Komentarze użytkownika Artetaballer

Znaleziono 1038 komentarzy użytkownika Artetaballer.
Pokazuję stronę 1 z 26 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia123456następna

Te ręki w polu karnym to teraz są takie, że na wszystko można znaleźć przepis, żeby ręki nie było.. Bez sensu to jest

@vitold napisał: "Wolverhampton Wanderers szuka nowego trenera po tym, jak zwolniony został Vitor Pereira.

Jak donosi David Ornstein z The Athletic, jednym z kandydatów do pracy na Molineux jest Erik ten Hag, choć na faworyta wyrasta inny szkoleniowiec.

Jak się okazuje, do drużyny wrócić może Gary O'Neil. To właśnie 42-latka w grudniu zeszłego roku zastąpił Pereira. Teraz Anglik rozmawia z byłym klubem.

Nie jest jednak jedynym szkoleniowcem, którego zatrudnienie rozważa Wolverhampton. Na liście życzeń klubu znajduje się także Erik ten Hag.

Holender pozostaje bez pracy po wyjątkowo krótkiej i nieudanej kadencji w Bayerze Leverkusen. Wcześniej pracował właśnie w Anglii - w Manchesterze United."

Do Wolves pasuje Ten Hag. Tam rozkradają klub od dawna, przekręty z agentami itp.. odnalazłby się Holender

Komentowany temat: Wyjazd na Turf Moor: Burnley vs Arsenal 01.11.2025, 13:19

@Mickeylo napisał: "Btw, jak myślicie Brentford czy Crystal Pałace dziś win?"
Crystal Palace 3:1

Isak pewniaczek na 9 już zmaga się z kontuzją pachwiny. Jest to już jego 6 kontuzja tego typu od października 2023 roku.

@alexis1908 napisał: "a moim zdaniem Slot tego nie ogarnie Wirtz charakterystyka kompletnie nie pasuje pod taktykę Slota mówiłem to od początku podobnie jak o tym że Pimpong to nie jest PO tylko niespełniony skrzydłowy . Wirtz idealnie odnalazłby się u nas albo w City za rok można go brać za 50 mln jako odpad z Live ;)"
Być może.. tam Conte mógłby ich fajnie poukładać. Frimpong, Kerkez na wahadła. W ataku trio Isak, Salah, Wirtz. A w środku Szabo i Gravenberch... tylko brakuje im ze dwóch ŚO

@Marzag napisał: "Ktos tu mowil, ze Xavi Simmons to jest lepszy pilkarz od Eze, niezly tejk ktos mial xd"
Ja mówiłem i dalej tak uważam, ale to nie zmienia faktu, że Eze też uwielbiam.

Natomiast masz racje, jak na razie Xavi nic wielkiego nie pokazał w Totkach. Jedynie przebłyski i pojedyncze zagrania, bardziej efektowne niż efektywne.

@grzegorz1211 napisał: "I najlepszym przykładem tego jest Wirtz u Xaviego i teraz przy Slocie, a w drugą stroną jak Arda Guler odbudował się przy Xavim Alonso, a jak grał u Ancelottiego"
Zarówno Wirtz jak i Guler to są piłkarze o zbliżonej charakterystyce jak Odegaard. Niby 10tki, ale grające na całej szerokości boiska. Tacy w teorii liderzy gry ofensywnej decydujący o tym, którą stroną leci atak.

Tylko, że w Liverpoolu nie ma ataku pozycyjnego i rola Niemca musi być znacznie inna od tej z Bayeru. Nie mniej Slot to ogarnie bo mam wrażenie, że jego najmocniejszą stroną jest dobieranie roli pod konkretnego zawodnika.

A Guler gra na pozycji Wirtza z Bayeru i radzi sobie świetnie. Zobaczymy jak będzie ich będzie ustawiał Alonso po powrocie Bellinghama

@artur759 napisał: "Według OPTA, Arsenal jest obecnie najsilniejszym klubem na świecie."
No bo jest... pisałem wielkrotnie, że w kluczowych drużyna Europy nadchodzi zmiana pokoleniowa i Arsenal budujący skład na młodzieży najbardziej na tym skorzysta.

Cieszy też naiwność Barcelony w stawianiu na Cubarsiego i polocie ofensywnym niczym Postecoglou... Real, który nadal stawia na duet Vini + Mbappe.. Liverpool gdzie Salah oraz Van Dijk są na skraju kariery... City, które nadal szukają odpowiednich zawodników, żeby zastąpić Mahreza, De Bruyne, Rodriego.

Obecnie poza Arsenalem są dwa kluby, które będą się liczyć w walce o LM:
Bayern - zespół z olbrzymim potencjałem ofensywnym i brakami w defensywie oraz na ławce.
PSG - klub podobnie zarządzany jak Arsenal. Też stawiają na młodych piłkarzy i udowodnili w zeszłym sezonie swoją wartość.

City jest najbliżej przebudowy... Cherki wygląda na zastępce De Bruyne. Marmoush jest niesamowity.. mają też Hallanda. Natomiast muszą jeszcze ogarnąć drugie skrzydło oraz 6. A także wzmocnić ławkę. Potrzebują na to co najmniej dwóch okienek.

Cytat Fabregasa... O tym kilka razy mówiłem.. i właśnie dlatego Nwanerii musi przystosować się do gry głębiej i stać się bardziej odpowiedzialny. Ewentualnie zmienić pozycję na 9/PS.

Cesc Fábregas: „Pozycja numer 10 znika. Zawodnicy pokroju Özila czy Jamesa Rodrigueza nie interesują już trenerów. Ci zawodnicy potrafią otworzyć mecz genialnym podaniem, ale teraz trenerzy wolą stabilną strukturę.

Kiedy Conte przybył do Chelsea, zacząłem rozumieć, na czym polega współczesny futbol: dużo biegania, sesje treningowe podzielone na etapy, treningi robotyczne…

Nie mogłem w to uwierzyć. Byłem w szoku, bo zawsze byłem graczem, który polegał na kreatywności, a to dla mnie najlepsza cecha w sztuce.

@monterpg12345 napisał: "Trochę się obawiam tego meczu. Wiem, że jak strzelimy 1 bramkę to później się skończy z 5:0 ale właśnie, jak szybko strzelimy i czy w ogóle bo Parker pewnie ustawi drużynę w polu karnym"
Burney nie jest takie szczelne w defensywie jak choćby Sunderland. Powinniśmy wygrać większą ilością bramek

@alexis1908 napisał: "Coś mnie chyba ominęło Martinelli ma kontuzję ?"
Pod koniec meczu kulał i ogólnie nie był w stanie biegać

@Marzag napisał: "Moim zdaniem nie, jakby któryś z nich przyszedł za Sakę to byłby to downgrade. Saka jest bardzo niedoceniany widocznie. To jest człowiek, na którego zawsze można liczyć, jak mu się poda piłkę to napewno wymyśli coś dobrego, jak mu się poda na walkę to na pewno się utrzyma, wierzy w dobry wynik do końca każdego spotkania, decyzje podjęte zawsze w punkt.

Mentalność i rozumienie gry na dużo wyższym poziomie niż u tych dwóch panów."

Też wolę Sakę niż Mbappe czy Viniego. To nasza perełka z akademii i idealnie pasuje do taktyki Artety. Do nas jak już miałby ktoś z nich dołączyć, to albo Mbappe/Vini na LS, albo Mbappe na 9. Lepszy byłby Francuz ze względu na swoją uniwersalność.

Natomiast porównanie do Gabiego jest trochę prowokujące. Moim zdaniem Martinelli ma nawet potencjał na złotą piłkę w przyszłości, ale ktoś musi go odpowiednio ustawić.. natomiast obecnie Gabi to piłkarz kilka lvl słabszy od Mbappe i Viniego.

@Marzag napisał: "Dla mnie Mbappe to jest trochę lepszy Martinelli. Ale to nie jest ktoś kto poprowadzi drużynę do najwyższych trofeów i weźmie pełną odpowiedzialność za sezon.

Saka > Mbappe na luziku"

Bez przesady... zarówno Mbappe jak i Vini są lepsi od naszych skrzydłowych. Po prostu oni powinni grać w innych klubach, żeby mogli pokazać pełnie swojego potencjału.

Sprawne oko może też zauważyć, że od tego sezonu nasi skrzydłowi mają o wiele mniej zadań defensywnych, więc w teorii powinni dawać więcej goli, asyst. Oczywiście jak mamy dobry wynik to grają głęboko, ale często są ustawiani blisko Gyo i tylko czekają na bezpośrednie podanie po którym będzie kontra.

@TlicTlac napisał: "Dobrze, że nie spojrzał na kadrę Arsenalu w meczu z Brighton, bo pomyślałby, że patrzy na skład jakiejś Chelsea :-)"
No myślę, że jakby wszyscy byli zdrowi i stworzyliby 2 jedenastki, to obie drużyny zakwalifikowałyby się do Ligi Mistrzów

@drewniane_krzeslo napisał: "2. Mosquera - chłopak ma 21 lat, a zagrał jak totalny szef odpowiedzialnie co najważniejsze niebywale skutecznie w obronie, można było odnieść wrażenie, że ma ponad 200 spotkań w Arsenalu, a on dopiero się wprowadził do nas."
Myślę, że jak na to ile grał u nas jest bardzo dobry. Natomiast tak ogólnie już dwa razy podając w poprzek/do bramkarza piłka mu się pod nogą zatrzymała i ledwo doszła do celu... musi się wystrzegać takich zagrań bo któregoś dnia stracimy przez to głupią bramkę podobną do tej co Tomijasu podawał do bramkarza.

Wczoraj też to jedno zagranie gdzie po przyjęciu piłki nie wiedział co dalej zrobić, po czym zrodziła się 100% sytuacja dla rywala.

Mosquera ma bardzo wysoko sufit. Jak nabierze jeszcze większej pewności siebie, to podobne błędy nie powinny się pojawiać

Komentowany temat: Derby po raz trzeci: Arsenal vs Crystal Palace 29.10.2025, 23:20

White kocur, co siateczkę założył... won od Bena!!! ;d

Komentowany temat: Derby po raz trzeci: Arsenal vs Crystal Palace 29.10.2025, 14:10

No, ale też piłkarzy powracających po kontuzji nie warto mocno ekplorować... White wszedł za szybko i się odnowiło. Podobnie może być z Hincapie, który niech zagra ~45-60 min, ale nie więcej.

Priorytetem jest odpoczynek dla piłkarzy, którzy grają wszystko - Gabi, Saliba, Rice, Timber, Gyokeress. I fajnie gdyby Eze nie grał więcej niż 45 min bo jednak jakby on wypadł to mamy przypał.

Moim zdaniem:
Trossard
Madueke Merino Nwanerii Dowman
Norgaard
MLS Hincapie Mosquera White

Po 45 min Timber za White'a, Eze za Madueke. W 60 min Saliba za Hincapie, Gyo za Trossarda

Komentowany temat: Derby po raz trzeci: Arsenal vs Crystal Palace 27.10.2025, 22:07

@Be4Again napisał: "Jednak bardziej poważnie, to tutaj ukłon należy oddać w stronę Jovera. To jego przybicie okazało się game changerem w tym aspekcie. Wcześniej Mikel nie wychodził poza przeciętność w aspekcie SP. Facet to poukładał tak, że każdy wie co ma robić. No i nasz mrs. Air Gabriel, jak jakaś linia lotnicza zrobi go swoją twarzą to zbije majątek :D"
No i kucharz Rice... myślę, że bardzo niedoceniony bo bez jego serwisu byłoby ciężko. Kto dostrzegł wgl w DMie taką umiejętność też zasługuje na pochwały. Równie dobrze Rice mógłby walczyć w powietrzu albo zbierać piłki z przedpola

Komentowany temat: Derby po raz trzeci: Arsenal vs Crystal Palace 27.10.2025, 12:54

@Marzag napisał: "Jeśli ktoś mówi że nie ma co oceniać Gyokeresa bo nie dostaje podań to są 3 możliwości przez które podań nie dostaje:
1. zawodnicy go nienawidzą i nie chcą mu podawać
2. zawodnicy nie są w stanie posłać celnego podania do napastnika
3. zawodnicy mu nie podają bo nie mają zaufania że on opanuje podanie i będzie kontynuacja akcji ale to z racji tego, że Gyokeres jest usprawiedliwiany tym, że nie dostaje podań jest wykluczone więc zostaje albo 1 albo 2."

Ale przecież Gyokeress dostaje podania i to wiele. Dokładnie takie po jakich w lidze portugalskiej strzelał gole, asystował.

Największym plusem w walce Gyo vs Sesko wg wielu osób miało być to, że Szwed potrafi sam sobie wykreować sytuacje jak ma wolne pole lub dostanie piłkę w polu karnym

I fakt w Portugalii to robił. A u nas już sobie nie radzi

Jak dostanie na wolne pole... jest wolniejszy

Jak na walkę z obrońcom... jest słabszy

Jak do nogi... to nie potrafi przyjąć piłki.

A nawet jeśli wychodzi sam na sam z bramkarzem... to ma problem z wykończeniem.

Obecnie jedyną zaletą Gyokeressa jest jego wytrzymałość. Gość nawet pod koniec meczu nadal mocno pressuje, dużo biega, przeszkadza przeciwnikom w rozegraniu od tyłu.

Komentowany temat: Derby po raz trzeci: Arsenal vs Crystal Palace 26.10.2025, 22:58

Ponoć podczas dzisiejszego meczu mniejsze lub większe kontuzje doznali Saliba, Rice, Martinelli i Callariori. Są może jakieś informację na ten temat?

Komentowany temat: Derby po raz trzeci: Arsenal vs Crystal Palace 26.10.2025, 15:54

Eze SIGMA - strzelił gola swojemu byłemu klubowi! Let's go!

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 25.10.2025, 16:35

Macie jakieś strony ze strimingiem? Strumyk znowu odwala i przerywa mecz co kilka minut

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 24.10.2025, 22:47

@1886gunner1886 napisał: "Chyba poznamy dzisiaj pierwszego spadkowicza. WHU wygląda tragicznie i nic nie wróży na poprawę, bilans już -13"
Wyglądają tragicznie, ale tam jest kasa. Przyjdzie jakiś bardziej defensywny trener i ich wyciągnie ze strefy spadkowej

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 24.10.2025, 20:35

@arsenallord napisał: "Każdy klub w Premier League > FC Porto"
Bez przesady. Myślę, że w byliby w ~top10. Z Notthingam przegrali na wyjeździe, ale to o niczym nie świadczy. Nie tak dawno przecież ledwo co ich pokonaliśmy po dwumeczu w karnych.

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 24.10.2025, 19:00

@SunTzu napisał: "Z Borasow to takie eksperty jak z koziej... wiadomo co... traba. Jak w jakims klubie gra polak to juz pare oczek w gore do prestizu i swiatowego poziomu xD"
No, ale Porto jest dobrym klubem, chyba największym historycznie w Portugalii. Kiedy dwóch naszych ŚO grało w tak solidnym zespole? Myśmy się cieszyli jak był Pazdan z Legii czy Glik z Torino...

Wiadomo, może Porto to nie jest TOP20 wszystkich klubów... bliżej mu do miejsc 30-50. Nie mniej dalej jest to o wiele lepsza lokata niż zespoły z ekstraklasy, Torino, Sampdorii i innych gdzie większość naszych piłkarzy grało i gra obecnie.

A Borek i inni eksperci co mają mówić? Lepiej jak opinia publiczna wspiera naszych niż wytyka błędy co nie wnosi nic dobrego do umiejętności piłkarzy i atmosfery w reprezentacji. A Ci eksperci mają dużą w tym role bo większość ludzi im wierzy.

No i też fajnie mieć w jednym klubie dwóch podstawowych ŚO... zawsze to lepsze zgranie w repce.

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 24.10.2025, 16:40

@Be4Again napisał: "Dziwnie cicho wśród naszych rodzimych "dziennikarzy", którzy bili ochy i achy nad transferem Kiwiora do "topowego europejskiego" klubu jakim jest Porto. Po każdym ich ligowym zwycięstwie z jakimś klubem nie wiadomo skąd "Polski mur", "topowy duet obrońców w Europie". Przyszedł mecz z 18 drużyną EPL, która jest w kryzysie i w lidze potyka się o własne nogi i się okazało że Forest rozbija potężne Porto 2:0. Z siermiężnym Dychem na ławce :D"
No przepaść jest ogromna. Nie widziałem meczu, skrótu tylko na flashscore, że obie bramki padły pod rzucie karnym... Orientujesz się czy, któryś z Polaków coś sprokurował?

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 24.10.2025, 12:02

@Be4Again napisał: "CP to obok Bournemouth najciekawszy projekt w lidze spoza klubów z tzw. mainstreamu. Brighton trochę poszło w kierunku ekonomii... sprzedawali dużo i drogo, jak wiadomo nie tylko zawodników, ale też trenerów. Niestety odbiło się to na jakości sportowej. Po sezonie 22/23 wydawało się, że na stale zagoszczą w top 6. Niestety do tej pory nie udało się powtórzyć tego wyniku. Mówi się, że Baleba może być sprzedany już w styczniu... Podobno ManU jest gotowe wyłożyć za niego 80mln. Więc tam raczej ważniejszy jest $ od celów sportowych... Bournemouth zatrzymało Semenyo mimo sporego zainteresowania jego osobą. Przedłużyli z nim kontrakt i postawili zaporową cenę co skutecznie zniechęciło większe kluby."
Baleba to więcej w szpitalu niż gra i jest strasznie elekryczny. Inwestowanie w niego 80 mln, to jest trochę żart. Wiem... ma genialne warunki fizyczne i momentami przypomina "większego" Parteya, ale mimo wszystko za całokształt jest jak dla mnie mocno przehajpowany.

W Brighton najwięszy talent to obecnie Minteh, który zaczyna przypominać mi mocno Mane (oczywiście chodzi mi bardziej o styl gry i potencjał, a nie że jest już teraz tak dobry)...

Świetny jest też Rutter - genialne warunki fizyczne, technika użytkowa... materiał na TOP 9tke, choć myślę, że kariery nie zrobi. Często w szpitalu, rzucany po różnych pozycjach, ma taki syndrom Havertza i potrzebuje swojego Artety.

No i z takich ciekawszych graczy jest również Gruda. To bardzo techniczny piłkarz ze świetnym uderzeniem, ale trzeba mu zmienić pozycję bo 10-tkami już się nie gra, a w tej roli czułby się najlepiej.

Obecnie żaden piłkarz Brighton nie jest wystarczająco dobry dla Arsenalu. Za 2 sezony może Minteh bo czuje, że wystrzeli z formą jak Mbeuemo i Semenyo.

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 24.10.2025, 11:03

W niedziele Gyo albo Saka musi otworzyć wynik. Niech wpadanie pierwsza bramka bez stałego fragmentu gry

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 24.10.2025, 11:01

@Be4Again napisał: "CP należy się szacunek i trzeba do nich podejść z nastawieniem jak do topowej ekipy, nawet po tej wpadce z potężną Larnacą... W ciągu dwóch sezonów stracili dwóch absolutnie kluczowych zawodników Ollise i Eze nie tracąc przy tym zbytnio na jakości. W takim klubie jak Palace to olbrzymie osiągnięcie. To trochę tak jakbyśmy my stracili Sake i Declana, a mimo to wygrali mistrzostwo. Dlatego ja mam duże uznanie do pracy jaką wykonuje Glasner w CP. To solidna i poukładana drużyna, a po w wpadce z LK wyjdą rozjuszenie na nas. Nie będzie to spacerek...

Jednak mimo wszystko obstawiam 3:0 dla nas :)"

W Crystal Palace zawodnicy rozwijają się i to jest chyba najlepsza reklama dla Glasnera. Inna ważna rzecz, to umiejętność sprzedaży i nie od razu wszystkich na raz jak to zrobiło np. Brenford czy swego czasu Brighton. Oni sobie co rok sprzedają po troszkę kupując inne talenty.

Podoba mi się też przekazywanie liderowania w zespole na kolejnych graczy.. był Olise z Eze, teraz Mateta, następnie będzie Sarr i Pino. Wykreowali też liderów w formacji defensywnej jak Guehi, Lacroix i Munoz... mają olbrzymi potencjał w środku Whartona oraz dobrze przy nim wygląda Kamada (bo on na skrzydle był kiepski)

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 23.10.2025, 15:07

@Nicsienieda napisał: "Akurat pod względem liczb, Saka ma lepsze statystyki gola/asysty na minutę nawet za poprzedni, średni sezon. Yamal fajnie wygląda w topowych meczach w których go pewnie widzieliśmy, ale to zakłamuje jego wkład z meczu na mecz."
Nie napisałem, że Saka ma mniej goli i asysty na minutę - wiem, że tak nie jest. Chodziło mi bardziej o końcówki spotkań, w którym Yamal im wygrywa mecze, a Saka o wiele mniej miał takich sytuacji.

Z drugiej strony Barcelona lubi stracić 2 bramki do przerwy i często potem muszą gonić wynik. Tak było w wielu meczach zeszłego sezonu, więc ogólnie Yamal miał więcej okazji, żeby gonić wynik i pewnie dlatego mam takie zdaniem o nim.

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 23.10.2025, 12:01

@Nicsienieda napisał: "Zgadzam się, ale wykorzystując analogię, porównałbym ich pod względem dośrodkowań. Saka dośrodkuje prawą nogą, Yamal zamiast tego zrobi trivelę. Wychodzi prawie na to samo, ale jedno wygląda lepiej na powtórkach."
Tak z moich obserwacji największą przewagą Yamala jest jego umiejętność do niekonwecjonalnych podań, które często znajdują adresata. Jest świetnym gamechangerem... w gorszych chwilach bierze na siebie odpowiedzialność zdobywania goli. To bardzo imponujące jak na jego wiek i trochę mi tego brakuje u Saki.

Natomiast nie uważam, że Saka jest gorszym piłkarzem. Obecnie piłkarsko do "mojego zespołu" wolę Sake, a Yamala na końcówki spotkań

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 23.10.2025, 10:44

@Mastec30 napisał: "No zamiast Isaka byłby tak jak pisze Luis Diaz. Gakpo grywał jako backup na N. Ławka wyglądała by podobnie. CHyba wolałbym mieć obecnie Diaza w składzie niż Isaka"
O Diazie nie doczytałem, pewie w innej wiadomości o nim wspomniałeś.

Diaz chciał odejść już dwa sezony temu. W styczniu 29 lat, gra na skrzydle + połudnowo-amerykańskie korzenie (zazwyczaj, krótka kariera) i dostali bardzo dobrą ofertę.

Moim zdaniem podjęli dobrą decyzję. Jak Isak zacznie robić liczby podobne do Newcastle, to nikt nie będzie mówił o Diazie, który jak na standardy Premier League nie był wybitnym graczem

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 23.10.2025, 09:26

@Mastec30 napisał: "Szczerze to gdyby Liverpool odpuścił Isaka, został tylko z Ekitike ale za to nie sprzedawał Diaza to byłby teraz dużo mocniejszy. Isak myślę że sie ogarnie w końcu bo jednak za dobry jest żeby nie ogarnąć ale wydaje się od początku takim transferem mocno na siłe. Niekoniecznie potrzebnym"
Nie no bez Isaka, to ich ławka wyglądałaby tragicznie. Tak to przynajmniej mają kim straszyć - Chiesa prezentuje się bardzo dobrze i docelowo Ekitike tam będzie albo Gakpo, a obaj obecnie ciągną Live.

Bez Isaka mieliby Chiese i tego 16latka na oba skrzydła + atak.

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 23.10.2025, 00:02

@Nicsienieda napisał: "Na montażach styl Madueke czy Yamala bardziej zwraca uwagę."
Wbrew pozorom Yamal zapożyczył styl dryblingu od Saki. Też bazuje na zmiennym rytmie biegu, wykorzystuje mocno swoje warunki fizyczne, potrafi siatki zakładać.

Jedyna różnica jest w szybkości bo Yamal jest trochę bardziej dynamiczny od Saki, wydaje się kreatywniejszy przy zejściu do środka. A Saka ma o wiele lepsze wykończenie i jest efektywniejszy.

Ogólnie to są piłkarze o bardzo podobnej charakterystyce

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 18:43

@arsenallord napisał: "Nasz piłkarz nie ma szans na ZP. Chyba, że Anglia wygra mundial bo dobrej grze Saki . My nie jesteśmy tak medialni jak Barcelona choćby. Yamal zrobi 5+5 g/a w lidze i już będzie wyżej"
W Anglii jest Kane, ktory na 90% będzie królem strzelców Bundesligi i zdobędzie tam puchar + zazwyczaj to on ma najwięcej bramek w repce. Mam też wrażenie, że nawet Palmer jest bardziej ceniony na świecie od Saki, nie mówiąc o Bellinghamie.

W Brazylii Vini

We Francji Mbappe, Dembele.

Śmiesznie gdyby Merino był królem strzelców z hattriciem w finale.. choć pewnie nawet wtedy Yamal będzie wyżej haha

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 17:28

@NicolasJover napisał: "Jak myślicie, jak byśmy hipotetycznie wygrali znaczący puchar, czy ktoś od nas miał by szansę na złotą piłkę ?"
Najprędzej Saka albo w sytuacji kiedy żaden zawodnik ofensywny nie wyróżni się zbytnio, a Arsenal wygra LM i Premier League z małą ilością straconych bramek to Gabriel lub Saliba

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 17:25

@NicolasJover napisał: "Apropos nowych użytkowników i doświadczenia atretyzmu, raczej nie jesteśmy zespołem, w którym młodzi się zako****ą tak jak w barcy, realu, psg, czy city. Raczej każdy z obecnych tutaj użytkowników zakochał się w klubie x lat temu. Ja nie znam żadnego kanoniera który zaczął sympatyzować z klubem w ostatnich latach, nawet pomimo lepszych wyników w ostatnich latach. Jak myślicie, jak byśmy hipotetycznie wygrali znaczący puchar, czy ktoś od nas miał by szansę na złotą piłkę ? W ostatnich latach to tak naprawdę konkurs popularności niż czystych umiejętności piłkarskich."
Do tego potrzebujemy Ode w formie... on swoimi zagraniami zjada wszystkich naszych zawodników. Dla takich piłkarzy chodzi się na mecze.

Saki, Eze drybling jest efektywny, ale mniej efektowny. Madueke trochę bardziej widowiskowy, ale też szału nie ma.

No chyba, że nagle Martinelli włączy tryb CR7 bo on sufit wbrew opinii większości ma bardzo wysoko.

Mamy jeszcze Dowmana, ale to melodia przyszłości.

Moim zdaniem najlepiej ogląda się Odegaarda

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 15:59

@Nicsienieda napisał: "Czyżby wczoraj cała Polska dostąpiła zaszczytu doświadczyć w TVP Artetyzmu Wielkiego Arsenalu?"
Może dojdą jacyś nowi użytkownicy. Choć wątpie bo jakoś bardzo ładnie nie zagraliśmy. No może poza tym zagraniem Zubiego co sobie podbił piłkę + kilkoma szarżami na skrzydłach i MLS przy golu. W sumie trochę tego było

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 15:42

Gyokeress na treningach ma najlepszego walczaka w lidze, fajnie że budują relacje. Jak nauczy się wygrywać pojedynki z Gabrielem, to żaden obrońca nie będzie mu straszny

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 11:29

Mi najbardziej w Martinellim imponuje, że on w 90 min biega tak samo jak na początku meczu. Jest to potwór jeśli chodzi o wytrzymałość... a mimo braków technicznych (typowych dla ŚP) bardzo podoba mi się jak schodzi do środka i szuka gry. Zawsze wtedy mam myśl "tym razem straci piłkę i pójdzie kontra", a jednak zazwyczaj zamyka mi mordę robiąc przewagę w środku.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady