Komentarze użytkownika ArseneAl

Znaleziono 23417 komentarzy użytkownika ArseneAl.
Pokazuję stronę 187 z 586 (komentarze od 7441 do 7480):

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 22:03

No i mam teraz dylemat. Oglądać 2 połowę czy "Jaja w Tropikach"? :P
Oglądał to ktoś? Czy szkoda czasu?

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 21:48

@ElSar
Raczej Sociedad :P

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 21:45

Ahh.. ta La Lipa...

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 21:42

Valencia robi wypad z LM! Bierzem Soldado po taniości!

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 21:40

Co brama Negredo :o

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 21:33

Ludzie... Sanogo będzie wypożyczony albo będzie grał w rezerwach.
Ogarnijcie się.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 21:02

@FanMataArsenal
49.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 20:59

No to dzisiaj pierwszy raz se obejrzę tego całego Kondogbię.

@kubanski
Higuain 30 mln? Przecież jest na wylocie. 20 mln funtów i spokojnie odejdzie.

Komentowany temat: Grenier: Podjąłem decyzję co do mojej przyszłości 01.06.2013, 20:29

@pierreafc
Wilshere będzie ŚPO. Już w tym sezonie często grał na tej pozycji.
Sprawa ma się tak:
Wilshere ŚPO/b2b, Cazorla ŚPO/LS, Rosicky ŚPO, Ramsey b2b. A mamy jeszcze OX'a, który zdaniem Wengera w przyszłości będzie właśnie ŚPO.
Grenier jest niepotrzebny.
Trzeba kupić obrońcę (np. Alderweireld/Dragovic), def. pom. (np. Capoue/Wanyama) i napastnika (Jovetić/Higuain). Opcjonalnie mógłby jeszcze przyjść bramkarz (Julio Cesar), PO w przypadku odejścia Sagny i skrzydłowy (np. Mertens) w przypadku odejścia Gervinho.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 19:16

@Rafson95
Vieira to był chyba pierwszy zakup Wengera ;)

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 18:37

@Arsenalfcfan
Żadnego z nich. ŚP pomocnik jest nam niepotrzebny więc Grenier odpada. Skrzydłowego można by było kupić ale takiego do pierwszego składu np. Mertensa (ale to i tak tylko jak Gervinho odejdzie) bo młodych skrzydłowych mamy więc Ince też niepotrzebny.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 18:32

Tak btw to po co porównujecie Ince'a z Grenierem skoro ten pierwszy to skrzydłowy, a drugi to środkowy pomocnik?

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 18:26

@songoku95
Napisałem był bo już nie gra w L1 :P
Może i bym go chciał ale nie jako pierwszego napastnika. Jako zmiennik byłby super ale powinniśmy poszukać kogoś lepszego do pierwszej 11.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 18:24

To mnie też zapiszta. Jestem pewny, że Benteke nie będzie tak siekał bramek w większym klubie jak w AV w tym sezonie.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 18:20

@songoku95
Tak. Starydż to trochę styl Remy'ego, który był moim ulubionym piłkarzem w L1.
Benteke i Ba są bardziej "klocowaci".

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 18:17

@songoku95
Starydż to zupełnie inny typ napastnika niż Ba i Benteke...

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 18:15

Ja też uważam, że jak Benteke przejdzie do większego klubu to będzie "siekał" bramki jak Ba w Chelsea.
Zara ktoś wyjedzie, że to ujowy przykład bo wszyscy napastnicy w Chelsea mają przeebane.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 18:09

@afcforever
Niee... Chyba chodzi o Boney M.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 18:07

@Arsenal23
Może to niepoprawne politycznie ale uśmiałem się z tym tekstem o Hawkingu :P

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 18:00

@afcforever
Też mnie to zastanawia.
Przypomina mi trochę grą Hazarda.
A staty ma mega. W 100 ostatnich meczach strzelił 47 bramek i zaliczył 50 asyst. Nawet jakby to podzielić przez 2 z racj słabej ligi to i tak by było super.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 17:58

Według whoscored Arteta jest wyższy od Vermaelena także...

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 17:54

@fabik
Chodzi mi głównie o to jak teraz się wypowiada o AV.
Mógłby sobie darować teksty "nikt mnie w AV siłą nie zatrzyma" itp.
gdyby nie AV to mógłby dalej gnić w lidze belgijskiej.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 17:45

@songoku95
Ma 23 lata. Czy się ukształtuje czy spocznie na laurach to już nie wiadomo. Z wywiadów można dostrzec, że inteligencją nie grzeszy więc ja bym po nim jakiś cudów w przyszłości się nie spodziewał. Ile było takich jednosezonowych gwiazdek? Z resztą gra w Aston Villi i w Arsenalu się trochę różni. Za to Fiorentina gra bardzo podobną piłkę do nas. Higuain też pewnie by się u nas odnalazł bo to też szybki i dobry technicznie piłkarz.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 17:41

@songoku95
Akurat z klepki to i Giroud umie grać do czego wielokrotnie przekonuje nas Marzag ;)
Ja po prostu chcę piłkarza o zupełnie innej specyfikacji niż Giroud. Jak sprowadzimy Benteke to dużo się nie zmieni.
Wolałbym Joveticia ewentualnie Higuaina.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 17:38

Oho Igłajn właśnie szczelił bramkę.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 17:36

@songoku95
van Persie i Thierry to były kloce?
Dżizas...
Pod względem techniki i kreatywności to Benteke może im buty czyścić. Jeśli chodzi o te aspekty to Benteke jest bliżej Carrollowi niż van Persiemu...

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 17:34

@songoku95
2 kloce na szpicę nam nie są potrzebne.
Jeśli Wenger kupiłby Benteke to zrobiłby taki sam ruch jak z Giroud czyli kupienie piłkarza wcześniej nieznanego po jednym super sezonie w którym nabił w słabszym klubie dużo bramek...

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 17:25

@arsenalfann
Heh do mnie też nadchodzi :P
Ale się ulewa zerwała w ciągu minuty :o

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 17:24

Od Benteke już bym wolał Higuaina. Przynajmniej bardziej by pasował do naszej filozofii.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 17:21

Po co nam ten Benteke? Duże, silne kloce się w Arsenalu nie sprawdzają na szpicy. Co prawda jest szybszy i skuteczniejszy od Giroud ale to i tak daleko do innych kreatywnych i technicznych napastników.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 17:18

@Conrado888
Dokładnie. A jakoś pod koniec marca czytałem, że Huntelaar widzi w 50%.
Szkoda go ale kupowanie takiego piłkarza to jak chodzenie po polu minowym..
Z resztą on sam pewnie by nie chciał w takiej sytuacji zmieniać otoczenia.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 17:08

@songoku95
Huntelaar? Żartujesz?
Po poprzednim sezonie to już nie jest ten sam piłkarz. Słabizna.
Z resztą przedłużył umowę z Schalke.
No i już nie mówię o tej chorobie oczu przez którą mało nie oślepł.
Nie wiem czy się to poprawiło ale czytałem ze 3 miesiące temu że Klaas widzi w 50%...

Komentowany temat: Grenier: Podjąłem decyzję co do mojej przyszłości 01.06.2013, 16:43

@pierre_afc
Moim zdaniem potrzebny jest defensywny pomocnik.
Jeszcze jakby ten Grenier mógł grać na skrzydle to by w ostateczności mógł przyjść. Ale to jest typowy ŚP/ŚPO. Trochę przypomina młodszego Gourcuffa.
Nie jest nam potrzebny bo na tą pozycję mamy Cazorlę, Rosickiego, Wilshere'a i Ramseya.

A z tym Ramim to pocisnąłeś.. Koleś Mexesa nawet nie umie wygryźć z rep. Francji. Jest dużo gorszy od naszej trójki stoperów. Jak ma ktoś taki przyjść to wolę żeby Wenger na 4 stopera kupił jakiegoś młodziaka za 5 mln..

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 16:35

Jedyne co przemawia za Grenierem to zaebiste strzały z dystansu i rzuty wolne. Ale jak wiadomo we Francji są większe bramki, a u nas wszyscy zatracają umiejętność wykonywania rzutów wolnych ;)

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 16:29

A ten Garnier to jest taka młodsza wersja Gourcuffa nie jest nam potrzebny taki piłkarz.
Skupmy się na napastniku i DM'ie.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 16:25

@ka2
Tu nie chodzi, który transfer jest lepszy tylko, który bardziej potrzebny... A akurat Capoue czy Wanyama na tę chwilę są bardziej potrzebni niż Fabregas.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 16:13

Ciekawe co takiego Wenga widział w Gervinho...

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 16:07

@Pinguite
Nasri był lepsiejszy.
Garnier na skrzydle praktycznie nie gra. To je ŚPO/ŚP. No i jakoś nie widzę kolesia z takimi warunkami fizycznymi na flance.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 16:01

@Arsenal23
Garnier na skrzydle to tak jak Ramsey na skrzydle.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 01.06.2013, 15:56

@Arsenalfcfan
Dlaczego?

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady