Komentarze użytkownika Artetaballer

Znaleziono 168 komentarzy użytkownika Artetaballer.
Pokazuję stronę 4 z 5 (komentarze od 121 do 160):

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 22.04.2025, 21:40

@Be4Again: Myślę, że za Vieire nawet 25 mln uda nam się ugrać. On jest najlepszym zawodnikiem Porto w tym sezonie.

A co do Kiwiora, to jeszcze zobaczymy... Nie można wykluczać sytuacji, w której Arsenal z Polakiem w składzie zdobędzie LM. Wtedy może akurat wygryzie Gabriela bo czemu nie?

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 22.04.2025, 18:08

A jak myślicie, czy Arteta zaskoczy transferem out lub ogólnie zrezygnuje z jakiegoś obecnie gracza pierwszego składu?

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 22.04.2025, 17:40

@Damper napisał: "Mam wrażenie, że wyeliminowanie Realu przez Arsenal trochę niektórym zaburzyło trzeźwe spojrzenie na rzeczywistość. No sorry, ale pisanie, że nie chciałbym nikogo z Realu to jest dla mnie jakaś abstrakcja, kiedy posiadają oni absolutnie topowych zawodników na swoich pozycjach. Nie chciałbyś Bellinghama? Ja bym chciał, gdyż jest lepszy od każdego z naszych pomocników, może z wyjątkiem Rice'a."
Ale czy Bellingham jest nam potrzebny? Trudno powiedzieć czy byłby bramkostrzelną 9tką... w środku mamy Rice i Ode, którzy fajnie się uzupełniają. Bardziej patrzyłem przez pryzmat naszej strategii i braków kadrowych - 2x DM, LO/ŚO, skrzydło, atak, 10.

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 22.04.2025, 16:01

@Artetaballer napisał: "Z obecnego składu Realu chyba tylko Camavinge chciałbym, ale gdyby zgodził się pełnić rolę rezerwowego."
Aaaa i uwielbiam Gulera. Jeśli Nwanerii ma być alternatywą dla Saki, to Turek mógłby fajnie uzupełniać naszego kapitana.

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 22.04.2025, 15:59

@Szogun napisał: "W MADRYCIE MOŻE ZROBIĆ SIĘ GORĄCO!

Według doniesień, Florentino Perez w weekend ostro postawił sprawę w szatni...

jeśli Real nie sięgnie po żadne trofeum w tym sezonie, żaden piłkarz nie może spać spokojnie!

Klub ma być gotów wysłuchać ofert za KAŻDEGO zawodnika"

Moim zdaniem Perez tym komunikatem daje przyszłemu menadżerowi wotum zaufania.. na zasadzie, że skład będzie krojony na miarę menadżera, która zawita do Realu.

Jeśli będzie chciał grać z Viniciusem i Mbappe, to git... a jeśli nie, to może sprzedać Brazylijczyka budując skład na Mbappe.

Z obecnego składu Realu chyba tylko Camavinge chciałbym, ale gdyby zgodził się pełnić rolę rezerwowego. Mógłby obskoczyć LO i DM. Natomiast to raczej nierealny transfer ze względu na ambicje zawodnika i nieadekwatną wysokość wynagrodzenia do roli na boisku.

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 22.04.2025, 15:47

@Mastec30 napisał: "Mam duże nadzieje, że odpali. Nie wiem jaki ma warsztat i ile jedzie dotąd na nazwisku a ile na umiejętnościach ale mega by mnie ucieszyło gdyby zrekompensował sobie trenerką to co nie udało się jako piłkarz"
We wszystkich Football Menagerach Wilshere to jest świetny trener, także może akurat się sprawdzi :D

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 21.04.2025, 23:02

@Damper napisał: "Ma 5 asyst, czyli tyle samo co Merino."
Na flashscore sprawdzałem i tam są 3 asysty

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 21.04.2025, 23:00

spurs grają tragicznie w tym sezonie. Jedynie ten Bergvall wygląda na ciekawego zawodnika. Mimo młodego wieku nie boi się rozgrywać, ciągle pod grą, niezły technicznie. Na Arsenal jest za słaby, ale mógłby gdzieś odejść, żeby nie gnić w totkach

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 21.04.2025, 22:15

@Dawid04111 napisał: "gra kombinacyjna? Merino z racji że jest pomocnikiem to też w tym aspekcie jest ok, ale Havertz to TOPka w tej kwestii."
Havertz gra typowego napastnika i podaje do najbliższego. Ma w tym sezonie 3 asysty. Z City, Monako to były odzyskane piłki po pressingu i wystawienie do pustej bramki. Natomiast z Dinamo plecami do bramki podał wycofał do Rice.

Tam gry kombinacyjnej jest niewiele. Nadrabia za to właśnie pressingiem i zaangażowanie. Mało wymienności pozycji, czasem zejdzie do prawego skrzydła do prostopadłego podania.

Moim zdaniem Merino o wiele lepszy jest pod względem gry kombinacyjnej

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 21.04.2025, 22:01

Znowu do Premier League awansowali Leeds i Burney... a Sheffield United będzie w barażach walczyć. Coś muszą zrobić z tym Championship, żeby drużyny miały większą szansę na utrzymanie się...

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 21.04.2025, 21:54

No dobra, ale porównajmy Havertza z Merino pod względem atrybutów, które są ważne u nas na pozycji 9.

1. Wykończenie akcji - jak dla mnie Havertz 5, Merino 9
2. Pressing - H9, M7
3. Gra kombinacyjna H6, M9
4. Wsparcie obrony H8, M8
5. Zbieranie długich piłek H9, M8
6. Czujka w polu karnym H7, M5
7. Mentalność, umiejętność strzelania ważnych goli H9, M9

Mi wychodzi łącznie Havertz 53, Merino 55 punkty.

Martinelli może zamykać akcje Saki na skrzydle i wtedy mamy na przedpolu Merino, o górne piłki walczy Rice, a dokłada nogę Gabi, więc wszystko się zgadza.

Nie wiem czy zauważyliście, ale ostatnio zarówno Martinelli jak i Saka częściej schodzą do środka odrywając rolę napastnika. To jest kluczowe w obecnej strategii. Merino wyciąga obrońcę, a boczny pomocnik wchodzi w drugie tempo.

Havertz jak dla mnie jest gorszy od Merino bo jego wykończenie jest bardzo słabe. Mikel potrzebuje pół sytuacji do gola, a z Havertzem bywa różnie.

Kolejna kwestia to zmysł do gry kombinacyjnej... kiedy Havertz zagrał takie podanie jak Merino do Saki z Realem czy do Gabiego z Ipswich??? Niemiec gra tyłem do bramki i podaje do najbliższego. Chce się pozbyć piłki i wejść w pole karne.

Dla mnie te dwa argumenty są kluczowe bo wykończenia i gry kombinacyjnej trudno się nauczyć... a to w jaki sposób pressować przy wydolności Mikela spokojnie można przyswoić. Może Merino nigdy nie będzie miał czujki napastnika, ale wycofując się robi miejsce dla skrzydłowych, więc nie musi tego umieć

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 21.04.2025, 15:33

@GunnersFan9 napisał: "Merino jako typowy pomocnik ustawiony z przymusu w miejsce Havertza dał nam o wiele więcej niż Niemiec. Pressing, wiecznie pod gra, starzeją bramki, asystuje, wykorzystuje swoje sytuacje podbramkowe."
Dokładnie tak... Merino jest przekocur! Jak dla mnie mamy już wymarzoną 9, tylko Martinelli musi robić to co w ostatnim meczu - zamykać akcje na długim, krótki słupku. Merino brakuje timingu, przyśpieszenia, więc Gabi idealnie może go w tym uzupełnić.

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 21.04.2025, 13:27

@adek504 napisał: "Barca i PSG są widowiskowe i mają mocna ofensywę"
W czym niby oni są lepsi od nas? Powtarzacie po fachowcach w studiu farmazony jakbyście nie oglądali Arsenalu... Nasi mieli problem z ofensywą kiedy nie było Martinellego, Odegarda i Saki. Obecnie cała drużyna jest świetna, zarówno w ofensywie jak i defensywie. Merino również niczego nie brakuje, wręcz przeciwnie - gra wspaniale.

Jesteśmy faworytami do zdobycia LM, jedynie Inter może nam przeszkodzić dlatego trzymam kciuki za Barcę.

Eksperci w studio nas zrównują z Atletico, co jest totalnym nieporozumieniem. Przynajmniej Wy, kibice nie powtarzajcie tej narracji.

Komentowany temat: Oceny zawodników Arsenalu po meczu z Ipswich Town 20.04.2025, 21:02

Odegaard powienien mieć 7 - kilka wykreowanych sytuacji, ma asystę i grał szybciej niż ostatnio nas przywyczaił. Nie ma co go karać za gorszą dyspozycję w tym sezonie.

Najbardziej na 6 zasłużył Saka, choć moim zdaniem ocena minimalna każdego zawodnika pierwszego składu to 7

Komentowany temat: Wielkanocne granie: Ipswich Town vs Arsenal 19.04.2025, 23:02

Szkoda, że zarówno Cunha jak i Joao Pedro mają takie wybujałe ego... Arteta nie lubi takich piłkarzy. Woli bardziej stonowanych, nie robiących problemów, panujących nad emocjami.

Oni chyba dobrze sobie radzą w defensywie... Cunha grał w Atletico, więc musiał się coś nauczyć + świetnie rozgrywa. A Pedro wraca jako skrzydłowy i zabezpiecza dwie pozycje

@Dzulian napisał: "Klopp i Real to jeden z najbardziej poronionych pomysłów. Chłop w biografii pisał o filozofii biegania 120 km przez drużynę. A taki Real z nami przebiegł 101km xDD

Dantejskie sceny by sie tam działy. Vini to od razu lota do Arabów, nawet nie ma o czym mówić."

No z tym bieganiem, to fakt. Choć z drugiej strony Salah niewiele dawał w defensywie.. Mane trochę więcej wracał, ale głównie Firmino pracował w tyłach.

Także pewnie Mbappe przerzuciłby na prawe skrzydło i do ataku transfer jakiegoś pracusia. Chyba, że Bellingham do ataku i wzmocnienie pomocy

@pablofan: A to jest coś na rzeczy? Ponoć też Kloppa rozważali, który moim zdaniem byłby tam idealny. Znowu Barca grałaby krótko, a Real szybkie kontry

@artur759: Jorginho to jest taka oczywista opcja nr 1. Natomiast mówię o sytuacji, w której on nie wyleczy kontuzje. Trossard na 9 jest słaby.. ewentualnie jakaś wymienność z Martinellim

A może Rice na 6, Merino na 8 i Nwanerii na 9. Do meczu z PSG mamy dwa spotkania, więc można przećwiczyć to ustawienie

@Nicsienieda napisał: "Martinelli lepszy niż Mbappe i Vinicius (razem wzięci)?"
Martinell strasznie zaimponował mi tym rajdem w doliczonym czasie gry. Minał zawodnika realu, który wszedł z ławki jak pachołka. Jego wydolność jest na najwyższym poziomie. Pewnie mógłby biegać maratony

I myślę, że w pierwszej chwili sędzia podyktował karnego dla Realu ze względu na sytuację z naszym karnym. Chciał być konsekwentny, ale po dokładnym obejrzeniu wywnioskowali, że Mbappe symulował

@Bartek_ napisał: "Z drugiej strony faul na zawodniku bez piłki lub niebiorącym udziału w akcji to też faul, a pole karne, to pole KARNE, a więc miejsce, w którym za faul otrzymuje się karę w postaci rzutu KARNEGO. Nasz zawodnik był zatrzymywany niezgodnie z przepisami? No był. W polu karnym? No w polu karnym. A więc należy się kara? Według przepisów gry w piłkę nożną - tak."

Mi się podoba ten kierunek myślenia bo podczas rzutów rożnych mam wrażenie, że odbywają się zapasy, a nie gra w piłkę nożną.

Natomiast jest mnóstwo takich sytuacji jak ta z Merino, ale z moich obserwacji takich fauli się nie gwiżdże - szczególnie kiedy zawodnik nie uczestniczy w akcji. A gdyby uczestniczył, to może z 3 sędziów na 10 podyktuje karnego.

Czy to dobrze? Czy to jest zgodne z przepisami? Nie wiem... po prostu mówię o swoich obserwacjach, a oglądam sporo piłki nożnej.

A ten "faul" Declana, to 0 na 10 sedziów dyktuje rzut karny, a 1-2 daje zółtą kartkę dla Mbappe za próbę wymuszenia.

A co myślicie o pracy wczorajszego sędziego? Moim zdaniem karny z kapelusza... choć podoba mi się kierunek tej decyzji - w polu karnym często podczas stałych fragmentów dzieją się dziwne rzeczy. Nie mniej Merino nie miał prawa dojść do piłki i w Anglii nikt nie podyktowałby za to karnego.

Gwizdał też dużo drobiazgowych fauli + jak dla mnie Rudiger powinien wylecieć za hamstwo i żółtą kartkę powinien otrzymać bodajże Saliba w końcówce przy faulu na Mbappe za faul taktyczny.

@adek504 napisał: "Zgadzam się, że drużyna jest tak zbudowana żeby odpowiedzialność za gole była rozłożona i jest to bardzo dobre, bo wszyscy strzelają i wszyscy budują akcje

To nie powinien być ktoś w stylu Haalanda kto raczej w rozegraniu nie pomaga, bo jak drużynie nie szło i nie strzwarzala sytuacji to grali jakby w 10

Jednak to też musi być ktoś trochę innego stylu niż Havertz który pewnie dalej też będzie wykorzystywany na 9
Dobrze jakby to był ktoś szybszy, bardziej mobilny z dobrym wykończeniem żeby móc zmieniać styl na 9 w zależności od przeciwnika"


Dokładnie o tym pisałem i w 100% się zgadzam. Moim zdaniem teraz kiedy już odpadliśmy z walki o tytuł Premier League powinniśmy testować Nwaneriego na pozycji 9. U niego rozgrywanie to nie jest najlepsza strona, więc Odegaarda raczej nie wygryzie. Saka jest nie do ruszenia... A z jego niesamowitym uderzeniem, gibkością mógłby być świetnym napastnikiem.

Natomiast jeżeli nie sprawdzi się, to jazda po napastnika, ale tak jak piszesz - po kogoś kto gra dla klubu, a nie dla korony króla strzelców.

@ZielonyLisc: Przeczytaj całość. Bardziej mi chodziło o to, żeby nie opierać całej ofensywy na jednym graczu - napastniku, który da +20 goli. Obecnie jesteśmy mocno zależni od Saki i pod jego nieobecność były duże problemy.

Dlatego zaproponowałem Simonsa i Castro. Dwóch zawodników, którzy mogą dać łącznie ~25 g+a, a jednocześnie są bardzo zaangażowani w grę zespołu, wracają do obrony i mogę wchodzić z ławki.

Oglądam Sporting i Gyökeres stoi przez większość czasu przy linii środkowej boiska czekając na prostopadłe piłki. U nas tak się nie gra... U nas nie będzie miał miejsca, żeby się rozpędzić. A Sesko chce być pierwszym wyborem co również może być trudno

Powiem Wam, że po tym co zobaczyłem w dwumeczu z Realem bardzo zdziwie się, jeśli Arteta będzie chciał mocno rotować pierwszym składem na przyszły sezon.

Przecież mając "pół" kontuzji mniej i nieco więcej szczęścia z sędziami spokojnie wygralibyśmy Premier League.

Czy aż tak bardzo potrzebujemy napastnika do pierwszego składu? Merino, Havertz, Jesus, Nwanerii z niesamowitym strzałem. ..

Dużo mówi się o tym, że musimy mieć napastnika, który zapewni nam +20 bramek, ale to droga do nikąd. Wypada Halland, Mbappe, Lewandowski, CR, Messi i nie ma kto strzelać bramek w klubie. Potrzebujemy być groźni na każdej pozycji w ataku, a nie opierać się na jednostkach.

Dlatego myślę, że Arteta dobrze robi grając fałszywymymi 9 i rozkładając odpowiedzialność za strzelanie goli na wszystkich zawodników ofensywnych.

Jak dla mnie oczywiście może przyjść nowa 9, ale o charakterystyce Merino/Havertza - wracających do obrony, wspierających również rozgrywanie. W tej roli o wiele lepiej czuje się Sesko niż Gyökeres, ale on "wymaga" pierwszego składu, więc rozejrzałbym się za kimś jeszcze innym.

Niedawno były plotki o 20 latku z Bolognii "nowym Aguero" - SANTIAGO CASTRO). Moim zdaniem idealna opcja w miejsce GJ. To zawodnik do rotacji z talentem na pierwszy skład. Inny profil gracza, ale również bardzo wartościowy dla drużyny. Jedyny znak zapytania, to czy jest on lepszy od Nwaneriego, który na 10 zbyt wiele nie pogra. Moim zdaniem Nwanerii powinien zostać przetestowany na 9 w meczach o pietruszkę - do końca tego sezonu Premier League.

Poza napastnikiem w miejsce Nelsona/Sterlinga powinniśmy kupić XAVIEGO SIMONSA, który zabezpieczy pozycję lewoskrzydłowego, lewej i prawej 8. Razem z Trossardem może być pierwszym zawodnikiem do wejścia. Uwielbiam tego zawodnika - daje liczby, ma serce do gry, twardo stoi na nogach.

ZUBI, HJULMAND - jeśli Jorginho i Partey chcą odejść. Zubi do pierwszego składu, a Hjulmand w obwodzie.

Jeśli ktoś z ŚO zdecyduje się odjeść, to HUIJSEN.

+ rezerwowy bramkarz

To wszystko... czyli jak widzicie 1 zawodnik do pierwszego składu i kilku do rotacji

Komentowany temat: Rewanż na Bernabéu: Real Madryt vs Arsenal 16.04.2025, 20:21

Jak ktoś ogląda mecz na strims to polecam wejść z 10 min wcześniej na strima

Komentowany temat: Rewanż na Bernabéu: Real Madryt vs Arsenal 16.04.2025, 19:48

@Handcuff napisał: "Trochę emocji jest jak wszędzie straszą tymi remontadami, ale bez jaj, my jesteśmy zbyt mocni w defensywie. Arsenal w ciągu ostatnich dwóch lat to jest top1 albo top2 w całej Europie, jeśli chodzi o statystyki defensywne. Nie wierzę, że nasi to przesrają dzisiaj. ;p"

Tutaj nie chodzi o umiejętności. W tym meczu kluczowe znaczenie będzie miało przygotowanie mentalne.

Komentowany temat: Rewanż na Bernabéu: Real Madryt vs Arsenal 16.04.2025, 15:24

@Siwy2185 napisał: "Wchodzi jak w masło!
Arsenal wygra, powyżej 2,5 gola, Arsenal powyżej 4,5 rzutów rożnych i Real Madryt powyżej 4,5 kartek, kurs 101,00"

Powyżej 2,5 gola w meczu czy tyle bramek ma strzelić Arsenal?

Komentowany temat: Rewanż na Bernabéu: Real Madryt vs Arsenal 15.04.2025, 23:58

Musimy uważać na pierwsze 15 min, żeby nie strzelili. A poza tym lecimy po swoje grając nieco głębiej z kontrataku. Oni są najgorsi w ataku pozycyjnym + boki obrony to nasze najmocniejsze elementy.

Bardzo liczę na Martinellego. On musi się zaatakować kilka razy... Przydałby się również Havertz, który potrafi powalczyć o długie piłki

@Dzulian napisał: "Bez przesady. Jeśli ktoś zawodzi z postawy to Odegaard i Martinelli. Rice poniżej niezłego poziomu nigdy nie schodzi. Albo gra wybitnie. Albo poprawnie. Nazwanie go zawodem to jest spore wyolbrzymienie i koloryzowanie."
Początek sezonu miał słaby, ale fakt "zawodził" może to zbyt mocne słowo

Nie no, ale prawda jest taka, że Rice przez większość TEGO SEZONU zawodził. Teraz gra bardzo dobrze, zeszły sezon też miał super.

W tym sezonie najrówniej gra Timber, Gabriel i może Merino z Saką. No i oczywiście MLS, który od debiutu jest moim zdaniem naszym najlepszym piłkarzem.

@marimoshi napisał: "Z Odegaardem jesteśmy przewidywalni. Norweg spowalnia gre i ciągle szukał tylko Saki. Nie byloby pressingu z jednym czy drugim jak Ci z przodu biega Trossard. Tak na prawdę kluczowy dla Naszego pressingu jest Havertz. Te powroty Martina to też mityczne bo za każdym razem przegrywa fizycznie i w obronie nic nie daje"
Eeeee nie zgodzę się. Specjalnie zwróciłem uwage na Zine w tym meczu bo pewnie jak nie uda się go sprzedać, to właśnie w tej roli pozostanie. Bardzo wolno wracał do obrony i jego pressing to był żart. Jak ktoś ma dostęp do statystyk, to sprawdźcie ile średnio km robi Ode na mecz, a ile wczoraj zrobił Zina. Całego meczu nie zagrał, ale można porównać tak mniej więcej.

Pressing sprawia, że przeciwnik podaje niedokładnie i mamy szansę szybko odzyskać piłkę. To fundament gry Arsenalu z którego Ode wywiązuje się wzorowo. Można się przyczepić do goli, asyst, ale braku zaangażowania, umiejętności pressowania nie zarzucajcie mu.

A jak oceniacie grę Ziny na pozycji Odegaarda? Jak dla mnie źle nie wypadał, ale mocno brakowało pressingu i mniej wracał od Martina.

Wczoraj też mocno zaimponował mi Martinelli jak wrócił za Mbeumo, żeby pomóc MLS w obronie. To już było dość późno, ale dalej miał siły i chęć na powrót. Wyobrażacie sobie taką akcje z Mbappe albo Vinicusem w roli głównej? Partey raz pobiegł na 100% i już jakieś problemy, a Martinelli takich zrywów ma często kilkanaście w meczu.

Komentowany temat: Użądlić i nie dać się użądlić 12.04.2025, 20:56

Nottingham straciło punkty, także zwiększyliśmy przewagę. Ten mecz trzeba było po prostu zagrać na alibi, żeby nie przybyło nowych kontuzji. Szkoda Jorgiego bo w meczu z Realem może złapałby minuty w końcówce spotkania. Partey też niestety zszedł ze skurczami, ale pewnie wyliże się szybko

@Be4Again napisał: "Trzeba ruszyć po tego Hugo Larssona z Eintrachtu. Chłopak jest niesamowity. Młody, waleczny, kompletny technicznie i do tego ma świetne warunki fizyczne.

Larsson + Zubimendi to by było świetne uzupełnienie po Thomasie + Jorgi. Larsson ma wszystko żeby być nawet dużo lepszym zawodnikiem niż Thomas."


Ja postawiłbym na Hjulmanda. Gość ma tatuaż Arsenalu, także pewnie byłoby to dla niego spełnienie marzeń. Świetne warunki fizyczne, dobry przegląd pola i potrafi utrzymać piłkę podczas pressingu. Skoro jest fanem, to też nie będzie marudził wchodząc z ławki

Larsson jest bardziej ofensywny i przebojowy, a na 8 mamy innych grajków.

@adek504 napisał: "Z tego co się mówiło to kasa była tylko nie było sensu iść po kogoś tylko żeby zrobić zakup, a chciało kupi wyznaczone cele
Druga strona medalu jest taka, że ciężko jest kupi skrzydłowego który miałby być backupem Saki, bo on gra prawie wszystkie a nikt z ławki nie jest w stanie dać tyle co on jak go zabraknie, taki urok gwiazd"


Nie no, niepotrzebny jest backup dla Saki. Tam może zagrać Trossard, Nwanerii, Martinelli. Po prostu przydałby się czwarty skrzydłowy do rywalizacji. Tak, żeby w 60-70 minucie było kim postraszyć, a nie biegały Sterlingi i Tierneye.

W zeszłym sezonie obyło się bez większych kontuzji, także wystarczył Trossard i od biedy Nelson. Jeśli chcemy postawić kolejny krok, to fajnie byłoby kupić kogoś do rywalizacji o pierwszy skład z Trossardem i Martinellim.

@adek504: Arteta po prostu nie miał kasy w zeszłym okienku, żeby sprowadzić dobrego skrzydłowego i dlatego wypożyczył Sterlinga

Wspominacie o przewagach Parteya nad Zubim i macie 100% racji. Natomiast musimy tez pomyśleć o tym jak Arteta chce grać.

Swego czasu Arteta wspominał, że Rice ma być latarnią, która rozświetla każdego z piłkarzy (wszyscy, dzięki niemu mieli grać lepiej).

Nie wyszło/przyszły kontuzje... Rice został przesunięty na 8 i myślę, że Zubi jest właśnie kupowany jako ta metaforyczna "latarnia".

W naszym systemie gry rola defensywnego ma niewiele wspólnego z klasycznym defensywnym pomocnikiem. DM ma askeurację Skyllego, Timbera i dodatkowo środkowi obrońcy są bardzo wysoko i pomagają w niwelowaniu kontrataków.

Także podsumowując... Artecie zależy na DM, który będzie TOP rozgrywającym. Braki w defensywie będą uzupełniali Skelly i Timber. Obecnie brakuje nam kreatywności z głębi i Zubi ma być rozwiązaniem tego

@adek504 napisał: "Nwaneri to jest idealna opcją która mogła nam się trafić, ogromny talent który może zagrać i na pozycji Ode i na pozycji Saki"
W idealnym świecie tak mogłoby być. Przypomnę, że jak Ode i Saka byli niedostępni, to strzelaliśmy praktycznie tylko po rożnych... zero kreacji. Dlatego moim zdaniem jeśli chcemy uniknąć takiej sytuacji na przyszłość, to "wystarczy" kupić lewo skrzydłowego ala Xavi Simons i przenieść Trossarda lub Martinellego na prawe.

Wtedy jak najbardziej Nwanerii może być pierwszym do wejścia na wypadek (odpukać) kontuzji Saki... ale w przypadku większych problemów również z Odegardem mamy zastępstwa na obie pozycje.

Simonsa dałem jako przykład nowoczesnego półskrzydłowego.. Zaraz będą głosy, że to 10, a nie skrzydłowy. Okeeeej, chodzi mi po prostu o kogoś bardziej kreatywnego, kto w razie potrzeby podwienie rękawy i rozegra piłkę na małej przestrzeni.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady