej..

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 18:49

pauleta19,
nie ma czegoś takiego jak 'kibic' klubu.. moge takich na palcu wyliczyć.. niech Zaha i Ince dojdą.. 3-4 lata, Arsenal nic nie wygrał, Ince idzie w ślady ojca do UTD, a Zaha widzi, że sensu nie ma i odchodzi do Chelsea..

u nas nie trzeba kupować zawodników po 19-20 lat mających tworzyć zespół za 2 lata.. u nas trzeba kupić zawodników, którzy w sezon będą w stanie zbudować zespół i którzy będą ciągnąć ten zespoł przez 2-3 lata,a przez ten czas wyrośnie kolejna młodzież...

dennis93,

no tak bo przez przypadek byliśmy nazywani 'małą Barceloną' lub 'angielską Barceloną'

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 18:44

Pinguite,
nas można nazwać tak: zespół topowy nie mający ambicji i ciągle spadający w dół co prognozuje tym, że stanie się średniakiem w przeciągu kilku lat...

inaczej nas nazwać nie można... a napewno nie można nas nazwać zespołem TOPowym.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 18:41

mitmichael,

jest pare rozwiązań.. ale do Wenger musiałby się dostosować..

1. Wenger wymusiłby pieniędze na transfery (dając ultimatum, że jak nie to odejdzie)
2. Zmiana trenera, który nie jest ekonomikiem i nie wierzy w coś takiego jak zespół kapitalny zbudowany za 10mln..
3. Bunt kibiców ( zagrożenie, że na mecze będą chodzić tylko chętni, a nie funclub), co spowodowałoby mniejsze zyski i do tego na mecze chodziłoby ok 20-30tys ( co pokazowałoby pustke) może wstrząsneło by to zarządem

no ale, te 3 powody to raczej nie realne więc na myśl przychodzą tylko 2 słowa "Usmanov ratuj"

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 18:34

mitmichael,

bo oni sprowadzili zawodników o których nikt się nie bił prócz Dempseya.. a Dempsey był zawodnikiem chcącym grać w LM bądź w klubie mający do tego ambicje..

jeśli kupowalibyśmy kogoś to tylko zawodnika z teamu 6-20 w BPL i z innych lig również z zespołów 5-20 ... a niekiedy w tych klubach są zawodnicy nie na Arsenal..

pauleta,

my to wszystko wiemy.. pisałem, że tak naprawde kupno 2 zawodników i to nie wcale po 50 mln zmieniłoby nasz klub o bardzo dużo.. spokojnie wniosłoby nasz klub o poziom wyżej.. chodzi o zawodników Isco(17mln funtów) i Navas(18mln funtów)..

czy to jest tak dużo? są to zawodnicy, którzy żyją w klubach mających kryzys.. jestem pewny, że odejść napewno chcieliby.. ale to trzeba przekonać ... a Wenger woli dalej wierzyć w Ramseya czy Gervinho..

dlatego chciałbym Guardiole.. rynek hiszpański ciągle przeszukiwałby i właśnie takich zawodników jako pierwszych by sciągał.. a jak wiemy hiszpanie grają najlepiej..

zawsze chcieliśmy grać jak Barca.. to nie mając takich zawodników nigdy tak grać nie będziemy..

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 18:24

niski93,

co Ty gadasz.. jeśli nie wejdziemy do LM, to i zawodnicy do nas przychodzić nie będą chcieli... może i myśli się zmienią.. ale i wtedy usłyszysz słowa "musimy załatać dziure budżetową z braków pieniędzy wynikających z LM więc nasze transfery będą ograniczone"

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 18:21

Vantastic,

o to byłby transfer... na miano średniaka, a nie na miano zespołu chcącego walczyć o mistrza...

mitmichael,

może i odmieni jego myślenie.. ale również odmieni myślenie piłkarzy, którzy nie będą chcieli do nas dojść, bo w lidze europie świetni zawodnicy grać nie chcą... przez co będziemy sciągać Downingów..

kubanski,

pamiętaj, że on musiałby się przyzwyczaić.. a sądze, że fakt, iż u nas gra 2 hiszpanów napewno pomógłby mu...

co najbardziej mnie wkur...? ta wiara Wengera w swoich pupilków.. Wenger na błędach się nie uczy, bo w zeszłym sezonie mecze w których grał Ramsey, prawie nigdy nie wygrywaliśmy.. ale nie ma jak słyszeć słowa Wengera "dajcie mu czas, przecież to jego 50 mecz po kontuzji.." ile można? Wilshere po 14 miesiącach gra 2x lepiej niż on.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 18:13

Arsenal23,

ale on pokazuje, że go bardziej interesuje gra niż kasa.. i jest spora szansa, że zostanie w Maladze podpisując kontrakt na mocy którego będzie zarabiał aż.. 1.5mln .. co nawet my byśmy byli w stanie przebić.. w Chelsea, UTD, City nie miałby 1 składu... a u nas z miejsca stałby się gwiazdą.. to samo Navas, jest szansa, że poświęci się dla dobra klubu i odejdzie aby Sevilla miała kase na utrzymanie klubu..

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 18:05

transfery.info/55047,kolejny-miesiac-opoznienia-w-wyplatach-malaga-dalej-z-problemami-finansowymi

powinniśmy wykorzystać to i zarezerwować sobie Isco.. najlepiej np. zawrzeć jakąś wstępną umowe i połowe pieniędzy wpłacić.. a drugą połowe w zimowe okienko.. ale po co? przecież mamy świetnych zawodników.. szkoda, że Ci świetni zawodnicy nie gwarantują świetnych wyników..

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 18:03

jeśli chcemy walczyć z UTD i Chelsea jak równy z równy to 50mln trzeba wydać na porządne skrzydła.. zobaczmy jak nasza gra skrzydłami wygląda.. tragicznie.. a zobaczmy jak gra UTD skrzydłami Valencia co chwile przy piłce.. Young również dobrze..

nie ma co ale trzeba sprowadzić kogoś takiego jak Navas, który potrafi grać na tym skrzydle..
no i drugiego skrzydłowego takiego jak Isco... 35 mln wydać na tych dwóch no i 15 mln na Llorente lup Lopeza.

Mielibyśmy skład na miano zwycięstwa w BPL... szybki, świetnie techniczny zespół.. takim chcemy być.. a gra z Gervinho i Ramseyem napewno tego nie pokazuje..

i tak naprawde nie mydlmy sobie oczu tym, że mamy kontuzjowanych zawodników.. bo prawda jest taka, że dzisiaj Ci kontuzjowani wcale nie byliby lepsi.. po prostu u nas brakuje zawodników o klase wyższych..

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 03.11.2012, 15:37

Odpowiedź jest prosta.. 50mln trzeba wydać na porządne skrzydła.. zobaczmy jak nasza gra skrzydłami wygląda.. tragicznie.. a zobaczmy jak gra UTD skrzydłami Valencia co chwile przy piłce.. Young również dobrze..

nie ma co ale trzeba sprowadzić kogoś takiego jak Navas, który potrafi grać na tym skrzydle..
no i drugiego skrzydłowego takiego jak Isco... 35 mln wydać na tych dwóch no i 15 mln na Llorente lup Lopeza

Komentowany temat: Przełamać kompleks odwiecznego rywala! 02.11.2012, 13:50

vinio,
Theo jednym z lepszych :) ? eh.. w chwile jestem w stanie wymyśleć 10 zawodników, lepszych od niego na skrzydle..

a co do Di Marii to jest typowy skrzydłowy.. jakie ma inne funkcje?

Komentowany temat: Przełamać kompleks odwiecznego rywala! 02.11.2012, 13:45

NineBiteWolf,

racja z Isco.. bo on gra mniej więcej na takiej samej pozycji jak Iniesta w Barcelonie.. nie jest typowym skrzydłowym.. Ale gdyby grał u nas to mogliby często zmieniać się pozycjami, Isco z piłką schodziłby do środka, to Cazorla na lewe skrzydło..

Co do Dempseya, wiadomo, że trzeba było go brać bo to świetny zawodnik, za niską kwotę.. ale napewno ustawianie go na skrzydle byłoby marnowaniem zawodnika.. bo on na skrzydle gra od biedy, a najlepiej radzi sobie jako cofnięty napastnik w ostateczności jako wysunięty..

Komentowany temat: Przełamać kompleks odwiecznego rywala! 02.11.2012, 13:39

Hiszpania: najbogatszy człowiek świata kupi Getafe?

Najbogatszy człowiek świata, Carlos Slim, jest bliski przejęcia klubu Primera Division - Getafe CF. O negocjacjach piszą hiszpańskie media, w tym m.in. "Marca".

Jak ten człowiek wejdzie, to w jedno okienko wyda 2x więcej niż PSG.. kolejny zespół magnacki, który wykupywałby najlepszych..

Komentowany temat: Arsenal szuka fanów, którzy oddali koszulki piłkarzom 02.11.2012, 08:04

napewno oni odczują taką strate :D 70 funtów za koszulke, przy tym 50tys dygodniowo :D

Komentowany temat: Przełamać kompleks odwiecznego rywala! 01.11.2012, 22:08

jedyne co trzeba wykorzystać w meczu z UTD, to prawą strone przeciwnika.. Rafael gra mecz za meczem, a teraz również zagrał 120min w COC.. więc napewno tyle biegać nie będzie.. cała reszta zawodników, którzy wystąpią przeciwko nam będzie wypoczęta..

mecz napewno trudny, ale musimy liczyć na zwycięstwo.. wydaje mi się, że sędzia nic nie dołoży, bo teraz mecze UTD zapewne będą ostrzej kontrolowane więc przez to sędziowie będą się bali dokonywać kontrowersyjnych decyzji..

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 9.03.2025 - godzina 17:30
? : ?
Nottingham Forest - Arsenal 26.02.2025 - godzina 20:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool27197164
2. Arsenal26158353
3. Nottingham Forest26145747
4. Manchester City26135844
5. Newcastle26135844
6. Bournemouth26127743
7. Chelsea26127743
8. Aston Villa27119742
9. Brighton261010640
10. Fulham26109739
11. Brentford261141137
12. Tottenham261031333
13. Crystal Palace2689933
14. Everton26710931
15. Manchester United26861230
16. West Ham26861230
17. Wolves26641622
18. Ipswich26381517
19. Leicester26451717
20. Southampton2623219
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah2516
A. Isak195
E. Haaland193
C. Wood183
B. Mbeumo154
C. Palmer146
Matheus Cunha134
O. Watkins125
Y. Wissa122
J. Kluivert115
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady